Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český Saab s novou strategií

Dovozce Saabů do České republiky, společnost Polar Mobil, se dohodla na těsnější spolupráci se zástupcem značek Opel a Chevrolet, při které budou společně využívat výhod koncernu General Motors.
Zpět na článek
7. 6. 2005 19:11
neregistrovaný "JP"
7. 6. 2005 19:14
neregistrovaný "JP"
7. 6. 2005 19:57
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
7. 6. 2005 20:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 20:24
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
7. 6. 2005 21:05
neregistrovaný "orsag"
8. 6. 2005 09:33
neregistrovaný "JP"
8. 6. 2005 11:55
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 13:44
neregistrovaný "JP"
8. 6. 2005 15:24
neregistrovaný "ciello"
7. 6. 2005 23:02
neregistrovaný "Vena"
7. 6. 2005 23:14
neregistrovaný "Levinson"
7. 6. 2005 23:25
neregistrovaný "Vena"
8. 6. 2005 09:38
neregistrovaný "JP"
8. 6. 2005 11:53
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 14:39
neregistrovaný "Vena"
8. 6. 2005 15:22
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 14:42
neregistrovaný "Vena"
9. 6. 2005 12:06
neregistrovaný "Pablo"
9. 6. 2005 13:02
neregistrovaný "Bob"
8. 6. 2005 17:14
neregistrovaný "geroc"
8. 6. 2005 19:34
neregistrovaný "Bob"
8. 6. 2005 20:57
9. 6. 2005 08:54
neregistrovaný "ciello"
9. 6. 2005 19:26
neregistrovaný "malcor"
9. 6. 2005 23:09
neregistrovaný "Bob"
neregistrovaný "JP"
7. 6. 2005 19:11
Polar Mobil?
dobry vtip - opravte to prosim
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "JP"
7. 6. 2005 19:14
Re: Polar Mobil?
ja jste na ten nazev prisel - kdyz jste dokonce schopen ho napsat 3x
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
7. 6. 2005 19:57
Re: Polar Mobil?
Polar Mobil je oficiální zástupce Saabu pro ČR, jaký pak vtip.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 20:21
Re: Polar Mobil?
Já jsem si trochu zagoogloval a našel jsem tohle: "V zemích střední Evropy, včetně České republiky, dospěl regionální zástupce značky Saab společnost Polar Mobil Kft. k dohodě s koncernem GM Europe, jehož je Saab součástí. "Spolupráce se týká distribuce vozů Saab a náhradních dílů," informovala Novinky mluvčí Polar Motors s.r.o. Martina Krupičková." Takže v ČR se asi jmenuje nějaká pobočka či dceřinná společnost nebo co vlastně Polar Motors, ale Polar Mobil je očividně taky správně. Snad dedukuju správně....
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
7. 6. 2005 20:24
Re: Polar Mobil?
Polar Mobil bylo přímo v tiskové zprávě, ze které jsem vycházel. Navíc jsem to slyšel osobně na tiskové konferenci u příležitosti brněnského autosalonu, kde byli přítomni zástupci obou firem.
neregistrovaný "orsag"
7. 6. 2005 21:05
Re: Polar Mobil?
polar motors je stary nazev
neregistrovaný "JP"
8. 6. 2005 09:33
Re: Polar Mobil?
zastupce ale neznamena totez co dovozce ... Spolecnost Polar Mobil neni v CR vubec registrovana a tezko muze byt vyhradnim dovozcem
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 11:55
Re: Polar Mobil?
Polar Motors nakupoval ty Saaby od Polar Mobilu... a ti mají celou tu Evropu.. teda východní..
neregistrovaný "JP"
8. 6. 2005 13:44
Re: Polar Mobil?
hmm, novinari ... Polar Mobil je zastupcem pro cast Evropy, rovnou i dovozcem a za chvilku bude i jedinym prodejcem atd. Ten navrh vyuzit prodejni a servisni mista jinych znacek koncernu vznikl po dohode s General Motors a neni ciste napadem Polar Mobil. V zemich, kde Polar mobil Saab zastupuje, bude tato strategie vyuzita a Polar Motors, ktery Saaby do cech dovazel, je bude distribuovat do cele prodejni site - nebo za tim vsim opravdu stoji jen Polar Mobil, tak jak je to liceno v clanku?
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 15:24
Re: Polar Mobil?
..no spíš myslím.. že je to tam teď trochu složitější.... ale to přidružení (ne sloučení) k Opelu resp. GM mělo přijít dávno.. kvůli dostupnosti servisní sítě atd... Ale že by to zrovna muselo stát vedle Daewa.. teda Chevyho... hmmm...
neregistrovaný "Vena"
7. 6. 2005 23:02
bez titulku
Ono by stacilo kdyby uz konecne vylezli s nastupcem 9-5 a udelali nejakou ostrou verzi....... !!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Levinson"
7. 6. 2005 23:14
Re: No... chtělo by to něco víc...
... hlavně kdyby začali vyrábět nejen kvalitní,ale i pěkný auta... On tene jejich design už léta nikoho moc nerajcuje... A vyjímečnost se musí zároveň líbit - přece si nebudu kupovat takový ošklivý káče... :-/
neregistrovaný "Vena"
7. 6. 2005 23:25
Re: No... chtělo by to něco víc...
No kamarad prijel ze zavodu kde vyrabi dily do aut. Patrilo mezi ne treba klik u dveri a ruzne detaily aut. Pry je dodavali Saabu a Volvu a VW koncernu!! Ted zustanu treba u tech klik!! No u severskych automobilek pouzivali na vse same tuhe a kvalitni (a take tezke) materialy, kdezto treba klika od VW byla plastova !! Jako automobilovy laik byl uplne nadsen jaky robustni a kvalitni ta klika byla pro Svedy..... a nejen klika u dveri ! no ale to si prave clovek musi pak u svedu zaplatit
neregistrovaný "JP"
8. 6. 2005 09:38
Re: No... chtělo by to něco víc...
Nikoho nerajcuje je prilis silne tvrzeni - vetsina aut ma alespon nejake priznivce .... a navic Saab prichazi s 9.3 Sport Combi, ktere vypada uzasne a face lift 9.5 uz je taky na ceste. Ostrou verzi 9-5 krome Aera asi jen tak nenajdete, ale treba 9-3 od Hirsche, je dost slusna raketa. Saab neni masovka
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 11:53
Ostré jako břitva
..hmmm.. nevím kdo má jaký zkušenosti s ostrostí Saabů... ale jestli někdo napíše aby udělali něco ostřejšího... asi nikdy Saabem nejel.. Jízda Saabem... a to rozhodně ne jenom po rovině.. je jeko když horkou břitvou krájíš máslo...!! Ostatní mají ostré.. ale nože.. a hodně ostré.. Saab to nedělá tak okázale jako třeba BMW nebo MB... Hirsch a jeho úpravy z toho auta udělají sakra ostrou břitvu.. Není to vidět.. ale to je přesně ta filozofie Saaba.. vše je funkční.. Jestli máš vzadu malý křidýlko.. tak tam je kvůli funkčnosti a ne na okrasu.. stejně tak i ty kliky.. (někdo zmínil..) ty jsou masivní proto aby při nehodě se za ně mohlo zaháknout lano a daly se vytrhnout dveře... To je ta BEZPEČNOST.. jak mi tu někdo pořád mlátí o hlavu.... a to se v EuroNCAP nezohledňuje...!!!!!! zmínil ty kliky Vena.. ty neplatíš to železo nebo masivní zpracování.. ale tu BEZPEČNOST...! o tu tam jde..! Zpět k té ostřejší verzi.. 210, 250 v základní verzi a pak od Hirshe až přes 300 je docela nářez... a tam najdeš i tu 9-5..!! Ohledně designu... hmm.. ošklivé káčátko... jo to by všecjny auta měly vypadat jako Audi..??? aby se líbila.. Saab není okázalej.. je umírněnej.. nedchne, ale neprovokuje.. každej se za ním otočí.. Nová 9-3 Sport Sedan má jedinečnej desig.. nechytne svým pojetím jako Alfa.. ale mají stejný náhled.. akorát z rozdílných stran.. JP dobře psal.. to není masová záležitost.. ty auta nejsou samoúčelná.. všechno má svůj význam a logiku.. vždyť oni po válce udělali auto s odporem Cd 0.29.. i jejich kombík má nyní 0.31 (myslím)... a to nemá polovina sedanů v současnosti na silnicích... natož kombíků..! Takže ten design je diskutabilní.. Je to asi o tom, že buď chceš pozlátko.. nebo něco co opravdu funguje..!!! Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za dob Wallicaru... a k těm názvům... věřte tomu co vidíte... a co čtete..!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Vena"
8. 6. 2005 14:39
Re: Ostré jako břitva
Tim ostrejsim jsem spise myslel treba nejake pekne coupe a pod. Sem to blbe vyjadril
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 15:22
Re: Ostré jako břitva
..jo tak to jsme na tom stejně.. takový coupe... hmm moc pěkně se o tom sní.. nebo alespoň ten cross-over-concept.. [odkaz]
neregistrovaný "Vena"
8. 6. 2005 14:42
Re: Ostré jako břitva
jo jo hezky jsi to napsal tak nejak to je , proste Saab neni masovka, je to auto pro individualisty, to neni jako Audi ci BMW ... !!
