Neboj, to se ani nikdo nedivý, že ti to hlava nebere.
Zkus se s nějakým tím novým Peugeotem projet. Kdyby ti zavázali oči posadili do něj a řekli, že jsi v VW tak si budeš libovat a podotýkat, že tohle by Peugeot nikdy neuměl udělat.
Přesně jak píše karelgr.
Chápu, že si každý koupí auto na jaký má, ale přeci jen soudit celou francouzskou produkci na základě 20 leté 306ky z kdo ví jaké ruky a v kdo ví jakém stavu, není zrovna normální...
že u nás vládne Škoda je pochopitelné, normální a je to v pořádku, je to domácí značka. Stejně tak ve Francii převládají francouzká auta, v USA zas americká, zaráží mě, že to někoho překvapuje.
Výsledku se nelze divit, vsadím boty, že prodeje fyzickým osobám nepodnikajícím jsou na tom opět o kus hůř :-! Zkrátka čím v horší kondici je náš automobilový trh, tím lepší pozici na něm má Škoda. Přirozené, pochopitelné.
Kia patřila v devadesátých letech k vysmívaným automobilkám se špatně navrženými vozy, které sice byly relativně levné, jinak ale proti evropské či japonské konkurenci neměly šanci. Není divu, že k překonání hranice prvních pěti miliónů potřebovala Kia celých 30 let. A tady jasná osmička. ;-)
Dacia celkem šlape, renault me prekvapil ze je v plusu, v nedavnym zebricku byl celkem v minusu, ale nevim ted za jaky obdobi to bylo. Uz aby byl ten espace a laguna III.
Prodejní čísla hnujdaj neodpovídají skutečnosti, hnujdaj si prodává samá sobě auta do koree, tím klame zákazníky a uměle tak zlepšuje svou pozici na trhu, jako dost mě to překvapilo, že by si tolik Čechů kupovalo tyhle nekvalitní a předražená auta.