Diskuse

Citroën C5 Aircross jsme vyzkoušeli na českých silnicích. Jak fungují „zázračné“ tlumiče?

26.1.2019

Citroën C5 Aircross je novinkou ve třídě SUV. V jeho útrobách se ukrývá zajímavá technika v čele s odpružením Progressive Hydraulic Cushions.

 

  • 10 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 26.01.  08:29

    náklon v zatáčce

    "...Svižné projetí zatáčky následně ukáže přednosti progrese tlumičů s hydraulickými dorazy. Karoserie se sice nakloní, avšak méně, než byste vzhledem k výrazně komfortnímu pojetí šasi očekávali...."

    Zajímalo by mě čím je ten menší náklon způsobený.

    Za prvé ten hydraulický doraz vstupuje do hry až po určité části zdvihu. Tj. do začátku jeho aktivity by náklony měly být minimálně stejné nebo i větší než u klasických tlumičů, protože ta novinka je ve středním pásmu zdvihu zjevně laděná měkčeji

    A za druhé, tlumič je z principu své funkce schopen pouze snížit rychlost náklonu karosérie, ale určitě nezastane funkci příčného stabilizátoru. Tj. náklon proběhne v delším časovém úseku a pérování v té chvíli bude subjektivně tvrdší, ale celkový náklon v zatáčce by se tím snížovat neměl. Samozřejmě s výjimkou rychlých myšek apod.
    • 13 Reagovat !

      foto del42sa

      del42sa 26.01.  10:31

      « Re: náklon v zatáčce

      že by skrutným stabilizátorem ? ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 26.01.  10:45

        « Re: Re: náklon v zatáčce

        Nevím proč ten smajlík - autor článku uvádí menší náklony výslovně jako přednost těch zázračných tlumičů. O tvrdších stabilizátorech tam nepadlo ani slůvko
        • 14 Reagovat !

          foto del42sa

          del42sa 26.01.  11:01

          « Re: Re: Re: náklon v zatáčce

          autor článku není Ježíš, tak proč citovat něco co napsal jako slovo boží ?
          • 23 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 26.01.  11:54

            « Re: Re: Re: Re: náklon v zatáčce

            Třeba proto, že by autor měl na technickém webu popsat technickou vychytávku a její funkci správně?
            Ale jasně, tohle není technicky zaměřený web, tohle je generátor reklam, tak jim to musíme odpustit.
            • 02 Reagovat !

              foto del42sa

              del42sa 26.01.  17:44

              « Re: Re: Re: Re: náklon v zatáčce

              Vidis , odpovedel sis sam ;-) chces po mistnich redaktorech prilis
              • 11 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 26.01.  18:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: náklon v zatáčce

                Od "nejlepší jízdy" čekám trošku více, než že je budou muset opravovat čtenáři. :-)
  • 10 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 26.01.  08:34

    Tomáši

    libujete si ve zbytečné práci? Jízdní dojmy tu byly před měsícem, a na rozdíl od Vašeho článku přinesly přece jen víc praktických informací [odkaz]
    Nechci kritizovat jen pro kritiku, vy jste víc rozebral technické detaily, ale coby "vyzkoušeli jsme na českých silnicích" je to fakt těžká bída. No nic, hurá do Citroenu, vyzkouším sám.
    • 10 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 26.01.  08:54

      « Tomáši

      Místní klasika, na otázku v headline článek neodpovídá ani v náznaku, opsané PR automobilky a odkaz na budoucí test.
      [odkaz]
      [odkaz]
      • 01 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 26.01.  08:58

        « Re: Tomáši

        Hm, díky, docela kritické. Ty české jsou pochvalnější
    • 32 Reagovat !

      foto del42sa

      del42sa 26.01.  10:31

      « Tomáši

      ty zahraniční reakce jsou opravdu kritičtější zatímco místní redakce pějí "ódy" na komfort.
      Pravda je taková, že žádný běžný tlumič, byť s hydraulickými dorazy nemůže nahradit vlastnosti hydropneumatického podvozku. To je prostě popírání fyziky a plivanec do tváře všem ostatním výrobcům, kteří investují peníze do vývoje a používají sofistikované podvozky řizené počítačem.

      Nic proti Citroenu, nápad je to fajn, ale do levných aut, jako C4- Cactus, C3, Berlingo atd. Všechny velké vozy Citroen použivaly léta velmi propracované podvozky. Takže C5- Aircross, budoucí Sedan C5 III, nebo SpaceTourer by měli mít něco lepšího než jen blbej mechanickej tlumič. Sory jako PSA.... ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 26.01.  11:02

        « Re: Tomáši

        Svezl jsem se, a žádná plavba na obláčku se nekoná.Naopak je podvozek (příjemně) tuhý. Bouchání jsem nezaznamenal, mě se to líbilo, ale rozhodně jsem čekal něco jiného.
        • 12 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 26.01.  11:55

          « Re: Re: Tomáši

          Co sis od toho sliboval, když jsi nakonec spokojený?
          • 20 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 26.01.  12:02

            « Re: Re: Re: Tomáši

            Čekal jsem velmi měkkou houpavou jízdu. Není to horší, je to jiné.
      • 22 Reagovat !

        foto xxc

        xxc 26.01.  12:03

        « Re: Tomáši

        A mate aj skusenosti, ci pisete len teorie? Ja som hydractive mal, jasne, ide to lepsie, ale pre beznych ludi podla mna stacia aj tie tlmice. Uz obycajne tlmice su celkom v pohode (na novom aute).
        • 00 Reagovat !

          foto sgt

          sgt 26.01.  14:44

          « Re: Re: Tomáši

          Tak to si asi mal niečo iné ako hydractive. Ja na hydraulike jadzím cez desať rokov a keď presadnem do iného auta, tak rozdiel je jasný po pár metroch. Tvoja * to pozná hneď :-!
          • 00 Reagovat !

            foto xxc

            xxc 26.01.  15:04

            « Re: Re: Re: Tomáši

            Hovorim o beznych ludoch, nie o uchyloch :-) Jasne, ze rozdiel je poznat, ale nie je az taky priepastny a da sa v pohode fungovat aj na tlmicoch. Ta hydraulika mala problem aj inde, pf3 platforma ma po rokoch a 200 000 km uz dost problem.
  • 25 Reagovat !

    foto Vasut1974

    Vasut1974 26.01.  09:55

    Citroen

    Takze Citroen zarizl jedinou vec, ktera jej odlisovala od ostatnich - hydropneoumaticky podvozek a ted se snazi zakazniky presvedcit, ze trosku upravene tlumice to nahradi.

    Ta znacka je mimo ....
    • 33 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 26.01.  11:54

      « Re: Citroen

      A že si lidi tu hydropneumatiku kupovali ve velkém....
      • 23 Reagovat !

        foto del42sa

        del42sa 26.01.  17:50

        « Re: Re: Citroen

        Lidi ji rozhodne ve velkem kupovali, se podivej na prodeje ciste hydraulickych citroenu. Jenze pak nejaka "chytra" hlava v PSA rekla, vyrobime pulku modelu jen s pruzinami. Takze se jich logicky prodalo o polovinu mene a nasledne ta sama chytra hlava rekla , ze prodeje hydrauliky jsou nizke, tak to zariznem ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Vasut1974

        Vasut1974 27.01.  09:05

        « Re: Re: Citroen

        Samozrejme ze ano - v dobe kdy vyrabeli BX/CX a nasledne XM jsi je mel v kazdem aute. Pak v ramci uspor uvedli naprosto prumerny ZX s normalnimi tlumici a to byl zacatek konce.
  • 18 Reagovat !

    foto Martin-Lohe

    Martin Lohe 26.01.  10:45

    Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

    Neskutečně ošklivý auto. Byly doby, kdy Citroeny měly šarm a jejich design byl na světový špičce.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.01.  12:30

      « Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

      dizajn je subjektivny.... povedzme to takto... ma to vlastny styl ale skarede to rozodne nie je.... naopak aspon to nie je ako kazde ine auto ktore uz od seba ani nerozlisis .... navyse toto uz nie je ani nejake beztvare vajicko ale sikovne tvarovane SUV dokonalych proporcii .... stihle celne sklo .. stlpiky.. predok.. previsy.. bocny profil.. pritom nadalej slusne presklenie a pekne rovne bocne linky okien..... toto vsetko su premiovo zvladnute lajny ... momentalne top podla mna v danom segmente... tento rok citroen pojde podla mna brutalne hore predajmi... pretoze C5 aircross proste bude trhak ( presne po vzore C3 ) :yes:
      • 17 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 26.01.  13:46

        « Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

        Jsou to nesmysly a Martin má pravdu, z dřívějšího špičkového tvůrce designových ikon je multiplácal jednoho tvaru. :no:
        • 40 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 26.01.  14:01

          « Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

          Martin nemá žádnou pravdu, tady žádná "pravda" neexistuje. Jen zcela subjektivní pohledy na design.
          • 06 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 26.01.  15:02

            « Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

            DS, CX, XM, SM...některé krásné, jiné zajímavé, ale charakteristické a charakteristické.

            Tohle o současných Citroenech nenapíše nikdo. Má pravdu ;-)
            • 30 Reagovat !

              foto xxc

              xxc 26.01.  15:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

              A kolko ste ich kupili novych? Lebo mozno zaujimave boli, ale doniesli firmu do krachu :-) Zatial co tie nove su celkom pekne a este sa aj predavaju. Na co je dobre plakat za tym, co nikto nechcel? Urcite keby hydractive kupovali za 50 000 € na auto, tak s tym len tak neskoncia.
            • 30 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 26.01.  15:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

              Já si nemyslím, že by Citroen kdykoliv byl stran designu na světové špičce. Svůj charakter mají pořád - i nové modely si s ničím jiným nespletu. Jestli se někomu líbí nebo ne je úplně jiná věc.
              Aut, po kterých za 50let neštěkne pes, je většina. Věřím, že víc, než dřív. Drtivá většina. Tyhle citrony k nim klidně můžou patřit, ale křišťálovou kouli nemáme ani ty ani já. Každopádně to z nich objektivně nedělá "neskutečně ošklivý auto".
              Tobě se poslední dobou nelíbí skoro nic, což ti nemám a ani nemůžu mít za zlý, ale mám pocit, že to podáváš jako nějakou obecnou pravdu. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.01.  12:30

      « Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

      dizajn je subjektivny.... povedzme to takto... ma to vlastny styl ale skarede to rozhodne nie je.... naopak aspon to nie je ako kazde ine auto ktore uz od seba ani nerozlisis .... navyse toto uz nie je ani nejake beztvare vajicko ale sikovne tvarovane SUV dokonalych proporcii .... stihle celne sklo .. stlpiky.. predok.. previsy.. bocny profil.. pritom nadalej slusne presklenie a pekne rovne bocne linky okien..... toto vsetko su premiovo zvladnute lajny ... momentalne top podla mna v danom segmente... tento rok citroen pojde podla mna brutalne hore predajmi... pretoze C5 aircross proste bude trhak ( presne po vzore C3 ) :yes:
    • 06 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 26.01.  13:44

      « Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

      Souhlas, všechno na jedno, nevzhledné a nenápadité brdo.
      • 31 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 26.01.  14:57

        « Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

        Proč píšete o Audi, když je článek o Citroënu?
        • 06 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 26.01.  15:02

          « Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

          U Audi se modely od sebe poznat dají, u této upadající značky rozhodně ne. 8-s :no:
          • 31 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 26.01.  15:07

            « Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

            Jsi (jako tradičně) mimo.
            • 05 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 26.01.  18:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

              Jasně a tato neustále klesající značka je IN >:-[] :yes:

              Normálního fandu musí při představování podobných technických klenotů polévat horko hanbou. Farizejové si tu falešně libují.
              • 00 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 27.01.  11:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

                Jo jo, neustále klesající značka prodala o dvě a půl procenta více při poklesu trhu o téměř devět procent.
                Pájo, kurwa, nelži. To snad nemáš zapotřebí...
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 27.01.  17:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

                  Možná, že prodejně stoupla. Technicky však nabízí zlomek tradiční vyspělosti. Překonaná korejci i většinou evropských výrobců.

                  Jestli se ti to líbí, pak se spokojíš koukám s lowendem za cenu mainstreamu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 27.01.  19:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

                    A v čem vězí ta lowendovost? Mě tam dráždí absence 4x4, ale jinak - lowend?
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 28.01.  04:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chybí jen bůvolí rohy na kapotě

                      Oproti tomu, co předváděl Citroen před pár lety? Podívej se na podvozky, podívej se na motory a výkony.
  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 26.01.  12:18

    pekne

    presne toto mi tu v ponuke citroenu chybalo... SUV velkosti sportagu tigiho ci tucsonu :yes:

    chvalim proporcie tohto SUV... vysoky dlhy predok... ziadne zbytocne rozkysnute zaobleniny na ako na CR-V ... tu mi ten novy citroenovsky dizajn inak zatial najlepsie ladi... jak na predok tak aj na zadok ... vyborne proporcie... v triede SUV momentalne na danom podoryse snad top :yes: ( skoda chybajucej 4kolky ) .... ale snad bude aspon hybrid :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 26.01.  12:33

      « Re: pekne

      Hybrid nebude, takže ani čtyřkolka. Prodejci se z toho zrovna neradují.
      • 11 Reagovat !

        foto xxc

        xxc 26.01.  12:38

        « Re: Re: pekne

        Uz sa ludia isli potrhat po hybridoch a stvrokolkach :-) Kto to chce, kupi DS7. Tak isto, ze v ponuke citroenu nieco chybalo. Nechybalo, maju 3008, 5008, ople, su to tie iste auta, len ine znaky.
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 26.01.  12:47

          « Re: Re: Re: pekne

          Výborná rada ta DS7! :-) :yes:
          Půl milionu sem, půl milionu tam, kdo chce čtyřkolku, nebude troškařit.
          Máš ještě další podobně fundované postřehy?
          • 11 Reagovat !

            foto xxc

            xxc 26.01.  13:07

            « Re: Re: Re: Re: pekne

            C5 aircross stoji podla konfiguratoru 888 000 czk a DS7 1 122 500. Cize rozdiel do 250 000. Predpokladam, ze hybridy by navysili cenu porovnatelne.
            • 20 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 26.01.  13:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: pekne

              Benzínová slabší 1,6T začíná v C5 na 675t. U konkurence se za čtyřkolku připlácí okolo 50t, to jsme na 725t.
              Je mimořádně nepravděpodobné, že hybrid v DS 7 bude stát pod 1,2M
              • 11 Reagovat !

                foto xxc

                xxc 26.01.  13:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                Ale porovnavam porovnatelne, cize najdrahsiu C5 so skoro najdrahsou DS7. Kto je ochotny platit za 4 kolku (hybridnu), tak kupuje najsilnejsi motor s plnou vybavou a tam je rozdiel 250 000 czk. Takych ludi bude malo a najskor kupia inde. Cize predajcom je to asi jedno, ze nebude vrcholny C5 hybrid, ktoreho by sa predalo par kusov rocne. A fanatici do PSA si zaplatia rovno DS7 a budu zaujimavi a za relativne lacno dostanu "premiu".
                • 20 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 26.01.  13:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                  Tak tedy, zpět na můj původní příspěvek - ten "pláč" prodejců se netýkal hybridu, ale čtyřkolky. Že je závislá na hybridu je druhá věc.
      • 11 Reagovat !

        foto del42sa

        del42sa 26.01.  17:53

        « Re: Re: pekne

        Hybrid bude
    • 06 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 26.01.  13:47

      « Re: pekne

      Ufff, jsem rád, že jsi z toho nevzhledného designového jazyka nadšen... Tím pádem je v pořádku, že se tinelíbí AR a BMW ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 26.01.  15:11

      « Re: pekne

      Jo, a nabízí také dvoulitr....je sice naftový ale je..... ;-) :yes:
    • 02 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 26.01.  17:54

      « Re: pekne

      Ano, chybělo. Výsledek je bohužel … špatný. To co na C3 AC funguje tady nemá co dělat :-!
  • 48 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 26.01.  14:27

    Těžká bída

    Materiály, zpracování, celkový dojem je úplné automobilové zoufalství. Tohle si koupí jedině úplná automobilová "lama" 8-s 8-s

    Za mě jedno z největších zklamání :-!
    • 45 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 26.01.  14:37

      « Re: Těžká bída

      Ty jsi v tom seděl? Materiály a zpracování jsou zoufalství? Co to plácáš? S čím to srovnáváš? S Bentley? :-O
      • 55 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 26.01.  14:39

        « Re: Těžká bída

        Ano, seděl jsem v tom.

        Bohužel srovávám třeba s naprosto "obyč" Karoq/Kodiaq 8-s 8-s

        Kvalita zpracování, provedení detailů a volba materiálů neodpovídá u C5 AC třídě. Bohužel.
        • 55 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 26.01.  15:00

          « Re: Re: Těžká bída

          Nevím, co odpovědět. Jezdím půl roku v Kodiaq, ceníková cena 1,05mil. Dnes jsem se svezl s C5. A musím (sebe)kriticky uznat, že kabina toho citrónu působí hodnotněji, dráž. Že zavření dveří vydá zvuk podobnější Audi než Škodě. O Karoqu s obřími plochami tvrdého plastu ani mluvit nebudu, to byl od tebe asi jen vtip.
          Že se ti nelíbí, je v pořádku. Ale lhát o materiálech a zpracování jako "zoufalství"?

          • 55 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 26.01.  15:09

            « Re: Re: Re: Těžká bída

            Nikdo nelže, tak si tady laskavě nevymýšlej 8-s 8-s :no:

            C5 AC se jen lacině snaží působit hodnotně. Jestli ti to pozlátko stačí, je tvoje věc a tvoje vnímání. Mě nestačí :-!
            • 45 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 26.01.  15:16

              « Re: Re: Re: Re: Těžká bída

              A tak zase jó. Když vzpomenu na tvou oslavnou ódu na Tucson, chápu, že tobě materiály C5 nestačí. Seš holt gurmán :yes:
              • 23 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 26.01.  17:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                Ne, nejsem žádný gurmán. Jen očekávám v téhle třídě materiály, které nebudou na úrovni dacie. Dacia se sice zlepšuje, ale zas takový skok ještě neudělala.
                • 40 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 26.01.  17:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                  Nedávno jsem jel v 540i a říkal jsem si, že to s BMW jde od desíti k pěti. Ten oturbenej šestiválec mi přišel dynamikou tak na úrovni oktávky 1,8TSI. Hrozný.
                  • 23 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 26.01.  17:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                    Co to má společného s C5AC??
                    • 32 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 26.01.  17:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                      To jediný tě překvapilo, viď?
                      • 23 Reagovat !

                        foto rohYpnol

                        rohYpnol 26.01.  17:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                        Jak překvapilo? Hulíš trávu?

                        Ptám se co to má společného, ne že mě to překvapilo nebo nepřekvapilo 8-s
                        • 22 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 26.01.  18:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                          Jen jsem ve tvém stylu zhodnotil šestiválec s 250kw.
                          Všiml jsem si, že pod novou RAVkou naopak píšeš "skvělé zpracování, skvělé materiály".
                          Seš dobrej, co ty všechno z fotek poznáš, kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat.
                          • 23 Reagovat !

                            foto rohYpnol

                            rohYpnol 26.01.  18:49

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                            Píšu na základě osobních dojmů ty chytrolíne 8-s 8-s :no:
                            • 32 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 26.01.  19:20

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                              Vždyť tě chválím, za tvé osobní dojmy z fotek. :yes:
                              • 22 Reagovat !

                                foto rohYpnol

                                rohYpnol 26.01.  20:33

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Těžká bída

                                14:39
                                « Re: Těžká bída
                                Ano, seděl jsem v tom.

                                Jako já nevím. Číst snad umíš, tak nevím kde je problém 8-s
        • 24 Reagovat !

          foto car

          car 26.01.  15:02

          « Re: Re: Těžká bída

          C5 AC srovnáváš s tím skopčáckým autem ??
          • 13 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 26.01.  17:53

            « Re: Re: Re: Těžká bída

            A s čím to mám srovnávat? S dřevákama z holandska??
          • 02 Reagovat !

            foto Ada-je-zase-tady

            Ada je zase tady 26.01.  21:32

            « Re: Re: Re: Těžká bída

            A s čím srovnávat francouzský křáp? Ponechme stranou srovnávání: především jde o vozidlo, jehož výrobce zákazníkům lže do očí. Vozidlo bez 4x4 nemůže být SUV. A to ani nemluvím o subjektivních dojmech: je to hnus! Brrr... 8-s
        • 01 Reagovat !

          foto Vasut1974

          Vasut1974 27.01.  15:02

          « Re: Re: Těžká bída

          Na Karoq/Kodiaq se zase neda divat - nebo respektive da, ale je to takova nuda, ze mit to v garazi musi byt opravdu zazitek.
          • 01 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 27.01.  19:09

            « Re: Re: Re: Těžká bída

            Tak s ohledem na prodeje asi vedle opravdu nešlápli :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou fenku zachránila veterinářka

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou…

Ošklivě si osud zahrál s fenkou Lolou, kterou převzal do své péče Psí domov U Lišky ve Střílkách na Kroměřížsku.…

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Unikátní službu v podobě pořízení auta přes internet spouští od února inovační laboratoř AuresLab pro prodejce…

 

iSport.cz

Sáček: Pokřiky fanoušků? Máme pochopení. Dočkala rádi přivítáme

Sáček: Pokřiky fanoušků? Máme pochopení. Dočkala…

Druhá jarní výhra, ale opět bez fanfár. Sparta dokázala na Dukle dvakrát otočit skóre a po výsledku 3:2 sebrala…

Havířov - Kladno 0:2. Jágr se vrátil po roce, vedle Plekance nebodoval

Havířov - Kladno 0:2. Jágr se vrátil po roce, vedle…

Jaromír Jágr je zpátky! Legendární útočník se po roce a jednom dni objevil v zápase, v 57. kole Chance ligy…

 

Reflex.cz

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by měl KSČM říct, jaký je rok a v jaké zemi žijí

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by…

Nic na světě se nemění – jen kostýmy a kulisy, tvrdí Zpětné zrcátko při historických ohlédnutích. Věčnou…

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo v anglické jeskyni a posunutá vesnice

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo…

Obyvatelé vesnice Creswell ve střední Anglii museli být před několika staletími přesvědčeni, že brány pekla se…