Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Epica: sbohem Evando

Chevrolet se letos do Ženevy vyzbrojí hned dvěma důležitými novinkami. Nové SUV Captiva doplní atraktivní sedan Epica.
Zpět na článek
6. 2. 2006 14:53
neregistrovaný "Peytl"
6. 2. 2006 15:16
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 15:40
neregistrovaný "Peytl"
6. 2. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 23:03
neregistrovaný "aaa"
7. 2. 2006 23:30
neregistrovaný "ZZ"
6. 2. 2006 15:05
neregistrovaný "RS"
6. 2. 2006 15:17
neregistrovaný "empi"
6. 2. 2006 15:43
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 15:50
neregistrovaný "empi"
6. 2. 2006 16:01
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 16:29
neregistrovaný "Radek"
7. 2. 2006 11:15
neregistrovaný "Umierneny"
6. 2. 2006 15:46
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 16:13
neregistrovaný "Peytl"
6. 2. 2006 16:53
neregistrovaný "Marko"
6. 2. 2006 17:08
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 17:09
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 17:16
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 08:04
neregistrovaný "Haya"
7. 2. 2006 23:32
neregistrovaný "ZZ"
14. 2. 2006 20:32
neregistrovaný "JaP"
6. 2. 2006 16:02
neregistrovaný "Skyline"
6. 2. 2006 16:35
neregistrovaný "dCi"
6. 2. 2006 17:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 08:48
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 11:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 11:50
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 13:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 13:44
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 13:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 13:47
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 16:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 18:07
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 16:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 10:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 11:16
neregistrovaný "Skyline"
6. 2. 2006 16:42
neregistrovaný "Fauzi"
6. 2. 2006 18:31
neregistrovaný "Marko"
6. 2. 2006 18:46
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 19:15
neregistrovaný "Marko"
6. 2. 2006 20:16
neregistrovaný "Hola"
6. 2. 2006 20:38
neregistrovaný "Marko"
7. 2. 2006 08:06
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 08:10
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 08:49
neregistrovaný "Marko"
7. 2. 2006 10:28
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 10:15
neregistrovaný "aegeus"
7. 2. 2006 10:25
neregistrovaný "Petr"
6. 2. 2006 21:15
neregistrovaný "Honysek"
6. 2. 2006 21:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 2. 2006 21:44
7. 2. 2006 11:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 22:11
neregistrovaný "Skodafan"
7. 2. 2006 11:37
neregistrovaný "X"
7. 2. 2006 07:14
neregistrovaný "Paja"
7. 2. 2006 07:47
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 08:03
neregistrovaný "Haya"
7. 2. 2006 08:24
neregistrovaný "ster"
7. 2. 2006 09:30
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 14:13
neregistrovaný "aaa"
7. 2. 2006 16:35
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 17:33
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 10:29
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 08:49
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 11:09
neregistrovaný "Paja"
7. 2. 2006 12:20
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 17:29
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 18:24
neregistrovaný "Paja"
7. 2. 2006 20:38
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2006 22:16
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2006 04:03
neregistrovaný "aaa"
8. 2. 2006 06:40
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2006 09:41
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 15:25
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2006 09:45
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 10:12
neregistrovaný "aegeus"
8. 2. 2006 10:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 15:29
neregistrovaný "Petr"
9. 2. 2006 11:16
neregistrovaný "Ender"
20. 5. 2006 16:18
neregistrovaný "Krtek"
20. 5. 2006 16:20
neregistrovaný "Krtek"
17. 2. 2008 21:48
anonym
neregistrovaný "Peytl"
6. 2. 2006 14:53
Tak tohle muselo jit jak na drátkách...
Taky vám tohle přijde jako povedená stavebnice ze všech zástupců střední třídy napříč všemi automobilkami? Tady zadní světla z VW, přední z C4 a jedém. Trochu to upravit, aby na nás nemohli, a šup s tím na trh. Ejchuchu!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 15:16
Re: Tak tohle muselo jit jak na drátkách...
To, ze pouziji napady uspesnych je naprosto pochopitelne a "uchyluji" se k tomu i daleko vehlasnejsi automobilky, spise si mohli dat vetsi praci s harmonizaci celku... ;-)
neregistrovaný "Peytl"
6. 2. 2006 15:40
Re: Tak tohle muselo jit jak na drátkách...
Nekomentuju použití nápadů, ale bohapusté vykrádání tvarů a forem. Tohle auto má tolik originality jako kopa písku a v ní lopata... A teď harmonizuj celek. ;-)
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 15:55
Re: Tak tohle muselo jit jak na drátkách...
:yes: :yes:
neregistrovaný "aaa"
6. 2. 2006 23:03
Re: Tak tohle muselo jit jak na drátkách...
Nevis co placas. Chevy tyto tvary na svych modelech pouziva hodne dlouho... tipuju tak 12-15let. Podivej se na jejich americke modely a mozna uvidis ze je okopirovano u VW a C4. Viz treba Chevy MonteCarlo, Alero atd
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2006 23:30
Re: Tak tohle muselo jit jak na drátkách...
No jóóóó, dyť je to celá Corvetta >:D
neregistrovaný "RS"
6. 2. 2006 15:05
bez titulku
Je to nějaký divný...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "empi"
6. 2. 2006 15:17
No potes
Pro ameriku asi dobre (konkurence Camry), ale do evropy prosim tohodle slataneho korejce netahejte - staci mi tu vidat zastupy Thalii, Loganu a Fabii sedan.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 15:43
Re: No potes
Logan? Za ty penize? Mne rozhodne neurazi, naopak, vypada jako dospele auto... ;-)
neregistrovaný "empi"
6. 2. 2006 15:50
Re: No potes
Ja se ale nebavim o tom, co kolik stoji, ale co jak vypada ;-). Ikdyby stal Logan korunu, tak to na mem pohledu vuci jeho designu nic nezmeni - to se vsak nevylucuje s tim, ze bych si ho za tu korunu pripadne koupil - proste bych mel podle meho osklive auto, ale s vybornym pomerem ceny za nabizenou hodnotu.
neregistrovaný "Paja"
6. 2. 2006 16:01
Re: No potes
Ja zase tvrdim, ze pri nutne minimalizaci nakladu je tvar slusny a puvodni, bez naznaku hrani si na neco, co v nem neni, takovy jednoduchy, prosty, ale poctivy venkovsky kluk.
neregistrovaný "Radek"
6. 2. 2006 16:29
Re: No potes
To je teda fakt mazaná konkurence Camry, když je to o třídu níž ty emane
neregistrovaný "Umierneny"
7. 2. 2006 11:15
Re: No potes
Podla akych kriterii si zaradil Camry o triedu vyssie ako Evanda??

Pre porovnanie:
Rozmery Camry 2001 dlzkaxsirkavyska = 4815x1795x1490, razvor 2720
Rozmery Evanda dlzkaxsirkavyska = 4805x1810x1450, razvor 2700

Myslim ze blizsie sa tie dve auta nemohli dostat, Evanda je sita na mieru ako lacna konkurencia Camry. Motorova paleta tiez rovnaka, pokial viem obe auta maju 2 litre benzin, + vyssie verzie Evanda 2.5, Camry ma 2.4 a 3.0v6..
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 15:46
EVROPSKEJ ŠMRNC
Všichni jsme tu vyrostli na autech, na který ses podíval a napoprvé jsi poznal, kde maj čumák a kde zadek. Automaticky jsme přijali Euronormu, že totiž každý auto tě má čím vzít... a platí to tu dodnes... Podívej se na Pandu... a zjihneš. Podívej se na Fabiu... těch roků... a stále krásná... podívej se na Caymana... vždyť to je dokonalost tvarů... Princip života není bejt zavalenej věcma, princip je, mít kolem sebe krásný věci. Dnes nastává devalvace už i v autech... nikdo vlastně neumíme vyjmenovat zpaměti jednotlivé modely na trhu... do toho druhej a třetí lifting... a máš hlavu jak v úlu... tak se aspoň nauč pořádně dívat. A nedívej se jen na cenu... hledej krásu, hledej styl, hledej jistotu designu. Jinak to s tebou skončí tak, že za nejkrásnější kulturní zážitek roku budeš považovat, když ti ukážou v televizi, jak nějakej vyva(o)lenej pošuk myje druhýmu záda... a to, uznej, je fakt málo. P.S. Chci v autech zažívat překvapení (viz BMW5), chci zažívat potvrzení krásy (Jaguar XK), chci zažívat jistotu designu (Volvo)... neboť auto... to přece JE objekt touhy... a tak se autu dvoř... auto miluj... auto hýčkej... autem žij... :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Peytl"
6. 2. 2006 16:13
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
Souhlas. Ve všem. :yes:
neregistrovaný "Marko"
6. 2. 2006 16:53
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
Krasne napisane to, co sa snazim roky niektorym ludom vysvetlit roky. :yes: Tak dik ;-) Predovsetkym za vetu: "Princip života není bejt zavalenej věcma, princip je, mít kolem sebe krásný věci." :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 17:08
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
:-) :yes:
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 17:09
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
:yes: :yes: :yes: Peknu pesnicku ti sudrohovja v EU napisali >:-[] Ale jinak souhlas! :yes:
neregistrovaný "GTI"
6. 2. 2006 17:16
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
:-) :yes:
neregistrovaný "Haya"
7. 2. 2006 08:04
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
to GTI: souhlas :yes:
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2006 23:32
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
Tak k tomuhle se musím přidat. :yes:
neregistrovaný "JaP"
14. 2. 2006 20:32
Re: EVROPSKEJ ŠMRNC
Proboha, kam jsme to dospěli. Milujeme auta, spotřební věc, co tkhle taky milovat ledničku nebo mikrovlnku ??? :-O :-O
neregistrovaný "Skyline"
6. 2. 2006 16:02
Tak nevim...
