Po 75.500 vyrobených BMW řady 6 přichází první velká inovace. Design se prakticky nemění, technicky však mají nová kupé a kabriolety zase o kousek navrch před konkurencí.
kupé je krásne.. ale zial otvorená verzia je hrozná. pohlad zboku je udesný. absolutný nesúlad a neproporcnost medzi predkom a "dlhým" zadkom.... ale to je zial osud vsetkých 4sedadlových cabriakov:(
ach ty nemci ta ich precíznosť musí japoncov doháňať do šialenstva.Sa mi zdá že chcú ovládnuť trh-keď pojdu ďalej týmto štýlom, zrejme sa im to aj podarí ;-)
No.. nadšení většiny nesdílím. Je vidět, že rozmělňování Banglovým návrhům nesvědčí. Zejména tedy zadek vypadá opuchlý, oproti předfaceliftové verzi. Pozměněné tvary víka dělají opravdu hodně. S určitostí můžu říct, že prefacelift verze se mi líbí víc.
Asi jsem tu jedinej, ale mě se to auto vůbec nelíbí. Interiér s Al obložením vypadá lacině. Ze předu to má hodně smutnej pohled, zadní víko kufru připomíná batoh. Pojede to asi dobře, ale design (hlavně u cabria)je vrchol nevkusu. To už vůbec nemluvím o tom naftovém motoru. Ten tam prostě nemá co dělat 8-s .
Jasně, že se ti ten design nelíbí. Chybí mu totiž prvoplánovost, není to jen z profilu obkreslená žehlička, dynamika se dá vyjádřit mnohem rafinovaněji, a to je právě případ 6-er. A správně, o tom naftovém motoru raději nemluv, víš o něm kulový. ;-)
Jsem úplně konsternován faktem, že někteří o BMW 6 mohou hovořit v poloze líbí-nelíbí. Vybroušený diamant pro úzkou skupinu vyvolených - chladný, silný a uzemňující. Koncentrát dokonalosti a definitivní naplnění sloganu "Freude am Fahren"
Bayerische Motorenwerke Respekt ! :yes:
Ale Vektore zas to tolik nežer, mě se třeba taky nelíbí, znám spoustu vybroušenějších diamantů, předek je ok, ale to auto zabíjí příšernej zadek, takže z naplnění sloganu nic nebude >:-[]
Absolutní, dokonalá kára. Na pohled je tam vše - přikrčená puma před skokem, pohled toho, kdo vítězí, dokonalá harmonie všech ploch a hran, dokonalý výraz. Jakoby... to... byl... opravdu živý dravec, pán džungle.
Fantasticky vyvážená karoserie. Ano, tenhle bavorák, to je lekce stylu, klasy, potence a neskutečné krásy. Nekde nic nepřebývá nikde není něčeho málo. Nic nenajdeš, co bys mohl označit za nedotažené, či snad nedomyšlené. Tohle auto vysochal umělec. Umí vtělit do tvarů tvé skryté touhy dravce. Nezbývá než obdivné a uznalé - BRAVO BMW :yes::yes:
Máš pravdu, GTI. Mám naštěstí příležitost se občas provézt s kolegou, který koupil šestku vloni. Je to sice nejslabší motorizace 630i, ale i tak je to víc než fajn. Perfektní GT pro pohodlnou plavbu. Jen samozřejmě nesedět vzadu.
Tak teď už jen zbývá, aby sis vyměnil plínu.... >:D Jinak BMW je opravdu absolutní 1. Jsou jako kvalitní víno..... . Sice jezdím A6 S-line a audinky mám rád, tak bmw bude další. Ale až udělají hezký introš -zatím to je blééé - hlavně 5-ka.... A ta mě bere nejvíc....
Jo, souhlas. AUDI má dnes opravdu špičkové vnitřky, ale má dotaženou i vnější vizáž. Prohlížel jsem v neděli A5... a musel jsem smeknout. Zejména vytažená linie boků, kosení předních světel a celková masivnost, to vše jí dává dokonalej výraz.
Hmm, puma akorat trosku vyzrana ;-) Dvoutunovy kabrio? Dik.
Sportak taky naprd, kdyz to natrhne Forester s Turbem.
A vis co se libi nemcum na tom BMW nejvic? Ze kdyz otevres viko kufru tak vidis lini zadku Porsche :-D
Coze? Velke kupe je na trhu jen jedno a to CLko od Mercedesu. Tohle je normalni kupecko stredni velikosti, zrovna moc velke kara to neni. BMW by melo obnovit tridu 8, aby meli konecne cim CLkam konkurovat.
Jinak diesel je urcite dobry napad, protoze jezdit po dalnici s necim co ma spotrebu jako 645 ci dokonce 650 je docela pruda.
Je vidět, že si nejel ani v jednom. Já jedno z toho mám, v druhém jsem jel. CL je úžasné auto, ale kromě typu karoserie tyhle dva vozy nespojuje vůbec, ale vůbec nic. CLko má ke švihu a sportovnímu duchu BMW 6 pekelně daleko, rozhodně má blíž k luxusu a pohodlí S klasse.
V každém případě by mě zajímal rozdíl v rozměrech (teď nemám čas studovat materiály), ale když jsem ty dvě auta parkoval vedle sebe, tak 6tka nebyla rozhodně o nic moc kratší a užší. Působí útlejším dojmem kvůli profilu, toť vše a vevnitř je o něco míň (zcela schválně) místa.
tak ja nevim ale jestli si uz nekdo kupuje takove kupe a ma na pres 2 melouny tak asi tak nehledi na spotrebu a je mu jedno jestli to jezdi za 12 nebo za 17 a 6 je velke kupe parkrat jsem v nem jel a je velke.
neviem ci mi chyba umelecke citenie /hmm no chcelo by to asi urezat ucho /, ale toto BMW mna vobec neoslovuje, pisat o krasnom dokonalon designe sa mi zda uletene, skor mi to pripomina korejske auta , predok takeho toho maleho psika co vyzera ako keby ho z praku vystrelili oproti stene..hmm zadok zasa total bez proporcii ako s karcinogenom , ktory tam je nasilu...Bangle ma nebere...mam pocit ze keby design nivej rady robili bez neho preda sa ovela viac sko 75000 kusov... , hm dokonaly ladny design ma mozno tak Aston Martin,ale rozhodne nie toto BMW...
Není ti to jedno a víš proč? Protože se ti zkracuje dojezd >:D . Jediné co lze 6tce oprávněně vytknout je absence větší nádrže. A dojezd při 17ti litrech je zoufalý, naštěstí to auto tolik nežere..
To auto je jedním slovem dravec, nádherně a citlivě udělaný facelift, úžasné tvary (ne pro každého a o tom to je), nadčasový design a vytříbená technika.
Dát ten diesel do 6tky byla jen otázka času, protože je to úžasný motor a navíc má potenciál pro další hrátky, takže uvidíme čím se budeme moct nechat překvapit. Rozhodně nová M6 bude úžasná záležitost. Těším se na podrobnosti k tech. novinkám - jako nový automat apod.
Je to určitě super auto, o tom nic. Ale vizuálně jde o nejslabší Bangleho výtvor. Bangleho auta jsem obdivoval a patřila mezi ně právě i tato šestka. Jenže se subjektivně ukázalo, že nejde o běh na dlouhou trať. Omezenost jeho črtů je jen důkazem absence hlubší myšlenky při tvorbě. Sedmička, pětka, zetčtyřka, trojka, šestka a především absolutně zkažená nová X5. Chybí jim zrání. Subjektivně důkaz pro neumětelství. :-!
To jsou silná slova... Doufám, že tím zráním nemáš na mysli klon č.3 z Laguny?... I zde byl otištěn rozhovor s Mistrem Bé, který nám vysvětloval, že teď ještě nenastal čas na změnu tváře, nýbrž na pilování výrazu. A to se děje (právě u X5). Někde jsem viděl novou sedmičku a je to vono... Popravdě jsou BMW, Mercedes a AUDI dnes nejkrásnější auta světa.
věc názoru,BMW podle mě dělá jedny z nejošklivějších aut (vyjma 7mičkové řady) a kraluje jim 5ková řada s X5-kou...nejkrásnější auta na světě?nenech se vysmát,pro styl,design,ladné křivky a krásu v detailech se sahá jinam,než do německa...
Nejsou silná, jde o můj názor. Navrhuješ-li srovnávání s Le Quémentem, věz že např. předfaceliftovaná Laguna II je dodnes co se designu týče (fascinující kompilát elegance, smyslnosti, celistvosti, ležérnosti apod.) vrcholem ve své třídě. Facelift ji okleštil. Novou L3 jsem ještě neviděl naživo, příď je fascinující, boční profil spodní části tahá retro z Nepty (u Grandtouru- jsem na kombíky zatížen), vrchní z Fluence, což je subjektivně dokonalé, záď ještě potřebuju vstřebat. BMW byla krásná, bohužel jsem to zjistil pozdě. Když Bangle přišel, skutečně mě vzal za oči, každý na sedmu nadával, mě fascinovala. S šestkou podobně. Teď, ve svém chladu hrajícím si na emoce, mě chybí ona rozšafně humpolácká drzost výrazu, kterou E38, E39 a E46 (všechny před faceliftem) měly. Měly v designu emoce, neboli to, na co si Bangle jen hraje. Mercedes si to u mne pokazil aktuálním E W211 a novým S W221. W211 vypadá strašně vyměkle (W210 byla harmonická bomba na kolech), nová S W221 pak působí jako další generace Daewoo Chairman (tedy kopie Mercedesu S). Zato CLS W219 je super a především předchozí CL W215 aspiruje na titul nejkrásnější Mercedes posledních velmi mnoha let. Audi mě nebere vůbec, přijde mi dokonale tuctové.
Neshodnem se >:D A5 je bezpohlavní až hrůza, zezadu se snaží vypadat jak Honda. Co má super, jsou přední denní LED světlomety. V pondělí jsem si jedné A5 všiml v protisměru na D1, ten svit LED je skutečně zajímavý, v proudu halogenů/xenonů nelze svým tvarem přehlédnout. Jinak je to Audi jako každé jiné, vizuální nedodělek.
Ale, ale :-). To jsou ostrá slova. Design je subjektivní věc. Já na vozech BMW oceňuju, jak se nesnaží svým designem vtírat kýčovitě smýšlejícím zákazníkům. Jak jsou ty tvary nadčasové a své i po několika letech. To mnoho aut říct nemůže...
Nejsou to ostrá slova a design je skutečně věcí subjektivní. Už jen proto jsem to slovo v onom příspěvku užil 2x. Mě právě Bangleho BMW vtíravé přijdou, neumí zrát. :-!
BMW spravi retuse dizajnu, zdokonali uz dokonalu techniku, prida nove motory a par technickych noviniek - a faceliftovany model je na svete. Ini nechaju vsetku techniku tak (vsak je dobra, naco menit?), zmenia dizajn a maju nove auto, ktore opat raz o konsku hlavu predbehlo vsetku konkurenciu... >:-[]