Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW změní u svých klíčových modelů design

Pamatujete ještě na BMW za éry Chrise Banglea, kdy každé auto značky vypadalo úplně jinak? Tak tahle doba se už brzy vrátí.
Zpět na článek
28. 10. 2014 17:31
28. 10. 2014 19:03
28. 10. 2014 20:07
28. 10. 2014 22:33
29. 10. 2014 08:15
29. 10. 2014 06:43
29. 10. 2014 08:27
29. 10. 2014 11:00
29. 10. 2014 11:06
29. 10. 2014 08:22
28. 10. 2014 18:02
28. 10. 2014 19:12
29. 10. 2014 04:13
29. 10. 2014 06:59
28. 10. 2014 20:19
28. 10. 2014 22:34
29. 10. 2014 04:15
28. 10. 2014 18:12
28. 10. 2014 18:58
29. 10. 2014 04:16
Avatar - 3_diamanty
28. 10. 2014 14:28
chvalim tento krok BMW
a jeho snahu v buducnosti odlisit od seba jednotlive modely.... ozaj pochvala a je to spravny krok....

[odkaz] [odkaz] [odkaz]

[odkaz] [odkaz]

zda sa ze mercedesu uz tiez dosli napady, zacinaju byt v poslednom case hodne sterilni.... nezaujimavi, nudni ... a podobaju sa jeden medak na druhy ako vajce vajcu... to uz radsej nejaku nepremiovku ktora chyti za srdce ako tieto vyhasnute chladne hviezdy ... stale vsak verim ( mal som mercedesy este nedavno ozaj velmi rad ) ze casom na to pride aj mercedes ze premia je o niecom inom ako len chrlit sterilne naklonovane skatule ktore vyzeraju vsetky rovnako.... a lisia sa len rozmermi.... premiovost je o niecom inom.....

uniformity je uz v premii dost..... uz to zacina byt az nepekne ked vidim ze nove Cecko je len zmensenym Skom a ked clovek GLA spredu nerozozna od Acka... to su skutocne dovody na zamyslenie.... co vlastne potom je vobec premia a ci je uz vobec tym cim bola kedysi

bmw do buducna ak splni to co planuje tak jednoznacne palce hore :yes:
Rozbalit vlákno
5
28. 10. 2014 16:40
Re: chvalim tento krok BMW
? Dost nechápu co jsi napsal, vyjma 80-tých let, kdy byly všechny řady M-B identifikovatelný jen dle rozměrů se nic nemění. E-Klasse je svébytnější, C a S jsou si blízký.
Dtto Audi a BMW "rozbilo" nejvíc designovou podobnost svých řad v mnohými kritizovaný době páně Banglea.
Tudíž trochu soudnosti.
Avatar - Ji/Ri
28. 10. 2014 19:02
Re: chvalim tento krok BMW
C je nosný model MB...proto zřejmě ta podobnost s eSkem. Mi od MB nevadí ani jeden model. Topíka jsem nečet, v poslední době má tu svou "výživnou" >:D Ruku na srdce - dejte mi Meďáka a je mi fuk jestli bude vypadat jak sousedka >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 10. 2014 06:45
Re: chvalim tento krok BMW
Když nevíme, jak vypadá tvoje sousedka, těžko se k tomu vyjadřovat. >:D
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 06:53
Re: chvalim tento krok BMW
>:-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2014 09:45
Re: chvalim tento krok BMW
...no, řekl bych to asi tak: Čím míň víš, tím líp spíš... >:-[] >:-[] >:-[] >:D
28. 10. 2014 17:31
Opravdu...
...jak se podívám na jedničku [odkaz] , trojku [odkaz] , pětku [odkaz] , a další auta, říkám si, že to je jedno a to samé, jeden si nemůže být jistý, co že to v tom zrcátku vlastně má >:D >:-[]

A ktěm kecům o o***ní se po Audi - pan Fokt opět dokazuje, že v bavorských modelech se vyzná, stejně jako v politice celé značky BMW, to jsou zase kidy, že nevím, jestli to generuje Novotného algoritmus, nebo Babicův syndrom...
Jako už poslední dobou tradičně :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ji/Ri
28. 10. 2014 19:03
Re: Opravdu...
>:D >:D >:D >:D zabil :yes:
Avatar - _Karel_
28. 10. 2014 20:07
Re: Opravdu...
Já bych si v zrcátku tak jistej nebyl [odkaz] vs [odkaz]
Avatar - fOE
28. 10. 2014 22:33
Re: Opravdu...
Co maji dokazat fotky predesle generace 3er a soucasne generace 5er? Snad ma smysl hodnotit auta z jedne generace, nebo... ?
Avatar - white label
28. 10. 2014 22:48
Re: Opravdu...
Jak z jedné generace? Ona je nějaké společná, časově ohraničená generace pro 3er a 5er? Pokud vím, tak se zrovna moc extra vzájemně "nepřekrývají". Např. ta 3er E90 a 5er F10 (viz odkazy) se vyráběly společně v letech 2010 - 2013. Takže dle tvé logiky to byly (v tomto období) také auta z jedné generace, nebo ne?
Avatar - fOE
29. 10. 2014 08:15
Re: Opravdu...
Jeste Banglovska trojka a jiz nova F10 se vyrabeli spolu jen rok a nekolik mesicu. F30 je venku od konce 2011 a ne 2013 (neplest e90 s e92 ktera vydrzela dyl, ale ktera mela taky lehce jinej predek). Takze zadne 3-4 roky jak se snazis naznacit.
No a kdyz se pak podivam na predky F10 a F30, kterezto jedine srovnani dava smysl, vidim rozdilu vice nez dost.
Bohuzel ze zadu uz je rozdilu minimum, coz me osobne docela vadi.
Avatar - white label
29. 10. 2014 20:48
Re: Opravdu...
Označení E90 se běžně nepoužívá pouze a výhradně pro sedan, ale taky pro celou tuto generaci 3er jako celek (stačí se trochu rozhlídnout po netu), tedy bez ohledu na jednotlivé karosářské varianty (E90-93), dřív se takové "podgenerační" označení u BMW vůbec nepoužívalo (viz E46/E39 apod.) a nikomu to nechybělo. Ale pokud si nedokážeš představit můžu speciálně pro tebe použít třeba "3er E9_". Když jsem napsal F10, taky jsem tím nemyslel výhradně sedan. Podstatné je, že se tu bavíme o podobnosti viděné ve zpětném zrcátku, tedy řešit detaily typu jestli se jedná zrovna o sedan/kombi, nebo kupé apod. je bezpředmětné, navíc zrovna to kupé (E92) je zepředu ještě podobnější, než sedan, a to zejména díky absenci obloučku nad reflektorem. Takže se znovu vracím k tomu, že se tyto dvě generace překrývaly v letech 2010-2013, kdy sis mohl ve zpětném zrcátku splést 5er F10 (F1_) s 3er E90 (E9_), které byly v té době obě aktuálně ve výrobě.
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 06:43
Re: Opravdu...
Viz Label, a i kdyby ne, chceš říct, že je ok, když se novější pětka podobá starší trojce?
Avatar - fOE
29. 10. 2014 08:27
Re: Opravdu...
Co je na tom nenormalniho? >:D
Novou generaci svych vozu inspirovalo BMW mimojine i minulou generaci svych vozu (z jake tridy inspirace prisla je docela jedno). Prosta evoluce designu, delaji to vsichni z premie. Jedinej "premiovej" experimentator byl sveho casu prave Bangle, kteremu se nekolik veci povedlo a nekolik dalsich zase ne a i proto je do dnes nekym milovan a jinym zatracovan (A dalsim je ted Mercedes.). Predni svetla 3er zjevne BMW povazovalo za povedene a ano, podobne si jsou, ale nedokazuje to ze by si aktualni BMW podobali jako vejce vejci (aspon zepred ne).
viz [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Mariachi to vystihl presne. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
29. 10. 2014 09:12
Re: Opravdu...
Nakonec dojdeme k tomu, že DaSilva to dělá nejlíp. >:D ;-)
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 11:00
Re: Opravdu...
Já přece nepsal, že je to nenormální, nebo špatný.Jen jsem reagoval na Mariachiho, že v zrcátku splést se opravdu dají. Unifikace je logická, u BMW mi přijde vcelku rozumná, u Audi je podle mě větší, možná až moc.
Avatar - fOE
29. 10. 2014 11:06
Re: Opravdu...
Pod tohle se klidne podepisu.
Avatar - white label
28. 10. 2014 22:56
Re: Opravdu...
Záleží hodně na tom jaké příklady vybereš, BMW aktuálně postupně přezbrojuje na designový kontakt předních světel s ledvinkami. Pokud vybereš model před a po přezbrojení, budou vypadat logicky výrazněji jinak.
29. 10. 2014 08:22
Re: Opravdu...
Ano, máš pravdu, rozhodně se ale nedá napsat, že BMW vypadají jedno jako druhé - a ještě k tomu tuhle podobnost přisuzovat o***ní se po Audi.
Už aby tu byl ten Civic Type-R, ať M.F. trochu zchladne přirození...
Avatar - Bubáq
28. 10. 2014 18:02
Svetlomery?!
Hm, BMW udelalo tolik chyb ve shvalovani designu novych modelu v minlosti, ze prohlaseni o novem smerovani designu u me vzbuzuje doslova hruzu... jak hluboko muze tato ikona autoprumyslu klesnout? casy se meni, BMW zustava spickou v pohonnych jednotkach. V designu ale tape asi jako Toyota.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
28. 10. 2014 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 10. 2014 04:13
Re: Svetlomery?!
U kterých? Myslíš druhou polovinu 90-tých let?
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 06:59
Re: Svetlomery?!
I když je Péťa jako vždy mimo téma, měl asi na mysli celohliníkové diesely N47 (-18d, -20d), cituji "Méně známým, ale ještě vážnějším problémem je pak praskání bloku v prostoru mezi válci, projevující se navenek dlouhou dobu jen úbytkem chladící kapaliny"
28. 10. 2014 20:19
Re: Svetlomery?!
Tak jestli BMW tápe v designu, tak pro mně velice sympaticky.
Co osobně nechápu, je mít v jedné generaci každé auto stejné, potom je všechny /s nadsázkou/ unifikovat, a potom je zase rozdělit...
Avatar - fOE
28. 10. 2014 22:34
Re: Svetlomery?!
Zajimave hodnoceni a tomu adekvatni prirovnani. BMW designove tape a proto je z D3 nejprodavanejsi. A tape asi jako toyota, ktera je vubec nejprodavanejsi na svete. Myslim ze takto by rada tapala kazda znacka, z D3 i mimo ni. :-)
29. 10. 2014 04:15
Re: Svetlomery?!
Tápe? BMW5 je definice sedanu. 6GC jediný z německých aut, který je mezi sedanokupé dodnes působivý. Obecně až na čumák řady 1 toho moc šptnýho nenajdeš.
Avatar - Inferius
28. 10. 2014 18:12
Design
No pravda je, že za Chrise Banglea to byly ty nejhezčí báva co kdy udělali; taková E38 byla úžasná. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Egi
28. 10. 2014 18:58
Re: Design
Až na to, že E38 nekreslil Bangel....A ohledně Bangelovského období je tedy velmi kontroverzí. Mě třeba neuráží, ale že bych to nazval nejhezčími bavoráky, to opravdu ne
28. 10. 2014 20:39
S úsmevom na tváry
si dovolím tvrdiť, že ak vážne uvažujú nad nejakou zmenou k lepšiemu (úprimne, horšie to už byť nemôže), bez vstupu francúzskych, v lepšom prípade talianskych dizajnérov to nepôjde. Nemci sú výborný v marketingu, technike a spracovaní, ale dizajn nezvládli v žiadnom obore za posledných 100 rokov. To je objektívny fakt, ktorý si treba priznať. Napr. trieda 1 môže byť vo svojej triede najlepšia na svete, ale...exteriér je strašný, ten znak na kapote sa za zvyšok musí hanbiť. O SUV x1 a x3 ani nehovorím.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ada je zase tady
28. 10. 2014 21:38
Re: S úsmevom na tváry
..."na tváry"... bože můj, kam ta nevzdělanost dnešní generace dojde... :no:
Avatar - radolaco
28. 10. 2014 21:56
Re: S úsmevom na tváry
akoze co ti na tom nesedi?
28. 10. 2014 22:45
Re: S úsmevom na tváry
Ypsilon, a este nemci su vyborny, to uz mozeme pisat dylyno.
29. 10. 2014 15:06
Re: S úsmevom na tváry
Když za takhle napsanou větou nedáš smajlíka, nepůsobí to vůbec ironicky, což, doufám, mělo :-)
Avatar - radolaco
28. 10. 2014 21:51
Re: S úsmevom na tváry
Tak to by som o nemcoch netrdil...Audi ma pekne auta, sice na jedno kopyto, ale tomu cistemu dizajnu nie je co vytknut. Alebo taka sucasna Astra, stale tiez kus pekneho auta aj ked uz momentalne pomaly konci. Od franzucov posledne pekne auto bolo Peugeot 406 Coupe.
Avatar - AUDIRS6
28. 10. 2014 22:21
Re: S úsmevom na tváry
az na tu Astru...Inac ako-tak suhlas :yes:
...len s tym, ze niesu uplne na 1 kopyto ;-)
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 06:48
Re: S úsmevom na tváry
Úplně možná ne, ale přiznejme si, že dost. A6/A8, sedan A3/A4...
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2014 11:31
Re: S úsmevom na tváry
ako sorry kamo...
beres len pohlad z predu ?
A6 / A8 ? - to hadam ani nemyslis vazne 8-s
a ak sa mame bavit o bocnej podobnosti: A3/A4 - ano - podobnost je
A8 sa im tiez podoba, ale svojou celkovou mohutnostou dava jasne najavo svoje oznacenie.
No a mna len a len tesi, ze A6 z pomedzi nich dizajnovo vycnieva.
Fakt len tazko dokazem ospravedlnit jej nerozoznanie :-!
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 12:22
Re: S úsmevom na tváry
Jestli tohle není snadno zaměnitelný, tak už nic [odkaz] vs. [odkaz] :-)
Avatar - radolaco
29. 10. 2014 13:49
Re: S úsmevom na tváry
Ono ja sa celkovo divim, ze co je zvlastne na tom, ze jednotlive modely jednej znacky sa navzajom podobaju... Ved kazda znacka ma tak svoju tvar a to je na tom dobre. Ved od toho je tu ponuka samotnych znaciek, aby si kazdy vybral dizajn podla svojho gusta.
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 16:41
Re: S úsmevom na tváry
Souhlasím. Mě se design audi líbí (s vyjímkou Q7 asi všechny modely). Ale ty, který jsem vyjmenoval, mi přijdou asi až příliš podobný- rozeznatelný - s trochou nadsázky jen podle rozměrů.
29. 10. 2014 15:13
Re: S úsmevom na tváry
Třeba s rozeznáváním audin problém nemám. Ale takový x-trail a QQ, to je pro mě vořech :-/
Avatar - AUDIRS6
29. 10. 2014 15:39
Re: S úsmevom na tváry
>:D - sorry kamo, tak teraz si si trosku pod sebou podrezal konarik ;-)
totiz - davat tam zrovna A8L - uz len to je rozdiel !
nehovoriac o najjednoduchsom rozpoznavacom znaku - tvar trojuholnikoveho okienka v C stlpiku ;-) - A6 ho ma najvacsi zo vsetkych Audin ;-)
Tym prave vznika ta najkrajsia bocna linia preklenia, u ostatnych to take pekne podla mna nieje.
Inac, celkovo ta mohutnost oproti dynamickosti a skoro az vzhladovej "lahkosti" a sportovemu sexapelu A6... - tam nieje o com - z dialky ci z blizka - rozdiel je jednoznacny ;-)
Ak to tebe pripada inac - hmm...potom sorry - dufal som / veril som - ze si trochu viac "Audi pozitivny" >:D
Avatar - _Karel_
29. 10. 2014 16:52
Re: S úsmevom na tváry
Omlouvat se nemusíš, Audi pozotivní si myslím, že jsem, když mám sedmou Audinu.
A i tak- mezi A8 a A6 vidím já největší rozdíl pouze ve velikosti. Asi nejsem sám, asi je i dost těch, co to vidí jako ty. A svět se přesto točí dál. ;-)
29. 10. 2014 17:42
Re: S úsmevom na tváry
406 Coupé je od Pininfariny. ;-) Německé automobilky zaměstnávají designéry z různých koutů a s různou historií, těžko to takhle dělit.
Avatar - Uživatel_5340709
28. 10. 2014 22:49
Re: S úsmevom na tváry
Zase tak tragicky bych to neviděl, např. F30 je povedené dílo. :yes:
29. 10. 2014 04:17
Re: S úsmevom na tváry
Jestli má BMW zůstat BMW, pak bude nejlíp, když si design bude dál dělat samo doma. Až na pár vyjímek, včetně st.paula jim budou všichni vděčný :-)
29. 10. 2014 10:38
Re: S úsmevom na tváry
No ale ten horní koncept od Pininfariny se moc povedl. ;-)
Avatar - fOE
29. 10. 2014 10:55
Re: S úsmevom na tváry
Souhlas. Doufam ze se prave tim BMW necha inspirovat. :yes:
29. 10. 2014 15:15
Re: S úsmevom na tváry
Já zrovna z toho konceptu nijak odvařený nejsem ;-\