Mazda RX-8 je posledním zástupcem své značky s rotačním motorem. Ten řadu zájemců o atraktivní kupé odradil od koupě, ale v Litvě je jeden exemplář s klasickým atmosférickým čtyřválcem značky Renault.
To je samo tolerováno :-) LS motory z Corvettu samo nejlepsi, váha těch V8 je překvapivě nízká. Nákladná přestavba ovšem pro Evropana, v USA ještě jde, ale levná také není. :-)
Ale wankel je extra, extra kompaktni. Ono to melo i co delat s uchycenim motoru a stavbou predni napravy, ktera mohla byt rekneme prostorove narocnejsi nez je bezne pri klasickych motorech, nedejboze vicevalcich. Proto se ptam. ;-)
ikonické auto může jen idiot. >:-[]
Jinak s RX 8 se to pěkně začíná otáčet, modely po fc, verze R3 spíš na ceně rostou a skoro se v evropě nedá sehnat pod 20 tis. éček. To auto má totiž hodně co nabídnout. :yes:
hele, jako recese dobrý.Možná to byl jen krok zoufalství... buď to po třetím repasu hodit ze skály a nebo tomu dát ještě šanci...
S tou cenou, to mi povídej...
Jak to myslíš s tou cenou? ;-)
Jinak RX8 je auto které umí prodat svůj výkon do posledního koně, kterých nemá na zbyt,ale tak akorát. Ono je na světě, a v této době zvlášť, spousta překoňovaných a přemotorovaných aut, která jsou na finále mimo přímku bezzubá, nebo nebezpečná. Ale s RX8 je radost jezdit, ani nevím u kterého jiného auta se dá tak intenzivně a přesně vnímat grip a řízení i v celkem vysokých rychlostech.
Tak to jsi zaváhal, ještě dva roky zpět se dala občas sehnat v Německu R3 i pod 15 tisíc euro s nájezdem do 50 tis. Km. Jak začal být o ně zájem, zmizely, protože se zase tak moc kusů nevyrobilo. Ještě tak z US se dá sehnat někdy dobrý kousek, kde se jich prodalo asi nejvíc.
R3 v USA není zase tak dobrá jako EU verze - nemá např. Automatickou klimu a dalších pár detailů co samo nejsou klíčové, ale potěší ;-);-) Super region na dovoz je Canada, kde je prakticky EU styl a nejake kusy se daji ulovit. Mám teď jak R3, tak sérii 2 GT takovou tu civilnější (ale dokonce 5 speed verzi - fakt raritky). Asi to pujde nakonec cenou nahoru. Dno již bylo a hezké kusy dnes opravdu těžké ulovit. :yes:
Napchat do RX 8 slabucky 70 konovy motor to je dost velka degradacia...Inak v Litve su sikovny mechanici mne tam raz na vylete po Baltiku vyhorel Daewoo 1.5 motor co davali do Nexie. A ked ze Daewoo Nexie sa tam este v tej dobe nepredavali a domov som nechcel autobusom dali sme tam z nutnosti 1.3 motor z havarovaneho Opel Kadettu. islo to kapanek horsie ale v pohode som urobil dalsicjh par tisic km. Tiez to malo nejak okolo 70 koni len to bolo pred 20 rokmi...
Tak ona tá Nexia bola v podstate Opel Kadet, takže zástavba určite nebola až taká zložitá ako nahradiť Wankel v tejto Mazde. Nedávno som videl v telke nekjakých expertov čo natlačili do pôvodného chrobáka motor z Imprezy. Keď sa chce tak sa dá. >:D
>:D boxer ako boxer >:D to si myslel aj ten týpek čo tú iprezu kúpil, keď vybrali oba motory trošku viac im zatrnulo, ale nakoniec ten chrobák bol riadna píla aj keď 2,0 boxer bol bez turba >:D
tedy jinymi slovy by to podle tebe chtelo motor, ktery neexistuje a podle vseho ani nikdy existovat nebude (wankel zere, ma velmi spatne splodiny a spolehlivy je nekdy i celych 50 tis km) :-)
Znam kluka co si to koupil. Zaplakal (= v 70 tisicich samozrejme odesel wankel, tesne pred prodejem, oprava nekde necelych 100 tis Kc s praci).