Ekonomika
trojdverovy defender je 30cm kratsi od yetiho 😉 a patdverovy defender je dlzkou rovnako velky ako BMW X3 ci hyundai santa fe alebo mazda CX7 ktore ste vsetky zaradili do kategorie malych SUV....
co tak urobit este tabulku stredne velkych SUV?
tieto tabuky su velmi neseriozne.... 😉 neviem v com je problem ze to neviete dat do poriadku.... ale v kategorii velkych SUV je polovica aut mensia ako freemont ktory ste zaradili do kategorie malych SUV... davaju vam v redakcii tieto tabulky malych a velkych SUV logiku?
co tak urobit este tabulku stredne velkych SUV?
tieto tabuky su velmi neseriozne.... 😉 neviem v com je problem ze to neviete dat do poriadku.... ale v kategorii velkych SUV je polovica aut mensia ako freemont ktory ste zaradili do kategorie malych SUV... davaju vam v redakcii tieto tabulky malych a velkych SUV logiku?
Tyto tabulky nedělá ACZ, pláčeš na špatným hrobě. Musíš na dovozce.
Auto.cz to nesmyslně upravují, přeřadili Toledo, Octavii a Jettu do nižší střední 8-s :no:
Nemyslím, že by redaktoři ACZ měli tendenci a čas něco přehazovat. Nižší střední je samozřejmě u vypsaných správně. Octavia vychází z Golfu, má jen delší převis (kam by jsi řadil Astru Tourer?). Toledo je na lowcost platformě a spadá délkově mezi sedany nižší střední, Jetta je předchozí Golf s batohem, tedy dtto.
Že by zrovna Defender měl bejt mazi malejma SUV to asi ne... 😉
To je offroad nejkovanější, tady mu to sedí.
To je offroad nejkovanější, tady mu to sedí.
3 dverovy defender urcite nie je velky terenny voz 😉 ved je o 30cm kratsi od yetiho
a zase
5 dverovy defender nie je dlhsi od X3-ky 😉 ktora je radena medzi male terenne vozy a SUV
a zase
5 dverovy defender nie je dlhsi od X3-ky 😉 ktora je radena medzi male terenne vozy a SUV
Jeep Wrangler, naprostá legenda a nejlepší ne-neměcké suv/offroad tento měsíc. Velká gratulace :yes: :yes: :yes:
Jsem zvědavý, jestli VW něco udělá s cenou Amaroku, protože prodeje jsou proti loňsku bídné.
v nasich (rozumej europskych) pomeroch vzdy bol, je a bude velkym terenym vozom. Nema zmysel od seba odtrhat dlhu a kratku verziu.
Cudujem sa, ze niekto pochybuje o zaradeni Defendera a velkostne ho zrovnava s Yetim. Treba pozerat na celkove proporcie, rozmery, robustnost a pohotovostnu hmotnost. Defender je o triedu az dve tazsi od yetiho: cca 1900-2200 kg vs 1300-1500 kg.
Postav ich vedla seba a pochopis...
Cudujem sa, ze niekto pochybuje o zaradeni Defendera a velkostne ho zrovnava s Yetim. Treba pozerat na celkove proporcie, rozmery, robustnost a pohotovostnu hmotnost. Defender je o triedu az dve tazsi od yetiho: cca 1900-2200 kg vs 1300-1500 kg.
Postav ich vedla seba a pochopis...
Za to u mě mají lidi teda mega poklonu, neb narvat do takového tanku benzín, to chce odvahu. Nicméně, viděl jsem už 2x GL 63 AMG... jaj, to je záležitost! Vždy v bílé barvě, vždy "nahoře" na Václaváku.
Zajímal by mě počet benzínů v Cayenne...
Zajímal by mě počet benzínů v Cayenne...
BRAVWOOOO :yes: :yes: :yes:
>😁