Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červenci 2011: Pořadí značek

Škoda v čele, VW jako nejúspěšnější dovozce a Dacia spolu s BMW v TOP10. To je v kostce obrázek českého trhu v sedmém měsíci roku.
Zpět na článek
3. 8. 2011 23:10
3. 8. 2011 23:17
4. 8. 2011 08:28
4. 8. 2011 08:29
4. 8. 2011 08:44
neregistrovaný "zulyk"
4. 8. 2011 09:07
4. 8. 2011 10:58
4. 8. 2011 09:24
4. 8. 2011 09:41
4. 8. 2011 19:46
4. 8. 2011 09:43
4. 8. 2011 11:18
4. 8. 2011 11:29
4. 8. 2011 11:32
4. 8. 2011 12:22
4. 8. 2011 13:46
4. 8. 2011 14:01
4. 8. 2011 14:13
4. 8. 2011 17:42
4. 8. 2011 19:41
4. 8. 2011 20:04
4. 8. 2011 09:41
4. 8. 2011 10:56
4. 8. 2011 14:37
4. 8. 2011 14:46
3. 8. 2011 23:10
Alfa
Prekvapila ma za jul Alfa Romeo. Minus by som necakal a vobec 13 ks sa mi zda ubohe. Ani tu v Rakusku Alfy prakticky nevidim. Myslim si, ze kym budu so svojimi cenami tak tvrdohlavi, tak aspon na nasom trhu nemaju sancu :no: . Ale je mi luto Toyoty. O jej kvalite som pevne presvedceny ale asi to bude manazmentom. :no: :
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2011 23:16
270 radostí....
.....a já jsem jednou znich :-) 270 golfů, a jeden z nich byl v červenci zaregistrovan na moje jmeno. Zbylým 269ti štastlivcům od srdce blahopřeji a zdravím je (ale samozřejmě zdravím všechny milovniky aut) :yes:
Rozbalit vlákno
8
3. 8. 2011 23:18
Re: 270 radostí....
Tak hodne stastia :-) . GTI ta urcite pochvali :-)
Avatar - ryman
3. 8. 2011 23:48
Re: 270 radostí....
tohle rozhodně není špatná volba :-) a těch 73 touaregů taky :yes: spoustu spokojených kilometrů :yes:
4. 8. 2011 10:06
Re: 270 radostí....
Kdosi píše o GTI.Osobně je mi ukradeno, jestli nějaký GTI miluje VW a apoštoly aj koniny.Dcera má G6 Variant, za rok a fous asi 30 tkm,auto jezdí po Praze a po rozbité D1/D2 nejčastěji,motor 1,4 TSI 90kW,při prům. rychl. 90-95km/h vč. Prahy a kolon je změřená spotřeba 6,9, problémy nic(jasně,teprve přijdou, já vím...),auto vevrže,nedrnčí,ergomomie v poho a názory lidí ji nezajímají.Já koncem roku dám do výroby Jettu s 1,4 TSI 90kW,auto pro dva stačí,když jsem nakonfiguroval, vyšla ceníková cena 560tis, profesní sleva a od prodejce bude 15-18%, takže kdyby 15, jsem na ceně 482 tis vč sady liťáků a zimních kol k tomu.Na ježdení to stačí,kufr mne nezajímá,komu nelíbí,ať nekupuje.Tolik k prodejům. Kupuji také proto a je to 50% důvodu,že budu jezdit do servisu,kde se známe,autům rozumí a lidi neokrádají.
4. 8. 2011 13:51
Re: 270 radostí....
Tak to tě uvedu zpátky do reality! ;-) Za prvé Jetta je rodilá amerika a z toho plyne i celkové dílenské zprácvání a kvalita! Každej kdo měl možnost si novou Jettu osahat ti potvrdí, že taková Octavia,nebo klasickej Golf VI jsou s dílenským zpracováním,kvalitou materiálů a vůbec celkovou kvalitou minimálně o třídu výš! ;-) A za druhé s těma slevama jsi totálně mimo mísu >:D Devět asi dostaneš všude,ale i když budeš dva měsíce licitovat a projebeš tisíce na benzínu a spoustu času handrkováním o koruny,tak ti nikdo víc jak 11 procent nedá, to ti garantuju! ;-) Věř že o tom něco vím >:D
5. 8. 2011 07:33
Re: 270 radostí....
Hele, to je tvůj problém co o tom víš, můj je zase to, za kolik jsem schopen kupovat já a věř, že o tom něco vím,,,neřeš. U VW 12% z akčních cen, v poho,nebo ne? Stejnou slevu mi dají na každé VW, ale já chci tohle.Když se sečte akční a profesní sleva, je to nad 15% běžně.Aha, profese?Ale to je moje věc... Ke kvalitě zpracování: u Varianta z Mexika je CITELNĚ lepší, než i M6 z Hirošimy, tu M6 mám, zatím.Věř, že o tom něco vím. Nejsu virtuální pisálek,co sliná o jedné značce(GTI)... Plasty neolizuju.Co tam máš dál?Myslím nenačteno z testů :-!
5. 8. 2011 12:42
Re: 270 radostí....
>:D Mně těch novejch Jett projde každej den rukama deset! Plus tak dvacet novejch Golfů VI a vůbec všech Volkswagenů,Audi a vozů z koncernu! Věř,že o tom vím stokrát víc,než ty... A jak tě tak poslouchám,tak to tady ale asi každej >:D S těma slevama jseš s naivitou také na úrovni jedenáctiletyho kluka, co mu rodiče koupí, na co si jen pomyslí :-) Každopádně přeji hodně štěstí s mexickou jettou ala Renault Fluence >:D ;-) Tímto končím polemiku s rozmazlenýma děckama! :-! ;-)
4. 8. 2011 17:07
Re: 270 radostí....
Hm, a co bys čekal po 30 tis. km? Že upadnou kola a motor? V dnešní době je to samozřejmost, že tohle auto najede bez poruchy, pokud ne, tak je něco špatně.
5. 8. 2011 07:25
Re: 270 radostí....
Že to bude z palubovky vrzat jako u mé M6, když měla najeto první třicítku...funglovka,žádná ojetina...BTW. jsem to psal jako návnadu, kdo se chytí... :-!
3. 8. 2011 23:17
Kia
Snad este dodat, ze ma prekvapil dobry vysledok Kie. Ved ak sa za jul predalo 160 Ks Sportage a 19 ks Sorento, tak ten zvysok 701 ks - Picanto, Venga a Ceed maju pekne cisla a to napriek tomu, ze zvlast Ceed a Rio ale i Venga su uz v zavere svojej vyroby. Kia :yes:
Rozbalit vlákno
5
4. 8. 2011 08:28
Re: Kia
Vždyť je Venga na trhu dva roky. Nebo korejci přešli na jinou délku životního cyklu auta?
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 08:29
Re: Kia
Nutno podotknout, že cedník je na trhu jen pátým rokem. Takže kariera jeho první generace není nijak dlouhá. Začal se vyrábět v roce 2006.
neregistrovaný "zulyk"
4. 8. 2011 08:44
Re: Kia
ked sa nemylim, tak cednik je uz pomaly na konci, nova generacia pride v roku 2012, nove rio je uz prakticky tu, caka sa uz len na uvedenie na trh, venga? neviem odkial mas take info, ze by bola na konci zivota, venga moze cakat jedine tak na FL ;-)
4. 8. 2011 09:07
Re: Kia
Tak som to u Vengy i myslel-FL. Ved to, co predava je, aspon podla mojich skusenosti-dizajn a ak pojde Kia vo svojich slapajach i nadalej, urcite to bude dalsie - i dizajnom podarene auto. Mi sme tu na diskusiach väcsinou ti, ktori o autach aspon nieco vedia - ako ja - a ostatni, teda mnohi z vas, ktori toho vedia este viac. Ja som vsak z ludmi, ktori nemaju o autach ani sajnu a kupuju vylucne podla znacky a dizajnu!!! Inac navyse som v textu tu Vengu od Ceedu viditelne oddelil s umyslom dat jej iny statut :-) . Ci je Venga naozaj tak dobra, to neviem...doteraz som vo Venge sedel iba u predajcu v autosalone :-) . Podla zapadnych testov su vysledky ovsem velmi dobre. Ale na FL sa uz tesim.
4. 8. 2011 10:58
Re: Kia
pokud nekdo kupuje podle designu, tak fakt dva roky od uvedeni nepozna jestli ceka na fl nebo ne.
Avatar - ryman
4. 8. 2011 00:04
Diamonds are forever
tak to máme za půl ročku v každém krajském městě po jednom bentleyi a maserati a dokonce dvě ferrari >:D :yes: jinak co ten fiat (jako tradiční evropský výrobce s takovou historií)? 8-s už by to chtělo asi příchod freemontu >:-[] prodat méně aut než seat, to chce kumšt, ještě že ten český trh je tak nevýznamný :-! ..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2011 07:51
Re: Diamonds are forever
Freemont je nezachrání. Pokud nepřijde totální obnova modelové řady, jen oddálí pád.
4. 8. 2011 07:57
Re: Diamonds are forever
upiect auto za noc sa neda. Kedze fiat je dlhodobejsie v ***, v domacich tovarnach sa uz pecu nove modely a do par rokov tie modely pridu. Inac nechapem z tvojej strany posmech nad fiatom, mna ako zakaznika bude trapit ked zanikne hocjaka znacka. A bol by som rad keby fiat aj seat sli dopredu a zdvihli predaje. Zdrava konkurencia a cenova vojna medzi automobilkami bude pre nas zakaznikov len a len vyhodna. Takze smiat sa z toho ze fiat nema predaje je cisty primitivizmus.
Avatar - ryman
4. 8. 2011 10:00
Re: Diamonds are forever
to se tě tak osobně dotklo to moje malé rýpnutí, že hned urážíš primitivizmem? chceš mi snad vyvrátit, že u nás fiat prodává v půlce roku nejmíň z významných evropských automobilek, dokonce méně než seat! v mém příspěvku spíš vidím ironii špetku lítosti a šťouchnutí adorovačům freemontu jako nějaké "spásy" než posměch. nevím proč tě to tak rozrušuje, když, jak píši, český trh není z evropského hlediska nějak extra významný. v evropě se fiat pořád ještě drží.. ad ty nové modely "do pár rokov", do pár rokov může klidně platit heslo "kdo chvíli stál, už stojí opodál", protože konkurence rozhodně nespí (vw rýžuje tučné eurové zisky, psa přichází s novými modely, renault razí směr emobily a fiat zatím přelepuje znak na freemontu), čímž netvrdím, že u fiatu chrápou, ale to bys měl vědět spíš ty, když tady rozepisuješ o nových modelech..
4. 8. 2011 11:01
Re: Diamonds are forever
Rymac, pokial si pochopil moj prispevok spravne, musel si vidiet ze nie som fiatista. Skor som zakaznik ktory chce za svoje peniaze dostat co najviac a nechce nechavat zarobit zbytocne tucnu marzu na aute. Tot vsio.
Avatar - ryman
4. 8. 2011 14:33
Re: Diamonds are forever
jen jsem se ohradil proti narceni z primitivizmu ;-) snad si necekal, ze ti zvednu palec. fiat nebyl nikdy nejak zvlast v oblastni meho zajmu, nicmene si myslim, ze jako jedna z tradicnich evropskych automobilek, ve vlastnictvi evropanu a s tak bohatou historii ma rozhodne na vic, nez na 20% mezirocni propady, kdyz tady korejci expandujou. cas ukaze. jo a nejak se mi z predchoziho prispevku vytratilo, ze s tim co pises o cenove konkurenci samozrejme souhlasim (a kdo "nezaujaty" ne) a nemam vyhrad :yes: jen se zrejme neshodneme na tom, zda seat ci fiat jsou ti pravi hraci, kteri budou mit vyraznejsi roli na snizovani cen (v cenove vojne jak pises).
Avatar - 3_diamanty
4. 8. 2011 07:19
neuveritelny pokles fiatu a mazdy
50 percent je u oboch znaciek skutocne dost :no:
Rozbalit vlákno
24
4. 8. 2011 07:33
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Léty ověřená zkušenost - nemáš nové modely, neprodáváš! U Fiatu nějak usnuli, v jejich salonech je v poslední době děsná nuda a, jak vidět, ani akční slevy asi zájem zákazníků moc nezvýšily! Pokud plánovaná "modelová ofenzíva" nepřijde hodně brzo, tak čeká Fiat nehezká budoucnost! PS. Jinak mám Italy rád a přeju jim všechno nejlepší, ale jestli to bude stačit, nevím!
4. 8. 2011 08:01
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Jako není o čem diskutovat.

Modely Fiatu mají svůj věk (a to neprošly tak jako třeba Peugeot žádným povedeným faceliftem, co yb připdal moderní výbavu navíc a vylepšil vzhled) a mimoto jsou u nás (nejen) drahé. Prostě český (nejen) člověk nekupuje kvalitu, ale kupuje cenu... tedy Kia + Hyundai a další... Dnes už nejsou levní jen korejci, ale např. francouzské značky jsou daleko levnější než Fiat. Fiat má co nabídnout, ale nemá k tomu odpovídající cenu.

Vím to teď úplně konkrétně. Vybírá se auto do firmy a já jako že z nabídky Fiatu nemám co nabídnout. Maximálně Doblo.

Za 300 000 je dnes schopen nabídnout +-120 koňové auto nižší střední s dealerskou slevou nejen Kia a nebo Hyundai, ale také Renault, Citroen a v podstatě i ten Peugeot. nedíval sem se jestli Seat a další, ale skoro bych tomu věřil. Bravo s T-Jetem stojí i s dealerskou slevou cca 360 000 (chceš -li HF, což je u fiemního auta nutnost) a výbavu navíc prostě nemá. A v atmosféře s 1,4 nemůže konkurovat Ceedu v akci s 1,6 s 96 kW a se srovnatenou výbavou...za steknou cenu.

Já i tak bych ten koreský šmejd nekoupil¨(podobně francouzský s motorama, co odcházejí, hlavně, že jsou made in BMW), bohužel Fiat nemá teď tak extra pověst a ani zavedené portfolio, že si prostě o 15% vyšší ceny nemůže pro běžného spotřebitele dovolit. To je smutný fakt, který musím konstatovat i já.

P.S. V otázce spolehlivosti motoru, převodovek, je Fiat proti korejcům, francouzů i němcům úplně jiná liga... tam už je lepší to srovnání s Toyotou a dalšíma lepšíma v jednotlivých třídách. Motory a převodovky má prostě vymakaný a je vidět, že je průkopníkem.
4. 8. 2011 08:34
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
to, ze fandis fiatu je fajn a neberem ti to - kolko ludi, tolko chuti , ale posledny odstavec o spolahlivosti neobhajis. Pisat o kupovani ceny namiesto kvality je tiez pekna blbost. Nie je tak davno ked prave fiat byval jednym z tych lacnejsich so zaujimavou vybavou a to je taktiez dovod preco ludia o fiat nestoja. Kombinacia drahy fiat je trochu mimo
4. 8. 2011 09:19
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Wolffe, kde si zobral, ze nemecke, farncuzske a korejske motory su nespolahlive? Tieto hluposti milujem >:-[] >:-[] >:-[] . S francuzskymi autami naozaj nemam osobne skusenosti, ale ako som i nedavo uviedon nas "vozovy park" asi 25 aut, 50% tvoria nemecke znacky a zvysok Kia, Nissan s hyundaiom. Kazdy ma uz desattisice najazdenych kilometrov a len na VW Polo a Nissan Quashqai boli poruchy. Zvlast ten Nissan...to by bolo na rozpravanie. Na zvysnych nemeckych autach a ani na jednom korejskom aute sme nemali ani jednu jedinu poruchu :yes: . Ak niec neznasam, tak je to zaslepenost niektorych, ktora zaslepena i nadalej zostat CHCE!!!
4. 8. 2011 10:52
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Augustine a Kyklope.. Psát tady může kdo chce co chce...

Rozhodující jsou zkušenosti.

Bavíme se zejmna o autech současných a prodejích současných aut.

Podstatné je to, že Fiat je v jakékoliv třídě v současné době technologickým leaderem... Můžeš s tím nesouhlasit.. ale je to prostě tak.

Mimo toho jeho nové motory kupodivu netrpí na žádné dětské nemoci, tak jako je tomu u TSI a nebo nedej bože u THP.

Pokud nechápe někdo o čem sem psal... tak si zjistětě jaké fatální poruchy postihují TSI a jaké fatální poruchy postihují nové s BMW dělané motory.

Italové tyhle problémy nemají a doba, kdy se kazily motory v AR (twinspark) jsou dávno pryč. A to je to o čem píšu. Ty auta něco stojí..., to, že si český člověk (a psal sem jasně, že dnes už nejen český) koupí levné korejské auto..., které udělá podobnou službu akorát s nějakými problémy a kratší dobu, je fakt.
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 11:02
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
A jaké máš zkušenosti s Francouzskými a Německými auty? Kromě JPP
4. 8. 2011 11:10
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
sa docital na fiat fore :-!
4. 8. 2011 11:10
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
vzdy maju novinky nejake detske problemy, ktore su casom eliminovane (vo vacsine pripadov). Skus este objasnit spojenie fiat - technologicky lider. Slovo lacne korejske auto tiez moc neobhajis, nejdem listovat cenniky, ale rozdiely v cene sa vplyvom krizi dost zasadne zmensili, takze ak by si kupujuci chcel moc kupit bravo namiest ceeda, tak to nie je nic nedosiahnutelne. Faktom je, ze v sucasnosti si kazdy spaja fiat s pandou, puntom (po fl mne pripada hodne odpudive) a potom uz nic. Nejake superakcne ponuky vytrhanych vybav sem netahaj.
4. 8. 2011 11:42
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Nemíním reagovat na každou blbost. Za a) sem unavený a za b) je to furt dokola. Ale naposledy to zkusím, apk už sem do treadu nic psát nebudu.

Ano technologický leader proto, že to co dělá funguje... T-jety jsou prostě motorová špička současnosti... a totéž platí o MJTD...

Mimoto srovnání ceníků...

Je to jednoduché..
nemusím koukat do ceníků... Stačí se podívat Bravo s T-jetem stojí 350 000, Ceed se prodává s 1,6 s +- stejným výkonem za 290 000. jestli ti 60 000 prijde jako dorovnaná cena, pak ti blahopřeji mě to nepřijde... mě by se vypltilo 60 000 priplatit, ale spouste lidí ne. Spousta lidí dnes vnímá Ceed jako srovnatelné auto. Ono jím prostě není. A to, že ten T-jet jede prostě líp je fakt, ale málokdo to ocení )zvlášť když je tam to "poruchové" turbo").

Se Ceedem samozrejme zkusenosti mám a s dalšími auty taky. To není problém, tech aut je vsude spousta, mimoto spoustu lidí kolem ty auta ma. A já je respektuji. Ale proste vidím, že ty auta srovnatelný nejsou... Ony jsou srovnatelný a nekdy i lepsi v tom co je videt.. Ale ne v tom co videt neni.

Napr. (neber me za slovo, jsou to jen obecné příklady). V levým sloupečku Bravo, v pravým Ceed:
Pneu: PirellixHankook, Brzdy BremboXčanghonghill, Audio BlaupunktxLG atd... atd... kola BorbetxKinkonghall

A takhle je to se vším... Kdo ty rozdíly nechce videt, nevidi... Např. soused se snažil originál Al kola na Ceedu vyvážit, ale prostě se mu to nepovedlo. nejde to. Jsou z výroby tak šišaté, že to prostě nevyvážíš (ale jedou)... Podobbé rozdíly jako mezi Ceedem a Bravem jsou rozdíly v kolech...jako mezi meridou a nejakym taiwanským kolem. to taiwanské má taky odpruženou vidlici... jenže ta na té Meridě je za 15 000 a ta taiwanská za 2000. Obě fungují +- stejně... jen čím dýl, tím větší rozdíly tam jsou...

Netvrdím, že jsou nějaké extrémní rozdíly, nicméně ty rozdíly v jednotlivostech odpovidají cca těm 12% rozdílu v ceně. Ale lidé to neocení. to je prostě fakt. Zejména, když není zde Fiat vnímán jako ten, co nabízí opravdu kvalitu (se skutečností to nemá nic společného... a je pravda, že i ten Fiat má jisté rezervy, nicméně nejsou to rezervy v mechanické konstrukci auta).
Thats all..

Jinak Kyklope.. chápu, žety máš zkušenost s Fiorinem..., u něhož všichni víme, že to žádná technologická špička není, je to jen skutečně levná dodávka z Turecka (ale fungující). Kdyby si měl zkušenosti s mým T-jetem... pak by si jistě chápal daleko lépe ty rozdíly mezi Bravem a Ceedem za třista... ;-) A je pravdou, že pokud budou chtít korejci udělat ještě lepší auto (jako že o tom pochybuju, oni nechtějí prodávat za stekné ceny jako evropští výrobci), tak ty auta prostě budou stát víc.

A poslední poznámka... Porovnávat ceny Ceedu s Deltou a Giulliettou snad už vůbec nejdou... tam sme řádově i u skladovek úplně jinde... Ten Ceed si nemůžeš koupit ani s Xenonama, což už se u lepších aut koncernu Fiat stává samozřejmou výbavou (já je mám a bez nich bych auto nechtěl). Např. F 500 je už nabízí a nová Panda, spolu s Ypsilon je už bude mít alespoň za příplatek v nabídce. :yes:
4. 8. 2011 11:50
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
klud, fiorino do tejto debaty netaham. K cenam kratky vyber z cennika na slovensku (prva "pouzitelna" vybava - klimatizacia, nejake el.okna a podobne) ..