8. 6. 2005 18:55
Re: Ostré jako břitva
SAAB a jeho design... - ten není diskutabilní, to je vrchol dokonalosti. dokonálá krása. Jsou auta, která jako bys dokázal navrhnout sám - vše "normální", přirozené. Takových je většina. A přitomje jich mnoho krásných. Ale řada "lacině" krásných. A SAAB, ten jako by se nezajímal o ty ostatní - prostě přijede SAAB a každej, kdo tomu trochu rozumí, tak každej se posadí na zadek. Protože to jsou tvary navždy. Někdo tu píše, že už to dělaj dlouho pořád stejný... no, to si můžou dovolit jen ti, co jsou na špici. Na špici špicí.
neregistrovaný "Pablo"
9. 6. 2005 12:06
Re: Ostré jako břitva
Naprosto souhlasím, u nás v rodině má Saaba můj švagr, je to 9000 CS Griffin, je už starší, ale jízda v něm se pořád rovná super zážitku, sveze tě ostře a zároveň jako v bavlnce, navíc ta výbava je nadčasová!!!
No, já teď měl možnost na setkání Saabů v Prunéřově u Klášterce nad Ohří se projet novou 9-3 sport sedan, byl ještě na německých značkách od Kellermanna, v kompletní výbavě a v automatu.
Nikdy jsem nebyl příznivcem ATM, je rychlost s jakou automatika v tomhle autě podřazuje je bomba! To auto má výkon 157 kW (210k), sice je ta síla všechna na přední kola, ale to auto sedí jak na kolejích, jel jsem s ním skoro 190 po fakt docela špatný silnici 2. třídy a naprosto nedalo na sobě vůbec nic znát. Navíc ta zmíněná Saabovská BEZPEČNOST - hlídá vás armáda 8 airbagů.
Saaby si opravdu kupují lidé, kteří k nim mají vztah, připadalo mi, že mezi nima funguje taková zvláštní uctívaná hierarchie....
Samozřejmě, každej dražší auták vyšší třídy má vždycky svoje daný klady, ale saab je něco neokoukanýho, je excelentní.
SAAB JE SAAB!
neregistrovaný "Bob"
9. 6. 2005 13:02
Re: Ostré jako břitva
Hierarchie funguje - cim starsi Saab, tim vetsi ucta k jeho ridici. Pokud potka ridic fungl novy aerovky 95 ridice staricky 99, tak se k nemu bude chovat s maximalni uctivosti.
Stane se vam to pri rizeni BMW, Mercedesu, Subaru, Lexusu ci nedejboze Audi - tam je neustaly hon za lepsimi a novejsimi modely - no a neni to trochu nuda? S autem se vzdy rad sziju a nerad ho prodavam - dokud jezdi - coz je u Saaba program tak na 10 let a 500 000km.
neregistrovaný "geroc"
8. 6. 2005 17:14
GM
Ono je to celé hlavně o tom že GM se * do pěkné **. A první podle všeho tam bude SAAB. Teda nejspíš první bude obětován.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bob"
8. 6. 2005 19:34
Saab
Saab zustane vzdy unikatem. Konecne jake je poteseni, kdyz se v CR potkaji dva ridici Saabu a navzajem se zdravi. Meli byste videt jejich usmev na tvari kdyz mavaji nazpatek. Tak se jednoduse rozlisi ridic Saabu, ktery ma auto sluzebni a jede v nem jednou za uherak (neodmavava) a ridic Saabu ktery ma auto rad a sam si ho vybral (odmavavaji do jednoho vsichni). Inu Saab neni primy babolep, ale garantovane na nej budete vzpominat cely zivot - a to je mnohem dulezitejsi. Zeptejte se kohokoli kdo kdy Saab vlastnil jaky na nej ma vzpominky - odpovi vam obvykle nojooo Saab, to bylo neco. Mohu sam porovnavat - staricka 900 mi prinasela vetsi radost a lepsi pocity na srdci nez treba AR166 se kterou delsi cas jezdim.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
9. 6. 2005 08:54
Re: Saab
..jo.. naprostej souhlas..! a tady obvzláště platí a není to jen převzatá fráze, že kdo jednou Saaba zkusí, už nechce jinak...
