Objem českého trhu s novými osobními auty se zvýšil o necelých 22 procent, Škodovka jej překonává ještě více. Přeborníky ovšem hledejme také v Německu a v Japonsku.
Redakcia uznala, ze kritika vyberu fotky (novy Superb na ilustraciu predajov, kde prakticky nefiguroval) bola opravnena, a naprava situaciu Nissanom :-)
Když se podívám na Citroen - C3, C4 i C5 pomalu stárnou a na prodejích je to již hodně vidět, přitom Cactus ani Elysée u nás nezaujaly, podivný klon Aircross zůstává na chvostu a nejúspěšnějším modelem je Berlingo...Překvapivé je to spíš u toho Peugeotu.
U nás a na Slovensku jim ukrajujou z koláče Hyundai a KIA, někde se to projevit musí když nějaká automobilka výrazně nastoupí tempo, že někdo bude mít spíš ztráty ...
Taky u nás se strašně rády francouzský auta pomlouvají (pochopitelně bezdůvodně) a onos e to nezdá ale svoje to taky udělá.
Nechcem byť hejter značky, imidžu ani podobné. Zaujímalo by ma prečo má Škoda stále taký predaj v CZ SK. To tí ludia nepoznajú iné autá? Veď je to samá škodovka na ceste.
Taky by mě zajímalo (řečnická otázka), proč v Japonsku vládne Toyota, zejména Corolla a Priusy, to neznají korejská auta, třeba ze SK a Nošovic? Osobní zkušenost, nikoliv JPP. Akorát, reálně je mi to fuk.
Za to jednoduchy jsi ty! Na muj vkus ma Skoda stale maly podil, vzdyt nema ani 50% trhu - hlavne, ze mame ted vsude na autech vlajecky, ale ceske auto zajde koupit jen kazdy 3. :no: a nebo jako Gilgit zajdou lide do AAA ;-\ Kdyby tady Gilgitem milovany Sovet nezrusil vyrobu osobnich vozu Praga, Aero (i Tatru privedl do kopru), tak dnes by tvoril podil domacich vyrobcu 2/3 stejne jako treba v Nemecku.
Zajímavá čísla hlavně v kontextu slavné D3. Polud se tedy odectou reexporty, tak pozice Audi vůči BMW, nebo M-B je velmi překvapivá. Fleetova značka totálně pohorela.