Novinky
Vypadá skvostně, technika vypadá taky dobře a na papíře by to mělo být dobré i v zatáčkách, uvidíme.
...ale počkejme na test v TG. Tam jsou největší odborníci na vozy. Do té doby je nejlepší vůz na světě Pagani Huyara. A s touhle bombou pro dnešek končím. Díky, že jste slušně (tedy jen někteří) diskutovali. Dobrý večer, a uvidíme se zítra!!!
Zrychlení z 0 na 96 km/h? To už jako stovku nedá? >😁 >😁 >😁
Mi připomíná ty nové škaredé Ferrari s motorem ve předu,vůbec mi nepřipomíná opravdouvou Corvettu a vůbec se mi nelíbí je hnusná a nenáchám jí být
budu tu furt šťourat ať máte radost
😄
budu tu furt šťourat ať máte radost
😄
nie je vela americkych aut ktore sa mi pacia a pozdavaju .. snad len jeep a este par dalsich kuskov ..... ale corvette rozhodne radim k tym par kuskom ktore sa mi pacia :yes😒br />
Chce to ale peknu farbu.. biele a zlte mi pridu trosku take nijake ale v tejto modrej je to zrazu uplne pecka: [odkaz] proste bomba :yes😒br />
Ferrari mi nic nevravi ani lambo....... ale corvette uz ano... to auto ma charizmu a dusu .... a je to legenda.... paci sa mi tento novy technodizajn.... ide to s dobou a nezvejkaju to ako carreru stale 30 rokov dookola.... :yes😒br />
ked cistokrvny sportiak tak jedine corvette :yes:
Chce to ale peknu farbu.. biele a zlte mi pridu trosku take nijake ale v tejto modrej je to zrazu uplne pecka: [odkaz] proste bomba :yes😒br />
Ferrari mi nic nevravi ani lambo....... ale corvette uz ano... to auto ma charizmu a dusu .... a je to legenda.... paci sa mi tento novy technodizajn.... ide to s dobou a nezvejkaju to ako carreru stale 30 rokov dookola.... :yes😒br />
ked cistokrvny sportiak tak jedine corvette :yes:
:yes: ale věř, že to ferarko i lambo se ti naživo taky zalíbí
tak z ferrarka sa mi kedysi pacila 360modena [odkaz] .... momentalne ale moc nenajdem nic co by ma zaujalo.. taketo zuvacky nemusim uz [odkaz] ... a lambo tam uz vobec.... videl som nazivo murcielago aj gallardo a to nie raz ale nic svetoborne..... take placky
ňuf ňuf 😄 ještě že jsem se zařekl, že doma bude max jedno auto na osobu 😐
paráda, klasická škola, perfektní grip, delší převody, čitelné chování mechaniky, nezprzněnost, vzpomínám jak některé jaro pan Vaculík krátce jednu červenou ochutnal a já mu záviděl jako školák :😉
paráda, klasická škola, perfektní grip, delší převody, čitelné chování mechaniky, nezprzněnost, vzpomínám jak některé jaro pan Vaculík krátce jednu červenou ochutnal a já mu záviděl jako školák :😉
Jediné, co tomu autu chybí (a bude vždy chybět), je exkluzivita. Avšak poměr cena / výkon je od C6 Z06 až neuvěřitelný.
Tak jak má porsche 911 argumentů pro motor za (nad) zadní nápravou, tak nám chevy již 60 let servíruje laminát poháněnej smallblockem.
Mám rád lpění na tradicích ...
Tak jak má porsche 911 argumentů pro motor za (nad) zadní nápravou, tak nám chevy již 60 let servíruje laminát poháněnej smallblockem.
Mám rád lpění na tradicích ...
Corvette je ostřejší GT jeho konkurence je DB9, Maserati GT, nebo Ferrari s motorem ve předu
Corvettu nejde srovnávat s supersporty , protože to není supersport, ale GT
Americkej supersport je Ford GT, Saleen a možná by se ještě něco našlo
Srovnávat by se měli jabka s jabkama a hrušky s hruškama a né jabka s hruškama
A nepleťte sem cenu ta sem nepatří,nesrovnávat podle ceny
Corvettu nejde srovnávat s supersporty , protože to není supersport, ale GT
Americkej supersport je Ford GT, Saleen a možná by se ještě něco našlo
Srovnávat by se měli jabka s jabkama a hrušky s hruškama a né jabka s hruškama
A nepleťte sem cenu ta sem nepatří,nesrovnávat podle ceny
Pokial viem je definicia Sportoveho auta nejaka maximalna rychlost, jak v rovinke tak v zatackach, nie ulozenie motoru. Nemyslim si ze potrebujes kozenny interier na to aby si siel super-rychlo. Pre mna su supersporty auta ako Radical, BAC, Atom, Caterham, mozno este Donkervoort. Supersport je novinarsky pojem ktory vlastne nic nevyjadruje.
GT na rozdiel od toho znamena Grand tourer co popisuje rychly luxsusny automobil na dlhe vzdialenosti, najcastjesie dvojdverove kupe.
GT je teda Ferrari 458,MP4, Gallardo, Corvette, vsetky Astony, BMW6, Mercedes CL etc. Jak vidis je to obrovsky segment, kazdy z modelov miery na uplne iny typ zakaznika.
Corvette nikdy nemozes porovnavat z DB9, rovnako ako DB9 nemozes porovnat s 458 a 458 nemozes porovnavat s Radicalom. Kazde auto ma uplne iny ucel, je mierene na iny segment, ma uplne inu cenovu politiku, inych cielovych zakaznikov. Takze jediny kto tu miesa hrusky z jablkami si ty, co porovnava LUXUSNE (Ferrari, Lambo etc.) sportove ladene auta s PREMIOVYMI sportovo ladenymi autami (Corvette).
My ostatni len tvrdime ze Corvette ponuka PODOBNY PAKET ako europske luxusne sportove automobili.
GT na rozdiel od toho znamena Grand tourer co popisuje rychly luxsusny automobil na dlhe vzdialenosti, najcastjesie dvojdverove kupe.
GT je teda Ferrari 458,MP4, Gallardo, Corvette, vsetky Astony, BMW6, Mercedes CL etc. Jak vidis je to obrovsky segment, kazdy z modelov miery na uplne iny typ zakaznika.
Corvette nikdy nemozes porovnavat z DB9, rovnako ako DB9 nemozes porovnat s 458 a 458 nemozes porovnavat s Radicalom. Kazde auto ma uplne iny ucel, je mierene na iny segment, ma uplne inu cenovu politiku, inych cielovych zakaznikov. Takze jediny kto tu miesa hrusky z jablkami si ty, co porovnava LUXUSNE (Ferrari, Lambo etc.) sportove ladene auta s PREMIOVYMI sportovo ladenymi autami (Corvette).
My ostatni len tvrdime ze Corvette ponuka PODOBNY PAKET ako europske luxusne sportove automobili.
Krásné, rychlé s úžasným motorem a zvukem. Nebojím se vůbec toho že by to v zatáčkách bylo špatný a kdo někdy měl sportovní auto pro zábavu, tak si určitě více užije auto, které se musí trochu krotit. Absolutně mě nenapadne to srovnávat se supersportama i když ten zážitek z jízdy bude podobně fascinující, spíše bych to porovnával s Octavii RS - tu tady někdo vychvaluje do nebes, jiní ji odsuzují, ale cenově je ke Corvette asi mnohem blíž než nejlevnější evropský supersport, tak že já mám naprosto jasno.
Ale pro pojídače hamburgeru s rovnými a širokými silnicemi to je super
Dalej treba dodat ze C7 stoji LEN 50 000USD! Po importe to bude lacnejsie nez BMW 435i, a bude to mat zrejme rovnako ked nie viac koni ako nova M3! Ktomu to auto ma vynikajuce rozlozenie hmotnosti vdaka Transaxle.
Fakt neviem skade to beres ze ameriky zle zatacaju. Vo viacerych testov vravia ze novy ATS lepsie zataca nez 335i! A CTS-V je na NBR rychlejsi nez Audi R8 a to je KOMBIK!
A argumentovat tím, že něco řekl Stig, což ani není pokaždé jedna a ta samá osoba, nýbrž mediální virtuální osoba v neprůhledné helmě, je fakt síla >😁
Do 5.generace Corvette opravdu nebyla auto stejné třídy jako evropské supersporty....nebyla horší, prostě jiná pro jiné využití. Ale C6 a přicházející C7 jsou extrémně lehké, obratné a mnohem víc na zatáčky jak leckterý evropský supersport. Mají konstrukce kombinující hliník, hořčík, a dokonce balzu....
A jak dole píšeš, že vyžaduje zkušeného řidiče, narozdíl od evropských supersportů, tak to je brutální rána vedle. Je to totiž přesně naopak. Jestli v něčem Corvette nemá konkurenci, tak v kategorii "na každodenní ježdění využitelný supersport".
😉
[odkaz]
Souhlasím že je Corvetta lepší auto jak Mustang,Camaro a i než Viper. Jenomže Corvetta je brutální bestie která neodpouští chyby ,prostě uděláš chybu a seš mrtvej.
Ferrari,projede zatáčku vždy víc jistěji a rychleji s Ferrari se rovnat nemůže a s většinou Evropských sportovních aut a supersportů už vůbec
Navíc ta Corvetta co jezdí na té slavné severní smyčce je trochu jiná než ta co se prodává
Dále s Corrvetou dokáže jet rychle jenom profík,kdežto s Evropskými supersporty může být rýchlý i člověk co to moc neumí,prostě kdokoliv
A pro mě nejdůležitější faktor je ten že Evropské sportovní auta a supersporty, jsou sportovní když chci, když nechci přepnu je do comfort módu a můžu snima klidně do běžného provozu, to moc s Corvettou nejde, Ano je levná ,ale to u těhle aut nehraje moc velkou roli a ta nová zas tak levná nebude,takže příjde o svou největší výhodu
Nevykládej si to zle, ale tohle mi přijde dost nesmyslné. Kolik supersportů jsi řídil? Ano, s Ferrari umí být rychlý kdokoli a proto například při převozu nového modelu do prodejny jej dokázal zaměstnanec oddělat na kruháku...a takových příběhů je spousta.
Je pěkné, že víš, že nová Corvetta se řídí tak jinak, než Evropské supersporty, aniž bys v ní seděl a už víš, že to nebude ono...
Pro mě je vzhledově skvělá, k motoru není vůbec co dodávat, je to raketa, se kterou musíš umět jezdit. Tohle není a nikde nebude Ferarri, tohle je prostě poctivá amerika a věř, že je hodně lidí, co na ně nedají dopustit a takto ji chtějí.
Když se ti nelíbí, nech být a jdi si koupit něco evropského, nikdo ti to neupírá
slusi jej to 😉
To co ty vravis je ako keby: Hey, Concorde bolo fakt rychle lietadlo ale nie je rychlejsie nez space shuttle
- Corvette byla komfortní odjakživa, pro běžný provoz byla také ideální odjakživa, více sportovní byla až od generace C5, ale stále si zachovávala velkou míru komfortu, o kterým se třeba soudobým Ferrari mohlo zdát.
- To že s Corvettou dokáže jet rychle jen profík, slyším prvně tady od tebe. Ale s 911 GT3, Noblem, Gallardem nebo F430 určitě dokáže jet rychle každý flyboy.
- v čem je jiná Corvette, která jezdí na Nordschleife s Corvette, kterou si koupíš?
- Corvette neodpouští chyby? To je zajímavé, vzhledem k atmosférickému motoru a FR koncepci by jich měla odpouštět rozhodně mnohem více, než třeba GT-R
- pak tady máme cosi o tom, že s Ferrari se rovnat nemůže. Ano, ve výši provozních nákladů rozhodně ne. Ani ve frekvenci požárů. Ani ve složitosti palubní elektroniky a image. Ve skutečnosti ale Z06 smaže Ferrari svou jednoduchostí a výdrží. Její provoz je levnější, než u základní Carrery, přičemž je ale mnohem rychlejší na okruhu.
howk
To co tu píšeš, už jednu generaci neplatí. Předsudky a nevědomost tě omlouvají
Amerika má Nascar a Drag race podle toho staví auta na to aby byla rychlá v přímce
Evropa má F1,závody cesťáků kde jsou i zatáčky
Americká auta se na ty naše evropský úzký silnice vůbec nehodí
Nechápu jak se vůbec nekdo opavažje tvrdit , že Amerciká kára je rychlejší jak Evropský zupa sport,to je proti zdravému selskému rozumu a fyzikálním zákonům
To, co tu píšeš, je klišé.
Ale jako flame to stačí, že
S Vette jde jet i vyloženě kochací vejlet někde po pobřeží >😁