neregistrovaný "malcor"
9. 6. 2005 19:26
Re: Saab
Ja jezdil loni asi pul roku ve Svedsku s kombikem 9-5 ve full a bylo to fakt uzasny. Ale nemaval nikdo, Oni by se ti lidi asi umavali .)))
neregistrovaný "Bob"
9. 6. 2005 23:09
Re: Saab
No jo - Svedsko tam je to trochu jinak - ja pendluju stridave mezi Norskem a Svycarskem a mava se jen v CR. Ve Svajcu jsem v St. Gallenu (domovskem to mestecku Hirsch Performance) a je tu fakt neuveritelna hustota 95 Troll - ale nemava nikdo. Jaka skoda. To v CR bychom Trollika dokazali docenit. Umavali bychom se k smrti. Takhle se v CR prvni liga mava na stare modely a Viggen.
neregistrovaný "99t"
9. 6. 2005 21:44
Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za dob W
Docela se bavím představou, jak dlouho asi budou úspěšní obchodníci Opelu trpět tu maďarskou omezenost, s jakou to Polárky dovedly až k prodeji 4 kousky za pololetí. Ve Švédsku se od modelu společných prodejů upustilo už před několika lety, soudruzi ze severozápadního Turecka jsou trochu pozadu.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Bob"
9. 6. 2005 23:16
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
Jo jo - pac to Wallicar vedl od 10 k 5, tak se predelali na Polarkovy snih, ktery to vede od 5 k 0. Jooo - zase na druhou stranu si na tebe a tvuj vuz stary dobry Wallicarovsky Sarovec, jakozto prodejce, pamatuje jeste 10 let po koupi vozu. No to se ti u Skodovky, Renaulta ci BMW nestane

Pokles prodeju u Polarkoveho snehu - se neni cemu divit - kdyz Svedaci na ne mluvi anglicky a papriky asi mluvi jen madarsky. Svedaci rikaji davejte na auta slevy a madari k nim zacnou davat zdarma porci gulase.
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 09:46
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
... .. tak něják to je.. ono to celý je problém hlavně od maďarů..! žádná starost o to aby se ty auta tady prodávala.. omezenost a jen tlačení na prodeje bez podpory.. Stačí se podívat na nějakou propagaci Cabria... Viděl někdo někdy něco...?? nikdy.. a přitom je to tak nádherný auto..!! a mám pocit, že 75% národa vůbec neví jak ty auta vypadají a proto o nich ani neuvažuje... Ale můžu vám zaručit, že za 9-3 SS Aero v Graphite Green se otočili všichni a za 15min stání na náměstí před kavárnou, si to šli prohlídnout mraky lidí a jeden Saabista co projížděl si dal práci, zastavil vylezl a omrkl to...!! K GM.. myslím, že nad tím musí převzít kontrolu.. už jen pro servisní střediska.. prodeje ať jsou klidně solo.. ale ten servis... Jo a Pablo, Bobe a další... je fajn, že tu je alespoň někdo jako my v té záplavě VW/Audi, MB atd.. fanatiků... SAAB...!!!
neregistrovaný "Bob"
10. 6. 2005 12:18
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
Pro prodej bude GM podporou. To urcite. Ale znalci Saabu do opraven Wallicaru (dnes po 10 zmenach jmena) stejnak nejezdili. Umi snad nekdo o opravit Saaba lepe a levneji nez Plichta v Kolovratech nebo Lebduska v nuslich. Pak jsou opravy levnejsi nez s nejakou Skodajznou. Jooo. Stat se clenem klanu Saab, to je jak prizenit se do rodu Corleone. Taky uz se nikdy nedostanes ven. I kdyz popravde koutkem oka silham po Lexusu
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 13:40
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
..ono co se týká servisu... jsou to vesměs šikovní kluci i u Wllicaru tak i v Brně... ale pořád jsou pod hlavičkou importéra.. takže tam není prostor pro levný díly atd.. Jaký máš názor na 9-7..?? nebo vůbec na expanzi do jiných segemntů a tříd..?
neregistrovaný "Bob"
10. 6. 2005 13:52
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
Expanze do jinych segmentu mi nevadi - ono vybrat par dilu z koncernoveho supermarketu a prdnout na to logo Saab zas takova veda neni. Stala klientela Saab nad vodou neudrzi, rozhodne se musi rozhoupat na akvirovani novych zakazniku. No a to se jim s traktorem 97 podari, ale jen na US trhu. V Evrope by ty silne motory ktere chlastaji hektolitry benzinu nikdo nechtel.

Kazdopadne rozsireni portfolia vozu je vitane. Jinak muzeme stejne jako Teletubbies udelat Saabu papa

Hlavne aby si udrzeli svoji identitu - to bude ukol dne. Druhym ukolem bude rozsirit prodejni a servisni mista a nacpat babiliony do reklamy. Kde je prodejna Saab, tam se to v okoli temito vozy jen hemzi. To u jinych znacek nebyva pravidlem. Tretim ukolem bude odolat naporu na snizovani ceny na ukor ubirani na kvalite - jsem zvedavej jak se jim to povede.
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 14:25
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
..to rozšíření já osobně podporuju.. i když leckdy a to je případ 9-2 s rozpaky.. Hold se musí prodat pár těchto věcí aby mohli fungovat po svém... S tou reklamou to je velký problém.. ale ta tu nikdy nebude silná, pokud to budou řídit (zde) madaři... A hlavně... je si myslím tady potřeba to představit široké veřejnosti... přesně takový ty věci jako jsi psal ty nebo někdo výše ohledně p. Šarovce a pamatování si klientů z dob před několika léty...! Nikde.. pokud to dělají správní a pro Saaba nadšení lidé, se ti nedostane takovýho jednání jako u Saabu.. Aspoň moje zkušenost.. A pak je těžký někomu vysvětlovat že ten pocit z jízdy je jinej než v masovým autě, že ta bezpečnost není jen reklamním sloganem... O tom autě (a o 9-3 SS zvlášť) nikdo moc neví.. respektive snad nikdo.. A je těžký prodávat něco o čem člověk ani netuší že existuje.. a to mě na tom mrzí nejvíc... a pak ta zblblost od prodejců německých aut... ty lidi jsou neuvěřitelně naočkovaní nesmyslama.. A ta cena... ta rozhodně není výš než u premiových konkurentů.. takže pevně věřím, že to s tou kvalitou nebude tak hrozný...
neregistrovaný "Bob"
10. 6. 2005 14:34
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
Jak jsi s tou 93 spokojeny? Pokukoval jsem po ni taky - ale nejsem si jisty. Vadi ti na ni neco? 95 je zastarala, to uz nema smysl kupovat. Kolik ta tvoje aerovka bere mestem, mimo mesto a pri trvalym kalupu na dalnici (tak kolem 180, vic se stejnak dlouhodobe bojim). Kvalita dobra? Mas moznost srovnani se starou 900 nebo 93?
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 15:22
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
já ji nemám, ale jezdil jsem s tím poslední 2 roky.. S Aerem a s 2.0 t (175k).. Maximálně to bralo (Aero) tak 12 v průměru.. a to jsem to nešetřil... když se umírníš je to i pod 10.. na dálnici je to sranda.. když nemusíš dokazovat arogantním řidičům Audi a BMW, že na tebe blikat nebudou.. tak těch 150 jedeš na 6 asi necelých 3000 otáček.. což se dostáváš pod 10 litrů stále (8-9)... Mimo město jsem jezdil i za 8 oběma.. Jde o to, jestli si potřebuješ dokazovat kvality auta při každým průjezdu serpentinami, nebo jseš v pohodě a rádoby závodníky v Golfech a 3er BMW pouštíš velkoryse před sebe... Se starší 900 resp. 9-3 se srovnávat nedá.. v ničem... Je to zcela odlišný auto. za 1: konstrokčně nemají nic společného a je to sedan. 2: širší delší a pevnější karoserie a novej podvozek (ReAxs) - to je bomba...!!!! a nová řídici jednotka Trionic 3: celkově je sportovnější a jistější na řízení... Uvnitř i ergonomicky ladnější... možná i přesnější řazení. jezdil jsem na litejch 17, takže taky trochu tvrdší ale neuvěřitelně přesný a jako na kolejích - přibitý k zemi.. Jel jsem s tím i na okruhu.. a brzdy-volant-plyn-ReAxs skvěle spolupracují.. stále máš nadvládu nad autem... a krásně tichý.. ani vítr tě neruší... Co se kvality týká.. nic s tím nebylo, jen to Aero je potřeba jezdit a trochu mu dávat pohulit.. je potřeba ho vždy trochu protáhnout tak jako závodního koně... takže se stávalo, když to delší dobu stálo nebo se jen v zimě trochu popojelo.. že to blbě nastartovalo a trochu blbě spalovalo.. na počítači nic nenašli.. takže nevím.. a snad někdy jsem přesně nepochopil tempomat.. a možná mi vadilo že to má velký volant.. o ždibec menší by do Aera sedl.. ale zvykneš si a je to OK.. Ale v současnosti bych si počkal na 9-3 kombi... s 210 konikama..
neregistrovaný "Bob"
10. 6. 2005 15:38
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
Diky za prima popis.

Prave ta spotreba mi u tech aut leze na nervy - 12l je dost. Ja jsem premyslel prave o 2,0T nebo Aerovce. Za 35K ti to Hirsch krasne upravi a mas max kroutak uz od 2500 otacek az do 4000 otacek - takze nemusis tocit motor.

Me pred domem jako druhe auto stoji 900 2.0i z roku 98. Ta bere 10l uplne vsude - jako pest na oko. Na nejake zavodeni to neni, ale zas je to fajn kocar. Delal jsem v tom pravidelne na jeden zatah 1400 km a vylejzal jsem nepolamany, minimalne unaveny a prijemne naladeny. Honeni s ostatnima blbeckama pro me moc neni. Joo neco jineho je prislapnout si to sam pro pocit uspokojeni nekde na klikate silnici. To zase ano. Ale od auta chci primarne pohodli a prijemny pocit, sportovni kostitrasy jsou prima na vikendove popojizdeni - jinak nepouzitelne kraksny. Mel jsem tu necest jet jako spolujezdec ve Ferrari a po 100km na dalnici me brnela hlava z toho bordelu co to auto vydavalo (puvodne to byl sexy zvuk ktery se pak menil v desnej bordel). Soupat zadek po silnici neni muj sen a premyslet kde s autem zaparkovat aby se z nej dalo vystoupit (ach ty vysoke obrubniky a nizko polozene dvere) uz vubec neni muj sen. Zlatej Saab.
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 16:39
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
ty auta jsou obecně trochu tvrdší.. (Aero + sníženj podvozek.) nicméně na kolejích to poznáš, ale neubírá to nic na komfortu delšího cestování... A přesně jak říkáš... po 1000km z toho vyskočíš jako rybka.. a není to jen o sedadlech.. tam tě totiž neobtěžuje žádný zbytečný proudění vzduchu.. ergonomie řízení je přesně dle sloganu - pro řidiče teda orientováno na řidiče.. a to jsou věci, který v brožurách nejsou... A ten Hirsch.. dokáže tam toho udělat hodně.. a dobře.. ale jestli nepotřebuješ závodit, tak bych volil 175k ve Vectoru... tam je to nízkotlaky turbo, takže jedeš odspodu a tahá taky dobře.. S tou spotřebou bych se nebál... když to dobře zajedeš tak z toho obavu neměj... Známej zajížděl 9-5 aero s automatem a v zimě... a průměrně jezdil za 12 po městě všude.. pak se to ustálilo a spadlo to níž... a to to moc nešetřil.. ale max na 90%... ..hmm.. i když s Aerem se dostat na 100% je někdy docela umění... co to auto dokáže je neuvěřitelný....
neregistrovaný "Vena"
10. 6. 2005 15:25
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
Jo presne tak, jak ma nekdo vice penez na auto skoro dycky automaticky se rozhoduje mezi "velkou nemeckou trojkou" !! Je to trapny....ale proc by si prece kupoval jine auto,nebo dokonce Saaba ktereho nikdo nezna. On musi mit prece to BMW aby vsichni videli ze na to ma! V Saabu by neudelal diru do sveta, ale nastesti mi zasvedceni vime ze to neni pravda !! Ale mozna ze je to dobre jakou ma Saab image, jinak by to zase byla ta masovka jako treba Audi
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 16:31
Re: Co se týká Polaru a GM-Opelu.. to už mělo být dávno za d
..jo.. ale je velice úsměvný, že všichni nad ním ohrnou nos, ale každej se za ním (9-3) otočí...