Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v březnu 2013: Nejprodávanější automobily střední třídy

BMW trojkové řady vystoupalo v březnu až na bronzový stupínek střední třídy. Mondeo je páté.
Zpět na článek
19. 4. 2013 17:53
19. 4. 2013 18:50
19. 4. 2013 19:31
19. 4. 2013 19:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 4. 2013 20:13
19. 4. 2013 20:16
19. 4. 2013 20:31
19. 4. 2013 20:37
19. 4. 2013 20:50
19. 4. 2013 20:56
19. 4. 2013 21:09
19. 4. 2013 17:52
PÁR CHYBIČEK
Chybí Vám tam Seat Toledo (66 prodaných vozů), Škoda Octavia (1149) a VW Jetta (12), a přebývá tam Kia Optima, Chevrolet Malibu a Škoda Superb (vyšší střední třída).
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 18:25
Re: PÁR CHYBIČEK
To je VTIP (si děláte LEGRACI)? :-)
19. 4. 2013 18:42
Re: PÁR CHYBIČEK
Ne ;-) HEZKÝ DEN
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 19:18
Re: PÁR CHYBIČEK
I vám (pěkný den :-)
PS: Ale ten SUPerb ve vyšší střední (zvlášť s přihlédnutím k jeho technice) - bože ČÍM tam (dle vás) "pasuje/patří"? ;-)
PPS: No a k diskuzi jsou i ty DALŠÍ vozy.. :-)
19. 4. 2013 19:26
Re: PÁR CHYBIČEK
Jistě, je to velmi diskutabilní téma ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 21:28
Re: PÁR CHYBIČEK
Rozdělení aut do kategorií a vůbec "chápání" aut bylo to první co mne taťka učil (když mne volant držet naučil) = diskutabilní moc NEní ;-)
PS: Ale je PRAVDA, že tu a tam u nějakého modelu to JE "trochusložitější" :-)
19. 4. 2013 20:15
Re: PÁR CHYBIČEK
To bude asi tím, že ta třída není o technice, ale o rozměrech.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 21:26
Re: PÁR CHYBIČEK
POZOR, Zlatý ventilek je/číhá tady "všude kolem nás.." :-)
PS: Rozdělení vozů do tříd je NEjen dle rozměrů ale TÉŽ dle použité techniky! ;-)
(což se týká třeba toho výše zmíněného SEATu Toledu a podobných vozů.. :-)
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2013 18:51
Re: PÁR CHYBIČEK
No, tak ty už to nepij ani ředěné.
19. 4. 2013 18:58
Re: PÁR CHYBIČEK
Já alkohol nepiju ;-)
P.S. Je docela ubohé se navážet do někoho, jenom proto že má jiný názor ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 19:19
Re: PÁR CHYBIČEK
To je (tady) takový "zvyk" ;-)
PS: Nicméně tady nejde (jen) o názor, tady to MUSÍ "vycházet" z technickým dat = jistě k nějakému ZÁVĚRu "dojdeme" :-)
Avatar - Katikakus
19. 4. 2013 19:24
Re: PÁR CHYBIČEK
To je správně, že alkohol nepiješ, on by ti ho díky věku stejně nikdo neprodal. :-!

Čemu ty říkáš názor, je ve skutečnosti totální bordel ve třídách.
19. 4. 2013 19:26
Re: PÁR CHYBIČEK
Na víc se nezmůžeš? :no:
Avatar - Katikakus
19. 4. 2013 20:00
Re: PÁR CHYBIČEK
V tvém zájmu se držím u země, abys měl šanci vůbec pochopit, co se ti v různých diskusích snažilo vysvětlit už celkem dost lidí.
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2013 19:56
Re: PÁR CHYBIČEK
Šířit blud neznamená jiný názor.
19. 4. 2013 20:13
Re: PÁR CHYBIČEK
Že je to blud, je tvůj názor, nikoliv můj ;-)
Avatar - idam.i
19. 4. 2013 20:26
Re: PÁR CHYBIČEK
Nie len jeho,ale všetkých okrem teba (Ady2410).! ;-)
19. 4. 2013 20:45
Re: PÁR CHYBIČEK
Nevyjádřilo se 5 999 999 994 lidí na planetě Zemi = většina se zdržela hlasování = nesouhlasí se mnou ani s tebou více než polovina = tvůj příspěvek je bezvýznamný - jednoduchá rovnice ;-)
Avatar - idam.i
19. 4. 2013 21:11
Re: PÁR CHYBIČEK
Keď raz zmaturuješ (snáď?),tak pochopíš,že tvoja rovnica má veľa chýb! ;-)
19. 4. 2013 21:57
Re: PÁR CHYBIČEK
Lidí na této planetě je kolem 7 miliard, ne 6. :-!
21. 4. 2013 01:30
Re: PÁR CHYBIČEK
5 999 999 994 sa k tejto teme ani nevyjadri a ani sa ich tato tema netyka, pokial tu nevstupia - co znamena, ze mas este aj bordel v argumentacii, nie len vo faktoch o triedach. Zaroven podla tvojej nezmyselnej logiky taktiez tvoj nazor neznamena absolutne nic.

