Francouzská značka Citroën pokračuje v rozdvojování své osobnosti. V soutěžích hodlá s C3 WRC stále bojovat o nejlepší výsledky, ale svým zákazníkům bude nabízet jen komfortní rodinné vozy.
to je šílenství.
- Zrušili hydractiv (jediný důvod, proč si koupit citroen)
- plácají trapný přeznačkovaný citráky za nekřesťanskou vatu (DS)
- závoděj ve WRC a nevyráběj sporťák a ni HH (přitom tradice tady jem VTS bylo OK)
marketing majú práve celkom dobrý. Nepotrebujú hh, účasť v rely robí len imidž DS a citroenu na bežné modely. Priznám sa, že aj mne robilo dobre, keď v rely kraľovala 206 a ja som si ju kúpil. Nie kvôli tomu samozrejme, ale bol to dielik do puzle skladačky. DS je práve len marketingový produkt, ak uspejú, je to úspech marketingu. A hydraktiv? Asi si spočítali, že fajnšmekrov je málo na to, aby uživili drahý systém. To je tiež úloha marketingu reálne zhodnotiť cieľovú skupinu. Koľko hh by predali? Citrón má iné starosti..
Meleš nesmysly
1) Winn on Sunday, sell on Monday (Ale není co)
2) Hydractiv padl (ač tomu nevěříš) kvůli emisím (váha)
3) DS se položí, čili to nefunguje
A teď schválně:
Tráva je zelená
napiš mi. že je červená. :-)
1) rely pomôže imidžu, hh netreba
2) to je možné, také inside info nemám, podstatné je, že bolo nereálne ho ťahať ďalej
3) ds sa položiť môže, zatiaľ nič moc, či je to chyba marketingu alebo vedenia neviem