Novinky
... správně to někdo řekl již zhruba před rokem - Banglův šílený e😜eriment se nakonec povede. Bude to ale stát hodně kontroverzních myšlenek, více času a poměrně nemalou část stávajících zákazníků BMW (i když takto vypadající nová M5 se upřímně musí líbit i jim).
Každopádně jsem viděl spyshot otáčkoměru nové M5 s vysokootáčkovým desetiválcem a má červené pole až někde za 8.300 rpm - TO BY BYL OPRAVDU MAZEC - VŠECHNY UMĚLE VYHNANÉ AMG A AUDI OPĚT POCÍTÍ HOŘKOU PILULKU SERVÍROVANOU OPRAVDICKÝM KRÁLEM MOTORŮ: BMW !!!
Každopádně jsem viděl spyshot otáčkoměru nové M5 s vysokootáčkovým desetiválcem a má červené pole až někde za 8.300 rpm - TO BY BYL OPRAVDU MAZEC - VŠECHNY UMĚLE VYHNANÉ AMG A AUDI OPĚT POCÍTÍ HOŘKOU PILULKU SERVÍROVANOU OPRAVDICKÝM KRÁLEM MOTORŮ: BMW !!!
Tenhle pomatenej Američan je opravdovým hrobníkem BMW.Kam se tohle bude hrabat na připravovaný porsche 997! 😄Bavoráka bych si nekoupil, porsche je porsche, hlavně v testech spolehlivosti 911 na předních místech.Ne nic si nehraje a nepořebuje se vymykat konvencím!BTW ty otáčky možná budou pěkný,ale kdo by je na našich silnicích využil?Už vidim někoho, jak pádí s plně vytočenou pětkou!
BMW král motorů? Zapomínáš na Hondu
330Ci, Individual Diamant metallic, Leder Montana schwarz, Leichtmetallraeder Doppelspeiche 68M, Verdeck dunkelblau
320Cd, mysticblau metallic, Exclusivleder Nappa schwarz, Leichtmetallraeder Sternspeiche 119, Edelholz Birke /schwarz
325ti, silbergrau metallic, Leder Montana grau, Leichtmetallraeder Doppelspeiche 97M
316ti, saphirschwarz metallic, Stoff Laser Alcantara anthrazit, Leichtmetallraeder Doppelspeiche 97M
330i, Nachtblau Metallic, BMW Individualleder Walknappa Champagner, M Leichtmetallraeder Doppelspeiche 135M
320i, silbergrau metallic, Stoff Jacquard uni anthrazit/schwarz, LM-Räder Sternspeiche 119
320d, saphirschwarz metallic, Stoff Jacquard grau, LM-Räder Sternspeiche 119
325xi Touring, chiarettorot metallic, Leder Chameleon schwarzgrau, Leichtmetallraeder 18", Styling 125
330xi Touring, titansilber metallic, Leder Chameleon schwarz
Z4 2.2i, merlotrot metallic, Volleder "New England" schwarz, LM Ellipsoidspeiche 107
Z4 3.0i, saphirschwarz, Leder Oregon traumrot, Verbundräder Sternspeiche 108
X3 3.0d, moccabraun, Leder Ambiente sandbeige hell, Leichtmetallräder Sternspeiche 113
X3 2.5i, highlandgrün metallic, Leder Ambiente sandbeige hell, Leichtmetallräder Doppelspeiche 148
X3 3.0i, bluewater metallic, Leder Ambiente schwarz, Leichtmetallräder 19", Styling 150
X5 4.8is, le mans blau metallic, Exklusivleder Walkappa creambeige, Leichtmetallräder V-Speiche 168
X5 3.0d, kalaharibeige metallic, Leder Dakota hellbeige, Leichtmetallräder Sternspeiche 153
520i, saphirschwarz metallic, Leder Dakota kastanienbraun, VT Rad 19"
530i, orientblau metallic, Leder Nasca beige, Leichtmetallräder 18" Sternspeiche 124
525d, silbergrau metallic, Leder Nasca beige, Leichtmetallräder 18" Sternspeiche 123
530i, orientblau, Leder Walknappa schwarz, Leichtmetallräder Sternspeiche 124 18"
525i Touring, silbergrau metallic, Leder Dakota beige, Leichtmetallräder Sternspeiche 123 18", Pappel Maser Braun
530d Touring, titangrau II metallic, Leder Nasca schwarz, Leichtmetallräder Sternspeiche 123 18", Pappel Maser Braun
545i Touring, saphirschwarz metallic, Leder Dakota trüffelbraun, Leichtmetallräder 18" Sternspeiche 124, Pappel Maser Braun
645Ci Coupé, saphirschwarz metallic, Leder Dakota Cateau, Sternspeiche 92
645Ci Coupé, stratusgrau metallic, Exklusivleder Pearl creambeige, Leichtmetallräder Ellipsoidstyling 121
645Ci Cabrio, saphirschwarz metallic, Exklusivleder Pearl, Leichtmetallräder Sternspeiche 92, Edelholz Birke dunkel
645Ci Cabrio, mineral silver metallic, Exclusivleder Pearl creambeige, LM Ellipsoidstyling 121, Edelholz Birke Maser hell
730i, kalaharibeige, Leder Nasca naturbraun, Leichtmetallräder 19" Sternspeiche 95
740d, sterlinggrau metallic, Leder Pearl flanellgrau, Leichtmetallräder 20" Styling 101
745i, titansilber, Leder pearl flanell, Leichtmetallräder V-Speiche 126
760Li, orientblau metallic, Volleder Club creambeige, Leichtmetallräder 19" Sternspeiche 92
M3, silbergrau metallic, Leder Nappa zimt, BMW M Leichtmetallräder Doppelspeiche 67, 19"
M3 Cabrio, silbergrau metallic, Leder Nappa Imola rot/ Titanium Shadow, BMW M Leichtmetallräder Doppelspeiche 67, 19"
M5 Concept, chromeshadow, Leder anthrazit
M5 Concept, chromeshadow, Leder anthrazit
Individual: 645Ci Coupé, blue onyx-metallic, Individual Leder Merino, BMW Individual Leichtmetallräder V-Speiche 152 I, 19"
Individual: Z4 3.0i, orinoco metallic, Walknappa Champagner, BMW Individual Leichtmetallräder, V-Speiche 152 I, 18''
Individual: 645Ci Cabrio, malachitgrün metallic, Individual Volleder Merino champagner, BMW Individual Leichtmetallräder V-Speiche 152 I, 19"
Individual: 760Li, carbonschwarz metallic, BMW Individual Leder Merino Platin, BMW Individual Leichtmetallräder V-Speiche 152 I, 20"
Security: 330i, saphirschwarz metallic, Leder Montana hellbeige, Leichtmetallrad 205/50R-17 93 V
Security: X5, saphirschwarz metallic, Leder Dakota hellbeige, Leichtmetallrad 155/55 R18 H RSC
320Cd, mysticblau metallic, Exclusivleder Nappa schwarz, Leichtmetallraeder Sternspeiche 119, Edelholz Birke /schwarz
325ti, silbergrau metallic, Leder Montana grau, Leichtmetallraeder Doppelspeiche 97M
316ti, saphirschwarz metallic, Stoff Laser Alcantara anthrazit, Leichtmetallraeder Doppelspeiche 97M
330i, Nachtblau Metallic, BMW Individualleder Walknappa Champagner, M Leichtmetallraeder Doppelspeiche 135M
320i, silbergrau metallic, Stoff Jacquard uni anthrazit/schwarz, LM-Räder Sternspeiche 119
320d, saphirschwarz metallic, Stoff Jacquard grau, LM-Räder Sternspeiche 119
325xi Touring, chiarettorot metallic, Leder Chameleon schwarzgrau, Leichtmetallraeder 18", Styling 125
330xi Touring, titansilber metallic, Leder Chameleon schwarz
Z4 2.2i, merlotrot metallic, Volleder "New England" schwarz, LM Ellipsoidspeiche 107
Z4 3.0i, saphirschwarz, Leder Oregon traumrot, Verbundräder Sternspeiche 108
X3 3.0d, moccabraun, Leder Ambiente sandbeige hell, Leichtmetallräder Sternspeiche 113
X3 2.5i, highlandgrün metallic, Leder Ambiente sandbeige hell, Leichtmetallräder Doppelspeiche 148
X3 3.0i, bluewater metallic, Leder Ambiente schwarz, Leichtmetallräder 19", Styling 150
X5 4.8is, le mans blau metallic, Exklusivleder Walkappa creambeige, Leichtmetallräder V-Speiche 168
X5 3.0d, kalaharibeige metallic, Leder Dakota hellbeige, Leichtmetallräder Sternspeiche 153
520i, saphirschwarz metallic, Leder Dakota kastanienbraun, VT Rad 19"
530i, orientblau metallic, Leder Nasca beige, Leichtmetallräder 18" Sternspeiche 124
525d, silbergrau metallic, Leder Nasca beige, Leichtmetallräder 18" Sternspeiche 123
530i, orientblau, Leder Walknappa schwarz, Leichtmetallräder Sternspeiche 124 18"
525i Touring, silbergrau metallic, Leder Dakota beige, Leichtmetallräder Sternspeiche 123 18", Pappel Maser Braun
530d Touring, titangrau II metallic, Leder Nasca schwarz, Leichtmetallräder Sternspeiche 123 18", Pappel Maser Braun
545i Touring, saphirschwarz metallic, Leder Dakota trüffelbraun, Leichtmetallräder 18" Sternspeiche 124, Pappel Maser Braun
645Ci Coupé, saphirschwarz metallic, Leder Dakota Cateau, Sternspeiche 92
645Ci Coupé, stratusgrau metallic, Exklusivleder Pearl creambeige, Leichtmetallräder Ellipsoidstyling 121
645Ci Cabrio, saphirschwarz metallic, Exklusivleder Pearl, Leichtmetallräder Sternspeiche 92, Edelholz Birke dunkel
645Ci Cabrio, mineral silver metallic, Exclusivleder Pearl creambeige, LM Ellipsoidstyling 121, Edelholz Birke Maser hell
730i, kalaharibeige, Leder Nasca naturbraun, Leichtmetallräder 19" Sternspeiche 95
740d, sterlinggrau metallic, Leder Pearl flanellgrau, Leichtmetallräder 20" Styling 101
745i, titansilber, Leder pearl flanell, Leichtmetallräder V-Speiche 126
760Li, orientblau metallic, Volleder Club creambeige, Leichtmetallräder 19" Sternspeiche 92
M3, silbergrau metallic, Leder Nappa zimt, BMW M Leichtmetallräder Doppelspeiche 67, 19"
M3 Cabrio, silbergrau metallic, Leder Nappa Imola rot/ Titanium Shadow, BMW M Leichtmetallräder Doppelspeiche 67, 19"
M5 Concept, chromeshadow, Leder anthrazit
M5 Concept, chromeshadow, Leder anthrazit
Individual: 645Ci Coupé, blue onyx-metallic, Individual Leder Merino, BMW Individual Leichtmetallräder V-Speiche 152 I, 19"
Individual: Z4 3.0i, orinoco metallic, Walknappa Champagner, BMW Individual Leichtmetallräder, V-Speiche 152 I, 18''
Individual: 645Ci Cabrio, malachitgrün metallic, Individual Volleder Merino champagner, BMW Individual Leichtmetallräder V-Speiche 152 I, 19"
Individual: 760Li, carbonschwarz metallic, BMW Individual Leder Merino Platin, BMW Individual Leichtmetallräder V-Speiche 152 I, 20"
Security: 330i, saphirschwarz metallic, Leder Montana hellbeige, Leichtmetallrad 205/50R-17 93 V
Security: X5, saphirschwarz metallic, Leder Dakota hellbeige, Leichtmetallrad 155/55 R18 H RSC
NA BMW UŽ NIKDO NEMÁ MOTORICKY ANI DESIGNOVĚ ..... NEMÁ TO CHYBU !!!
Každopádně to bude SMG III a podle všeho pouze 6ti stupňová.
Sám mám SMG II v M3, se kterou jsem zatím najel cca 5 tis. Km. Podle mého názoru to funguje dobře. Nemá smysl popisovat v příspěvku všechny parametry a vlastnosti (mohu poslat odkazy na sajty, kde to je opravdu velmi podrobně popsáno), takže snad jediná: režim S6 - pedál na podlaze - dvojka v osmi tisících otáčkách - pohyb pravým pádlem cca 3 mm k volantu - bum - trojka - bez povolení plynu za 0,08 sec.
Sám mám SMG II v M3, se kterou jsem zatím najel cca 5 tis. Km. Podle mého názoru to funguje dobře. Nemá smysl popisovat v příspěvku všechny parametry a vlastnosti (mohu poslat odkazy na sajty, kde to je opravdu velmi podrobně popsáno), takže snad jediná: režim S6 - pedál na podlaze - dvojka v osmi tisících otáčkách - pohyb pravým pádlem cca 3 mm k volantu - bum - trojka - bez povolení plynu za 0,08 sec.
Na co jsem fakt ale zvedavej, je prevodovka. Prosakovaly zvesti, ze tam daji 7stupnovou SMG, ale nakonec to vidim na 6stupnovou SMG nebo manual.
NEmate nekdo zkusenosti s SMG od BMW nebo obecne? Fakt by me to zajimalo, neb se nazory na tohle zarizeni totalne lisi - slysel jsem, ze je to celkem ok, nekdo jiny zase rika, je to totalni *.
Vubec nevim, jestli bych do toho sel. Treba v Maserati Quattroporte to podle testu v CAR nefunguje - trhave razeni a obcas zmatena CPU...
Taky jsem cetl, ze do manualni prevodovky se bude muset instalovat nejaky zpozdovaci ventil (Clutch Delay Valve), aby to chranilo spojku.
NEmate nekdo zkusenosti s SMG od BMW nebo obecne? Fakt by me to zajimalo, neb se nazory na tohle zarizeni totalne lisi - slysel jsem, ze je to celkem ok, nekdo jiny zase rika, je to totalni *.
Vubec nevim, jestli bych do toho sel. Treba v Maserati Quattroporte to podle testu v CAR nefunguje - trhave razeni a obcas zmatena CPU...
Taky jsem cetl, ze do manualni prevodovky se bude muset instalovat nejaky zpozdovaci ventil (Clutch Delay Valve), aby to chranilo spojku.
najel sem tak 500km v 330ci SMG a musim rict ze sem si na to velice rychle zvykl, ikdyz sem jednou ve 130 dupl pri razeni levou nohou na brzdu😉)) no a jinak proste radis bud padlama na volantu nebo sajtrpakou dopredu dozadu nebo snou cvaknes doprava a radi to samo jako automat.ikdyz uplne zase jak automat ne.jeste to ma takovy "magicky" tlacitko SPORT a kdyz ho zapnes tak ti to i na "manual" radi samo ale az v cervenym, pokud teda nevymeknes a nezaradis driv rukou.no a jeste kdyz dupnes na plyn az na podlahu treba pri 4000 ot/min tak ti to i na "manual" podradi a vystrelis jak raketa.to je takovy divny,ale da se na to zvyknout.a ze to trochu skube je pravda,ale je to tim ze kdyz radis nahoru pod plynem a hvizdnes tam kvalt tak te hned tech 230 koniku zene dopredu.staci si stim plynem trochu pohrat a zvyknout si nato.nejvic se mi libi ale podrazovani, to tam pada jak nemci do krytu a k tomu ten zvuk motoru...jo kdybi mi tak rikalo pane.
jo a individual sedadla v kuzi 200000 a cekas min pul roku
jo a individual sedadla v kuzi 200000 a cekas min pul roku
Take to bude mit, stejne jako sedmickova rada, v riicim pocitaci software od Microsoftu ?
Max. Power
Car
[PS]
1.
TechArt GT street
620
2.
Porsche Carrera GT
612
3.
Lamborghini Murciélago
580
4.
Lamborghini Diablo GT
575
5.
Pagani Zonda S
555
6.
Ferrari 575M Maranello
515
7.
Lamborghini Gallardo
500
8.
Ferrari 550 Maranello
485
9.
Mercedes-Benz SL 55 AMG
476
10.
Aston Martin V12 Vanquish
469
Car
[PS]
1.
TechArt GT street
620
2.
Porsche Carrera GT
612
3.
Lamborghini Murciélago
580
4.
Lamborghini Diablo GT
575
5.
Pagani Zonda S
555
6.
Ferrari 575M Maranello
515
7.
Lamborghini Gallardo
500
8.
Ferrari 550 Maranello
485
9.
Mercedes-Benz SL 55 AMG
476
10.
Aston Martin V12 Vanquish
469
aaa proootooo si vystaaaciii s nejrychleeejsiii seriovouuu prevodovkouuu na sveeeteee SMG II
Kdyz uz chces psat o tom, ktere auto je lepsi, pak vez, ze pouha sila vubec nic neznamena Vyrad si z tabulky prosim preplnovane motory, ano? Nepatri tam. Dale si dopln max.otacky; rozsah otacek, kde je 75% max.vykonu a zaroven max.toc.momentu k dispozici. Dal by te treba mohly zajimat takove zbytecnosti jako vyska teziste, rozlozeni hmotnosti na napravy, pusobeni setracnych momentu, bocnich sil, prenos sily na vozovku, aerodynamika, pevnost karoserie v tahu a ohybu, prevodove pomery, brzdy, pneu, atd. -moc mi tam toho jeste chybi- (z tech mene znamejsich pak transformace sil, jejich pohlcovani a kinematicka premena) pak vubec z ceho je to auto poskladane dohromady, z jakych komponentu a jak je sladene jako celek a na ktere vlastnosti se pri konstrukci kladl duraz. Pak muzes psat neco o sportovnich autech a ne jenom nejakou chabou tabulku s pouhym vykonem motoru. Dal tam chybi jakakoliv segmentace. Ale uz dost.
Jiste, lehka turbo auta jej dostanou, stejne jako ta s drsneji nabuzenym predelanym motorem. Lotus, TVR, napr. WRCecka, tuningy a co...Z toho bych se neposra.l.
Jenom jde o to, ze proste vypada opravdu krasne a ma v sobe sportovni techniku a nadobicko jako ta spousta POLOSPORTOVNICH aut v tve iluzorni tabulce a pojede lepe ve srovnani s tim, co maji ostani v sobe. V12, preplnovani, velka hmotnost a prebytecna vybava. Pokud by doslo na skutecne mereni sil v disciplinach, poradi se promicha. A zajimave by bylo pustit k nim i par uprav seriovych sportovnich modelu zn.Honda, Toyota, Ford a ostatnich.
NOS Turbo je ve srovnani s nim jako letni bourka u nas s tropickym orkanem.
Kdyz uz chces psat o tom, ktere auto je lepsi, pak vez, ze pouha sila vubec nic neznamena Vyrad si z tabulky prosim preplnovane motory, ano? Nepatri tam. Dale si dopln max.otacky; rozsah otacek, kde je 75% max.vykonu a zaroven max.toc.momentu k dispozici. Dal by te treba mohly zajimat takove zbytecnosti jako vyska teziste, rozlozeni hmotnosti na napravy, pusobeni setracnych momentu, bocnich sil, prenos sily na vozovku, aerodynamika, pevnost karoserie v tahu a ohybu, prevodove pomery, brzdy, pneu, atd. -moc mi tam toho jeste chybi- (z tech mene znamejsich pak transformace sil, jejich pohlcovani a kinematicka premena) pak vubec z ceho je to auto poskladane dohromady, z jakych komponentu a jak je sladene jako celek a na ktere vlastnosti se pri konstrukci kladl duraz. Pak muzes psat neco o sportovnich autech a ne jenom nejakou chabou tabulku s pouhym vykonem motoru. Dal tam chybi jakakoliv segmentace. Ale uz dost.
Jiste, lehka turbo auta jej dostanou, stejne jako ta s drsneji nabuzenym predelanym motorem. Lotus, TVR, napr. WRCecka, tuningy a co...Z toho bych se neposra.l.
Jenom jde o to, ze proste vypada opravdu krasne a ma v sobe sportovni techniku a nadobicko jako ta spousta POLOSPORTOVNICH aut v tve iluzorni tabulce a pojede lepe ve srovnani s tim, co maji ostani v sobe. V12, preplnovani, velka hmotnost a prebytecna vybava. Pokud by doslo na skutecne mereni sil v disciplinach, poradi se promicha. A zajimave by bylo pustit k nim i par uprav seriovych sportovnich modelu zn.Honda, Toyota, Ford a ostatnich.
NOS Turbo je ve srovnani s nim jako letni bourka u nas s tropickym orkanem.
Pani, skutocne netusim, co vas vedie k takym odvaznym tvrdeniam, ako napr. "Na BMW nic nema". Z akeho dovodu povazujete M5 za auto sportovo zazracne ? Mate zahmlene pred ocami a vsetko, comu venujete pozornost je hodnota kW a vzhlad auta ? Je velmi pravdepodobne, ze v cestnych podmienkach by M5 predbehol ktorykolvek silny japonec postaveny na rallye baze - Mitsubishi Lancer Evo 6 - 6TME - 7 - 8 - 8MR ; Impreza WRX Sti - P1 ...
Nevím co myslíš cestovními podmínkami, ale tohle auto je stavěné především jako rychlý požírač kilometrů dálničního typu a to mi věř, že v takových podmínkách na něj ani jeden z tebou zmiňovaných japonců naprosto nemá šanci dosáhnout. Zvláště, pokud si každý normální majitel nechá při první příležitosti odstranit poněkud trapný omezovač největší rychlosti. To auto pak pojede s naprostým přehledem přes 300...Jiná situace určitě bude na točitých okrskách se špatným povrchem. Tam se to zřejmě změní v neprospěch M5. Jenomže to je právě o tom, že každé auto má jiný charakter a zaměření a je třeba tyto věci rozlišovat a nesrovnávat hrušky s jabkama. Jinak je to skutečně nádhera a po mých osobních, ročních zkušenostech a najetých více jak 20tis kilometrech s M5 teď již předposlední generace, mám plné právo se domnívat, že se bavíme o opravdovém kladivu. Už ten osmiválec byl úžasnej, jadrný, bručivý zvuk a brutální zátah prakticky v celém rozsahu otáček. Teď je tady ale točivý desetiválec s o hodně větším výkonem, už se těším na ten zvuk, to bude prostě nářez!!!
V prvom rade s tebou suhlasim, ze porovnat M5 s Evom alebo Imprezou sa neda, nakolko su to auta s rozlicnou filozofiou. Japonci sa nikdy nesnazili o to, aby ich auto lamalo hranicu 300 Km/h. Keby chceli, uz davno by svoje 2 litrove motory prevrtali na 5 litrove. To by nam pri sucasnom pomere davalo slusnych 700 koni. Ale po tom skutocne netuzia. Oni stavaju na niecom inom. To, ze niekto dokaze prislapnut plyn a ist 300 km/h nepovazujem ani za zazrak zo strany auta a uz vobec nie zo strany vodica. Suhlasim s tebou, ze M5 ma byt chapana ako nebeske priblizovadlo. Tymto chcem len presvedcit ludi, ktori povazuju M5 za sportove auto, ze to tak celkom nie je pravda. A zarucujem, ze cestu napriec Slovenskom (BA-Kosice) by spravilo rychlejsie Evo. To povazujem za cestne podmienky (cast dialnica, cast pokrutene okresky, husta doprava).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
BMW M5 je fakt nadhera, skoda jen, ze standardni 5 nema design tehle M5. Nevim sice, jak by pak m5 vypadala, ale je to fakt skoda. Asi bude po silnicich jezdit zase milion m-packetu a originalu minimum.
a omluv ty preklepy
A k tomu Celica vs 530d... mno nefim... jestli ste se férově honili a ty si si ho "půjčil" (chápu jako předjel), tak si buď neobjevenej talent F1 , nebo to řídil 90 děda... a ještě v čepičce V druhé možnosti by ale nepřipadal v úvahu férovej závod... Tudíž si myslim, že si ho předjel v okamžik kdy mu to bylo úplně jedno a vúbec si tě nevšímal a nechápu proč se tedy o tom tady zmiňuješ... Protože sou prostě řidiči který jezdí rychleji a jiní zase pomaleji a je úplně jedno v jakém jedou autě...
BTW. na emila se mi ti psát nechce...
Jo a ještě s tím dýmem BY MARTIN by to taky určitě tak hrozný nebylo...
BMW Power Forever!!!
za druhý nesnáším japonce!! Takže keci o tom, že nějakej vergl z Asie natrhnul *německýmu autu su nech do rychle a zběsile III. !!! 😃))
Držím se hesla: zatáčka se dá projet třemi způsoby:
1.Pomalu
2.nebezpečně
3. S BMW
Jinak mě velmi štve , že se tady na auto.cz pořád mluví jen o octavii II a třeba o BMW M5 se neřeklo skoro nic, ani jediná fotka z jejch stánku.připadá mě to neobjektivní.
Jinak se loučím a BMW zdar a sílu.
P.S. BMW POWER FOREWER!!!!!
Zamysli se !!!
navíc nevím jak Ty ale viděl jsem jak M3 rozdrtila 911 Turbo takže ač má Toyota teď nejlepší benzínový motory do 2l na světě tak na BMW nemáš nárok
takže jak říkájí v Mnichově: "Objem ničím nenahardíš"
Jo a sporťák má podle definice náhon na zadek, takže s těma vašema sekačkama z Japonska s náhonem na předek můžete tak akorát gumovat parkoviště na srazech...
PS: Nejlepší auta co se týče výkonu, jízdních vlastností, motorů, kvality... nad 1 mil korun jsou BMW a pod milion Honda.