Diskuse

BMW údajně zvažuje, že koupí značku De Tomaso

17.9.2012

Nedávný comeback slavné italské značky skončil jejím bankrotem. Spasí ji nový majitel?

 

  • 00 Reagovat !

    foto Xawier

    Xawier 17.09.2012  08:57

    No je fakt...

    ...že po reinkarnaci současného BMW by tento koncern potřeboval taky nějakou sportovní značku v portfoliu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 17.09.2012  09:04

      « Re: No je fakt...

      Čemu a proč říkáš reinkarnace současného BMW ?

      Nevzpomínám si, že by během posledních padesáti let nějak chcíplo. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 17.09.2012  10:51

        « Re: Re: No je fakt...

        "Reinkarnace současného BMW" říkám tomu a proto,že se převtělilo (reinkarnace)...
        • 00 Reagovat !

          foto gil54

          gil54 17.09.2012  12:04

          « Re: Re: Re: No je fakt...

          Dík, tos mi to vysvětlil.

          Slovu reinkarnace rozumím, ale jak to myslíš ? Co tak zásadního se, podle tebe, změnilo ?

          Od prvopočátku dělali prvoplánově normální cestovní auta. Jako nadstavbu k nim přidali auta se sportovním charakterem a také auta sportovní. To si myslím dělají stále bez přerušení až dodnes. Řečeno v hrubých rysech.
          Mám pocit, že někteří tuto automobilku vnímají jen a pouze jako výrobce sportovních automobilů, což je, podle mě, omyl.
          BMW není Ferrari, Lamborghini nebo Aston Martin (pokud se charakteru produktů týká).
          • 00 Reagovat !

            foto wladyk

            wladyk 17.09.2012  12:28

            « Re: Re: Re: Re: No je fakt...

            Řekl bych, že reinkarnace opravdu nastala od doby co tam není Chris Bangle. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto salatos

              salatos 17.09.2012  12:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: No je fakt...

              to je vec nazoru. Nevravim ze vsetko od Bangla bolo super, ale E90 po facelifte ci posledne verzie E60 boli nadherne. O hodne lepsie ako ich nasledovnici. Staci vedla seba postavit "staru" jednotku a tu novu... ta Banglovska mala nieco do seba.
              • 00 Reagovat !

                foto gil54

                gil54 17.09.2012  12:46

                « Re: No je fakt...

                Ano, to je věc každého jedince, jak to cítí. Ale o to zde v tuto chvíli nejde. Změna designéra nebo i chararteru designu všech modelů nemění přece zásadní charakter automobilky.

                Proto se automobilky snaží po nákupu ekonomických mrtvol mnohdy, byť se to zdá netaktické, zachovat původní jméno nakoupeného zoufalce, jehož, nezřídka, jedinou devizou bývá historie, tradice, to jméno, prostě povědomí značky a její charakter.
          • 00 Reagovat !

            foto Xawier

            Xawier 17.09.2012  15:08

            « Re: Re: Re: Re: No je fakt...

            BMW vždy byla automobilkou (když pominu Issetu), která i v těch jak ty píšeš "normálních cestovních autech" vždy poskytovala radost a potěšení z jízdy,jako žádná jiná automobilka! Samozřejmě vyjma Porsche,Ferrari atd. Trojka,pětka,sedmička neměly ve svých třídách konkurenci,co se týče jízdních vlastností,motoru,převodovek,řízení,brzd a vůbec všeho co souviselo s oním potěšením z jízdy... Ne nadarmo se říkalo,že "zatáčka se dá projet pomalu,rychle a nebo BMW"!

            To už ale již dnes neplatí. I mercedes nabízí ve většině civilních verzí svých vozů více zábavy pro řidiče. Je to smutné,ale je to tak...
            • 00 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 17.09.2012  18:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: No je fakt...

              Možná to vidíš moc černě. Je to však tvůj názor a ten respektuji.

              Jen mi tedy s tím nějak nekorespondují příznivé prodeje a to nejen v ČR a nejen za poslední měsíc. Zvlášť třeba konkrétně v poměrně klíčovém segmentu (5er vers. E klasse).
              • 00 Reagovat !

                foto Xawier

                Xawier 17.09.2012  20:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No je fakt...

                Vidím to realisticky... BMW vždycky byla moje srdeční záležitost! Ale hodnoty co uznávali a na kterých stavěli jsou dnes prostě pryč... Druhá věc je,že už na ně prostě není doba! Dnes jde jen a jen o kusy a tím pádem o zisk. Tak aby mohli přežít...

