Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v březnu 2015: Měsíc rekordů a změn

Prodeje rostly takřka všem největším značkám. Třeba Škoda si meziročně pomohla o více než 40 %.
Zpět na článek
5. 4. 2015 07:41
5. 4. 2015 09:34
5. 4. 2015 10:01
5. 4. 2015 10:31
5. 4. 2015 12:08
5. 4. 2015 11:28
5. 4. 2015 11:47
4. 4. 2015 21:15
Trošku upravíme ten optimismus
Účelové registrace 3/2015 (reexporty)
VW: 577ks
Ford: 492ks
Seat: 474ks
Škoda: 263ks
Fiat: 152ks
Audi: 145ks
Nissan: 130ks
Dacia: 91ks
Peugeot: 57ks
Renault 50ks

Registrace mimo fyz.osoby a firmy 3/15 (neidentifikovatelní zákazníci)

VW: 501ks
Seat: 414ks
Ford: 210ks
Škoda: 187ks
Nissan: 118ks
Fiat: 109ks
Audi: 104ks
Dacia: 68ks
Rozbalit vlákno
53
Avatar - JGucci
4. 4. 2015 21:41
Re: Trošku upravíme ten optimismus
A kde mas Hyundai? ;-)

[odkaz]
4. 4. 2015 21:48
Re: Trošku upravíme ten optimismus
Nepochopil jsi můj příspěvek. Přihlašování na dealery není nic neobvyklého a nic to nezkresluje. Chápeš?
Avatar - JGucci
4. 4. 2015 22:02
Re: Trošku upravíme ten optimismus
Ale takove velke mnozstvi?? Ty auta jim stoji na "dvore" a pak je asi prodavaji jako "ojetiny" s velkou slevou
4. 4. 2015 22:10
Re: Trošku upravíme ten optimismus
To je mi celkem jedno co s nimi dělají. Pokud je prodají se slevou tim líp pro kupující ne? Rozhodně lepší než vyvézt půlku" prodejů" do Německa.
4. 4. 2015 22:20
Re: Trošku upravíme ten optimismus
No ale když to vyvezou,tak vykazují dvojnásobné prodeje,bez dvojnásobné výroby. >:D
4. 4. 2015 22:28
Re: Trošku upravíme ten optimismus
Tak nějak to nechápu >:D
5. 4. 2015 09:59
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
jj
ABY ČESKÝ LID VĚDĚL, JAKÝ RAKOVINOMETY SI RVE DO VLASTNÍHO VZDUŠNÝHO PROSTORU [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ronault.
4. 4. 2015 23:53
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Uhodil jsi hřebíček na hlavičku. U žádného jiného prodejce jsem neviděl tolik nových aut před a v okolí prodejny jako před každou prodejnou Hyundai. Např. takový Auto Balvín v Brně před lety prodával jen Mazdu. Pak začal prodávat i Hyundai a teď prodává jen Hyundai. V okolí prodejny stojí tak 30-40 nových vozů Hyundai, dokonce vedle, kde byl klasický soukormý autobazar nyní stojí nové Hyundaie a bazar je zrušený... Proč to?
5. 4. 2015 08:05
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Je to celkem normální a spíš by mě zajímalo, jak je to u ostatních značek. V Evropě je tento způsob také celkem běžný. Koneckonců, ta auta se normálně prodají a nikde se nehromadí. Většinou se to dělá proto, aby se mohly dávat větší slevy.
Pro mě by byla zajímavější informace, kdo stojí za články na toto téma v IDNES. Proč se pořád píše jen o Hyundai.
5. 4. 2015 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 08:57
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Co z těch registrací na sebe má prodejce? Nějaká daňová či jiná úleva?
5. 4. 2015 11:36
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
No hlavně asi kvůli dalšímu businessu ať již vlastnímu nebo zprostředkovanému pro jiné. K zaregistrování na sebe má dealer tisíc důvodů:
- auta na převádění musí zaregistrovat na sebe aby mohla na silnici
- auta pro své zaměstnance musí zaregistrovat na sebe
- auta která chce poskytnout na různé akce zaregistrují na sebe, odjezdí s nim danou akci, viz třeba Audi a BMW na filmovém festivalu ve Varech a pak je prodají jako zánovní ojetiny
- auta, která by sice rád prodal rovnou, ale za ceny nových aut si je od něj nikdo nekoupí, tak je zaregistruje, udělá z nich "ojetinu" s 0 km a prodá je za daleko nižší cenu než je ceníková
- auta, která chce následně poskytovat na leasing buď sám nebo přes nějaké spřátelené firmy
- auto zaregistrují a provozují v půjčovně aut (prakticky všichni velcí dealeři v Praze provozují zároveň velké půjčovny aut)
- auto zaregistrují a následně vyvezou v případech, kdy se jim to vyplatí, protože ceny u nás jsou nízké, ceny třeba v Německu nebo Rakousku jsou vysoké, automobilka se snaží podporovat chudé trhy nízkou cenou, vyčůraní dealeři toho využijí, typický v současné době třeba Leon nebo Fiesta