Bravo - 1.4 active plus - cena 10990,-€
Bravo - 1.4 t-jet dynamic - 11990,-€
I30 - 1.4 comfort - 12302,-
I30 - 1.6 style - 13208,-
ceed - 1.4 lx - 14220,-
ceed - 1.6 lx - 15230,-
Kia deklaruje na webe zlavu na vsetky modely vo vyske 1900€ (z cennikovych cien)

K comu sme dospeli?? cennikove ceny, okrem extra ponuk su plus minus zhodne, resp. rozdiely okolo 2000€ sa nekonaju. Kazde z tychto aut ma svoje pre a proti. U brava je to absencia kombika
4. 8. 2011 14:13
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Jednoduche a vystizne Kyklope :yes:
4. 8. 2011 11:55
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Respektuji tvou náklonost/lásku k Fiatu, ale není náhodou ten cenový rozdíl právě vyvážen jinou značkou pneu, rádia ..... .
Navíc nechápu proč jsi si ke svému výlevu vybral právě ceed, vypadá to jako kdyby ho měl soused a ty jsi mu záviděl ;-)
Závěrem, kde myslíš, že vyrábí Merida?
Pěkný den a méně negativních emocí, venku je pěkně - jukni.
4. 8. 2011 12:11
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Ceed byl příklad. To jsem psal... Podobně by se dalo asi psát u každého cenového rozdílu s tím, že se asi shodnem, že si Fiat nenechá platit za prémiovost... s vyjímkou Lancie a AR.. tam asi nejaky príplatek je.

Mimoto, se sousedem mám dobré vztahy.. a jak sem psal Ceed uznávám (pomáhal sem mu ho vybrat v dané cenové relaci) a jeho nároky na auto jsou uplne jinde nez moje.. stejne tak jako ochota investovat penze... A o tom to je. Je to základní podmínka, kterou kdyby tady spousta lidí, která toto nechápe pochopila, tak je tady polovina plamenné debaty... a nemusím a jiní psát stejné věci furt dokola.. proč... proto.

Ceed je dobré auto...,ale nestojí stejně.. stojí míň... Napsal sem důvody proč stojí míň.. napsal sem i důvody, proč vím, že ty auta nejdou úplně srovnávat...

Mimoto mimo Brava, tam dej třeba Golf a nebo konec konců jiné rozumné auto... Taková impreza jistě nepoužívá stejné komponenty brzd jako Ceed... a taky nestojí stejně... a nejede stejně, byť třeba něco má i ten Ceed lepší... Myslím, že tomu rozumíš...

P.S. Merida taky dělá na Tchaiwanu.. a nechá si tam dělat.. třeba pláště.. Ale to jen u levných modelů.... Prostě cena. Ten Ceed má pro něho také základní prvky rel. kvalitní evropské produkce, protože jinak by ani základní srovnání nesnesl... Bohužel to šetření třeba u kol a pneu a brzd.. mu tak nějak zůstalo. A to jsou jen tři zákaldní věci o kterých vím... Našlo by se toho jistě víc. Byl to jen příklad, co znám... (můžeme mluvit o známém příkladu reznutí a další, ybly tam i u naftových motorů nějaké problémy, nevím jestli už je to pořešené) Prostě nemůžu chtít, aby to auto stálo stejně, když jenom ty moje pneu jsou teď na internetu v akci za 4800 nejlevnější za 1 ks... ty na tom sousedově Ceedu přijdou na 1600 jedna. ;-) to není závidění, chlubení.. to jsou jen faktické příklady.
Avatar - ZoomZoom
4. 8. 2011 12:22
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Co máš za Meridu? Já osobně bych se styděl :-)
Ono něco jiného je, nechat si vyrobit na Taiwanu rám na zakázku a hlídat si kvalitu, a ruhá je tam nakupovat, jak to dělá spousta výrobců, Meridy nevyjímaje. Z čehož vznikne bajk o hmotnosti mamuta.

Mimochodem, víš že na Taiwanu je vyrobená i moje FOXka za třicet klacků?

PS. Je je to autoweb, ale trocha toho poškádlení se hodí.
4. 8. 2011 12:48
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Jo mám Meridu, ani nevím co to je (nejsem maniak na kola, začal sem teď znovu jezdit asi po 10 letech)... Nějaké TFSko za dvacku... To je celkem fuk... Rám je evropský a je super.. ani není těžký... Vidlice taky. Ale pneu už sou taky čína... právě...byť Merida ;-) Váha 11,5 kilo? Asi tak nějak.. nevím přesně. Vybavení Sram. Fikneš na to blatníky a je to zase jinde... :-) Kde kdo dělá v Číně.. Ale u těch aut zatím raději ne. Ani tu Koreu.

Ale nestěžuju si... Ale hi-tech to není,ale jezdí to hezky.
4. 8. 2011 13:09
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
tak ona je to s tím sousedovým ceedem pravda? já to jen tak plácnul. >:D

hele víš co byla u prvních sérií jedna z nejporuchovějších částí ceeda? rádio od Blaupunktu. >:D

a nakonec víš odkud pochází firma Merida? z Tchaiwanu. >:D

není co dodat. měj se. ;-)
4. 8. 2011 13:30
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Neverím, že by taký rozdiel bol medzi Fiatom a Ceedom. Ja mám Ceed SW 1,6 benzín už štvrtý rok (112 000 km) a jediná neočakávaná návšteva servisu bola pri výmene tyčiek štabilizátorov v záruke. Pneu mám Michelin Energy Saver (z výroby). Neviem, aké dávajú teraz. Ak si už spomínal rozdiely, tak rozdiel je v zadnej náprave, Ceed má multilink, Bravo len pevnú. S brzdami som spokojný, neriešim, či je to Brembo alebo čo. Zatiaľ som nemenil ani brzdové platničky. Myslím si, že rádio je Siemens a nemal som žiadne problémy a má aj USB vstup. Spotreba je okolo 6,3 - 6,5.
Avatar - Barrichello
5. 8. 2011 09:55
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
S Hankook hodně netrefa, to je jedna z nejlepších světových zanček, lidi co znam ty pneu jen a jen chválí.
Samo záleží na třídě - nelze čekat že nejlevněší galuzky budou srovnatelné s těmi 4x dražšími, ale Hankook dělá různé třídy pneu.
4. 8. 2011 11:58
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
sak ale tie kolesa nemozýe vyvazovat doma vo zveraku >:D
a co ten Bosch, ktora H/K pouziva v motorch, abs, esp, atd? je to snad horsie ako delphi u fiatu? ci !SLAVNA" kabelaz magneti marelli vo IT a FR autach?
sa preber.... statistiky, vysledky testov nespochybnis :-!
4. 8. 2011 12:41
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Kdyz se snazis na neco reagovat, tak alespon reaguj vecne spravne.

Bosh je nejvetsi evropská sr.čka co můžeš v autě mít. Pokud někdy něco ve Fiatech zlobilo, bylo to made in Germany by Bosch. To se naštěstí už podařilo vychytat. Bosch není hi-tech ne že by hitech neuměl, ale ten opravdu není v H/K. Mimoto, Bosh už dnes drtivou většinu zákaldní elektroniky a motormanagementu dělá v Číně (to MM bohužel taky).
Mimoto MM patří Fiatu a to nevyrábí poruchové svazky... MM vyrábí spíše technologicky dražší věci, které fungují. Mimoto MM je nejvetsím dodavatelem nejen pro Fiat (nikoliv Delphi, které v podstatě Fiatu nedodává - nevím o ničem třeba v mém autě, že by bylo Delphi), ale zejména i pro VW. To jen tak na okraj.

A poslední poznámka. MM už po druhé za sebou dostalo od VW ocenění jako nejlepší subdodavatel dílů... ;-)

A poslední poznámka.. Samozřejmě, že nikdo nevyvažuje kola ve svěráku.. to je představa možná nějakého strýce...., ale pokud mluvím o vyvážění.. tak tím myslím certifikvoanou yvvažovačku a nemluvím o jendom bouchnutém kole... Ony nešly vyvážit hned tři kola a to jedno bylo jen tak tak. tebe však může těšit fakt, že sem si to mohl vymyslet abych měl argument. Záleží jen na tobě.
4. 8. 2011 13:21
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Bosch je sracka???? ale ber sa niekam >:D
ale jo vwolfe...necham ta zit tvoj vlhky sen o fiatoch, ktore si idu ruka v ruke s Amikami >:D
ta to potesilo..co? fiat feat. chrysler 8-s
4. 8. 2011 13:29
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Wollfe, ja neviem, ale mi uz mame 3 Ceed ale na nijakych nie je Hankook ale Michelin Energy. A poznam asi dalsich 20-tich a vsetci do jedneho maju tiez Michelin. Mi mame uz 12 hlinikovych diskov a ani na jednom nebolo problem s vyvazenim. A ani jeden s tych 20-tich nemal za (od 1 roku do 5 rokov) so Ceedom ani jeden vaznejsi problem a nikto nemal problem ani s vyvazenim kolies a dokonca to vobec pocujem od teba prvy krat, ze by s tym Ceed nejaky problem mal. Mozno by bolo dobre zistit vyrobcu tych diskov a mozno to nebude - na tvoje prekvapenie- nikto z Koree :-)
Avatar - Barrichello
4. 8. 2011 09:40
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
Nejlepší je Lancie - prodali méně kusů než Chrysler, jehož doprodej(oficiální) už minulej měsíc skončil HAHAHA.
Hlavně že tu mají pánové z řad italians fans kecy, jak Chrysler nikoho nezajímal a nikdo to nekupoval a že Lancie amá v evropě větší povědomí.
A ono takhle to vypadá nejen u nás, ale v řadě dalších zemí v evropě.

No nějak se ukazuje kdo měl pravdu, že.....

A stačí si porovnat předchozí roky....

A šedý dovoz prodej vesele pokračuje - za červenec přes šedý dovoz 2 chryslery, 2 dodge a 5 jeepů, takže šedý dovoz prodal 9 aut a ofiko Jeep 15. Co se týče ofiko Jeepu, posmívaný Compass spolu s Wranglerem v čele prodejů :o)
To sou rozdíly a taky je vidět jak ten šedej dovoz nikdo nechce, hahaha.
4. 8. 2011 09:42
Re: neuveritelny pokles fiatu a mazdy
...uvidime co s tim udela CX5.
Avatar - strýček BOB
4. 8. 2011 08:31
Fiat, sakra...
To jsou konce ;-\ Fiat se potácí na chvostu s megapropadem v prodejích. Fiat mám rád, je to tradiční evropská automobilka, ale to co poslední dobou předvádějí je na ručník. Když už mají tu novou platformu, co na ní jezdí julča, tak stále čekám na zprávy o novém Bravu (hatch a kombi) právě na této platformě a výsledek = NIC. Popravdě, kdybych chtěl něco z koncernu Fiat, tak opravdu solidní auta jsou...dodávky ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ryman
4. 8. 2011 14:39
Re: Fiat, sakra...
nápodobně.. viz můj post 14:33
4. 8. 2011 15:54
Re: Fiat, sakra...
Fiatu chybí kombík, ale nechtějí do něj jít. Další problém je, že hodně lidí trpí předsudkama. Fiat chtěl růst na minimálně 3% v ČR, auta má na to, aby překonal 5%. Mě osobně přijde Fiat Punto My Life daleko zajímavější za ty peníze než Fabia, ale tu si koupí masy a Fiat skoro nikdo. Myslím, že jim hodně pomůže Freemont, je to amerika naroubována evropou a láska k americkejm autům tu je, ovšem servis a díly se řešily hůř, nyní se základnou Fiatu v ČR je to velká šance uspět a to navíc s docela drahým modelem.
Další věcí je třeba Suzuki SX4 a Fiat Sedici, je to jedno auta, ale SX4 potkávám na silnicích dost, Sedici je vzácnost.
4. 8. 2011 19:05
Re: Fiat, sakra...
S něčím bych souhlasil a s něčím ne...
1) Kombík podle mně asi chybí Bravu, ale ostatním modelům příliš ne - Fiat operuje hlavně v oblasti malých aut a dodávek, kde nejsou příliš potřeba...
2) S předsudky souhlasím, ty zde určitě jsou, ale jak vidíme třeba na prodejích korejců, tak se dají překonat...
3) Osobně také považuji Punto My Life za lepší nabídku než Fabia, ale porovnávat ho právě s ní je trochu neadekvátní - vzhledem k tomu, že se jedná o domácí model, tak by byl prodávanější i s cenou Audini A1...
4) Láska k americkým autům tu sice je, ale (podle mně) tipu: rád si vylepím jeho plakát nad postelí, ale jezdit s ním nechci... Myslím, že Freemontu se zadaří v Itálii, kde ho teď berou za svého, ale ve zbytku Evropy se prodeje nezvýší až tak výrazně (oproti Journey)...
5) Fiat Sedici má stejný problém jako většina těchto jednovaječných dvojčat - za více peněz nabízí oproti SX4 jenom jiný znáček na kapotě... stejný problém mají třeba ještě: Opel Agila, Subaru Justy atd...
4. 8. 2011 09:24
-2074
to je ukazatel toho, ze Skoda niekde robi chybu voci svojim domacim zakaznikom...
RESP. ludia uz pochopili...
Rozbalit vlákno
13
4. 8. 2011 09:41
Re: -2074
...jen cim dal vic konkurence, vic v tom nehledej...
4. 8. 2011 19:46
Re: -2074
Souhlas, navíc, mnohem důležitější je koukat se na procentuální vyjádření, a to činí pouze slabých -6.5%, které se dají zdůvodnit zde již zmiňovanou větší konkurencí, ke které bych ještě přidal pomalé stárnutí klíčových modelů (Octavia, Fabia)...
4. 8. 2011 11:18
Re: -2074
pisem o domacej klientele... ved su to stastiky z CZ...
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 11:29
Re: -2074
Spíše jsem upozorrňoval na to, že škoda vzhledem k rostoucím prodejům má prostor na to, aby měla ceny takové, jaké má. Český trh je sice domácí, ale zdaleka ne nejdůležitější.
4. 8. 2011 11:32
Re: -2074
tak ked sa tak Skoda sprava voci domacim, nie su dovody pre patriotizmus...
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 12:22
Re: -2074
Ona taky Škoda není charita. V každém biznisu je výdělek až na prvním místě. A pokud má třetinový podíl na trhu, tak proš slevňovat. To, že je cena jaká je už je věc druhá. Ale ani ty ceny Škody už nejsou nijak závratné oproti konkurenci.
Podívej se třeba na test FF III combi, kde byla cena testovaného vozu 694 990,-

[odkaz]
4. 8. 2011 13:46
Re: -2074
Je přece všeobecně známo, jak ohleduplně se chová švédská automobilka Volvo (ale i třeba SAAB) k domácím, tzn. švédským zákazníkům. Tam pro rodilé Švédy i Švédy přistěhovalé stojí volva i saaby polovic, co třeba ta samá volva i saaby v Německu nebo v Americe. To jsou holt hodní kapitalisté, ti berou ohled na domácí trh a domácí zákazníky a ne jako tady....

"Vono se to tý škodovce jednou vymstí, bude prodávat 1,5 miliónu aut po celym světě a v Česku jenom pár desítek tisíc, uvidíš mámo, když ty zloději chtěj za toho superba šest set tisíc.....přitom logan stojí čtvrtinu a je to skoro stejný auto!"
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 14:01
Re: -2074
Jenže i kdyby prodávali v ČR 5% a po celém světě 1,5mil aut, tak pro ně to bude stejně úspěch. Z podnikatelského hlediska se jim daří a tudíž je nesmysl jim vyčítat jejich počínání. Z pohledu zákazníka to bude třeba smutný, ale to je ai tak jediné, co s tím může dělat. Ale nepředpokládám, že by to došlo do takového extrému. Pokud by Škoda zásadně ztrácela, tak provede takové kroky, aby situaci vylepšila. Prozatím k tomu nemá důvod.
Avatar - Ham.
4. 8. 2011 14:13
Re: -2074
No také saab i volvo už to se svou charitou dopracovali ke krachu a pokud by škoda dopadla tak, že bude prodávat 1,5 mio. po světě tak už jí domácí trh může být zhola ukradený.
Avatar - ryman
4. 8. 2011 17:42
Re: -2074
to by byl imho dost smutný konec a taky trochu ostuda.. pokud budeme mít automobilku, která pod svou značkou prodá 1,5mil. vozů ve světě a doma třeba nebude jasnou jedničkou (pokud jsi tím ukradený myslel tohle). to si snad nedokážu ani představit..
4. 8. 2011 19:41
Re: -2074
Podle mně je v tom skoro až vidět odlišnost české a švédské povahy... A v době, kdy už ČR nebude pro Škodu ekonomicky příliš důležitý trh, tak by mohla přistoupit ke stejnému kroku jako Volvo/Saab ve Švédsku. Byl by to takový projev vděku za to, jak právě domácí trh pomohl Škodovce v době, kdy začínala... A podle mně právě takhle to vidí i ve Švédsku...
4. 8. 2011 20:04
Re: -2074
Moc se omlouvám, ale dělal jsem si legraci - samozřejmně, že je volvo i saab pro Švédy stejně drahý auto, jako pro Němce nebo třeba ty Američany (tam je nižší cena dána především nižším zdaněním). Představa, že by se měla dělat speciální a nižší cena pro zemi, kde se auto vyrábí je samozřejmně nesmysl. A to je stejné u nás, ve Švédsku nebo třeba i v Číně. Lady jsou levný, protože jsou zastaralý a jednoduchý a nesnesou srovnání s běžnou zahraniční produkcí. Naopak, leckdy je cena v cizine nižší, než doma a typickým příkladem tohodle je Renault, ten se u nás prodává mnohem laciněji než doma. To škodovka (projel jsem si loni ceny v Rusku, na Slovensku, v Německu, Itálii - byť tý jejich hatmatilce prakticky nerozumím, tak čísla se provnat dají, Anglii) a ceny se pohybovaly v rozmezí plus minus 15 procent. Slušně vybavený Megane kombík ve Francii za desítku rozhodně nekoupíš nikde.

Ceny korejských aut ukazují jednu zásadní věc - buď děláš přiměřeně kvalitní produkt a pak tě ta výroba a vše ostatní (třeba ta pitomá reklama - kdesi v ekonomu jsem četl až neuvěřitelný údaj, ře reklama, promo a sponzoring se do ceny osobního auta promítají vyšší částkou, než tvoří náklady na pracovní sílu...) stojí tolik, jako konkurenci a s cenou nemůžeš být příliš mimo, nebo to někde obereš a pak je to na tom autě vidět. Příkladem může být třeba Dacie. A to nemyslím ve zlém, svoji funkci splní, vše je otázkou nároků a priorit. Dneska je Cee´d nebo i30 stejně drahá/levná jako Megane....a jak nahoře někdo uvádí dražší než Bravo. A v tom Švédsku tvoří Volva a SAABy manší část autopraku než u nás. Porotže jsou drahá a to, že jsou švédská nezajímá nikoho - byznys je především byznys a ne charita.

Takže ještě jednou sorry, mimochodem, dle jakýchsi mezinárodních průzkumů jsou Švédové nejzávistivější národ ve Evropě....:-)
4. 8. 2011 09:41
Tabulka
...v podstate stale dokola, kdo ma nove modely prodava, kdo ne stagnuje nebo ztraci...
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2011 09:47
Český debakl Fiatu....
.... no, přátelé, je to vážně trága.... :-O
Kromě Pandy Fiat v ČR defacto nic neprodává a i toho medvídka teďka úspěšně v prodejích maže nové Picanto (což teda není zas taková senzace, vzhledem k tomu, že nástupce Pandy už klepe na dveře).

Včera jsem zrovna u jednoho dealera byl a třeba v Česku neviditelné Punto Evo je přitom mimořádně povedené auto s interiérem, který mu můžou třídní konkurenti opravdu závidět. Pokud ale nenabídne pořádnou cenu a kvalitní marketnig, je to k ničemu.

To samé třeba Alfa - v celé Evropě jdou prodeje strmě nahoru (letos to bude celkově tak +50% oproti minulému roku), ale v ČR.... nic.... Například v červnu v celkových prodejích v Evropě na jednu prodanou Alfu připadnou ca 2 prodané Dacie nebo Kie a ca 3 prodané Hyundaie. Kdyby takový poměr byl v ČR, rozhodně by Alfa nebyla tam, kde v tabulce je....

Čili z českého debaklu nedělejte závěry o značce jako takové....
Pro zajímavost přidám pár detailů z italského trhu za červenec (už jsem to dával pod článek o 4C, tak ti co to tam viděli prominou, ale s ohledem na ten článek výše se to sem docela hodí)

"Poměrně slušné zprávy z italského trhu za červenec.... Trh klesá, ale prodeje FGA klesají pomaleji, takže tržní podíl roste....
I přes pokles trhu rostou prodeje F500, Giulietta je ve své třídě druhá hned za Golfem (velice těsně), "Y" je ve své třídě druhá hned za Puntem a Freemontu se prodalo 2.000ks, což jej poslalo na první místo ve střední třídě, kam jej italské statistiky řadí. Docela zajímavé, že přebouchaného Dodge se v Itálii prodá ca o 50% víc než Passatu, který je v dané třídě na druhém místě...."

PS: včera jsem jezdil s Twin-airem v F500. Rozhodně to stojí za zkoušku - ať už v dobrém nebo zlém. Pružnost pod 3000 otáček defacto 0 (ikdyž ten motor byl syrový, najeto jen 900km), ovšem pak je to docela mazec. 140kmh po okresce to zvládne jak nic.... Opravdu zajímavé auto....
Rozbalit vlákno
13
4. 8. 2011 10:37
Re: Český debakl Fiatu....
Murphy, tak to si trafil, ze sa v europe Alfa dobre predava. >:D . O Slovensku, ci Cesku, no dobre. Skusme Rakusko. Tak za Jun (Jul nie je este uvedeny):

VW 5561 ks
Opel 2485 ks
Ford 2193
Renault Dacia 2103
Skoda 1672
Bmw-Mini 1669
Hyundai 1575 (kde su tie tvoje 3 ks >:D >:D >:D
Peugeot 1523

Skoda Fabia 614 ks
Hyundai i 30 - 597 ks
Avatar - ethicon
4. 8. 2011 11:15
Re: Český debakl Fiatu....
Murphy určite myslel čísla z akých Alfa vychádzala minulý rok...predaje narástli v európe cca o 50% a to má vlastne len dva predajné modely...
4. 8. 2011 11:58
Re: Český debakl Fiatu....
Augustýne, synku, evidentně jsi nepochopil co jsem napsal.... :'-(
Zkus ti projít tyto tabulky, rozšíří ti to obzory.... bavíme se (překvapivě) o EVROPĚ...

