Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2009: Pořadí značek

Ty nejčernější scénáře se zatím zdaleka nenaplňují, letošní únor se objemově podobal tomu z roku 2007. Rozdílná je však struktura prodávaných vozidel. Firmy své nákupy odkládají, a tak podíl osobních vozidel činí rekordních 77 % na součtu osobních a LUV.
Zpět na článek
13. 3. 2009 18:59
13. 3. 2009 23:22
14. 3. 2009 00:14
14. 3. 2009 19:13
13. 3. 2009 23:28
13. 3. 2009 23:40
13. 3. 2009 19:04
13. 3. 2009 20:18
neregistrovaný "cervenokostelecky"
14. 3. 2009 00:38
neregistrovaný "nick02"
13. 3. 2009 22:42
13. 3. 2009 22:54
14. 3. 2009 04:30
neregistrovaný "RayBan"
15. 3. 2009 20:55
neregistrovaný "RayBan"
16. 3. 2009 01:33
neregistrovaný "RayBan"
13. 3. 2009 22:59
14. 3. 2009 00:37
neregistrovaný "nick02"
14. 3. 2009 10:19
neregistrovaný "nick02"
14. 3. 2009 12:59
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2009 02:03
neregistrovaný "yaroukh"
14. 3. 2009 04:19
neregistrovaný "RayBan"
14. 3. 2009 13:49
neregistrovaný "yaroukh"
14. 3. 2009 10:02
14. 3. 2009 10:20
neregistrovaný "nick02"
14. 3. 2009 11:18
neregistrovaný "yaroukh"
14. 3. 2009 12:06
14. 3. 2009 13:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 3. 2009 15:58
14. 3. 2009 16:15
15. 3. 2009 18:00
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 18:12
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 19:25
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:25
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:52
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 23:13
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 18:01
neregistrovaný "PREMDA"
14. 3. 2009 22:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 02:00
neregistrovaný "yaroukh"
15. 3. 2009 13:33
neregistrovaný "yaroukh"
15. 3. 2009 14:54
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 17:53
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 18:19
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 19:28
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:17
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:46
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:51
15. 3. 2009 22:58
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 23:01
15. 3. 2009 23:08
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 23:13
15. 3. 2009 23:14
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 23:16
15. 3. 2009 10:32
15. 3. 2009 14:59
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 19:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 22:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 23:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 23:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2009 11:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2009 15:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 23:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2009 11:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
Avatar - Righ
13. 3. 2009 18:59
Par poznamek
Nemuzu si pomoct, ale i na tech reklamnich fotkach vypada Fusion fadne a zastarale, realita je pak jeste o poznani slabsi. Samozrejme rozumim duvodum, proc je u nas tak uspesny, nicmene ja bych urcite volil nejakeho vyrazne modernejsiho zastupce klasickeho B segmentu a tento podivny hybrid obesel velkym obloukem. Fusion ma sex appeal asi jako minula generace Thalie. (I to Sandero je podle meho osobniho nazoru daleko pohlednejsi auto)
Gratulaci si urcite zaslouzi Audi - v tehle tezkych dobach aby premiova znacka byla jednou z par rostoucich, to je vazne skvely vykon. Naopak MB se moc nevedlo, mozna je to vypadkem Ecka, ale kazdopadne si nevzpominam, ze by se u nas dostalo BMW nekdy pred nej. Pochvalu samozrejme zaslouzi i Subaru za svoje dieslove zne a sympaticky vypada i narust u Lancie, byt se porad pohybuje na samem chvostu, coz se pravdepodobne jen tak nezmeni.
Rozbalit vlákno
20
13. 3. 2009 20:27
Re: Par poznamek
Jo jo, Audi vykazuje opravdu uctihodna cisla vzhledem k tomu, jake jsou casy. A Mercedesu se nejak dost nedari, ale rekl bych, ze se to castecne spravi po zahajeni prodeje noveho Ecka. I kdyz mne se tedy moc nelibi, tak urcite to bude hodne zadany vuz, jelikoz jeho kvality rozhodne poprit nejde.

K Fusionu - nevis(pripadne nevite nekdo), kdy ma prijit nova generace? Jsem na ni dosti zvedavy, pry ma pokracovat ve stylu, ktery zavedl concept Verve a pote z nej vzesla nova Fiesta. :-)
13. 3. 2009 23:02
Re: Par poznamek
pokiaľ ja viem , tak nový fusion nebude, bude to b-max. [odkaz]
13. 3. 2009 23:17
Re: Par poznamek
Zatim jen spekulace. Nova generace Fusionu tak za rok.
Avatar - Righ
13. 3. 2009 23:22
Re: Par poznamek
S nastupcem Fusionu je to takovy neprehledny - puvodne mel vyjet na podvozku novy Fiesty jeste letos, pricemz se melo jednat (ocekavane) o jeji nafouklou verzi podobne jako treba VW nafouknul Golf do podoby Golfu Plus. Nakonec ale nastupce zrejme prijde az v roce 2010, bude se jmenovat B-Max a vyrabet v Rumunsku. Jinymi slovy Fusion zustane bez primeho nastupce, avsak na puvodni koncepci se pokud vim nic nezmenilo - cili opuchla Fiesta (podle fotek, ktery se objevili v tisku i na internetu, se bude jednat o jeste vyrazne osklivejsi auto nez vychozi model...).

Jinak novy Ecko posledni dobou pravidelne vidam (jedno s nemeckou SPZkou jezdi neustale v Parizsky, takze se tam na nej muzete zajit podivat :-) ) a musim rict, ze na me na rozdil od redaktoru auto.cz pusobi v realu jeste hur nez na fotkach. Pro me zustava MB ve vyssi stredni stale az treti za bezkonkurencni mnichovskou 5kou a stale velmi elegantni a nadcasovou A6kou.
13. 3. 2009 23:58
Re: Par poznamek
Ne nastupce Fusionu bude a nebude to B-MAX. B-MAX bude uplne nove male MPV pod C-MAXem. Ktere neni nastupce Fusionu. Fusion neni MPV. Fusion dostane nastupce v podobe male B-Kugy. ;-)
Avatar - Righ
14. 3. 2009 00:14
Re: Par poznamek
To zni zajimave, nikde jsem nic podobneho nenasel (coz samozrejme neznamena, ze nemas pravdu). Odkud to info mas?

Mimochodem Fusion neni male MPV? Tak co to tedy je?
14. 3. 2009 15:45
Re: Par poznamek
Ruzne Wiki, fora atd. ;-)
Ford Fusion dle Fordu UAV (Urban Activity Vehicle) nebo take mini crossover SUV. Prave nespravne se dava do kategorie mini MPV.

[odkaz]

[odkaz] ;-) ;-)
Avatar - Righ
14. 3. 2009 19:13
Re: Par poznamek
Nikde v tech odkazech nevidim nic o tom, ze by mel Fusion dostat primeho nastupce, naopak treba na ty wikipedii se hovori v tom smyslu, ze nastupcem bude Ford B-Max, coz by dobre zapadalo do soucasny modelovy politiky Fordu.

Pokud jde o typ karoserie, je mi vcelku jedno, jak tomu rika Ford, podobne jako je kazdymu jedno, ze treba BMW rika X6ce SAC nebo novy 5ce GT PAS. Dulezity je, jak to auto vypada a co nabizi. A Fusion je zkratka nafoukla minula generace Fiesty, cili takova jeji MPV verze. Vzdyt co je hlavni devizou Fusionu proti Fieste nez vetsi vnitrni prostor? Rovnez zarazeni do SUV je sporny, neb zakladni soucasti tohohle segmentu jsou i urcity vnejsi rozmery a proporce, kterym se Fusion ani neblizi. Samotna nepatrne vyssi svetla vyska nestaci, vzdyt pak bychom mohli rikat i tomu Golfu Plus SUV, pokud by byl o par cm vys nad zemi.
Avatar - twistedTSD
13. 3. 2009 21:00
Re: Par poznamek
no i kdyz vim ze je Fusion zastaralej a jde to na nem videt tak se mi porad docela libi...
13. 3. 2009 23:06
Re: Par poznamek
Ford Fusion zastaraly tak moc neni, je mladsi konstrukcne jak Fabie II, Ta 1,4 16V je velmi podareny motor proti motoru 1,4 ve Fabii. Fusion doporucuji, Za tu cenu nema konkureci! Je to velmi spolehlive auto!
13. 3. 2009 23:28
Re: Par poznamek
Problém je v tom, že kdybys chtěl s tím autem jezdit běžných řekněme 5 až sedm let, což je v tomto segmentu zcela regulerní časový proběh, pak bys měl v roce 2016 jednou ranou i... veterána... >:D

Já popravdě nechápu, proč trvalo tak dlouho, než se tu Fusion chytil a navíc se uchytil jen díky té velmi příznivé ceně. Přitom je to nezasloužené, Ford s Fusionem vlastně předběhl dobu. No, možná, že v mainstreamu se předbíhání doby moc nevyplácí...
13. 3. 2009 23:36
Re: Par poznamek
Potom stare Polo a faceliftovana Fabie generace 1,5 je superveteran...

Mas evidetne radost z toho jak VW Polo zase dostalo od Fusionu na *. :yes:

Mily GTi jsou auta ktere se nechyti nikdy a ani diky cene ze >:D >:D >:D

U Fusionu je uspech opravdu zaslouzeny, on se prodaval dobre uz v roce 2007. ;-)
13. 3. 2009 23:40
Re: Par poznamek
To se mýlíš, jeho prodeje udělala snížená cena. Polo nedostalo na frak, kdyby ho VW prodával za stopade, tak by ho nestačil ani vyrábět.

Fusion předběhl dobu s projektem "městská malá drzá skákačka", jinak co se týká designu, zejména předních světel... doufám bys nechtěl tu začít pět píseň krás? :-) U Fusionu jde jen a než o cenu.
13. 3. 2009 23:53
Re: Par poznamek
Kdyby jsou GTi jen kydy. Prodeje Fusionu neudelala jen snízena cena ale i kvalita a hodnota Fusionu, v TUV je pred Polem nekolik let na prvnich mistech. :yes: ;-)

Fusion je i designem pekny, je pravda ze je konzervativnejsi jak nova Fiesta ale se starou Fiestou si nezada, ale proti Polu vypada porad skvele. ;-)
Avatar - white label
13. 3. 2009 23:57
Re: Par poznamek
Nemám nic vážnějšího proti Fordu, ale Fusion se teď prodává trochu jako "lednička" - na poměr ceny a objemu vnitřního prostoru v litrech, který má vzhledem k vnějším rozměrům fakt slušný...
14. 3. 2009 00:01
Re: Par poznamek
Ano, coz je dobre, Ford ma delat levna lidova auta a ne cenovou pseudopremii jako se snazi u "lidoveho" VW.

Ford Fusion :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
14. 3. 2009 00:12
Re: Par poznamek
Proč tedy tuto "politiku" praktikuje momentálně pouze u Fusionu?
14. 3. 2009 15:25
Re: Par poznamek
Prave ze nejen u Fusionu [odkaz]

Ale Fusion je proste velmi prakticke auto. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
14. 3. 2009 13:13
Re: Par poznamek
Fusion je OK, narozdil od jinych aut tehle kategorie se s nim diky vyssi svetle vysce da dokonce vyjet z parkoviste i pres obrubnik.
Avatar - woody-alien
13. 3. 2009 21:56
Re: Par poznamek
Co se týká Mercedesu, doplácí hodně na propad užitkáčů, protože jeho dlouhodobě nejprodávanějším modelem u nás je Sprinter. No a Audi a BMW jaksi dodávky, tedy opravdové dodávky, nedělaj... ;-)
Avatar - igor77
13. 3. 2009 19:04
vw versus ford
musi se nechat, ze f.fusion nadela vic uzitku nez dosavadni vw polo. ale jen co se vyproda tenhle stary hardware, bude se videt. ford chce byt zakazdou cenu dovozcem c.1 a doufam ze mu to vw jen tak neda.
apropos jsem zvedav jestli uz ford prodal nekomu u nas novy Ka :-)
Rozbalit vlákno
2
13. 3. 2009 23:27
Re: vw versus ford
Fusion nema vyprodeje. ;-) Bude se vyrabet minimalne jeste do konce roku 2009 mozna jeste dele. Je to dobre auto. Ford je a byl dovozcem c.1 zaslouzene. Je dojemne ja mas strach o nove Ka. >:D
Avatar - igor77
14. 3. 2009 19:13
Re: vw versus ford
nemluvim o vyprodeji. fusion je u me stary hardware, predevsim moralne stary. souhlasim, ze je to dobre auto. - kdybych byl duchodce, tak o nem vazne uvazuju :-)
13. 3. 2009 20:18
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
14. 3. 2009 00:02
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Katikakus
14. 3. 2009 10:59
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Ja myslim, ze pozastavovat se nad mistnim saskem je uz zbytecne. Ten se tu uz tak ztrapnil, ze normalni clovek ho uz ani nemuze rat vazne a nad jeho vyplody se jenom uprimne zasmeje. Ta nula nestoji vubec za to ztracet s nim cas.

Koukni dole, ten traged uplne otocil, ale slinty jsou to porad stejny ;-)
14. 3. 2009 12:10
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Vy jste tady jak Svatá trojice >:D

Ten vám dává, co? Ten vás kouří, co? ;-)
Avatar - Katikakus
14. 3. 2009 12:14
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Jo, jo zajiste. Cele noci nespim... >:D :yes:
14. 3. 2009 12:20
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Jo, to vidim, je vás tady hodně :yes:
14. 3. 2009 16:08
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Uz mas boby co ;-)
14. 3. 2009 16:44
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Mám sněžnej skůtr. Na bobech jsem lítal v mládí...
14. 3. 2009 16:06
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Od tebe to sedi, VW Kasperl der zwei >:D
14. 3. 2009 16:48
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
A kde je ten starý dobrý snob s Mercedesem? Nějak se v tom plácáš eskorte, co?
Avatar - white label
14. 3. 2009 15:09
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Docela zajímavé psát dokola něco o "nule" se kterou "...nestojí vůbec za to ztrácet čas"?!...
Jedno je jisté, ať ta "nula" napíše pravdu, nebo blbost, ať to myslí vážně, nebo jen provokuje, stejně jste z toho vždycky "na prášky" a svými početnými a nekonečně stejnými reakcemi mu to jen dokazujete...
Nebýt té "nuly", tak tu někteří chudáčci ani nemají na koho "nadávat"...(viz. Coswort s "hňupem")
Avatar - Katikakus
14. 3. 2009 15:17
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Copak, sahnul jsem ti namodlu? Zajimave, jak se hned zacnou mistni vlezdo***kove ozyvat, kdykoli nekdo pristihne mistra trapnosti pri lzi a napise mu to. >:-[]
Avatar - white label
14. 3. 2009 15:35
Re: zde je to co psak mistni sasula pred mesicem
Na víc fakt nemáš? Ná rozdíl od tebe netrpím na modly ani antimodly. Podle tvého myšlení, ve dvojkové soustavě, jsou vždy jen dvě kategorie lidi: Jedna je zásadně proti (čemukoli) a druhá je zásadně pro. Uvažovat trochu dál je asi příliž složité.
Nikde jsem nepsal, kdo má "pravdu" a kdo ne, o tom ta reakce vůbec nebyla.
Psát dokola o něčem o čem zároveň, nebo předem, píšeš, že je to ztráta času ti asi připadá úplně normální...
A Coswort má snad úplně stejnou pravdu i bez toho "hňupa", nebo s ním má ta pravda větší váhu...?
neregistrovaný "cervenokostelecky"
13. 3. 2009 20:18
ZÁHADA
Se mi zdá, že tu minulej měsíc místní trouba a všímjel mekotal něco vo tom, že počet prodanejch Golfů je čistě duše práce šestkový generace tohodle vehiklu. Tady ale v textu přímo píšou, že se facelift teprve začíná prodávat a prodej vlkompaktu stojí a padá na rozebírání zbytků z pětky. Tak by mě zajímalo, kde stojí pravda? Buď se mejlí redakce, nebo jako obvykle její diskusní maskot? :-O
Rozbalit vlákno
15
13. 3. 2009 20:33
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
Dobrý je, jak Golf místním troubům nedá spát :-O
Avatar - T613
13. 3. 2009 20:45
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
o golfu to nebude
13. 3. 2009 21:29
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
Tak vyndej slovo Golf a hluboká myšlenka zůstává.
Avatar - T613
13. 3. 2009 21:51
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
dělají si z jednoho diskutéra srandu. Jen ty v tom vidíš boj proti VW
13. 3. 2009 21:56
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
Spíš se snaží, ale naopak ty si mě tedy moc nepochopil.
Avatar - T613
13. 3. 2009 21:57
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
to máš fuk
13. 3. 2009 21:59
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
To tedy nemáš
Avatar - woody-alien
13. 3. 2009 21:59
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
To máš teda recht, a jinejm troubům zase nedá spát jakákoliv nemístná kritika ETAlonu... ;-)
13. 3. 2009 22:00
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
Komu by se taky líbila kritika, když je nemístná
Avatar - woody-alien
13. 3. 2009 22:12
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
...masochistům ? Tak našla by se i "místná" kritika, ale mě Golf ze spánku nebudí. Všechno to srdceryvný donebesvynášení nebo dopekelzatracování mě nechává stejně chladným jako celej slavnej Guru.
13. 3. 2009 23:29
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
Ona je ale mistna ;-)
13. 3. 2009 22:18
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
Hmm, to jsou zase hlubokomyslé myšlenky.

Za měsíc, dva, tři, bude Golf stejně doře prodávat šestou generaci...

Tady vůbec nejde o VW, ale o osobní "úspěchy" místních "diskutérů", kteří prostě ze zásady úspěch nikomu nepřejí. :-!
13. 3. 2009 23:02
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
Zkus si, mektale, udělat jasno v rozdílu mezi registrací vozu a jeho prodejem. Asi to bereš podle vyskladňování buraga na pulty hračkárny u vás na sídlišti... 8-s >:D :no:
15. 3. 2009 12:53
Re: ZÁHADA VYŘEŠENA
aha, ty si kupis golfa 6, potom dalsieho a potom este jedneho, a o rok mozno dva ich pojdes zaregistrovat. dovtedy sa s nimi zavres v garazi a budete si spolu uzivat. len ty a tvoje vysnivane golfiky.
13. 3. 2009 21:46
kolik je tu salonu Porsche ?
pac prodat v CR za 1 mesic 138 kousku neni vubec spatny :-)
Rozbalit vlákno
3
13. 3. 2009 21:58
Re: kolik je tu salonu Porsche ?
Spousta... skoro dva. Maj zákaz dělat další, protože by tady bylo přeporšováno.
13. 3. 2009 23:09
Re: kolik je tu salonu Porsche ?
To číslo mě překvapuje... nemohu se dopočítat.
neregistrovaný "nick02"
14. 3. 2009 00:38
Re: kolik je tu salonu Porsche ?
Od decembra sa vraj vyrobilo viac Cayennov ako Touaregov.
13. 3. 2009 22:42
FANTASTICKÝ GOLF
Únorová čísla v kompaktech jsou jasná. Regulerní souboj Focus x Golf vyhrál o 29 kousků Focus. Ovšem musíme brát v úvahu, že se jedná o souboj omlazeného F2 s výběhem v podobě G5. S čísly G šestky ještě musíme počkat tak na květen/červen, tehdy už to bude supermainstreamová jednička. Nahoře jsou bohužel tradičně auta za nejnižší ceny - aktuálně cee´d, mégane2, i30. Což je tedy žalostné, neb i do této třídy už doléhá krize a kupci dávají přednost nižší ceně před technickým, technologickým a kvalitativním (super)mainstreamovým předvojem.

Odhaduji tedy, že v červnu bude už zase Golf jedničkou mezi nejlepšími. Píší - nejlepšími, tedy mezi poměřitelnými, to znamená Focus, Astra, atd. prostě mezi elitou.

BRAVWO GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GURU :yes:
Rozbalit vlákno
3
15. 3. 2009 13:13
Re: FANTASTICKÝ GOLF
kecalek.
Golf trendline 1.4 - 359 900
Ceed active 1.4 - 309 980 (Akcia) / 339 980 bezna cena
i30 classic+m.klima - 304 900 (Akcia) / 344 900 bezna cena

poznamka : golf trendline 1.4 benzin 59kW, je ten technologicky a kvalitativne mainstreamovy predvoj, ktory si zial bezny cesky obcan nemoze koli krize dovolit a preto dava prednost zastaralym ale zato lacnejsim 1.4 CVVT 80kW koncernu Hyundai-KIA.
15. 3. 2009 23:27
Re: FANTASTICKÝ GOLF
kecálek. I kdyby byl golf na gumu z tvých trenýrek, je a bude to stále to nejlepší, co můžeš pořídit. Koukám, že máš zmáknuté prodejní akce :yes: nezapomeň až budou vyprodávat zimní boty.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2009 23:49
Re: Má milá GGGalino TTTatjano iiiivanovno!
Vy TAK pěkně umíte "změnit" téma a od "nepříjemné" pravdy "utéct" ;-) :yes:
PS: FAKTem je, že golf s HODNĚ PODprůměrným zastaralým motorem, který DRTí třeba i o 100.000 kč levnější Citroën C4 1.4 s benzínovými motory od BMW a 1.6 HDi diesly a jimž se vw zatím NEvyrovná (ostatně naftám od kia/hyundai TAKÉ NE) je při ceně 360 tisíc korun českých s "nic/moc" výbavou prostě PŘEdražený a "vyšší" motorizace už jsou "total out" ;-\ :no:
PPS: Ale s touhle "upravenou" verzí golf 5 a 1/2 se (logicky - vše "drahé" zůstalo stále STEJNÉ) dostali konečně cenově konkurenci alespoň "na dostřel"
Galino ČETLA jste německý dlouhodobý test Golf na 200.000 km? Dopadl HROZNĚ, že? Z těch asi 50ti testovaných myslím před-před-předPOSLEDNí :-( :no:
Ale i tak Pěkný den (a výprodeje zimních bot a oblečení v Deutschland letos spíše už SKONČILY - to jste už PROŠVIHLA) :-)
13. 3. 2009 22:48
FANTASTICKÝ PASSAT
Střední už v očekávání krysoklecí amnestie stagnuje, přesto samozřejmě budují známé firmy - Jasně, Passat, Apoštol tvých snů - 125 kousků, Mondeo - 48 kousků a... pozor, sedni si... AUDI - 45 novejch diamantovejch kovbojů brázdí silnice v A4. Únor je tedy měsícem AUDI.

P.S. čísla nezapočítávají krysí klece.

BRAVWO AUDI :yes: BRAVWO PASSAT :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2009 22:54
FANTASTICKÉ POLO
Subkompakty drží lajnu kvality - jednička je jasná, dvojka Fusion (473!) jo jo, cenové tango třese prasátky... ovšem Peugeotu se to povedlo - P207 udělal... 207 kousků, to je snad domluvený... a pozor, dojíždák, sedmiletej stařec, POLO je na čtvrtém místě - bez výprodejů (jede až do cca června) 180 kousků. POLO - vítěz měsíce.

Únor bílý, POLO sílí.

BRAVWO POLO :yes:
Rozbalit vlákno
21
14. 3. 2009 03:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2009 12:32
Re: FANTASTICKÉ POLO
ale notak chudacku ;-) aby ti nepraskla zilka >:D >:D >:D
Avatar - white label
14. 3. 2009 15:17
Re: FANTASTICKÉ POLO
Ty musíš být nesmírně vyrovnaný a velmi odvážný člověk...
14. 3. 2009 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
14. 3. 2009 15:39
Re: FANTASTICKÉ POLO
Promiň, máš pravdu, zapomněl jsem ještě na inteligenci, ta bude u tebe jistě také na velmi vysoké úrovni...

P.S. Své sexuální touhy si ventiluj jinde, tady je to naštěstí zatím spíš o autech
14. 3. 2009 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2009 16:10
Re: FANTASTICKÉ POLO
Chce, asi jeho stara >:D
Avatar - white label
14. 3. 2009 16:19
Re: FANTASTICKÉ POLO
Tady všichni nemají doma starou, jako ty (já mám zrovna mladou a hezkou), ale chápu, že to asi musí být stresující a je třeba to ventilovat svým "ostrovtipem" i na diskuzích o jiných tématech...

P.S. Tak promiň, teď jsem to četl znovu
a pochopil, žes tím vlastně myslel Cosworta - jeho stará a žárlivá...
14. 3. 2009 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2009 16:42
Re: FANTASTICKÉ POLO
Najdi si stránky, kde jsou stejně primitivní vemena, jako ty. Tady se těžko uspokojíš. Co říkáš?!
14. 3. 2009 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
14. 3. 2009 23:28
Re: FANTASTICKÉ POLO
Typický malý zakomplexovaný "hrdina", který si dodává "odvahu" vulgarismy na anonymních diskuzích...
Jak tě oslovujou doma už si nám napsal, tak pokračuj jak to s tebou bylo dál...Sice nás to vůbec nezajímá, ale pro opravdu velké chudáky najdem pochopení vždy...
Avatar - white label
14. 3. 2009 16:13
Re: FANTASTICKÉ POLO
Máš pravdu, sice o něm zatím skoro nic nevím (to je jen detail) ale zamiloval jsem se a chci se mu zalíbit!!! Stejně jako všem se kterými tady nesouhlasím vždy... Chceš napsat seznam jejich nicků...? Raděj ne, vypadá to, že budeš navíc i hrozně žárlivý...
S tvou inteligencí jsem měl taky pravdu, si totiž první, kdo mě tu odhalil...
:yes:
14. 3. 2009 16:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2009 16:09
Re: FANTASTICKÉ POLO
:yes: >:D
neregistrovaný "RayBan"
14. 3. 2009 04:30
Re: FANTASTICKÉ POLO
Ještě jednou tu pohádku o Fabii ( Polu ), kdy to natře Puntu v dlouhým táhlým ... ta byla fakt dobrá ;-)
15. 3. 2009 16:18
Re: FANTASTICKÉ POLO
No, hlavně to byla realita silnic. Vytáhni někdy mopeda ze stodoly a dej si párkrát nějakou hornatou státní. Sedni na mez, vybal schleba se sádlem a počítej horizonty. Pak napiš, jak to dopadlo.
neregistrovaný "RayBan"
15. 3. 2009 20:55
Re: FANTASTICKÉ POLO
Vtipálku .... níže máš teorii a realita je ještě lepší:

Grande:
0-100 km/hod za 14,5s
48 kW při 5.500 ot/min.
102 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1030 kg (5D)

Fabia:
0-100 km/hod za 16,5s
44 kW při 5.200 ot/min.
108 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1040 kg (5D)

P.S.: jak to v reálu dopadlo ? Grande si dá mladoboleslavský knedlík nejen v dlouhém táhlém, ale i v dlouhém rovném ... >:D a to se nebavím třeba o takovém I20. Fabia vždy prohraje.
Avatar - white label
15. 3. 2009 22:58
Re: FANTASTICKÉ POLO
S tou váhou to tak je, i když to HTP se dělá i v o něco málo silnější verzi 51kW/5400 112Nm/3000...
Každopádně všechny tyhle atm. 1,2 se do auta "přes tunu" hodí tak max. do města...a ani tam bych je moc nemusel...Předjížděni čehokoli s motorem (kromě zahradní sekačky) s těmito auty se, nejen v dlouhém táhlém, v principu podobá ruské ruletě...a auta s tímto poměrem výkonu a hmotnosti se budou navzájem předjíždět stejně "svižně" jako přeložené kamiony na D1...takže navrhované srovnávání v praxi v dlouhým táhlým mi přijde docela úchylné 8-s
neregistrovaný "RayBan"
16. 3. 2009 01:33
Re: FANTASTICKÉ POLO
Termín "motor do města" je holý nesmysl, copak mají první motorizace zákaz nájezdu na okresku a dálnici ?

Jinak s tím předjížděním souhlasím, žádná sláva, to jen Mr.Teoretik před týdnem zase perlil, že Fabia rozcupuje Grande v rozjezdu >:D
Avatar - white label
16. 3. 2009 11:39
Re: FANTASTICKÉ POLO
Tak jsou i lidi, třeba v Praze, kteří mohou takové auto (jako druhé, nebo třetí) používat téměř výhradně "po městě" a na to může být takový motor, pro někoho, relativně dostačující... tak nevím proč píšeš, že je to holý nesmysl...?
13. 3. 2009 22:59
FANTASTICKÝ ROCCO
Sportovní vozy... doména horkých sredcí a nadržených kont. Dvojjedničkou je ROCCO a AUDI A5. Každý po pěti kusech. Pak už jsou jen kusovky - BMW Z4 - jeden kousek... ROCCO je majstrštyk měsíce, ROCCO - nejúspěšnější sportovní vůz.

BRAVWO ROCCO :yes:
Rozbalit vlákno
4
14. 3. 2009 10:05
Re: FANTASTICKÝ ROCCO
Plne souhlasim, vcera probehla rocco predvadecka, a v zari si jdu po auticko a krize? bajecny, spickova vybava, sleva 70 tisic uz z tak dobre ceny skladoveho vozu
14. 3. 2009 16:12
Re: FANTASTICKÝ ROCCO
Az v zari, brawo VW produktivita >:D
15. 3. 2009 10:57
Re: FANTASTICKÝ ROCCO
Protze tam mam znameho a nespecham na to, takze tam bude jeste vystaven, a proto budu mit tu slevu ;-)
15. 3. 2009 16:16
Re: FANTASTICKÝ ROCCO
:yes:
13. 3. 2009 23:41
FANTASTICKÝ VW
Subkompakty VW zase treti - BRAVWO ROCCO, POLO, PASSAT a GOLF.

BRAVWO Ford :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "nick02"
14. 3. 2009 00:37
Re: Keď už teda všetci vzdávate hold najlepším
Ja pridávam poctu pre víťaza, najlepšieho z najlepších, najkrajšieho z najkrajších, stálicu všetkých stálic. Inšpirovaný odkazom aktuálneho diela jedného z najvýznamnejších černých umelcov pod Bruselským Slnkom mi v januári napadol krátky verš o dileme pri výbere správneho približovadla pre znalého českého drzka. Aj som ho hodil na niekoho blog, do prázdnej diskusie pod nejaký fejeton o premiantovi, no dotyčný ho zotrel. Urobil dobre, pretože podvedome akiste vedel, že to patrí sem, na stupienok víťazov.

Hlas Třpytivého Premianta

Japonec až na konec
korejský děs uz vůbec
žabožrouta ani za svět
do špagety bych si nesedl
auto z Reichu příliš chladný
ja chci the best! Nejsem vadný
s Fabií můžeš do nebe
junior jenom pro tebe!

:yes: Fabia :yes:
14. 3. 2009 00:50
Re: Keď už teda všetci vzdávate hold najlepším
No vida - basnik nam tu chybel. :-)
neregistrovaný "nick02"
14. 3. 2009 10:19
Re: Keď už teda všetci vzdávate hold najlepším
Chýba nám tu viac predaných Fábii. Naše cesty si zaslúžia ešte väčšie množstvo áut ako je tento špičkový produkt od sebavedomých oceľových kolies Draco až po trblietajúci sa vtáči trus na bielej streche.
:yes: Fabia :yes:
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2009 12:59
Re: Keď už teda všetci vzdávate hold najlepším
A subkompakty Fordu pod tretím miestom. >:D >:D
14. 3. 2009 15:54
Re: Keď už teda všetci vzdávate hold najlepším
Subkompakty Fordu? Neumis pocitat? Subkompakty Fordu druhe misto. ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
15. 3. 2009 02:03
Re: Keď už teda všetci vzdávate hold najlepším
K ředidlu se nečichá.
14. 3. 2009 00:48
Pad Skody pokracuje
28,4% trzniho podilu. Hranici 30% hosi projeli vloni a pad pokracuje. Nic na tom nezmenil ani "novy zacatek", ktery nic noveho nezacal. Pouze se zpozdenim a nedostatecne dohanel deni na trhu. Mozna az unorove "vyprodeje skladu, ktere ovsem nebudou trvat vecne" dokazaly zakaznikum prinest nabidku, ktera uz je nenuti odchazet k jinym znackam. Otazka je, co se stane az "vyprodeje" skonci. Muj osobni tip - Skoda nastvi ceny Yetiho postaru a pad, pres kratke obdobi rustu dane vstupem do noveho segmentu, bude dale pokracovat.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "RayBan"
14. 3. 2009 04:19
Re: Pad Skody pokracuje
Škoda už je mimo ring, sklání se na dní lékař, verdikt je jasný: totální KO

Je tedy řada značek, které nabízí více a znatelně levněji.
Ještě jednou a bez laciných keců o nějakém mainstreamu:

jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.

Tak asi tak ;-)
14. 3. 2009 12:18
Re: Pad Skody pokracuje
Až se rozběhnou firemní prodeje, tak se zase skloní lékař nad těma ostatníma a vrátí se ke svým 2-3%. Výjimka bude tak Ford a VW.
14. 3. 2009 12:22
Re: Pad Skody pokracuje
Prodeje firemním subjektům se do celkových prodejů zásadně nepočítají!
neregistrovaný "yaroukh"
14. 3. 2009 13:49
Re: Pad Skody pokracuje
Tak nám dej určitě vědět, až to přijde. >:D
14. 3. 2009 10:02
Volvo
Volvo docela válí, na to jak je na tom udajne zle :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nick02"
14. 3. 2009 10:20
Re: Volvo
Údajne je problémový americký trh o niečo väčší ako český.
neregistrovaný "yaroukh"
14. 3. 2009 11:18
Re: Volvo
Volvo udělalo v 4Q/08 ztrátu $736mio. Evropské prodeje Volva byly v roce 2007 více než dvojnásobkem těch v US.
Avatar - Andromeda
14. 3. 2009 12:06
Re: Volvo
I Ty detalisto >:-[] ...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 3. 2009 13:25
Fusion
Fusion = predchadzajuca generacia Mazdy 2 s kabatom od Fordu. Bravo Ford :-)
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2009 15:58
Re: Fusion
>:D = predchadzajuca generacia Mazdy 2, to tezko ;-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 3. 2009 13:36
Zadne prekvapive zpravy
Skodovka se propada nasledkem nepodareneho designu Fabie II a Rumunstera. VW si jako obvykle drzi stopu, Ford kratkodobe posilil diky vyprodeji, rendlik jako obvykle zase ztraci, naopak dobre se prodava Ceed a i30, protoze to jsou za malo penez podarena auta s peknym dieselem. Posiluje Audi, protoze to jsou auta, na ktere lecktera jina automobilka nema, s Volvem si par manazeru ze stredni generace, kteri v krizi dostali zlateho padaka, splnili svuj sen... Zadne jine moudrosti z toho nevyctes. Trh v CR se chova zcela pragmaticky.
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2009 16:15
PORSCHE
Já teda do toho nechci šťourat, taky se třeba pletu... koukám na stránky SDA... To se letos u nás prodalo vážně stejně Porsche, jako Seatu, nebo Mazdy? Na stránkách SDA jsem dohledal za únor 5 kusů. Pořád mě ty cifry u všech aut nějak neseděj (prodej vs. registrace).

[odkaz]

Podle mě je to celý nějaký levý...
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2009 18:58
OSOBNI VOZY BEZ LUV
Jiz pred 2 roky jsem sem napsal, ze trzni podil Skody bude klesat a zastavi se nekde mezi 20%-25%. I kdyz mame jakousi financni krizi, tento pokles ma s ni maloco do cineni. Pokud se trzni podil Skody na ceskem trhu propadne pod 20% muzeme se zacit znepokojovat.
Je vskutku zajimave sledovat pohyb hladiny prodeju te ci one automobilky. Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak. Podobne na tom jsou M-B a Audi.
Plni se tez to, co jsem (i pres obrovsky nevol mnohych) ocekaval od Subaru. Skoro 100% narust ho jiste stavi mezi nejsilnejsi hrace dneska. Subaru zverejnilo 100% vernost svych majitelu. Neni dinu, nabizi vice nez konkurence. :yes:
Rad bych vsak videl podobnou tabulku uplne bez podilu LUV.
Rozbalit vlákno
21
14. 3. 2009 21:22
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Trzni podil Skody v CR zastavi pokles, teprve tehdy, az v MB nastavi odpovidajici podminky. Nic takoveho jako nastavte podminky libovolne a vzdy se podil Skody ustali okolo 20% - tak to neexistuje. Naopak, pokud koruna bude nadale posilovat, a ona v delsim casovem horizontu nejspise bude, tak bez zmeny pomeru cena/vykon skodovackeho zbozi, bude podil dale klesat.
14. 3. 2009 23:25
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Vychazim z klasickeho podilu domaci automobilky. Tudiz 20%-25% je zcela namiste. Jakykoliv propad po tuto hladinu je pote vice nez znepokojujici.
Na druhou stranu je zde stalice a tahoun prodeju vynikajici Octavia. Po prvni osobni "konfrontaci" s Yetim verim v jeho uspech. Jde o navenek velice povedeny vuz. Designove a v porovnani s Fabii nebo zadni casti Superbu je Yeti prekvapive vyvazeny a originalni vuz. Zamrzely me zadni svitilny a prilis koncernovy interier. Skrty a setreni jsme snad museli cekat vsichni.
Skode vsak drzim palce a verim v trvajici uspech.
15. 3. 2009 14:04
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Tak s tímhle se dá bezezbytku souhlasit. :yes:
15. 3. 2009 15:02
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Ano, domaci automobilky mivaji vetsi trzni podil. Ale nic jako "klasicky podil domaci automobilky" neexistuje. Zcela jiny podil maji domaci automobilky napr. v Korei , zcela jiny Treba v Madarsku. Trzni podil v CR klesa bez ohledu na tahouna Octavii. Dizajn je jenom polovina uspechu. Druha polovina je pomer cena vykon. A ta je pro CR nastavena tak, ze zakaznici odchazeji tempem 2-3% rocne uz nekolik let.
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 18:00
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Drápalíku, dřív než něco napíšeš......sakra. Já tě mám kluku rád, ale takovou pitomost dokáže napsat jen te ukecanej ZLATEJ JOUDA. Domácí producent zpravidla ovládá čtvrtinu trhu. Mrkni se do Francie, do Itálie, mrkni se do Německa. A teď i do Česka.
Nějak si nedokážu vybavit domácí automobilku v Maďarsku. >:D
Avatar - woody-alien
15. 3. 2009 20:12
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Suzuki přece...nevím tedy podíl na maďarským trhu ale je dost výraznej
16. 3. 2009 12:42
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Boha jake "zpravidla"?? Ze ty jsi si vybral trhy, kde to tak zhruba je neznamena, ze je to tak vsude. Napr. v Japonsku ma temer 50% samotna Toyota. V Korei maji domaci automobilky take vyrazne vice nez 30%. Proste kdyz se automobilka o sve zakazniky stara, tak se ji dari drzet i vyrazne nadprumerny podil trhu, ktery vznikl historicky. A to je prave ten rozdil mezi japonskou Toyotou a "ceskou" Skodou.
Avatar - white label
16. 3. 2009 15:55
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Jestli to nebude taky v tom, že jde spíš o rozdíl mezi japonskou Toyotou v Japonsku a spíše "německou" Škodou v Česku...?
Navíc Škodě i na našem trhu nejvíce "ubírá"(platí to i naopak!) starší větší "brácha" VW (více než Ford aj.), a to nemyslím teď jen matematicky, ale absolutně přímou konkurencí - platforny, motorizace, technika, přípl. výbava atd. Nebýt u nás na trhu VW, byly prodeje Škody jinde a nebýt tady Škody, díval by se VW na konkurenci u nás z mnohem větší dálky...
A to neberu vůbec v potaz celková čísla celého koncernu VW u nás...
17. 3. 2009 17:02
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
No i kdyby jsi secetl Skodu, VW a Seat dohromady, tak to v CR neda to co ma Toytoa samotna v Japonsku nebo Hyundai v Korei. Ja chci jenom rict ze to, ze domaci vyrobce miva "zpravidla" ctvrtinu trhu neni zadne pravidlo. Uvedene priklady dokazuji, ze kdyz automobilka nechape "domaci trh" jenom jako prilezitost nasadit vyssi ceny, dokaze drzet znacne nadstandardni trzni podil. Spokojeni zakaznici nemaji duvod prechazet od lety proverene domaci znacky. Tudiz kdyz kazdy rok nekolik let za sebou ztraci Skoda 2-3% trhu CR rocne, prestoze zaroven modelove expanduje, tak to neni "normalni" ale naopak je to vysledek tragicky. Je to prohospodarovani historickeho potencialu tempem raketovym. A to jenom proto, ze Skoda vlastne neni domaci znacka a cesky trh citi jako domaci jenom v tom smyslu, ze muze vyuzit historickeho sentimenu a nasadit vyssi ceny. Strategie znacne kratkozraka.
15. 3. 2009 16:46
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
MaRRiánku, napsat, že Subaru patří k nejsilnějším hráčum >:D to jsi zaskočil i generalitu Subaru v japonsku... >:-[] Jde přece jenom o to, že si pár lidí koupilo novou naftu. Subaruje je ze své podstaty hráčem mimo hlavní proud, to není kritika nýbrž chtěný stav.

Co se týká Volkswagenu, zapomněl jsi napsat, kde že VW ztrácí? U vás v ulici? A AUDI? Nepoplet sis automobilky? Ty nevíš, jak se prodává Allroad? Ty nevíš, jak jede A4? Ty nevíš, jak jede A5?

Tabulku bez LUV si najdi u SDA, tam ti vypíší všechno pěkně po modelech a po číslech. Takhle jen na sebe prozrazuješ, že o prodejích nevíš vůbec nic, jen tu plácáš pádlem od kajaku.
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 18:12
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Ty jseš ale JOUDA. Zase a znovu s tebou Mariánek vyškrabal talíř. Ty přes ty špeky už ani neumíš číst.
¨Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak¨ VW prodává hůř než loni, Ford líp. Jasný jak to, žes už hodně dlouho neviděl přes bachor na svýho šišulína.
¨Podobne na tom jsou M-B a Audi.˝ Já to chápu tak, že M-B prodává hůř a Audi líp. Zas úplně jasný.

Jestli tenhle trend bude pokračovat, jak dlouho bude VW ještě prodávat? A jak dlouho Subaru? Takže kdo z nich je v týhle situaci silnější? Já vím Faldíku .... BÝLÝ....
>:-[]
15. 3. 2009 19:01
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
To žes u toho svého Wíčka ztloustnul jak Libíček tu nemusíš dávat tak zřetelně najevo. Mě je v podstatě úplně jedno jak vypadáš, a pokud holt seš ten postpubertální hranolkovej překrmenec, je to tvůj problém. Co se týká aut, pak beru na vědomí tvou mlhu o tom, že nejsilnějším hráčem na trhu tu je Subaru >:D , že jak VW tak Audi dokonale ztrácí a boduje jen Ford 8-s >:D :no:

P.S. měl by sis na zítřek raději zopakovat geometrii, aby sis zítra ve škole nemusel připadat jak dnes na diskuzi...
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 19:25
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Jo, tak to jsem čekal. JOUDA Maňas.....Býlý.... Kup si Wii bachore, pohyb ti provzdušní mozek a naučíš se číst.
Tvůj superhypermega...spad o pětinu na bez LUV prodal míň než Renault.
Čísla nahoře ukazujou, kdo tuhle situaci zvládá a kdo ne......VW je v tom ..NE (bohužel)
15. 3. 2009 21:44
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Moje děti maj to wíčko, maj všechno, sportovní nástavce, pistole, asi padesát her, na cestách válej v autě deesko, bezdrát, fantasticky se u toho bavěj. Určitě by tě posadili doprostřed, báječně by sis s klukama rozuměl. Přeci jenom, je znát že zdejší diskuze o velkých autech, to není a dlouho ještě nebude tvoje parketa.

Jak jsi dole sdělil, že nehraješ plejstejšn, jen wíčko, za to smekám, takováhle upřímnost od puberťáka se na zdejších diskuzích jen tak nevidí :yes: Počítám, že bys mohl být někde ve věku maRRiánka, tedy cca 15, viď.
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:25
Re: OSOBNI VOZY BEZ LUV
Jó klidně to řeknu ještě jednou. Z playstationu jsem ¨vyrost¨, když mně bylo 30. Teď už jen Wii. Je to svělěj dorozumívací prostředek. I tenhle příspěvek jsem napsal o odeslal přes Wii.
Ne JOUDO, tolik kolik Mariánkovi, mně ještě nebylo.
Ten vtip o dětech byl dobrej. Prej v autě. V jakým? Důchod tvý mámy stačí tak na to aby sis koupil salám a s umaštěný prsty utíral do tvejch faldů. >:-[]
15. 3. 2009 22:35
Re: PREMDA A NINTENDO
>:D Tak tohle prostě musíš uznat, to musí letět rovnou šupem do ZLATÉHO VENTILKU >:D >:D Tak ve třiceti letech jsi vyrostl z plejstejšnu a nyní ujíždíš na wíčku... >:-[] >:-[] Ty kluku, ty snad dnes ani z tý vostudy neusneš... >:D :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:52
Re: PREMDA A NINTENDO
Tak ve ventilku už mám místo zamluvený dost dlouho. Rád si ho převezmu osobně. Nechám ti z něj udělat ZLATÝHO JOUDU, pro kterýho sis, btw, ještě nepřišel. Jen pro tebe mu na čelo nechám vyrazit VW. >:-[]
P.S. tak tu o dětech jsme už slyšeli, co takhle jednu o Karkulce? >:-[]
15. 3. 2009 23:00
Re: PREMDA A NINTENDO
Nežárli, přeprali by tě.

Hele, já tu sedím u monitoru a slzím smíchy, jak to z tebe dneska vyjelo. Ve třiceti opustit plejstejšn a najít zalíbení ve wíčku... >:-[] >:-[] na to snad nemaj recept ani v Bohnicích >:-[] >:-[] :yes:
Víš, že jsem vám to s maRRiánkem často psal - nenuťte se tu do rolí starejch mazáků, pište věty co máte jako patnáctiletí puberťáci v hlavě a nikdo se vám nebude smát, naopak. Cením, žes to uznal, že jsi upřímný :yes: Těch 30 let... >:-[] to se ti povedlo >:-[]
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 23:13
Re: PREMDA A NINTENDO
Zatlač slzy studu a začni na sobě pracovat. Bez lží a s trocha technickejch znalosti tě přestanou všichni brát za místního šášulu a budeou tě brát za kolegu diskutéra. :-!
Čím víc smajlíků, tím víc mně připomínáš podržtašku Danielka.
15. 3. 2009 23:20
Re: PREMDA A NINTENDO
>:-[] >:-[] No, dneska ses opravdu vyznamenal. Ten plejstejšn ve třiceti, a přechod na wíčko >:-[] >:-[] to bylo kouzelné.
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 18:01
Re: PREMDA A NINTENDO
:yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2009 22:33
Tak vážení...
...pro pročtení této diskuse považuji VW za vulgární slovo...
Rozbalit vlákno
24
Avatar - white label
14. 3. 2009 23:57
Re: Tak vážení...
Zkratku VW tady raději moc nepoužívej. Na některé místní "ostré" hošany (určitě jezdí zásadně v RR) to působí jak červená na krocana (normálně se tomu říká komplexní komplex) a mohli by tě za to obvinit z koncernového řiťolezectví! Pokud chceš být "cool" jako oni, používej raději zkratku xw a hlavně nezapomeň přidat něco dost sprostého, aby viděli, že se taky hned tak něčeho nezalekneš... 8-s
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2009 01:47
Re: Tak vážení...
Ale klidně ANO (zkratku VolksWagen klidně POUŽÍVEJ(te) - jen to chce (je "vhodné", je "lepší", je "moudřejší", je "správnější") ROZLIŠOVAT (samozřejmě i v modelech koncernu vw - vlastně "skorouž" Porsche - se dělají POVEDENÉ i NEpovedené modely/motory), ale FAKTem je, že VĚTŠINA lidí (i zde na "odborném/fandovském" fóru, JEN dle "znáčku na kapotě" na ty "dobré/špatné" vozy rozlišuje a dělí ... 8-s
Takže (velmi) ŠPATNÉ vw: škoda superb I. 2.5 TDi
Takže (velmi) POVEDENÉ: audi R8 V10
A "NEpovedený" motor: 1.9 TDi pumpe-düse a 1.2 tříválec benzín
A "POvedená" motorizace: 2.0 TFSi či 1.8 TSi
Asi TAK nějak by to mělo/mohlo být - ale na to se tu "NEhraje" (JEN dle ZNAČKY ... buď
a) VŠE je "skvělé", nebo
b) VŠE je ""
... (trochu) smutné ... ;-\ , nebo?
PS: A (bohužel) i na mne "nasazujete" (i VY Brute, tedy white labele!) tahle "zjednodušení" (zjednodušená vidění) ...
Nic sprostého NEpřidám, ale jinak se moc NEbojím (minulé /vyhozené/ vedení koncernu vw a jeho "činy" a styl "poručíme větru dešti" ráda prostě NEmám a "obdivovat" ho NEbudu)
PPS: Jsem/byla jsem "dostatečně" COOL? ;-)
Pěkný den
neregistrovaný "yaroukh"
15. 3. 2009 02:00
Re: Tak vážení...
To, jaký zvuk tu má VW, lze IMO do značné míry přičíst dvěma faktorům: 1) jeden takovej místní šášula 2) to, jak VAG dominuje našemu trhu. (Nemyslím si, že to je výsada ČR, jak se rádo tvrdívá, ale dominance zvedá často vlnu ?iracionální? nenávisti vůči subjektu - takovým "nadnárodním" příkladem bylo v nedávné době Ferrari v F1.)
Bohužel mému oblíbenci s modrým oválem dělá podobnou medvědí službu Deadlift. Tímto bych ho rád požádal, aby bral to svoje fandění trochu s nadhledem.
15. 3. 2009 10:25
Re: HLAVA REFERENTA YAROUKHA
Á referent Yaroukh se probudil, oblizovač vejloh u Charouze si tu po čase pouští žilou. Tebe yaroukhu číst, to člověka vždycky povzbudí v psaní, neb primitiv tvého kalibru, který to s rozhledem zatím dotáhl jen do roviny oblíbená/neoblíbená automobilka (bože, co je to za životní postoj) dokumentuje, že autotupost opravdu nemá mezí.

Abych tě trochu poučil - averzi vůči jakékoliv automobilce mohou mít na diskuzi jen intelektuálně výrazně skromní lidé. I průměrně inteligentní člověk dokáže diskutovat věcně jak o Fordu tak o Dacii. Skutečnost, že registruješ nenávist vůči účasti Ferrari v F1 jen dokonale dokumentuje prostředí ve kterém se pohybuješ.

P.S. Kup si hlavu, bez ní to v životě vlastně na jisté úrovni ani nejde... 8-s :no:
neregistrovaný "yaroukh"
15. 3. 2009 13:33
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Škoda, že se mi tvoje komentáře nezobrazují. Achjo. ;-\
15. 3. 2009 15:58
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Komentáře k tvým příZpěvkům píši zásadně pro ty ostatní. Jinak bych se přece musel domnívat že umíš jak číst tak psát. Tohle ode mne však čekat můžeš těžko, referente...
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 14:54
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Potrefená husa zase zakejhala. >:-[]
Apropo, tvojí averzí vůči japoncům ses tady 'proslavil' právě ty. >:D
15. 3. 2009 16:02
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Nemusíš tu na sebe takhle naivně prozrazovat, že jsi zakejhal, cos, to tu víme všichni... >:D

Jasně, přemku, tvůj rybník je než pubertálním bahnem averzí a sympatií... s polární září nad pelestí. Zkus si tu alespoň jednou zahrát na dospělého, držím palec :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 17:53
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Pravda je jen jedna. To, že jseš po technický stránce úplnej analfabet, to je pravda, kterou tady známe všichni. A svou (NE)averzi neobjájíš. Jseš průhlednej jak sklo. Yaroukh to napsal správně, děláš VW hodně špatný jméno. Takže si klidně kopej svejma tlustejma nožičkama. Jediný co tím docílíš bude jen bouře faldů na tvým sádelným laloku. >:-[]
15. 3. 2009 18:01
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Ten tvůj akcent na techniku by tu rozesmál i maRRiánka, a že to je nějakej kádr >:D Uznávám ovšem, že v plejstejšnu moc technicky jasno nemám. Naštěstí to tu vy dva vyvažujete bohatě >:-[]

P.S. Jestli mě svým panděrem zveš do klubu přesezenejch plejstejšnovejch hranolkářů, děkuju, nemám zájem, a colu nepiju 8-s >:D
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 18:19
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Slabý. :-O A to jsem si s tebou chtěl pohrát. Nezvládáš diskuzi jako techniku.

Playstation já nehraju. Wii, dědo, jedině Wii.
15. 3. 2009 18:53
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Wíčko mají mé děti. Určitě byste si rozuměli >:D

P.S. Díky za upřímnost >:-[] :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 19:28
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Copak mámin důchod ti na Wii nestačí? Co takhle jít do práce a přestat ji vyžírat socko?
15. 3. 2009 21:39
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Jak matčin důchod? Píši ti, že moje děti (asi nevíš, co je mít děti) mají wíčko a že byste si u monitoru určitě rozuměli.

P.S. Za tu tvou milou upřímnost, že hraješ wíčko a ne plejstejšna ještě jednou palec hore... >:D :yes: Já věděl, žes dokonalej puberťák...
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:17
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Jaký děti. Tak už to na nás nehraj. Všichni víme žes starej mládenec, nezaměstnanej, kterej žije u mámy z jejího důchodu.
S takovým tlustopr... by nikdo mít děti ani nemoh. >:-[]
15. 3. 2009 22:31
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
No, na své děti si musíš počkat jestě tak deset let nejméně. Přeji ti je, a aktuálně ti přeji aby ses stále báječně bavil u toho wíčka.

Dnes ses tu mile obnažil, přemku, ovšem za to se na mne nezlob, chápu tě :yes: Vídíš, že můj tip těch cca 15 jak maRRiánka tak u tebe sedí jak ta pr-delka na hrnci ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:46
Re: Stále kvoká, stále kvoká?
Zpytuj svědomí JOUDO. Veřejně tady lžeš, svůj životní neúspěch si snažíš nahradit plácáním v diskuzích. Svůj neúspěch jen opakuješ, protože ani to psaní ti nejde. Možná bys mohl napsat o parazitismu, protože tím jsi. O technice jsi jen pro smích. >:-[]
15. 3. 2009 22:51
Re: PREMDA-MARIO
Pleteš si autory textů - To žes ve třiceti vyrostl z plejstejšnu >:-[] a nyní ujíždíš na Wíčku, zde nahoře píšeš ty, ne já... >:-[] :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 22:58
Re: PREMDA-MARIO
Znovu slabota. JOUDO, nespěchej....nejdřív di promysli co chceš napsat...takhle je s tebou nuda. Plácáš jen nesmysly.
Toho buřta taky nejdřív dochrousttej, utři mastný prsty do panděra. Péčko vypni, stejně tě jen vyrušuje (ať děláš, co děláš, stejně na něj přes bachor nevidíš) a zkus napsat něco technickýho, ať mě zase začneš bavit, takhle to dál nepůjde a nudou usnu. :-!
15. 3. 2009 23:01
Re: PREMDA-MARIO
Třicetiletej wííčkař >:-[] :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 23:08
Re: PREMDA-MARIO
Jo s Wii se dá komunikovat s celým světem. S jedním JOUDOU je nuda i česky. Styď se, lhát tady přede všema. :no:
15. 3. 2009 23:13
Re: PREMDA-MARIO
Wii >:-[] :no:
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 23:14
Re: PREMDA-MARIO
Wii :yes: >:-[]
15. 3. 2009 10:32
FANTASTICKÝ TIGI
Sukces pokračuje - TIGI je únorová dvojka trhu. Jeho aktuální rival, Ford KUGA přešlapuje na místě jedenáctém, Co dodat, snad jen, že očekávání se naplňují - TIGI, nejúspěšnější kompaktní SUV Evropy.

BRAVWO TIGI :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "PREMDA"
15. 3. 2009 14:59
Re: FANTASTICKÝ TIGI
Nahoď link.
15. 3. 2009 16:03
Re: FANTASTICKÝ TIGI
Jo, a ty se voběsíš, viď. Na děti tu musíme opatrně...
15. 3. 2009 16:12
ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
No, parádní měsíc:

GOLF na konci kariéry končí na dokonalém druhém místě mezi špičkou mainstreamu.

PASSAT jedničkou trhu.

POLO na konci kariery končí jako čtvrté,

TIGI - aktuální dvojka měsíce,

ROCCO - nejúspěšnější sportťák měsíce.

Ano ano, takhle boduje supermainstream. Úderem na solar plexus vrat tvé garáže.

BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 19:29
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Tak až mě přestane bavit žít a budu chtít splynout s davem, možná nad VW začnu uvažovat. Nesnáším konzerativní design a VW jeho nenápadnost ještě zvýraznil... 8-s

Jediná výjimka - Passat CC, esteticky zdařilý vůz s nápaditým vzezřením a puncem stylu. Kdyby byl každý VW obdařen podobným šmrncem, bylo by to skvělé...
15. 3. 2009 21:34
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Z celého srdce ti přeji, abys už zítra "splynul" s davem v modelu... SCIROCCO :-) Koukal jsem se akorát na počítači na autosalon, bylo tam POLO v jízdě, podívej se na to. Avantime, fantastické, řádově uhrančivější, než jsem čekal... víš, jak píši že POLO je ostré, tak to teda sedí. Fakt jsem mrkal.

P.S. Jo, CC je povedené.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 22:52
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Tak na Rocco jsem zapoměl, to je rovněž výjimka ;-)
Nicméně, co se mi opravdu líbí, je Passat CC, na poměry Volkswagenu až překavpivě vzrušující... :yes:

Na Polo jsem zvědavý v reálu, na fotkách ukázalo ostré drápky, uvidíme. Co mi však vadí, je interiér (nikoli po stránce ergonomie, tam se ho nebojím), ale cítím z něj tak trochu mrtvé srdce...
15. 3. 2009 22:55
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Bude to dobrý.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 23:27
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Kéž by. Jsem zvědavý na základ.
Avatar - white label
15. 3. 2009 23:08
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Tak vidíš, to už jsou dvě auta (CC, Šíro) a co říkáš třeba na G6GTI, v Německu už se dá objednat a jsou k němu kompletní info, na rakouských stránkách i katalog v PDF?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 23:26
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
G6 v GTIčku je taky vcelku zdařilé. Krásně mu sedne bílá :yes:
Avatar - white label
15. 3. 2009 23:45
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Bílá sedí nejvíc G5GTI, ale u G6GTI bych šel do úplně nové barvy, zatím jen pro G6GTI: karbonově ocelová šeď! Pětka totiž měla masku v černém lesku, která budila dojem podobný singleframe, hlavně u světlé barvy (ideálně bílá). Od Šíra se však VW bohužel postupně u všech modelů (později včetně Passatu a Touaregu) vrací k výraznému dělení masky na horní a spodní část. Důvod je jasný, ústup úspěšné "singleframe" filosofii Audi a tím výraznější diferenciace těchto dvou značek v rámci koncernu.
U šestky bych tohle trochu "násilné" rozdělení masky kompenzoval tmavší šedou v tomhle jedinečném odstínu... :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2009 11:29
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
U VW rovněž začali koketovat s horizontální orientací masky chladiče, u které by její rozdělení nemělo příliš vadit. Zaujme myšlenka u Rocca, které má samostatně umístěné logo značky a tenkou, horizontální masku chladiče. Golf zase šel k odkazu Golgu IV., jehož maska je podle mě dynamičtější, než tomu bylo u pětky...

A k té barvě - na tu šeď se těším. Matné barvy zažívají boom :yes:
Avatar - white label
16. 3. 2009 11:58
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Předpokládám, že si srovnával masku běžného G4 a G5 a ne jejich verzí GTI. Golf G4GTI, byl totiž nejen po této stránce nejodbytějším GGTI vůbec. Jediná vnější identifikace byl (kromě nápisu GTI) design disků kol a v interiéru to bylo s odlišností od běžnějších verzí velmi podobné. Navíc motorizace, kromě 1,8T taky docela hrůza (1.9TDI,V5). ... Až G5GTI se vrátil zpět k "dobové úrovni" G2GTI a z G5GTI těží i v mnohém shodný G6GTI.

Jinak ta nová barva není matná, nevím jak si k tomu došel, ale nic takového jsem o ní nepsal...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2009 15:37
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Barvu jsem neviděl, takže nevím.

Ano, myslel jsem tím masky klasických verzí, nikoli GTI...
Avatar - woody-alien
15. 3. 2009 23:08
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Tak musím souhlasit, že Šíro, CC a podle fotek (v reálu jsem ještě neviděl) i nové Polo znamenají odklon VW od exteriérově jednotvárných a vzájemně zaměnitelných modelů. Už jsem ani nedoufal. Obzvláště Polo mě tedy překvapilo, čekal jsem kreaci typu "miniGolf" a ne svébytný a jasně odlišný vůz. A navíc, já jsem holt milovník hran. :yes:
Avatar - white label
15. 3. 2009 23:23
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
To já taky, proto se mi líbí i nové Ecoupé... Polo potřebovalo změnu jak prase drbání, a tahle se fakt povedla... U G6(5.5) není ta změna tak vyvážená, protože auto je od úrovně prosklení prakticky identické s "předchozí" generací...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2009 23:30
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Jsem rád, že se VW vydal trochu "temperamentnější" cestou, než tomu u něj bylo doposud. Přibyly dynamické linky, výraznější charakter... :yes:

Ještě by to chtělo zabrat v interiéru. Ten se sice vcelku povedl v případě Passatu CC, ale Scirocco by si zasloužilo více originálních prvků (co se mi však líbí, jsou originální trojúhelníky na výplních dveří).
Avatar - white label
15. 3. 2009 23:48
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
Pokud se ti líbí interiér CC, pak se ti musí líbit i ten v G6 a v G6GTI zvlášť...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2009 11:24
Re: ÚNOROVWÁ SHRNOVWAČKA
V G6 není špatný, zejména v nejdražší variantě. Ale byl jsem se seznámit se základem...není to zlé, ale mohlo by to být nápaditější...