Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler Group: Nový šestiválec 4.0 l

Motoráři amerického Chrysleru převrtali stávající 3,5litrový šestiválec na výkonnější čtyřlitr
Zpět na článek
25. 6. 2006 11:59
neregistrovaný "ricardito"
25. 6. 2006 12:18
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 12:59
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 13:47
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:16
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:27
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:31
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:35
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:43
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 15:01
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 18:47
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 14:34
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:35
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:45
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 15:02
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:48
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 15:02
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 19:43
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:03
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 21:42
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 12:59
neregistrovaný "rusholme"
25. 6. 2006 13:11
neregistrovaný "fred"
25. 6. 2006 13:53
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:00
neregistrovaný "rusholme"
25. 6. 2006 14:11
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 15:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 15:59
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 19:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 16:24
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 19:43
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 21:04
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 16:08
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 19:40
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 19:44
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 21:02
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 22:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 20:10
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 21:03
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:10
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 21:35
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 21:43
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:46
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 22:13
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 20:56
neregistrovaný "rusholme"
neregistrovaný "ricardito"
25. 6. 2006 11:59
Proč?
...jsou amíci stále tak zaostalí?Lex RX 350 má 203kW z 3,5l! >:D
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 12:18
Re: Proč?
Pro všechny výrobce- kteří nedosahují z objemu 3,5L výkonu 203kW: Vaše snažení je marné a svět Vás nepotřebuje... ricardito ví že jste zaostalí, tak to neskrývejte a smiřte se s tím! Odplazte se někam do tmavého kouta a tam se svými nepotřebnými výrobky skonejte...
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 12:59
Re: Proč?
Pojal bych to poněkud sofistikovaněji - samozřejmě, že jde zejména o průběh výkon a točivého momentu, samotná čísla toho o motoru zas tolik nevypovídají.. ale mě by spíše zajímalo, kdy někteřé(!) evropské a americké automobilky konečně zvládnou technologii podobnou Toyotí dual-VVTi.. mám pocit, že se opět ukazuje technologický náskok japíků
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 13:47
Re: Proč?
zřejmě máš na mysli např. motor 1.8 VVTLi v Corolle T sport. Těžko říci jestli tohle je cesta kterou se chtějí ostatní výrobci ubírat... Určitě Ti neuniklo-kolik takové motory točí otáček, jakou mají střední pístovou rychlost atd... Pochybuji někdo jiný by takový motor umístnil např do SUV nebo sedanu vyšší střední... Představ si decentní limuzínu s průběhem výkonu jako u silničního motocyklu... Jestlipak víš-proč se tolik rozmáhají např Turbodiesely: spotřeba je jenom jedna strana mince. Tou druhou je neuvěřitelná agilita motoru v nejpoužívanějších otáčkách a to je to co táhne lidi k naftě... Dnes není problém vyrobit auto se špičkovým litrovým výkonem: důležitější je ten motor sladit tak aby neměl výrazné hluché místo a nebyl výrobně ani technologicky přespříliš náročný. Čas od času někdo ukáže že tak to taky jde (např VVTL apod.), ovšem hlavní proud tohle nikdy nebude...
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:16
Re: Proč?
Ne. Mám na mysli variabilní časování ventilů, v podání Toyoty nejenom sacích ventilů.. v podání BMW se tomu říká Valvetronic..
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:27
Re: Proč?
tak to jsme si nerozuměli- pardon. Nicméně i tak tam najdeš odpověď
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:28
Re: Proč?
Abych byl konkrétnější. Toyota používá technologii Dual VVT-i (variabilní časování sacích i výfukových ventilů) a odlehčených pístů - výsledkem jsou podstatně nižší emise a spotřeba než u konkurenčních motorů.. BMW používá systém Valvetronic (proměnlivý zdvih ventilů).. Honda sklízí úspěchy se systémem ViTEC.. Nissan brzy uvede novou technologii proměnlivého zdvihu ventilů (konkrétně Variable Valve Event & Lift System, zkráceně VEL), která umožní vypuštění škrtící klapky ze sacího traktu.. Moje otázka tedy zní: kdy konečně podobné technologie zvládnou zbývající automobilky?
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:31
Re: Proč?
otázkou zůstává jestli je ta technologie vůbec zajímá... Na to já nedokážu odpovědět
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:35
Re: Proč?
Vzhledem k prodejům Toyoty a Hondy by asi měli ;-)
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:43
Re: Proč?
myslíš že že to časování ventilů je tou miskou na vahách zákazníků? Těžko... Mimochodem: Avensis i Accord si polepšili prodeje hlavně díky jinému motoru (tedy v Evropě): však víš :-)
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 15:01
Re: Proč?
Neomezuj se pouze na naftovou Evropu ;-) Na druhou stranu jim to začíná dobře jít i v těch dieselech..
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 18:47
Re: Proč?
:yes:
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:34
Re: Proč?
V minivozech, malých vozech a nižší střední vidím dost místa pro uplatnění.. A to ani nemluvím o sportovních autech.. co se týče motorů, budu muset opět trvat na tom, že špička zůstává stále stejná: BMW, Toyota, Honda
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 14:35
Re: Proč?
BTW všechny benzínové motory Toyoty mají VVT-i ;-)
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:45
Re: Proč?
to už má dneska kdekdo...
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 15:02
Re: Proč?
Někdo s tím ale musel pijít první.. hádej kdo ;-) a tak je to téměř pořád >:D
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:48
Re: Proč?
co se týká uplatňování nových technologií -tak to bezesporu...
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 15:02
Re: Proč?
jj
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 19:43
Re: Proč?
A co Subaru? tobě příjde 170 koní z klasického dvoulitru jako špatný výsledek? Motorářsky se "matička" toyota může lecsos přiučit. Jenže asi těžko něco vypůjčit...leda by začali montovat boxery... ;-)
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 21:03
Re: Proč?
Výsledek je to nadprůměrný.. ale dcera se stále má co učit, aby se dokázala vyrovnat matce.. 1.8 litru 193 koní :-! ;-) Jinak mám info, že matka s dcerou kuchtěj malej hóóódně ostrej hatchback pro US trh..
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:42
Re: Proč?
jo, ale kde... Já chci motor, co lineárně zrychluje od 2000 otáček alespoň 3500 otáček. V případě třeba hondích motorů je to prostě posunuté o dva tisíce otáček víc (otáčky, kde to jede nejsou 2-6 tis. ale 4-8 tis.) a to, že mají o něco větší špičkový výkon je bohužel vykoupeno horším průběhem výkonové křivky a toč. momentu. Já mám rád klasické benzíny atmosféry, které jsou někde mezi VVTi a dieselem, co se týče průběhu parametrů. Ale uznávám, že třeba takovej 2,5 turbo je taky solidní motůrek... :-)
neregistrovaný "rusholme"
25. 6. 2006 12:59
Re: Proč?
ale je faktem, že 188kW ze 4l (na to, že to je nejsilnější 6ti vál koncernu)není mnoho, bavec má ze 3l 195kW
neregistrovaný "fred"
25. 6. 2006 13:11
Re: Proč?
Ja bych zase chtel videt krivku prubehu vykonu a hlavne tociveho momentu. Tipnu si: japonsky vyleti nahoru a dolu, tocivy moment nic moc, u amiku bude prubeh podstatne plossi - coz je vyhodnejsi hlavne ve spojeni s automatem....
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 13:53
Re: Proč?
není to tak dávno co byl na trhu šestiválec OHV ve Fordu Scorpio- který z objemu 2.9 dával nějakých 110kW, cca o 13kW měl PSA koncernový motor 3.0 V6 do Je potřeba říct že s těmi motory se jezdilo velmi příjemně, a především: dodnes fungují... ;-)
neregistrovaný "rusholme"
25. 6. 2006 14:00
Re: Proč?
to já nepopírám, mě se s 2,9ohv ve scorpiu jelo dokonce líp než s 2,9cosworth... jo a že to byl držák, tak o tom žádná ;-) :yes: ale přesto bych u nového nejsilnějšího koncernového 6ti válce očekával trochu větší výkon
neregistrovaný "mari"
25. 6. 2006 14:11
Re: Proč?
mě se zdá dostatečný...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 15:16
Proč ˛ ?
K diskuzi výše - proč si Toyota nenajme pořádný tým na design?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 15:59
Re: Proč ˛ ?
TO víš,když chtěj vévodit tabulkám tak se dávaj peníze jinam >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 19:45
Re: Proč ˛ ?
Ano ano, auta do tabulky. Vlastně si to vystihl dobře. :yes:
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 16:24
Re: Proč ˛ ?
>:D ;-) Už se stalo, nový Toyoty se navrhují v Německu.. a o Lexusech už pochybovat netřeba :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 19:43
Re: Proč ˛ ?
No nemyslím si, že by japonské nápady ztvárněné německými inženýry byly to, co tomu pomohlo.
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 21:04
Re: Proč ˛ ?
Holt evropskej design, co by jsi chtěl víc >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 16:08
4.0L
K čemu výkon??amíci vý moc dobře proč to auto má ,,jen" 188kW...ale 360Nm to je hodnota jak má se pattří...jo tohle táhne odspodu...a upřímně komu se nelíbí pocit,když ho sedačka objímá jako jeho 1.milenka ? >:-[] >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 19:40
Re: 4.0L
aby mě objímala 13. letá holčička by se mi moc nelíbilo.. :-) . hej! Vy perverzáci hnusný! Vím, co si myslíte! Ale mě bylo taky 13.! GTI,nesměj se! my jsme spolu jen chodili na procházky a dávali si pusinky! Sakra, věřte mi!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 19:44
Re: 4.0L
Ok, to je všechno krásný, ale proč máš v nicku ty divný věci navíc?
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:02
Re: 4.0L
odkazuji na zelenou míli včera...(tam prý takový černoušek znásilnil a zabil dvě malé holčičky, ale on je vlastně oživoval - a za to zabili proudem - takže na jeho památku jsem dneska zvolil netradiční nick)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 6. 2006 22:04
Re: 4.0L
Aha.
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 20:10
Re: 4.0L
Ve 13ti milenku?hochu ty ses nezdržoval co? >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:03
Re: 4.0L
s milenkou jdou dělat i jinačí věci než kopulace...třeba si můžete povídat, malovat si nebo hrát na nejrůznější povolání... :-) ;-)
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 21:10
Re: 4.0L
Stejně to neokecáš.. určitě jste si furt hráli na doktora >:-[] byl si doktor nebo pacient? >:D >:D >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 21:35
Re: 4.0L
Bych ho typoval jako zdravotní sestru >:-[] >:-[] (Alessio neber to jako urážku není to tak myšleno) :yes:
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:43
Re: 4.0L
hele, tak na doktora jsme si samozřejmě hráli...to snad každej, ne? ;-) . jen jsem tehdy ještě nepoužíval jeden nástroj, co teď bych klidně použil...a bez narkózy... >:D ;-)
neregistrovaný "Tead"
25. 6. 2006 21:46
Re: 4.0L
Skalpel? >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 22:13
Re: 4.0L
Hlavu? >:D >:D >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "rusholme"
25. 6. 2006 20:56
Re: 4.0L
>:-[] >:-[] :yes: