a motor je fenomenální, v zatáčkách by to taky mohlo být dobré ,ale na Evropské supesporty to nestačí, ty jsou totiš v zatáčkých víc než dobré, jsou vynikající
Ale pro pojídače hamburgeru s rovnými a širokými silnicemi to je super
Asi si nikdy nesiel v C6 co? Je to jedno z najrychlejsich aut vobec a nie je ani jedno europske auto (okrem Caterhamu a Superlightov) ktore su rychlejsie nez Corvette alebo Viper ( ZR1 je rychlejsie okolo NBR nez Porsche GT2, pricom stoji polovicu)
Dalej treba dodat ze C7 stoji LEN 50 000USD! Po importe to bude lacnejsie nez BMW 435i, a bude to mat zrejme rovnako ked nie viac koni ako nova M3! Ktomu to auto ma vynikajuce rozlozenie hmotnosti vdaka Transaxle.
Fakt neviem skade to beres ze ameriky zle zatacaju. Vo viacerych testov vravia ze novy ATS lepsie zataca nez 335i! A CTS-V je na NBR rychlejsi nez Audi R8 a to je KOMBIK!
Když se ptali stiga jaké je podle něj nejlepší auto řekl Ferrari 458 a na Corvettu asi zapomněl,nebo pro něj asi nebyla nějak významná, S Corvettou je možná sranda na okruhu,ale v běžném provozu je na zabití , je možná Levná, ale není tak kvalitní a precizní jako Evropská auta. Corvetta vyrostla v America,tam patří a je jí tam dobře , je hloupé s ní jeizdit v Evropě kde jsou zatáčky a užší cesty
Ale i stig je jen člověk s vlastním vkusem atd.. říkal že nejlíp se mu jezdilo v 458 ale kolik takový 458 stojí??? je víc než jasný že rozdíl tam někde bude , plus u ferrari si zaplatíš dost za koníka ve znaku . A potom jací lidi a proč si kupují Ferrari a kdo si koupí corvettu . Ve ferrari si představím nagelovanýho blbce v růžový košili a ve š***tejch botech z krokodýla >:D a 458 umí líp ukazovat v ulicích než ho opravdu řídit . Corvettu si koupí možná tlustej američan kterýmu teče majonéza po bradě ale corvettě dává napít pravidelně kde to jde >:D
Hele Corvetta má svoje kouzlo a já ho vnímám, jednu dobu jsem byl do Corvetty taky zamilovanej,ale už mě to přešlo protože jsem teď podlehl kouzlu R8 a Ferrari 458 je pro mě dokonalost a já chci dokonalost nechci Americkej šunt co má jenom Image jede děsně chci si jízdu užít proto dám přednost R8 je dokonale precizní a nevadí mi její sterilita, je to chladná sexy mrška ,ale umí být i něžná a milá
Corvette jede děsně? >:D Kolikrát si v ní jel? Jinak co se toho šuntu týká, vsadil bych se, že je spolehlivější jak Ferrari a asi stokrát spolehlivější jak Lamborghini, které se každou chvíli někomu samovznítí. >:D To je pak hotová grilovačka v té evropské kvalitě.
A argumentovat tím, že něco řekl Stig, což ani není pokaždé jedna a ta samá osoba, nýbrž mediální virtuální osoba v neprůhledné helmě, je fakt síla >:D
Hele ty prostě jen opakuješ nějaký nacionální motta.
Do 5.generace Corvette opravdu nebyla auto stejné třídy jako evropské supersporty....nebyla horší, prostě jiná pro jiné využití. Ale C6 a přicházející C7 jsou extrémně lehké, obratné a mnohem víc na zatáčky jak leckterý evropský supersport. Mají konstrukce kombinující hliník, hořčík, a dokonce balzu....
A jak dole píšeš, že vyžaduje zkušeného řidiče, narozdíl od evropských supersportů, tak to je brutální rána vedle. Je to totiž přesně naopak. Jestli v něčem Corvette nemá konkurenci, tak v kategorii "na každodenní ježdění využitelný supersport".
458 chápu je to perfektní auto o tom žádná :-) ale proč R8 ?? to je dost bída ... leošova (mareša) bejvalá (chodila semnou na stejnej intr) se v něm proháněla do brna na nákupy, už to mě od toho auta odrazovalo , jestli ona zvládla řídit to auto tak to zvládne fakt každej >:D
Na základě čeho usuzuješ? Bulvárního Top Gearu? Pokud vím, tak v rovině teorií je v testech zmiňováno, že Corvetta je na zatáčky velmi dobré auto, jinde než třeba Mustang či Camaro a s Evropskou konkurencí si příliš nezadá. Časy na okruhu také dobré, takže asi nebude rychlý jen v přímce...ale kdo chce psa býti...
Top Gear beru s rezervou, autocar.co.uk je pro mě směrodatnější Top Gear zase zábavnější
Souhlasím že je Corvetta lepší auto jak Mustang,Camaro a i než Viper. Jenomže Corvetta je brutální bestie která neodpouští chyby ,prostě uděláš chybu a seš mrtvej.
Ferrari,projede zatáčku vždy víc jistěji a rychleji s Ferrari se rovnat nemůže a s většinou Evropských sportovních aut a supersportů už vůbec
Navíc ta Corvetta co jezdí na té slavné severní smyčce je trochu jiná než ta co se prodává
Dále s Corrvetou dokáže jet rychle jenom profík,kdežto s Evropskými supersporty může být rýchlý i člověk co to moc neumí,prostě kdokoliv
A pro mě nejdůležitější faktor je ten že Evropské sportovní auta a supersporty, jsou sportovní když chci, když nechci přepnu je do comfort módu a můžu snima klidně do běžného provozu, to moc s Corvettou nejde, Ano je levná ,ale to u těhle aut nehraje moc velkou roli a ta nová zas tak levná nebude,takže příjde o svou největší výhodu
"Dále s Corrvetou dokáže jet rychle jenom profík,kdežto s Evropskými supersporty může být rýchlý i člověk co to moc neumí,prostě kdokoli"
Nevykládej si to zle, ale tohle mi přijde dost nesmyslné. Kolik supersportů jsi řídil? Ano, s Ferrari umí být rychlý kdokoli a proto například při převozu nového modelu do prodejny jej dokázal zaměstnanec oddělat na kruháku...a takových příběhů je spousta.
Je pěkné, že víš, že nová Corvetta se řídí tak jinak, než Evropské supersporty, aniž bys v ní seděl a už víš, že to nebude ono...
Tak to sou teda pořádný paka v tom tvým STK z Horní Dolní a ty se tím ještě chlubíš,no hezkou reklamu jim děláš,to budou rádi až to uslyší ti tvý známí z STK, je to škoda že jim pod rukama prošla jenom škoda >:D
Pro mě je vzhledově skvělá, k motoru není vůbec co dodávat, je to raketa, se kterou musíš umět jezdit. Tohle není a nikde nebude Ferarri, tohle je prostě poctivá amerika a věř, že je hodně lidí, co na ně nedají dopustit a takto ji chtějí.
Když se ti nelíbí, nech být a jdi si koupit něco evropského, nikdo ti to neupírá
Nema, lebo to nie je konkurent europskych supersportov. To auto stoji 50 000USD! a nie 250 000USD ako europske supersporty. Po dovoze +30% to bude niekde na 1.3mio CZK. Co mas za 1.3 Mio czk? Audi S4, BMW 335i, Porsche Cayman, Mercedes C, Golf R. Corvette to vsetko polozi do smutku. A myslim si ze nova ZR-1 bude v skusenych rukach rychlejsia ako benzne europske supersporty (aj ked to slovo neznasam lebo su to skor super-gt, supersport je pre mna Radical)
To co ty vravis je ako keby: Hey, Concorde bolo fakt rychle lietadlo ale nie je rychlejsie nez space shuttle
Ty seš fakt výstavní kus internetového jelita. >:D Ale ať tu mám i nějaký konstruktivní příspěvek, vezmu to bodově.
- Corvette byla komfortní odjakživa, pro běžný provoz byla také ideální odjakživa, více sportovní byla až od generace C5, ale stále si zachovávala velkou míru komfortu, o kterým se třeba soudobým Ferrari mohlo zdát.
- To že s Corvettou dokáže jet rychle jen profík, slyším prvně tady od tebe. Ale s 911 GT3, Noblem, Gallardem nebo F430 určitě dokáže jet rychle každý flyboy.
- v čem je jiná Corvette, která jezdí na Nordschleife s Corvette, kterou si koupíš?
- Corvette neodpouští chyby? To je zajímavé, vzhledem k atmosférickému motoru a FR koncepci by jich měla odpouštět rozhodně mnohem více, než třeba GT-R
- pak tady máme cosi o tom, že s Ferrari se rovnat nemůže. Ano, ve výši provozních nákladů rozhodně ne. Ani ve frekvenci požárů. Ani ve složitosti palubní elektroniky a image. Ve skutečnosti ale Z06 smaže Ferrari svou jednoduchostí a výdrží. Její provoz je levnější, než u základní Carrery, přičemž je ale mnohem rychlejší na okruhu.