Evanda byla jedine opravdu povedene Daewoo. Na Epice je zjevna bezradnost americkych inzenyru, co s tak velkou hromadou plechu. Zatimco Aveo se povedlo (zrejme proto, ze Kalos designove za moc nestal), Epica nedokazala nijak rozvinout puvodni tvary Evandy a primo z ni cisi krecovita snaha po "odkorejsteni" za kazdou cenu. Vznikl druhy extrem, "poamerictela" nuda. No, zatim ale nehazu hamburger do kukurice, treba bude interier lahudka.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "dCi"
6. 2. 2006 16:35
Re: Tak nevim...
Souhlasím, Evanda vypadala skutečně skvěle.
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 2. 2006 17:32
Re: Tak nevim...
Kolik amerických inženýrů že na tom pracovalo? >:-[] Není ona to spíš rejže? To že tady je na tom logo Chevrolet nic neznamená. V USA je na tom logo Suzuki Verona! >:-[] Ty jedna poameričtělá nudo.
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 08:48
Re: Tak nevim...
Takze podle tebe hosi v Detroitu zavolali do Koreje a rekli: "Tak kluci, vykaslete se na Evandu a navrhnete, jak by to novy auto melo vypadat s nasim logem"? Ehm, Lonesi, zase se projevujes jako male dite, kteremu berou hracku. Ze na to GM dava logo Suzuki je uplne jedno, krome predni masky je to komplet Evanda(Epica). Nic to nemeni na nudnem, poamerictenem designu. Mimochodem, Evanda vypadala zepredu podstatne lip, nez Verona.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 11:07
Re: Tak nevim...
Nikoliv. Jen ty zase místo argumentům saháš k osobním invektivám, jak je tvou dobrou tradicí ("malé dítě"). Vážně nevím, co je třeba na světlometech typu Citroen C4,C5/Infiniti M/BMW 5 poameričtělého. 8-sVyjmenoval jsem řadu neamerických aut, kde se tento módní prvek ("povytažené obočí") prosazuje, neznám ani jedno americké, ale rád se poučím. Tady jde o to, že to auto vyvíjeli v Koreji a má evropský design. Ale protože je to low-end produkt a tudíž se skrze něj dá snadno diskreditovat, označíš ho za americké inženýrství s americkým designem, jen abys zdiskreditoval americká auta.
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 11:50
Re: Tak nevim...
Jo, od tebe to sedi - napises "ty poamerictela nudo", ale kdyz ja napisu "jako male dite", hned placas neco o osobnich invektivach. Trochu sebereflexe, Lonesi. :no: :no: /// K autum: ani ja nevim, co je na svetlech vyjmenovanych aut poamericteneho, proc je sem pletes? O jake diskreditaci meles? Me pripada Epica nudna, tak jsem to napsal. Taky mi prijde poamerictena, protoze na prvni pohled pusobi jako typicka americka nuda poloviny 90. let (Omega, Impala, atd.). Mas s tim problem?
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 13:13
Re: Tak nevim...
Používal jsem jen tvá vlastní slova. Nadávky do diskuse importuješ zdatně ty a sebereflexi potřebuješ jen ty. Ty jsi totiž, Skyline, velký hulvát. To neber jako urážku, ale jako charakteristiku. Chováš se prostě pokaždé hulvátsky nevychovaně, kdykoliv někdo nesouhlasí, hned saháš k urážkám. Pokud tím plodíš urážky i z druhé strany, je to už jen následek. Co je na světlech vyjmenovaných aut poameričtělého? No právě že nic. A Epica má stejná. Pokud se oháníš polovinou devadesátých let, nenech se vysmát. Jak tenkrát vypadalo typické evropské a japonské auto? Všichni tu moc dobře víme, že design exteriérů se celosvětově začal výrazně zlepšovat až v druhé polovině 90.let, za přelom bych označil Forda a jeho New Edge. Design interiéru se z bláta hrabal o něco dýl. Až auta uvedená po roce 2000 mají vyloženě pěkné interiéry.
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 13:44
Re: Tak nevim...
Psychologii zjevne nestudujes, slusnost taky povazujes jen za prazdne slovo. Jak myslis. /// Proc porad meles neco o svetlech, to fakt netusim. Prosim o jedinou citaci z mych prispevku, kde jsem o nich psal. /// Uz zase stekas jak to male decko - kdo tady mluvi o Evrope? Kdo mluvi o Japonsku? Kdo mluvi o celosvetovem designu? Umis vubec cist? Mas nejake problemy s chapanim, zda se. /// Takze znovu a po lopate, abys to pochopil: Epica mi pripomina Omegu a Impalu, obe velmi nudna a velmi americka auta. NEJDE tady o svetla, NEJDE tady o zadne srovnani s Evropou a Japonskem. Uz ti to docvaklo?
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 13:27
Re: Tak nevim...
Aby sem to objasnil trochu víc. Tady vůbec nejde o Epicu. Mě taky vůbec nenadchla. V životě bych si jí nekoupil. Však jsem tu o tom psal už když tu o ní byl článek poprvé. Tady jde o to, že ty používáš low-endovou korejskou Epicu jako nástroj aby ses navážel do kompletní americké produkce. Stejně chabý pokus jako řvát o nudě amerických aut a dokazovat to autama z roku 1995. Tenkrát vyráběla krabice i Alfa Romeo. Jde o to, že nemáme očividně spolu problémy, když napíšu cokoliv pochvalného třeba na nějaký Lexus nebo Nissan Skyline. Když ale zkoušíš, jak máš ve zvyku, globálně odsoudit produkci celého jednoho kontinentu, tak se nedám a už jsme v sobě jak dva pitbulové a vytváříme nekončící vlákna gradující v absurditě.
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 13:47
Re: Tak nevim...
Ty proste porad nejsi ochoten pochopit, ze ja o zadne nude nervu a autama z roku 1995 nic nedokazuju. Ze nedokazes prijmout nazor, ze Omega a Impala byla nudna auta je tvuj problem. Ze z toho delas utok na "kompletni americkou produkci", tomu rikam bomba. Vetsi paranoiu tady snad nikdo nema. >:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 16:53
Re: Tak nevim...
Jen další gradace, jak už jsem čekal. Jenže kdykoliv začneš příště, budu tu zas. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 18:07
Re: Tak nevim...
Jaka gradace? Ceho? Ja nejsem ten, kdo se chyta slovicek a vyrabi konspiracni teorie z niceho, na to ses odbornik ty. >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 16:54
Re: Tak nevim...
ps: Můžeš mi z doby, kdy začínala poslední Omega říct designem nápaditější auto ve vyšší střední, děkuji.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 10:13
Re: Tak nevim...
Nemůžeš, to jsem si myslel. >:D
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 11:16
Re: Tak nevim...
Ehm, muzu, ale prispevek se vcera nevlozil a ja nemel cas a chut ho prepisovat. Ale abys nerekl, tak ta otazka mi prijde trochu mimoidni, protoze posledni Omega vlezla na trh tusim v roce 2001. Hezci auta ve vyssi stredni te doby: RL (po poslednim faceliftu), GS, Xedos, E-klasse a par dalsich, nemam cas vsechno hledat. /// Kdyby ses ptal na nastup predposledni Omegy nekde kolem roku 1995, pak odpoved bude podobna - Xedos, GS, Maxima QX... Proste Omega za moc nestala nikdy, ani zvenku, ani zevnitr. Nechapu, proc ti to tak vadi.
neregistrovaný "Fauzi"
6. 2. 2006 16:42
bez titulku
nevypadá, to špatně, ale je vidět kopírování. Z boku mě to vzdáleně připomíná BMW 5.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
6. 2. 2006 18:31
Chevy & Daewoo
Je to sice trochu odveci (...ale ktory moj prispevok nie je, ze?!), ale tyka sa to znacky Chevrolet v EU. GM totiz rozhodli, ze do roku 2009 bude kazdy dalsi Chevrolet v EU "iba" premenovane auto od GM Daewoo - teda v podstate v Korey navrhnute a vyrobene auta. Nijake auto z US, alebo AUS produkcie dovtedy nedorazi. To sa tyka aj HHR, o ktorom sa dlho uvazovalo v EU ponuke, ako o jedinom moznom voze s US produkcie. Jednak sa caka na globalne platformy a "geograficke" prerozdelenie vyvojovych specializacii, jednak sa caka na uvedenie noveho svetoveho design-direction pre znacku Chevrolet. Prvym modernym Chevroletom v EU bude prave od roku 2009 nastupca sucasneho Avea. (Korea tak bude zodpovedna za vsetky male auta koncernu GM - vratane Opelu Corsa a jeho derivatov): ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
6. 2. 2006 18:46
Re: Chevy & Daewoo
Zda se mi to nebo to vazne neni dobra zprava?:-( Takze amici zametou cestu korejcum pri vstupu do Evropy? A svetovy design-direction je termin, z kteryho mam husi kuzi 8-s
neregistrovaný "Marko"
6. 2. 2006 19:15
Re: Chevy & Daewoo
Ako sa to vezme... Korejci uz fakticky neexistuju.... (Znacka Daewoo je iba pozicana, GM to nevlastni). Uz je to "iba" jeden z vyrobnych zavodov GM na svete. Takze ide o strategiu americkej firmy, pre ktoru v tomto pripade pracuju korejci... A globalny design: ide o to vytvorit system designovych prvkov typickych pre znacku Chevy. Tento proces maju v rukach v Detroite. Uz preto, ze prvym novy Chevroletom bude nastupca US modelu Malibu (2007). ;-)
neregistrovaný "Hola"
6. 2. 2006 20:16
bez titulku
..v tom co tu rika Marko, je rozhodne nejaka logika, podle ktery to GM zkousi. Ale ja nechapu jednu vec, pokud Chevrolet vstoupi na trh v Evrope jako levna znacka, bude se mu preci, az roku 2009 vyjede "novy chevrolet", velice spatne dobyvat pozice, ve ktere je ted v USA (tedy nikoli levne mene kvalitni).. jinak po jizni americe se prohani treba i starsi generace suzuki swift s logem chevrolet :-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marko"
6. 2. 2006 20:38
Re: bez titulku
To je vec, kt. som uz ani ja nerozumel pri rebadge znacky Daewoo na Chevy. Chevrolet je totiz v USA mainstreamova znacka...tak ako u nas Opel. Takze: teraz je to zle, pretoze v EU hra Chevy ulohu low-endu, ktorym inak nie je. A po 2009 su tu dve moznosti: bud bude dalej hrat ulohu low-endu (co ale nepojde, pretoze kompaktny Chevy budu navrhovat v Nem., a velke Chevy v USA/AUS...takze vyhody korejskej produkcie pominu), alebo bude to, cim ma byt: mainstreamom - lenze potom sa dotiahne na Opel, a na EU trhu si budu v jednom segmente konkurovat dve potencialne silne znacky z jedneho koncernu. Bude fakt zaujimave sledovat, ako GM vyriesi poziciu Chevy na trhu.... ;-)
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 08:06
Re: bez titulku
Do roku 2009 je ještě "dost" času a při tempu jakým GM DAT respektive "EU Chevrolet" vyráběný v koreji jede... myslím si že není od věci co udělali.
1. fáze koupě výrobních závodů a přejmenování na GM DAEWOO. Dostali se za nejlepší peníze k moderním výrobním závodům vyrábějícím auta EU rozměrů a objemů motorů za velmi dobré peníze. Dostat do řízení a vývoje lidi z GM.
2. fáze co nejrychleji zvášit kvalitu a připravit v EU dealerkou síť na uvedení na trh značky Chevrolet. Co nejrychleji vyřešit absenci naftových motorů - výstavba nové továrny, výstavba vývojových a testovacích středisek.
3. fáze uvedení značky CHevrolet a nových modelů v takovém tempu, aby lidi na Daewoo zapoměli co nejrychleji. Při tom stále díky velmi dobré ceně zvyšovat podíl na trhu - loni 240 000 prodaných Chevroletů nárůst 26%.
4. fáze rok 2006 - uvést Captivu auto plně GM, Epicu auto částečně vycházející z Evandy, ale s vývojem GM. Postupně se zaměřovat více na náročnější zákazníky. Uvést v EU oblíbené naft. motory. pro ještě větší podíl na trhu.
5. fáze postupně zvyšovat úroveň modelů Chevrolet a připravit je přes tyto mezistupňové modely na úroveň CHEVY 2009.
6. fáze nikdy nesmí přijít - nesmí dojít do úrovně OPEL -GM chce mít CHevrolet jako vstupní značku do koncernu GM stejně jako v US. odstupŇování - CHEVY - OPEL - SAAB - CADILLAC. Stejně jako např. ŠKODA - VW - AUDI.

Bez koupě Daewoo Vámi tady často zatracované ve spojení se jménem Chevrolet - by se nikdy tímto tempem v EU nerozšířili - Kolik z Vás by si koupilo doopravdy Cobalta, Impalu, Suburbana... ale např. Aveo zapůsobí na spoustu lidí.. A největší součást reklamy je ne že uvidíte 30 reklam deně, ale že na silnicích auto z křížem budete potkávat stále častěji.
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 08:10
Re: bez titulku
omluva za pár překlepů, ale už před minutou jsem měl vyrazit do práce...
neregistrovaný "Marko"
7. 2. 2006 08:49
Re: bez titulku
Ten postup je samozrejme viac-menej jasny a spravny. (...v USA Opel neposobi). Ide iba o to, ze ta 6. faza sa nevyhnutne okolo 2009 stane! GM DAT ma za ulohu vyvoj a vyrobu malych aut. Nizsiu strednu a strednu triedu maju na starosti Nemci (takze buduce Chevy Lacetti bude z Nemecka) a velke auta maju na starosti USA a AUS (takze nastupca Epica bude z USA/AUS). To znamena, ze vzhladom k vyvojovym nakladom uz nebudu next Lacetti a next Epica (+ ich derivaty) tak lacne. Chevy sa nevyhnutne doistane na uroven Opela. A aj keby nie: ako budu zvladat inu poziciu v USA (mainstrem) a v EU (low-end)? To by Chevy vlastne hral v EU tu istu ulohu, ktoru ma v USA Saturn (ktory je zas paradoxne iba badge-engeneering Opelov). ;-)
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 10:28
Re: bez titulku
Myslím, že toho se dočkáme brzy uvidíme jak se bude profilovat Captiva a OPEL Antara (nová Frontera)
neregistrovaný "aegeus"
7. 2. 2006 10:15
Re: smrt dinosauru
jen abychom se nedockali faze 7: GM zbankrotuje, zbavi se dejva, oplu a saabu a bude pohlcen toyotou... ze je na takovy konec GM moc velky? pamatujete si jeste kdyz sly do kytek Enron nebo PanAm? :-)
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 10:25
Re: smrt dinosauru
Všechno se může stát, ale myslím že kdyby se tak stalo tak to bude tak že TOYOTA nekoupí GM, ale že TOYOTA koupí např. CHEVROLET apod. Prostě takovej TOYOTA GROUP. a pak koupí kocern FORD, VW..... a za chvíli už nebudeme říkat autům auta, ale TOYOTA:-)) Slovo auto vymízí kolem roku.... ;-) Ne lidi si prostě chtějí za značek vybírat, zatímco v ČR sice soused trumfuje souseda tím že sousedovu Fabii HTP, přebije ostrou "HTP" tak na západě je to spíš ve značkách... doufám že tato doba přijde i k nám :-) a proto podle mně nikdy nenastane, že bude tenom ta TOYOTA ;-)
neregistrovaný "Honysek"
6. 2. 2006 21:15
Pro Lonese
Jak vypadá prodej v US za leden? Už se těším na komplexní informace... ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 2. 2006 21:22
Re: Pro Lonese
Některý vybraný třídy už jsem tu před časem zveřejňoval. Na podrobný přehled celého trhu nemám momentálně čas. Ale oproti loňsku rostou skoro všichni (z podstatných značek má propad jen Nissan). Jinak GM, Ford rostou, ale Toyota a Honda rostou rychleji. Velký boom zažil i VW.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 2. 2006 11:12
Re: Pro Lonese
Ještě za prosinec tě tu rejžáci tloukli bambusovejma holema, za velký propady VW, tak je myslím jen fér poukázat na lednový nárůst 28%. ;-) Samozřejmě to táhne Passat a Jetta: [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 16:37
Re: Pro Lonese
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: BRAVO VW
neregistrovaný "Skodafan"
6. 2. 2006 22:11
Vymente logo...
Soupnete na to logo Skoda, napiste, ze je to novy Superb a v tu ranu tady budou stovky prispevku, ktere to auto budou vychvalovat jako nejuzasnejsi a nejoriginalnejsi vuz na svete ;-)
Rozbalit vlákno
27
6. 2. 2006 23:07
Re: Vymente logo...
Tomu se říká úlet měsíce... :no:
neregistrovaný "X"
7. 2. 2006 11:37
Re: Vymente logo...
Aaaaa, potrefena husa se ozvala >:D >:D >:D
neregistrovaný "Paja"
7. 2. 2006 07:14
Re: Vymente logo...
Zmen si alespon nick, kdyz pises takovehle voloviny... ;-)
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 07:47
Re: Vymente logo...
Přeně tak, všichni by tu učůrávali blahem - být na tom znak Škoda. I když na tom autě najdem hodně vykradenejch věcí, tak se mně celkový design posledních novinek AVEO - CAPTIVA - EPICA líbí. Rozhodně lepší než nějaké psí kusy alá KIA OPIRUS a podobně. Myslím, že tohle je styl který by se mohl za rozumnou cenu prodávat a až do toho dají tu naftu co mají připravenou 2.0 Common Rail s turbem s variabilníma lopatkama 150PS.... a bude to CHEVY za Korejskou cenu... bude to zajímavá volba...
neregistrovaný "Haya"
7. 2. 2006 08:03
Re: Vymente logo...
to Skodafan: :yes: 8-s
neregistrovaný "ster"
7. 2. 2006 08:24
Re: Vymente logo...
Presne tak a nedajbože by to malo logo VW tak GTI by o ňom napísal zbierku básni.
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 09:30
Re: Vymente logo...
Sundej svářečský brejle... :no:
neregistrovaný "aaa"
7. 2. 2006 14:13
Re: Vymente logo...
Tva objektivnost je nulova.Ster i Skodafan maji pravdu. Byt to Skoda nebo VW tak si tu zase mastis brko :no: :no: :no:
Chvalo bohu ze aspon nekteri lide pristupuji k autum bez predsudku :yes: Go Chevy go.
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 16:35
Re: Vymente logo...
Doufám nechceš srovnávat tohle s krásou Octavie? Jinak, na to, že žiješ v Evropě užíváš zajímavej pokřik... popros večer tátu, ať ti něco vysvětlí o životě, potřebuješ to jako sůl. :no: P.S.
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 17:33
Re: Vymente logo...
Tak přesně tady by mně zrovna zajímalo, kde tu krásu Octávie vidíš... napadlo.. spíš bych tohle auto s rozvorem 2 700 mm nesrovnával s podřadnými 2578 mm nesrovnával..
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 10:29
Re: Vymente logo...
>:D :yes:
neregistrovaný "Skyline"
7. 2. 2006 08:49
Re: Vymente logo...
:yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
7. 2. 2006 11:09
Re: Vymente logo...
stejne by se to dalo napsat i k priznivcum dalsich vyrobcu, nemyslis? Auto je budto krasne, fantasticke, zajimave, fadni, nebo osklive...bez rozdilu znacek... :-!
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 12:20
Re: Vymente logo...
nemám ten pocit spousta lidí vnímá i ten design s přihlédnutím k té jisté značce - neboť si není schopná připustit, že to auto je ošklivé, když jsou například celý život fans té které značky... a nějak si prostě zdůvodní že to auto je "hezký"
neregistrovaný "GTI"
7. 2. 2006 16:37
Re: Vymente logo...
Myslím, že se mýlíš. Ten, kdo má "voko" ten hodnotí přesně tak, jak nahoře píše paja. Hodnocení bez voka je jako táborák bez ohně.
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 17:29
Re: Vymente logo...
Ale já nepsal o expertech designu, ale o většině lidí....
neregistrovaný "Paja"
7. 2. 2006 18:24
Re: Vymente logo...
DIKY!!! >:D
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2006 20:38
Re: Vymente logo...
nemáš zač, doufám že jsem si u tebe udělal malé bezvýznamné plus...
7. 2. 2006 20:39
Re: Vymente logo...
Nemusí jít o experta... jde o cit pro tvar a ... řekněme určitou znalost stylů a historie aut... hlavně ovšem jde o to, mít vkus. Vkus buďto člověk má, nebo ne. Nedá se to naučit... Pokud jej člověk má, nezamená to, že je ovšem expert... má předpoklad expertem být. Ten bez vkusu... ten nemá šanci. Vedle toho (jsme u aut) musí člověk umět auto zařadit... do stylu... zde je potřeba už "znát". Tedy orientovat se v historii, v módě, v kultuře obecně... prostě umět v mžiku "odhalit" designera... Ten totiž dělá to samé, a co víc, on se svou prací předstupuje před tvé oči... Tak myslím, že o tom to v kostce je.
neregistrovaný "Petr"
7. 2. 2006 22:16
Re: Vymente logo...
určitě, ale pokud mám já vkus tak nemůžu k designu Epicy nic záporného říct... to auto má designové prvky Chevroletu a pokus si všimneš natvarování nebo přechodu předního nárazníku do masky tak ten najdeš už u Kalose... samozřejmě že se na něm dá najít spousta prvků z jiných konkurenčních aut... u Epicy rohodně nemůžu říci, že by to bylo auto bez vkusu... ale ničím nenadchne.... stejně jako stylově nenadchne Octavie, Passat, Golf ani žádné jiné auto z tohoto koncernu(volím schválně tato koncernová auta, kvůli tvé přezdívce - nechci se do tebe ale navézt) - nikdo to podle mně od aut této třídy nečeká... nadchnout tě mají jiná auta...... mně osobně nadchne design Cadillacu, Jaguáru, Aston Martin.... ale u těch značek za to nadchnutí musíš být ochoten zaplatit... A pokud jde skutečně jenom o cit tvarů tak do toho nemůžeš míchat např. historii apod... to pak Chevy může udělat stylově super auto, ale ty ho smeteš protože stylově nebude historicky zapadat..
7. 2. 2006 22:40
Re: Vymente logo...
Jasně... je to jemné téma... řekl bych je to téma ikon a pavučin. Být nadšen z Astona... to je skoro povinnost :-) ... a myslím, že se máme pokoušet o nadšení v přístupnějších segmentech. Tak právě Golf... GURU nižší střední... když na něho pohlédneš, tak nikde nenajdeš zakolísání tvůrce... je to přesně všechno odměřené... řekl bych, je to prostě tak, jak se má auto udělat. A podíváš-li se jinam (a ty to píšeš) vidíš tam jiné prvky z jiných aut... tohle třeba nemůžeš zažít u VW... Ber si třeba jen části aut - přední dveře - a sjížděj je a hledej tam, co je dobré, co ne. Líbí se ti rám dveří zasahující do střechy (Golf III)? Geniální a "čisté" řešení. Nebo spíše cítíš dveře, které "zapadnou" do kastle... nebo napojení bočních skel... tam teprv poznáš to, jak to kdo umí udělat. Evropa je vystavena nebývalému designovému uraganu z východu... a pominu-li ty výkřiky kluků, co jsou proti Škodě z principu (lepší je přece to z ciziny...) tak tu chybí projevy oslav designu z východu... konfrontované s evropskou tradicí... a když ještě započteš "milovníky" skrzevá kapsu, tedy ty, co "uznávaj" korejskou produkci z musu, když tedy jim kapsa nepovolí BMW... tak kde je tu nějaký opěvovač těchto aut? Amerika je jinej svět, jiný autoakcenty... tak kvalita designu, stylovost, novátorství... to všechno je v té nejvyšší možné třídě jen tady v Evropě. Vždyť i evropští designéři makaj pro Koreu i japonsko. Kdo to nevidí, jeho škoda... Já prostě nechápu, proč by mě měly oslovovat tu horší tu lepší pokusy o asiacar... když mám kolem sebe ikonu vedle ikony - od 159 až po Volvo, od Škody až po Seat, jedno lepší auto než druhé... až někde v dáááálce vidím blikající světlo...
neregistrovaný "aaa"
8. 2. 2006 04:03
Re: Vymente logo...
Proste VW je genialni a dokonale a vsechny ostatni auta jsou srac**
Nos ruzove brejlicky dal bude ti fajn :no:
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2006 06:40
Re: Vymente logo...
On prostě jen věří v koncern VW a nikdo mu to nevyvrátí. Jako mně nikdo nevyvrátí že např. Chevrolet Epica je taky pěkný auto a za peníze Golfu-Jetty mně tenhle "koráb" bude sloužit pro mé potřeby líp... A to je právě to správný... Protože kdyby v tomhle byla jenom jedna pravda tak tu máme jenom jedno auto - nevzhledný, konstrukčně nedokonalý - protože by neexistovala konkurence, která pohání vývoj dopředu. A my bychom neměli o čem diskutovat.... Ještě, že si každý můžeme vybrat....
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 09:41
Re: Vymente logo...
Souhlas. Jen... mrkni třeba na golfa II a porovnej ho s tehdejším konkurentem od... Ještě dnes je Golf II úplně regulerní auto na silnici... to je podle mně zázrak... Nekoukej jen na peníze, dobře ti bude přece sloužit i Logan. Dělej to jako s botama, také si (doufám)koupíš jen ty, které tě zaujmou, bez ohledu na cenu...
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2006 15:25
Re: Vymente logo...
V době Golfu II Chevrolet podle mně takový pidiauto nevyráběl :-!
8. 2. 2006 20:44
Re: Vymente logo...
Myslel jsem konkurenta Golfu... nikoliv nutně z továrny Ch.
neregistrovaný "GTI"
8. 2. 2006 09:45
Re: Vymente logo...
Vídíš svět svejma značně zatmavenejma brejlema... Možná, když si přečteš znovu, co jsem napsal nahoře... připíšeš inteligentnější projev... P.S. Ani 159, ani Volvo, které nahoře zmiňuji nepatří do koncernu VW... ale to tebe asi ani nezajímá, viď... :no:
neregistrovaný "aegeus"
8. 2. 2006 10:12
male bezvyznamne plus
chlapci chlapci, tady zuri flamewar jako prase :-) zaprvy: pro me chevrolet je corvetta nebo suburban, to je opravdovej chevy. tohle je jen dejvu s prelepenym znackem. v badge engineering ja neverim. zadruhy: tohle nikdy seriozni hrac na evropskym (a i ceskym) trhu nebude. kdo si jde koupit auto za cca 600 hadru v tyhle velikosti, tak uz hleda jistej status - ma na vyber z kvalitni cesky a evropsky konfekce a malokdo chce byt viden v nejakym korejcikovi (i kdyz ma na kapote male bezvyznamne plus - lidi nejsou blby). neco jinyho je to v pripade ultralowcostu: vezmes motor z mixeru, das ho do plechovky, pridas 4 sedadla a kola, natres to veselou barvickou a jestli se to jmenuje spark, atos, porthos, aramis nebo dartagnan a v kterym vietnamu se vyrabi je teto cilove skupiny sumafuk - maji 189.900 tezce vydrenejch kacek a status je zajima asi tak stejne jako korejskyho vyrobce zustatkova hodnota jejich vozu za pet let... proste epica proplyne bez vetsiho povsimnuti trhem a az budou za 4 roky predstavovat novou generaci, tak se zase docteme ty stejny kecy, ze "predchozi generace moc nezaujala ale ted se to zmeni"... no a zase nezmeni...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 2. 2006 10:15
Re: male bezvyznamne plus
:yes:
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2006 15:29
Re: male bezvyznamne plus
Pokud Epica s šestiválcem a výbavou, která v ní bude... bude za 600 000,- Kč tak mně ukaž jediný auto - bez kompromisu výbavy, rozvoru, rozměrů, třídy z EU výroby.... nenajdeš ani jedno... a "pidiauta" Octavia, Focus..... se mně sem nesnaž podstrčit všichni jsou o třídu menší....
8. 2. 2006 20:43
Re: male bezvyznamne plus
:yes:
neregistrovaný "Ender"
9. 2. 2006 11:16
Jméno
Epica není až tak hrozné jméno, v Koreji se tohle auto prodává jako Daewoo TOSCA: kdyby to bylo i u nás, tak už vidím Škodovkáře s fixem, jak obchází salony a dopisují za T "R" :-) A pokud tohle auto berete jako přímého konkurenta Sonaty a Magentise, tak minimálně interiér je o dost povedenější (prodávám obě značky, takže můžu objektivně srovnávat). Fotky "zevnitř" najdete např. na www.chevy.cz

Aveo, Epica a Captiva jsou první tři modely plně vyvíjené GM (Kalos a koneckonců i Lacetti ještě byly projekty převzaté od "starého Daewoo") a je celkem hodně znát, že už to není tradiční "kompromis z východu", ale auto cílené na všechny světové trhy, čemuž odpovídá i naladění podvozku (dokonce i čeští novináři pochválili např. jízdní vlastnosti nového Avea, což se u Daewoo nikdy dřív nestalo :-))...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Krtek"
20. 5. 2006 16:18
mooc hezká
Konečně zas hezký auto. I když Evanda byla taky super. Ale neni to alespoń tak vykulený a odporný jako OII natož Pavián. Za cenu vybavenáho paviána mít auto velikostí Superblba...... zauvažuju. Kdo tu co plácá o nějaký prestiži atd ? Copak je Prassat, SuperBlb nebo Mondeo nějaká limuzína ? Ne, jsou to obyčejný rodinný auta bežný velikosti (ne, koktáfka, natož pavián fakt nejsou rodinný auta) a to je Epica taky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Krtek"
20. 5. 2006 16:20
Re: mooc hezká
Ještě bych doplnil že když nahrazuje evandu, neznamená, že z ní vychází. Epica je komplet nově navržený auto.
anonym
17. 2. 2008 21:48
us trh
iba jedna vec ...google a chevrolet malibu... este stale myslite, ze je to pozliepany korejec :-) ?
Rozbalit vlákno
0