a jeho snahu v buducnosti odlisit od seba jednotlive modely.... ozaj pochvala a je to spravny krok....
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
zda sa ze mercedesu uz tiez dosli napady, zacinaju byt v poslednom case hodne sterilni.... nezaujimavi, nudni ... a podobaju sa jeden medak na druhy ako vajce vajcu... to uz radsej nejaku nepremiovku ktora chyti za srdce ako tieto vyhasnute chladne hviezdy ... stale vsak verim ( mal som mercedesy este nedavno ozaj velmi rad ) ze casom na to pride aj mercedes ze premia je o niecom inom ako len chrlit sterilne naklonovane skatule ktore vyzeraju vsetky rovnako.... a lisia sa len rozmermi.... premiovost je o niecom inom.....
uniformity je uz v premii dost..... uz to zacina byt az nepekne ked vidim ze nove Cecko je len zmensenym Skom a ked clovek GLA spredu nerozozna od Acka... to su skutocne dovody na zamyslenie.... co vlastne potom je vobec premia a ci je uz vobec tym cim bola kedysi
bmw do buducna ak splni to co planuje tak jednoznacne palce hore :yes:
? Dost nechápu co jsi napsal, vyjma 80-tých let, kdy byly všechny řady M-B identifikovatelný jen dle rozměrů se nic nemění. E-Klasse je svébytnější, C a S jsou si blízký.
Dtto Audi a BMW "rozbilo" nejvíc designovou podobnost svých řad v mnohými kritizovaný době páně Banglea.
Tudíž trochu soudnosti.
C je nosný model MB...proto zřejmě ta podobnost s eSkem. Mi od MB nevadí ani jeden model. Topíka jsem nečet, v poslední době má tu svou "výživnou" >:D Ruku na srdce - dejte mi Meďáka a je mi fuk jestli bude vypadat jak sousedka >:-[]
...jak se podívám na jedničku [odkaz] , trojku [odkaz] , pětku [odkaz] , a další auta, říkám si, že to je jedno a to samé, jeden si nemůže být jistý, co že to v tom zrcátku vlastně má >:D >:-[]
A ktěm kecům o o***ní se po Audi - pan Fokt opět dokazuje, že v bavorských modelech se vyzná, stejně jako v politice celé značky BMW, to jsou zase kidy, že nevím, jestli to generuje Novotného algoritmus, nebo Babicův syndrom...
Jako už poslední dobou tradičně :no:
Jak z jedné generace? Ona je nějaké společná, časově ohraničená generace pro 3er a 5er? Pokud vím, tak se zrovna moc extra vzájemně "nepřekrývají". Např. ta 3er E90 a 5er F10 (viz odkazy) se vyráběly společně v letech 2010 - 2013. Takže dle tvé logiky to byly (v tomto období) také auta z jedné generace, nebo ne?
Jeste Banglovska trojka a jiz nova F10 se vyrabeli spolu jen rok a nekolik mesicu. F30 je venku od konce 2011 a ne 2013 (neplest e90 s e92 ktera vydrzela dyl, ale ktera mela taky lehce jinej predek). Takze zadne 3-4 roky jak se snazis naznacit.
No a kdyz se pak podivam na predky F10 a F30, kterezto jedine srovnani dava smysl, vidim rozdilu vice nez dost.
Bohuzel ze zadu uz je rozdilu minimum, coz me osobne docela vadi.
Označení E90 se běžně nepoužívá pouze a výhradně pro sedan, ale taky pro celou tuto generaci 3er jako celek (stačí se trochu rozhlídnout po netu), tedy bez ohledu na jednotlivé karosářské varianty (E90-93), dřív se takové "podgenerační" označení u BMW vůbec nepoužívalo (viz E46/E39 apod.) a nikomu to nechybělo. Ale pokud si nedokážeš představit můžu speciálně pro tebe použít třeba "3er E9_". Když jsem napsal F10, taky jsem tím nemyslel výhradně sedan. Podstatné je, že se tu bavíme o podobnosti viděné ve zpětném zrcátku, tedy řešit detaily typu jestli se jedná zrovna o sedan/kombi, nebo kupé apod. je bezpředmětné, navíc zrovna to kupé (E92) je zepředu ještě podobnější, než sedan, a to zejména díky absenci obloučku nad reflektorem. Takže se znovu vracím k tomu, že se tyto dvě generace překrývaly v letech 2010-2013, kdy sis mohl ve zpětném zrcátku splést 5er F10 (F1_) s 3er E90 (E9_), které byly v té době obě aktuálně ve výrobě.
Co je na tom nenormalniho? >:D
Novou generaci svych vozu inspirovalo BMW mimojine i minulou generaci svych vozu (z jake tridy inspirace prisla je docela jedno). Prosta evoluce designu, delaji to vsichni z premie. Jedinej "premiovej" experimentator byl sveho casu prave Bangle, kteremu se nekolik veci povedlo a nekolik dalsich zase ne a i proto je do dnes nekym milovan a jinym zatracovan (A dalsim je ted Mercedes.). Predni svetla 3er zjevne BMW povazovalo za povedene a ano, podobne si jsou, ale nedokazuje to ze by si aktualni BMW podobali jako vejce vejci (aspon zepred ne).
viz [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Mariachi to vystihl presne. :-)
Já přece nepsal, že je to nenormální, nebo špatný.Jen jsem reagoval na Mariachiho, že v zrcátku splést se opravdu dají. Unifikace je logická, u BMW mi přijde vcelku rozumná, u Audi je podle mě větší, možná až moc.
Záleží hodně na tom jaké příklady vybereš, BMW aktuálně postupně přezbrojuje na designový kontakt předních světel s ledvinkami. Pokud vybereš model před a po přezbrojení, budou vypadat logicky výrazněji jinak.
Ano, máš pravdu, rozhodně se ale nedá napsat, že BMW vypadají jedno jako druhé - a ještě k tomu tuhle podobnost přisuzovat o***ní se po Audi.
Už aby tu byl ten Civic Type-R, ať M.F. trochu zchladne přirození...
Hm, BMW udelalo tolik chyb ve shvalovani designu novych modelu v minlosti, ze prohlaseni o novem smerovani designu u me vzbuzuje doslova hruzu... jak hluboko muze tato ikona autoprumyslu klesnout? casy se meni, BMW zustava spickou v pohonnych jednotkach. V designu ale tape asi jako Toyota.
I když je Péťa jako vždy mimo téma, měl asi na mysli celohliníkové diesely N47 (-18d, -20d), cituji "Méně známým, ale ještě vážnějším problémem je pak praskání bloku v prostoru mezi válci, projevující se navenek dlouhou dobu jen úbytkem chladící kapaliny"
Tak jestli BMW tápe v designu, tak pro mně velice sympaticky.
Co osobně nechápu, je mít v jedné generaci každé auto stejné, potom je všechny /s nadsázkou/ unifikovat, a potom je zase rozdělit...
Zajimave hodnoceni a tomu adekvatni prirovnani. BMW designove tape a proto je z D3 nejprodavanejsi. A tape asi jako toyota, ktera je vubec nejprodavanejsi na svete. Myslim ze takto by rada tapala kazda znacka, z D3 i mimo ni. :-)
Tápe? BMW5 je definice sedanu. 6GC jediný z německých aut, který je mezi sedanokupé dodnes působivý. Obecně až na čumák řady 1 toho moc šptnýho nenajdeš.
Až na to, že E38 nekreslil Bangel....A ohledně Bangelovského období je tedy velmi kontroverzí. Mě třeba neuráží, ale že bych to nazval nejhezčími bavoráky, to opravdu ne
si dovolím tvrdiť, že ak vážne uvažujú nad nejakou zmenou k lepšiemu (úprimne, horšie to už byť nemôže), bez vstupu francúzskych, v lepšom prípade talianskych dizajnérov to nepôjde. Nemci sú výborný v marketingu, technike a spracovaní, ale dizajn nezvládli v žiadnom obore za posledných 100 rokov. To je objektívny fakt, ktorý si treba priznať. Napr. trieda 1 môže byť vo svojej triede najlepšia na svete, ale...exteriér je strašný, ten znak na kapote sa za zvyšok musí hanbiť. O SUV x1 a x3 ani nehovorím.
Tak to by som o nemcoch netrdil...Audi ma pekne auta, sice na jedno kopyto, ale tomu cistemu dizajnu nie je co vytknut. Alebo taka sucasna Astra, stale tiez kus pekneho auta aj ked uz momentalne pomaly konci. Od franzucov posledne pekne auto bolo Peugeot 406 Coupe.
ako sorry kamo...
beres len pohlad z predu ?
A6 / A8 ? - to hadam ani nemyslis vazne 8-s
a ak sa mame bavit o bocnej podobnosti: A3/A4 - ano - podobnost je
A8 sa im tiez podoba, ale svojou celkovou mohutnostou dava jasne najavo svoje oznacenie.
No a mna len a len tesi, ze A6 z pomedzi nich dizajnovo vycnieva.
Fakt len tazko dokazem ospravedlnit jej nerozoznanie :-!
Ono ja sa celkovo divim, ze co je zvlastne na tom, ze jednotlive modely jednej znacky sa navzajom podobaju... Ved kazda znacka ma tak svoju tvar a to je na tom dobre. Ved od toho je tu ponuka samotnych znaciek, aby si kazdy vybral dizajn podla svojho gusta.
Souhlasím. Mě se design audi líbí (s vyjímkou Q7 asi všechny modely). Ale ty, který jsem vyjmenoval, mi přijdou asi až příliš podobný- rozeznatelný - s trochou nadsázky jen podle rozměrů.
>:D - sorry kamo, tak teraz si si trosku pod sebou podrezal konarik ;-)
totiz - davat tam zrovna A8L - uz len to je rozdiel !
nehovoriac o najjednoduchsom rozpoznavacom znaku - tvar trojuholnikoveho okienka v C stlpiku ;-) - A6 ho ma najvacsi zo vsetkych Audin ;-)
Tym prave vznika ta najkrajsia bocna linia preklenia, u ostatnych to take pekne podla mna nieje.
Inac, celkovo ta mohutnost oproti dynamickosti a skoro az vzhladovej "lahkosti" a sportovemu sexapelu A6... - tam nieje o com - z dialky ci z blizka - rozdiel je jednoznacny ;-)
Ak to tebe pripada inac - hmm...potom sorry - dufal som / veril som - ze si trochu viac "Audi pozitivny" >:D
Omlouvat se nemusíš, Audi pozotivní si myslím, že jsem, když mám sedmou Audinu.
A i tak- mezi A8 a A6 vidím já největší rozdíl pouze ve velikosti. Asi nejsem sám, asi je i dost těch, co to vidí jako ty. A svět se přesto točí dál. ;-)