sem rad ze se citroen vratil k tormalnim ukazatelum (ten digitalni na pohled nic moc) ale na druhou stranu se mi zda dost neprakticky to prodlouzeny predni sklo. zajimalo by ne jak na to dam treba zahradku
Krásné autíčko. Výhradu mám - opět k zadním světlům. Chtělo to něco, co zvýrazní ten L tvar. Ne je takhle rozparcelovat. Na živo to snad bude lepší, ale na fotkách se mi to nelíbí.
Je videt, ze jsi vubec nepochopil co je kineticky design. Dobre ze Ford dava v TV reklamu na Kineticky Design. Nekteri pomalu chapajici to potrebuji videt aleposn 5 x denne, ze. Ta reklama to vysvetluje velmi nazorne. >:D
Tak se na to mrkni. ;-)
Každá reklama je jen na blbnutí lidí. Calgony zachraňují pračky, Actimely břicha a Ford se stává kinetickým. Tvar výrobků stále určují účel, móda a technologie, nic víc na tom není, proto se stejné výrobky různých firem vždy podobají. Jestli chceš vidět kinetiku, vypni TV a zajdi si k nějaké řece. Prospěje to tvému tělesnému i duševnímu zdraví.
Tiez nie som dizajnom novej C3 nijak nadsený. Ako jedno z mála viditelných pozitív beriem klasické rucickové ukazovatele. A motoricky je na tom C3 rovnako biedne ako Fabia, najma mylsím základné motory (1,1 - 44 kW a 1,4 - 55 kW pamatajú snád Busha starsieho).