Avsak ak tu na fore povie hoci len 10 ludi, ze pises nezmysly (co je fakt) a ty sam proti tomu bojujes, znamena to len tvoje pochybenie, nad cim by si sa mal zamysliet.
Avatar - Katikakus
21. 4. 2013 09:28
Re: PÁR CHYBIČEK
To by nejdriv musel mit cim se zamyslet ;-)
19. 4. 2013 21:55
Re: PÁR CHYBIČEK
Promiň, ale Toledo je přeznačený Rapid. Ten skutečně nemá co dělat ve střední třídě.
19. 4. 2013 17:53
Tak se tu, hoši,
jako každý měsíc u každé statistiky hezky pohádejte, budou tu padat stejné věty jako loni, předloni stále dokola to samé... >:D ....
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 18:26
Re: Tak se tu, hoši,
Každý měsíc BMW3 (v česku) třetí NEbývá.. ;-)
Avatar - escorpion
19. 4. 2013 18:42
Re: Tak se tu, hoši,
Pekný výsledok pre BMW. Z každej strany nepočuť nič iné ako kríza a 3-kový bawor je medzi najpredávanejšími autami strednej triedy. V mesiacoch 1-3 je na 4.mieste. Mercedes C aj audi A4 spolu s A5 deklasuje.

Mazda 6 sa len rozbieha a môže zamútiť vodu v nasledujúcich mesiacoch, bieda pre C5 aj lagunu. Práve tieto modely spolu s mondeom, P508 aj insigniou boli ponúkané ako alternatíva k i40, ktorej sa darí celkom dobre. 3.miesto je určite úspech za neohrozeným duom super-passat. Mondeo sa drží celkom statočne.

Každopádne a nielen za tento mesiac - BMW :yes:
19. 4. 2013 18:44
Re: Tak se tu, hoši,
Ne duo Superb-Passat, ale Octavia-Passat ;-)
Avatar - escorpion
19. 4. 2013 18:50
Re: Tak se tu, hoši,
Neprovokuj stále s octaviou. Je problém ju rozoznať s rapidom. Videl som pár na ceste a nebolo jednoduché identifikovať o aký model sa jedná. Octavia je bohužiaľ väčší rapid.
19. 4. 2013 18:56
Re: Tak se tu, hoši,
Ty asi autům moc nerozumíš co? Kdybys autům rozuměl, tak rozeznáš Octavii s Rapidem na 10m ;-)
Avatar - escorpion
19. 4. 2013 19:08
Re: Tak se tu, hoši,
Neviem čo tvojimi ironickými príspevkami chceš dosiahnuť, ale nedarí sa ti to. Tvoje príspevky vyznievajú infantilne :no:
Je to síce diskusia, ale treba diskutovať k veci, hoci niektorí jedinci majú tendenciu sami seba bezdôvodne zhadzovať ...
Možno neroznoznám v zlomku sekundy rapid od octavie, to je pravda, ale tiež si nemyslím, že som antitalent či majster sveta.
19. 4. 2013 19:28
Re: Tak se tu, hoši,
Já nejsem ironický, ale upřímný, a vyjadřuji svůj názor - o tom diskuse přece je, ne? Ale nemusíme hned přece sklouzávat k nadávkám ;-)
19. 4. 2013 19:38
Re: Tak se tu, hoši,
No, nejsem si jist, zda nějaké "rozumění" autům má něco společného s tím, zda někdo rozezná Rapida od Octavie nebo ne :-) Upřímně řečeno, zatím s tím mám taky problém, i když vím, jak má Rapid a Octavia vypadat. V rychlosti se to poznává docela těžko (zatím jsem si na to prostě nezvykl).
19. 4. 2013 19:42
Re: Tak se tu, hoši,
taky s tím mám problém když to auto jede proti mě zezačátku poznat o co jde - až jich bude jezdit o dost víc tak to člověk pozná rychleji když si zvykne
19. 4. 2013 20:17
Re: Tak se tu, hoši,
Spíš to už časem nebude nikdo řešit = plus pro majitele Rapidu, trochu mínus pro majitele Octavie.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 19:24
Re: Tak se tu, hoši,
SOUHLASím - BMW si :yes: zaslouží, jak za auto jako takové tak za (nečekaný) prodejní úspěch na české trhu :yes: :-)
PS: Nejsem si jistá co (přesně) znamená "zamútiť" ale ANO (tato generace Mazda 6 se VELMI povedla a MĚLA by mít (VÝRAZNĚ) větší prodejní čísla (tedy ZASLOUŽILA by si je ;-)
Avatar - Snooob
19. 4. 2013 20:56
Re: Tak se tu, hoši,
Nebuďte smiešny! BMW3 je relatívne nový model, pričom A4 a MB C sú už na konci životného cyklu - tzn. predaje "okukaných" modelov idú dole.
Avatar - twistedTSD
19. 4. 2013 21:30
Re: Tak se tu, hoši,
:yes: Trojka překvapuje, hodně slušný výsledek (a nejedná se pouze o jediný měsíc ani jediný trh)...Laguna překvapuje přesně opačně - dokonce i u nás nepříliš oblíbená Optima je před ní.
19. 4. 2013 18:41
Těžko uvěřitelné...
... je, že Superb a Passat mají přes 50% trhu. I přes nesporné kvality bych tak drtivý tržní podíl nečekal. Asi dobrej oddíl :-)
Rozbalit vlákno
26
19. 4. 2013 18:45
Re: Těžko uvěřitelné...
Octavia a Passat mají přes 70%, a Octavia 60% ;-)
19. 4. 2013 18:51
Re: Těžko uvěřitelné...
ty máš fakt dost - pokud vím tak octavia vévodila tabulce nižší střední tak ji sem pořád necpi, a superb bych do vyšší střední opravdu neřadil :-)
19. 4. 2013 18:54
Re: Těžko uvěřitelné...
Tabulce nižší střední vévodí Rapid ;-)
19. 4. 2013 19:29
Re: Těžko uvěřitelné...
ne - rapid je druhý za octavií - četl jsi to včera nebo kdy to tu bylo? ;-) ale i tak koukám, že s tebou není žádné pořízení takže nemá smysl nijak reagovat >:D
19. 4. 2013 20:14
Re: Těžko uvěřitelné...
Tahle stránka není relevantní, relevantní je SDA ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 19:46
Re: Těžko uvěřitelné...
ady ady zase si mimo

