trojdverovy defender je 30cm kratsi od yetiho ;-) a patdverovy defender je dlzkou rovnako velky ako BMW X3 ci hyundai santa fe alebo mazda CX7 ktore ste vsetky zaradili do kategorie malych SUV....
co tak urobit este tabulku stredne velkych SUV?
tieto tabuky su velmi neseriozne.... ;-) neviem v com je problem ze to neviete dat do poriadku.... ale v kategorii velkych SUV je polovica aut mensia ako freemont ktory ste zaradili do kategorie malych SUV... davaju vam v redakcii tieto tabulky malych a velkych SUV logiku?
Nemyslím, že by redaktoři ACZ měli tendenci a čas něco přehazovat. Nižší střední je samozřejmě u vypsaných správně. Octavia vychází z Golfu, má jen delší převis (kam by jsi řadil Astru Tourer?). Toledo je na lowcost platformě a spadá délkově mezi sedany nižší střední, Jetta je předchozí Golf s batohem, tedy dtto.
Loni nakupovali Amarok pro povodí Vltavy. Je to hodně povedené auto. Kamarád pracující u povodí jednoho služebního dostal. Měl před tím Suzuki Jimny, takže si docela polepšil.
v nasich (rozumej europskych) pomeroch vzdy bol, je a bude velkym terenym vozom. Nema zmysel od seba odtrhat dlhu a kratku verziu.
Cudujem sa, ze niekto pochybuje o zaradeni Defendera a velkostne ho zrovnava s Yetim. Treba pozerat na celkove proporcie, rozmery, robustnost a pohotovostnu hmotnost. Defender je o triedu az dve tazsi od yetiho: cca 1900-2200 kg vs 1300-1500 kg.
Za to u mě mají lidi teda mega poklonu, neb narvat do takového tanku benzín, to chce odvahu. Nicméně, viděl jsem už 2x GL 63 AMG... jaj, to je záležitost! Vždy v bílé barvě, vždy "nahoře" na Václaváku.