[odkaz]
4. 8. 2011 12:05
Re: Český debakl Fiatu....
Čísla za celou Evropu (EU + EFTA) 1-6/2011 vs. 1-6/2010:
Alfa Romeo 78.393 ks vs. 53.029 ks (+47,8%)

[odkaz]
Avatar - ethicon
4. 8. 2011 11:06
Re: Český debakl Fiatu....
v júli je Giulietta na talianskom trhu vo svojej triede prvá...prvýkrát predbehla Golf...samozrejme ak sa bavíme len o talianskom trhu...
4. 8. 2011 11:29
Re: Český debakl Fiatu....
O taliansku nepochybujem. Kuknul som sa lepsie na tu Alfu v Rakusku. Za maj su uz podrobne analyzy.
Alfa ma na konte 320ks. Na prvy pohlad dobre cislo ale este mensie ako toto, to uz mi dalo namahu.
Opel 2677
Kia 910

Alfa 320
Subaru 150
Honda 208
Porsche 80
Lancia 39
Jaguar 26
Daihaitsu 22
Saab 16
Lada 4
Cadillac 2
Ostatne boli väcsinou po 1 kuse.

Inac taky Chevrolet 443 ks. :yes:
4. 8. 2011 13:29
Re: Český debakl Fiatu....
Agustine, POZOR, dal jsi se do debaty s bandou největších trotlů tady na foru. Věcné argumenty s nimi nehnou, za chvíli jejich hysterie vyletí do záplavy demagogie okořeněné nadávkami nebo sáhodlouhých nesmyslných litanií a la jejich Duce wolff o kousek výše.

Mně by spíš zajímal ten odkaz na Rakousko, nijak usilovně jsem vygooglovával počty a skladbu aut prodaných v Evropě, ale k nějakému slušnému vysledku jsem se nedohrabal. Svého času jsme se dostal na statistiku prodejů ve Švédsku (tam byla loni škodovka, hzundai, kia a francouzi tak plus mínus na stejné úrovni, fiat níž, poku si to dobře pamatuji). Máš nějekej dobrej odkaz, kde jsou prodeje tak, jako to uvádíš pro Rakousko? Mně fakta zajímají víc, než vytí wolffi smečky. Nakonec argumenty, jak to bylo loni jsou tady skutečně v tuto chvíli důležité.....
4. 8. 2011 13:43
Re: Český debakl Fiatu....
Skoda, ze sa moc nevyznam do pocitacov, inac by som ti to poslal i odkazom, ale toto musis otvorit cez PDF a tak to uz cez odkaz poslat neviem. V kazdom pripade ja mam rakuske statistiky z: WWW.STATISTIK.AT a potom si tam pri moznostiach nahod: VERKEHR (Doprava), pretoze tam zu zahrnute vsetky mozne statistiky. A k by to nevyslo, napis :-)
4. 8. 2011 13:58
Re: Český debakl Fiatu....
Berane, Skusam to, snad to pojde. Hladaj to tu: [odkaz]
Nakoniec si len potverd: Neuzulassungen (novo prihlasene auta) a konkretny mesiac.
4. 8. 2011 15:50
Re: Český debakl Fiatu....
Díky, jde to, měj se.
4. 8. 2011 12:03
Re: Český debakl Fiatu....
podle tohoto [odkaz] je druhá.
Možná se díváš na statistiku podle karoserie a tam ano, samotných hatchbaků Giulietty se prodalo víc než Golfů hatch, ale Golf má ještě kombi, že.... ;-)
Avatar - ethicon
4. 8. 2011 12:08
Re: Český debakl Fiatu....
ano myslel som hatchback...Giulietta kombi nemá a dúfam ani nebude mat.. ;-) a čo je na tom Chevrolete :yes: ?? ale niekomu sa možno páči aj taká Epica či Aveo >:-[]
4. 8. 2011 13:36
Re: Český debakl Fiatu....
Tie statistiky su podla znacky a nie podla karoserie :-) . Nepochybujem, ze sa Alfe dari lepsie ako pred rokom, ale podla mojho nazoru, horsie ako pred rokom to uz nemohlo ani byt!!! a i preto su tie cisla z oproti roku vyssie. V celkovom porovnani su vsak tie cisla, hovorim za seba, velmi male. A Chevrolet sa mi nepaci...ten som uviedol len ako priklad, ze i ten, podla mna nie lubivy Chevrolet s 443 ks je na tom lepsie ako krasne Alfa Romea s 320 ks. A to hovori o niecom. Ale ako si uviedol, inde sa predava lepsie a ja tvojim odkazom verim :-)
4. 8. 2011 10:43
Tak jsem z toho nějaký zmatený...
... už mockrát jsem tu četl, jak jde škodovka a celý koncern do háje, jak vyklízejí pozice a nezadržitelně klesá tržní podíl, Topper tu dokonce sliboval, že už je v podstatě za dveřmi asijská invaze v Evropě a vše evropské konečně podlehne asijskému trendu. Těšil jsem se jako správný Čech až tu bude všechno korejské, jogurt z rákosu, příjemné a voňavé kvalitní plasty, asijská architektura, ranní rozcvičky na provozovnách korejsko-české pošty a ono zase nic. Po slibném červnovém náznaku vyklízení pozic a odevzávání se do područí hyperkvalitního a superlevného korejského produktu to najednou v červenci vypadá, že ta absolutně nesnesitelná, nemoderní, poruchová a hlavně!!! PŘEDRAŽENÁ škodovka, která jen zbytečně podporuje naší ekonomiku a zaměstnává tu nějakých trapných sto tisíc lidí, to nechce vzdát... No nic, počkáme, chytneme se s Topperem za ruce a budeme společně, s pohledem upřeným k východu, vyhlížet lepší zítřky, kdy budeme všichni jednotně podporovat korejské národní hospodářství. Ještě že jsou ti korejci tak hloupí a u nich doma stejně chytře, jako my tady, nepodporují evropskou a nedejbože českou ekonomiku a blázni kupují hlavně svoji domácí produkci.... >:D
Rozbalit vlákno
25
4. 8. 2011 11:13
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
No pozor, Topper to mozno niekedy prehana ale zas nie nasilnou formou :-) a to sa mi na nom paci. V kazdom pripade s tym tlakom korejskych auto do europy ma Topper zcasti pravdu. Pozri na Rakusko. Cast som uz uviedol hore a porovnam tendenciu. Skodovku to neohrozuje ale ostatne znacky - v prospech Kia, Hyundai- naozaj klesaju.

Skoda Hyundai Kia

01/11 1597 1211 778
02 1454 1240 714
03 1851 1580 840
04 1865 1758 1075
05 2034 1488 910
06 1672 1575 1085
4. 8. 2011 13:40
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Já bych řekl, že z trhu pomalu vystrnadili třeba FIAT a využili výkyvů francouzů i třeba Opela. Otázka je, jestli lze pokládat v Evropě navržené (nota bene jedním z nejlepších evropských designerů), vyzkoušené a kompletně vyráběné auto pokládat za korejské a nebo za evropské vyráběné korejským kapitálem. Tahle auta jsou víc evropská než řada výrobku vyráběných u nás - třeba elektronika Panasonic v Čechách a Sony na Slovensku.....
4. 8. 2011 11:28
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
ja by som to skor videl na VYHODY PRE SPOTREBITELA...
je samozrejme, ze treba byt patriotom (co aj v pripade Hyundaiu v CZ budes) nakolko vsetci vieme, ze Skoda nie je rydzym ceskym produktom...

takze este raz...kupujem to, z coho mam vyhody...v pripade H/K je to cena, spolahlivost, motory, zaruka, servis a imidz...
Avatar - strýček BOB
4. 8. 2011 11:39
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Krátkozraké, ale jinak souhlas. Ano, toto je ukázkové chování houpáka z Evropy. Hlavně když je to levné, tedy žrádlo z lídlu, nebo bakeliťák z Nošovic...všechno jedno, hlavně když je to levné. ;-\
4. 8. 2011 11:50
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Zmatený? To asi ano! Ono to totiž o leccčems svědčí a je už čas přehodnotit zažité, ustrnulé stereotypy - např. o "bakeliťácích z Nošovic" !!! Nejvíce ze značkového TOP10 roste Hyundai. Jeho 6570 registrací (+1289 ks) představuje tržní podíl 6,5 %... iDnes/Ekonomika: červenec 2011: "Nošovický Hyundai, který ještě stále nevyrábí na plnou kapacitu, už pomalu dohání automobilku TPCA. Letos mu výroba stoupla o 30%." ( [odkaz] ) ... Není divu, NĚCO se děje a o lecčems to svědčí: Vítězem reportu AutoBild 2010 se stal Hyundai jako první korejská značka v jeho historii!!!

Značka Hyundai v roce 2010 předběhla tradiční vítěze předchozích let - japonské značky Toyota a Mazda. Pro lidi z automobilové branže to není žádné překvapení. Ředitelé výrobních závodů BMW veřejně chválí příkladné výrobní metody značky Hyundai. Christian Klingler, člen představenstva Volkswagen pro oblast prodeje, dává pokroky dosažené značkou Hyundai za příklad pro vlastní práci: "Hyundai je číslo 1, od něj se můžeme učit."
4. 8. 2011 11:52
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
value for money - tento pojem asi nepoznas ;-)

tych hlupackov sa rocne najde okolo 4 000 000!
Bobe :no:
4. 8. 2011 11:58
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Zde v tomto testu (hovoříme zde o spolehlivosti, kvalitě) AUTO BILD Quality Report 2010 se nebral žádný ohled na "value for money" atp. !!! Všechny automobilové značky bez rozdílu...

Značka Hyundai se umístila na PRVNÍM místě v onom nezávislém hodnocení kvality „Auto Bild Qualitätsreport 2010", které organizuje přední německý motoristický časopis Auto Bild. Značka Hyundai přitom předčila všechny ostatní výrobce automobilů včetně Toyoty a německých značek... Těžiště průzkumu spočívá na vozidlech ve věku od 3 do 7 let... Další úspěch zaznamenal např. model i30 značky Hyundai ve Velké Británii. Byl tam vyhlášen nejspolehlivějším vozem nižší střední třídy v anketě předplatitelů renomovaného průvodce pro spotřebitele „Which?" !!! ;-)
4. 8. 2011 12:01
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Máš recht, proto píšu, že ti korejci jsou úplně pitomý, podívej se na jejich domácí trh, v první desítce možná patnáctce nejprodávanějších modelů nenajdeš ani jedno auto mimo domácí výrobce. Jsou tak hloupý, že podporují domácí ekonomiku... Blázni.
Super pro spotřebitele je, že díky tlaku levných aut z Asie, které samozřejmě chytří a racionálně uvažující kupující začínají preferovat, evropští výrobci přizpůsobují tomuto trendu a každá nová genera evropských aut je blíže a blíže těm hyperkvalitním vozům z Koree. Ve výsledku to znamená, že se šetří na kvalitních materiálech, čím dál častěji v autech uvidíme nevídané - plastové patentky, suchý zip... Důležitá je ale výhoda pro spotřebitele!!! Je to levné!!! Bomba. Včera jsem si koupil buřt v tescu, byl nesmírně výhodný pro spotřebitele, sice se nedal žrát, ale kilo bylo za 39,90!!! Jen víc tlaku na cenu, budeme mít kvalitnější auta z Asie, nábytek z polska a buřty z kůží a brambor... :yes:
4. 8. 2011 12:11
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Nemáš recht ;-) ... "buřt, který se nedá žrát, ale je to levné!" Ty snad nevidíš, nečteš, neslyšíš... nechápu: zde se hovoří právě spíše o tom, že "buřt chutná" !!! Hodnotilo se následující:

Celkové hodnocení výrobce se skládá až se sedmi dílčích hodnocení, z nichž každé má stejnou váhu.
Anketa AUTO BILD Reprezentativní písemná anketa na téma kvalita / spolehlivost provedená agenturou pro výzkum spotřebitelského chování GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) na základě 9278 interview s majiteli automobilů. Stěžejní otázkou je: "Jak hodnotíte kvalitu vlastní automobilové značky na stupnici od 1 do 10 bodů?"
Svolávací akce / Dodatečné vylepšení Jaké poruchy nebo výpadky se objevily? Byly dodatečné vylepšení relevantní z hlediska bezpečnosti? Jakého počtu vozidel se týkaly? Jak reagoval výrobce? Byla záležitost postiženého zákazníka zdvořile vyřízena? Byly informace výrobce transparentní a srozumitelné?
Report autorizovaných zkušeben TÜV Brzdy, řízení, nápravy, karoserie a osvětlení - zde jde o provozní bezpečnost. Extrakt z přibližně 7,5 milionu povinných velkých technických prohlídek 208 modelů. Výsledky jsou podrobně publikovány v ročence AUTO BILD TÜV-Report.
Dlouhodobý test AUTO BILD 100.000 kilometrů v téměř nepřetržitém provozu. Neustále se měnící řidiči a podmínky při zkušebních jízdách po celé Evropě. Po skončení testu se vozidlo kompletně rozebere a bilancuje se: Zůstalo vozidlo pro poruchu nepojízdné? Co se pokazilo a co se osvědčilo? Jak vysoké byly náklady?
Stížnosti zaslané redakci AUTO BILD Každý rok přijde do redakce magazínu AUTO BILD kolem 11.000 dopisů a e-mailů - od čtenářů, kteří mají často velké problémy se svým autem. Hlavními tématy jsou chyby produktů a problémy s opravnami.
Test autorizovaných servisů AUTO BILD Zkoušené vozidlo připravené chybami v autorizované zkušebně DEKRA se přistaví do 8 autorizovaných servisů na velkou prohlídku. Kolik chyb odhalí servis? Postupuje autorizovaný servis důsledně a zcela podle plánu servisních úkonů předepsaných výrobcem?
Záruka Jakou ochranu mají majitelé automobilů když selže technika? Zde už léta dominují asijští výrobci, oproti tomu němečtí výrobci jsou při záručních opravách skoupí.

Hyundai vyhrála!!! Nešlo zde o CENUUUUUUUUUUU!!! Ale "chuť" ;-)
4. 8. 2011 13:25
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
:yes:
4. 8. 2011 13:47
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 12:25
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Tak hovořit u Korejců o tom, že kupuješ imidz je slušný úlet.
4. 8. 2011 12:28
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
a co tak imidz spolahliveho auta??? >:D
4. 8. 2011 12:37
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Tak "IMAGE" např. Hyundai neustále a rapidně roste... nevím, co pořád ono "korejci" znamená v tomto globalizovaném světě (o automobilech ani nemluvě)... Korejské (Jižní Korea) jsou společnosti LG, Samsung, Kia, Hyundai a další... o kvalitách těchto značek v elektronickém a automobilovém průmyslu snad již nikdo nepochybuje... !!! A hovoříme-li o "image Hyundai" jako ve smyslu designu atp.; uvědomme si, že mnohé studie designu jsou čistě evropské - německé v tomto případě: např. "i Hyundai i40 se může pochlubit čistě evropským charakterem. Jeho design a konstrukce jsou dílem Evropského výzkumného a vývojového střediska Hyundai se sídlem v německém Rüsselsheimu. Tvarové originální řešení představuje nový evoluční stupeň ve vývoji jedinečného stylu značky Hyundai. DNA designu s fluidními tvary, která umožnila vytvořit dynamický exteriér, nezapře inspiraci ladnými liniemi vyskytujícími se v přírodě." ... ;-)
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 12:53
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Tak zatím jediná image Kia a Hyunday je ta, že jsou levný. Což taky úplně neplatí.
A Jestli je i40 Evropská, tak jsi asi moc Evropských aut neviděl. myslíš to auto, co razí fylozofii "čím víc oblin a prolisů, tím víc auto" To nemůžeš myslet vážně, že tohle má být představa Evropského designu. Interier to samé. Přes celou palubovku je křívá tyč, aby to bylo víc "Evropské". O těch ladných liniích vyskytujících se v přírodě by jsem se radši nevyjadřoval. Jdi se podívat do městského parku, co za ladné linie se tam válí v trávě >:D , těm se to podobá asi nejvíce. Korejská elektronika je velice dobrá, tam není o čem diskutovat, ale u té se design moc měnit nedá. Ale až jednou vyrobí auto, co bude vyloženě hezké, tak snad koupím prase a dva sudy a udělám gardenparty.
Podívej se třeba na zrůdičky ix35 a Sportage. Přijde ti ten design povedený. Na sportage asi zkusili šetřit tím, že okýnka vymění za jakésy mikroprůzory a pokusí se vyvolat dojem obrněného auta. U IX35 se inspirovali asi u paroubka a jeho kamarádů Ufonů, protože jinak mě nenapadá, co musel designér požít za model, aby tohle vytvořil. Proč musejí ničit, to co bylo pěkný. Santa Fe je moc pěkný auto. Rád se za ním ohlídnu, předchozí sorento a sportage taky. To byli auta, co měli co říct. I ceed je designově poměrně povedený.
4. 8. 2011 13:07
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
"Tak zatím jediná image Kia a Hyunday je ta, že jsou levný..." ??? To snad nemyslíš vážně "jediná" ... tohle už je jen k smíchu dnes... image se buduje i na kvalitě vozů! - Vítězem reportu kvality AutoBild 2010 se stal Hyundai jako první korejská značka v jeho historii. Značka Hyundai v roce 2010 předběhla tradiční vítěze předchozích let - japonské značky Toyota a Mazda. Pro lidi z automobilové branže to není žádné překvapení. Ředitelé výrobních závodů BMW veřejně chválí příkladné výrobní metody značky Hyundai. Christian Klingler, člen představenstva Volkswagen pro oblast prodeje, dává pokroky dosažené značkou Hyundai za příklad pro vlastní práci: "Hyundai je číslo 1, od něj se můžeme učit." - Tohle image pozvedává - to je jisté!!! Nejde o "levný" - ale i kvalitní! Co se týká designu a Evropy: měl jsem na mysli, že design byl u i40 i i30 tvořen evropskými designéry... a že kdosi chce posunout ztuhlé představy o designu jinde - je originální a snad i dobré! Se podívej, jak se posouvá design automobilů za posledních 20 let např. Prostě někdo vždy posunul "tvary" jinde, vpřed... tím neříkám, např. design ix35 se mi taky moc nelíbí... osobně... :-)
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 14:04
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Díky že jsi sem asi po páté pod jedním článkem napsal, že se hyundai umístila v nějaké anketě. Už jsem to tu asi třikrát od tebe četl >:D
S mým pohledem na design korejců se stejně nic nezmění. Pro mě to jsou jedny z nejošklivějších aut na trhu a to jak zvenku tak zevnitř.
4. 8. 2011 14:17
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Uváděl jsem onen "článek" o kvalitě vzhledem k reakci: "Tak hovořit u Korejců o tom, že kupuješ imidz je slušný úlet." ... Abych důrazně poukázal, že image značky se buduje nejen cenou (prodejností), designem, ale i spolehlivostí a kvalitou vozu... (přičemž nezastírám, že se to vše dá vždy nějak objektivně zhodnotit všechno...) ;-)
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 14:24
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
No vždyt jo. Já jsem rád, že jsem si mohl počtvrté přečít o tom, jak se hyundai umístila v anketě. Většinou čtu všechny články čtyřikrát >:D Možná si to přečtu ještě jednou (až to zase nakopíruješ pod nějaký příspěvek)
4. 8. 2011 16:24
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
To, že to pro lidi z branže není překvapením pro trh téměř nic neznamená. Musíš o tom přesvědčit hlavně potencionálního zákazníka. Krásný příklad lze vidět u Alfy, resp. italů obecně. Období, kdy byli problémy s kvalitou (a to ještě né s celkovou) ovlivnilo vnímání značek a produktů na další roky dopředu, i když je realita jiná. Stejně tak Hyundai a Kia musí pořád pracovat na zlepšování image jednoduchých a levných výrobců/značek, které se pořád ještě uplně nezbavili. Co do vnímání kvality se už dotahují na evropu, ale stále tam nejsou. Na druhou stranu plně chápu uznání kolegů z branže, protože tyto 2 značky (u Hyundai to cítím silněji) udělali obrovský kus práce a postupnými, očividně promyšlenými kroky se razantně dotahují na zaběhlé konkurenty. Z evropských značek lze podobně promyšlený a cílený tah na branku cítit nejvíce u Audi. Vlastně prakticky jen u Audi.
4. 8. 2011 13:25
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
nj__a preto sa tej ix35ky predalo minuly rok 48 783 ks a stalo sa tak 5. najpredavanejsim autom v segmente... Sportage 31 155 ks, cize sa tak H/K stala DRUHYM NAJZIADANEJSIM KONCERNOM v strednej triede SUV....

beriem to, pacit sa ti nemusi__mne sa napr hnusi Fabia, Yeti....to su skvosty k pohladaniu...
4. 8. 2011 14:06
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Pani, ked tu citam od niektorych tie hlasky o nekvalitnych a super lacnych korejskych autach, ktore kupuju len ti najchudobnejsi, ktori na nic lepsie nemaju-tak uz som sa dopatral i k predajom za Jul v Rakusku. Tak v tej preduchobnelej >:D >:D krajine sa rozhodlo pre strasne poruchovu >:D Kiu 1022 a pre ten strasny >:D Hyundai dokonca 1708 blbcov >:D . Cize spolu 2730 :yes: :yes: :yes: Rakusanov, ktori ako citam nemali peniaze na nic lepsie sa len za jul rozhodli si kupit Kiu alebo Hyundai. Ale od urcitych "odbornikov" tu budem stale citat, ze vlastne tieto dve znacky sa za hranicami Ceska a Slovenska vobec nepredavaju >:D
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 14:25
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
Fakt? A kde tu je nějaká zmínka o tom, že se za hranicema česka neprodávají?
4. 8. 2011 15:28
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
To uz tu prebehlo v diskusiach aspon 100 krat, ze ten uspech kie ci Hyundaie spociva v nasom ceskom-slovenskom trhu a vzhladom na ich chapanie ako "domacich znaciek", ale ze na zapade to nikto nekupuje >:D .Myslim si, ze si mnohi ako "vzor" brali francuzsky trh.
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 16:37
Re: Tak jsem z toho nějaký zmatený...
zajímavé, že jsem to tu nikde v diskuzi ještě neviděl.
4. 8. 2011 10:49
pomerujete, jak hosi v satne
kvantita, kvalita a uspech jsou tri ruzne pojmy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
4. 8. 2011 14:39
Re: pomerujete, jak hosi v satne
..ale set sakramentsky související, kdo chce úspěch tak bez kvality i bez kvantity jej nedosáhne...
Avatar - Guttalax
4. 8. 2011 10:56
šiškebab
;-) Prodej je ne očekávané úrovni. Takže nic překvapujícího.Kia poskočila o jedno místo jen díky tomu ,že už rok mastí auta za 269 900,- a jako první roztočila korejský sen.Taky se asi těchto akčních modelů prodá nejvíc.VW-FORD -RENAULT je v pololetí na počtu prodeje ,kdy Kia bude ráda,když to dosáhne koncem roku.Picanto zas takový trhák není-RIO bude později.Ale i tak když se sečtou prodeje HY-KI,tak začínají být tyto vozy častěji vidět.Do 300 tisíc je to tak volba50 na 50 zda koupit korejce ,nebo něco evropského. Volba je na lidech.K běžnému provozu je skoro jedno co si pořídíte. Je to jen na vkusu a fandovství ke značce. Nad 300 bych už korejce nevolil a šáhl po jistějším výrobci.K té Alfě. Tá je ve zcela jiné cenové relaci a s tuctovkama nelze vůbec srovnávat. Spíš by bylo lepší rozdělit prodeje podle ceny vozu např. 200-300tis. :-! Tak nějak mi začal chybět v TV šedivák co si plive na fyží ---sedúúúúúúm---- >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 11:26
Je to pořád podobný
Co dodat. Škoda byla, je a bude na domácím trhu jednička. Takže tady asi nikdo nečekal nic jiného. A co víc si přát, než aby byla Domácí automobilka na domácím trhu úspěšná. Navíc k přihlédnutí stáří modelů

Octavia 2004 (fl 2008)
Roomster 2006 (fl 2010)
Fabia 2007 (fl 2010)
Superb 2008
Yeti 2009

Pokud se podíváme na stáří tří prvních modelů, tak korejci by už v případě octavie pomalu představovali třetí generaci ceeda.

Pak od druhého do sedmého místa je situace téměř nejistá. Dá se předpokládat, že se o umístění poperou Ford, VW a Renaul. Následovat budou korejci a Peugeot. Modelová ofenziva peugeotu pomohla a nebál by jsem se tvrdit, že na konci roku by mohl být na pátém místě. Víše v našich končinách bohužel asi nedosáhne, nebo alespoň ne dokud neuvede ještě jiné nové modely.

Dále už pak stojí za zmínku snad jen strmý pád Fiatu. To je skoro škoda. Sice to není má krevní skupina, ale oživoval zdejší vody Italskou "směsí". Například GP je moc pěkné auto a i Bravo je celkem k světu. Bohužel staré modely a ne zcela příznivé ceny moc Fiatu nenahrávají. Takže zde boduje velice vydařená Panda a jinak nic moc. Jediný novější model v nabídce fiatu je kýčovitá 500.

Ani dalšímu Italovi se tady moc nedaří. Alfa Romeo moc přesvědčivé výsledky nepředvádí. Částečně za to může vyšší cena, částečně horší pověst a předpokládám že značně nový vykulený homolook jejich modelů. Takže příznivcům předešlích Alf (Brera, GT, Spider, 159) muselo žalem puknout srdce.

Ještě se pozastavím u Dacie. Tam probíhá DusterBoom. Není se co divit. Za takovou cenu se jiné SUV a podobně schopnými terénními schopnostmi nekoupí. Ale předpovídám jí podobný průběh jako měl LOgan. Velký BUM a pozvolné upadání. Až se trh nasití, tak začne pozvolna klesat.
Rozbalit vlákno
11
4. 8. 2011 13:56
Re: Je to pořád podobný
evropa je současnou Alfou tak zhnusená, že Alfa navyšuje prodeje o 50%.... (jak už jsem psal výše, včetně odkazu....). A na těch prodejích se tebou glorifikovaná 159/Brera opravdu nepodílí....

Svět se zbláznil.... :'-(

Jinak docela by mě zajímalo, jak by optika 159 vypadala na Giuliettě, která má (kvůli ochraně chodců, jako jakýkoliv jiný hatch v dané třídě) o dost vyšší čumák....
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 14:15
Re: Je to pořád podobný
ono 50% z ničeho se udělá snadno. Takže je 50% a 50%. Nic to nemění na tom, že součastné dvě Alfy mají homolook. A opravdu jsem nepomýšlel na to, že by naroubovali předek ze159 na homojuliettu. Ale předpokládám, že existuje víc designů, než tyto dva. Takže klidně to mohli udělat jinak. Dokážu si představit pěkné Barbie v Juliette, k těm by docela i seděla. V mittu si nedokážu představit nikoho, protože vykulení mitta přesáhlo hranici únosného. Problém je v tom, že Barbie čím dál častěji sedlají radši třítunový óóóbr auta, ve kterých nejsou ani vidět.
4. 8. 2011 14:26
Re: Je to pořád podobný
ber to tak že to je 50.000ks prodaných aut navíc. Letos bude mít Alfa nejvyšší prodeje za posledních 7 let....

Jinak ti "homo" byli asi i v porotě evropského auta roku atd.... je to trošku primitivní škatulkování....

Níže ti vadí, že někdo dělá narážky na druhou světovou (což je vážně trapas) a tady podobně stupidně valíš něco o homoautech.... 8-s
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 14:38
Re: Je to pořád podobný
Tak ono když se podíváš na některá auta roku, tak se není čemu divit. Podle těch anket by jsem se moc neorientoval.
A jinak psát o znásilňování a vraždění není úplně to samé, jako pojmenovat vzhled auta podle toho, jak na mě působí. Aby jsem ti to přirovnal, tak předchozí alfy byli prostě kádr, třeba jako Stalone ve filmu Rocky a nové jsou spíš jak Dicaprio v titaniku.
Avatar - Andromeda
4. 8. 2011 14:44
Re: Je to pořád podobný
Hm, tak to ti nezbývá, než kontaktovat a na pravou víru designerskou převést ony desítky tisíc těch "nicek", co to překonávající hranici únosného - světe div se - většinou za vlastní koupili. Skandál, že ? Nezapomenout na selekci kupců sociologu, třeba vyděláš na prodeji dat marketingu Alfice, a nejen jí. Možná, že se designeři a vrcholný management, včetně CEO chytí za frňáčky a nechají se poučit o pojmu "homolook" a okamžitě zakročí...
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 16:41
Re: Je to pořád podobný
Správně jsi napsal "desítky tisíc" což hovoří už samo o sobě. Ale když se může stovky tisíc Čechů dívat na různé podivnosti jako je ordinace, proč by si pár jedinců nemohlo koupit vykulenou Alfu.
Avatar - Andromeda
5. 8. 2011 02:22
Re: Je to pořád podobný
Tak zrovna v kategorii a v případě Mita jsou desítky tisíc vcelku úspěch, nebo snad jde o nějakou extra lidovou verzi ala Picanto ? Samozřejmě myslím roční prodeje. Jistě, desing je kontroverzní, ale nikdo tě nenutí si ji kupovat a pokud tě straší, tak si jí nevšímej. Evidentně na to má spousta majitelů jiný názor. Když jsme u těch prodejů, tak za červen v Itálii 1973 ks (např.více než Passat,P207,P 308,Audi A1,Renault Scenic...), ve Francii 653 ks (více než Kia Venga,Seat Leon,Toyota Auris,BMW 5,...), v Německu 232 ks ( více než Chevrolet Cruze,Jaguar XF,Renault Espace,Citroen DS4,...) - kruci, to jsou mi paradoxy, že? Namátkou jsem vybral vozy z vícero segmentů pro letmou demonstraci toho, že se jednak trhy liší jak v číslech, tak v prodejní skladbě a to, na co tady opakovaně svěřepě pliveš v delší časové ose, je jinde a jinými ( co je podstatné reálnými zákazníky) viděno podstatně jinak. O Julče nemluvím, její čísla jsou na Alfici mnohem optimističtější a tvoje opět x kráte opakované tvrďácké" odsudky čerstvě říznuté homokvalifikací mají zákazníci víš kde . Pokud se ti nelíbí v pohodě, ale cpát to sem tvrdohlavě každou chvíli, v trošku jiném balení, je malinko mimo a většího tvrďáka ani experta to z tebe neudělá.
Add: to přirovnání, minimálně v řádech, se ti ale vůbec nepovidlo...Když chceš někomu nebo něčemu nasadit oslí hlavu, musíš být minimálně alespoň v ten moment o fous chytřejší, šikovnější, než objekt či osoba tvojí bohulibé snahy... ;-)
Avatar - kari.laz
5. 8. 2011 09:59
Re: Je to pořád podobný
Tak to tvé srovnání je hodně absurdní. Srovnáváš ITALSKOU značku na ITALSKÉM trhu a vychvaluješ, že tam má lepší prodeje než Francouzi, nebo němci za třičtvrtě milionu. To je fakt divný, že se jí tolik prodalo >:D
Ve francii to srovnáváš s BMW5. Povím ti, že u nás je úspěšný roomster jako hrom, protože se ho prodá víc než Ferrari Itali a Lamborghini Aventador >:D
A tak by jsem mohl pokračovat.
Pro Alfu to znamená určité zvednutí, ale pokud je někdo na dně, tak už jinam nemůže, Ale spása pro Alfu to určitě není. Spíše jen takové udržení se naživu. Pokud nepřijdou s modely, co by zákazníky chytli a co budou vypadat jak Alfy a ne jak auto pro Barbie a Kena, tak se z místa moc nepohnou.
Avatar - Andromeda
5. 8. 2011 12:45
Re: Je to pořád podobný
Koukám, že jsou menší problémy s chápáním (minimálně mnou) psaného textu, tak to nic, suplovat nikoho a nic nemíním - je to marný, je to marný... Jako bych nic nepsal... :-!
Avatar - Andromeda
5. 8. 2011 12:47
Re: Je to pořád podobný
Omylem se mi podařilo 2x-te odeslat stejný text... :-! , tak alespoň editace...
Vlastně pro úplnost dodám umístění v daných, mnou díky velikosti trhu vybraných zemích (vzhledem k velikosti zmíněných trhů jsi si po uvedení čísel mohl podíl a umístění odvodit zhruba sám ),tak to uvedu v pořadí: země,umístění,počet prodaných vozů,tržní podíl v % v onom měsíci...Více polopaticky už to nejde!
1.Itálie -> 20 / 1973 / 1,2%
2.Francie -> 71 / 653 / 0,3%
3.Germany -> 154 / 232 / 0,1%
Nicméně si s těmi daty a jejich interpretací nekomplikuj život, myslím, že jsem k tématu z mého pohledu řekl vše a dál to nemá cenu.
Avatar - Barrichello
5. 8. 2011 10:00
Re: Je to pořád podobný
Co si vít přát, hehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhe >:D >:D >:D >:D >:D >:D
4. 8. 2011 11:43
HYUNDAI ROSTE!
Nejvíce ze značkového TOP10 roste Hyundai. Jeho 6570 registrací (+1289 ks) představuje tržní podíl 6,5 %... iDnes/Ekonomika: červenec 2011: "Nošovický Hyundai, který ještě stále nevyrábí na plnou kapacitu, už pomalu dohání automobilku TPCA. Letos mu výroba stoupla o 30%." ( [odkaz] ) ... Není divu, NĚCO se děje a o lecčems to svědčí: Vítězem reportu AutoBild 2010 se stal Hyundai jako první korejská značka v jeho historii!!!