                A pěkné prodeje? Já jim je přeju z celého srdce. Ale už si nejsem jistej,jestli jim vydrží z dlouhodobého hlediska... BMW s tříválcem a náhonem na předek? Hmmm... A co je bude za čas odlišovat od Volkswagenu? Já to vidím časem na ztrátu image a to je to hlavní,díky čemu má BMW dnes úspěch... Podobně jako Porsche. Ale za jednu,dvě generace bude image pryč,protože tyhle automobilky moc věcí od mainstreamu odlišovat nebude...
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 17.09.2012  21:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No je fakt...

                  O kusy/zisk šlo v minulosti, přítomnosti a půjde i v budoucnosti. Namlouvání si něčeho jiného je naivní.
                  BMW s tříválcem a pohonem na předek není o nic víc dehonestující než výroba tříkolky Isetta s dvouválcem v minulosti. Image se nebuduje ani neztrácí výrobou malých modelů ale naopak těch velkých, drahých, sportovních. A tam BMW nic neopouští, naopak posiluje. A plánuje další posun pokud začne výrobu supersportu.
                  To stejné platí pro Porsche, to nebylo nikdy tak silné ve výrobě právě tech nejprestižnějších modelů jako dnes. Že k tomu vyrobí Macan, Panameru nebo Cayenne vůbec ničemu nevadí, Mercedes vyrábí popelářské vozy a trhá to někomu plíce když si kupuje SL?
                • 00 Reagovat !

                  foto gil54

                  gil54 17.09.2012  22:12

                  « Re: No je fakt...

                  Doba. Jo, doba je jiná. Proto taky ten zkur...ej tříválec. Doufám jen, že se nestanou pilíři základů značky. Hodnoty co uznávali a na kterých stavěli, jak uvádíš, nejsou pryč, jsou jen potlačeny do pozadí (si myslím).

                  Všechno se vyvíjí a ne vždy směrem, který si přejeme nebo který považujeme za lepší, správný, moderní nebo tradiční, jak to kdo cítí. Taky mám BMW dlouhodobě v oblibě.
    • 00 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 17.09.2012  12:32

      « Re: No je fakt...

      Sportovní značku jistě může mít. Ale já stále čekám na odpověď, jak se podle tebe BMW reinkarnovalo. Možná pro lepší pochopení - z čeho a na co se teda převtělilo ?
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 17.09.2012  09:15

    BMW

    pokud by to koupilo BMW tak by se projekt nějaké sportovního kupé mohl konečně dotáhnout do konce.
    • 00 Reagovat !

      foto Xawier

      Xawier 17.09.2012  10:55

      « Re: BMW

      BMW to tahat do konce nebude,pokud nebude mít s jistotou spočítáno, že se jí ten projekt zaplatí... A osobně silně pochybuji,že by se jí to zaplatilo spíš pod značnkou De Tomaso, než pod značkou BMW :-) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.09.2012  13:19

        « Re: Re: BMW

        Jenže BMW je tuctovka, DeTomaso exotika.
        Jenže když se bude prodávat vedle masového BMW ve stejným salonu a BMW se pod to "podepíše" najde se pár lidí tady i v usa co by do toho šli..
  • 00 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 17.09.2012  11:10

    SKVĚLÁ myšlenka..

    ..aneb JÁ jsem "PRO" :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 17.09.2012  11:36

      « Re: SKVĚLÁ myšlenka..

      A už si zřídila sbírkové konto?
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.09.2012  12:05

        « Re: Re: SKVĚLÁ myšlenka..

        To rodina QUANDT věru NEpotřebuje...
        ..ale výhledově bych jim (formou jednoho De Tomaso) možná "přispět" mohla.. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 17.09.2012  18:30

          « Re: Re: Re: SKVĚLÁ myšlenka..

          bych bych bych
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 18.09.2012  01:05

            « Re: Re: Re: Re: SKVĚLÁ myšlenka..

            ..uvidíme JESTLI (vůbec) budou a hlavně JAKÉ (kdyžtak) budou.. :-)
            PS: Mimochodem JAK byste to napsal BEZ "bych" mi nejspíš NE"poradíte", že..? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 18.09.2012  07:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: SKVĚLÁ myšlenka..

              poradím: nikdy si ho nekoupím, protože na něho nemám a starej mi koupí akorát citróna >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 18.09.2012  10:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SKVĚLÁ myšlenka..

