Režim plachteni?? Je to normalni volnobezka,ktera se bezne dava do kamionu.
Jinak volnobezku mival uz wartburg a barkas,jen se zapinala manualne,takze nic novyho pod sluncem
Jo jo, neustále klesající značka prodala o dvě a půl procenta více při poklesu trhu o téměř devět procent.
Pájo, ***, nelži. To snad nemáš zapotřebí...
Samozrejme ze ano - v dobe kdy vyrabeli BX/CX a nasledne XM jsi je mel v kazdem aute. Pak v ramci uspor uvedli naprosto prumerny ZX s normalnimi tlumici a to byl zacatek konce.
A s čím srovnávat francouzský křáp? Ponechme stranou srovnávání: především jde o vozidlo, jehož výrobce zákazníkům lže do očí. Vozidlo bez 4x4 nemůže být SUV. A to ani nemluvím o subjektivních dojmech: je to hnus! Brrr... 8-s
Jen jsem ve tvém stylu zhodnotil šestiválec s 250kw.
Všiml jsem si, že pod novou RAVkou naopak píšeš "skvělé zpracování, skvělé materiály".
Seš dobrej, co ty všechno z fotek poznáš, kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat.
Lidi ji rozhodne ve velkem kupovali, se podivej na prodeje ciste hydraulickych citroenu. Jenze pak nejaka "chytra" hlava v PSA rekla, vyrobime pulku modelu jen s pruzinami. Takze se jich logicky prodalo o polovinu mene a nasledne ta sama chytra hlava rekla , ze prodeje hydrauliky jsou nizke, tak to zariznem ;-)
Nedávno jsem jel v 540i a říkal jsem si, že to s BMW jde od desíti k pěti. Ten oturbenej šestiválec mi přišel dynamikou tak na úrovni oktávky 1,8TSI. Hrozný.
Ne, nejsem žádný gurmán. Jen očekávám v téhle třídě materiály, které nebudou na úrovni dacie. Dacia se sice zlepšuje, ale zas takový skok ještě neudělala.
Já si nemyslím, že by Citroen kdykoliv byl stran designu na světové špičce. Svůj charakter mají pořád - i nové modely si s ničím jiným nespletu. Jestli se někomu líbí nebo ne je úplně jiná věc.
Aut, po kterých za 50let neštěkne pes, je většina. Věřím, že víc, než dřív. Drtivá většina. Tyhle citrony k nim klidně můžou patřit, ale křišťálovou kouli nemáme ani ty ani já. Každopádně to z nich objektivně nedělá "neskutečně ošklivý auto".
Tobě se poslední dobou nelíbí skoro nic, což ti nemám a ani nemůžu mít za zlý, ale mám pocit, že to podáváš jako nějakou obecnou pravdu. ;-)
A kolko ste ich kupili novych? Lebo mozno zaujimave boli, ale doniesli firmu do krachu :-) Zatial co tie nove su celkom pekne a este sa aj predavaju. Na co je dobre plakat za tym, co nikto nechcel? Urcite keby hydractive kupovali za 50 000 € na auto, tak s tym len tak neskoncia.
Hovorim o beznych ludoch, nie o uchyloch :-) Jasne, ze rozdiel je poznat, ale nie je az taky priepastny a da sa v pohode fungovat aj na tlmicoch. Ta hydraulika mala problem aj inde, pf3 platforma ma po rokoch a 200 000 km uz dost problem.
Nevím, co odpovědět. Jezdím půl roku v Kodiaq, ceníková cena 1,05mil. Dnes jsem se svezl s C5. A musím (sebe)kriticky uznat, že kabina toho citrónu působí hodnotněji, dráž. Že zavření dveří vydá zvuk podobnější Audi než Škodě. O Karoqu s obřími plochami tvrdého plastu ani mluvit nebudu, to byl od tebe asi jen vtip.
Že se ti nelíbí, je v pořádku. Ale lhát o materiálech a zpracování jako "zoufalství"?
Tak to si asi mal niečo iné ako hydractive. Ja na hydraulike jadzím cez desať rokov a keď presadnem do iného auta, tak rozdiel je jasný po pár metroch. Tvoja * to pozná hneď :-!
Ale porovnavam porovnatelne, cize najdrahsiu C5 so skoro najdrahsou DS7. Kto je ochotny platit za 4 kolku (hybridnu), tak kupuje najsilnejsi motor s plnou vybavou a tam je rozdiel 250 000 czk. Takych ludi bude malo a najskor kupia inde. Cize predajcom je to asi jedno, ze nebude vrcholny C5 hybrid, ktoreho by sa predalo par kusov rocne. A fanatici do PSA si zaplatia rovno DS7 a budu zaujimavi a za relativne lacno dostanu "premiu".
Benzínová slabší 1,6T začíná v C5 na 675t. U konkurence se za čtyřkolku připlácí okolo 50t, to jsme na 725t.
Je mimořádně nepravděpodobné, že hybrid v DS 7 bude stát pod 1,2M
Uz sa ludia isli potrhat po hybridoch a stvrokolkach :-) Kto to chce, kupi DS7. Tak isto, ze v ponuke citroenu nieco chybalo. Nechybalo, maju 3008, 5008, ople, su to tie iste auta, len ine znaky.
dizajn je subjektivny.... povedzme to takto... ma to vlastny styl ale skarede to rozhodne nie je.... naopak aspon to nie je ako kazde ine auto ktore uz od seba ani nerozlisis .... navyse toto uz nie je ani nejake beztvare vajicko ale sikovne tvarovane SUV dokonalych proporcii .... stihle celne sklo .. stlpiky.. predok.. previsy.. bocny profil.. pritom nadalej slusne presklenie a pekne rovne bocne linky okien..... toto vsetko su premiovo zvladnute lajny ... momentalne top podla mna v danom segmente... tento rok citroen pojde podla mna brutalne hore predajmi... pretoze C5 aircross proste bude trhak ( presne po vzore C3 ) :yes:
dizajn je subjektivny.... povedzme to takto... ma to vlastny styl ale skarede to rozodne nie je.... naopak aspon to nie je ako kazde ine auto ktore uz od seba ani nerozlisis .... navyse toto uz nie je ani nejake beztvare vajicko ale sikovne tvarovane SUV dokonalych proporcii .... stihle celne sklo .. stlpiky.. predok.. previsy.. bocny profil.. pritom nadalej slusne presklenie a pekne rovne bocne linky okien..... toto vsetko su premiovo zvladnute lajny ... momentalne top podla mna v danom segmente... tento rok citroen pojde podla mna brutalne hore predajmi... pretoze C5 aircross proste bude trhak ( presne po vzore C3 ) :yes:
presne toto mi tu v ponuke citroenu chybalo... SUV velkosti sportagu tigiho ci tucsonu :yes:
chvalim proporcie tohto SUV... vysoky dlhy predok... ziadne zbytocne rozkysnute zaobleniny na ako na CR-V ... tu mi ten novy citroenovsky dizajn inak zatial najlepsie ladi... jak na predok tak aj na zadok ... vyborne proporcie... v triede SUV momentalne na danom podoryse snad top :yes: ( skoda chybajucej 4kolky ) .... ale snad bude aspon hybrid :yes:
A mate aj skusenosti, ci pisete len teorie? Ja som hydractive mal, jasne, ide to lepsie, ale pre beznych ludi podla mna stacia aj tie tlmice. Uz obycajne tlmice su celkom v pohode (na novom aute).
Třeba proto, že by autor měl na technickém webu popsat technickou vychytávku a její funkci správně?
Ale jasně, tohle není technicky zaměřený web, tohle je generátor reklam, tak jim to musíme odpustit.
Svezl jsem se, a žádná plavba na obláčku se nekoná.Naopak je podvozek (příjemně) tuhý. Bouchání jsem nezaznamenal, mě se to líbilo, ale rozhodně jsem čekal něco jiného.
Nevím proč ten smajlík - autor článku uvádí menší náklony výslovně jako přednost těch zázračných tlumičů. O tvrdších stabilizátorech tam nepadlo ani slůvko
ty zahraniční reakce jsou opravdu kritičtější zatímco místní redakce pějí "ódy" na komfort.
Pravda je taková, že žádný běžný tlumič, byť s hydraulickými dorazy nemůže nahradit vlastnosti hydropneumatického podvozku. To je prostě popírání fyziky a plivanec do tváře všem ostatním výrobcům, kteří investují peníze do vývoje a používají sofistikované podvozky řizené počítačem.
Nic proti Citroenu, nápad je to fajn, ale do levných aut, jako C4- Cactus, C3, Berlingo atd. Všechny velké vozy Citroen použivaly léta velmi propracované podvozky. Takže C5- Aircross, budoucí Sedan C5 III, nebo SpaceTourer by měli mít něco lepšího než jen blbej mechanickej tlumič. Sory jako PSA.... ;-)
Takze Citroen zarizl jedinou vec, ktera jej odlisovala od ostatnich - hydropneoumaticky podvozek a ted se snazi zakazniky presvedcit, ze trosku upravene tlumice to nahradi.
libujete si ve zbytečné práci? Jízdní dojmy tu byly před měsícem, a na rozdíl od Vašeho článku přinesly přece jen víc praktických informací [odkaz]
Nechci kritizovat jen pro kritiku, vy jste víc rozebral technické detaily, ale coby "vyzkoušeli jsme na českých silnicích" je to fakt těžká bída. No nic, hurá do Citroenu, vyzkouším sám.
"...Svižné projetí zatáčky následně ukáže přednosti progrese tlumičů s hydraulickými dorazy. Karoserie se sice nakloní, avšak méně, než byste vzhledem k výrazně komfortnímu pojetí šasi očekávali...."
Zajímalo by mě čím je ten menší náklon způsobený.
Za prvé ten hydraulický doraz vstupuje do hry až po určité části zdvihu. Tj. do začátku jeho aktivity by náklony měly být minimálně stejné nebo i větší než u klasických tlumičů, protože ta novinka je ve středním pásmu zdvihu zjevně laděná měkčeji
A za druhé, tlumič je z principu své funkce schopen pouze snížit rychlost náklonu karosérie, ale určitě nezastane funkci příčného stabilizátoru. Tj. náklon proběhne v delším časovém úseku a pérování v té chvíli bude subjektivně tvrdší, ale celkový náklon v zatáčce by se tím snížovat neměl. Samozřejmě s výjimkou rychlých myšek apod.