octavia je nizsia stredna trieda.... a superb stredna trieda....

tu mas konkurentov octavie: [odkaz] dufam ze uz v tom mas jasnejsie ;-)
19. 4. 2013 20:15
Re: Těžko uvěřitelné...
Zde máš konkurenty Octavie: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 20:17
Re: Těžko uvěřitelné...
tam je to trosku popletene.... octavia je o triedu nizsie ;-)

mal by si si ady uvedomit ze octavia je velkostne nieco ako chevrolet cruze alebo renault fluence... a tiez tieto auta nikto netlaci do strednej triedy... a napr astra kombi je vacsia ako octavia kombi... a tiez nikto astru netlaci o triedu vyssie...

zakladna octavia je vykonovo na urovni kie rio co je dokonca auto o triedu mensie ako octavka ... ver mi ze auta strednej triedy su v zakladnych motorizaciach a aj vybave a cene uplne inde ako octavia

netreba na to velku logiku aby clovek pochopil ze octavia na C5 mondeo ci P508 skratka nema ;-) ze?
19. 4. 2013 20:47
Re: Těžko uvěřitelné...
Ano výkon motoru je v řazení do tříd velmi důležitý. Děkuji za poučení, Kia Rio je o třídu výš než O3 :yes:
Avatar - idam.i
19. 4. 2013 21:15
Re: Těžko uvěřitelné...
Veď ty si ako magnetofon s poradovým číslom 2 ! 8-s
19. 4. 2013 22:01
Re: Těžko uvěřitelné...
Já myslel, že jsem nedávno v diskuzi viděl už magnetofon 3. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 19:30
Re: Těžko uvěřitelné...
To je PŘESNĚ ono - VÍCE jak 50ti% podíl si NEzaslouží žádné auto - a superb ani passat dnes technickými lídry rozhodně NEjsou (milé je 3. místo BMW 3 a Mazda 6 by si rozhodně ZASLOUŽILA ... být PRODÁVANĚJŠÍ než passat i SUPerb.. :yes: :-)
..dohromady ;-)
19. 4. 2013 19:37
Re: Těžko uvěřitelné...
:-) to by pak ale měla přece víc jak 50% trhu >:D bylo by to fajn ale mě by stačilo kdyby byla třeba kolem 4 místa - moc bych jí to přál i když v naší republice o tom pochybuji :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 21:30
Re: Těžko uvěřitelné...
..a druhých 50% to BMW 3? To by byla ZAJÍMAVÉ výsledky :yes: ;-)
PS: Ano, např. 4té místo pro Mazdu 6 by bylo asi tak "odpovídající" :yes: :-)
19. 4. 2013 22:02
Re: Těžko uvěřitelné...
Najednou by ti dominance jedné/ dvou značek nevadila? :-O ;-) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 22:29
Re: Těžko uvěřitelné...
Napsala jsem "ZAJÍMAVÉ" ;-)
PS: a ANO - aktuální dominance dvou NOVÝCH a POVEDENÝCH by mi vadila MNOHEM MÉNĚ než TRVALÉ bez výjímky STÁLE TRVAJÍCÍ těch dvou co "tu VWládnou" :-)
PPS: Je to jako vítězství Karla Gotta ve Zlatém slavíku - NEmám problém že xy-krát vyhrál, že vyhrává znovu a znovu a (Pánbůh díky za TOMÁŠe KLUSe - mám(e) doma všechna jeho CD, lemra líná kdy KONEČNĚ vydá další? ;-)
Tak asi TAK :-)
20. 4. 2013 00:22
Re: Těžko uvěřitelné...
Verze z 22:11 se mi líbí víc. :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2013 00:34
Re: Těžko uvěřitelné...
Však ta byla určena (jen a pouze) PRO VÁS :-)
20. 4. 2013 09:08
Re: Těžko uvěřitelné...
Mně by tedy dominance jiných dvou značek nevadila. Ale těchto dvou mi vadí (z pochopitelných praktických důvodů, které si ale raději nechám pro sebe) :-) .
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2013 14:18
Re: Těžko uvěřitelné...
:-)
PS: Jinak dominantní postavení je VŽDY "špatně", ROZDÍL je jestli to je "na pár měsíců" (to "budiž") nebo TRVALÝ STAV - a tady jde o ULTRA TRVALÝ NIKDY NEměnný stav = to je fakt HODNĚ ŠPATNĚ
19. 4. 2013 21:21
Re: Těžko uvěřitelné...
Zasloužila...? Jak zasloužila...? Jsme v Čechách a tady si zaslouží, jak by mělo být dobrým zvykem, být jedničkou české auto jako je právě Superb. Takže je vše v pořádku. A pokud třeba Mazda nedokáže oslovit kupující, pak si rozhodně nezaslouží být jedničkou na trhu...
Vůbec mě nepřekvapuje pořadí, vyjma BMW (pozitivně) a Hjundaj (negativně), překvapilo mě spíš, jak tuto třídu Skodovka a Passat ovládají...
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 21:39
Re: Těžko uvěřitelné...
Nacionalismus "miluji" :yes: :-)
PS: Já jsem německo-česko-rakušanka a hlavně MÁM RÁDA AUTA = na prvním místě bych ráda viděla (by si ZASLOUŽILO být) to NEJlepší, na druhém místě to druhé NEJlepší atd., nebo? ;-)
PPS: Slova jako "oslovit kupující" atd. NEmám moc ráda - JEDNOZNAČNĚ dávám přednost "rozdělení" dle KVALITY (u aut dost podle použité techniky/technických řešení) = je mi JEDNO jestli se vůz vyrábí "u nás za domem" (to snad může být "zajímavé" jen pro zaměstnance - tam to "jakžtakž" CHÁPU = košile je bližší než kabát.. :-|
Passat a Superb bohužel třídu ovládají SETRVALE a DLOUHODOBĚ (bez "výkyvu")
20. 4. 2013 09:24
Re: Těžko uvěřitelné...
Nejde přece o to být jedničkou. Ale to, že se z 50 zájemců o střední třídu rozhodne pro M6 jen jeden, a pro to top duo dvě třetiny, to je s ohledem na reálnou užitnou hodnotu těchto aut poněkud na pováženou... :-( (a to bez ohledu na reklamu, nižší konfigurovatelnost M6, apod.)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2013 14:16
Re: Těžko uvěřitelné...
Naprosto SOUHLASím :yes:
Avatar - Bristol
19. 4. 2013 18:50
5-10
mě bude velmi zajímat, jak si povedou auta od 5. do 9. místa...protože je to velmi zajímavá směsice, která má k sobě prodejně velmi blízko: Mondeo, 508, Insignia, M6 a Avensis...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 19:31
Re: 5-10
no ja si myslim ze aj o 4 miesto este bude boj a prave asi medzi mondeom a BMW 3......

za nimi bude potom P508 a dalsi.....
19. 4. 2013 19:14
Nekaly Korejsky import
Varovanie! Hyundai i40 je vyrobeny v Korei a bezcolne dovezeny do EU kde sa vydava za Europske auto.

EU by mala nasadit na Korejske auta 25% cla. :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 4. 2013 19:20
Re: Nekaly Korejsky import
Who let the troll out?
19. 4. 2013 19:28
Re: Nekaly Korejsky import
Souhlasím :yes:
Avatar - petrumr
19. 4. 2013 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Snooob
19. 4. 2013 21:03
Re: Nekaly Korejsky import
Môžeme modelovať situáciu:
Čo by sa stalo keby sa nasadili na kórejské vozidlá 25%-né clá?!
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 19:23
i40 sa nam pekne rozbehla
:yes:

kto by to pred rokom povedal ze odsunie mondeo len do roly statistu :yes:

to tu bolo katastrofickych scenarov ze hyundai a stredna trieda ze to nema sancu.... ze to nebude mat uspech.... >:D sa mozem len smiat chlapci :yes:

bravo i40 ... dufam ze tento rok preda v cechach aspon 800 kuskov ;-) drzim palce
Rozbalit vlákno
15
19. 4. 2013 19:29
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
Jak říkal magnetofon, je to nekalý korejský import, takže mu vůbec nefandím ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 19:32
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
to je v pohode neboj prezijem to >:D
19. 4. 2013 19:32
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
každej den čtu od tebe to samé >:D i40 není špatná a líbí se mi, ale nemusíš každý den opakovat jak jsi to říkal a všichni se smáli a vymýšleli katastrofické scénáře ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 19:44
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
skoda ze chybaju silnejsie motory..... to by boli predaje este lepsie a mozno by narobili problemy aj passatu..... ale nevadi.... v dalsej generacii sa toho uz dockame... a mala by prist aj optima kombik v dalsej generacii.... europska konkurencia sa ma na co tesit :yes:
19. 4. 2013 19:56
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
já jsem rád za co nejširší nabídku modelů takže čím víc uvidím kií, hyundajů, a taky japonců, kteří jsou moje krevní skupina - tím lépe. Je pravda že Hyundaiů je v Opavě čím dál více - hlavně i30 sw a já jim to přeju - je to pěkné auto. motory ani neřešim - samozřejmě si i40 zaslouží i něco silnějšího ale normálním řidičům plně postačuje i to co nabízí dnes
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 20:03
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
som na tom podobne...tiez mam rad automobilovu pestrost a mam rad japoncov aj korejcov... proste azijcov mozem ;-) ... ved kazdemu sa paci nieco ine... niekomu amerika inemu zase nemci a pod.... je to normalne tak to ma byt..... :yes:

Uznavam ze dizajn hyundaia je viac azijsky ale tento problem mnohym vyriesi kia.... ta ponuka viac europsky dizajn a rovnaku techniku ...
19. 4. 2013 20:17
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
Je zajímavé, že říkáš, že má každý svůj názor, ale když někdo napíše, že se mu líbí VW design, tak hned začneš hysterčit, že je jejich design bezpohlavní :no:
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 20:24
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
tak si moju hysteriu nevsimaj >:D
19. 4. 2013 20:33
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
mna sa paci OIII, G7 ale to budu tak lepkave auta, ze radsej nieco ine ako sa neustale o to bad, ked si do auta clovek da nieco viac ako zaklad
Avatar - Bud
19. 4. 2013 21:34
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
Já taky. Čím víc, tím líp. :-)
Avatar - bigsoul
19. 4. 2013 20:08
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
Nedavno som od teba čítal ako BMW v sedanoch sa topí v kríze a jednine v čom valcuje sú SUV. Ale keď si pozrieš štatistiky, tak sú všade v predných priečkach a to aj modely už nejaký ročik staré!!! Topper ty si tu najvačší bulvarista, ktorí si onanuje nad korejcami ako keby to bola modla sveta... PS: Skus BMW a ani sa už do tvojich praktickych aut vratiti nebudeš chciet >:D a to je holi fakt!!!
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 20:11
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
prepana krala klud :-) v akej krize? Je jasne ze BMW 3 je nove a uspesne auto....
Avatar - bigsoul
19. 4. 2013 21:00
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
tvoje keci:

topper1982
04.04. 16:17
kto by to na BMW pred 10 rokmi povedal
ze sa z neho stane takyto zralok medzi SUV-eckami

sice tieto monstra od bmw nemusim ale rozhodne su lepsou volbou ako nadupane kupatka a kabria ktorych predaje su minimalne a znacke neprinesu absolutne nic....

BMW vie kde je dnes cesta k uspechu... a kupatka to rozhodne nebudu a ani kabria

bravo BMW... uz teraz sa tesim na nove MPV od BMW ktore pride uz coskoro
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 22:08
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
ved ja viem ze SUV su uspesne to som pisal.... ale kde som pisal o 3ke ze je prepadak?

SUV su jasni tahuni bmw to ja jasne kazdemu :yes:
Avatar - bigsoul
20. 4. 2013 07:03
Re: i40 sa nam pekne rozbehla
Keby si netaral. Tahunom BMW je odjakziva 3er a 5er a v poslednych rokoch sa pridali x3, x5 a x6, ale nie na ukor tychto dvoch uz menovanych generacii.
19. 4. 2013 20:13
KIA
Tak KIA i kdyby prodala těch Optim 50, tak musí napsat jenom SEDMMM!!!!!!!!!!!! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 20:16
Re: KIA
>:D :yes: to bolo dobreeeeeee :yes:
19. 4. 2013 20:31
VŠECHNO
Všechno je na svém místě. S drobnou odchylkou od (prémiového) normálu, protože to, co udělalo s republikou BMW, to tu již dlouho nebylo. Pokud mě paměť neklame tak takovéhoto skokana roku jsme tu naposledy měli, když se v tabulce zjevil... Logan. Ale to byla jiná píseň. Úplně jiná...

No, číslo měsíce je jasné - 95 - BMW 3 :yes: :-!

P.S. Ale ale, ťopak ťo vidíme? Deltička, alfička, lagunečka, optimička... Smuteční obřad se koná v Motole zítra dopoledne. Věnce noste zadním vchodem, na stuhy se nedoporučuje slogan "bravo"... Těch několik majitelů má rezervace v první řadě hned pod rakví. Velká a malá potřeba se koná před a po obřadu, na průběh se fasují igelitové tašky. Průjmy nechť zaujímají místa v poslední řadě u větráků. Bravo 8-s >:D ;-)
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2013 20:37
mazda 6
vidim ze sa celkom dobre predava nato, ze je to novinka a je idealne chvilku pockat ako brat auto na zaciatku vyroby. Este by bolo zaujimave u kazdeho vidiet pomer diesel/benzin.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
19. 4. 2013 20:50
Re: mazda 6
Samozřejmě diesel má u M6 navrch z 55 kusů bylo 31 v naftě.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 22:32
Re: mazda 6
To je ještě (docela) "rozumný" poměr ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 20:56
Re: mazda 6
[odkaz]

prevazuje diesel ale to sa asi cakalo
19. 4. 2013 21:09
Re: mazda 6
tak vzhladom nato ako ten benzin jazdi a aj usporne , je diesel volba len o turbe a naviac mazda s dieslom a filtrom problemy ma ako kazdy, takze mozno sa casom karta obrati. U CX-5 4x4 AT ludia nemaju spotrebu cez 10l a silnejsi diesel tak o 2l menej pri podobnom tazsom style. Co som cital, tie diesle extra usporne nejazdia, takze ekonomicku vyhodu tam naozaj nevidim, uz len to turbo bude vyhoda. Ine by bolo, keby sa 2,5l benzin predaval bez automatu a aj v nizsej vybave ako v USA
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 20:43
laguna v marci tak to je tragedia
tak taky slaby mesiac si v pripade renaultu este nepamatam.. pred rokom predala laguna v marci 34 aut... a teraz len 4? to su tazke straty ....

marec nepotesil ani dalsie znacky:

lexus IS 1ks
kizashi 1ks
accord 1ks
exeo 1ks
------------

budem sa smiat ked v tomto roku preda i40 viac aut v cechach ako kizashi v celej europe

;-)
Rozbalit vlákno
23
19. 4. 2013 21:01
Re: laguna v marci tak to je tragedia
vacsie predane mnozstvo nehovori nic o kvalite auta, ale skor o dobrom marketingu, vysokych zlavach , dlhej zaruke, na co ludia letia. Ja som si do toho sadol a jedine co ohurilo bol mozno priestor, ale inak som z toho auta mal dojem plastovej hracky. Mozno keby som nasiel chut s tym pojazdit, zmenil by som nazor, ale 2l benzin napriek slubom nebool k dispozicii a odvtedy som tam uz nebol. Podobne mi vobec nesedi ani mondeo, minimalne vybava v mojej cenovej hladine.

pamatam na slova predajcu, cennik na strankach si nevsimajte, penazenka vas nebude boliet, ale nedostali sme sa dalej, lebo aj ten kufor mi nesedel

a ta Laguna ma mozno problem aj preto, ze tam sla hore cena mozno aj o 2t eur. Inak mi prisla ako male auto, biedne sedenie na danu triedu
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 21:09
Re: laguna v marci tak to je tragedia
ja myslim ze ani sediet v lagune nemusim... staci mi tato fotka [odkaz] ... vyzera to ako nejaka cinska sranda ;-) bez urazky.... ten dizajn laguny aj ked je to subjektivna zalezitost je jednoducho hrozny a na tuto triedu nedostojny ;-)
19. 4. 2013 21:12
Re: laguna v marci tak to je tragedia
no vidis a proti exterieru co si poslal vyhrad moc nemam, co ti na tom pripomina cinu ?
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 21:13
Re: laguna v marci tak to je tragedia
ten celkovy patvar .... bez jasnej linie.... a zozadu je to dokonca india >:D [odkaz]

zozadu mi to pripomina nejaku studiu z cias hranatych 80 tych rokov

toto je tiez take cudo: [odkaz] [odkaz]
19. 4. 2013 21:29
Re: laguna v marci tak to je tragedia
tak ale take sa ani nevyrabalo, ci ? to vypada naozaj des. Tak mne sa napr nepaci ani cumak MIII, Fleuence , ten vlastne celkovo je mi mimo. Kazdy sme iny :-) LIII sa mi v celku paci, ale je to male , ked som sedel vzadu, prislo mi tesno na nohu pod prednym sedadlom, maly kufor, ale to uz dost maly, inak sa mi aj pacila a tredovy panel mohli potiahnut az k tredovemu tunelu, bolo by to krajsie, LIII 4control, 2.0 TCe 220 by mohla byt zaujimava kombinacia
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 21:36
Re: laguna v marci tak to je tragedia
mas pravdu nevyrabali sa .. su to len stare koncepty.... ja si na nich spominam uz len cez casopisy STOP ktore som kedysi kupoval.... no a teraz si ich pripominam cez internet pomocou fotiek ...

laguna ci sa ti to paci ci nie ma prave v dizajne najvacsi problem.... keby vyzerala lepsie predajnost by bola urcite lepsia... problem v lagune nie je ani s motormi ani s vybavou ani nema skaredy interier.... kazdy ti povie ze s lagunou to dizajneri trosku prepiskli a mne sa tiez nepaci ... ani spredu ani zozadu ani zboku... proste nula bodov... auto strednej triedy musi uz dnes vyzerat inak a dostojnejsie .. toto je vazne otras : [odkaz] , chyba tu jasna identita... auto nema ani poriadnu masku chladicka
19. 4. 2013 22:12
Re: laguna v marci tak to je tragedia
[odkaz]
Avatar - idam.i
19. 4. 2013 21:22
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Keď i40 prišla,tak skoro všetci predpovadali katastrofu.Šialené ceny ,blbé motory a tak.Teraz keď sa predáva ,tak každý točí o zlavách.A kto ich nedáva? konkrétne v Renaulte mi ponúkli s fleku zlavu 18%.Laguna súrne potrebuje nástupcu,rovnako ako Mondeo.Je fakt,že H i40 zvalcuje v predaji Mondeo,Avensis alebo P 508 by som neveril.
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 21:26
Re: laguna v marci tak to je tragedia
a to si zober fakt ze i40 ma relativne slabu ponuku motorov.... ver mi ze by tie predaje boli este lepsie .. ale oni budu.... dockame sa :yes:
Avatar - escorpion
19. 4. 2013 21:49
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Bohužiaľ nebudú. Lepšie motory sa pre i40 neplánujú. Žiadne biturbo, o dvojspojke, ktorú dostať aj v ceede možno len snívať.
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 21:52
Re: laguna v marci tak to je tragedia
budu az v dalsej generacii to mas pravdu... ale dockame sa
Avatar - Jaros71
20. 4. 2013 09:34
Re: laguna v marci tak to je tragedia
KIA ještě celkem OK , ale hjondé...bez slevy neprodají NIC..! ;-)
Kamarád koupill hjondé i40...důvod?
CENA!! :-!
Dostal -40% na vystavený vůz z autosalonu.. >:-[]
Prostě se ho potřebovali už zbavit..
Avatar - Katikakus
20. 4. 2013 10:07
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Delas, jako by to u jinych znacek nefungovalo stejne...
Avatar - idam.i
20. 4. 2013 11:22
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Keby to urobil môj kamarát,tak už s ním neprehoVWorím ! >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 21:40
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Přitom testy Kizashi (pokud vzpomínám) vůbec NEbyly špatné.. ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 21:51
Re: laguna v marci tak to je tragedia
nikto netvrdi ze kizashi je zle auto.... ale v suzuki si to auto zabili sami.... jednak prisli do europy bez diesla a jednak aj benzin je tusim len jeden v ponuke... to je strasne slaba ponuka motorov.... nehovoriac o nie prave najlacnejsej cene a dalsi fakt je ten ze zuzuki v strednej triede a meno kizashi je este stale pre vacsinu neznamym pojmom a exotikou...