                Takže to BEZ toho "bych" TAKÉ NEumíte, jak jinak to napsat NEvíte.. :-)
                PS: Když už jde Buřtík nakupovat, tak spíš limetky než citróny.. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 18.09.2012  11:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SKVĚLÁ myšlenka..

                  ano, umím to napsat bez bych, napsal jsem to tak, jak to bude ve skutečnosti. už mně ty vaše pindy nebaví, skutečně nebaví.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 18.09.2012  13:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SKVĚLÁ myšlenka..

                    NEmusíte tvrdit že "bez bych" to napsat UMÍTE (ono to bez toho totiž NEjde... ;-)
                    ..a TĚŽKO to lze formulovat jinak - když NEvíme jestli vůbec De Tomaso (pod BMW) bude, a když NEvíme JAKÉ bude (mít modely/motory v nabídce..
                    PS: Já třeba NEvím jestli BYCH si koupila (koupím) příští generaci C5 :-)
                    (ukončení nabídky Bi-turbo 6tiválce mi tam bude totiž HODNĚ chybět - s ním BYCH možná i o další generaci uvažovala.. takhle raději ještě "honem" jednou TUTO ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 17.09.2012  11:50

    BMW

    se možná chce pokust o něco podobného, co se povedlo VW-Audi s Lambem.
    • 00 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 17.09.2012  12:15

      « Re: BMW

      Ale fujtajkxl, přece od místních znalců víš, že Audi Lambo totálně zprznilo, pod kapotou tdi, ovladače z octy a takhle bys chtěl aby dopadlo DeTo? Jsi nějaký zlý sousede. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto wladyk

        wladyk 17.09.2012  12:32

        « Re: Re: BMW

        Bylo by to super. BMW má špičkové motory a podvozky a pokud by vyráběli auto s motorem uprostřed byl by to skvělý nástupce M1. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.09.2012  13:10

          « Re: Re: Re: BMW

          Ale ono ("nové") BMW M 1 (na 99,9%) bude (technicky je víceméně "pořešeno" - teď od toho "ustupovat" by byl spíš už NEsmysl...
          ...pokud to nebude vypadat na (další) VELKOU (celosvětovou) hospodářskou krizi, tak spíš ANO - BMW M1 bude¨ :yes: ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 17.09.2012  12:41

        « Re: Re: BMW

        No třeba se BMW poučí a bude více naslouchat zdejším diskuzním kapitánům automotive.
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 17.09.2012  14:57

          « Re: Re: Re: BMW

          Jj, každý den číst povinně všechny diskuze na auto.cz, to je jediná šance BMW, jinak jsou v háji >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.09.2012  13:06

        « Re: Re: BMW

        Tak zrovna ta NAFTA Tdi pod kapotou Lamborghini je opravdu PRZNĚNí - ale (sice "shodou okolností") pod nadVWládou se dočkali (konečně) i ZADOkolky, to je zas docela VÝZNAMNÉ "plus" (a zadokolka bude i příští Gallardo :yes: :-)
        PS: Na Ferrari to NEstačí, ale "dobrý" ;-)
        PPS: A při "správné taktice" by modely DeTo s technikou BMW mohly být HODNĚ "zajímavé" :yes: :yes: :-)
        • 00 Reagovat !

          foto figurka

          figurka 17.09.2012  15:04

          « Re: Re: Re: BMW

          U jakého modelu lze koupit diesel u Lambotghini ? Nebo jak chápat větu: "Tak zrovna ta NAFTA Tdi pod kapotou Lamborghini je opravdu PRZNĚNí" ?
          Příští Gallardo (pokud to bude Gallardo), nebo jeho nástupce a zadokolka ? O co se vsadíme, že bude 4x4 a zadokolka jako možná verze a nebo jako limitka (podobně jako VB). Na Ferrari to nestačí, ale ve tvé oblíbené disciplíně, totiž papírovém porovnávání technologie, konkrétně podvozků, nabízí Lamborghini to nejsportovnější řešení, které není k dispozici ani u Ferrari.
          Ano, DeTomaso s BMW za zády by mohlo být velmi, velmi zajímavé. Bohužel (a rád se budu plést) si nejsem jist, jestli ve dnešních, ne uplně auto stabilních časech není prakticky oživení značky DeTomaso pro BMW příliš riskantní podnik. ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 17.09.2012  15:47

