Krátce před zahájením autosalonu odhalil BMW definitivní podobu budoucího etalonu vyšší střední třídy, nového desetiválcového BMW M5. (doplněno o nové fotografie a 2 plakáty)
Přesně takhle si představuji špičkový design na nejvyšší úrovni. Big respect for You Mr Bangle!! A jsem si jist, že nezůstane jen u skvělého vzhledu. Podle předběžných technických parametrů bude M5 osazena jedním z nejlepších motorů na světě, což by rozhodně vzhledem k minulosti nebylo žádné překvapení. BMW prostě umí a opět dokázalo že se mu máloco vyrovná. Díky!!
coze BMW se nic nevyrovna?? myslsi M nebo obecne?? jestli to myslsi obecne, tak te zklamu mylis se...nase 10 let stara celica ktera ma motor o objemu 2.0 litru bez turba a bez uprav normal seriove auto si nedavno pujcilo nejnovejsi BMW 5. řady presne BMW530d...muj nazor na BMW nejnovejsi BMW jsou fakt krasny a a hlavne dobre propracovany auto, ale nemuzes tvrdit ze na nej nic nema..kdybych chtel pohodlne, bezpecne auto a a ktere bych pouzival an dlouhe cesty vybral bych si BMW nebo Mercedes Benz nebo Audi proste nemecke auto, keter je na dloueh cesty a ne na zavodeni!!!! PS...jestli mi chces na muj nazor neco rict napis prosim na tento mejl:spilerd@seznam.cz
a omluv ty preklepy
Nezlob se na mne ale ja jsem před několika lety s Favoritem na okresce předjel 911 TURBO a nemyslím si, že to bylo o rychlosti a síle vozu. Takže se ukájej naivní představou, že jsi dostal 530D se starou Celicou, protože v regulerním soubji by jsi viděl pouze černá mračna dýmu před sebou.
kdy vy pochopite ze BMW musi mit velkej vykon aby ujelo normalnimu dvoulitru, treba BMW 328 to tatka jel pres 230 a BMW byla mala tecka vzadu... a 530D no to proste nas to nepredjelo tecka vsi proc BMW neslo do rally?? protoze by nemelo dobre uspechy jako celica atd. BMW neni zavodni auto v zatackach by melo smulu a i v odpychu no v tom by to bylo tak na stejno, ale nepredjelo by ans a kolik jede BMW na 4 stupen do kopce?????????? no nase starenka na 4 stupen 210km/h to docela ujde ne?? znam hodne aut co se vyrovna BMW.....napr. vem treba Supru to je 3 litr a v odpychu na tuning srazu v Brne 2x pokoril nove Porsche 911 a ta Supra ma take neco kolem 10 let...vim ze mi asi neverite, ale zksute to....svez te se nekdy v poradnem sportovnim aute a ne luxusnim!!!
Do drahého auta luxus patří... Ta "tvoje" supra měla na svojí dobu taky fajnovou výbavu a hlavně její motor je PŘEPLŇOVANEJ a když ti jde o sportovní jízdu, tak podle statistik "Nyrburgringu" je nová 911 -bez turba- o víc jak 4 sekundy pře přeplňovanou Suprou ty MAMLASE!!!!! Tak se jdi s tvým vodpichem třeba vopíchat...
Nezlob se na mne ale jestli si předjel s favoritem 911 turbo tak musel mít ten tvuj favousek bud 300 koni nebo v tom turbu sedel nekdo kdo si spletl brzdu s plynem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hele, ale Jacques nepsal, že se BMW nic nevyrovná... Pouze "máloco" :D
A k tomu Celica vs 530d... mno nefim... jestli ste se férově honili a ty si si ho "půjčil" (chápu jako předjel), tak si buď neobjevenej talent F1 , nebo to řídil 90 děda... a ještě v čepičce V druhé možnosti by ale nepřipadal v úvahu férovej závod... Tudíž si myslim, že si ho předjel v okamžik kdy mu to bylo úplně jedno a vúbec si tě nevšímal a nechápu proč se tedy o tom tady zmiňuješ... Protože sou prostě řidiči který jezdí rychleji a jiní zase pomaleji a je úplně jedno v jakém jedou autě...
BTW. na emila se mi ti psát nechce...
Jo a ještě s tím dýmem BY MARTIN by to taky určitě tak hrozný nebylo...
BMW Power Forever!!!
Jojojo, naprostý souhlas, to já bych taky pak mohl machrovat, že jsem s Mitsubishi Lancer 1,6 16V dal nebo spíš lépe řečeno se neustále držel za Porsche Cayenne, jenže to samozřejmě bylo za normálního provozu, takže o nějakém závodění si jeho řidič mohl nechat jen zdát a kdo ví, zda by k něčemu takovému vůbec přistoupil (i když je pravda, že i kdyby nezávodil a nasadil pouze své "běžné svižnější" tempo, asi bych jeho zadek (teda toho auta pochopitelně) moc dlouho zkoumat nemohl! Rozumný člověk to nemůže brát jako nějaký svůj triumf, jen mu to dá možnán trochu dobrý pocit a může se s patřičnou nadsázkou pochlubit kámošům, ale toť vše! Jinak je to úplně neskutečná nádhera (ostatně jako všechna BMW) a už se nemůžu dočkat na další fotky (mi normálnímu smrtelníkovi totiž ani nic jiného, než slintání nad jeho fotkama bohužel nezbude)! Akorát nevím, jestli bylo fakt nutné tam cpát desetiválec, jestli nestačila nějaká vyladěná "osmička".
jo a jeste neco on s nami zavodil!! nebo si myslsi ze ze 140 zrychloval na 210 nebo kolik jenom tak aby si precetl nas napis vzadu a znacku?? premyslejte
Opravdu si to srovnej v hlavě, protože na 530D se seriovou Celicou nemáš. A tuningové srazy jsou úplně o ničem jiném, protože tam je výkon omezen pouze stavem tvého účtu. Není potom problém dostat z přeplňovaného motoru s nitrem 1000 koní, ale my se bavíme o sériových motorech. A co se týká automobilového spotu tak zapomínáš na LE MANS, F1 a velice prestižní mistrovství cestovních vozů. A tam je Toyota opravdu dost pozadu. A ohledně toho dýmu BY HALELUJA tak to byla samozřejmě nadsázka.
prvně bych chtěl říct , že jsem fanda, ne skalní fanda BMW a je to auto, který dokáže rozbušit moje srdce.
za druhý nesnáším japonce!! Takže keci o tom, že nějakej vergl z Asie natrhnul *německýmu autu su nech do rychle a zběsile III. !!! :-))))
Držím se hesla: zatáčka se dá projet třemi způsoby:
1.Pomalu
2.nebezpečně
3. S BMW
Jinak mě velmi štve , že se tady na auto.cz pořád mluví jen o octavii II a třeba o BMW M5 se neřeklo skoro nic, ani jediná fotka z jejch stánku.připadá mě to neobjektivní.
Jinak se loučím a BMW zdar a sílu.
P.S. BMW POWER FOREWER!!!!!
No já BMW taky úplně zbožňuju! S těma Japoncema se ti dost divím, no ale je to tvůj názor a já ti ho neberu. Ale za ten tvůj závěrečný nářek bychom tě měli snad oběsit, upálit nebo jinak brutálně umučit!!! Jak můžeš přikládat větší důležitost tomuhle obyčejnému BMW než tomu naprostému vrcholu českého průmyslu a vůbec celého hospodářství, který jen dokazuje, jak je náš národ neskutečně tvořivý a originální! Prosím tě, zalez pod stůl a zamysli se nad sebou!
Hele lamo Ty tu srovnáváš 530d a 2l benzín? nejsi trochu vadnej? Zkus schválně srovnat 2l benzín od BMW s tou Tvou Celicou... ac je Celica super auto tak proste na tohle uz ani náhodou nemá. Navíc srovnáváš velký těžký auto se sporťákem.
Zamysli se !!!
navíc nevím jak Ty ale viděl jsem jak M3 rozdrtila 911 Turbo takže ač má Toyota teď nejlepší benzínový motory do 2l na světě tak na BMW nemáš nárok
Nevím, co vám mám napsat.... Vlastním BMW 320Ci, obsah 2200ccm a výkon 170PS, mám ho rok a najeto od 0 celkem 40tis km. Měl jsem ze svého autosalonu na weekend půjčenou 530d a musím říct následující: Jede skvěle, je velmi tiché, když rychle přidáte má uvnitř zvuk jako americký osmiválec, asi od 80km/h exklusivně zrychluje, ale ve 190km/h už se žádný zázrak nekoná, ale na svých 230km/h se rozjede. Zato moje coupé táhne na všechny rychlosti pořád stejně a motor i na 5. zrychluje až do červeného pole. Já bych neměnil!!! A na závěr, kdo se nesvezl 6-ti válcovým BMW stejně neví o čem mluvím.... P.S.: Není nad atmosférické 6-ti válcové motory!
přesně kdo to nezažil tak neví o co jde.To můžu potvrdit.otecměl 520i a když se tomu šláplo za krk tak to táhlo.
takže jak říkájí v Mnichově: "Objem ničím nenahardíš"
To by mě zajímalo, kde M3 zdrtí turbo - přemejšlej, M3 se snaží držet dech 911 a 911 srovnání na okruhu vyhrává (i když ne s náskokem třídy) a turbo se srovnává s 550 Maranello popř. s diablem...