- auto zaregistrují a následně provozují např. v sesterské rakouské půjčovně aut (dělá např. jeden dealer v ČB)
- auto zaregistrují a provozují carsharing
- auto zaregistrují na sebe a pronajímají velkým taxi firmám včetně komplexního servisu (obdoba půjčovny aut, ale hromadně a dlouhodobě pro velké firmy)
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 12:17
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Díky za vysvětlení. Většinu těch bodů chápu, zajímala mě zejména varianta - auta co by neprodal za ceníkovky zapíše na sebe a prodá jako ojetinu s 0km. Copak nemůže dávat větší slevy bez přepisu auta na sebe?
5. 4. 2015 12:28
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
U některých automobilek může u některých se tomu výrobci brání a dealerovi nepovolí přímo ve smlouvě podlézt určitou mez aby si "nekazili" ceny.
V zásadě je to o nekonečném souboji mezi dealery a automobilkami (jak u vývozů, tak u prodeje nových ojetin), výrobci se snaží prorazit třeba v Česku a nasadí nízké ceny a dealeři je "ojebou" s pomocí EU práva, tím že auta vyvezou do zemí jako je Německo, kde kazí tamním dealerům ceny. Stejně tak prodej pod cenou, kterou si určí automobilka a dealer ji opět "ojebe" s pomocí práva, koupit si auto a následně jej prodat přece není trestné.
Prostě "ceskáá dealer, dobráá dealer".
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 12:54
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Díky :yes:
Avatar - Emel
5. 4. 2015 19:12
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
To nemusí dělat jenom dealer. Jeden můj známý takhle vozil Kie do Španělska - koupil deset Ceedů, tím měl nárok na fleetovou slevu, vyvezl je do Španělska, tam je s čistopisem TP prodal pod obvyklou cenou. Po započtení nákladů měl třeba 20t na autě, žádnej superkšeft... ale všechno legální, jediný komu se to nelíbilo byli dealeři ve Španělsku.
5. 4. 2015 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 12:55
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Není důvod k omluvě.
5. 4. 2015 12:23
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Pořád, ale většinou v jakékoliv formě jsou auta registrovaná na dealery provozována v ČR. Což je rozdíl od reexportů.
5. 4. 2015 12:37
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Jsou to také statistiky prodaných/zaregistrovaných vozidel a ne statistiky provozovaných vozidel v ČR. Vozidlo zaregistrované na dealera v Česku jezdit může a také nemusí. To prostě není v lidských silách zjistit a nějak statisticky podchytit. Proto také Němci auta registrovaná na dealery berou jako samostatnou kategorii a také ji tak vykazují protože vědí, že auto může skončit v Německu (koupí si jej soukromník jako ojetinu ve slevě), ale nemusí (buď je vyvezeno a koupí si ho soukromník v ČR nebo drandí v pobočce Hertz, která může být v Berlíně, ale také třeba v Praze).
5. 4. 2015 13:00
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Ale u nás také máš účelové registrace, neidentifikovatelné registrace. I toto by mohlo být uváděno. Jak už jsem psal jinde, mě zajímá jako občana ČR kolik aut, pokud je to statisticky možné, zde je zaregistrováno a cca provozováno. Statistika účelových registrací je dobře identifikovatelná a tudíž by byla lehce odečtena od celkových registrací. jestli se ze zbývajících registrací vyveze 500 aut přes předzásobé dealery je samozřejmě těždo dohledatelné. Ale 7200 aut za 3 měsíce prodat venku a de facto veřejnosti tvrdit, že jsou v ČR a slouží zdejším občanům je podle mě lhaní v zájmu větší publicity a PR automobilek v ČR.
5. 4. 2015 13:42
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Nemuze prodat nove auto jako ojetinu s 0 km, na to muzi mit aspon 5-6 tisic km.
A pokud se nepletu, jde tam taky o nejaky jiny system daneni takovych aut - lepsi pro prodejce.
5. 4. 2015 14:24
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Tu ojetinu měl v uvozovkách.

Z hlediska DPH je nákup nového auta do 6 měsíců od registrace nebo najetí 6 000 km. Pokud koupíš auto s 5 000 najetými kilometry a které bylo uvedeno do provozu před 2 lety, pořád kupuješ "nové" auto. Nebo 5-ti měsíční auto se 100 000 najetými km je taky "nové" auto :-) To bych sem teď ale netahal.
5. 4. 2015 14:47
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Neřeším co je nebo není ojetina pro daňový úřad, tady jde o ojetinu vůči automobilce/dovozci. Když ti stojí na dvoře 200 neprodejných auťáku a za minimální cenu, kterou ti diktuje výrobce/dovozce je nejsi schopen prodat, tak je prostě všechny koupíš na sebe (centrála příslušné automobilky je spokojená) a následně prodáš se slevou takovou abys prodal a následně se zahojil na servisu. Viz to co píše mrazík. Ano, z hlediska daní pořád prodáváš nové auto.
5. 4. 2015 15:46
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Mě jde o to, že nikoho nezaráží, že máme největší přírůstky aut z EU(tedy ze zemí kde nebyla krize v pravém slova smyslu) za dva měsíce +22% za 3 měsíce je to ještě víc....a naopak: A -15%, B -4%, DK -5%, SF -13%, F+5%, D+5%, GR 0, GB+8%, S+10%, E+27%, H+16%, IRL+28%, I+12%, L-7%, NL+5%, P+32%, PL-6%, SK-9%
5. 4. 2015 16:03
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
No a? Co by jako mělo na registracích zarážet, když víš jak fungují? Španělsko, Portugalsko nebo Irsko má ještě vyšší nárůst a když se podívám na historické statistiky, tak velké skoky v registracích v desítkách procent nejsou v evropských zemích nic výjimečného. Všude se registrují auta na dealery (což v daném měsíci znamená velký skok nahoru) a všude se pak prodává "ze skladu" a rozpouští tyto zásoby (což znamená pokles registrací a propad ve statistikách), všude se reexportuje (protože vždy se najde země, kde daný typ auta je drahý a dealeři z levných zemí toho využívají), v malých zemích jako je ČR pak fungují i různé jednorázové efekty, které dokáží zamíchat trhem (stačí jeden tendr pošty nebo jiné velké firmy a daný měsíc se to prudce promítne ve statistikách).
5. 4. 2015 16:08
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
No třeba jižní státy žijí ze šrotovného, nebo tam razantně padaly prodeje a teď se to vrací na původní úroveň. No právě, že nikoho netrkne, že tak vysoká čísla jsou u nás reexporty+samozřejmě reálný růst. Což třeba čekám od auto.cz a né že opíšu čísla z SDA a vytvářím dojem jak skvěle se nám tady žije, když máme každý nové auto ;-) Peace :-)
P.S.:jednu dobu tu byla statistiky i s reexporty a pak najednou konec. Že by si někdo stěžoval??
5. 4. 2015 16:48
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Podívej se do historie Dánska, Holandska, Norska nebo Švédska, což jsou jistě obecně stabilnější ekonomiky než česká a velikostí srovnatelné a najdeš tam v historii registrací poklesy a naopak zase růsty bez zjevné příčiny. A kupování aut dealery a následný reexport jsou zde odjakživa, jenom se různě přelévá jejich míra mezi jednotlivými značkami, prostě jednou procentuálně nejvíc vyveze Seat, podruhé Fiat a potřetí Ford, ale to je přirozené, tak jak se mění cenová politika výrobců a poptávka po modelech, tak se někde rozšiřuje půda pro tuto aktivitu a někde zase zužuje. A troufnu si tvrdit, že udělat dobrou statistiku toho, co jezdí po našich cestách (nebo cestách libovolné země EU) dost dobře nejde. Jenom jeden příklad, můj soused pracoval u Nestle ČR a měl služební auto s německými značkami, přitom jezdil prakticky jenom po ČR (nevím zda to auto patřilo německé pobočce firmy nebo německé půjčovně, či německé leasingovce), jeho manželka na mateřské jezdila autem přihlášeným v ČR. Poté dostal nabídku přímo ve Vevey ve Švýcarsku, kde je centrála Nestle, odstěhoval se tam a bydlel tam 3 roky. On nadále jezdil služebákem na německých značkách, žena s autem na značkách ČR, přičemž většinu času tato auta strávila na tamních cestách. Předloni dostal nabídku jít pracovat do dceřiné společnosti Nestle vyrábějící nějaké minerální vody v Itálii, takže sbalil rodinu, odstěhoval se do Itálie, dostal nový služebák na švýcarských značkách a žena tam dál jezdí s autem registrovaným v ČR. Jednou za rok přijedou právě teď na Velikonoce domů a to je spolu s Vánocemi jediné ježdění s těmi auty v ČR. A teď mi řekni, jak bys podchytil kde, které to auto jezdí (zvláště u služebních by to bylo na nobelovku) a kdybys to nakrásně podchytil, tak podle jaké metodiky bys ta auta zařadil? Buď prostě vezmeš formální stránku věci (registr) a musíš si být vědom co to je registrace auta nebo budeš vymýšlet, co kde odečíst, přičíst, zanedbat či nezanedbat, ale stejně se výsledku nedopracuješ. Nadnárodních firem, které podnikají po celé Evropě, jsou dnes mraky a hra na přesná čísla na českém písečku mi přijde komická. Pokud jsem automobilka, tak mě zajímá kolik jsem prodal v Evropě a nějaká čísla v ČR jsou mi putna, pokud jsem zaměstnanec tak mě zajímá kolik vydělám, jaká je inflace a zda mi reálně zbyde víc nebo méně a nějaký prodej aut je mi zase putna a pokud jsem podnikatel, tak mě zajímá, jak se daří mému podnikání, kolik jsem vydělal, jaká je inflace a kolik mi zase reálně zbylo a prodeje aut nebo ledniček mi zase můžou být putna, protože jsem zrovna třeba fanda do kupování letadel nebo dovolených na Seychelach.
5. 4. 2015 17:43
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Souhlas ;-) to co popisuješ je jasný nejde podchytit. Mě jde jen o největší čísla a to jsou reexporty a ty jsou snadno dohledatelné. Když to jednu dobu tady uváděly tak proč nemůžou teď. Registrace aut bez reexportů jsou nejblíže reálným prodejům.
5. 4. 2015 17:58
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Každý si představí po "reálnými" prodeji něco jiného. Podle mě když už, tak smysl má německé vykazování aut registrovaných na dealery, prostě to co stojí dealerům na dvoře nejezdí bez ohledu jestli se vyveze nebo na tom dvoře shnije.
5. 4. 2015 18:10
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Ano, ideál, ale to by to musel někdo registrovat...Teď se registrují reexporty tak proč je neuvádět?
6. 4. 2015 01:50
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Reexporty jako takové se myslím neevidují, registr eviduje přihlášení a odhlášení auta. Na základě těchto dat pak agentura najata Hyundai údajně umí vysledovat reexporty. To je sice možná pravda, ale tato agentura nikdy nezveřejnila jaká přesná data používá a jako metodikou se ke svým výsledkům dobírá. Navíc existují dost zásadní rozpory s tím co tvrdí agentura a tím co tvrdí ministerstvo (agentura tvrdí, že má data od ministerstva, ministerstvo tvrdí, že je to nesmysl). Popsané je to trochu zde.
[odkaz]
Takže dokud data o reexportech nebude poskytovat státní správa včetně nějaké jasné metodiky jak k nim došla, tak o reexportech lze tvrdit jenom to, že určitě existují, ale jejich rozsah je za současné situace dost zpochybnitelný a určitě to není údaj, který by se za současného stavu jen tak vzal z registru a uveřejnil. V registru žádný takový údaj o reexportech prostě není. Tím nevylučuji, že nějakým párováním a vyhodnocením dat z registru nelze určitý odhad reexportů udělat, ale věřit údajům jednoho z konkurentů na trhu notabene v situaci, kdy jeho tvrzení o datech odmítá vlastník těchto dat (ministerstvo dopravy jako správce a provozovatel registru) by bylo dost naivní.
Avatar - Emel
5. 4. 2015 19:14
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
+ potřebují splnit nějaký odběr, aby dosáhli na bonus.
5. 4. 2015 13:44
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Co se tady divíš, že článek je psaný v rozporu s nějakými zásadami, když hnujdaj žádné zásady nectí !!! Lživé, urážející reklamy, které všem lezou na nervy. Hnujdaj prodává šmejdy za dost sebevědomé ceny. A pak tady zaměstnanci blbečci hnujdaje brečí, že je zase Vw porazil, jak směšné :)))

