Frontální útok na Evropu BYD slibuje nějakou dobu, ale zatím se k němu až na pár desítek elektromobilů neodhodlal. Konvenční sedan F3 však prošel ve své domovině modernizací.
.... díky čajňanům jsou běžné modely udržovány a postupně se z nich stávají ikonické modely. :-)
Každopádně, abych se vyhnul místním bijcům a zejména jednomu tak: Je to tak krásné, originální, technicky vyspělé.... konečně budou na Starém kontinentu jezdit místo aut vybroušené diamanty a ikonické modly.
Kdo by to byl ještě před pár lety řekl, že v Číně se budou kromě všeho jiného kopírovat neumětelsky i auta.... nicméně si dovedu představit trhy, kde tohle šoupátko udají. >:-[]
Vypadá to podstatně lépe, než Škoda před deseti lety. Ještě chvilku a jsou před ní. Jde vidět, že číňané nesedí s jednim prstem v nose, ale snaží se uspět,... a jsem za to rád, zvedne to konkurenční prostředí a profitovat z toho bude zákazník.
No, nevím nevím, před deseti lety se objevila Octavia II, která na mě dělá větší dojem, ale jo, po vzhledové stránce by to nebylo nejhorší, konstrukčně je pravděpodobně na hony vzdálen tehdejší produkci škodovky (a to říkám i po zkušenostech s 13 let starou fábií)
Myslel jsem to překvapivě tak, že škodovka před deseti lety dělala poctivější a v lecčems pokročilejší auta. Klidně se vsadím, že i fabia I generace má pevnější kastli, lepší dílenské zpracování, kvalitnější materiály v interiéru, lepší možnost příplatkové výbavy... ale je fakt, že (překvapivě) vyšla výrazně dráž a i dnes by se asi prodávala za znatelně vyšší cenu.
Tak to je fakt výhra! Nevím jak dnes, ale BYD mám spojený s jistou reportáží z autosalonu 5-6 let zpátky věnovanou jen a jen jemu. Aneb doslova omamný smrad vietnamské tržnice, naprosto katastrofální kvalita zpracování (trčící dráty, zbytky lepidla, víko schránky zůstávající v ruce. Vlajkovou loď se pro jistotu ani neodvážili odemknout. O originálním designu nemohla být ani řeč - ubohá směs Toyot a Mercedesů...a to ještě nechali doma věrnou kopii (nejen) SLK (BYD F8). :no:
...srovnej to s naším trhem a uvidíš, že ten čínský zázrak tak blyštivý není. Čínský trh je jeden velký producent plagiátů. Naopak, pokud vezmu v úvahu dostupnost technologií, informací a k-h, tak to zase takový zázrak není. Jinak celý svět se dál rozvíjí i bez odborníků na zdejším webu.... ;-) Každopádně rád Tě nechám u Tvé fascinace >:-[]
Nesouhlasím. Asi nenajdu novodobé čínské auto, které by někoho neobšlehlo. V 80. tých letech byl český autoprůmysl kde? ... a kde je dnes. Čína jede buď plagiáty nebo produkují něco, co je kvalitou těm plagiátům podobné. Obdiv jim určitě nepatří, jsou to průmysloví loupežníci neřku-li zloději. Pokud bys přišel s myšlenkou - koukej jak vypadají jejich dráhy ve větších městech - tak tam ano - na Maglev bych neměl co říci. Tak sundej konečně ty růžové RayBany z Číny a podívej se na to čirým zrakem. Anebo nemel a vyjmenuj ty origo kvalitní značky a modely aut, Jinak je tvá adorace a zastáncovství jen prděním do kbelíku s vodou....
Výborně. Tak tedy napiš, o které modely se jedná. Pokud byl na nižší úrovni, tak zase vem v úvahu dlohodobou ekonomickou a politickou sílu Číny a ČR, ČSFR.... ČSSR. Vem v úvahu vlivy okolních ekonomickopolitických uskupení. Ano, pokud by se čína věnovala v průmyslu vlastnímu vývoji a ne jen průmyslovým krádežím, tak dnes by leckoho strčila do kapsy - ve vlastní produkci AP. Nicméně: které to značky a hlavně modely jsou ti draci v porovnání s ostatní produkcí? ...a netahej do toho koupené značky či značky s podílem. Čistě čínská produkce.