Jo a sporťák má podle definice náhon na zadek, takže s těma vašema sekačkama z Japonska s náhonem na předek můžete tak akorát gumovat parkoviště na srazech...
Nejlepší motory do 2l delá snad Honda a ne Toyota!!! 2.0 240 koni nebo 1.6 160 koni a proc se vubec hadate s tim "borcem" s Celicou kdyz se prece staci podivat ze Celica 2.0 ma vykon 170 koni, zrychleni na 100km/h za 8,1 a max. 225 km/h a BMW 328i (kterýmu prej dali na *:)))) ma 193 koni, zrychleni za 7.0 a max 240 km/h a jel jsem snim v pohodě 250 km/h. Dokonce i 530D ma lepší maximálku a akceleraci nebo jak říká ten trouba "vodpich" než ta jejich Toyota. Vždyť i ten můj Civic 1.6 VTi má lepší "vodpich" než ta vaše Celica 2.0.
PS: Nejlepší auta co se týče výkonu, jízdních vlastností, motorů, kvality... nad 1 mil korun jsou BMW a pod milion Honda.
David Ty si mamlas. Ked som ja, este v minulom tiscroci uhanal po nemeckej dialnici na ASTRE 1,4 16V zavratnou rychlostou 190 km/h tak som obehol 911 GT3 tak rychlo, ze som si ani nevsimol, ci ho soferuje muz, ci zena. Kratko potom zacal zo zadu na mna trubit bavorak, ze nech sa nesuchtam a uvolnim mu cestu. Bola to 523i. To ale neznamena, ze najrychlejsie je BMW, potom tesne ASTRA a 911 GT3 je uplne niekde v zad..ku. Taktiez kazdemu, kto v tomto fore napisal, ze BMW nedrzi v zakrutach a podobne kraviny odporucam, aby to auto najprv odskusal a potom kecal. A neporovnavajte japoncov s BMW. Ked japonci zacali s vyrobou platenych trojkoliek s dvojvalcovymi motormy a vykonom 12 kW, tak BMW uz montovalo 8 valce. Japonci robia auta sice spolahlive, ale BMW bude vzdy znacka pre skutocnych soferov. A MB, chlapci o takom aute sa rozmysla az na dochodku. Len Idioti z MB mohli natrepat 5 stupnovy automat do SLRka.
Ja nikdy nepochopim, jak muze nekdo BMW srovnavat s Mercedesem (i kdyz to bych jeste pochopil), ale s Audi...? Ja bych tedy o audine neuvazoval ani minutu...
Súhlasim s Tebou je to skutočne špičkový design.Mr Bangle is KING!Neotrelý, inovatívny design, tak to má byť.Lexus pri novom GS si zobral tiež za vzor BMW 5.
... správně to někdo řekl již zhruba před rokem - Banglův šílený experiment se nakonec povede. Bude to ale stát hodně kontroverzních myšlenek, více času a poměrně nemalou část stávajících zákazníků BMW (i když takto vypadající nová M5 se upřímně musí líbit i jim).
Každopádně jsem viděl spyshot otáčkoměru nové M5 s vysokootáčkovým desetiválcem a má červené pole až někde za 8.300 rpm - TO BY BYL OPRAVDU MAZEC - VŠECHNY UMĚLE VYHNANÉ AMG A AUDI OPĚT POCÍTÍ HOŘKOU PILULKU SERVÍROVANOU OPRAVDICKÝM KRÁLEM MOTORŮ: BMW !!!
Tenhle pomatenej Američan je opravdovým hrobníkem BMW.Kam se tohle bude hrabat na připravovaný porsche 997! :-)Bavoráka bych si nekoupil, porsche je porsche, hlavně v testech spolehlivosti 911 na předních místech.Ne nic si nehraje a nepořebuje se vymykat konvencím!BTW ty otáčky možná budou pěkný,ale kdo by je na našich silnicích využil?Už vidim někoho, jak pádí s plně vytočenou pětkou!
ehm promiň - hovořilo se o autech, nikoli matchboxech. Jestli jsi někdy jel v SLK, tak víš co mám na mysli :-(
A to nezmění ani fakt, že do něj Brabus narve jakýkoli bigblock.
... kterou někdo postnul na www.m5board.com:
M-car Light M-car Bright
The first M-car I see tonight
I wish I may, I wish I might
Have this M5 car wish
I wish tonight
Hoši také správně rozpoznali, že koncept zatím nemá ty pravá "ořechová" emková zrcátka - je také možné, že na nové M5 už nebudou, protože by se k celkovému designu moc nehodily :-(
Jsem zvedavej, kdy ty Individual programy budou realne na trhu, neb podle me este nejsou ani pro 5 radu, a to uz je ukazovali ve Frankfurtu.
Ale jinak ta Leder Merino je pecka nejvyssi! Pocitam,ze jen ta kuze bude stat tak 200 papiru
Každopádně to bude SMG III a podle všeho pouze 6ti stupňová.
Sám mám SMG II v M3, se kterou jsem zatím najel cca 5 tis. Km. Podle mého názoru to funguje dobře. Nemá smysl popisovat v příspěvku všechny parametry a vlastnosti (mohu poslat odkazy na sajty, kde to je opravdu velmi podrobně popsáno), takže snad jediná: režim S6 - pedál na podlaze - dvojka v osmi tisících otáčkách - pohyb pravým pádlem cca 3 mm k volantu - bum - trojka - bez povolení plynu za 0,08 sec.
Na co jsem fakt ale zvedavej, je prevodovka. Prosakovaly zvesti, ze tam daji 7stupnovou SMG, ale nakonec to vidim na 6stupnovou SMG nebo manual.
NEmate nekdo zkusenosti s SMG od BMW nebo obecne? Fakt by me to zajimalo, neb se nazory na tohle zarizeni totalne lisi - slysel jsem, ze je to celkem ok, nekdo jiny zase rika, je to totalni *.
Vubec nevim, jestli bych do toho sel. Treba v Maserati Quattroporte to podle testu v CAR nefunguje - trhave razeni a obcas zmatena CPU...
Taky jsem cetl, ze do manualni prevodovky se bude muset instalovat nejaky zpozdovaci ventil (Clutch Delay Valve), aby to chranilo spojku.
najel sem tak 500km v 330ci SMG a musim rict ze sem si na to velice rychle zvykl, ikdyz sem jednou ve 130 dupl pri razeni levou nohou na brzdu;-))) no a jinak proste radis bud padlama na volantu nebo sajtrpakou dopredu dozadu nebo snou cvaknes doprava a radi to samo jako automat.ikdyz uplne zase jak automat ne.jeste to ma takovy "magicky" tlacitko SPORT a kdyz ho zapnes tak ti to i na "manual" radi samo ale az v cervenym, pokud teda nevymeknes a nezaradis driv rukou.no a jeste kdyz dupnes na plyn az na podlahu treba pri 4000 ot/min tak ti to i na "manual" podradi a vystrelis jak raketa.to je takovy divny,ale da se na to zvyknout.a ze to trochu skube je pravda,ale je to tim ze kdyz radis nahoru pod plynem a hvizdnes tam kvalt tak te hned tech 230 koniku zene dopredu.staci si stim plynem trochu pohrat a zvyknout si nato.nejvic se mi libi ale podrazovani, to tam pada jak nemci do krytu a k tomu ten zvuk motoru...jo kdybi mi tak rikalo pane.
jo a individual sedadla v kuzi 200000 a cekas min pul roku
aaa proootooo si vystaaaciii s nejrychleeejsiii seriovouuu prevodovkouuu na sveeeteee SMG II
Kdyz uz chces psat o tom, ktere auto je lepsi, pak vez, ze pouha sila vubec nic neznamena Vyrad si z tabulky prosim preplnovane motory, ano? Nepatri tam. Dale si dopln max.otacky; rozsah otacek, kde je 75% max.vykonu a zaroven max.toc.momentu k dispozici. Dal by te treba mohly zajimat takove zbytecnosti jako vyska teziste, rozlozeni hmotnosti na napravy, pusobeni setracnych momentu, bocnich sil, prenos sily na vozovku, aerodynamika, pevnost karoserie v tahu a ohybu, prevodove pomery, brzdy, pneu, atd. -moc mi tam toho jeste chybi- (z tech mene znamejsich pak transformace sil, jejich pohlcovani a kinematicka premena) pak vubec z ceho je to auto poskladane dohromady, z jakych komponentu a jak je sladene jako celek a na ktere vlastnosti se pri konstrukci kladl duraz. Pak muzes psat neco o sportovnich autech a ne jenom nejakou chabou tabulku s pouhym vykonem motoru. Dal tam chybi jakakoliv segmentace. Ale uz dost.
Jiste, lehka turbo auta jej dostanou, stejne jako ta s drsneji nabuzenym predelanym motorem. Lotus, TVR, napr. WRCecka, tuningy a co...Z toho bych se neposra.l.
Jenom jde o to, ze proste vypada opravdu krasne a ma v sobe sportovni techniku a nadobicko jako ta spousta POLOSPORTOVNICH aut v tve iluzorni tabulce a pojede lepe ve srovnani s tim, co maji ostani v sobe. V12, preplnovani, velka hmotnost a prebytecna vybava. Pokud by doslo na skutecne mereni sil v disciplinach, poradi se promicha. A zajimave by bylo pustit k nim i par uprav seriovych sportovnich modelu zn.Honda, Toyota, Ford a ostatnich.
NOS Turbo je ve srovnani s nim jako letni bourka u nas s tropickym orkanem.
Pani, skutocne netusim, co vas vedie k takym odvaznym tvrdeniam, ako napr. "Na BMW nic nema". Z akeho dovodu povazujete M5 za auto sportovo zazracne ? Mate zahmlene pred ocami a vsetko, comu venujete pozornost je hodnota kW a vzhlad auta ? Je velmi pravdepodobne, ze v cestnych podmienkach by M5 predbehol ktorykolvek silny japonec postaveny na rallye baze - Mitsubishi Lancer Evo 6 - 6TME - 7 - 8 - 8MR ; Impreza WRX Sti - P1 ...
Nevím co myslíš cestovními podmínkami, ale tohle auto je stavěné především jako rychlý požírač kilometrů dálničního typu a to mi věř, že v takových podmínkách na něj ani jeden z tebou zmiňovaných japonců naprosto nemá šanci dosáhnout. Zvláště, pokud si každý normální majitel nechá při první příležitosti odstranit poněkud trapný omezovač největší rychlosti. To auto pak pojede s naprostým přehledem přes 300...Jiná situace určitě bude na točitých okrskách se špatným povrchem. Tam se to zřejmě změní v neprospěch M5. Jenomže to je právě o tom, že každé auto má jiný charakter a zaměření a je třeba tyto věci rozlišovat a nesrovnávat hrušky s jabkama. Jinak je to skutečně nádhera a po mých osobních, ročních zkušenostech a najetých více jak 20tis kilometrech s M5 teď již předposlední generace, mám plné právo se domnívat, že se bavíme o opravdovém kladivu. Už ten osmiválec byl úžasnej, jadrný, bručivý zvuk a brutální zátah prakticky v celém rozsahu otáček. Teď je tady ale točivý desetiválec s o hodně větším výkonem, už se těším na ten zvuk, to bude prostě nářez!!!
V prvom rade s tebou suhlasim, ze porovnat M5 s Evom alebo Imprezou sa neda, nakolko su to auta s rozlicnou filozofiou. Japonci sa nikdy nesnazili o to, aby ich auto lamalo hranicu 300 Km/h. Keby chceli, uz davno by svoje 2 litrove motory prevrtali na 5 litrove. To by nam pri sucasnom pomere davalo slusnych 700 koni. Ale po tom skutocne netuzia. Oni stavaju na niecom inom. To, ze niekto dokaze prislapnut plyn a ist 300 km/h nepovazujem ani za zazrak zo strany auta a uz vobec nie zo strany vodica. Suhlasim s tebou, ze M5 ma byt chapana ako nebeske priblizovadlo. Tymto chcem len presvedcit ludi, ktori povazuju M5 za sportove auto, ze to tak celkom nie je pravda. A zarucujem, ze cestu napriec Slovenskom (BA-Kosice) by spravilo rychlejsie Evo. To povazujem za cestne podmienky (cast dialnica, cast pokrutene okresky, husta doprava).
Díky za fotečky, fakt úplně neskutečná nádhera!!!! A ještě když se snažím představit si to v mé oblíbené černé......tak jsem celý poslintaný! GO, BMW, GO GO!!!!!!
BMW M5 je fakt nadhera, skoda jen, ze standardni 5 nema design tehle M5. Nevim sice, jak by pak m5 vypadala, ale je to fakt skoda. Asi bude po silnicich jezdit zase milion m-packetu a originalu minimum.