A někde níže níže jsem se dočetl jak jeden Hnujdajovec se chvastá že v EU prodali přes sto tisíc aut, tak bodejď, když si je sami přeprodávaj....hlava mi nebere jací hňupi jste :)))

Firma, která uplácí, lže, vykořisťuje zaměstnance s prodejními praktikami domovních prodejců nikdy NEVYHRAJE a zvlášť ne v Česku !!!!
5. 4. 2015 15:15
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Inteligente, i když si je přeprodává kdokoliv v kterýkoliv zemi tak celkový prodej v Evropě je pořád stejný >:D
5. 4. 2015 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 06:31
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Nektere jsou opravdu ucelove a prodaji se rovnou zakaznikum. Ja jsem ve velkem TP take druhy majitel, ten prvni (autosalon) byl majitelem 1 den :-)
5. 4. 2015 08:25
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Takže jsi na auto asi dostal větší slevu,jako druhý majitel.Proč ne?
Z hlediska statistik prodejů v Čr to ale nehraje žádnou roli.Protože to auto nevyváží za hranice,ale je provozováno zde.Čili má být i uváděno v prodejích a registracích Čr.
A o to jde,že článek píše o zkreslování statistik.Prodám zde,nebo neprodám?Jesti pouze na chvíli zaregistruji a vyvezu pryč tak zde nové auto neprovozuji,tudíž zkreslení.Reexport.
Zaregistruji zde třeba 5x ale auto provozuji zde,tak patří do prodejů zde a nikde jinde.
Avatar - petrumr
5. 4. 2015 09:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 11:18
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Může být.A?
Avatar - petrumr
5. 4. 2015 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 11:51
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Jaktože nic nezkresluje? Má to být statistika prodejů a samotná registrace na dealera neznamená prodej stejně jako registrace za účelem reexportu. Chápeš?
5. 4. 2015 12:17
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Nechápu. Auto zaregistrované na dealera zůstane fyzicky na území ČR a posléze zde prodáno a provozováno, tudíž v tom nevidím problém. Auto účelově zaregistrované zmizí v zahraničí a tudíž není provozováno v ČR. Podle těch přírůstků prodejů zachvíli budeme mít nejmladší vozový park v Evropě >:D >:D na papíře dle SDA >:D >:D
5. 4. 2015 13:05
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Viz. karelgr.

Pokud se nerozlišují registrovaná a skutečně prodaná nová auta, tak by nejlepší řešení bylo zvěřejňovat registraci všech nových aut zaregistravaných na všechny subjekty v ČR kromě dealerů. Čímž bysme dostali nejvypovídající statistiku s reálnými prodeji nových aut.
5. 4. 2015 15:22
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
už teď si můžeš vytáhnout statistiky: účelové registrace (deregistrace do 3měsíců) a registrace ostatní(mimo fyzické osoby a firmy)....tady jsou skryty většinou ty navýšené prodeje.
Avatar - Emel
5. 4. 2015 19:06
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
"Ostatní" jsou taky všechny auta koupená státem - Policií ČR atd. Nebo ne?
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 12:19
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Možná to špatně chápu, ale pozdější prodej auta zaregistrovanýho na dealera se už nikde neprojeví. A snad není moc pochyb, že tyhle auta prodají- dřív, nebo později. Ovlivnit tím můžou třeba měsíční statistiku, ale ne dlouhodobou.
5. 4. 2015 12:24
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
přesně tak :yes:
5. 4. 2015 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 12:54
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Ano, neprojeví. Ale pokud se bavíme o statistice prodejů nových aut, tak prodej např. půlročního auta s najetými 1000 km není prodej nového auta.
5. 4. 2015 13:05
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Ale není to 20ti letá popelnice kterých jsou mraky. Prostě auto tu je, slouží tady. A jestli má fyzicky najeto 1000, nebo 100km je mi jedno. Pak se všichni diví, kolik aut se tu prodá a některá nová auta ani nepotkám. Já jsem snad viděl novýho Leona, nebo Fiestu možná snad 2x za půl roku...
5. 4. 2015 13:07
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
Popelnice to není, ale pořád kupuješ ojetinu :-)
5. 4. 2015 21:25
Re: CHCEME STATISTIKU DLE DRUHU POHONU !!
krásnou zánovní ojetinu >:D
4. 4. 2015 21:56
Trochu optimismu podruhé
Reálné "prodeje" bez reexportů v ks

Značka 3/15 1-3/15
Škoda--6365--16166
VW--1936--4738
Hyundai--1702--4558
Dacia--933--2450
Ford--808--1647
Peugeot--562--1356
Renault--704--1671
Opel--787--1775
Kia--660--1721
Nissan--547--926
Citroen--492--1212
Toyota--391--1035
MB--378--948
BMW--339--1131
Rozbalit vlákno
5
4. 4. 2015 22:59
Re: Trochu optimismu podruhé
Dobre Dacia. Odpovida to jejich rychle se zvysujicim poctum na silnicich.
4. 4. 2015 23:12
Re: Trochu optimismu podruhé
A taky to odpovídá, že nevidno na silnicích Seat...
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 09:01
Re: Trochu optimismu podruhé
Dobrá práce. Trochu supluješ autora článku. Teda ne trochu, spíš dost zásadně.
5. 4. 2015 11:16
Re: Trochu optimismu podruhé
Ono, to je o tom dělat svojí práci. Všechno jsou to veřejně dostupná data, jen to chce uveřejňovat relevantní data a ne data, který mi někdo podstrčí.
Díky reexportům a podivným neidentifikovatelným registracím jsme úkaz v prodejích v EU.
5. 4. 2015 13:47
Re: Trochu optimismu podruhé
přeprodej=reexport HNUJDAJ NIKDY NEVYHRAJE >:D >:D >:D
Avatar - zaplosak
5. 4. 2015 07:41
dotaz
Proč je v článku fotka té kraksny - nové fábie, uniká mi důvod.....?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 4. 2015 09:01
Re: dotaz
Třeba pro to, že to je model s největším meziročním prodejním rozdílem? Ale ono i kdyby tam bylo cokoliv, vždy by se našel člověk, kerému by něco unikalo, že? ;-)
Avatar - petrumr
5. 4. 2015 09:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 10:01
Hyundai
Myslím ze daleko větší deformací trhu je dotovaní různými nesmyslnými bonusy a následný prodej "ojetin" za nesmyslne ceny nez prodej za cenikove ceny do zahraničí. Jednou jsme v EU, a bránit v koupi vozů cizincimům je na pokutu jako prase. Celá ta hra s reexporty je velký humbuku, kterým se H snaží zakryt nezájem o svá auta ze strany cizinců. Na západe ještě totiž vědí jak vypada skutečný auto.
Rozbalit vlákno
6
5. 4. 2015 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 12:08
Re: Hyundai
To nevadí. Ja jsem hlavně rad, ze tady mohu diskutovat s takovými kapacitami jako jsi ty. Mohu se toho spoustu priučit. A to činí můj život hned krasnejsim. Jenže jedno moudro za den mi nestačí. Přidej prosím ještě aspon jedno.
5. 4. 2015 11:13
Re: Hyundai
Ty jsi s prominutím trotl ;-) To že někdo účelově koupí auto v ČR a vyveze a prodá v zahraničí není trestné, ale ať se takovéto registrace nezohledňují v prodejích. Mě jako občana ČR zajímá kolik "fyzicky" zde jezdí nových aut a ne kolik kdo vyšmelí aut do zahraničí. Ono je totiž trošku divný, když státy okolo mají poklesy prodejů, nebo +3-5% a my máme přírůstky 25% a výš. Nikdy jsme neměli recesi jako jižní státy EU takže nemusíme dohánět prodeje z minulých let. Nebo si myslíš, že nám roste HPD o 10%?
Jinak pro tvoje info, HK prodal 1-2/15 v EU 112.865 aut, nárůst 5,4%, prodává už skoro stejně jako Opel a BMW a více než Daimler. Nevím, ale tohle neznačí nezájem o auta HK.
5. 4. 2015 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 11:44
Re: Hyundai
Třeba se mu rozsvítí, třeba má jen pomalejší myšlení. Pak bude život bez dalšího hlupáka příjemnější ;-) já vím utopie:D
5. 4. 2015 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 11:21
škodilka a hnůjdaj
Lidi (spíš stáda) tady nemaj fantasii. Kupujou furt ty samý tuctový plečky a na silnicích to vypadá jak za totáče.
Škodkovky se tu nostalgicky prodávají jenom proto, že to má slepici ve znaku a Hnojka zase totálně vymyl lidem palice reklamní masáží, která evidentně na jednodušší lidi platí, tímto zdravím zejména místního hjonhjuundaipsychopata Gilgita >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
5. 4. 2015 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 14:04
Re: škodilka a hnůjdaj
Jsem borec beemve neustále musíme upozorňovat na hujdu jaké mezi praktiky jak se chovají a jaké pléčky prodavaj !!!
5. 4. 2015 12:10
Trocha pokřiveného optimismu:-)
Reexporty 1-3/2015v ks + roční změna

VW: 1781 +109%
Ford: 1549 +33%
Seat: 1186 +101%
Škoda: 704 +17%
Fiat: 391 +5%
Audi: 298 +118%
Nissan: 257 +6%
Dacia: 252 -36%
Peugeot: 193 +88%
Renault: 132 -46%
Hyundai: 58 +71%
Suzuki: 55 -7%
Kia: 51 -43%

Celkem: 7242ks +35%
Rozbalit vlákno
30
5. 4. 2015 12:17
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
tebe ty statistiky evidentně dost baví..., každej má jinou zábavu, no >:D

zajímavý nárůst zahraničního zájmu o některé značky, snad se jim ty reexporty budou dál zvyšovat ;-)

gratulace vítězi Audi :yes: :-)
5. 4. 2015 12:21
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
No koukneš na statistiku, opíšeš čísla a hotovo. Práce na 4minuty >:D
Mám rád realitu a ne účelově zkreslenou realitu ;-)
5. 4. 2015 12:26
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
Já zase mám rád svíčkovou >:D

Zahraniční zákazník, taky zákazník... jinak by to byla diskriminace ! >:D

Když si někdo kupuje auto podle nějakých statistik a ne podle vlastní hlavy, tak to je jen jeho ovčí problém ;-)
5. 4. 2015 13:07
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
Já toho mám rád >:D >:D
Ať si auta kupuje kdo chce, realita je taková, že tolik aut co uvádí SDA prostě v ČR nejezdí. Tečka.
Avatar - petrumr
5. 4. 2015 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
5. 4. 2015 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 22:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 21:24
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
Jen, že nesouhlasí statistika s realitou. Díky za info, že jsme v EU a je volný trh ;-)
Avatar - petrumr
5. 4. 2015 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 22:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
5. 4. 2015 22:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 22:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 22:50
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
Are you able to understand my contribution? If you don't understand the context, don't comment on it. I only want to discuss with people who have higher IQ than you.
5. 4. 2015 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:01
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
Třeba mu křivdím a najdu s ním řeč v jiném jazyce. Třeba to opravdu nechápe v českém jazyce. Dám mu šanci >:D
5. 4. 2015 23:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:18
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
Tady země. -|.-|-..|-.--||--..|.|--|.|
Znáte petruma? --..|-.|.-|-|.||.--.|.|-|.-.|..-|--|.-|.… />Ne
-.|.|
je mimozemšťan?
.---|.||--|..|--|---|--..|.|--|...|-|.… />ne, není mezi námi
-.|.|--..--||-.|.|-.|..||--|.|--..|..|… />takto označujeme prvoky
-|.-|-.-|-|---||--..|-.|.-|-.-.|..-|.-…
5. 4. 2015 23:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:57
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
-|.-|-..|-.--||--..|.|--|.|
5. 4. 2015 23:58
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
.---|.||-|.-|--||-.|.|-.-|-..|---|..--..
6. 4. 2015 00:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 4. 2015 00:19
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
>:D vínko u mě už funguje ;-)
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 23:00
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
tak tomuto hovorim najlepsie na koniec !!!! >:D >:D >:D >:D :yes:

...ale ako Gilgit pise - marny pokus... >:-[] :yes:

Edit: ked sa divam nizsie, ako sme nachytali :no: , tak tu uz fakt nieje co dodat - uz ani jeho (tipujem) rodny jazyk nestaci na nejaku zmysluplnu reakciu, tak :no: - je jednoduchsi... 8-s
5. 4. 2015 23:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:31
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
Jinak doufám, že sleduješ prodeje v USA :-) Lex tam jede a prohání D2 ;-)
5. 4. 2015 23:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:44
Re: Trocha pokřiveného optimismu:-)
No víc než VW tam prodává kde kdo ;-) ještě chvíli a už prodá víc BMW,Lex,Mazda. MB už je před nimi. VW v USA je komedie...
5. 4. 2015 23:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 22:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 21:22
Statistika trochu jinak
Prodeje v ks 1-2/2015 fyzické osoby/právnické osoby/podíl fyzické osoby na prodeji značky

Škoda: 1809--8163--18%
VW: 400--2735--9%
Hyundai: 1234--1612--43%
Ford: 177--1417--8%
Dacia: 529--1102--30%
Peugeot: 305--919--23%
Renault: 332--872--26%
Kia: 439--623--40%
Seat: 74--417--7%
Opel: 350--687--33%
Citroen: 232--652--26%
Fiat: 39--712--4%
BMW: 35--757--4%
Mercedes: 54--654--8%
Toyota: 312--385--44%
Audi: 31--395--6%
Nissan: 140--267--27%
Mazda: 128--180--41%
Suzuki: 159--88--55%
Mitsub: 157--88--59%
Volvo: 26--209--11%
Honda: 103--102--46%
Rozbalit vlákno
17
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 21:35
Re: Statistika trochu jinak
bud je nieco spatne, alebo mas blbu kalkulacku, alebo kombinacia obojeho:
dam taky tvoj najextremnejsi priklad:
Suzuki: 159--88--55%

a teraz definuj, vysvetli:

159 = 55 % ? - ak su prve FO a druhe PO

alebo inac, 159+88= 247 ok?, a z toho 55% mne vychadza 135,85 = 136 ok / ko ???

alebo su tam este ine specifikacie, ktore si tu neuviedol a vysledok je tym padom znova skresleny a tym padom vsetko si to este viac domotal >:D

daj to prosim ta na spravnejsiu mieru, alebo mi hod link, na ktorom si to pozriem ucelene kompletne, lebo takto je to ako s talianom... :-!

... :*) uuups >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
5. 4. 2015 21:37
Re: Statistika trochu jinak
jsou tam ještě neidentifikovatelné prodeje....ale po dnešku už to nebudu rozvádět, neb jsem tu skoro kamenován >:D takže malá část co nesedí jsou neidentifikovatelné registrace, které u Seatu jsou třeba 54% ;-)
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 21:46
Re: Statistika trochu jinak
u nas, bol isteho casu taky premier - Vladko Mečiar >:D a on mal 2 pekne teorie o statistike:
1. Je to ako damske plavky - bikiny - vela ukaze, ale podstatne utaji ... >:D
2. Je to presne narabanie s nepresnymi cislami... >:D

No a teraz si vyber ;-)
5. 4. 2015 21:48
Re: Statistika trochu jinak
Vladka znám, jeho debaty v co týden dal jsou nezapomenutelné >:D a potom v slovenské politice to byl ještě větší exot. Ráno něco řekl a večer už to neplatilo >:D
5. 4. 2015 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 23:15
Re: Statistika trochu jinak
tak na nasho Janciho zo Žiliny nedam dopustit ;-)
Nech o nom tliacha kto chce, co chce, podvedome s nim tolko ludi suhlasilo, len sa balo to prejavit aj vo volbach, lebo obcas to brali ako riziko: Co ak si zase pusti hubu na spacir, a urobi hanbu...? - a tak radsej volili menej radikalne strany, ktore sa ale potom spolcovali s kadekym a moc nechybalo a ta Podunajska Nizina fakt uz nemusela byt nasa...
Mal by som o com pisat v suvislosti s nim ( v dobrom )...ale necham tak. Nech si uziva politicky dochodok... ;-)
5. 4. 2015 23:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2015 23:50
Re: Statistika trochu jinak
Ano nikdy není vše černobílé. Spousty politiků má pravdu, ale neumí to vzít za správný konec. Novináři a spol je v tom vymáchají a původně dobrá myšlenka je vydávaná za odporný čin...
5. 4. 2015 21:47
Re: Statistika trochu jinak
nebo na medea máš komplet statistiky:)
Avatar - _Karel_
5. 4. 2015 21:47
Re: Statistika trochu jinak
Kalkulačku má dobrou, 88ks je 55% ze 159. Tenhle výsledek je zkrátka jen opačný než u ostatních- tedy podíl právnických osob na prodeji značky, ne fyzických osob.
5. 4. 2015 21:53
Re: Statistika trochu jinak
ne je to podíl fyz. osob. Třeba Suzuki má taky neidentifikovatelné prodeje: 42ks. Nejmíň neidentifikovatelných prodejů má Mazda 7ks. Asi tam hodím i toto aby to bylo komplet:)
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 22:00
Re: Statistika trochu jinak
velmi dobry napad ;-)
ak sa ti teda este chce... To uz by mohlo aj najvacsich kritikov slusne uspokojit ;-)
5. 4. 2015 22:14
Re: Statistika trochu jinak
Statistika trochu jinak

Prodeje v ks 1-2/2015 fyzické osoby/právnické osoby/mimo FO a firmy/podíl fyzické osoby na prodeji značky

Škoda: 1809--8163--313--18%
VW: 400--2735--1156--9%
Hyundai: 1234--1612--42--43%
Ford: 177--1417--628--8%
Dacia: 529--1102--131--30%
Peugeot: 305--919--99--23%
Renault: 332--872--51--26%
Kia: 439--623--30--40%
Seat: 74--417--567--7%
Opel: 350--687--17--33%
Citroen: 232--652--19--26%
Fiat: 39--712--116--4%
BMW: 35--757--11--4%
Mercedes: 54--654--9--8%
Toyota: 312--385--10--44%
Audi: 31--395--106--6%
Nissan: 140--267--108--27%
Mazda: 128--180--7--41%
Suzuki: 159--88--42--55%
Mitsub: 157--88--21--59%
Volvo: 26--209--10--11%
Honda: 103--102--20--46%
5. 4. 2015 22:14
Re: Statistika trochu jinak
Teda ty mi dáváš o velikonoční neděli >:D >:D ;-)
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 22:32
Re: Statistika trochu jinak
no nach sa lubi !!!! :yes: :yes: :yes: :yes:

tak, a mozes ist spokojne spat, nech si zajtra ten narocny "sibaci den" uzijes >:D

PS: neprezen to s chlastom ... ;-)
5. 4. 2015 22:37
Re: Statistika trochu jinak
To si užiju, ale ve městě to není ono...zamlada na vesnici to bylo něco jinýho... ;-)
Avatar - AUDIRS6
5. 4. 2015 21:57
Re: Statistika trochu jinak
NIE !

pozri si teda ine znacky - napr. Audi:
Audi: 31--395--6%

zda sa ti byt 31 ks 4% z celkovych 426 ks ? Mne teda nie. tam je to 7,277 % po zaokr.

problem je ako tu doplnil, ze su tam este dalsie "ine" registracie, ktore ked sa doplnia, tak potom tie % mozu sediet... ;-)