Samozřejmě, že bude krize, protože luxusní sedany byly vyměněny za mnohem okázalejší a výraznější luxusní SUV. Protože symbolem "úspěchu" je dnes X6 a ne 7.
tohle bych uplně neřekl...X6 a jim podobné auta je pro zakomplexovaný blbečky....(samozřejmě nechci házet všechny do škatule a může si to koupit i normální člověk) ale auta jako 7er nebo S-classe to jsou prostě vrcholem...vrcholem se kterým se x6 vůbec nemůže měřit co do pohodlí nebo luxusu
Tak se podívej, co dnes jezdí... na X narazíš na každém rohu, novou sedmu abys pohledal... Líbit se nám to nemusí, ale je to tak... Dnes je hodně těch, kteří potřebují okázale dávat najevo, že "na to mají" a pro ně jsou Q a X jako stvořené...
Ano, to je bohužel pravda. Rád vzpomínám na doby, kdy jsem začal potkávat první X5 a X6, mohl jsem si tenkrát ukroutit krk. Dnes je to naprosto tuctové auto, čehož si ale spousta lidí ještě nevšimla a pořád si ho pořizují, protože všude kolem sebe vidí podobná auta, myslí si, že jsou to symboly luxusu. Bohužel většina těchto lidí si na bohatství jen hraje, jsou to neúspěšní podnikatelé naprosto bez fantazie a o to silnější je jejich touha přesvědčit okolí a hlavně sebe samotné o svých kvalitách. Ti opravdu inteligentní a úspěšní lidé, kteří si na podobná auta sami vydělají, toto pozérství naštěstí nemají zapotřebí. Jen je škoda, že jsou v menšině. Samozřejmě to nelze paušalizovat, tenhle model však skvěle sedí na lidi v mém okolí, a proto se domnívám, že půjde aplikovat na většinu lidí. Jsou však i výjimky, co potvrzují pravidlo..
Čekal jsem, že se objeví inteligent, který ten můj výplod potvrdí. Díky, že jsem nemusel čekat dlouho :-) Jinak Ka už dávno nemám, ale přesto tady tu recenzi ponechávám, protože se mi líbí, jak si někdo dokazuje svou vychytralost tím, že umí rozkliknout profil, a nalezené informace pak proti někomu použít :-) Ale co, je to jednodušší než něco chytrého vymyslet.
P.S. Neber si to osobně, jen mě baví testovat lidskou typologii a "ovcovitost" ;-);-)
Ale na takto primitivní příspěvek bohužel nic vymyslet nelze. Můžu tě maximálně politovat...bez urážky. To jestli stále máš nebo nemáš Ka na mém příspěvku vůbec nic nemění. I s Rollse, v garáži by byl pořád stejně hloupý. Tvoje místo je na idnes.cz... tady jsi omylem.
Na idnes (to je ještě to menší zlo) by to patřilo, kdybych teď i já tebe nazval primitivem, to ale neudělám, nekonečná smyčka urážek nikam nevede :-) Jako reakci toho jde vymyslet spousta, třeba vlastními zkušenostmi podložené argumenty, které mé tvrzení vyvrátí. Bylo by to vhodné, protože jsme na diskusi :-) Teď si vybavuji, že tvůj profil je mi povědomý. Vzpomínám si, že kdysi jsi na mě působil právě tím vyrovnaným dojmem, o kterém jsem se zmiňoval nahoře. Nechápu proto, že zrovna ty jsi na mě reagoval. Čekal jsem to od trochu jiné skupiny lidí, ale vzal sis to osobně ty, takže se asi s podobnými narážkami setkáváš často a nedokážeš je ustát. Proč tomu tak je, ale budeš vědět jen ty sám..
Tvůj původní říspěvek je jen snůška závistivých osobních útoků který nemá s článkem ani auty nic společného...to nejde vyracet žádnými argumenty. Osobně jsem si nevzal nic. Nejde mi o moji osobu. Pokoušel jsem se ti jen otevřít oči. Jde pouze o princip. Pokud tady nějaký pitomec bude psát že majitelé třeba hyundai i30 jsou idioti a léčí si tím autem komplexy bude moje reakce naprosto stejná. Je povinnost každého normálního člověka se proti tomu odradit. Připomíná mi to odsuzování mániček za komunismu.
Jen aby bylo jasno.. snažíš se mi naznačit, že nazývám idioty všechny majitele SUV? Je to opravdu reakce na můj příspěvek, ve kterém dvakrát zdůrazním, že nikdy nehážu lidi do jednoho pytle? Mám totiž pocit, že jsi se uklikl a reaguješ na někoho jiného..
Jinak souhlasím, že to s článkem nemá nic společného. Taky to nebyl nový topic ale reakce na příspěvek. A v tom si stojím za tím, co jsem psal. Zákony tu jsou tak špatně nastaveny, že vydělat milion na auto není vůbec těžké, proto nechápu ty věčné narážky na závist. Je ale dobře, že spousta lidí hledá v práci něco víc. Kdyby ne, tak nás nikdo nevyléčí, nikdo nám neuvaří, nikdo nám neopraví auto.. ale každej bude nabízet nemovitosti, půjčky, provozovat bordely a herny, dovážet sem zboží ze zahraničí, neúspěšně podnikat atd. Tzn. samé nenáročné činnosti, které může dělat každý. Opravdu neznám vysoce postaveného manažera či ředitele, který jezdí v takovém autě. A to byl smysl příspěvku.. co vy? Znáte někoho takového?
Takže kdo má peníze je automaticky zloděj a porušuje zákon. Mám pro tebe skutečně šokující informaci...to co neporušuje zákon je povolené. Nevidím nic špatného na nabízení nemovitostí, půjček, provozování heren a dovážení zboží...za předpokladu že je to legální. Tak nějak to na mne působí jako dost hloupý alibismus.
A jakými vlastními ukušenostmi podpoříš blábol: Ti opravdu inteligentní a úspěšní lidé, kteří si na podobná auta sami vydělají, toto pozérství naštěstí nemají zapotřebí. Jen je škoda, že jsou v menšině. Samozřejmě to nelze paušalizovat, tenhle model však skvěle sedí na lidi v mém okolí, a proto se domnívám, že půjde aplikovat na většinu lidí.
Zrovna tenhle blábol lze podpořit celkem snadno.. znám dost lidí z vysokého managementu, kteří jsou neskutečně inteligentní, úspěšně vedou velké podniky a mají zodpovědnost za spousty lidí a peněz. Přesto se chovají skromně a nikdy jsem od nich neslyšel nic o poměrech, majetku, penězích.. Vydělávají hodně peněz, ale většinu investují, nepotřebují mít auto za x milionů a prázdno na účtě. Strašně moc si těchto lidí vážím a doufám, že jednou budu jako oni. Na straně druhé znám poměrně dost "podnikatelů", kteří jezdí shodou okolností ve velkých SUV, na které si vydělali díky kamarádům, kteří dělají do státních zakázek. Druhá sorta lidí zase neplatí svým zaměstnancům a dodavatelům. Hlavní je ale koupit manželce auto, aby měla pocit, že si dobře vybrala ;-) A když se s podobnými lidmi bavím, nemůžu k nim cítit žádný respekt, protože není minuta, aby netlachali o tom, co si koupili. Prostě peníze jsou jejich jediná hodnota a životní cíl a s takovými já bohužel nevycházím. Ale tohle je pořád dokola a jelikož většina zdejších patří do té druhé skupiny, nebudeme si rozumět. Ale prosím, nenadávejte mi do hlupáků a chudých závistivých ubožáků, tak to opravdu není.
"...jelikož většina zdejších patří do té druhé skupiny, nebudeme si rozumět."
>:D
Ono je snažší stavět se do role oběti těch špatných a zlých, než se pokusit zamyslet se nad svými výplody v této diskusi. Kolik lidí ti tu musí ještě naznačit, že to co tu píšeš je mimo... 8-s
Už mi zase vkládáš výroky do úst? Jaký má smysl reagovat, když budeš neustále překrucovat každé mé slovo? Proč lidi rozlišuješ na hodné, dobré, zlé a špatné? Co ti udělali?
Ale my o tobě díky tvým příspěvkům víme hodně. Nevíme sice zda jsi hezký, hodný, zlý...ale víme jestli jsi omezený nebo ne. Jste ten typ, že kdy ti tisíc lidí naznačí že je něco špatně, tak se nad tím ani nezamyslíte a melete si jen tu svou.
To mně nevadí, rád bojuji proti přesile, je to výzva. Lepší, než se zbaběle přidat k lynčujícímu davu v předem vyhrané bitvě. Ano, už jsem slyšel mnohokrát, že jsem omezený. Ještě ani jednou mi však nikdo neřekl proč.. Jen si neustále všichni "vymýšlíte", co proti mně použít. K vaší smůle se vaše argumenty nikdy nezakládají na realitě a v žádném z mých příspěvků je nelze potvrdit. Jen zkrátka máte potřebu někomu říct, že je omezený. A kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Přesto jsme na tom podobně.. já vám to také můžu napsat tisíckrát a také se ani nezamyslíte nad tím, že je něco špatně :-)
Přiznám se, že jsem nečekal, že se shodneme, ale to je normální. Já uznávám cizí názory. Ale myslel jsem, že jste první inteligentní člověk, který na tuto diskusi zavítal, takže nemůžu skrývat své zklamání. Mohl byste mně, jako omezenci, říct něco o člověku, který mě nazývá omezencem? Jen abych měl tušení, s kým hovořím. Co a kde jste vystudoval, v kolika zemích jste pracoval, kolika jazyky hovoříte, jaké je vaše IQ, čím se živíte.. třeba omezence inspirujete :-)
Zatím čekám až mi odpováte na to kde děláte a čím jezdíte, ptal jsem se první. Děkuji. Můžete cestovat po Světě, mít miliony a vystudované školy a stejně můžete být omezený.
Už jsem Vám to dávno napsal, chce to hledat. Napovím, napsal jsem to jako reakci na Váš dotaz.. Jak se to vezme.. do TOP korporací naštěstí omezené lidi neberou..
Čemu na tom nerozumíš? Lidi jsem dle jasných kritérií rozdělil do skupin, ale nesoudím je. Jestli jsou dobří nebo špatní nemůžu posoudit. Ba co víc, s tématem to vůbec nesouvisí a je mi to úplně jedno.
No právě, ty rozděluješ lidi do dvou skupin, aniž bys je znal, nebo věděl jací jsou...
Nebo snad tady v diskusi všechny znáš, a proto víš, že patří zrovna do té tvojí "druhé" skupiny? 8-s
Jo tak, ty se automaticky řadíš do té lepší, první sklupiny lidí! >:D
Promiň, na chvíli jsem zapomněl na tvé skálopevné sebevědomí... >:-[]
Třeba já jsem tě ***m (apod.) nenazval ani jednou, přesto jsem v té druhé skupině taky... ;-)
Oprav mě, jestli se mýlím.. ale zdá se mi, že se mnou nesouhlasíš. Proto předpokládám, že máme různé názory, a proto asi nebudeš v té samé názorové skupině, co já :-) Co já vím, třeba nejsi v té druhé skupině, můžeš být v nějaké jiné, ale potom nechápu, proč si to bereš tak osobně a reaguješ :-)
Všiml sis, že tu už poměrně dlouho řešíme hloupé detaily a slovíčkaříme? Vždyť je to hloupost.. sedět někde u piva, tak to klidně rád proberu a vsadím se, že by se našel kompromis, v podstatě to totiž vidíme stejně, ale pořád budem řešit detaily a hledat nesrovnalosti v příspěvcích těch druhých. A stejně budu pořád označován za idiota, co škatulkuje, i když můj první příspěvek hovoří jinak, i když uznávám, že k podobnému smýšlení to trochu svádí. A když si tě lidi nějak zapíšou, už ten dojem nezměníš, i když napíšeš něco, co ti druzí chtějí slyšet, či dokonce zopakuješ něco, co sami pronesli, ale od tebe už s tím nesouhlasí. Tahle diskuse je toho krásný důkaz, ale je moje chyba, že jsem to nechal zajít tak daleko, měl jsem přestat reagovat už dávno.. Tímto bych to už definitivně rád uzavřel. Dobrou noc a díky za trpělivost! :-):-)
Aha, takže na to aby byl člověk v té (tvojí) druhé skupině, stačí jen nesouhlasit s tebou... >:-[] Tak podle toho je vidět, že ty si to naopak evidentně osobně nebereš... >:D
Ty ani ty lidi znát vůbec nepotřebuješ, dělíš si to od pasu systémem - souhlasí se mnou/nesouhlasí se mnou! :*)
Takže jsme zase zpátky u TEBE, jako skoroBoha, který si tu testuje své hříšné ovečky... :-)
Jistě, když vytváříš názorové skupiny, nemůžeš dát do jedné skupiny dva lidi s opačným názorem. Tohle by pochopilo i malé dítě, nemůžu uvěřit, že to tu ještě řešíme. Ale už nebudeme, nemá to smysl. Nabídl jsem ti možnost ukončit tento "spor" se ctí a v dobrém, ale na to máš moc velké sebevědomí a hrdost.. Takže když jsme zase zpátky u toho Boha, tak bychom to jím mohli i zakončit. Bůh sice nejsem, ale ty ovce očividně ano. Sbohem. :no::no::no:
Budeš se divit, ale já žiju také v reálu.. asi si myslíte, že si to vymýšlím, ale bohužel vím, jak to chodí. Vy očividně ne, což vám upřímně závidím. Když člověk neví, jaká svinstva se tu dějou, tak se hned líp usíná ;-) Ale fakt vám fandím, protože pravděpodobně úspěšně a poctivě podnikáte a máte to štěstí, že ta svinstva vás míjí, a stejně se vám daří. Jen tak dál, přeju vám, aby váš obor nepotkalo to samé, co ten můj a některé ostatní, o kterých mám "přehled" :yes::yes:
To že se nacházíš v prostředí korupčníků a zlodějů není náš problém. Je to stejná pitomost jako kdybych nevystrčil nos z hospody 4. cenovové skupiny a pak z toho vyvodil statistiku, že většina lidí na světě do sebe leje non stop pivo.
Ale opět, kolik těch zástupců top managementu z celé množiny znáš ? A kolik znáš těch druhých ? Podle vzorku paušalizuješ na ostatní. Hodně odvážné. A ještě víc hloupé.
Jestli se tu dnes objeví jediný příspěvek, ve kterém bude opravdu uvedeno to, co jsem napsal, otevřu si flašku.. mohl bys mi, prosím, napsat část, ve které někoho paušalizuji? Mluvím jasně o lidech v mém okolí a používám slova "domnívám se" a "výjimky". Neustálé překrucování mých slov odvážné není vůbec, hloupé však nebetyčně.
29.10. 17:35 "Ti opravdu inteligentní a úspěšní lidé, kteří si na podobná auta sami vydělají, toto pozérství naštěstí nemají zapotřebí. Jen je škoda, že jsou v menšině. Samozřejmě to nelze paušalizovat, tenhle model však skvěle sedí na lidi v mém okolí, a proto se domnívám, že půjde aplikovat na většinu lidí."
Viz. poslední věta. Dle vzorku ze svého okolí chceš aplikovat stav vzorku na celou skupinu. Tedy dle mne paušalizuješ.
Sice už jsem neměl v plánu reagovat, ale je slušné odpovědět. Jednalo se o pouhou hypotézu, nikoliv paušalizování. Jelikož jsem se bál, že by se to mohlo zvrhnout tímto směrem, rovnou jsem to zdůraznil. Aplikovaná statistika mě nikdy moc nebavila, proto už bych to přestal řešit na téhle úrovni. Ironií osudu je, že v mém kolektivu jsem většinou já ten, co paušalizování krizituje. Tady se to ale díky jednomu nepochopení zvrhlo a rozjetý vlak se těžko zastavuje :-)
Podobných prosťáčků jako seš ty, kteří se naváželi do inteligence a úspěchů majitelů velkých SUV tady už bylo několik. Naštěstí se po většině z nich tady slehla zem.
Pro začátek zkus radši sociologický průzkum zákazníků fastfoodů. Ve fastfoodu už jsi určitě někdy byl (narozdíl od autosalonu prémiové, resp. luxusní značky), takže je tady šance, že tvůj další průzkum určité skupiny zákazníků dopadne alespoň o trochu líp :-)
Ano, byl. A to dokonce dvakrát, ale tu chybu už nikdy neudělám :-):-) Nicméně já se opravdu nesnažím se do někoho navážet, jen jsem nastínil problém podložený vlastními zkušenostmi a zajímají mě názory zdejší populace. Znám pár opravdu úspěšných lidí, ale ti zkrátka nemají zapotřebí to dávat najevo, protože jsou vyrovnaní a vnitřně spokojení. Také znám hodně lidí, co si pořídí podobné SUV na splátky, sotva na něj mají, ale hlavně, že jsou "úspěšní". A přesně takoví mají neustálou potřebu se chlubit v hospodách a na diskusích, protože hlupáci jsou jediná sorta lidí, která to může ocenit. A to tihle lidé potřebují k životu. Čili testoval jsem, kdo bude reagovat. Reakce objektivních lidí jsem nečekal, souvisí to s tím, co jsem psal víše. Takoví lidé totiž nemají zapotřebí vůbec reagovat. Tady neumí nikdo odpovědět bez narážky na finanční situaci, což mluví samo za sebe a reagujícího automaticky zařazuje do druhé skupiny :-) Ale dle tvého nicku soudím, že se sem chodíš také jen odreagovat, takže myslím, že mi rozumíš ;-)
Tak teď se opravdu musím zastydět. Je vidět, že po náročném dni je nejvyšší čas jít spát, díky za upozornění :-):-) Ještě přidám přátelskou radu.. není dobré kritizovat ostatní za něco, v čem sám plaveš, působí to komicky. Ale není se za co stydět, čeština není úplně nejjednodušší jazyk a chyby dělá každý :-):-)
Ty bys hlavně potřeboval poradit sám sobě, to ti ovšem zjevně moc nejde, tak se snažíš radit aspoň ostatním na netu, které si tu údajně dokonce "testuješ", bohužel s podobným "úspěchem".
Aspoň s tím nejvyšším časem máš pravdu, tak si vem prášek a šup so postele, určitě už máte dávno po večerce... ;-)
To víš, dobrá rada nad zlato. Ono opravdu vytahovat na někoho češtinu není moc dobré, protože bez chyby nepíše nikdo a určitě to jednou někdo použije proti tobě. Jinak s tím časem jsem pravdu rozhodně měl, únava je potvora. Ale to taky jednou poznáš, až nastoupíš do práce ;-)
V podobných diskusích nikdo nečeká naprosto dokonalou spisovnou češtinu, někteří píší i zcela bez diakritiky, používají se častěji "hovorové" výrazy/tvary apod., ale napsat ve slově "výše" měkké "í" je hrubka trošku jiného rozměru..., ale stát se může všechno, blbé ale je, když se to stane někomu, kdo si tu hraje na "skoropánaBoha" a údajně tu testuje inteligenci ostatních... 8-s
P.S. Ty už vážně chodíš i do práce? Tím se chlubíš, nebo si na to spíš stěžuješ?
Přesně proto mě to netrápí. Je to hrubka takového rozměru, že je naprosto zřejmé, že se jedná o překlep. Víc mě mrzí chyby třeba v interpunkci... Prací pouze zdůvodňuji výše zmíněný překlep, protože unavený člověk zkrátka dělá chyby. Ale jak jsem už psal, na to si každý musí přijít sám..
Členem ani sympatizantem ničeho takového opravdu nejsem, politika jde úplně mimo mě, u voleb jsem byl pouze jednou a byla to ztráta času :-) Nevím, proč se ptáte, ale co se týče práce, živí mě jedna nadnárodní farmaceutická společnost a v současnosti jezdím služebním vozem. Mrzí mě, jak na Vás působím, ale nepřekvapuje mě to, protože dnes mě tu nechápe prakticky nikdo. Je to patrné i z toho, že v každé reakci se probírá buď něco ve vztahu k mému příspěvku irelevatního, smyšleného, nebo dokonce opačného. Stačí se podívat na příspěvek pod tímto, který se celý točí kolem toho, že práce vedoucí k drahým vozům je dle mě nepoctivá. To jsem nikdy nenapsal a ani si to nemyslím. A to se se mnou táhne celou tuto diskusi. Někdo mi vloží nějaký výrok do úst a ostatní to tupě odkývou :-) Přesto mě těší, kolik usílí věnují místní přispěvatelé tomu, aby mi "otevřeli oči". Kdyby však pozorně četli, co píšu, věděli by, že na většinu problematiky máme stejný názor :-)
Chápu, jsi skoro jediný kdo opravdu pracuje a přesto nemáš nějaké to "drahé" auto... a ti co ho mají, "samozřejmě" nepracují tak poctivě jako ty, nebo spíš přímo podvádějí.
Ty vlastně jen nemůžeš přijít na to, jak zůstat tak poctivý a přitom to "drahé" auto mít taky. Jak v poslední větě píšeš, na to si musíš přijít sám. Otázka je, jestli na to zrovna jako zaměstnanec někdy přijdeš...
Pokud máš nějaké zásadnější výhrady k tomu, jak podnikají druzí, ukaž jim i sobě, jak se to má dělat správně...
Kriste pane!!! Nemá smysl "bavit" se s někým kdo poměřuje úspěch tím v jakém kusu plechu kdo jezdí! Můj děda vždycky říkal: hlupák nikdy nepozná že je hlupákem a proto je sám se sebou vždy spokojený. A od toho se odvíjí tato nekonečná debata.
Vy dva odsuzujete tuto diskusi na tomto serveru na úroveň "novinek". Tam totiž také reakce lidí u jakéhokoliv tématu jdou přesně v tomto sledu :
1. reakce - jsi socka (aneb nemám, co k tématu napsat, ale zvednu si ego tím, že tě urazím třeba fastfoodem a tvým dopravním prostředkem)
2. reakce - jsi chudák a je mi tě líto (aneb opět jsem nepochopil, že bych měl psát něco k tématu, ale otřepaná fráze, která má dát najevo, že člověk je vyrovnaností a inteligencí někde jinde, udělá své)
3. reakce - nauč se česky (aneb má schopnost pochopení psaného textu je natolik nízká, že z textu přes několik řádek nejsem schopen reagovat na nic jiného než na přítomnost pravopisné chyby)
Je mi to líto, myslel jsem, že schopnost diskutovat a argumentovat tu bude vyšší. Ale nemá smysl diskutovat s někým, kdo neumí sdělit základní myšlenky a jede podle těchto standardů. Proto vám doporučuji přesunout se na nějaké forum, kde se lidé jen dokola uráží. Napsali jste spoustu příspěvků, ale k věci nebyl bohužel ani jeden..
To je zvláštní. Nejdřív napíšeš svůj neuvěřitelnej první příspěvek a pak se divíš následným reakcím. Viděl si Matrix? Příčina - důsledek :-). Navrhuju jít od toho, tohle nikam skutečně nevede.
Většina lidí si nové velké SUV rozhodně nekupuje na splátky. Problém bude nejspíš ve tvém okolí (ghettu) anebo to posuzuješ podle lidí, kteří SUV kupují ojeté.
Good one >:D >:D Naopak, chtěj vozit pořád, bohužel ta auta už nikoho neberou, což je samozřejmě štve >:D
Ale oceňuju tvůj příspěvek. Jsi první, kdo napsal něco k tématu. Opravdu neznám nikoho, kdo by si takové auto koupil za hotovku. Ale máš pravdu, možná to je tím, že žiju v ghettu jménem Praha :-)
Tebe skutečně zajímá kdo proč a za kolik si koupil nějaké auto? A pak z těch pár majitelů děláš celo republikovou statistiku? To nemáš lepší zábavu? Najdi si holku.
Nebudeš tomu věřit, ale docela zajímá.. jsem na začátku kariéry, tak zvažuju, čím se v životě zabývat. To, co dělám teď, mě baví. Ale v dohledné době se výš ( >:D >:D >:D ) jak na 80k asi nedostanu a tyhle prachy na pořádný auto zkrátka nestačí.. holt nevýhoda zaměstnaneckého poměru. Proto se zajímám o to, co lidé s drahými auty dělají, třeba se nechám inspirovat. Bohužel je to většinou jen šmelina, což je něco, co člověka, jako jsem já, nenaplňuje. Souhlasím však s tím, že všichni máme pravděpodobně užitečnější věci na práci, než se tu dohadovat o blbostech :-):-)
Takže jde vlastně jen o omluvit si vlastní relativní neúspěch a trochu očernit ty co mají více než ty. Nic šokujícího. Tak nějak to do sebe zapadá a koresponduje to z předchozími příspěvky.
Promiň, ale ty jsi skutečně nechápavý. Právě jsem se ti jasně snažil naznačit, že jsem zastánce toho, že kdo se chce mít, musí na sobě pracovat a hledat cestu vpřed. V podstatě souhlasím s tím "moudrem", co pronesl tvůj děda. Najednou je to hloupost že :-) Srovnej si v hlavě myšlenky a pak diskutuj, jednáš totiž jak robot naprogramovaný na to, že má se vším za každých okolností nesouhlasit. To dělá ale většina tobě podobných.. jelikož očividně nepřemýšlíš nad tím, co píšeš, nemá smysl v této diskusi pokračovat. Což je škoda, mohlo to být zajímavé. Hezký zbytek neděle..
Již podle vašeho prvního příspěvku je jasné, že zajímavé to nikdy být nemohlo. Je to spíš smutné a politování hodné uvažování u takhle mladého člověka.
Já bych spíš řekl, že víc štve tebe, že se v takovém autě nemůžeš vozit ;-)
Jak už jsem napsal, je to problém tvého okolí (ghetto není město, to bys snad mohl vědět). Já v nových velkých SUV vídám z lidí co znám doktory, právníky a úspěšný podnikatele...
Divím se Vám, že se s ním vůbec bavíte. Vždyť vidíte že člověka tak omezeného v uvažování jako je pan Vondry jsme tu dlouho neměli. A to nemyslím jako urážku. Debata s těmito lidmi nikdy nikam nevedla a nepovede. Chápu že jste mu chtěli jen otevřít oči....ale člověk se pokusí a zachvíli se s ním nenápadně veze v koloběhu nekonečných příspěvků. Na druhou stranu musí mít krásný a velmi lehký život s tímto přístupem. :-!
Možná tě to překvapí, ale na základě výběru a testování reprezentativních vzorků a interpretací výsledků funguje celý svět. Myslíš si snad, že když se dělají jakékoliv průzkumy, tak se obvolávají všichni lidi? Když se vyrábí léčivo, tak se testuje každá molekula? Když se testuje závadnost potravin, tak se bere vzorek z každého krajíce chleba? Ne, vždycky se vybere rezprezentativní vzorek, který se otestuje. Výsledky se potom interpretují na celý soubor.. A přesně tak jsem to i napsal. Že jsou to mé zkušenosti.
Má to jeden podstatný háček, aby byl ten vzorek opravdu reprezentativní musí splňovat určité podmínky, což zrovna jen to tvé okolí a lidi které znáš, splní zatraceně těžko... >:-[]
Souhlasím, proto jsem se ptal na zkušenosti ostatních.. tzn. otestoval vzorek ostatních a výsledky porovnal. O tom je celá statistika a psal jsem to hned v prvním příspěvku ;-)
Nikoliv. Ostatní nenapsali, že mají opačný názor, napsali, že jsem omezený.. kdyby napsali něco ve smyslu..
"Hele, chápu,že to tak vidíš, ale neviděl bych to tak černě.. třeba já už 10 let podnikám ve stavebnictví, daří se mi a tohle auto jsem si koupil, protože se mi prostě líbí a mám v něm pocit bezpečí. Ale fakt si nepřipadám jako typ člověka, kterého popisuješ.."
To by byla krásná diskuse.. ale nedivte se, že když vám někdo napíše, že jste vůl, přičemž je jasné, že nemá dostatek intelektu na podobnou odpověď k tématu, tak to zkrátka musím brát jako potvrzení mé teorie, protože tohle chování jí naprosto odpovídá. Pokud by měl někdo odlišný názor, tak ho bude interpretovat jako člověk a ne jako skot.
ano tak to přesně je
jsou pro zakomplexovaný blbečky :-)
chytrý bohatý člověk koupí normální BMW bez X
chudší koupí forda jakožto nejlepší volbu po BMW
A z těch "zakomplexovaných blbečků" jsou pak další "zakomplexovaní ultrablbečci", co mají nezdolnou touhu prezentovat na netu svůj patent na rozum, podle kterého mají všechny a všechno jedinečně správně zaškatulkováno..., samozřejmě "aristokraticky". :-O:*) >:D
Nemá to smysl, tak vám radši dám za pravdu a v přátelském duchu to ukončím.. takže jsem mladý cikán žijící v ghettu, který se užírá závistí, stravuje se ve fastfoodech a jezdí v Ka. Nemůže spát, protože ho nikdo nechce povozit v autě a je strašně hloupý a omezený. A dělá mu problém gramatika, za těch 18 let ve škole se jí totiž nestihl naučit. Má vlastní neschopnost mi nedá spát. Mějte se a neberte všechno tak vážně, když nejde o život, jde o *** :-):-):-)
Ale jo já tě chápu. Mám jednoho společníka s podobným pohledem na věc jako ty. Jedeme po Praze a čumí jaký mají lidi auta a nadává jim do zlodějů a strašně ho to rozčiluje kde na to vzali. A říká si, že když on nedokáže vydělat miliony tak nikdo jiný taky ne. A když tak jedině podvodem. O holkách v SUV říká že si na to vydělali prostitucí... Já tohle nesnáším a proto jsem se ozval na tvůj příspěvek. Seznámím vás, budete si notovat.
Nemyslím si, mě to nechává naprosto chladným a do zlodějů nadávám jen těm, co zloději opravdu jsou. Já mám rád lidi, co prachy neřeší, stejně člověka šťastným neudělají. Ale důležité jsou, usnadňují život, o tom žádná.
Řekl ten kdo neustále řeší peníze a to jak je vydělat. 8-s Člověče vy jste odtržen od reality a dokonce i od toho co sám píšete. Přestávám vaše příspěvky komentovat.
Neřeším, jen bráním svou osobu. Téma je mi úplně ukradené, jen jsem chtěl napsat jeden příspěvek a podívat se na případné reakce. Nečekal jsem, že způsobí takové pozdvižení. Jinak peníze neřeším, jen se snažím, abyste mě pochopili.. teda stačilo by, kdybyste si pečlivě přečetli, na co reagujete. V takovém případě bychom tu tohle totiž vůbec nemuseli řešit. Abych ale nekecal, napsal jsem pak ze zvědavosti ještě jeden příspěvek o penězích, ale to byla jen navnáda pro jednu osobu, jestli se chytne..
Zakomplexovaný blbeček je někdo kdo škatulkuje na základě auta, a to neříkám kvůli tomu že v x6 mimo jiné taky jezdím. Ohledně pohodlí se x6 s S měřit nemůže, i když vždy záleží na konkrétní výbavě a velikosti kol. Ohledně luxusu se s třídou S může měřit naprosto v pohodě.
To je možné ... Možno příčinu bych viděl také v šetření velkých firem, kde limity pro generální ředitele se pohybují hluboko pod cenou luxusních limuzín. Většinou to stačí na něco jako BMW 5, MB E nebo A6. Státní správa se už konečně taky trochu uklidnila, takže vyhazují peníze za méně okázalé auta - viz kancelář prezidenta se Superbama. Majitelé normálních firem mají možnost nákupu lehce ojetého vozu v této kategorii za poloviční ceny než jsou nové a to nemluvím o ojetinách 3-4 starých, které jsou mezi 650-800 tisíc ....
Státní správu bych do toho radši netahal, neboť jakožto státního zaměstnance mě způsoby nakupování docela dost štvou. Za tři roky, kdy u nás bojujeme, abychom mohli získat jednu novou Fabii a nahradit tak některou z rozpadajících se Felicií, vrchnost stihla dvakrát obměnit vozový park.
Znám studii o české státní správě tvrdící, že kdyby bylo zítra na hodinu propuštěno 100.000 státních zaměstnanců tak
1) nikdo by si toho skoro nevšiml
2) těm zbývajícím by stačilo stále pracovat výrazně méně než soukromému sektoru a vzniklý výpadek by i tak snadno pokryli
3) úspora na platech, zdravotním/socíálním, jejich zázemí a celých nepoužívaných budovách by KOMPLETNĚ pokryla český roční schodek +/- 100 miliard
Tak a TEĎ už zas o autech, ekonomikou už "obtěžovat" NEbudu ;-)
Naštěstí je v horní tabulce vše na svém místě. Zde se sedmdesátiletá záruka tak nějak velmi elegantně míjí účinkem. Zde platí kvalita, technika, styl a image bez jakýchkoli podmiňujících příkras. Můžeš to kupovat rovnou od stolu, a můžeš si bejt jistej, že každé auto z horní tabulky ti o světě a koneckonců i o tobě poví více, než tvůj rádoby ležérní postoj ve stínu vstupní branky do tří áček, postrádající sice jakoukoliv záviděníhodnou životní formu, odhalující však právě proto faktický zenit tvého podměrečného garážového obzoru.
Člověku se chce při čtení diskuse doslova zvracet z těch primitivně zoufalých snah nalézt alespoň stopu životní rovnováhy poukazováním na to, že, cituji: "X6 a jim podobné auta je pro zakomplexovaný blbečky...." Garážovou korunu s puncem absolutního autorského auto-prosťáčka pak na diskusi dodává světácké prohlášení, že totiž luxusní sedany zažívají těžší chvíle v důsledku upřednostňování prémiových esuvéček... Málo platné, svět malých lidí je nekonečně velký...
Tak jak ve třídě? No jak píši, vše je na svém místě. Popravdě zde není ani tak důležité, kdo obsazuje první či třetí místo, jako to, co je příznačné pro třídu obecně - tohle je technický, jízdní a materiálový vrchol velkosériové výroby světa. V rovině někde mezi dvěma až čtyřmi milióny korun člověk získává absolutní produkt. A jsou-li horní vozy násobně dražší než silniční konfekce, pak jsou také násobným přínosem pro jejich majitele. V tomto kontextu je důležité, co vlastně předmětná třída vysílá nejen svým majitelům, ale i to, co třída vysílá za signály směrem dolů, tedy je důležité, co přináší pro ty, kteří lux třídu nejezdí, přesto jsou schopni ji vnímat očima nepodlitýma krví garážových krysopsů z podpalubí Aurory...
Za prvotní, základní a registrace zasluhující je především základní rys předznačených aut, spočívající v dokonalé lehkosti ovládání. Tento (pouze) zdánlivý paradox přímé úměry mezi velikostní třídou vozu a jeho ovladatelností, je dokonalým odrazem schopností dnešních aut. Horní liga je ovladatelná doslova malíčkem, jizdní agilita ve spojení s jízdním komfortem a materiálovým luxusem je pak referencí absolutní jízdy dané segmentární (i mezitřídní) konfigurace.
Konečně pak je nutno vychvalovat předmětnou třídu za její definiční přesahy do společnosti jako takové. Vozy této třídy jasně, přesně a ostře spoludefinují jak svět aut, tak svět lidské společnosti. Však to znáš sám, když postavíš svůj vrak na semaforech vedle elegána ve středních letech, co se ležérně rozvaluje ve svém sedmičkovém bávu metr od tvého zpětného zrcátka. Oba dva jedete zdánlivě stejným směrem. Mohu tě však ujistit, že právě ta tvá představa o stejném směřování, je tvým fatálním životním omylem. Neboť jsou životní horizonty, které jiným přípomínají údolí děsů...
takze mozes spokojne spavat nic nove pod slnkom, trapny phaoeton ani nie je v tabulke ved kto by ho kupoval ten smejd dizajnovo 20 rokov za rusmi ;-) a imidzovo 50 za ugandou
Kdyz prehlednu statni sektor tak si myslim, ze takove silnicni koraby proste vychazeji z mody u lidi co by je relativni mohli koupit, ale voli jinou cestu a vice mene sportovni zivotni styl.
Je velmi tezke posuzovat pohnutky konkretnich majitelu ale ceska kotlina je jine zivotni prostredi nez dejme tomu zahranicni metropole.
Plne souhlasim, ze do rychleho zivotniho stylu v Cechach kde clovek bere rodinu a deti na vylety, na hory tak je naprosto nelogicke kupovat 5+ metrovou limuzinu... ikdyz mi tu bude nekdo predhazovat, ze tito lide maji minimalne 3-4 auta v rodine...tak to proste neni nikde videt.
Ano, take znam kde v severnich Cechach ma chlap v garazi Ferrari, Panameru a CLS... a 100% bude petrol head.
Takze uspesny Cech si spise koupi Ja nevim... CLS-AMG...Panameru, BMW M5...kvuli pocitu jizdy a rizeni
Nikde v Cechach nejsou videny tyto vozy jez odvazeji deti do soukromich skol, nebo sofer cekajici pred domem jez vezme sveho zamestnavatele do firemniho sildla pricemz cerstve noviny jiz cekaji v prehradce na zadnim sedadle...
Jestlize mnozi hani majitele v X6 ze si na neco musi hrat, tak nevim jak by prezili sofera cekaji pred domem a otvirajici zadni dvere 5+metrove limuziny....
Pak by jste psali naco si ten namyslenej Panak hraje, jeho * smrdi stejne ...atd.
Proste Svet 5+ metru hliniku do Cech a pracovniho prostredi moc nezapada... a nikdy zapadat nebude.
Souhlas ... ono to asi nebude jenom v ČR .... už jsem tu někde dříve zmiňoval, že u našeho nejvyššího šéfstva (CEO a his "executive vicepresidents" boys) převládá povoz do práce 911 a doma má mamina nějaké větší SUVko - Cayenne nebo něco takového .... jezdí soukromýma autama, i když by asi mohli jezdil firemním S, 7 nebo A/S 8 ....
Já znám i v ČR pár lidí, kteří jezdí v autě F segmentu s řidičem. Většinou je charakterizuje to, že pro ně auta jsou pouze dopravní prostředky. Také mívají více než jednu firmu, tráví hodně času na cestách ze schůzky na schůzku a v autě se chtějí připravovat nebo relaxovat.
Ve firemním prostředí řidič funguje celkem dobře, ráno pro tebe přijede, večer tě přiveze domu. V soukromém prostředí je to už horší. Taková logistika - bude si vozit tvé auto s sebou domu, bude auto u tebe a on bude dojíždět, budeš potřebovat dům pro personál, kde by mohl bydlet, aby byl kdykoli k dispozici, a jak je těžké najít kvalifikovaného člověka, který by na to byl ochoten přistoupit? A je tu ten fakt, že tahle sranda stojí nemalé peníze.
Co se vnímání vozu s řidičem týče: V zahraničí si lidé celkem běžně najímají hospodyni na výpomoc (a v ČR je o velmi se rozmáhající trend), nemají problém s tím, že někdo má řidiče, ale co i tam dokáže lidi často pobouřit jsou uniformy a přehlížení (tedy, že si v autě čteš noviny nebo se s někým bavíš a řidiče ignoruješ, jako by byl vzduch, místo abys ho zapojil do konverzace). Takže služebnictvo můžeš mít, ale nesmíš se k nim jako ke služebnictvu chovat :-) Mě vždy zajímá, jak se tihle lidé chovají v hotelu, když mají takové řeči - například, kolik dávají úklidové službě za dobře odvedenou práci.
No mate pravdu chlapi, jak jinak, SUV - zejmena s nejakym X nebo Q v nazvu - si kupuji pouze naprosti idioti s kratkyma ptakama a nebo je titez idioti kupuji mladym zlatokopeckym matracim a popripade jeste svym rozmazlenym dceram... nemluve o tom, kde na to vzali.
Nejlepsi zpusob, jak zajistit, aby si lide nezavideli, je, ze vsichni budou mit stejne, rozumej stejne = nic.
Cest praci.
To jsme to dnes dopracovali. Nechali jsme se strhnout a snažíme se přesvědčovat omezeného idiota který neudrží myšlenku a nechápe ani to co sám napsal ( omlouvám se nikdy nikomu v diskuzích nenadávám, ale zde je to lékařská diagnóza ) Ten, místo toho aby se nad sebou zamyslel je nadšen tím čím víc lidí s ním nesouhlasí a o to více mu roste sebevědomí a utvrzuje se ve své pravdě a píše další a další slohy. Jediné co můžeme udělat je PŘESTAT REAGOVAT. Nechali jsme se strhnout. Důležité je se s chyb poučit.
Děkuji za příspěvek, chtěl jsem zrovna napsat to samé. Kolektivně jsme se nechali strhnout, připadejme si hloupě. To, co jsi napsal, platí do puntíku, jen jsi to omylem zapomněl napsat v množném čísle. A prosím, urážky si nech, už máš věk na to, abys dostal rozum.