Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bosch: první plastová škrtící klapka

Německý dodavatel automobilových komponentů zavedl do sériové výroby model škrtící klapky vyrobený z plastu. Výhody: o 25 % nižší hmotnost, levnější výroba, přesnější ovládání při malých otevřeních škrtící klapky, snazší přizpůsobení různým motorům...
Zpět na článek
27. 4. 2005 06:17
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2005 07:56
neregistrovaný "Haya"
27. 4. 2005 11:29
neregistrovaný "DIM"
27. 4. 2005 14:38
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2005 08:07
neregistrovaný "jiri"
27. 4. 2005 08:24
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
27. 4. 2005 08:57
neregistrovaný "Smoother"
27. 4. 2005 10:12
neregistrovaný "Sybok_ok"
29. 4. 2005 09:43
neregistrovaný "duke"
27. 4. 2005 09:02
neregistrovaný "JP"
27. 4. 2005 10:14
neregistrovaný "Pavel"
27. 4. 2005 10:36
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2005 11:52
neregistrovaný "Peter"
27. 4. 2005 15:25
neregistrovaný "125S"
27. 4. 2005 21:29
neregistrovaný "andree_cz"
2. 5. 2005 15:14
neregistrovaný "Brus"
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2005 06:17
Ciment
To jsem zvědavej co to vydrží, plastům nevěřím. Jedině ciment.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Haya"
27. 4. 2005 07:56
Re: Ciment
no hlavně v tom vidím úsporu nákladů, a vo tom to je
neregistrovaný "DIM"
27. 4. 2005 11:29
Re: Ciment
No, pokud plastům nevěříš, tak si kup žebřiňák Protože bez plastů už ti dnes zůstane jen šasi s motorem a lanko ruční brzdy Pkud se někdo jen trochu pohybuje v sériové výrobě tak ví, co to je vyrábět něco z plastu a nebo z kovu. Pokud to je plastové, nasypeš na montážní dílně na jedné straně do násypky z pytle hmotu a na vedlejším stole už to někdo montuje .....Pokud to je kovové, tak je to problém těžkých kovových pásů, manipulace s nimi, jejich skladování, koroze, potřeba povrchových úprav, hmotnost.......a navíc z nich z daleka ne všechny tvary uděláš na jeden zdvih lisu .........Jen díky plastům se dnes může koupit auto v podstatě každý !!!!!!!!
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2005 14:38
Re: Ciment
Vy jste se zase nachytal bratře plukovníku! Musíme vás vytahat za ouška!
Neber všechno vážně
neregistrovaný "jiri"
27. 4. 2005 08:07
chlazeni?
co to je za blbost chladit skrtici klapku??? jedine cim je klapka tepelne namahana je vstupni vzduch do motoru, ktery ma max 30st.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
27. 4. 2005 08:24
Re: vyhrivani
Myslím, že jde spíše o vyhřívání z oběhu chladící kapaliny, protože při nízkých teplotách hrozí u hliníkových nebo ocelových modulů zamrznutí ŠK.
neregistrovaný "Smoother"
27. 4. 2005 08:57
Re: vyhrivani
o zamrznutí ŠK jsem nikdy neslyšel - než by to rozmrzlo....
jde přece o minimalizaci kondenzace paliva na studených částech ŠK.
neregistrovaný "Sybok_ok"
27. 4. 2005 10:12
Re: vyhrivani
A nebude to tim ze se pres blok motoru prenasi teplo i do modulu se SK, resp. na SK, coz zhlediska stalosti dilu nebude dobre? Tam bych videl nutnost chlazeni.
neregistrovaný "duke"
29. 4. 2005 09:43
Re: vyhrivani
Chazením se rozumí přivedení chladící kapaliny do tělesa klapky. Jedná se vlastně o vyhřívání proti usazování konenzátu odparů z klikové skříně a z výfukových plynů které jou nasávány sáním ve volnoběhu při stříhání ventilů. Tyto usazeniny pak klapce překáží při nastavení přesného volnoběžného množství vzduchu a adaptace snímání polohy se nachází mimo regulační rytmus. Jinak je velký kladem uvedené klapky, že se při havárii rotříští na více kusů. To musí každý z nás přece uvítat se šťastnou slzou v oku. Ostatní na www.autodiagnostika.cz.
neregistrovaný "JP"
27. 4. 2005 09:02
dobre pro BOSCH
Je to hezke, ze to BOSCHi prinese asi zase o trosku vetsi zisky, ale snizeni nakladu na vyrobu skrtici klapky se urcite neprojevi na zadne koncove cene pro zakaznika a tech par procent ze spotreby pri zarazenem neutralu (nebo jen jemne seslapnutem plynu) nas asi taky nikoho nezachrani.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pavel"
27. 4. 2005 10:14
Re: dobre pro BOSCH
Nejde o zisky, jde o ukazku vyvoje.
neregistrovaný "Preceda"
27. 4. 2005 10:36
1/2
Tak půlka tady mluví o chlazení a druhá o vyhřívání. Som z toho volaký zmetěný.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter"
27. 4. 2005 11:52
To zas bude poruchovost
To je zase zlepsovak na *ovno. Jestli se jim to bude s*at jak vaha vzduchu ve vsech koncernovejch TDI, tak bude radost...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "125S"
27. 4. 2005 15:25
bez titulku
Nerozuměl jsem větě "Na škrtící klapce je snímač polohy - úhlu natočení škrtící klapky, který dává řídící jednotce aktuální informace o natočení klapky a umožňuje přesné natáčení." neni to trožku divný...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "andree_cz"
27. 4. 2005 21:29
At zije ekologie!
Kdyz jsem to precetl, chtelo se mi brecet.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Brus"
2. 5. 2005 15:14
bmw
neni to lepsi bez skrtici klapky?
Rozbalit vlákno
0