Dobrý pokus o flame edo. Ukaž mi, které evropský supersporty jsou lepší na nordschleife v zatáčkách než corvette:
[odkaz]
To co tu píšeš, už jednu generaci neplatí. Předsudky a nevědomost tě omlouvají
Na světě existuje víc okruhů než jenom Severní smyčka, corvettě sedí severní smyčka,ale jiný okuhy jí třeba tak nesvědčí a jak říkám pilu s Crovettou dokáže jet jenom hodně dobrý řidič, kdežto s Evropskými zupa sporty dokáže být rychlý kdokoliv
Amerika má Nascar a Drag race podle toho staví auta na to aby byla rychlá v přímce
Evropa má F1,závody cesťáků kde jsou i zatáčky
Americká auta se na ty naše evropský úzký silnice vůbec nehodí
Nechápu jak se vůbec nekdo opavažje tvrdit , že Amerciká kára je rychlejší jak Evropský zupa sport,to je proti zdravému selskému rozumu a fyzikálním zákonům
...ale počkejme na test v TG. Tam jsou největší odborníci na vozy. Do té doby je nejlepší vůz na světě Pagani Huyara. A s touhle bombou pro dnešek končím. Díky, že jste slušně (tedy jen někteří) diskutovali. Dobrý večer, a uvidíme se zítra!!!
Mi připomíná ty nové škaredé Ferrari s motorem ve předu,vůbec mi nepřipomíná opravdouvou Corvettu a vůbec se mi nelíbí je hnusná a nenáchám jí být
budu tu furt šťourat ať máte radost :-)
nie je vela americkych aut ktore sa mi pacia a pozdavaju .. snad len jeep a este par dalsich kuskov ..... ale corvette rozhodne radim k tym par kuskom ktore sa mi pacia :yes:
Chce to ale peknu farbu.. biele a zlte mi pridu trosku take nijake ale v tejto modrej je to zrazu uplne pecka: [odkaz] proste bomba :yes:
Ferrari mi nic nevravi ani lambo....... ale corvette uz ano... to auto ma charizmu a dusu .... a je to legenda.... paci sa mi tento novy technodizajn.... ide to s dobou a nezvejkaju to ako carreru stale 30 rokov dookola.... :yes:
tak z ferrarka sa mi kedysi pacila 360modena [odkaz] .... momentalne ale moc nenajdem nic co by ma zaujalo.. taketo zuvacky nemusim uz [odkaz] ... a lambo tam uz vobec.... videl som nazivo murcielago aj gallardo a to nie raz ale nic svetoborne..... take placky
ňuf ňuf :-) ještě že jsem se zařekl, že doma bude max jedno auto na osobu :-|
paráda, klasická škola, perfektní grip, delší převody, čitelné chování mechaniky, nezprzněnost, vzpomínám jak některé jaro pan Vaculík krátce jednu červenou ochutnal a já mu záviděl jako školák :*)
Jediné, co tomu autu chybí (a bude vždy chybět), je exkluzivita. Avšak poměr cena / výkon je od C6 Z06 až neuvěřitelný.
Tak jak má porsche 911 argumentů pro motor za (nad) zadní nápravou, tak nám chevy již 60 let servíruje laminát poháněnej smallblockem.
Mám rád lpění na tradicích ...
Pokial viem je definicia Sportoveho auta nejaka maximalna rychlost, jak v rovinke tak v zatackach, nie ulozenie motoru. Nemyslim si ze potrebujes kozenny interier na to aby si siel super-rychlo. Pre mna su supersporty auta ako Radical, BAC, Atom, Caterham, mozno este Donkervoort. Supersport je novinarsky pojem ktory vlastne nic nevyjadruje.
GT na rozdiel od toho znamena Grand tourer co popisuje rychly luxsusny automobil na dlhe vzdialenosti, najcastjesie dvojdverove kupe.
GT je teda Ferrari 458,MP4, Gallardo, Corvette, vsetky Astony, BMW6, Mercedes CL etc. Jak vidis je to obrovsky segment, kazdy z modelov miery na uplne iny typ zakaznika.
Corvette nikdy nemozes porovnavat z DB9, rovnako ako DB9 nemozes porovnat s 458 a 458 nemozes porovnavat s Radicalom. Kazde auto ma uplne iny ucel, je mierene na iny segment, ma uplne inu cenovu politiku, inych cielovych zakaznikov. Takze jediny kto tu miesa hrusky z jablkami si ty, co porovnava LUXUSNE (Ferrari, Lambo etc.) sportove ladene auta s PREMIOVYMI sportovo ladenymi autami (Corvette).
My ostatni len tvrdime ze Corvette ponuka PODOBNY PAKET ako europske luxusne sportove automobili.
Krásné, rychlé s úžasným motorem a zvukem. Nebojím se vůbec toho že by to v zatáčkách bylo špatný a kdo někdy měl sportovní auto pro zábavu, tak si určitě více užije auto, které se musí trochu krotit. Absolutně mě nenapadne to srovnávat se supersportama i když ten zážitek z jízdy bude podobně fascinující, spíše bych to porovnával s Octavii RS - tu tady někdo vychvaluje do nebes, jiní ji odsuzují, ale cenově je ke Corvette asi mnohem blíž než nejlevnější evropský supersport, tak že já mám naprosto jasno.