Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Senát vymění čtyři BMW 750i za Škody Superb 3,6 FSI 4x4

Osmiválcové luxusní limuzíny se pomalu vytrácejí z vozových parků nejvyšších představitelů České republiky.
Zpět na článek
24. 3. 2011 16:54
neregistrovaný "vojtan"
23. 3. 2011 19:00
23. 3. 2011 19:08
23. 3. 2011 19:10
23. 3. 2011 19:12
23. 3. 2011 19:29
23. 3. 2011 19:44
23. 3. 2011 19:50
23. 3. 2011 19:58
23. 3. 2011 21:12
23. 3. 2011 21:48
23. 3. 2011 21:55
23. 3. 2011 23:39
24. 3. 2011 08:01
23. 3. 2011 21:16
23. 3. 2011 21:51
23. 3. 2011 19:50
23. 3. 2011 19:56
23. 3. 2011 20:38
23. 3. 2011 21:27
23. 3. 2011 21:52
23. 3. 2011 21:59
23. 3. 2011 22:03
23. 3. 2011 22:07
23. 3. 2011 22:49
24. 3. 2011 00:26
24. 3. 2011 01:08
24. 3. 2011 09:10
24. 3. 2011 15:09
23. 3. 2011 22:11
23. 3. 2011 22:29
23. 3. 2011 23:16
23. 3. 2011 20:11
23. 3. 2011 20:17
23. 3. 2011 20:36
23. 3. 2011 20:37
23. 3. 2011 20:43
23. 3. 2011 20:52
23. 3. 2011 20:55
23. 3. 2011 21:00
23. 3. 2011 21:07
23. 3. 2011 21:29
23. 3. 2011 20:36
23. 3. 2011 20:45
23. 3. 2011 20:52
23. 3. 2011 20:46
23. 3. 2011 22:24
24. 3. 2011 08:07
24. 3. 2011 13:12
24. 3. 2011 00:23
23. 3. 2011 19:58
23. 3. 2011 23:18
23. 3. 2011 20:44
23. 3. 2011 20:55
23. 3. 2011 21:04
23. 3. 2011 21:05
23. 3. 2011 22:28
24. 3. 2011 08:51
24. 3. 2011 01:39
24. 3. 2011 08:17
24. 3. 2011 08:58
24. 3. 2011 10:23
24. 3. 2011 11:10
24. 3. 2011 14:57
24. 3. 2011 14:59
24. 3. 2011 18:47
27. 3. 2011 20:06
Avatar - peter222
23. 3. 2011 18:58
To im musí stačiť !
Myslím, že tí politici nie su až takí dobrí aby si zaslúžili niečo hodnotnejšie. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 19:49
Re: To im musí stačiť !
Hele, to jsou naši politici, jo, do těch nám nekecej! >:-[] >:D
Avatar - Ada je zase tady
23. 3. 2011 20:50
Re: To im musí stačiť !
Zaslouzili by rendlika >:-[] >:D
24. 3. 2011 08:36
Re: To im musí stačiť !
skor logana >:-[]
Avatar - Hamunasakra
24. 3. 2011 17:58
Re: To im musí stačiť !
Logana? Blbost! Žádný rozmazlování! :-)
neregistrovaný "vojtan"
24. 3. 2011 16:54
Re: To im musí stačiť !
Naprosto souhlasim
23. 3. 2011 19:00
správně
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2011 19:08
paráda!
jen tak dál :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Special-line
23. 3. 2011 19:10
Feldy
Stejně tychle auta jezdí většinou jako jednoválce tak Superb bohatě stačí. Zajímalo by mě však kdo z parlamentu jezdí s Feldou:D Dřív myslím senátoři dostávali od Škodovky právě Feldy 1,6.
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2011 19:12
to je tak
robit miliardove podvody a zalepit oci ludom s usetrenim nejakych drobnych 8-s
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2011 19:18
Ještě mohli ubrat...
Za to, co dnes předvádějí, by měli dostat koloběžku. Ale vážně - bohatě by jim stačil slabší motor, a když prahnou po čtyřkolce tak třeba 2.0 TDI 103 kW aut. 4x4. Alespoň nebudou řádit s modrým majáčkem při jízdě na "důležité jednání".
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CHerokee
23. 3. 2011 21:28
Re: Ještě mohli ubrat...
Myslím si totéž, na co potřebují nejdražší a nejrychlejší provedení. 2.0 TDI nebo 1,6 TDI.
23. 3. 2011 21:52
Re: Ještě mohli ubrat...
Protože ať už se nám politici zamlouvají nebo ne, tak musí reprezentovat stát. Je to tak všude ve světě. Těžko by Obamu dostali do Forda Mondeo a Tonyho Blaira do Rover 75. To by taky mohli přestat nosit oblek, vzali by si teplákovku, místo kufříku igelitku z Billy a tak by se mohlo pokračovat. Věčné téma tohle a pořád se diskutuje o tom samém i když s tím nikdo nic nenadělá, protože by to pak páchalo ještě více škody než užitku :-)
Avatar - CHerokee
23. 3. 2011 21:59
Re: Ještě mohli ubrat...
A proč teda půlka amerických politiků jezdí v Priusu a druhá půlka v hybridech od Lexusu?
23. 3. 2011 22:37
Re: Ještě mohli ubrat...
protože v USA je Prius jakýsi typ statusu - "Šetřím životní prostředí" "Dávám Vám příklad jak se chovat šetrněji" Tady je to u *, nikdo Tě neodmění za to, že si koupíš Prius. Co se týče Lexusů, tak to asi není třeba rozvádět. Takový LS směle konkuruje MB S, BMW 7 a A8. Jsou to hodně exkluzivní auta a v některých státech možná i reprezentativnější než MB.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 3. 2011 22:41
Re: Ještě mohli ubrat...
Protože je ekonomicky držej číňani za koule?!? :'-( >:-[]
Avatar - gld
24. 3. 2011 00:07
Re: Ještě mohli ubrat...
ja to volám pokrytectvo..
24. 3. 2011 07:59
Re: Ještě mohli ubrat...
Bezpečnost v případě ohrožení. Auta musí splňovat určité dynamické parametry.
23. 3. 2011 19:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Emel
23. 3. 2011 19:44
Re: výsměch
Potřebují cestovat a pracovat... ale o to ani tolik nejde, prostě je to elita národa a ta má na tu limuzínu nárok. Přechod na Superb je hezké gesto.
23. 3. 2011 19:50
Re: výsměch
Senát ... pracovat ... elita ... můžu se jenom útrpně usmát.
23. 3. 2011 19:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
23. 3. 2011 21:12
Re: výsměch
Podívej se, čím jezdí třeba management v bance nebo v developerských firmách... a teď nemyslím generálního ředitele. Představitelé státu prostě mají nárok na jistý standard.

Elita je slovo z latiny, znamená vyvolení a označuje osoby, které v určitém systému či subsystému zaujímají vedoucí nebo jinou významnou úlohu.

Je potřeba chápat obousměrnou závislost kvality lidí a jejich platů. Pokud dáme policistům nebo lékařům pár korun, tak se pak nemůžeme divit, že se k nim nehrnou intelektuální špičky národa - až na pár výjimek, které tam táhne povinnost nebo tradice, ti to ale nezachrání.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 21:48
Re: výsměch
:yes: :yes: :yes:
23. 3. 2011 21:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2011 23:39
Re: výsměch
Přesně, jsou špička a reprezentace, netvrdím že jsou Dušínové, ale jistá noblesa k tomu prostě patří. Franta Vomáčka co chodí popíjet do místní putiky tohle ale nepochopí a tak jakákoliv možnost přisadit si na "šlechtu" je vítána :-|
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2011 21:16
Re: výsměch
byli zvoleni ve svobodných volbách. Nebo mi snad chceš tvrdit opak?
Jak se dostali na kandidátku je věcí každé strany.
Ale ruku na srdce - tobě přijde nějak zvláštní získat pozici "ze známosti"? Kolik tvých známých takto našlo job? A proč to u běžného chudého lidu je normální a u politické strany je to amorální, když někdo jde po známosti na kandidátce nahoru?
Každý má právo křížkovat. Myslím, že pláčeš na špatném hrobě :-!
23. 3. 2011 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 19:50
Re: výsměch
Co jsme si zvolili to máme. A k vládní agendně prostě limuzína patří. Nebo chceš aby na jednání s Merkelovou přijel Nečas nějakým chrochtajícím dieselem? ;-)
23. 3. 2011 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 20:38
Re: výsměch
Ale že ten Superb těch dieselových šestiválců má v nabídce!

Tohle jsou nákupy za legitimní peníze, jde do toho vidět. Nevadí mi, když se nakupují drahé věci, když patři k danému postavení, vadí mi předražené věci, protože jsou peníze směřovány jinam než mají.
23. 3. 2011 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 21:52
Re: výsměch
Možná neumím číst, ale ty psát. Háčky, čárky, velká písmena... nic? ;-)

Celá diskuze se točí kolem Superbu. Na začátku píšeš, že jim mohli dát diesely. Reaguji, že chrochtající diesel je určitě perfektní reprezentace. Ty píšeš, že šestiválcové diesely nechrochtají (což ale není tak úplně pravda). Píšu, že Superb šestiválcový diesel nenabízí. Tak mi vysvětli, kdo se ztratil, jestli ty nebo já.

A mimochodem, pokud mě paměť neklame, tak vládní A8 jsou i v TDI.
23. 3. 2011 21:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 22:03
Re: výsměch
Jenže ten tvůj první příspěvek je o koze a ne o tomhle voze, milej zlatej.
23. 3. 2011 22:07
Re: výsměch
Já si nemohu pomoct, ale nepracuješ někde ve státní správě? To nemyslím nejak ve zlém.. Málokdo takhle obhajuje politiky a navíc jejich vození se v drahých fárech... Spíše naopak.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 22:49
Re: výsměch
Můj názor je takový, že platy politiků, čili zákonodárců a moci výkonné má být několikanásobně vyšší, mají požívat daleko více výhod a ne se snažit ušetřit pár desítek milionů, zatímco se rozkrádá stamiliony a miliardy.

Vycházím z předpokladu, že uplatit člověka s vyšším příjmem je daleko těžší, než toho, kdo má plat nižší. Jinými slovy, nebudeš riskovat své zaměstnání, kde vyděláš několik milionů pro několik milionů, ale musíš být v zisku.

To samozřejmě musí jít ruku v ruce s legislativou, čili měj dejme tomu milion měsíčně, když rozhoduješ o miliardách, ale uděláš-li chybné rozhodnutí, letíš, uděláš-li podvod či zpronevěru, vyvlastnění, vězení a potupa.

Nějaké závistivé výkřiky, že se vozí v limuzínách a my jen ve Fábiích nic nevyřeší. A těch pár limuzín? Pche, kapka v moři.
Avatar - Andromeda
24. 3. 2011 00:23
Re: výsměch
Faktem je,že tzv. "úspory" mohou lehce nabýt Grossmannovských rozměrů >:-[] ,nicméně vycházíš z mylného předpokladu kolego.Jde o složitější jev,nicméně nejvíce k problému asi řekne studium chování tlup lidoopů a opů - tam je tolik podstatného o nás :-! .Nedochází k verbální či literární snaze pokřivit sledovanou realitu,nám tolik vlastní.
Avatar - Ronault.
24. 3. 2011 00:26
Re: výsměch
Jistě, kolego, nic není tak snadné, jak se dá popsat v několika větách. :-)
Avatar - Andromeda
24. 3. 2011 00:43
Re: výsměch
Ono by to šlo popsat,ale asi by to nemělo požadovanou úroveň ;-) .Chtěl jsem říci,že vztahy v oněch tlupách jsou pravzorem o něco sofistikovanější podoby v našem podání,a že těch podob tam je.Pokud vezmu Evropu,tak velmi zjednodušeně lze říci,že v otázce až opulentních privilegiíí a jejich nadužívání velkou roli hraje geografická poloha >:-[] - kde jsme my netřeba připomínat(i když naši volení jako by občas hnuly tektonickou deskou a geograficky nás přesunuli x km směrem Ulanbátar...

PS:Berou a budou brát,i když jim nasypeš 10-ti či 20-ti násobek,o tom to není...
Avatar - Ronault.
24. 3. 2011 01:08
Re: výsměch
Chceš říci, že ty tlupy lidoopů chodíš pozorovat sem na auto.cz >:-[] Vše by se nedalo eliminovat jen tím zvýšením, ale přísnými restrikcemi. Za ty peníze, co oficiálně za to můžou dnes dostat jim tam žádný opravdu schopný, inteligentní a morálně nezkažený lidoop nepůjde (existuje někdo takový?), to může najít uplatnění jinde.
Avatar - Andromeda
24. 3. 2011 10:57
Re: výsměch
Na sledování opičáků jsou jiní experti jinde >:-[] ,nicméně zase si dovolím oponovat.V zaběhnutých západních zemích je výše posl.platu cca 4 až 5-ti násobek průměrné mzdy v daném státě.V Bohemii je jejich palmare složeno z mnoha náhrad,často zdvojených a díky tomu,že počet různých výborů,podvýborů,atd. je hojný,téměř všichni se díky členství a funkcím v nich dostávají na onen průměr.Restrikce by si museli schválit (světe div se)zase právě poslanci(pokud pominu pořekadlo,že kapr si rybník nevypustí)a vzhledem ke "kvalitě" jejich produkce a v tomto případě i osobní "zainteresovanosti" je tato teorie holý nesmysl,viz překvapení jistého plzeňského přeborníka Bendy z toho,pro co sám hlasoval-snížení vlastního platu-nesouhlas s tím (ten týpek zhruba mediím v rozhovoru tvrdil,že nevěděl pro co hlasuje a jaký to bude mít dopad,etc),včetně téměř plačků o finanční diskriminaci.
Další ne nedůležitou veličinou je sama společnost,voliči,jenž na tu "šlechtu ze stodoly" netlačí,nevyvíjí tlak alespoň na jakous takous kvalitu jejich činnosti.Faktem je,že masmédia místo kvalifikovaných komentářů jejich výtvorů se s radostí utápí v nedotažených skandálcích,takže opět ticho.Nedivme se.
Prostě s takto nastavenými "parametry" není žádného světla v dáli a finance(myšlena výše jejich platu) v tom roli nehrají.
PS:Kdyby to lukrativní nebylo,tak proč tolik jmen na kandidátkách?Že by hromadný altruismus?
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2011 09:10
Re: výsměch
Já s Ronaultem souhlasím.
Jen vidím zásadní problém v té odpovědnosti. Pojetí popsané Ronaultem se mi jeví jako vidlácké (bez urážky). Protože systém rozhodování a "zákonodorcování" je postaven na kolektivní odpovědnosti, ne na odpovědnosti jedince.
Když někdo schválí prasárnu, kdo je odpovědný? Ten, kdo ji předložil? To zcela jistě ne, protože bohužel tu je právo pozměňovacích návrhů a z návrhu zákona může vylézt i pravý opak, než bylo zamýšleno. Kdo jej schválil? A jak to poznáme, když některá hlasování (obecně) mohou být tajná?
A bez dovození odpovědnosti může mít politik konto jak Bill Gates a stejně bude hrabat, hrabat a zase hrabat.
Politik může fungovat jen pokud to dělá z přesvědčení a proto, že ho politika baví. A ani pak není výsledek zaručen, protože to může stále být blb :-!
Avatar - Ronault.
24. 3. 2011 15:09
Re: výsměch
Samozřejmě, nerozepisoval jsem se tady v sáhodlouhých úvahách a socioekonomických, psychologických, psychiatrických, filosofických a politologických zamyšleních. ;-)
23. 3. 2011 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2011 22:29
Re: výsměch
Asi netušíte, co to znamená kultivovaný benzín, potom byste nepsal něco o motorech na naftu.
23. 3. 2011 23:16
Re: výsměch
Asi netušíte, co to znamená třeba A8 4.2TDI. Doporučuji vidět, sednou, poslechnout.
23. 3. 2011 20:11
Re: výsměch
Proč by nemohl? Ve srovnání je Merkelovou je uplné nic. Merkelová zastupuje nejmocnější stát EU, jeji odpovědnost je mnohem větší. A to hlavně, její shopnosti jsou také někde jinde.
Avatar - MAP2009
23. 3. 2011 20:17
Re: výsměch
Ještě si tam zapoměl napsat že zastupuje nejmocnější a jediný árijský národ >:D
23. 3. 2011 20:36
Re: výsměch
Ale no tak :-) Tak jsem to nemyslel. Prostě je směšné, na co se ti naši hlupáci hrají... Ostatně i politici jiných států by mohli ubrat.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 20:37
Re: výsměch
Na to je jediná rada, jdi do politiky, když budeš tak dobrý, budeš se taky vozit v takovém autě.
23. 3. 2011 20:43
Re: výsměch
No tak na to bych potřeboval hroší kůži. Lhát občanům do očí taky neumím...
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 20:52
Re: výsměch
Počkej? Politik neznamená lhář? Pokud to tak vnímáš, tak to jdi změnit. Nevím, co těm hordám nespokojených brání? Přece nemusíš lhát, ne?
23. 3. 2011 20:55
Re: výsměch
No pokud budu dobrákem, lidumilem, který se snaží zlepšit to co tam je teď tak nemám šanci se někam dostat. Je to začarovaný kruh...
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 21:00
Re: výsměch
Proč ne? Zkus to. Do toho, jsi-li tak čestný a moudrý, máš můj hlas jistý.
23. 3. 2011 21:07
Re: výsměch
:-) Třeba jako pan Cibulka se siderickým kyvadlem?
[odkaz]

Navíc na politku nemám a mám rozjetou firmu. Leda by jsi ji chtěl koupit.
23. 3. 2011 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 20:36
Re: výsměch
Zapomněl jsem, že na rozdíl od němců češi na svou národnost vůbec nejsou hrdí, dokonce se za ní stydí.
23. 3. 2011 20:45
Re: výsměch
Ale to je jedno. Nezapoměň, že němečtí politici jezdí v domácích značkách. My máme Škodu...
Avatar - Ronault.
23. 3. 2011 20:52
Re: výsměch
Jedno máš kolečko u svého trakaře.
23. 3. 2011 20:46
Re: výsměch
me prijde ze lidi zvolili celkem dobre, prvni vlada za poslednich par let co opravdu neco dela a nesnazi se CR dostat jeste do vetsich sracek

jedinej kdo me v soucasne vlade prijde smesnej je John
23. 3. 2011 21:59
Re: výsměch
:yes: nemůžu jinak než souhlasit :-)
Avatar - white label
23. 3. 2011 23:13
Re: výsměch
V podstatě souhlas...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 3. 2011 00:12
Re: výsměch
Tak optimisticky bych to neviděl, ale dá se to specifikovat spíš úslovím, že mohlo být hůř... :-(
24. 3. 2011 13:12
Re: výsměch
Presne tak. :yes: Ale upresnil by som to na celu sranu "VyVolenych". Pride mi, ze ta ich populisticka politika nie je o nic lepsia ako CSSD, uz i len z toho dovodu, ze kazdy vie co ma od socanov cakat, kym VV je nevypocitatelna strana.
To sa mimochodom urcite prejavi aj v dochodovej reforme a tiez sa mi zda ze nestali vsetci uplne za Hegerom proti vydieracskej kampani lekarov. Ale tam nezvladla komunikaciu podla mna cela vlada resp. ministerstvo...
Avatar - JasteR
24. 3. 2011 00:23
Re: výsměch
Opravdu uzasna volba 3.6FSi v 4x4 :no: :no: :no: :no: .. prumerna spotreba co sem mel tu cest, svizna jizda 14L ... za to co predvadeji bych jim poridil max. 125kW TDi 4x4 ktery jezdi za 8L i mene..
To u is mohli poridit rovnou Pasiky R36.. 8-s
Avatar - kari.laz
23. 3. 2011 19:58
prostor vzadu
Například podélný prostor v zadu budou mít naprosto v pohodě. Stejně tam jezdí sami, takže šířka jim může být volná.

BMW 740d r.v. 2005
podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 900

Škoda Superb 3,6 FSI 4x4
podélný prostor vzadu min/max (mm): 810 / 990
Rozbalit vlákno
7
23. 3. 2011 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2011 21:04
Re: prostor vzadu
No to si moc nepolepší 670 mm/810 mm. Novej Superb je strašně úzkej. Kam se hrabe na původního Superba. ;-\
23. 3. 2011 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 3. 2011 00:10
Re: prostor vzadu
Myslíš jako, že se vzadu budou mačkat 3 vedle sebe??? V 99% tam bude jeden vyžranej vychcánek, výjimečně možná dva, tak nechápu, na co jim bude deset čísel na šířku... ;-\
Avatar - Andromeda
24. 3. 2011 00:52
Re: prostor vzadu
Chtěl jsi říci,že vzadu bude hluboce přemýšlet jeden,maximálně dva zadumaní,vytížení a odpovědností k voličům obtěžkaní pracovití zvolenci,co by reprezentanti nového ducha >:-[] ...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 3. 2011 10:41
Re: prostor vzadu
No dyk to říkám, ne... ?
23. 3. 2011 23:18
Re: prostor vzadu
Takže kážou vodu, pijou víno. Zase si polepší >:-[]
23. 3. 2011 20:44
SE vyzna
Jedinej co ma poradny auto je Alexandr Vondra >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Typhoon
23. 3. 2011 20:55
Re: SE vyzna
Toho bych posadil do antona.
23. 3. 2011 21:05
Re: SE vyzna
tam by se co se týče prostoru taky neměl špatně, odhaduji podélný prostor vzadu min/max (mm): 1010 / 1580, šířka taky královská >:-[]
23. 3. 2011 21:06
Rozumná volba
konečně někdo dostal rozum. Auto dostatečně sofistikované a schopné splnit požadovanou funkci. Navíc od domácího výrobce. Za tohle má někdo, kdo rozhodoval o nákupu ode mne palec nahoru :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2011 21:31
jak opít lid rohlíkem
upřímně řečeno mi to přijde směšné. Tímto se peníze státního rozpočtu nezachrání. O kolik by bylo dražší koupit např. A6 2,0TDi? Navíc by možná byly i nižší provozní náklady.
Navíc je třeba uvažovat, kolik na daném voze stát "tratí". Zkrátka prodejní cena po třech čtyřech letech např. A6 bude vyšší než onoho Superbu. Takže jestli stát zaplatí o pár desítek tisíc víc na tom, že si politici dopřejí "luxusní" Audi nebo BMW, pak prosím. Je mi to egal.
Důležité pro mě je, aby politici dělali svoji práci, ne aby jezdili v Superbech nebo Fabiích :-!
Zatím to kalous ušatý opět jen kur*í. Může pak jezdit třeba 105kou a bude to stejně na P_R_D.
To samé senát.
Pokud už chce stát šetřit, možná by udělal líp, kdyby si i nadále ponechal 750i a nekupoval v danou chvíli nic. Nebo třeba hybridní Lexusy. Při velkých nájezdech může být úspora na palivu zajímavá. Ale relativně žravá 3,6 ještě ve 4kolce... Spotřeba TDi je téměř poloviční 8-s
Ale požadavky byly určitě transparentní: 4x4, automat, max. 250, zrychlení pod 7s. Výsledný kandidát - Superb, Passat 8-s
Rozbalit vlákno
12
23. 3. 2011 21:54
Re: jak opít lid rohlíkem
Stat neplati dan za palivo, takze spotreba nevadi. U velky atmosfery, pokud nebudou jezdit jak prasata, nebudou velky naklady na opravy- motor nema s autem moc prace. Slevicka urcite byla, takze bych se toho nebal. A je to Skoda.
Chapu tvuj nazor, politici by meli hlavne delat poradne svoji praci pro blaho nas vsech, at si doprejou, co chtej- jen ty vrcholny ovsem. Zbytku bych pristrihl kridla. Kdejaka svoloc na okrese si umi vybehat podobnou karu.
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2011 22:09
Re: jak opít lid rohlíkem
Nechápu tu větu "A je to Skoda.". A co jako ;-) ?
Nevím, proč by stát neplatil daň za palivo. Podle mě ji platí i organizační složky státu. Že ji platí de facto sám sobě, je jiná věc.
Nebo mi chceš tvrdit, že dojede prezident na benzinku a na pumpě řeknou - á, vy to máte bez spotřební daně za 15 :-O ? To asi ne.
Téměř poloviční spotřeba mi přijde jako dost drastický rozdíl. I když vezmu vyšší servisní náklady dieselu a vyšší pořizovací cenu vůdči ekvivalentnímu benzinu, pak zrovna pro tyhle učely je podle mě diesel na místě.
Avatar - MAP2009
23. 3. 2011 23:14
Re: jak opít lid rohlíkem
A je to škoda? Ty nevíš že škoda je domácí značka a je dobrým zvykem jezdit v domácí značce? Jinak rozhodně si nemyslím že zůstatková cena A6 bude vyšší než Superbu.
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2011 23:53
Re: jak opít lid rohlíkem
Škoda je domácí značka? Možná ano.
Ale je Superb domácí automobil? Byla Otavia Tour domácá automobil v době, kdy se vyráběla v Bratislavě?
Není pak domácí i i30/Venga? Takže poslanci budou jezdit i30kama jako domácími automobily?
A kde se vyrábí motory a převodovky a haldexy pro ty Superby? U nás určitě ne.
Oproti tomu kde se vyrábí kabeláže a plastové díly na 7er BMW? Žeby u nás?
Jako sorry, ale tohle uvažování, že toto je domácí a tamto ne je jak za M.T.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 3. 2011 00:08
Re: jak opít lid rohlíkem
Ale no tak, trochu křečovitá a těžko obhajitelná argumentace. Vládní činitelé by měli - pokud je to možné - jezdit v domácí značce. Je to reklama pro zemi a tím i podpora domácího průmyslu a jeho zaměstnanců. Dělají to tak všechny země, kde vyrábí auta vhodné třídy. Taky se nesmějeme francouzským politikům, že si vozí zadky v Renckách, Pežoutech či Citrónech (výborné bylo období, kdy bylo hlavní francouzský vládní vozidlo Safrane - komické, ale logické!).
Avatar - Ronault.
24. 3. 2011 00:17
Re: jak opít lid rohlíkem
Safrane ve své době nebylo zase tak špatné auto, vem si jaké to bylo u nás dělo, když měl někdo auto, které mluvilo >:-[] >:D ;-)

Horší by bylo, kdyby jej nacpali dnes do jediného prémiového zástupce DS3 >:-[] >:D I když při výšce Sharkozyho... >:D
24. 3. 2011 07:08
Re: jak opít lid rohlíkem
Tomu by bylo dobre i v kufru. :-)
[odkaz] hehe
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2011 08:21
Re: jak opít lid rohlíkem
Možná křečovitá a těžko obhajitelná, ale taky těžko vyvratitelná.
Jen jsem chtěl poukázat na to, že hra na "domácí" notu je maximálně symbol, ne racionálně podložený fakt. Právě tvoje věta "...Je to reklama pro zemi a tím i podpora domácího průmyslu a jeho zaměstnanců..." je poněkud zavádějící.
Ona např. koupě Ayga/C1/107 není reklama pro zemi a tím i podpora domácího průmyslu a jeho zaměstnanců? Já tedy myslím, že je. Není to podpora domácí značky. Ale v tom vidím rozdíl.

Nicméně v tom to hlavní nespočívá. Neříkám, že Superb je zcela špatně, ale jak je tu prezentován, to mi přijde špatně. Koupě Superbů pro podporu domácí značky? Ano, to by byl logický a chválitelný akt. Argumentace koupě pro podporu domácího průmyslu už pokulhává. No a koupě z důvodu úspory peněz už mi přijde jako poměrně absurdní. Kdyby někdo chtěl opravdu šetřit, koupí třeba Greenliny. Nebo by opravdu možná vyšel při kalkulaci provozních nákladů levněji Lexus. A to by mohlo být chápáno jako podpora zdecimovaného Japonska když už jsme u těch symbolických účinků ;-)

Podstatou však zůstává podle mě - ať si vozí zadky klidně v R-R, halvě když budou řádně plnit to, proč byli zvoleni :-!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 3. 2011 12:11
Re: jak opít lid rohlíkem
S poslední větou úplně souhlasím, jinak tomu nějak nerozumím. V dnešním globalizovaném světě nevidím vůbec problém v tom, že se různé kusy auta dělají různě po světě. I u nás se dělají díly třeba na BMW a nikdo netvrdí, že to není německé auto.

Že se v jakýchsi intervalech obměňuje vozový park je normální, že jsou to škodovky je logické, že to jsou Superby v plné palbě taky, nevím, kde je problém. ;-\
Avatar - rohYpnol
26. 3. 2011 11:44
Re: jak opít lid rohlíkem
Jestli tomu jinak nerozumíš, pak je mi líto. Myslím, že jsem to napsal dost srozumitelně. Přesto - zkráceně a zjednodušeně: vadí mi, když se o koupi Superbu hovoří jako o šetření, o podpoře domácího průmyslu. A z tohoto titulu příliš nerozumím ani volbě motorizace a pohonu 4x4.
Co se globalizace týká - ano, u Superbu a 750i dejme tomu. Superb - český, 750i německý.
Ale např. Octavia Tour v době výroby v Bratislavě byla český VÝROBEK? Xkové bawory jsou německé PRODUKTY? i30 je Korea? Panda je Italský výrobek? Ne, podle mě už tohle dávno nepatí.
Škoda je česká ZNAČKA, ale určitě to není všude český výrobek (např. pro Čínu, Ukrajinu, Indii myslím též). Tak to alespoň vnímám já.
Ale hlavně že v poslední větě (a tedy podstatě věci) seshodneme ;-)
Avatar - Emel
24. 3. 2011 13:29
Re: jak opít lid rohlíkem
Takový Safrane Biturbo Quaddra byl tehdy na úrovni... no, zhruba srovnatelné se Superbem 3.6 4x4 dnes.
24. 3. 2011 14:36
Re: jak opít lid rohlíkem
Ok.. Ve finale stat tu dan proste nezaplati. Skoda je ceska znacka a tim to hasne. Jaguar vlastni indicka TATA napriklad....
Takze, co ta v6 atmo usetri na opravach oproti dieselum, muze projezdit v benzinu a diky odpadnuvsi dani to nebude velky rozdil. Naopak kultivovanost a prestiz motorizace a pohonu to vyvazi celkem lehce.
23. 3. 2011 22:28
Plno rečí
Plno rečí pre 4 - slovom ŠTYRI autá. Týmto ľuďom prejde cez ruky toľk peňazí, že takéto auto je pre nich kvapka v mori. Kľudne by si ich mohli kúpiť za vlastné, a nezruinovalo by ich to. Štyri autá pre štát, toje ako štyri rohlíky z rodinného nákupu. Nula, pre smiech. Iba navonok pozitívne gesto.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
23. 3. 2011 23:18
Re: Plno rečí
A od kdy je "jen" pozitivní gesto rovno nule? Co je potom charita, taky je to jen pozitivní gesto rovno nule, pokud je "jen" v ceně "do čtyř aut"?
24. 3. 2011 10:04
Re: Plno rečí
Blbý pohľad. Nepočítaj všetko na koruny. To robia štátni úradníci a manažéri firiem, a často vidno, kam taký pohľad na veci vedie.
Avatar - white label
24. 3. 2011 11:15
Re: Plno rečí
Tos těžce nepochopil. Ten "blbý pohľad", počítající všetko na koruny je právě ten tvůj. Má reakce byla naopak o tom, že pozitivní gesto není zdaleka jen o částce/peněžní hodnotě, ale o především o určitém symbolu v podobě dobré vůle, viz i reakce Iudexe 8:51.
24. 3. 2011 22:39
Re: Plno rečí
Tak som nepochopil, to sa stáva ;-) .
Ale to "pozitívne gesto" sa celkovo nule rovná. Ak vymenia za škodovky celú flotilu, potom to bude gesto, ktoré sa dá brať vážne. Alebo - štyri lastovičky leto nerobia. Uvidíš, a zabudneš. Ale na telegrafné drôty plné lastovičiek, to už niečo znamená.
Avatar - white label
24. 3. 2011 23:17
Re: Plno rečí
Ale někde se začít musí, navíc to nejsou jediné vlaštovky, jedna z prvních více vlaštovek (už loni v létě) byl služební Superb současného premiéra Nečase...premiér jde příkladem a ostatní se "nenápadně" postupně přidávají...

[odkaz]
Avatar - iudex
24. 3. 2011 08:51
Re: Plno rečí
Politika je i o PR a symboloch, preto niekedy symbolické gesto má väčší význam, ako praktický (finančný) dopad. Dáva sa tým najavo, že "naše" je dostatočne dobré, reprezentatívne, je to logická podpora domáceho priemyslu. Málo európskych štátov má automobilku produkujúcu dostatočne veľký sedan vhodný pre "tých vzadu vpravo". ČR to má a je preto logické, že by reprezentanti štátu mali jazdiť na domácom produkte. Naviac praktická stránka neutrpí (spomínané miesto vzadu, kde Sup poráža i mnohých vo vyššej strednej) a image s veľkoobjemovým šesťvalcom a 4WD tiež nie.
24. 3. 2011 10:06
Re: Plno rečí
A že na to konečne došli. Superb je už v druhej generácii, kým im svitlo.
23. 3. 2011 22:31
Škoda Superb 3,6 FSI 4x4
:yes: Chtěl bych být senátorem, dobrý výběr. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
23. 3. 2011 22:49
SVPERB
Chválím, souhlasím. :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2011 23:14
Superb neni limuzina!!!!
Limuzina je auto, ktera se stara plnohodnotne od vsechny celny posadky, tzn. lidi vzadu si sami nastavujou teplotu, muzou si vyhrivat a odvetravat zadek a hlavne tam maji kilo mista. Superb je srot a srotem vzdycky bude...
Rozbalit vlákno
10
23. 3. 2011 23:25
Re: Superb neni limuzina!!!!
A já blbec žil celý život v omylu.
[odkaz]
23. 3. 2011 23:31
Re: Superb neni limuzina!!!!
Ses gej co? At se panove senatori potom nedivi, ze si sednou dozadu a jediny co budou moct je se podivat na hodiny a teplotu venku...
Avatar - white label
23. 3. 2011 23:48
Re: Superb neni limuzina!!!!
Tak s tím "gejem" to byl teda doslova nezlomný a přímý argument... :*) >:D
Když dojdou argumenty, přijde obvykle čas na "geje", metrosexuály, blondýnky, politiky... 8-s >:-[]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 3. 2011 00:00
Re: Superb neni limuzina!!!!
Seš odpornej heterosexuál! >:-[] >:-[] >:-[]
24. 3. 2011 08:50
Re: Superb neni limuzina!!!!
Seděl jsem vzadu v dobře vybaveným Superbu... vyhřívat sedačky lze bez problémů, nastavovat klimu taky a místa je tam dostatek. Mám dva metry, tak doufám, že zvlášť tenhle parametr zhodnotit dokážu. Ale faktem je, že u sedanu už asi bude citelně chybět prostor nad hlavou.
24. 3. 2011 08:21
Re: Superb neni limuzina!!!!
A sedan bys pak odlišil jak?
Avatar - Emel
24. 3. 2011 13:56
Re: Superb neni limuzina!!!!
No to jsi žil... pokud by si u tebe pan premiér objednal limuzínu, přistavíš Thalii? Slovo limuzína se u nás používá ve smyslu luxusního auta, typicky velkého sedanu.
Avatar - white label
24. 3. 2011 14:42
Re: Superb neni limuzina!!!!
Tak tenhle poněkud zjednodušený překlad je poplatný zejména v Německu, kde se toto slovo používá nejen třeba u Passatu sedan, ale i u menších sedanů jako 3er apod., prostě místo označení sedan.
Jinde se například uvádí, že by měl být prostor v "pravé" (luxusní) limuzíně, pro posádku a řidiče, oddělen (přepážka se sklem)...
24. 3. 2011 15:28
Re: Superb neni limuzina!!!!
Mě jednou takhle jeden teoretický "expert" přesvědčoval, že Fabia Sedan je taky limuzína, protože limuzína je prostě jenom synonymum pro sedan. Jak to v kombinaci s tím mladoboleslavským kočkopsem vyzní už prostě neřešil. Osobně tenhle výraz občas užiju až u aut nejvyšší třídy typu S-klasse a samozřejmě pro tzv. luxusní vozy, ale u auta menšího než vyšší střední mi to přijde jako hodně velká úchylnost.U Superba čeští novináři rádi přehánějí a toho místa je v něm fakt hafo, tak tam by se možná dala ta limuzína jako jakási nadsázka ještě zkousnout :-)
Avatar - Barrichello
25. 3. 2011 09:36
Re: Superb neni limuzina!!!!
Trabant byl taky limuzína >:D Však to měl v názvu :-)
Stejně taková limuzka je Fobie v sedanu, znam pár lidí co jí maj a sou děsně spokojený, no kdo by nebyl když dealer je prosil aby si to vzali a jeden an to dostal 38 a druhej 54 tisíc slevu z ceníku a ještě nějaký cetky k tomu :-)

Byl to totiž betseller co mizel ze showrromu jak housky, ovšem pouze po těchto masivních slevách, jinak to nechtěl nikdo ani omylem.
Avatar - gld
24. 3. 2011 00:05
aký som ja prorok..
Kto sa to tu minule rehotal, žeby mali českí politici jazdiť superbmi? Dáke dva týždne dozadu to bolo..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
24. 3. 2011 01:39
Hmm
Hmm, pred volbama jezdej po republice v Superbech vsichni ( i kníze) a po volbach by radi neco vetsiho ;-\ Toto ocenuji na Necasovi, ze on jiz celou dobu jezdi v Superbu. Kdyz uz mame to stesti, ze Skodu mame, tak by ji meli nasi politici delat reklamu. No a ze Superb neni 5metrova kára? No a co, ve Francii jezdej taky C6 a P 607 a to jsou rozmerove skoro stejna auta jako Superb.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2011 08:17
Ostuda
Je nedůstojné, aby nejvyšší představitelé ČR jezdili ve Škodovce. Pominuli prosté závistivce a politicky názorové impotenty, nadávající vždy na vše a všechny, co vám na luxusních vozech vadí, navíc s podmínkami, které u BMW byly? Kdekdo si tu honí triko nad svou garáží (místním hantecem), každý úspěšnější podnikatel drandí s pořádnou hustokárou, tak proč by si pár čelních ústavních funkcionářů nemohlo vozit pr.el v něčem lepším?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2011 08:58
Re: Ostuda
Tak jako nedůstojné bych to rozhodně neoznačil, ale jinak vcelku souhlasím. Nevidím v tom žádný problém, když se vrcholný představitel Čechozemě aneb banánistánu středozemě vozí v 750i.
Mmj. aby zůstala zachována určitá hierarchie, tak poslanecká sněmovna bude jezdit Octavií, představitelé kraje Fabulemi, ředitelé orgánů státní správy budou lítat na koloběžce a obyč. zaměstnanci za nimi budou běhat s dřevěými kačenkami na provázku 8-s ?
Avatar - iudex
24. 3. 2011 10:23
Re: Ostuda
Myslím, že pre podpredsedov dolnej komory parlamentu je auto na pomedzí strednej a vyššej strednej triedy s veľkoobjemovým šesťvalcom, automatom a 4x4 v plnej výbave dostatočne dôstojným vozidlom. Najvyšší ústavní činitelia nech majú to najlepšie, trebárs S 500 Long, podpredseda snemovne ale natoľko významný nie je, aby nevyhnutne musel mať M-B či BMW najvyššej triedy.
P.S. Prečo by to muselo byť hierarchizované aj triedou áut? Prečo nemôže mať hajtman trebárs Superb 1,8TSI?
Avatar - white label
24. 3. 2011 14:59
Re: Ostuda
To byl ten souhlas z 11:11, jen jsem ho dal nejdřív ke špatnému příspěvku... ;-)
24. 3. 2011 09:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
24. 3. 2011 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
24. 3. 2011 11:13
Dostačující.
Superb je dobré auto, je to české auto a k českým politikům by tohle mělo patřit. Nevadí mi 750Li atd., ale tohle se mi líbí více. Navíc je to reklama pro český průmysl a Superb se taky může mihnout někde v zahraničním plátku. Já s tímto krokem souhlasím. Je to o šetření, snižování nákladů. Za mě :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - white label
24. 3. 2011 11:16
Re: Dostačující.
Přesně tak...
24. 3. 2011 13:14
Re: Dostačující.
Jo, pánové. Jen nevim, jak silně mám s Johny.Ricem souhlasit, abych potom v dalších 30ti příspěvcích nevysvětloval, co je to české auto. Ta hloupost lidí občas unavuje.... >:D ;-)
Avatar - Johny.Rico
24. 3. 2011 19:30
Re: Dostačující.
Tak nám to vysvětli, profesore, jak to, že Superb není české auto, hm? On se vyrábí v Německu, že je německý? Škoda je česká značka s německým vlastníkem. To teď budeš říkat, že si jdeš koupit čínské Volvo? Volvo je švédská značka, jen s čínským vlastníkem. Už se všichni proberte.

A hle - Dacia je vlastně Renault, takže je to francouzské auto... Ta hloupost lidí občas unavuje... >:D ;-)
24. 3. 2011 20:02
Re: Dostačující.
Pochopil jsi mne uplně obráceně ;-)
Avatar - Johny.Rico
24. 3. 2011 21:58
Re: Dostačující.
Opravdu? Pak se omlouvám. Promiň.
25. 3. 2011 08:11
Re: Dostačující.
V poho... :yes:
Avatar - white label
24. 3. 2011 20:53
Re: Dostačující.
Ale figurka s náma přece souhlasí, jen ti evidentně nedošla ta ironie... :-)
Avatar - Johny.Rico
24. 3. 2011 21:58
Re: Dostačující.
Už jsem se omluvil, moje chyba.
Avatar - white label
24. 3. 2011 22:24
Re: Dostačující.
Stane se i v lepších rodinnách... ;-)
Avatar - Hamunasakra
24. 3. 2011 18:05
Re: Dostačující.
Přesně jak? ;-)
24. 3. 2011 14:23
Re: Dostačující.
I já s tebou souhlasím, jen o tom šetření nákladů to asi oproti nynějšímu stavu moc nebude. Ale superb je v tuto chvíli jediná reprezentativní limuzína s tradiční českou značkou, navíc pro tyto účely je vyloženě vhodná, takže proč ne.
Avatar - Hamunasakra
24. 3. 2011 18:05
Re: Dostačující.
80ti členej senát má pět lépe placenejch místopředsedů, 200 člená sněmovna 3 místopředsedkyně - když už tak to je šetření. ;-)
A když si probereš jakoslužební cesty senátorů a nebo vůbec roční částu na jejich "provoz", tak tuhle je jen totální výsměch obyvatelstvu co to platí :-)
No a s tou reklamou na českej průmysl, tos taky moc netrefil ;-)
Avatar - Johny.Rico
24. 3. 2011 19:25
Re: Dostačující.
A jak jsem to dle tebe jako nerefil??? Vysvětli mi to. Škoda Superb se vyrábí v Německu? Je Mladá Boleslav německé město???
Avatar - Hamunasakra
25. 3. 2011 00:12
Re: Dostačující.
Podle tvýho diskuzního zápalu na vedlejšim vlánknu tipuju že to vysvětlit ani moc nechceš :-)
Ale zkusim alespoň zjistit jak si to představuješ.
Superb se spíš než vyrábí tak KOMPLETUJE v česku - když už chceš bejt důslednej ;-)
A jak to vidíš s TPCA a Nošovicema?
A naopak v česku se vyrábí spousta komponentů který jdou do Německa, Švédska, ale i Británie nebo Francie...
A když píšeš že Škoda je česká značka jak to je s dalším značkama typu Bugatti nebo Pagani a případně bych měl pár dalších jako je třeba Ford :-)
No a perlu závěrem - víš že každou chvílí se víc škodovek než v Mladý Boleslavi bude vyrábět v zahraničí? Jak to bude pak? A vlastně čínský a indický atd. škodovky jsou na tom v součAsnosti jak? ;-)
25. 3. 2011 08:35
Re: Dostačující.
Jde o značku. Kde vznikla, kde byla registrována. V době globálního kapitálového trhu, kdy i vlastnictví nebývá záležitosti jen jednoho subjektu by čistě dle kapitálového vlastnictví nešlo mluvit o žádně národní značce.
Novodobé Bugatti je velmi zajímavý příklad a v mém oku i trochu "problém", protože (zatím) jediný produkt Bugatti je velmi, velmi úzce spojen s VW a hlavně osobou p. Piecha, což je vlastně "pan Veyron". Pagani Itálie. Problém je spíše v tom, že značka je příliš mladá a je spojena více s jedním produktem (jako Bugatti), než se značkou jako takovou. Pokud vydrží dalších 50 let, nebude pochyb.
To, kde se auta montují, nebo kdo zrovna ovládá kontrolní balík akcií není příliš rozhodující. Za Davidem Richardsem a jeho koupí Aston Martinu stojí saudskoarabské peníze. Nepředpokládám, že by někdo pochyboval, že AM není britský. Pokud se nemýlím, Fiat má 51% Chrysleru. Chrysler by měl být rázem italská automobilka ? Nepředpokládám, že by někdo pochyboval, zda je či není Peugeot francouzská automobilka a to i přesto, že 107 montují v Kolíně.
Avatar - Johny.Rico
25. 3. 2011 16:17
Re: Dostačující.
Figurka to řekl za mě:

dnes 08:35 figurka:
"To, kde se auta montují, nebo kdo zrovna ovládá kontrolní balík akcií není příliš rozhodující. Za Davidem Richardsem a jeho koupí Aston Martinu stojí saudskoarabské peníze. Nepředpokládám, že by někdo pochyboval, že AM není britský. Pokud se nemýlím, Fiat má 51% Chrysleru. Chrysler by měl být rázem italská automobilka ? Nepředpokládám, že by někdo pochyboval, zda je či není Peugeot francouzská automobilka a to i přesto, že 107 montují v Kolíně."
Avatar - Hamunasakra
25. 3. 2011 16:29
Re: Dostačující.
Opisovat umíš pěkně :yes: :-)
Nicméně konkrétním otázkam ses ze 100% vyhnul ;-)
Avatar - Johny.Rico
26. 3. 2011 10:29
Re: Dostačující.
Dík za uznání :yes: ;-)
Potřeboval jsem ti sdělit jen to, co tu zde figurka vypíchl ;-)
Avatar - Hamunasakra
26. 3. 2011 11:22
Re: Dostačující.
Chápu! Proč se tak vyhýbáš těm odpovědím :-)
24. 3. 2011 18:47
setreni
Pokud chteji opravdu setrit, tak by bylo rozumne nechat si sva vylitana bawa. Pochybuji, ze ty 3 miliony usetri na palivu...
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2011 20:06
...
Tak mozeme iba zavidiet, u nas stale ficia 7-ckove baworaky :/
Rozbalit vlákno
0