Chevrolet se toho nebojí a nasadil ceny za sportovní verzi kupé Camaro mnohem, mnohem výše, než kolik požaduje za základní verzi modelu Corvette Stingray.
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Pokiaľ nie si schopný definovať a vnímať rozdiely medzi Caymanom a Corvettou, tak sa medzi nim vlastne ani nemôžeš rozhodovať. Táto kategória áut je určená skôr fajnšmekrom, čo evidentne nie si - nestačí spočítať papierové kone.
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
Edo, vidíš v tvém odkazu ty hodnoty bočního přetížení? Jak může ta nedokonalá pravěká Corvette s listovými pery vyvinout větší hodnotu bočního přetížení, než supersportovní Cayman s nejlepší koncepcí MR a hypermoderním zavěšením? Mohl bys mi to prosím nějak vysvětlit? Já tomu moc nerozumím, je to komplikované...
Jo a o čem? O podvozku? Dej auto profesionálmínu závodníkovi a pošli ho na okruh, uvidíme za kolik zajede okruh s Camarem Z/28 a za kolik s BMW 645 >:D >:D >:D
S Caymanem by jste se skvele doplnovali ted uz jen ty penize.
A doporucuji dat si tu fotku s Jeremym Clarksonem a kapesnicky z nocniho stolku mamce to urcite pripada divne.
testovat takový auta v zimě, na mokru nemá vypovídající hodnotu. I kdyby krásně bylo sucho, podle zimní bundy co měl na sobě asi bylo dost pod 10C a zimáky taky nejspíš neměli:). A taky by se mě líbilo, kdyby se v těch autech prohodili. Matthias je dobrej řidič, ale ten druhej týpek má v Porsche naježděno přecejenom o hodně víc.
novy mustang je tiez nadherny suhlas a aj dodge challenger, krasne auta, prichadzam im na chut, pred 10-15 rokmi som viac zral europsku sportovu produkciu ale dnes by som silne sportove auto volil jednoznacne z USA bez debaty, asi by to u mna vyhrala corvetta :yes:
Nič si z toho nerob, kopírujú nemcov. Aj BMW 3 series ma v štandarde desivý volant, aj sedačky, aj mnoho iných vecí a ľudia to kupujú. Tiež ich nechápem, ale čo už.
Trochu to ve mě evokuje Continental Supersports - to je taky taková obrovská kráva hrající si na okruhové auto.
305 mm široké salámy vpředu jsou maso, dosažený čas na Nordschleife taky (7:37), navíc tady máme historický odkaz na původní Z28, což byl homologační speciál pro TransAm se skorozávodním motorem, ale stejně mi to nějak moc nedává smysl. Je to jako Bud Spencer na dietě napíchaný krevním dopingem a nasazený do tréningové skupiny Usiana Bolta, prostě krávovina... Ale stejně byste ji chtěli vidět :-)
Ďalšia plodná diskusia...kebyže to mám vziať poporiadku...čo sa týka vyjadrenia o Caymane že je to superšport, ten kto toto povie má buď 10 rokov alebo je mentálne nesvojprávny...superšport je napr. Ferrari 458, Porsche 911 alebo napr. Lambo Gallardo kdežto hyperšport je napr. Veyron, Pagani Huayra, La ferrari a tak..
čo sa týka porovnávania Cayman vs Corvette...každému je jasné že Cayman bude na limite a na zatočených cestách lepší..je to proste Porsche...u Corvette sa mi ale páči ten obrovský V8 a bublanie motora aj pri nepatrnom zrýchlení..to je zas štýl američanov...oni totiž nerobia autá s ktorými bude človek jazdiť nadoraz..oni robia autá ktoré majú obrovský výkon a sú rýchle v priamke..mali sme doma na týždeň nové Shelby GT500..výkon ohromný ale podvozok je mäkký takže auto je celé nejaké rozhupané a nie moc stabilné.
aj tak by som si ale vybral corvette pretože to auto je proste imidžové aspoň pre mňa..navyše málokedy jazdím v zákrutách naplno a ten motor ma proste vzal...a porovnávať to s caymanom je proste blbosť pretože Vette je o niečo väčšia a tak ako Cayman dokonale plní funkciu auta pre šoféra Vette je zas perfektná ako výkonné GT...každé auto má niečo