Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Camaro Z/28 je dražší, než Corvette Stingray

Chevrolet se toho nebojí a nasadil ceny za sportovní verzi kupé Camaro mnohem, mnohem výše, než kolik požaduje za základní verzi modelu Corvette Stingray.
Zpět na článek
5. 1. 2014 10:50
5. 1. 2014 10:55
5. 1. 2014 19:34
5. 1. 2014 11:53
5. 1. 2014 11:05
5. 1. 2014 11:14
5. 1. 2014 11:27
5. 1. 2014 15:14
6. 1. 2014 03:02
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 10:43
Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto, je n
Já mám rád skutečné sportovní auto ze současnosti a ve stejné cenové hladině je Porsche Cayman,

kterému bych dal přednost jak před Camarem, tak před Corvettou

podívejte se jak nepatrný rozdíl je mezi Corvettou a Caymanem S

[odkaz]

Nový Cayman R, bude Corvettě stačit a možná ji i porazí
Rozbalit vlákno
21
5. 1. 2014 11:32
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Lenže Porsche nie je "amerika" - je to celkom inak postavené a ladené auto.
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 11:55
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Corvette je ostré GT a Cayman je supersport a navíc za stejné peníze
Avatar - CHerokee
5. 1. 2014 12:02
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Cayman není supersport.
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 12:07
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
je to supersport

Jak zní přesná definice supersportu?
Avatar - CHerokee
5. 1. 2014 12:41
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Koukej

[odkaz]

To není samozřejmě nic proti Caymanovi!
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 12:56
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
koukám a nic nevidím , pošli mi odkaz kde bude napsána přesná definice Supersportu
Avatar - ericho33
5. 1. 2014 13:02
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Keď je Cayman supersport, kam chceš zaradiť Zondu, Ageru, Veneno...?
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 13:04
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Hypersport
Avatar - CHerokee
5. 1. 2014 13:22
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Aha a Veyron a LaFerarri je Gigasport? :-) ;-)

Některými přívlastky z fyziky bych více šetřil. Na slovu sporťák u Caymana není nic špatného.
5. 1. 2014 15:14
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Super a hyper jsou z fyziky? :-!
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 15:15
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Veyron, La Ferrari, Vemeno, Porsche 918, Mclaren P1- to jsou hypersporty
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 15:21
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Ještě Huyura
Avatar - ericho33
5. 1. 2014 14:46
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
OK, a teraz mi presne definuj hypersport >:-[]
5. 1. 2014 17:18
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Je to supersport.. ne neni.. je.. neni.. >:D

kolik ti je? 13?

Jestli je pro tebe Cayman supersport? Co je 911? Hybersport? a LaFerrari je tim padem asi vesmirna lod co?
Avatar - Barrichello
5. 1. 2014 19:34
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Caymna a supersport, hehe. Ted tu šípkový růžence, prosím
5. 1. 2014 13:14
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Pokiaľ nie si schopný definovať a vnímať rozdiely medzi Caymanom a Corvettou, tak sa medzi nim vlastne ani nemôžeš rozhodovať. Táto kategória áut je určená skôr fajnšmekrom, čo evidentne nie si - nestačí spočítať papierové kone.
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 17:26
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
plácáš nesmysly
5. 1. 2014 18:04
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Vážne? Tak mi to vyvráť, ukáž, že máš pravdu ty a nie ja.
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 19:39
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Ano
5. 1. 2014 20:04
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
No ty si génius... :-D
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 1. 2014 18:02
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Edo, vidíš v tvém odkazu ty hodnoty bočního přetížení? Jak může ta nedokonalá pravěká Corvette s listovými pery vyvinout větší hodnotu bočního přetížení, než supersportovní Cayman s nejlepší koncepcí MR a hypermoderním zavěšením? Mohl bys mi to prosím nějak vysvětlit? Já tomu moc nerozumím, je to komplikované...
Avatar - PERNO
5. 1. 2014 10:50
v DE
Za nemecké autá s podobným výkonom by sme zaplatili raz tolko :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 10:55
Re: v DE
nic nechápeš, sportovní auto není jenom o výkonu, je i o tom ostatním
Avatar - Barrichello
5. 1. 2014 19:34
Re: v DE
Jo a o čem? O podvozku? Dej auto profesionálmínu závodníkovi a pošli ho na okruh, uvidíme za kolik zajede okruh s Camarem Z/28 a za kolik s BMW 645 >:D >:D >:D
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 11:53
Re: v DE
Za německé auto s stejným výkonem zaplatíš víc , ale je taky dvakrát a víckrát lepší
ve všem

Za německé auto s nižším výkonem , které jezdí stejně rychle, je kvalitněji vyrobené
zaplatíš stejně peněz

viz Cayman vs Corvetta
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 10:59
sílá vs rozum
síla
[odkaz]

rozum
[odkaz]

jsem pro rozum
Rozbalit vlákno
6
5. 1. 2014 12:11
Re: sílá vs rozum
S Caymanem by jste se skvele doplnovali ted uz jen ty penize.
A doporucuji dat si tu fotku s Jeremym Clarksonem a kapesnicky z nocniho stolku mamce to urcite pripada divne.
5. 1. 2014 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Otrava
5. 1. 2014 14:29
Re: sílá vs rozum
Hned jak jsem viděl článek o výkonném sporťáku s motorem vpředu, bylo mi jasné, že v diskuzi najdu flayboyedu :-)
Avatar - flyboyeda
5. 1. 2014 15:09
Re: sílá vs rozum
[odkaz]

Nová Stingrey je děsivé auto a když ho neuřídí ani tenhle borec z Grip Magazínu, tak to už je co říct

Cayman je mnohem lépe ovladatelný, hlavně na limitu
Avatar - Fechta74
6. 1. 2014 12:57
Re: sílá vs rozum
testovat takový auta v zimě, na mokru nemá vypovídající hodnotu. I kdyby krásně bylo sucho, podle zimní bundy co měl na sobě asi bylo dost pod 10C a zimáky taky nejspíš neměli:). A taky by se mě líbilo, kdyby se v těch autech prohodili. Matthias je dobrej řidič, ale ten druhej týpek má v Porsche naježděno přecejenom o hodně víc.
7. 1. 2014 16:51
Re: sílá vs rozum
To se ti nedivim, že jsi pro rozum. Ono ti ani nic jiného nezbývá. Doufat, doufat, třeba to přijde. >:D
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2014 11:05
nadhera
[odkaz] , mam rad americke sportove auta ako corvette alebo camaro, paci sa mi ich charizma aj ich nadherny zvuk motorov :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
5. 1. 2014 11:14
Re: nadhera
Souhlas. To jsme dva. Moje srdce ale bije spíše pro Mustanga. Všechny muscle cars mají něco do sebe! Kus poctivého auta.
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2014 11:24
Re: nadhera
novy mustang je tiez nadherny suhlas a aj dodge challenger, krasne auta, prichadzam im na chut, pred 10-15 rokmi som viac zral europsku sportovu produkciu ale dnes by som silne sportove auto volil jednoznacne z USA bez debaty, asi by to u mna vyhrala corvetta :yes:
Avatar - ericho33
5. 1. 2014 11:27
Re: nadhera
Keď už muscle car, tak jedine toto
[odkaz]
:-!
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2014 11:34
Re: nadhera
uzasne, dokonalost . dik za odkaz :yes:
Avatar - M1chal
5. 1. 2014 15:14
Volant
Krasavec, ale ten standartní Chevroletskej volant je tam děs 8-s :no:
Rozbalit vlákno
1
6. 1. 2014 03:02
Re: Volant
Nič si z toho nerob, kopírujú nemcov. Aj BMW 3 series ma v štandarde desivý volant, aj sedačky, aj mnoho iných vecí a ľudia to kupujú. Tiež ich nechápem, ale čo už.
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 1. 2014 18:10
Krásný nesmysl
Trochu to ve mě evokuje Continental Supersports - to je taky taková obrovská kráva hrající si na okruhové auto.
305 mm široké salámy vpředu jsou maso, dosažený čas na Nordschleife taky (7:37), navíc tady máme historický odkaz na původní Z28, což byl homologační speciál pro TransAm se skorozávodním motorem, ale stejně mi to nějak moc nedává smysl. Je to jako Bud Spencer na dietě napíchaný krevním dopingem a nasazený do tréningové skupiny Usiana Bolta, prostě krávovina... Ale stejně byste ji chtěli vidět :-)
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2014 23:32
USA vs. Európa
Ďalšia plodná diskusia...kebyže to mám vziať poporiadku...čo sa týka vyjadrenia o Caymane že je to superšport, ten kto toto povie má buď 10 rokov alebo je mentálne nesvojprávny...superšport je napr. Ferrari 458, Porsche 911 alebo napr. Lambo Gallardo kdežto hyperšport je napr. Veyron, Pagani Huayra, La ferrari a tak..

čo sa týka porovnávania Cayman vs Corvette...každému je jasné že Cayman bude na limite a na zatočených cestách lepší..je to proste Porsche...u Corvette sa mi ale páči ten obrovský V8 a bublanie motora aj pri nepatrnom zrýchlení..to je zas štýl američanov...oni totiž nerobia autá s ktorými bude človek jazdiť nadoraz..oni robia autá ktoré majú obrovský výkon a sú rýchle v priamke..mali sme doma na týždeň nové Shelby GT500..výkon ohromný ale podvozok je mäkký takže auto je celé nejaké rozhupané a nie moc stabilné.

aj tak by som si ale vybral corvette pretože to auto je proste imidžové aspoň pre mňa..navyše málokedy jazdím v zákrutách naplno a ten motor ma proste vzal...a porovnávať to s caymanom je proste blbosť pretože Vette je o niečo väčšia a tak ako Cayman dokonale plní funkciu auta pre šoféra Vette je zas perfektná ako výkonné GT...každé auto má niečo

:-)
Rozbalit vlákno
0