za mna osobne... nemam nic proti kizashi .... ale europsky trh peslapy neodpusta a prist do eu bez diesla bez kombika bez dalsich motorov okrem jedneho... a este si nahodit ambicioznu cenu ... to nemohlo inak skoncit.... momentalne je kizashi asi najvacsi azijsky prepadak aky kedy v eu sa predaval ... co nie je zrovna pre suzuki potesitelna sprava

ked sme uz pri aute.... toto je tiez nie velmi pekny detail... absencia calunenia hore v kufri: [odkaz]

takto to v eu nepojde.... kizashi je proste prepadak a mozno by to uz nezachranil ani diesel... chce to rovno novy model :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 22:32
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Slabá "ponuka motorov" to (jakoby) je - ale když se pak díváte na počty (%) prodaných motorů (asi i těch PASSATů a SUPERBů) tak velmi často se prodej "soustřeďuje" stejně na jeden (2) motory a ostatní jsou "stafáž" ;-)
Avatar - idam.i
19. 4. 2013 22:54
Re: laguna v marci tak to je tragedia
No vidíš a ja som myslel,že všetci kupuje Passat V6 a jedine 4x4. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 22:58
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Ne (ale) všeci (v Evropě) budou už brzy kupovat pouze 2.0 TDi ;-)
PS: A (další "šílenost", že) všichni budou (alespoň) chtít 4x4 - to jste snad ani připomínat NEmusel.. :-) :-)
Avatar - Jaros71
20. 4. 2013 09:35
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Suzuki Kizashi je solidní auto..rozhodně bych ho bral místo Hyundai i40..
Ani Laguna není špatná..jen ten design se prostě nepovedl.
Potřebují nový model!! :-!
Avatar - idam.i
20. 4. 2013 11:24
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Asi si nečítal ako v nemeckom teste skonštatovali že pri vyšších rýchlostiach je Kizashi nestabilné.Len pre info ,ktorý motor by si si vybral ? (žeby TDI ?) >:D
Avatar - Jaros71
20. 4. 2013 14:01
Re: laguna v marci tak to je tragedia
Jasně.. ;-) ..tak TSI - to bude jistější..
No , korejci mají rozhodně horší motory než konkurence...hlavně spotřeba dieslů KIA - Hyundai je už na dnešek vysoká.. :no:
Avatar - idam.i
20. 4. 2013 21:42
Re: laguna v marci tak to je tragedia
To nech riešia tý,čo nevedia kam patrí nafta ! ;-)
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2013 22:09
i40 a ti druhi
krasna tabulka :yes:

ale nebojte sa ... bude aj horsie... v dalsej generacii zatopi i40 v cechach aj passatu
:yes:

budete korejcov este preklinat :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ham.
19. 4. 2013 22:33
Re: i40 a ti druhi
V devadesátých letech tady řádili jak černá ruka Japonci, Accord, 626, Xedos byly splněným snem všech podnikatelů a zářily v prodejích. A dnes jsou plajte. Nyní jsou Korejci v laufu, ale pozor, už se jim odpočítává čas, to na co potřeboval Japonec 30 let, zvládl Korejec za 10 let a Číňanům bude stačit 5 let a jejich nástup bude znamenat pro Korejce to samé, co znamenal nástup Korejců pro Japonce. Takže příští i40 nejspíš dopadne jako Accord na smetišti dějin a budeš muset adorovat nějakého Qorose. Už umíš čínský? ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 22:39
Re: i40 a ti druhi
"Plajte"? DĚSNÝ! NEumíte (na)psát SPISOVNĚ ("pleite)"? ;-)
PS: To je holt těžké když někdo nabízí TAK POVEDENÉ auto jako je aktuální Mazda 6 a vy píšete ... tu "počeštělou" hrůzu.. :-)
PPS: Konečně se na něčem SHODNEME - učit se MODERN STANDARD CHINESE se zdá býti VELMI "rozumným" ;-)
Avatar - Ham.
19. 4. 2013 22:52
Re: i40 a ti druhi
[odkaz]
již naši dědové toto slovo běžně používali, když prohráli statek v kartách. Ano jistě jej převzali z němčiny.
A dnes je díky Kypru, Španělsku, Itálii, Irsku a Francii opět vysoce aktuální a módní u českých žurnalistů
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 23:10
Re: i40 a ti druhi
No DOBŘE, no... ;-)
..i tak to zní (čte se) HROZNĚ :-)
20. 4. 2013 11:59
Re: i40 a ti druhi
Pepička z Práglu chce někoho učit česky....tak to mě podrž. Mimochodem, něco může být děsné, ale děsný určitě ne....
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2013 14:12
Re: i40 a ti druhi
Tak "pepička z práglu"? (a) To je jako CO?!?
Nikoli ČESKY, chci učit NĚMECKY - když už.. ;-)
..neb to počeštěné (tedy hlavně jeho písemná forma) slovo se čte DĚSNĚ HROZNĚ OTŘESNĚ STRAŠNĚ - brrr
PS: A je JASNÉ že ho použil Ham.úv dědeček když prohrál statek - jak jinak než NĚMECKY mohl mluvit - když česko tehdy bylo součástí Rakouska, že? :-)
No a foneticky to vyslovoval SPRÁVNĚ, ta psaná forma je holt "už (trochu) slabší" ;-)
20. 4. 2013 14:41
Re: i40 a ti druhi
Sorry, vím co to slovo znamená, šlo mi spíš o ten tvar. Ono totiž něco může být "červené, bílé, pěkné nebo děsné, ale rozhodně ne červení, bílí, pěkní nebo děsní, a už vůbec ne varianta s "y", červený, bílý, pěkný nebo děsný". Děs běs. Člověk má strach zapnout televizi, protože tam bude film s radobyčeským dabingem a vypadá to, že Mulder a Scullyová je nejpíš z Prahy, jako ostatně všichni američtí herci. V každém druhém slově "ej" a taky "votevíráme vosumset vosumdesát vosum voken". Ty dabéry tam asi nahánějí z Václaváku nebo co.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2013 16:08
Re: i40 a ti druhi
Och, tak to PARDON = MÁ chyba :-)
PS: A když jsem (nedlouho) žila v česku BYLO to v Praze ;-)
20. 4. 2013 17:57
Re: i40 a ti druhi
Joj, tak to tě lituju. Tak tam se češtině moc nenaučíš...
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2013 17:58
Re: i40 a ti druhi
Nu já se TAM češtině NEučila (ale "ovlivnit" mne to MOHLO - to zas ano ;-)
Avatar - idam.i
19. 4. 2013 22:59
Re: i40 a ti druhi
Kto Čínu podceńuje,hodne sa preráta.Ludia ktorý tam boli v poslednom čase,tak sa nestíhajú diviť.To,že po Kórejcoch prídu Čínania je fakt a ťažko s tým niečo urobiť. ;-\
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2013 23:02
Re: i40 a ti druhi
Ale dá se "urobiť" - kupovat moderní POVEDENÁ auta, jako je třeba (právě teď) Mazda 6 nebo BMW 3 - když Číňané doženou TUTO úroveň = ok, pak lze koupit i čínské auto ;-)
Avatar - idam.i
20. 4. 2013 11:28
Re: i40 a ti druhi
Mne by to BMW nevadilo,ale nemám "čas" na neho. :'-(
Avatar - peter_ko
19. 4. 2013 22:39
Výzva na diskusiu pre Ady2410
Milý Ady úvodom Ti chcem zablahoželať k tomu, že na 10m rozoznáš Octaviu od Rapida, to je skutočne obdivuhodný výkon. Ale ako je možné, že človek, ktorý tak "rozumie" automobilom zaradí Toledo do strednej triedy a Rapid nechá v nižšej strednej? Hlavne, ak vezmeme do úvahy podľa mňa dosť závažný a ťažko prehliadnuteľný fakt, že ide o totožné autá?
Teraz k Octavii, čím si Octavia vyslúžila u Teba status auta strednej triedy? Keď vezmeme do úvahy neprehliadnuteľný fakt, že ide o auto postavené na rovnakých základoch ako Golf alebo Leon, že rozmermi bez výhrad zapadá ku Cruze alebo Astre. Čím je Octavia taká výnimočná? No neviem ako si chceš tieto svoje názory obhájiť. Áno obhájiť, lebo o tom má byť diskusia, ktorej sa Ty dožaduješ. To že tu vyblafneš nejaké bludy, ktoré navyše ani nezdôvodníš naozaj nieje diskusia. Takže sa nečuduj, že Ťa má veľa ľudí za hlupáka. Ak chceš diskutovať, nech sa páči, diskutuj, argumentuj...
Rozbalit vlákno
3
20. 4. 2013 09:41
Re: Výzva na diskusiu pre Ady2410
Já myslím, že sem někteří píší nesmysly schválně, a pak se jen dobře baví tím, jak se jim to jiní lidé snaží rozmlouvat a vysvětlovat. Kromě toho většinou dělají celkem negativní reklamu koncernu, jako např. svého času GTi, který už ale skončil na mém hate-listu. Doporučuji toto udělat s každým, kdo úmyslně píše hlouposti, aby se mohl bavit tím, jak lidé budou reagovat, popř. se dokonce naštvou. Diskuze jsou pak nepřehledné. Na druhou stranu dostatek takových exemplářů může mít nezanedbatelný vliv na celkový 'page load' stránek, a tedy na příjem z reklamy pro auto.cz.

Ostatně, pokud si někdo koupí rohlík v domnění, že koupil výhodně chleba, a ještě se s tím bude chlubit na diskuzi, jak ušetřil, je to jenom jeho blbost :-) .
Avatar - Katikakus
20. 4. 2013 10:09
Re: Výzva na diskusiu pre Ady2410
Tak tos Adyho intelektualni schopnosti silne precenil....
20. 4. 2013 10:27
Re: Výzva na diskusiu pre Ady2410
Říkám si, lepší přecenit než urazit. A když tak, ten rohlík to jistí :-) .