BMW M GmbH se připravuje na rozšíření své nabídky vysokovýkonných modelů s pohonem všech kol. Maskované prototypy X3 M a X4 M představilo v rámci doprovodného programu závodů DTM.
BMW musí využít svých solidních R6 šestiválců, aby si vytvořilo výkonnový odstup od konkurence, která jim s turbo čtyřválci i V6 šestiválci nebezpečně šlape na paty. Řekl bych, že je to pro BMW životně nezbytné. :-!
No nevím jak to přesně funguje...ale myslím, že se ty extra náklady na pokuty přenesou na všechny modely.....btw, pěkně si to Brusel vymyslel.... >:-[] Rovná se to kupčení s odpustky ve středověku.... >:-[]
To je na úrovni ferrari 430, vím, že to je lehčí, ale ta honba za výkonem je už směšná, M5 před patnácti lety stačilo 400 koní, a ty tu dnes dumáš nad tím, jestli je 460 pro M dost, navíc turbených s větším krouťákem. Řidičské schopnosti se generačně zhoršují, doprava je hustší a hustší, ale koně furt nestačí. >:D