Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Camaro Z/28 je dražší, než Corvette Stingray

Michal Fokt
Diskuze (42)
Chevrolet se toho nebojí a nasadil ceny za sportovní verzi kupé Camaro mnohem, mnohem výše, než kolik požaduje za základní verzi modelu Corvette Stingray.

Chevrolet v lednu začíná v USA přijímat objednávky na vloni představenou ostrou verzi modelu Camaro Z/28 a s tím pochopitelně souvisí i zveřejnění ceny. A tu rozhodně nelze považovat za nízkou, Z/28 totiž začíná na 75.000 dolarech. Za tyhle peníze přitom dostanete vůz, určený především k víkendový hrátkám na závodních okruzích.

Camaro Z/28 je vybavený kromě bodykitu a 19" kovaných kol s pneumatikami Pirelli PZero Trofeo R také sportovními sedadly, volantem, diferenciálem se zvýšenou svorností, karbonkeramickými brzdami Brembo a systémem Performance Traction Management, umožňujícím nastavit míru odezvy brzdového a plynového pedálu. Dále má Camaro Z/28 sportovní podvozek s tužšími pružinami silentbloky a stavitelnými tlumiči.

Z auta zmizela klimatizace, omezilo se množství zvukové izolace, použilo se tenčí zadní okno, lehčí zadní sedadla a menší baterie. Tohle vše musí rozpohybovat atmosférický sedmilitrový V8 o výkonu 376 kW a točivém momentu 652 N.m, zkombinovaný se šestistupňovým manuálem. Jak už bylo řečeno, celé to stojí 75.000 dolarů, což je o masivních 24 tisíc dolarů více, než stojí špičkový koncernový sporťák Corvette Stingray. Není v tom ale samo, dražší než základní Stingray je i mnohem méně nekompromisní kompresorový model Camaro ZL1, jenž začíná v USA na 57 tisících dolarů.

Michal Fokt
Diskuze (42)
7. 1. 2014 16:51
Re: sílá vs rozum
To se ti nedivim, že jsi pro rozum. Ono ti ani nic jiného nezbývá. Doufat, doufat, třeba to přijde. >:D
6. 1. 2014 23:32
USA vs. Európa
Ďalšia plodná diskusia...kebyže to mám vziať poporiadku...čo sa týka vyjadrenia o Caymane že je to superšport, ten kto toto povie má buď 10 rokov alebo je mentálne nesvojprávny...superšport je napr. Ferrari 458, Porsche 911 alebo napr. Lambo Gallardo kdežto hyperšport je napr. Veyron, Pagani Huayra, La ferrari a tak..

čo sa týka porovnávania Cayman vs Corvette...každému je jasné že Cayman bude na limite a na zatočených cestách lepší..je to proste Porsche...u Corvette sa mi ale páči ten obrovský V8 a bublanie motora aj pri nepatrnom zrýchlení..to je zas štýl američanov...oni totiž nerobia autá s ktorými bude človek jazdiť nadoraz..oni robia autá ktoré majú obrovský výkon a sú rýchle v priamke..mali sme doma na týždeň nové Shelby GT500..výkon ohromný ale podvozok je mäkký takže auto je celé nejaké rozhupané a nie moc stabilné.

aj tak by som si ale vybral corvette pretože to auto je proste imidžové aspoň pre mňa..navyše málokedy jazdím v zákrutách naplno a ten motor ma proste vzal...a porovnávať to s caymanom je proste blbosť pretože Vette je o niečo väčšia a tak ako Cayman dokonale plní funkciu auta pre šoféra Vette je zas perfektná ako výkonné GT...každé auto má niečo

:-)
Avatar - Fechta74
6. 1. 2014 12:57
Re: sílá vs rozum
testovat takový auta v zimě, na mokru nemá vypovídající hodnotu. I kdyby krásně bylo sucho, podle zimní bundy co měl na sobě asi bylo dost pod 10C a zimáky taky nejspíš neměli:). A taky by se mě líbilo, kdyby se v těch autech prohodili. Matthias je dobrej řidič, ale ten druhej týpek má v Porsche naježděno přecejenom o hodně víc.
6. 1. 2014 03:02
Re: Volant
Nič si z toho nerob, kopírujú nemcov. Aj BMW 3 series ma v štandarde desivý volant, aj sedačky, aj mnoho iných vecí a ľudia to kupujú. Tiež ich nechápem, ale čo už.
5. 1. 2014 20:04
Re: Když chcete vědět jak se řídí historické cestovní auto,
No ty si génius... :-D