Pokud chteli udelat ultimativni okruhovy special, tak meli ubrat v interieru (kuze, semis, klima, audio...).
Pripada mi to jen jako vytuzena M4 s chipnutym motorem, cekal bych od BMW M trochu vic :-O
Co takhle predhodit neco jako 320Si..?
Ona se mi vzhledove libi - tedy zvenku, az na to kridlo a kola, i tu barvu beru (a to matne barvy nemusim), ale stylove mi to proste nepripomina okruhove naradi, ale jen neco, ma mit okruhovy styl na papire a hlavne okruhovou cenovku.
Myslim ze chteji v prvni rade prodat a asi si spocitali co zakaznici za tuhle cenu chteji a ocekavaji. Zjevne to chcou i zakaznici Porsche ve sve stejne okruhove GT3 RS [odkaz]
nebo Lamborghini s pridomkem "superleggera"
[odkaz]
Trochu zvlastni, jo, ale asi i behem trackdays se chce clovek nechat hyckat. :-)
Btw. to co hledas (vyhozenej zvuk, vyhozeny iDrive, zadne cinkrlatka jen funkce) BMW nabizi, ale jinde, rika tomu M235i racing [odkaz]
Alcantaru ano, nicméně zrovna Porsche ta auta celkem dost holí (vždyť ti nedá ani kliky >:-[] ). Dříve byl základ bez rádia nebo klimatizace, dnes už je to v základu, ale pořád se toho můžeš vzdát (dokonce bez příplatku :-) ). V základu toho čalounění samozřejmě moc nedostaneš a i možnosti jsou mnohem omezenější než u "civilních" modelů.
Tak vzhledem k tomu ze je na severni smycce o celych 24 vterin rychlejsi nez bezna M4, si s tim inzenyri asi nejakou praci dali :-)
Stejne jsou uz vsechny davno vyprodane. A v te sede barve jako na fotkach, je pro CR (a myslim ze i pro celou stredni/vychodni evropu - to si ale nejsem uplne jisty) jen JEDNA a tu mel objednanou kamos, dodani pry v kvetnu >:D
Co si vzpominam, tak M3 GTS E92 byly oficialne taktez vyprodane, ale pak staly u dealeru na showroomech a koupit sis je mohl bez cekani. Tak jestli si tu vyprodanost nevytvari v BMW sami.