Značka Hyundai v roce 2010 předběhla tradiční vítěze předchozích let - japonské značky Toyota a Mazda. Pro lidi z automobilové branže to není žádné překvapení. Ředitelé výrobních závodů BMW veřejně chválí příkladné výrobní metody značky Hyundai. Christian Klingler, člen představenstva Volkswagen pro oblast prodeje, dává pokroky dosažené značkou Hyundai za příklad pro vlastní práci: "Hyundai je číslo 1, od něj se můžeme učit."
Rozbalit vlákno
11
4. 8. 2011 13:35
Re: HYUNDAI ROSTE!
No to je přesně ono... Hyundai vymyslel "buřt, který se nedá žrát", vymyslel buřt, do kterého dal aroma E24 aby to vonělo jako buřt, dal tam barvivo E75 aby to bylo barevné jako buřt, celé to zabalil do úhledného bakelitového střívka a je z toho nádherný a hlavně levný JAKO buřt - VÝHODNÝ PRO SPOTŘEBITELE!!! Lidi co do teď jedli slušný buřty vidí, že na oko stejný buřtík vyjde o pět korun na kilo levněji a chválí JAKO uzenáře, jak krásně tlačí cenu dolu a dělá něco pro spotřebitele. Opravdový uzenář, který aspoň občas udělá něco z masa je za zloděje... Pokud je opravdový uzenář zásadový a do jisté míry hloupý, pokračuje ve výrobě "drahých" buřtíků z masa a brzy mu dojde dech, neboť "chytrý" spotřebitel koupí přeci výhodnější zboží... Mazaný uzenář pochválí JAKO uzenáře, že je jednička, on opravdu je, vymyslel produkt, který je levný a lidi ho kupují, a tak jako správný mazaný uzenář, který chce vydělávat penízky začně postupně ubírat na masíčku, přidávat na bramborách... A máme tu co...? Skvěle fungující trh, spokojené jako uzenáře, spokojené věčně nespokojené spotřebitele a buřty, které se nedají žrát... Díky Ti Koreo, díky Topere, díky Icescente, těším se na lepší zítřky... :yes:
4. 8. 2011 13:55
Re: HYUNDAI ROSTE!
>:-[] podaj si prihlasku buřte [odkaz]

a to ti pride fer kupovat auta od Nemcov, co zabijali a znasilnovali nasich predkov a obrali ich o slobodu?????
to uz je v poho????
Avatar - strýček BOB
4. 8. 2011 14:13
Re: HYUNDAI ROSTE!
Hochu, nyní jsi tomu nasadil korunu :'-(
4. 8. 2011 14:17
Re: HYUNDAI ROSTE!
na hlupe argumenty__"hlupa" odpoved...
4. 8. 2011 16:32
Re: HYUNDAI ROSTE!
Ne, na hloupé adorování značky, které je často vytýkáno jistému uživateli vtipná odpověď s trochou nadsázky a na to blbost a omezenost dosti hrubého zrna. :-!
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 14:22
Re: HYUNDAI ROSTE!
to je jasný, korejci nikdy ve válce nebyli a když byli tak těm druhým jenom hubovali, natož aby je vraždili. Narážka na druhou světovou válku je absolutně to nejubožejší, co si mohl vymyslet. Tak se nezapoměň poplácat po zádech jak jsi jim to nandal chudáčku.

A jen pro připomenutí:
V dobách druhé světové války (1939–1945) získalo Slovensko formální samostatnost (Slovenský štát, oficiálně Slovenská republika), fakticky však bylo satelitem nacistického Německa.
4. 8. 2011 15:31
Re: HYUNDAI ROSTE!
pradedko by ta urcite pochvalil, ze si kupis auto od automobilky, ktoru kedysi zalozil hitler 8-s

no je mi jasne, ze doba je ina...Amici kupuju auta od Japoncov, a Europa od Nemcov...

btw Kari...ako je to s predajom 4007ky spravili pekne cislo minuly rok >:-[]
Avatar - kari.laz
4. 8. 2011 16:57
Re: HYUNDAI ROSTE!
4007 je nepoveená předělávka outlendera a já si to přiznám. Ta přední tlama je hrozná. Proč kupovat předělávku, když můžeš mít originál.

Můj děda si koupil Škodovku a představ si, že za války ukrýval partizány a tím pádem mu hrozilo zastřelení.

A proč ty vlastně prosazuješ Hyundai, když Slováci za války zběhli k Němcům? A co Italská autam když Benito Mussolini byl Hytlerův spojenec. To ti nevadí? A co všechny auta z východu, který ovládal Sovětský Svaz, který nás obsadil, ty ti taky nevadí? Nebo Americký auta, když mírumilovná Amerika je namočená snad v každé válce, co kdy byla a je. USA jsou tedy v pohodě?
4. 8. 2011 14:30
Re: HYUNDAI ROSTE!
Není to přesně ono... "aroma" a "tělo" automobilu takto u vozů posuzovat nelze... jednoduše a naposledy; jestli lidé, předpokládejme že trochu hodnotit umějí, napíší např. o i30 (Autokaleidoskop): "Příjemně nás překvapila KVALITA materiálů a vůbec celé dílenské zpracování..."; jestliže: "Hyundai se umístila na 1. místě ve velkém reportu KVALITY německého magazínu AUTO BILD"; a jestliže (Autohit): " a velice slušnou KVALITOU zpracování..."; a jinde (Autozone.cz): "KVALITNÍ auto z Koreje..."; a dále (Transportonline.cz): "Když usednete za volant a rozhlédnete se, obklopují vás KVALITNÍ materiály z tvrdších plastů vhodně zvolené v kombinaci tmavé a stříbrné barvy. Rovněž potahy sedaček byly velmi KVALITNÍ..." a jiné a jiné recenze (zatím vynechávám zahraniční...) - jestliže toto vše někdo napíše, jistě nepíše pouze o jakési imaginární "éčkové" či "aromatické" kvalitě tohoto vozu...
4. 8. 2011 16:45
Re: HYUNDAI ROSTE!
Odpověděl sis sám "překvapila kvalita materiálů". Když čtyřkař napíše najednou diktát na dvě mínus, je to taky překvapení. Jen ať se snaží, jenom by nemuseli tak urputně jít na cenu. Pak ty auta budou vyloženě spotřebka a po 60000km radši pryč z domu.
Avatar - Andromeda
4. 8. 2011 14:35
Re: HYUNDAI ROSTE!
Objevená Amerika? Vždycky je to jednou poprvé...A mimochodem, pro tvou informaci potravináři, dělají to tak všichni v oné, v oněch třídách. Piš si za uši slova ZISK a MARKETING...Bože, pravidelně se opakující zvěrstva různých domněnek, kdyby, teorií a konspirací kvůli marginálnímu místnímu trhu a potvrzení osobní geniality...
Avatar - Guttalax
4. 8. 2011 14:37
Nošo-Žili
Škoda v červenci zvýšila podíl na českém trhu s novými auty proti loňsku z 24 na 31 procent. Nejoblíbenějším zahraničním autem se v sedmém měsíci stala Kia cee´d. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
4. 8. 2011 14:46
C 4
Nyní se tedy o pět tisíc snižuje, a pozor! Za 289 900 Kč už nedostanete základní stupeň výbavy Attraction, ale bohatší Attraction Pack. Ten obsahuje proti Attraction navíc ve standardu například audiosystém s CD/MP3 přehrávačem, šesti reproduktory a ovládáním na volantu, přední mlhovky s funkcí přisvícení do zatáček a palubní počítač s ukazatelem vnější teploty.

Každý Citroën C4 obsahuje v základu mimo jiné klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, šest airbagů, dálkově ovládané centrální zamykání nebo elektricky ovládaná okna předních dveří a vyhřívaná zpětná zrcátka.Toto je hodně dobrá nabídka? :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
4. 8. 2011 15:51
Vítězové a poražení
Tak po řadě, Škoda je domácí výrobce (alespoň tak jej většina vidí) a v době kdy se jí extrémně daří venku asi přibude ubrekánků, že je předražená ale proč by nebyla když se jí daří. VW jede celoevropsky/světově takže ČR není žádná výjimka a nabízeným portfoliem modelů/motorů/ převodovek dokáží valchovat řadu trhů. U Fordů se zdá, že především nový Focus se chytá a zvláště s novými variantami (kombi) dokáže držet svůj historicky značný podíl na trhu a tvořit jakousi zlatou ligu společně s VW do které nikoho jiného nepustí zvláště po přešlapech některých bývalých konkurentů (no a tu ***ku u hatche asi brzo opraví v nějakém FL). Renault se snaží a cenově začíná podstřelovat duo HYKI což mu dále drží a vylepšuje pozice, jeho nejlepší trefou jsou včas založené a budované low-endy (Turecko a další) a skutečnost, že společně s VW, Fordem, HYKI a německou prémií tvoří skupinu producentů kteří mají jasnou koncepci, drží se jí a z dlouhodobého hlediska jim to nese zasloužené ovoce na rozdíl od zbytku pole. HYKI se pomalu odlepuje od cenového dna (ono se vydělávat musí) a protože dokázali kvalitu zvednout určitě nad úroveň řady konkurentů (Fiat ,Renault, PSA) tak jim nic nezbrání v dalším růstu zvláště na úkor některých jmenovaných značek i při vyšší cenové hladině. PSA i Opel by měli děkovat bohu a asi některým svých šikovným lidem, že drží první desítku protože jejich problém není vyrobit slušné auto ale určitá nevyzrálost ve strategii co vlastně chtějí, kam směřují jak toho dosáhnout a jak dlouhodobě udržet nastavený směr projevující se různými strategickými veletoči a piruetami které nikdy nejsou dobře (jdeme do vyšší střední pak nejdeme, jdeme do luxusní ale dlouho to jen slibujeme, opustíme tuto třídu na ja aber ale čím to nahradíme, tak se vrátíme a mnoho dalších přešlapů), u Opla jsou důvody jasné, GM jako vlastník je problém sám o sobě u PSA mi důvody moc zřejmé nejsou. Co se týče masové produkce tak co je za 10 místem tak nestojí za řeč vyjma prémie a luxusních výrobců. V prémii zuří válka jak mimo náš trh tak logicky samozřejmě i u nás a začíná se projevovat určitý odskok dvojky Audi a BMW kteří si to rozdávají hlava nehlava a to je skvělá zpráva pro budoucnost protože z tohoto souboje zatím vychází jako vítěz náročný zákazník. V lux. třídě stojí za povšimnutí prodeje Porsche protože to překonalo řadu „masových“ producentů a stále si drží svůj velmi vysoký standard. Bohužel dost smutně se začínají jevit pozice Japonců, vcelku hromadně opouštějí pozice a i když je zde určitě díl viny daný nedávnou přírodní katastrofou tak se obávám, že to bude nezvratný trend a Korea jejich pozice ráda obsadí (již obsadila?). Snad jedině Suzuki se drží a ukazuje v čem je síla (jednoduchá/spolehlivá auta za dobrou cenu).
Rozbalit vlákno
1
5. 8. 2011 14:25
Re: Vítězové a poražení
Dobrá shrnovačka :yes: