Novinky
musi se nechat, ze f.fusion nadela vic uzitku nez dosavadni vw polo. ale jen co se vyproda tenhle stary hardware, bude se videt. ford chce byt zakazdou cenu dovozcem c.1 a doufam ze mu to vw jen tak neda.
apropos jsem zvedav jestli uz ford prodal nekomu u nas novy Ka 😄
apropos jsem zvedav jestli uz ford prodal nekomu u nas novy Ka 😄
Fusion nema vyprodeje. 😉 Bude se vyrabet minimalne jeste do konce roku 2009 mozna jeste dele. Je to dobre auto. Ford je a byl dovozcem c.1 zaslouzene. Je dojemne ja mas strach o nove Ka. >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja myslim, ze pozastavovat se nad mistnim saskem je uz zbytecne. Ten se tu uz tak ztrapnil, ze normalni clovek ho uz ani nemuze rat vazne a nad jeho vyplody se jenom uprimne zasmeje. Ta nula nestoji vubec za to ztracet s nim cas.
Koukni dole, ten traged uplne otocil, ale slinty jsou to porad stejny 😉
Koukni dole, ten traged uplne otocil, ale slinty jsou to porad stejny 😉
Vy jste tady jak Svatá trojice >😁
Ten vám dává, co? Ten vás kouří, co? 😉
Ten vám dává, co? Ten vás kouří, co? 😉
Jo, jo zajiste. Cele noci nespim... >😁 :yes:
Docela zajímavé psát dokola něco o "nule" se kterou "...nestojí vůbec za to ztrácet čas"?!...
Jedno je jisté, ať ta "nula" napíše pravdu, nebo blbost, ať to myslí vážně, nebo jen provokuje, stejně jste z toho vždycky "na prášky" a svými početnými a nekonečně stejnými reakcemi mu to jen dokazujete...
Nebýt té "nuly", tak tu někteří chudáčci ani nemají na koho "nadávat"...(viz. Coswort s "hňupem")
Jedno je jisté, ať ta "nula" napíše pravdu, nebo blbost, ať to myslí vážně, nebo jen provokuje, stejně jste z toho vždycky "na prášky" a svými početnými a nekonečně stejnými reakcemi mu to jen dokazujete...
Nebýt té "nuly", tak tu někteří chudáčci ani nemají na koho "nadávat"...(viz. Coswort s "hňupem")
Copak, sahnul jsem ti namodlu? Zajimave, jak se hned zacnou mistni vlezdo***kove ozyvat, kdykoli nekdo pristihne mistra trapnosti pri lzi a napise mu to. >😒]
Na víc fakt nemáš? Ná rozdíl od tebe netrpím na modly ani antimodly. Podle tvého myšlení, ve dvojkové soustavě, jsou vždy jen dvě kategorie lidi: Jedna je zásadně proti (čemukoli) a druhá je zásadně pro. Uvažovat trochu dál je asi příliž složité.
Nikde jsem nepsal, kdo má "pravdu" a kdo ne, o tom ta reakce vůbec nebyla.
Psát dokola o něčem o čem zároveň, nebo předem, píšeš, že je to ztráta času ti asi připadá úplně normální...
A Coswort má snad úplně stejnou pravdu i bez toho "hňupa", nebo s ním má ta pravda větší váhu...?
Nikde jsem nepsal, kdo má "pravdu" a kdo ne, o tom ta reakce vůbec nebyla.
Psát dokola o něčem o čem zároveň, nebo předem, píšeš, že je to ztráta času ti asi připadá úplně normální...
A Coswort má snad úplně stejnou pravdu i bez toho "hňupa", nebo s ním má ta pravda větší váhu...?
Se mi zdá, že tu minulej měsíc místní trouba a všímjel mekotal něco vo tom, že počet prodanejch Golfů je čistě duše práce šestkový generace tohodle vehiklu. Tady ale v textu přímo píšou, že se facelift teprve začíná prodávat a prodej vlkompaktu stojí a padá na rozebírání zbytků z pětky. Tak by mě zajímalo, kde stojí pravda? Buď se mejlí redakce, nebo jako obvykle její diskusní maskot? 😲
Dobrý je, jak Golf místním troubům nedá spát 😲
o golfu to nebude
To máš teda recht, a jinejm troubům zase nedá spát jakákoliv nemístná kritika ETAlonu... 😉
Komu by se taky líbila kritika, když je nemístná
Hmm, to jsou zase hlubokomyslé myšlenky.
Za měsíc, dva, tři, bude Golf stejně doře prodávat šestou generaci...
Tady vůbec nejde o VW, ale o osobní "úspěchy" místních "diskutérů", kteří prostě ze zásady úspěch nikomu nepřejí. :-!
Za měsíc, dva, tři, bude Golf stejně doře prodávat šestou generaci...
Tady vůbec nejde o VW, ale o osobní "úspěchy" místních "diskutérů", kteří prostě ze zásady úspěch nikomu nepřejí. :-!
Zkus si, mektale, udělat jasno v rozdílu mezi registrací vozu a jeho prodejem. Asi to bereš podle vyskladňování buraga na pulty hračkárny u vás na sídlišti... 8-s >😁 :no:
pac prodat v CR za 1 mesic 138 kousku neni vubec spatny 😄
Únorová čísla v kompaktech jsou jasná. Regulerní souboj Focus x Golf vyhrál o 29 kousků Focus. Ovšem musíme brát v úvahu, že se jedná o souboj omlazeného F2 s výběhem v podobě G5. S čísly G šestky ještě musíme počkat tak na květen/červen, tehdy už to bude supermainstreamová jednička. Nahoře jsou bohužel tradičně auta za nejnižší ceny - aktuálně cee´d, mégane2, i30. Což je tedy žalostné, neb i do této třídy už doléhá krize a kupci dávají přednost nižší ceně před technickým, technologickým a kvalitativním (super)mainstreamovým předvojem.
Odhaduji tedy, že v červnu bude už zase Golf jedničkou mezi nejlepšími. Píší - nejlepšími, tedy mezi poměřitelnými, to znamená Focus, Astra, atd. prostě mezi elitou.
BRAVWO GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GURU :yes:
Odhaduji tedy, že v červnu bude už zase Golf jedničkou mezi nejlepšími. Píší - nejlepšími, tedy mezi poměřitelnými, to znamená Focus, Astra, atd. prostě mezi elitou.
BRAVWO GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GURU :yes:
kecalek.
Golf trendline 1.4 - 359 900
Ceed active 1.4 - 309 980 (Akcia) / 339 980 bezna cena
i30 classic+m.klima - 304 900 (Akcia) / 344 900 bezna cena
poznamka : golf trendline 1.4 benzin 59kW, je ten technologicky a kvalitativne mainstreamovy predvoj, ktory si zial bezny cesky obcan nemoze koli krize dovolit a preto dava prednost zastaralym ale zato lacnejsim 1.4 CVVT 80kW koncernu Hyundai-KIA.
Golf trendline 1.4 - 359 900
Ceed active 1.4 - 309 980 (Akcia) / 339 980 bezna cena
i30 classic+m.klima - 304 900 (Akcia) / 344 900 bezna cena
poznamka : golf trendline 1.4 benzin 59kW, je ten technologicky a kvalitativne mainstreamovy predvoj, ktory si zial bezny cesky obcan nemoze koli krize dovolit a preto dava prednost zastaralym ale zato lacnejsim 1.4 CVVT 80kW koncernu Hyundai-KIA.
kecálek. I kdyby byl golf na gumu z tvých trenýrek, je a bude to stále to nejlepší, co můžeš pořídit. Koukám, že máš zmáknuté prodejní akce :yes: nezapomeň až budou vyprodávat zimní boty.
Vy TAK pěkně umíte "změnit" téma a od "nepříjemné" pravdy "utéct" 😉 :yes:
PS: FAKTem je, že golf s HODNĚ PODprůměrným zastaralým motorem, který DRTí třeba i o 100.000 kč levnější Citroën C4 1.4 s benzínovými motory od BMW a 1.6 HDi diesly a jimž se vw zatím NEvyrovná (ostatně naftám od kia/hyundai TAKÉ NE) je při ceně 360 tisíc korun českých s "nic/moc" výbavou prostě PŘEdražený a "vyšší" motorizace už jsou "total out" ;-\ :no:
PPS: Ale s touhle "upravenou" verzí golf 5 a 1/2 se (logicky - vše "drahé" zůstalo stále STEJNÉ) dostali konečně cenově konkurenci alespoň "na dostřel"
Galino ČETLA jste německý dlouhodobý test Golf na 200.000 km? Dopadl HROZNĚ, že? Z těch asi 50ti testovaných myslím před-před-předPOSLEDNí 😒 :no:
Ale i tak Pěkný den (a výprodeje zimních bot a oblečení v Deutschland letos spíše už SKONČILY - to jste už PROŠVIHLA) 😄
PS: FAKTem je, že golf s HODNĚ PODprůměrným zastaralým motorem, který DRTí třeba i o 100.000 kč levnější Citroën C4 1.4 s benzínovými motory od BMW a 1.6 HDi diesly a jimž se vw zatím NEvyrovná (ostatně naftám od kia/hyundai TAKÉ NE) je při ceně 360 tisíc korun českých s "nic/moc" výbavou prostě PŘEdražený a "vyšší" motorizace už jsou "total out" ;-\ :no:
PPS: Ale s touhle "upravenou" verzí golf 5 a 1/2 se (logicky - vše "drahé" zůstalo stále STEJNÉ) dostali konečně cenově konkurenci alespoň "na dostřel"
Galino ČETLA jste německý dlouhodobý test Golf na 200.000 km? Dopadl HROZNĚ, že? Z těch asi 50ti testovaných myslím před-před-předPOSLEDNí 😒 :no:
Ale i tak Pěkný den (a výprodeje zimních bot a oblečení v Deutschland letos spíše už SKONČILY - to jste už PROŠVIHLA) 😄
Střední už v očekávání krysoklecí amnestie stagnuje, přesto samozřejmě budují známé firmy - Jasně, Passat, Apoštol tvých snů - 125 kousků, Mondeo - 48 kousků a... pozor, sedni si... AUDI - 45 novejch diamantovejch kovbojů brázdí silnice v A4. Únor je tedy měsícem AUDI.
P.S. čísla nezapočítávají krysí klece.
BRAVWO AUDI :yes: BRAVWO PASSAT :yes:
P.S. čísla nezapočítávají krysí klece.
BRAVWO AUDI :yes: BRAVWO PASSAT :yes:
Subkompakty drží lajnu kvality - jednička je jasná, dvojka Fusion (473!) jo jo, cenové tango třese prasátky... ovšem Peugeotu se to povedlo - P207 udělal... 207 kousků, to je snad domluvený... a pozor, dojíždák, sedmiletej stařec, POLO je na čtvrtém místě - bez výprodejů (jede až do cca června) 180 kousků. POLO - vítěz měsíce.
Únor bílý, POLO sílí.
BRAVWO POLO :yes:
Únor bílý, POLO sílí.
BRAVWO POLO :yes:
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty musíš být nesmírně vyrovnaný a velmi odvážný člověk...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Promiň, máš pravdu, zapomněl jsem ještě na inteligenci, ta bude u tebe jistě také na velmi vysoké úrovni...
P.S. Své sexuální touhy si ventiluj jinde, tady je to naštěstí zatím spíš o autech
P.S. Své sexuální touhy si ventiluj jinde, tady je to naštěstí zatím spíš o autech
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chce, asi jeho stara >😁
Tady všichni nemají doma starou, jako ty (já mám zrovna mladou a hezkou), ale chápu, že to asi musí být stresující a je třeba to ventilovat svým "ostrovtipem" i na diskuzích o jiných tématech...
P.S. Tak promiň, teď jsem to četl znovu
a pochopil, žes tím vlastně myslel Cosworta - jeho stará a žárlivá...
P.S. Tak promiň, teď jsem to četl znovu
a pochopil, žes tím vlastně myslel Cosworta - jeho stará a žárlivá...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Najdi si stránky, kde jsou stejně primitivní vemena, jako ty. Tady se těžko uspokojíš. Co říkáš?!
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Máš pravdu, sice o něm zatím skoro nic nevím (to je jen detail) ale zamiloval jsem se a chci se mu zalíbit!!! Stejně jako všem se kterými tady nesouhlasím vždy... Chceš napsat seznam jejich nicků...? Raděj ne, vypadá to, že budeš navíc i hrozně žárlivý...
S tvou inteligencí jsem měl taky pravdu, si totiž první, kdo mě tu odhalil...
:yes:
S tvou inteligencí jsem měl taky pravdu, si totiž první, kdo mě tu odhalil...
:yes:
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ještě jednou tu pohádku o Fabii ( Polu ), kdy to natře Puntu v dlouhým táhlým ... ta byla fakt dobrá 😉
No, hlavně to byla realita silnic. Vytáhni někdy mopeda ze stodoly a dej si párkrát nějakou hornatou státní. Sedni na mez, vybal schleba se sádlem a počítej horizonty. Pak napiš, jak to dopadlo.
Vtipálku .... níže máš teorii a realita je ještě lepší😒br />
Grande:
0-100 km/hod za 14,5s
48 kW při 5.500 ot/min.
102 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1030 kg (5D)
Fabia:
0-100 km/hod za 16,5s
44 kW při 5.200 ot/min.
108 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1040 kg (5D)
P.S.: jak to v reálu dopadlo ? Grande si dá mladoboleslavský knedlík nejen v dlouhém táhlém, ale i v dlouhém rovném ... >😁 a to se nebavím třeba o takovém I20. Fabia vždy prohraje.
Grande:
0-100 km/hod za 14,5s
48 kW při 5.500 ot/min.
102 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1030 kg (5D)
Fabia:
0-100 km/hod za 16,5s
44 kW při 5.200 ot/min.
108 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1040 kg (5D)
P.S.: jak to v reálu dopadlo ? Grande si dá mladoboleslavský knedlík nejen v dlouhém táhlém, ale i v dlouhém rovném ... >😁 a to se nebavím třeba o takovém I20. Fabia vždy prohraje.
S tou váhou to tak je, i když to HTP se dělá i v o něco málo silnější verzi 51kW/5400 112Nm/3000...
Každopádně všechny tyhle atm. 1,2 se do auta "přes tunu" hodí tak max. do města...a ani tam bych je moc nemusel...Předjížděni čehokoli s motorem (kromě zahradní sekačky) s těmito auty se, nejen v dlouhém táhlém, v principu podobá ruské ruletě...a auta s tímto poměrem výkonu a hmotnosti se budou navzájem předjíždět stejně "svižně" jako přeložené kamiony na D1...takže navrhované srovnávání v praxi v dlouhým táhlým mi přijde docela úchylné 8-s
Každopádně všechny tyhle atm. 1,2 se do auta "přes tunu" hodí tak max. do města...a ani tam bych je moc nemusel...Předjížděni čehokoli s motorem (kromě zahradní sekačky) s těmito auty se, nejen v dlouhém táhlém, v principu podobá ruské ruletě...a auta s tímto poměrem výkonu a hmotnosti se budou navzájem předjíždět stejně "svižně" jako přeložené kamiony na D1...takže navrhované srovnávání v praxi v dlouhým táhlým mi přijde docela úchylné 8-s
Termín "motor do města" je holý nesmysl, copak mají první motorizace zákaz nájezdu na okresku a dálnici ?
Jinak s tím předjížděním souhlasím, žádná sláva, to jen Mr.Teoretik před týdnem zase perlil, že Fabia rozcupuje Grande v rozjezdu >😁
Jinak s tím předjížděním souhlasím, žádná sláva, to jen Mr.Teoretik před týdnem zase perlil, že Fabia rozcupuje Grande v rozjezdu >😁
Sportovní vozy... doména horkých sredcí a nadržených kont. Dvojjedničkou je ROCCO a AUDI A5. Každý po pěti kusech. Pak už jsou jen kusovky - BMW Z4 - jeden kousek... ROCCO je majstrštyk měsíce, ROCCO - nejúspěšnější sportovní vůz.
BRAVWO ROCCO :yes:
BRAVWO ROCCO :yes:
Plne souhlasim, vcera probehla rocco predvadecka, a v zari si jdu po auticko a krize? bajecny, spickova vybava, sleva 70 tisic uz z tak dobre ceny skladoveho vozu
Subkompakty VW zase treti - BRAVWO ROCCO, POLO, PASSAT a GOLF.
BRAVWO Ford :yes: :yes: :yes:
BRAVWO Ford :yes: :yes: :yes:
Ja pridávam poctu pre víťaza, najlepšieho z najlepších, najkrajšieho z najkrajších, stálicu všetkých stálic. Inšpirovaný odkazom aktuálneho diela jedného z najvýznamnejších černých umelcov pod Bruselským Slnkom mi v januári napadol krátky verš o dileme pri výbere správneho približovadla pre znalého českého drzka. Aj som ho hodil na niekoho blog, do prázdnej diskusie pod nejaký fejeton o premiantovi, no dotyčný ho zotrel. Urobil dobre, pretože podvedome akiste vedel, že to patrí sem, na stupienok víťazov.
Hlas Třpytivého Premianta
Japonec až na konec
korejský děs uz vůbec
žabožrouta ani za svět
do špagety bych si nesedl
auto z Reichu příliš chladný
ja chci the best! Nejsem vadný
s Fabií můžeš do nebe
junior jenom pro tebe!
:yes: Fabia :yes:
Hlas Třpytivého Premianta
Japonec až na konec
korejský děs uz vůbec
žabožrouta ani za svět
do špagety bych si nesedl
auto z Reichu příliš chladný
ja chci the best! Nejsem vadný
s Fabií můžeš do nebe
junior jenom pro tebe!
:yes: Fabia :yes:
28,4% trzniho podilu. Hranici 30% hosi projeli vloni a pad pokracuje. Nic na tom nezmenil ani "novy zacatek", ktery nic noveho nezacal. Pouze se zpozdenim a nedostatecne dohanel deni na trhu. Mozna az unorove "vyprodeje skladu, ktere ovsem nebudou trvat vecne" dokazaly zakaznikum prinest nabidku, ktera uz je nenuti odchazet k jinym znackam. Otazka je, co se stane az "vyprodeje" skonci. Muj osobni tip - Skoda nastvi ceny Yetiho postaru a pad, pres kratke obdobi rustu dane vstupem do noveho segmentu, bude dale pokracovat.
Škoda už je mimo ring, sklání se na dní lékař, verdikt je jasný: totální KO
Je tedy řada značek, které nabízí více a znatelně levněji.
Ještě jednou a bez laciných keců o nějakém mainstreamu😒br />
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
Tak asi tak 😉
Je tedy řada značek, které nabízí více a znatelně levněji.
Ještě jednou a bez laciných keců o nějakém mainstreamu😒br />
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
Tak asi tak 😉
Volvo docela válí, na to jak je na tom udajne zle 😄 :yes: :yes:
Fusion = predchadzajuca generacia Mazdy 2 s kabatom od Fordu. Bravo Ford 😄
Skodovka se propada nasledkem nepodareneho designu Fabie II a Rumunstera. VW si jako obvykle drzi stopu, Ford kratkodobe posilil diky vyprodeji, rendlik jako obvykle zase ztraci, naopak dobre se prodava Ceed a i30, protoze to jsou za malo penez podarena auta s peknym dieselem. Posiluje Audi, protoze to jsou auta, na ktere lecktera jina automobilka nema, s Volvem si par manazeru ze stredni generace, kteri v krizi dostali zlateho padaka, splnili svuj sen... Zadne jine moudrosti z toho nevyctes. Trh v CR se chova zcela pragmaticky.
Já teda do toho nechci šťourat, taky se třeba pletu... koukám na stránky SDA... To se letos u nás prodalo vážně stejně Porsche, jako Seatu, nebo Mazdy? Na stránkách SDA jsem dohledal za únor 5 kusů. Pořád mě ty cifry u všech aut nějak neseděj (prodej vs. registrace).
[odkaz]
Podle mě je to celý nějaký levý...
[odkaz]
Podle mě je to celý nějaký levý...
Jiz pred 2 roky jsem sem napsal, ze trzni podil Skody bude klesat a zastavi se nekde mezi 20%-25%. I kdyz mame jakousi financni krizi, tento pokles ma s ni maloco do cineni. Pokud se trzni podil Skody na ceskem trhu propadne pod 20% muzeme se zacit znepokojovat.
Je vskutku zajimave sledovat pohyb hladiny prodeju te ci one automobilky. Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak. Podobne na tom jsou M-B a Audi.
Plni se tez to, co jsem (i pres obrovsky nevol mnohych) ocekaval od Subaru. Skoro 100% narust ho jiste stavi mezi nejsilnejsi hrace dneska. Subaru zverejnilo 100% vernost svych majitelu. Neni dinu, nabizi vice nez konkurence. :yes😒br /> Rad bych vsak videl podobnou tabulku uplne bez podilu LUV.
Je vskutku zajimave sledovat pohyb hladiny prodeju te ci one automobilky. Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak. Podobne na tom jsou M-B a Audi.
Plni se tez to, co jsem (i pres obrovsky nevol mnohych) ocekaval od Subaru. Skoro 100% narust ho jiste stavi mezi nejsilnejsi hrace dneska. Subaru zverejnilo 100% vernost svych majitelu. Neni dinu, nabizi vice nez konkurence. :yes😒br /> Rad bych vsak videl podobnou tabulku uplne bez podilu LUV.
Trzni podil Skody v CR zastavi pokles, teprve tehdy, az v MB nastavi odpovidajici podminky. Nic takoveho jako nastavte podminky libovolne a vzdy se podil Skody ustali okolo 20% - tak to neexistuje. Naopak, pokud koruna bude nadale posilovat, a ona v delsim casovem horizontu nejspise bude, tak bez zmeny pomeru cena/vykon skodovackeho zbozi, bude podil dale klesat.
Vychazim z klasickeho podilu domaci automobilky. Tudiz 20%-25% je zcela namiste. Jakykoliv propad po tuto hladinu je pote vice nez znepokojujici.
Na druhou stranu je zde stalice a tahoun prodeju vynikajici Octavia. Po prvni osobni "konfrontaci" s Yetim verim v jeho uspech. Jde o navenek velice povedeny vuz. Designove a v porovnani s Fabii nebo zadni casti Superbu je Yeti prekvapive vyvazeny a originalni vuz. Zamrzely me zadni svitilny a prilis koncernovy interier. Skrty a setreni jsme snad museli cekat vsichni.
Skode vsak drzim palce a verim v trvajici uspech.
Na druhou stranu je zde stalice a tahoun prodeju vynikajici Octavia. Po prvni osobni "konfrontaci" s Yetim verim v jeho uspech. Jde o navenek velice povedeny vuz. Designove a v porovnani s Fabii nebo zadni casti Superbu je Yeti prekvapive vyvazeny a originalni vuz. Zamrzely me zadni svitilny a prilis koncernovy interier. Skrty a setreni jsme snad museli cekat vsichni.
Skode vsak drzim palce a verim v trvajici uspech.
Ano, domaci automobilky mivaji vetsi trzni podil. Ale nic jako "klasicky podil domaci automobilky" neexistuje. Zcela jiny podil maji domaci automobilky napr. v Korei , zcela jiny Treba v Madarsku. Trzni podil v CR klesa bez ohledu na tahouna Octavii. Dizajn je jenom polovina uspechu. Druha polovina je pomer cena vykon. A ta je pro CR nastavena tak, ze zakaznici odchazeji tempem 2-3% rocne uz nekolik let.
Drápalíku, dřív než něco napíšeš......sakra. Já tě mám kluku rád, ale takovou pitomost dokáže napsat jen te ukecanej ZLATEJ JOUDA. Domácí producent zpravidla ovládá čtvrtinu trhu. Mrkni se do Francie, do Itálie, mrkni se do Německa. A teď i do Česka.
Nějak si nedokážu vybavit domácí automobilku v Maďarsku. >😁
Nějak si nedokážu vybavit domácí automobilku v Maďarsku. >😁
Boha jake "zpravidla"?? Ze ty jsi si vybral trhy, kde to tak zhruba je neznamena, ze je to tak vsude. Napr. v Japonsku ma temer 50% samotna Toyota. V Korei maji domaci automobilky take vyrazne vice nez 30%. Proste kdyz se automobilka o sve zakazniky stara, tak se ji dari drzet i vyrazne nadprumerny podil trhu, ktery vznikl historicky. A to je prave ten rozdil mezi japonskou Toyotou a "ceskou" Skodou.
Jestli to nebude taky v tom, že jde spíš o rozdíl mezi japonskou Toyotou v Japonsku a spíše "německou" Škodou v Česku...?
Navíc Škodě i na našem trhu nejvíce "ubírá"(platí to i naopak!) starší větší "brácha" VW (více než Ford aj.), a to nemyslím teď jen matematicky, ale absolutně přímou konkurencí - platforny, motorizace, technika, přípl. výbava atd. Nebýt u nás na trhu VW, byly prodeje Škody jinde a nebýt tady Škody, díval by se VW na konkurenci u nás z mnohem větší dálky...
A to neberu vůbec v potaz celková čísla celého koncernu VW u nás...
Navíc Škodě i na našem trhu nejvíce "ubírá"(platí to i naopak!) starší větší "brácha" VW (více než Ford aj.), a to nemyslím teď jen matematicky, ale absolutně přímou konkurencí - platforny, motorizace, technika, přípl. výbava atd. Nebýt u nás na trhu VW, byly prodeje Škody jinde a nebýt tady Škody, díval by se VW na konkurenci u nás z mnohem větší dálky...
A to neberu vůbec v potaz celková čísla celého koncernu VW u nás...
No i kdyby jsi secetl Skodu, VW a Seat dohromady, tak to v CR neda to co ma Toytoa samotna v Japonsku nebo Hyundai v Korei. Ja chci jenom rict ze to, ze domaci vyrobce miva "zpravidla" ctvrtinu trhu neni zadne pravidlo. Uvedene priklady dokazuji, ze kdyz automobilka nechape "domaci trh" jenom jako prilezitost nasadit vyssi ceny, dokaze drzet znacne nadstandardni trzni podil. Spokojeni zakaznici nemaji duvod prechazet od lety proverene domaci znacky. Tudiz kdyz kazdy rok nekolik let za sebou ztraci Skoda 2-3% trhu CR rocne, prestoze zaroven modelove e😜anduje, tak to neni "normalni" ale naopak je to vysledek tragicky. Je to prohospodarovani historickeho potencialu tempem raketovym. A to jenom proto, ze Skoda vlastne neni domaci znacka a cesky trh citi jako domaci jenom v tom smyslu, ze muze vyuzit historickeho sentimenu a nasadit vyssi ceny. Strategie znacne kratkozraka.
MaRRiánku, napsat, že Subaru patří k nejsilnějším hráčum >😁 to jsi zaskočil i generalitu Subaru v japonsku... >😒] Jde přece jenom o to, že si pár lidí koupilo novou naftu. Subaruje je ze své podstaty hráčem mimo hlavní proud, to není kritika nýbrž chtěný stav.
Co se týká Volkswagenu, zapomněl jsi napsat, kde že VW ztrácí? U vás v ulici? A AUDI? Nepoplet sis automobilky? Ty nevíš, jak se prodává Allroad? Ty nevíš, jak jede A4? Ty nevíš, jak jede A5?
Tabulku bez LUV si najdi u SDA, tam ti vypíší všechno pěkně po modelech a po číslech. Takhle jen na sebe prozrazuješ, že o prodejích nevíš vůbec nic, jen tu plácáš pádlem od kajaku.
Co se týká Volkswagenu, zapomněl jsi napsat, kde že VW ztrácí? U vás v ulici? A AUDI? Nepoplet sis automobilky? Ty nevíš, jak se prodává Allroad? Ty nevíš, jak jede A4? Ty nevíš, jak jede A5?
Tabulku bez LUV si najdi u SDA, tam ti vypíší všechno pěkně po modelech a po číslech. Takhle jen na sebe prozrazuješ, že o prodejích nevíš vůbec nic, jen tu plácáš pádlem od kajaku.
Ty jseš ale JOUDA. Zase a znovu s tebou Mariánek vyškrabal talíř. Ty přes ty špeky už ani neumíš číst.
¨Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak¨ VW prodává hůř než loni, Ford líp. Jasný jak to, žes už hodně dlouho neviděl přes bachor na svýho šišulína.
¨Podobne na tom jsou M-B a Audi.˝ Já to chápu tak, že M-B prodává hůř a Audi líp. Zas úplně jasný.
Jestli tenhle trend bude pokračovat, jak dlouho bude VW ještě prodávat? A jak dlouho Subaru? Takže kdo z nich je v týhle situaci silnější? Já vím Faldíku .... BÝLÝ....
>😒]
¨Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak¨ VW prodává hůř než loni, Ford líp. Jasný jak to, žes už hodně dlouho neviděl přes bachor na svýho šišulína.
¨Podobne na tom jsou M-B a Audi.˝ Já to chápu tak, že M-B prodává hůř a Audi líp. Zas úplně jasný.
Jestli tenhle trend bude pokračovat, jak dlouho bude VW ještě prodávat? A jak dlouho Subaru? Takže kdo z nich je v týhle situaci silnější? Já vím Faldíku .... BÝLÝ....
>😒]
To žes u toho svého Wíčka ztloustnul jak Libíček tu nemusíš dávat tak zřetelně najevo. Mě je v podstatě úplně jedno jak vypadáš, a pokud holt seš ten postpubertální hranolkovej překrmenec, je to tvůj problém. Co se týká aut, pak beru na vědomí tvou mlhu o tom, že nejsilnějším hráčem na trhu tu je Subaru >😁 , že jak VW tak Audi dokonale ztrácí a boduje jen Ford 8-s >😁 :no😒br />
P.S. měl by sis na zítřek raději zopakovat geometrii, aby sis zítra ve škole nemusel připadat jak dnes na diskuzi...
P.S. měl by sis na zítřek raději zopakovat geometrii, aby sis zítra ve škole nemusel připadat jak dnes na diskuzi...
Jo, tak to jsem čekal. JOUDA Maňas.....Býlý.... Kup si Wii bachore, pohyb ti provzdušní mozek a naučíš se číst.
Tvůj superhypermega...spad o pětinu na bez LUV prodal míň než Renault.
Čísla nahoře ukazujou, kdo tuhle situaci zvládá a kdo ne......VW je v tom ..NE (bohužel)
Tvůj superhypermega...spad o pětinu na bez LUV prodal míň než Renault.
Čísla nahoře ukazujou, kdo tuhle situaci zvládá a kdo ne......VW je v tom ..NE (bohužel)
Moje děti maj to wíčko, maj všechno, sportovní nástavce, pistole, asi padesát her, na cestách válej v autě deesko, bezdrát, fantasticky se u toho bavěj. Určitě by tě posadili doprostřed, báječně by sis s klukama rozuměl. Přeci jenom, je znát že zdejší diskuze o velkých autech, to není a dlouho ještě nebude tvoje parketa.
Jak jsi dole sdělil, že nehraješ plejstejšn, jen wíčko, za to smekám, takováhle upřímnost od puberťáka se na zdejších diskuzích jen tak nevidí :yes: Počítám, že bys mohl být někde ve věku maRRiánka, tedy cca 15, viď.
Jak jsi dole sdělil, že nehraješ plejstejšn, jen wíčko, za to smekám, takováhle upřímnost od puberťáka se na zdejších diskuzích jen tak nevidí :yes: Počítám, že bys mohl být někde ve věku maRRiánka, tedy cca 15, viď.
Jó klidně to řeknu ještě jednou. Z playstationu jsem ¨vyrost¨, když mně bylo 30. Teď už jen Wii. Je to svělěj dorozumívací prostředek. I tenhle příspěvek jsem napsal o odeslal přes Wii.
Ne JOUDO, tolik kolik Mariánkovi, mně ještě nebylo.
Ten vtip o dětech byl dobrej. Prej v autě. V jakým? Důchod tvý mámy stačí tak na to aby sis koupil salám a s umaštěný prsty utíral do tvejch faldů. >😒]
Ne JOUDO, tolik kolik Mariánkovi, mně ještě nebylo.
Ten vtip o dětech byl dobrej. Prej v autě. V jakým? Důchod tvý mámy stačí tak na to aby sis koupil salám a s umaštěný prsty utíral do tvejch faldů. >😒]
>😁 Tak tohle prostě musíš uznat, to musí letět rovnou šupem do ZLATÉHO VENTILKU >😁 >😁 Tak ve třiceti letech jsi vyrostl z plejstejšnu a nyní ujíždíš na wíčku... >😒] >😒] Ty kluku, ty snad dnes ani z tý vostudy neusneš... >😁 :yes:
Tak ve ventilku už mám místo zamluvený dost dlouho. Rád si ho převezmu osobně. Nechám ti z něj udělat ZLATÝHO JOUDU, pro kterýho sis, btw, ještě nepřišel. Jen pro tebe mu na čelo nechám vyrazit VW. >😒]
P.S. tak tu o dětech jsme už slyšeli, co takhle jednu o Karkulce? >😒]
P.S. tak tu o dětech jsme už slyšeli, co takhle jednu o Karkulce? >😒]
Nežárli, přeprali by tě.
Hele, já tu sedím u monitoru a slzím smíchy, jak to z tebe dneska vyjelo. Ve třiceti opustit plejstejšn a najít zalíbení ve wíčku... >😒] >😒] na to snad nemaj recept ani v Bohnicích >😒] >😒] :yes:
Víš, že jsem vám to s maRRiánkem často psal - nenuťte se tu do rolí starejch mazáků, pište věty co máte jako patnáctiletí puberťáci v hlavě a nikdo se vám nebude smát, naopak. Cením, žes to uznal, že jsi upřímný :yes: Těch 30 let... >😒] to se ti povedlo >😒]
Hele, já tu sedím u monitoru a slzím smíchy, jak to z tebe dneska vyjelo. Ve třiceti opustit plejstejšn a najít zalíbení ve wíčku... >😒] >😒] na to snad nemaj recept ani v Bohnicích >😒] >😒] :yes:
Víš, že jsem vám to s maRRiánkem často psal - nenuťte se tu do rolí starejch mazáků, pište věty co máte jako patnáctiletí puberťáci v hlavě a nikdo se vám nebude smát, naopak. Cením, žes to uznal, že jsi upřímný :yes: Těch 30 let... >😒] to se ti povedlo >😒]
Zatlač slzy studu a začni na sobě pracovat. Bez lží a s trocha technickejch znalosti tě přestanou všichni brát za místního šášulu a budeou tě brát za kolegu diskutéra. :-!
Čím víc smajlíků, tím víc mně připomínáš podržtašku Danielka.
Čím víc smajlíků, tím víc mně připomínáš podržtašku Danielka.
...pro pročtení této diskuse považuji VW za vulgární slovo...
Zkratku VW tady raději moc nepoužívej. Na některé místní "ostré" hošany (určitě jezdí zásadně v RR) to působí jak červená na krocana (normálně se tomu říká komplexní komplex) a mohli by tě za to obvinit z koncernového řiťolezectví! Pokud chceš být "cool" jako oni, používej raději zkratku xw a hlavně nezapomeň přidat něco dost sprostého, aby viděli, že se taky hned tak něčeho nezalekneš... 8-s
Ale klidně ANO (zkratku VolksWagen klidně POUŽÍVEJ(te) - jen to chce (je "vhodné", je "lepší", je "moudřejší", je "správnější") ROZLIŠOVAT (samozřejmě i v modelech koncernu vw - vlastně "skorouž" Porsche - se dělají POVEDENÉ i NEpovedené modely/motory), ale FAKTem je, že VĚTŠINA lidí (i zde na "odborném/fandovském" fóru, JEN dle "znáčku na kapotě" na ty "dobré/špatné" vozy rozlišuje a dělí ... 8-s
Takže (velmi) ŠPATNÉ vw: škoda superb I. 2.5 TDi
Takže (velmi) POVEDENÉ: audi R8 V10
A "NEpovedený" motor: 1.9 TDi pumpe-düse a 1.2 tříválec benzín
A "POvedená" motorizace: 2.0 TFSi či 1.8 TSi
Asi TAK nějak by to měl👋mohlo být - ale na to se tu "NEhraje" (JEN dle ZNAČKY ... buď
a) VŠE je "skvělé", nebo
b) VŠE je ""
... (trochu) smutné ... ;-\ , nebo?
PS: A (bohužel) i na mne "nasazujete" (i VY Brute, tedy white labele!) tahle "zjednodušení" (zjednodušená vidění) ...
Nic sprostého NEpřidám, ale jinak se moc NEbojím (minulé /vyhozené/ vedení koncernu vw a jeho "činy" a styl "poručíme větru dešti" ráda prostě NEmám a "obdivovat" ho NEbudu)
PPS: Jsem/byla jsem "dostatečně" COOL? 😉
Pěkný den
Takže (velmi) ŠPATNÉ vw: škoda superb I. 2.5 TDi
Takže (velmi) POVEDENÉ: audi R8 V10
A "NEpovedený" motor: 1.9 TDi pumpe-düse a 1.2 tříválec benzín
A "POvedená" motorizace: 2.0 TFSi či 1.8 TSi
Asi TAK nějak by to měl👋mohlo být - ale na to se tu "NEhraje" (JEN dle ZNAČKY ... buď
a) VŠE je "skvělé", nebo
b) VŠE je ""
... (trochu) smutné ... ;-\ , nebo?
PS: A (bohužel) i na mne "nasazujete" (i VY Brute, tedy white labele!) tahle "zjednodušení" (zjednodušená vidění) ...
Nic sprostého NEpřidám, ale jinak se moc NEbojím (minulé /vyhozené/ vedení koncernu vw a jeho "činy" a styl "poručíme větru dešti" ráda prostě NEmám a "obdivovat" ho NEbudu)
PPS: Jsem/byla jsem "dostatečně" COOL? 😉
Pěkný den
To, jaký zvuk tu má VW, lze IMO do značné míry přičíst dvěma faktorům: 1) jeden takovej místní šášula 2) to, jak VAG dominuje našemu trhu. (Nemyslím si, že to je výsada ČR, jak se rádo tvrdívá, ale dominance zvedá často vlnu ?iracionální? nenávisti vůči subjektu - takovým "nadnárodním" příkladem bylo v nedávné době Ferrari v F1.)
Bohužel mému oblíbenci s modrým oválem dělá podobnou medvědí službu Deadlift. Tímto bych ho rád požádal, aby bral to svoje fandění trochu s nadhledem.
Bohužel mému oblíbenci s modrým oválem dělá podobnou medvědí službu Deadlift. Tímto bych ho rád požádal, aby bral to svoje fandění trochu s nadhledem.
Á referent Yaroukh se probudil, oblizovač vejloh u Charouze si tu po čase pouští žilou. Tebe yaroukhu číst, to člověka vždycky povzbudí v psaní, neb primitiv tvého kalibru, který to s rozhledem zatím dotáhl jen do roviny oblíbená/neoblíbená automobilka (bože, co je to za životní postoj) dokumentuje, že autotupost opravdu nemá mezí.
Abych tě trochu poučil - averzi vůči jakékoliv automobilce mohou mít na diskuzi jen intelektuálně výrazně skromní lidé. I průměrně inteligentní člověk dokáže diskutovat věcně jak o Fordu tak o Dacii. Skutečnost, že registruješ nenávist vůči účasti Ferrari v F1 jen dokonale dokumentuje prostředí ve kterém se pohybuješ.
P.S. Kup si hlavu, bez ní to v životě vlastně na jisté úrovni ani nejde... 8-s :no:
Abych tě trochu poučil - averzi vůči jakékoliv automobilce mohou mít na diskuzi jen intelektuálně výrazně skromní lidé. I průměrně inteligentní člověk dokáže diskutovat věcně jak o Fordu tak o Dacii. Skutečnost, že registruješ nenávist vůči účasti Ferrari v F1 jen dokonale dokumentuje prostředí ve kterém se pohybuješ.
P.S. Kup si hlavu, bez ní to v životě vlastně na jisté úrovni ani nejde... 8-s :no:
Škoda, že se mi tvoje komentáře nezobrazují. Achjo. ;-\
Potrefená husa zase zakejhala. >😒]
Apropo, tvojí averzí vůči japoncům ses tady 'proslavil' právě ty. >😁
Apropo, tvojí averzí vůči japoncům ses tady 'proslavil' právě ty. >😁
Nemusíš tu na sebe takhle naivně prozrazovat, že jsi zakejhal, cos, to tu víme všichni... >😁
Jasně, přemku, tvůj rybník je než pubertálním bahnem averzí a sympatií... s polární září nad pelestí. Zkus si tu alespoň jednou zahrát na dospělého, držím palec :yes:
Jasně, přemku, tvůj rybník je než pubertálním bahnem averzí a sympatií... s polární září nad pelestí. Zkus si tu alespoň jednou zahrát na dospělého, držím palec :yes:
Pravda je jen jedna. To, že jseš po technický stránce úplnej analfabet, to je pravda, kterou tady známe všichni. A svou (NE)averzi neobjájíš. Jseš průhlednej jak sklo. Yaroukh to napsal správně, děláš VW hodně špatný jméno. Takže si klidně kopej svejma tlustejma nožičkama. Jediný co tím docílíš bude jen bouře faldů na tvým sádelným laloku. >😒]
Ten tvůj akcent na techniku by tu rozesmál i maRRiánka, a že to je nějakej kádr >😁 Uznávám ovšem, že v plejstejšnu moc technicky jasno nemám. Naštěstí to tu vy dva vyvažujete bohatě >😒]
P.S. Jestli mě svým panděrem zveš do klubu přesezenejch plejstejšnovejch hranolkářů, děkuju, nemám zájem, a colu nepiju 8-s >😁
P.S. Jestli mě svým panděrem zveš do klubu přesezenejch plejstejšnovejch hranolkářů, děkuju, nemám zájem, a colu nepiju 8-s >😁
Slabý. 😲 A to jsem si s tebou chtěl pohrát. Nezvládáš diskuzi jako techniku.
Playstation já nehraju. Wii, dědo, jedině Wii.
Playstation já nehraju. Wii, dědo, jedině Wii.
Wíčko mají mé děti. Určitě byste si rozuměli >😁
P.S. Díky za upřímnost >😒] :yes:
P.S. Díky za upřímnost >😒] :yes:
Copak mámin důchod ti na Wii nestačí? Co takhle jít do práce a přestat ji vyžírat socko?
Jak matčin důchod? Píši ti, že moje děti (asi nevíš, co je mít děti) mají wíčko a že byste si u monitoru určitě rozuměli.
P.S. Za tu tvou milou upřímnost, že hraješ wíčko a ne plejstejšna ještě jednou palec hore... >😁 :yes: Já věděl, žes dokonalej puberťák...
P.S. Za tu tvou milou upřímnost, že hraješ wíčko a ne plejstejšna ještě jednou palec hore... >😁 :yes: Já věděl, žes dokonalej puberťák...
Jaký děti. Tak už to na nás nehraj. Všichni víme žes starej mládenec, nezaměstnanej, kterej žije u mámy z jejího důchodu.
S takovým tlustopr... by nikdo mít děti ani nemoh. >😒]
S takovým tlustopr... by nikdo mít děti ani nemoh. >😒]
No, na své děti si musíš počkat jestě tak deset let nejméně. Přeji ti je, a aktuálně ti přeji aby ses stále báječně bavil u toho wíčka.
Dnes ses tu mile obnažil, přemku, ovšem za to se na mne nezlob, chápu tě :yes: Vídíš, že můj tip těch cca 15 jak maRRiánka tak u tebe sedí jak ta pr-delka na hrnci 😉
Dnes ses tu mile obnažil, přemku, ovšem za to se na mne nezlob, chápu tě :yes: Vídíš, že můj tip těch cca 15 jak maRRiánka tak u tebe sedí jak ta pr-delka na hrnci 😉
Zpytuj svědomí JOUDO. Veřejně tady lžeš, svůj životní neúspěch si snažíš nahradit plácáním v diskuzích. Svůj neúspěch jen opakuješ, protože ani to psaní ti nejde. Možná bys mohl napsat o parazitismu, protože tím jsi. O technice jsi jen pro smích. >😒]
Pleteš si autory textů - To žes ve třiceti vyrostl z plejstejšnu >😒] a nyní ujíždíš na Wíčku, zde nahoře píšeš ty, ne já... >😒] :yes:
Znovu slabota. JOUDO, nespěchej....nejdřív di promysli co chceš napsat...takhle je s tebou nuda. Plácáš jen nesmysly.
Toho buřta taky nejdřív dochrousttej, utři mastný prsty do panděra. Péčko vypni, stejně tě jen vyrušuje (ať děláš, co děláš, stejně na něj přes bachor nevidíš) a zkus napsat něco technickýho, ať mě zase začneš bavit, takhle to dál nepůjde a nudou usnu. :-!
Toho buřta taky nejdřív dochrousttej, utři mastný prsty do panděra. Péčko vypni, stejně tě jen vyrušuje (ať děláš, co děláš, stejně na něj přes bachor nevidíš) a zkus napsat něco technickýho, ať mě zase začneš bavit, takhle to dál nepůjde a nudou usnu. :-!
Sukces pokračuje - TIGI je únorová dvojka trhu. Jeho aktuální rival, Ford KUGA přešlapuje na místě jedenáctém, Co dodat, snad jen, že očekávání se naplňují - TIGI, nejúspěšnější kompaktní SUV Evropy.
BRAVWO TIGI :yes:
BRAVWO TIGI :yes:
No, parádní měsíc😒br />
GOLF na konci kariéry končí na dokonalém druhém místě mezi špičkou mainstreamu.
PASSAT jedničkou trhu.
POLO na konci kariery končí jako čtvrté,
TIGI - aktuální dvojka měsíce,
ROCCO - nejúspěšnější sportťák měsíce.
Ano ano, takhle boduje supermainstream. Úderem na solar plexus vrat tvé garáže.
BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes:
GOLF na konci kariéry končí na dokonalém druhém místě mezi špičkou mainstreamu.
PASSAT jedničkou trhu.
POLO na konci kariery končí jako čtvrté,
TIGI - aktuální dvojka měsíce,
ROCCO - nejúspěšnější sportťák měsíce.
Ano ano, takhle boduje supermainstream. Úderem na solar plexus vrat tvé garáže.
BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes:
Tak až mě přestane bavit žít a budu chtít splynout s davem, možná nad VW začnu uvažovat. Nesnáším konzerativní design a VW jeho nenápadnost ještě zvýraznil... 8-s
Jediná výjimka - Passat CC, esteticky zdařilý vůz s nápaditým vzezřením a puncem stylu. Kdyby byl každý VW obdařen podobným šmrncem, bylo by to skvělé...
Jediná výjimka - Passat CC, esteticky zdařilý vůz s nápaditým vzezřením a puncem stylu. Kdyby byl každý VW obdařen podobným šmrncem, bylo by to skvělé...
Z celého srdce ti přeji, abys už zítra "splynul" s davem v modelu... SCIROCCO 😄 Koukal jsem se akorát na počítači na autosalon, bylo tam POLO v jízdě, podívej se na to. Avantime, fantastické, řádově uhrančivější, než jsem čekal... víš, jak píši že POLO je ostré, tak to teda sedí. Fakt jsem mrkal.
P.S. Jo, CC je povedené.
P.S. Jo, CC je povedené.
Tak na Rocco jsem zapoměl, to je rovněž výjimka 😉
Nicméně, co se mi opravdu líbí, je Passat CC, na poměry Volkswagenu až překavpivě vzrušující... :yes😒br />
Na Polo jsem zvědavý v reálu, na fotkách ukázalo ostré drápky, uvidíme. Co mi však vadí, je interiér (nikoli po stránce ergonomie, tam se ho nebojím), ale cítím z něj tak trochu mrtvé srdce...
Nicméně, co se mi opravdu líbí, je Passat CC, na poměry Volkswagenu až překavpivě vzrušující... :yes😒br />
Na Polo jsem zvědavý v reálu, na fotkách ukázalo ostré drápky, uvidíme. Co mi však vadí, je interiér (nikoli po stránce ergonomie, tam se ho nebojím), ale cítím z něj tak trochu mrtvé srdce...
Tak vidíš, to už jsou dvě auta (CC, Šíro) a co říkáš třeba na G6GTI, v Německu už se dá objednat a jsou k němu kompletní info, na rakouských stránkách i katalog v PDF?
G6 v GTIčku je taky vcelku zdařilé. Krásně mu sedne bílá :yes:
Bílá sedí nejvíc G5GTI, ale u G6GTI bych šel do úplně nové barvy, zatím jen pro G6GTI: karbonově ocelová šeď! Pětka totiž měla masku v černém lesku, která budila dojem podobný singleframe, hlavně u světlé barvy (ideálně bílá). Od Šíra se však VW bohužel postupně u všech modelů (později včetně Passatu a Touaregu) vrací k výraznému dělení masky na horní a spodní část. Důvod je jasný, ústup úspěšné "singleframe" filosofii Audi a tím výraznější diferenciace těchto dvou značek v rámci koncernu.
U šestky bych tohle trochu "násilné" rozdělení masky kompenzoval tmavší šedou v tomhle jedinečném odstínu... :yes:
U šestky bych tohle trochu "násilné" rozdělení masky kompenzoval tmavší šedou v tomhle jedinečném odstínu... :yes:
U VW rovněž začali koketovat s horizontální orientací masky chladiče, u které by její rozdělení nemělo příliš vadit. Zaujme myšlenka u Rocca, které má samostatně umístěné logo značky a tenkou, horizontální masku chladiče. Golf zase šel k odkazu Golgu IV., jehož maska je podle mě dynamičtější, než tomu bylo u pětky...
A k té barvě - na tu šeď se těším. Matné barvy zažívají boom :yes:
A k té barvě - na tu šeď se těším. Matné barvy zažívají boom :yes:
Předpokládám, že si srovnával masku běžného G4 a G5 a ne jejich verzí GTI. Golf G4GTI, byl totiž nejen po této stránce nejodbytějším GGTI vůbec. Jediná vnější identifikace byl (kromě nápisu GTI) design disků kol a v interiéru to bylo s odlišností od běžnějších verzí velmi podobné. Navíc motorizace, kromě 1,8T taky docela hrůza (1.9TDI,V5). ... Až G5GTI se vrátil zpět k "dobové úrovni" G2GTI a z G5GTI těží i v mnohém shodný G6GTI.
Jinak ta nová barva není matná, nevím jak si k tomu došel, ale nic takového jsem o ní nepsal...
Jinak ta nová barva není matná, nevím jak si k tomu došel, ale nic takového jsem o ní nepsal...
Tak musím souhlasit, že Šíro, CC a podle fotek (v reálu jsem ještě neviděl) i nové Polo znamenají odklon VW od exteriérově jednotvárných a vzájemně zaměnitelných modelů. Už jsem ani nedoufal. Obzvláště Polo mě tedy překvapilo, čekal jsem kreaci typu "miniGolf" a ne svébytný a jasně odlišný vůz. A navíc, já jsem holt milovník hran. :yes:
To já taky, proto se mi líbí i nové Ecoupé... Polo potřebovalo změnu jak prase drbání, a tahle se fakt povedla... U G6(5.5) není ta změna tak vyvážená, protože auto je od úrovně prosklení prakticky identické s "předchozí" generací...
Jsem rád, že se VW vydal trochu "temperamentnější" cestou, než tomu u něj bylo doposud. Přibyly dynamické linky, výraznější charakter... :yes😒br />
Ještě by to chtělo zabrat v interiéru. Ten se sice vcelku povedl v případě Passatu CC, ale Scirocco by si zasloužilo více originálních prvků (co se mi však líbí, jsou originální trojúhelníky na výplních dveří).
Ještě by to chtělo zabrat v interiéru. Ten se sice vcelku povedl v případě Passatu CC, ale Scirocco by si zasloužilo více originálních prvků (co se mi však líbí, jsou originální trojúhelníky na výplních dveří).
Gratulaci si urcite zaslouzi Audi - v tehle tezkych dobach aby premiova znacka byla jednou z par rostoucich, to je vazne skvely vykon. Naopak MB se moc nevedlo, mozna je to vypadkem Ecka, ale kazdopadne si nevzpominam, ze by se u nas dostalo BMW nekdy pred nej. Pochvalu samozrejme zaslouzi i Subaru za svoje dieslove zne a sympaticky vypada i narust u Lancie, byt se porad pohybuje na samem chvostu, coz se pravdepodobne jen tak nezmeni.
K Fusionu - nevis(pripadne nevite nekdo), kdy ma prijit nova generace? Jsem na ni dosti zvedavy, pry ma pokracovat ve stylu, ktery zavedl concept Verve a pote z nej vzesla nova Fiesta. 😄
Jinak novy Ecko posledni dobou pravidelne vidam (jedno s nemeckou SPZkou jezdi neustale v Parizsky, takze se tam na nej muzete zajit podivat 😄 ) a musim rict, ze na me na rozdil od redaktoru auto.cz pusobi v realu jeste hur nez na fotkach. Pro me zustava MB ve vyssi stredni stale az treti za bezkonkurencni mnichovskou 5kou a stale velmi elegantni a nadcasovou A6kou.
Mimochodem Fusion neni male MPV? Tak co to tedy je?
Ford Fusion dle Fordu UAV (Urban Activity Vehicle) nebo take mini crossover SUV. Prave nespravne se dava do kategorie mini MPV.
[odkaz]
[odkaz] 😉 😉
Pokud jde o typ karoserie, je mi vcelku jedno, jak tomu rika Ford, podobne jako je kazdymu jedno, ze treba BMW rika X6ce SAC nebo novy 5ce GT PAS. Dulezity je, jak to auto vypada a co nabizi. A Fusion je zkratka nafoukla minula generace Fiesty, cili takova jeji MPV verze. Vzdyt co je hlavni devizou Fusionu proti Fieste nez vetsi vnitrni prostor? Rovnez zarazeni do SUV je sporny, neb zakladni soucasti tohohle segmentu jsou i urcity vnejsi rozmery a proporce, kterym se Fusion ani neblizi. Samotna nepatrne vyssi svetla vyska nestaci, vzdyt pak bychom mohli rikat i tomu Golfu Plus SUV, pokud by byl o par cm vys nad zemi.
Já popravdě nechápu, proč trvalo tak dlouho, než se tu Fusion chytil a navíc se uchytil jen díky té velmi příznivé ceně. Přitom je to nezasloužené, Ford s Fusionem vlastně předběhl dobu. No, možná, že v mainstreamu se předbíhání doby moc nevyplácí...
Mas evidetne radost z toho jak VW Polo zase dostalo od Fusionu na *. :yes😒br />
Mily GTi jsou auta ktere se nechyti nikdy a ani diky cene ze >😁 >😁 >😁
U Fusionu je uspech opravdu zaslouzeny, on se prodaval dobre uz v roce 2007. 😉
Fusion předběhl dobu s projektem "městská malá drzá skákačka", jinak co se týká designu, zejména předních světel... doufám bys nechtěl tu začít pět píseň krás? 😄 U Fusionu jde jen a než o cenu.
Fusion je i designem pekny, je pravda ze je konzervativnejsi jak nova Fiesta ale se starou Fiestou si nezada, ale proti Polu vypada porad skvele. 😉
Ford Fusion :yes: :yes: :yes:
Ale Fusion je proste velmi prakticke auto. :yes: