Každá reklama je jen na blbnutí lidí. Calgony zachraňují pračky, Actimely břicha a Ford se stává kinetickým. Tvar výrobků stále určují účel, móda a technologie, nic víc na tom není, proto se stejné výrobky různých firem vždy podobají. Jestli chceš vidět kinetiku, vypni TV a zajdi si k nějaké řece. Prospěje to tvému tělesnému i duševnímu zdraví.
Je videt, ze jsi vubec nepochopil co je kineticky design. Dobre ze Ford dava v TV reklamu na Kineticky Design. Nekteri pomalu chapajici to potrebuji videt aleposn 5 x denne, ze. Ta reklama to vysvetluje velmi nazorne. >:D
Tak se na to mrkni. ;-)
Tiez nie som dizajnom novej C3 nijak nadsený. Ako jedno z mála viditelných pozitív beriem klasické rucickové ukazovatele. A motoricky je na tom C3 rovnako biedne ako Fabia, najma mylsím základné motory (1,1 - 44 kW a 1,4 - 55 kW pamatajú snád Busha starsieho).
Krásné autíčko. Výhradu mám - opět k zadním světlům. Chtělo to něco, co zvýrazní ten L tvar. Ne je takhle rozparcelovat. Na živo to snad bude lepší, ale na fotkách se mi to nelíbí.
sem rad ze se citroen vratil k tormalnim ukazatelum (ten digitalni na pohled nic moc) ale na druhou stranu se mi zda dost neprakticky to prodlouzeny predni sklo. zajimalo by ne jak na to dam treba zahradku