            « Re: Re: Re: Re: BMW

            PŘEDPOKLÁDÁM že Ham. PŘEDPOKLÁDAL V8 4.2 (nově s výkonem "přesahujícím" R6 3.0 od BMW) Tdi - u které PŘEDPOKLÁDÁ že půjde do Lamborghini Q7 Urus - asi TAK nějak "byste to měl chápat" :-)
            ANO příští GAllardo (pokud to bude Gallardo) bude ZADOkolka i "normálně" - NEjen ve "speciální edici" jak to bylo teď poté co tento ROZUMNÝ návrh Valentino Balboni "pVWotlačil"
            NEtřeba "se vsázet" - ano POCHOPITELNĚ budou OBĚ verze...
            CO máte na mysli tím "nejsportovnější řešení"?
            BMW je dnes docela GIGANT (se stejně "hloupými" plány jako D3 konkurence = vyrábět "prémiové" vozy po MILIONECH = další značka pod kterou by prodávali svou vůbec ne špatnou techniku by NEbyla na škodu... byť v případě De Tomaso by se jednalo max. o (deseti)tisíce..
            • 00 Reagovat !

              foto figurka

              figurka 17.09.2012  16:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: BMW

              OK. Naftu v Lamborghini, pokud bude, budu taktéž považovat za prznění. Jsou určité meze. Zatím se diesel do lamba nemontuje.
              Nejsportovnějším řešením myslím odpružení "z formule".
              U DeTomaso jsem trochu skeptik, protože je to přeci jen vyhraněná/specifická značka/jméno, pod kterým by se nemuselo vyplatit nabízet příliš okatě převzaté BMW, protože by to zákazníci nemusely "spolknout". A cokoliv samostatně specifického i na komponentech BMW bude dost drahé. Muselo by se jednat prakticky o nové auto. V tom případě se určitě bude zvažovat rentabilita. Ať se nám to líbí, nebo ne BMW není tak silné jako VW, aby si mohlo dovolit podobný nesmysl (byť v menším měřítku) jako byl Veyron, což je škoda.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 17.09.2012  16:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                Nafta = SHODA
                Odpružení z formule? No NE"zlepšilo se to" :-)
                (asi bych si měla přečíst něco o odpružení AVENTADORu...?
                Já bych až tak SKEPTIcKá NEbyla - viz "co všechno projde" VW - DeTomaso bych pojala asi jako "luxusnější" verze BMW (a dosáhnout třeba oněch plánovaných 10.000 ks ročně by NEmusel být problém...
                Já Veyron považuji za SUPER BIG NEsmysl (převážně z cenových důvodů) - raději do konce života pravidelně obměňovat Ferrari FF (nebo něco podobného) než VÍC peněz utratit za nákup provoz servis navíc NEpojistitelného vozu...
                ..i "zábavná" auta musí mít (alespoň trochu) "smysl" (+ dnes jezdit "jen" přes 250 km/h začíná být BIG problém - nikoliv kvůli auto, ale protože není KDE jezdit = zhoršil se stav dálnic, o provozu raději NEmluvit.. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto figurka

                  figurka 17.09.2012  16:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                  O Aventadoru něco detailněji nastuduj. Není to zas tak špatné. ;-) Upřímě doufám, že DeTomaso by pro BMW "problém" nebyl. Bylo by fajn oživit tuto značku, jen jsem velmi opatrný na oslavné ódy. Veyron považuji za technickou lahůdku, která ukazuje co lze, když se "nemusí" koukat na náklady. Kombinace luxusu, výkonů... Za opravdový supersport pro radost ho neoznačuji a nepovažuji. Spíše hyper GT, které hraje vlastní ligu. Nesmysl ? V podstatě ano. Ale úžasný nesmysl.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ham-

                    Ham. 17.09.2012  17:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                    Smysl má každé auto, které si najde svého kupce. Takže nemohu souhlasit, že Veyron je nesmysl. Argumentace, že je moc drahý neplatí, protože platí okřídlené jak pro koho. Argumentace, že bych za jeho cenu měl deset Ferrari je stejně padlá na hlavu jako, že za Ferrari bych měl deset Golfů a to je argumentace stejně padlá na hlavu jako, že za jednoho Focuse bych měl 10 mopedů (tedy typická argumentace na úrovni t1982). Je snad Aston Martin DBR1/2, který je na prodej za 620 mio, nesmyslné auto? No pro někoho jistě ano, když nesmí na silnici a na dráze by mu dnes nandala kdejaká tříkolka za půl míče, vsaď se ale, že se prodá. Stejně jako se prodal Bugatti Atlantique za ještě větší cenu. A Veyron se za dvacet let bude jako veterán prodávat za daleko vyšší ceny než dnes a za 50 let si někteří budou klepat na hlavu, jak se může prodat auto za zdánlivě nesmyslné částky. Ovšem nutno opět dodat nesmyslné pro ty co na něj nemají. Pro ty co ano má smysl jako hrom.
                    • 00 Reagovat !

                      foto zlysoused

                      zlysoused 17.09.2012  19:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                      V případě Veyronu jde spíš o to, jestli si svým prodejem vůbec na svůj vývoj a výrobu vydělá, jak praví drby. Na druhou stranu, i kdyby to tak bylo a Veyron byl opravdu ztrátový, tak VW si takový projekt s přehledem může dovolit. Minimálně jako propagaci svých technologických možností.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ham-

                        Ham. 17.09.2012  21:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                        Souhlas.
                        Jestli je nebo není nějaký model výdělečný ví jen výrobce. A to ještě většinou dost nepřesně, protože vyčíslení a alokování nákladů na produkt ve velkém koncernu bývá z mých zkušeností hra zvaná "kdo vymyslí blbější Bečvaříkův koeficient". A stejná hra se hraje na straně některých výnosů. Takže i kdyby cosi uveřejnili, jakože firmy se interními kalkulacemi nechlubí, tak to bude mít důvěryhodnost na úrovni výroků Sergia M. o nových modelech Fiatu v Evropě.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 18.09.2012  01:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                        Tak to je opravdu ŠKODA, že ve VEYRONu nějaké "mimořádné TECHNOLOGICKÉ MOŽNOSTI" NEpředvedli,.. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto figurka

                          figurka 18.09.2012  16:26

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                          Cože ? Nějak jsem si nevšiml, že by někdo vyráběl auto, které umí to co Veyron. To je ta technologie. Motor, převodovka, aerodynamika, použité materiály, elektronika. Vždyť za těmi schopnpstmi Veyronu stojí právě a jen technologie.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 18.09.2012  23:25

                            « Re: BMW

                            (sorry ale) NEeee ;-)
                            Veyron bohužel (krom "ohromujících" čísel - reálně NEpoužitelných - třeba jen díky spotřebě - absurdní náklady znemožňující běžný provoz i pro ULTRAbohaté NEkomentuji) nepřinesl NIC "technologicky mimořádného" - jeho pojetí a technická řešení jsou spíš takového "poručíme větru dešti" (sovětského) typu = naplánoVWaných cílů BYLO dosaženo (za jakou cenu raději rozebírat NEbudeme.. :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto figurka

                              figurka 19.09.2012  12:54

                              « Re: Re: BMW

                              Fyzice neporučíš. Bez sorry, jsi opět mimo. Zkus se zamyslet, proč je Veyron prodělečný projekt.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 19.09.2012  21:29

                                « Re: BMW

                                Nu já VÍM proč byl Veyron "prodělečný" - to je (totiž) MÁ "parketa/profese" ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto figurka

                      figurka 17.09.2012  21:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                      Naprosto souhlasím. Chápu ale Kylie a trochu souhlasím s nesmyslností Veyronu v tom smyslu, že to auto je tak moc "mimo" že reálně bude spíše jako ozdoba v garáži a i třeba jak naznačuješ jako sběratelská hodnota a jeho funkci bez problémů splní třeba to FF, nebo DBS, Conti GT atd. Tady vidím jediný náznak obecné "nesmyslnosti" Veyronu. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ham-

                        Ham. 17.09.2012  22:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                        Vrcholné modely Ferrari, Lamba, Astonu, Rollse nebo Bentley končí také velice často jako ozdoba garáže a jako budoucí sběratelské kousky. A o to vůbec nejde, diamantové šperky se také nepřestanou vyrábět a prodávat jen proto, že končí ženským na krku a neplní žádnou užitečnou funkci.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 18.09.2012  01:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                      (snad dokonce) HODNĚ aut "NEmá/-mělo moc smysl" ;-)
                      Bez "okřídlení", kdyby byl býval Veyron stál "to co měl stát" (aby na sebe vydělal a nebyl "dotován") tak by vaše myšlenka platila - sorry ale takhle NEeee (a on spíš NEstojí ani za ten 1 milion € bez daně - neb další náklady jsou "ještě šílenější"
                      Vím že se to jen "těžko představuje", ale vám ten vůz (a jistě znátei jeho klady i zápory - vždyť je to VW - mimochodem, není to PARADOX, že NEJlepší VW je zrovna FRANCOUZSKÉ? :-) ) za ca 2.000.000 € + "známé" provozně servisní náklady "stojí"? ;-)
                      PS: To přirovnání "sedí" asi jako porovnání nějaké současné VELMI drahé knihy s první ručně psanou biblí - například = to prostě porovna(va)t NEjde.. :-)
                      PPS: No a pro mne PODSTATNÁ věc je "používání" vozu - i DRAHÝ jakkoli "mimořádný" vůz mám především na ježdění - a je úplně jedno jestli je to Rolls Royce, Range Rover, Ferrari, Bristol Fighter atp. - a to s VEYRONem vpodstatě NEjde (i když na jeho ŠÍLENĚ DRAHÝ provoz máte peníze... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 18.09.2012  01:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                    Já "kopu" za tu "protější" vesnici (zvanou Modena) a "studovat budu" tak nějak "raději" Ferrari F70 ;-)
                    (i když o Aventador bych snad něco "mohla" ... :-)
                    Právě že "technické lahůdky" Veyron zrovna moc NE-nabízí...
                    ..a na cenu se koukat spíš MĚLO (reálná cena 1 kousku není 1 milion € jak bylo původně "plánoVWáno", ale spíš 2 miliony € :-|
                    + servisně provozní náklady "takmocmimozdravýrozum", že je vůz dokonce NE-pojistitelný.. ;-\
                    ..i drahé auto chci pro "normální ježdění" - což prostě s VEYRON vpodstatě NEní možné (takové to "sbírání do garáží", to MNE nikdy nějak "neoslovovalo" - jinak nic proti tomuto "koníčku" ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto figurka

                      figurka 18.09.2012  16:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW

                      No právě. To je přesně tvůj problém. Lambo nemá na Ferrari, ale nic si o tom nezjistíš a ani nechceš. >:D >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 18.09.2012  23:19

                        « Re: BMW

                        No tak já jezdila jak Lambem tak s (pár) Ferrari (a myslím že docela ZNÁM nabídkou obou firem - jeden z nich se roky NEzmohl na NIC (Gallardo v testech smetly již minulé generace soupeřů od Porsche a Ferrari ;-) ) a Aventador je "slušná snaha" - nicméně nabídka Ferrari byla a je "trochu (zcela) JINDE" :-)
                        PS: a že F70 by mělo Aventador "smáznout" vědí i v Sant Agata Bolognese.. ;-)
                        ..je mi líto - Lamborhini na Ferrari NEmělo ani dřív ani nyní když je VOLKSWAGENu :-)
                        PPS: Ale za to že (končně) "objevili" že zadní pohon je lepší než 4kolka, za to si :yes: zaslouží ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 17.09.2012  21:45

            « Re: Re: Re: Re: BMW

            Nástupce Galarda má být dostupný s oběma pohony. A to trvale. Co nejspíš dostupné nebude, jsou manuální převodovky.
  • 00 Reagovat !

    foto PeterLuk

    PeterLuk 17.09.2012  22:03

    Nechcú náhodou...

    aj Tatru? (mohli by, radšej Tatru X6 než nič >:D )
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec krok za krokem

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec…

První svíčku na adventních věncích budeme zapalovat už v neděli 3. prosince. Je tedy ideální čas na to, vyrobit…

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá nabíječka iPhonu. Ve spánku!

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá…

Prasklý kabel není něco, co by se mělo podomácku opravovat. Příkladem budiž smutný příběh mladé dívky, která si…

 

iSport.cz

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu, jako by byl náš!

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu,…

PŘÍMO Z POLSKA | Jako by se loučil doma a před vlastními fanoušky. Jakub Janda se ve svém posledním závodě…

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala, Brno už není poslední

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala,…

Neuvěřitelná série fotbalistů Plzně nekončí. Lídr Het ligy si udržel stoprocentní bilanci i po 14. kole Het…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…