Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo: vše co jste o nich chtěli vědět (přehled článků)

Podrobný popis a srovnání minivozů, naše dojmy z jízdy s Toyotou Aygo a Peugeotem 107, redakční test Citroënu C1, podrobné ceníky...
Zpět na článek
6. 6. 2005 10:31
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 10:35
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 15:06
neregistrovaný "Pavel"
6. 6. 2005 15:43
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 15:54
neregistrovaný "Pavel"
6. 6. 2005 16:40
neregistrovaný "MD"
6. 6. 2005 17:09
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 00:18
neregistrovaný "MD"
8. 6. 2005 15:50
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2005 09:48
neregistrovaný "MD"
8. 6. 2005 13:39
neregistrovaný "MM"
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 10:31
GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107
GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
A je to tady, vlezl jsem do něho. 107 - na úvod - krásnej zezadu, krásnej z boku, na předek si musím zvyknout. Takže Beru klíček - dálka (otevři x zavři) Tak já otevřu - dveře obrovské (je to třídveřáček), aretace funguje v několika polohách. Sednu - první dojem - vysoký posaz (OK) sedadla užší, opěrák ok. Volant - jak z 911 - perforace, měkký, tak tohle je paráda. Přístrojovka - jako z kevlaru. Bravo. Stylové. Seřizuji volant společně s přístroji. A pozor, to co jsem zatracoval, ten vyosený otáčkoměr, tak je tolik milý, moc hezké. Vzhledem k vyššímu posazu je řadička trochu utopená, hladím, hladím Koukám kolem sebe, samý sympatický úložný prostor - to chválím, asi 7 odkládaček včetně dveří, seřizování větráku, resp. topení je neotřelé, trochu laciné ale sem to sedí. Mám 188 a za mnou místo pro dítě, paráda. V ramenou široké asi jako Ečko od MB. Fakt. Moc se mi tu líbí. Startuji, motor jen vrní. Rozjezd. Super posilovač. Ještě jednou - super. Obrovský rejd... na pětníku. Volant se drží perfektně, věnec s tou perforací je tlustej a mě padne. Točím a řadím. Padá to tam samo. Motor má překrásný zvuk - až do sportovna se spodním podtónem. Chválím.// Žádná houpačka, vede stopu, poměrně tvrdé, v sedadle trochu pluji (stahna mám na okraji - taky jsem ale bejk). Motor jede jako divý - jako divý!!! A neruší. Jdu tvrdě na brzdu a málem líbám čelní - tak za brzdy velká jednička. Zastavuji a lezu do kufru... no... otevírá se od poloviny nahoru a jen sklo, bojím se za to vzít abych ho nerozbil... Kufr... kufříček - na dvě basy. Ale tohle není stěhovák. Opatrně zavírám. Obejdu ho, všechno sedí, spáry v normě, je široký, rozkročený, moc se mi líbí. Zadní boční okénko velmí stylové. A co mě překvapuje, jak mu seděj zadní světla. Krasavec... teda krasavice. Takže jednoznačný favorit. Jedu nazpět, loket opírám (tak akorát) o plastový výlisek na dveřích, citím se zde pohodlně nad hlavou asi 5 cm.// Vracim auto, beru katalog - povedené, 8 barev - černá, žlutá červená, modrá, tmavámodrá, šedá, šedá světlá, bílá... tak to mrkám. Čtyři druhy látek potahů, Doplňky, nádherné - na zadní plato 50W repro, koberečky, na CD přípojka na vnesený třeba mp3, sluneční clony na zadní boční, nosič na kolo! dekorace - hliník na přístrojovku, hliníková kola, střešní spojler... Závěr - budoucí bestseler - psal jsem už o tom, žena bez 107 je jako květina bez vody... Takže oba palce nahoru
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 10:35
CENA - 107 107 107
Koukám do katalogu, ZÁKLAD (SMILE): 3 dveře, barva normal - 236.900,- má 2 pytle, ABS,REF,CSC (asi nějakej kandidát věd ), nemá posilovač, má zadní stěrač, okna na kličku, dohazuji CD - 10.000,-. Takže LEVNEJ se dá jezdit s CDčkem za 246.900,-- Jenže bez posilovače a centrálu, to je ovšem nutnost, tak vytvořím super verzi: SUPER VERZE (TRENDLY): 3 dveře 260.900,- dohazuji - boční pytle 8.000,- hlavové pytle 8.000,- má ABS, REF, CSC i posilovač, automat 19.000,- kola hliník 12.000,- central, el. okna, dělené zadní sedadlo, vše v ceně, klima 27.000,- CD 10.000,-, otáčkoměr 1.800,- barva metalická 8.000,- Takže SUPER VERZE je za 354.700,-- Za tyhle peníze máš autíčko na vrcholu doby, super vybavené - manuál, klima, kola, CD, centrál + dálka, dělená sedadla, prostě všechno, co člověk potřebuje - nic neschází... P.S. Pětidvířko stojí o 10.000,- více. Ale to neber - třídveřáček je krásnej a má velké dveře. P.P.S - verzi pro bejka bych jen vylepšil o 15ky kola ve 185, šel bych do černé matal barvy, čímž by se zatáhla trochu ta tlama a je to dělo, který dělá jen radost. 68koníků s ním cloumá pěkně
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Pavel"
6. 6. 2005 15:06
Re: CENA - 107 107 107
Kdes to pruboval GTI v Brně? nebo u prodejce? Taky bych do toho sedl, moc se mi líbí, žlutej nebo v modré metle
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 15:43
Re: CENA - 107 107 107
U prodejce. Preferuju černou barvu. Tenhle byl žlutej.
neregistrovaný "Pavel"
6. 6. 2005 15:54
Re: CENA - 107 107 107
Díky, zajdu tam, třeba ji pak taky budu preferovat, nejlepší je to na vlastní oči a omak (jako s děvčaty)
neregistrovaný "MD"
6. 6. 2005 16:40
Re: CENA - 107 107 107
Dobrý, nicméně nový Suzuki Swift ve verzi GLX je lépe vybaven a ještě o pár tisíc levnější. Ovšem dají se vůbec srovnávat Kolíňata se Swiftem?
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 17:09
Re: CENA - 107 107 107
Myslím, že ne. Kolín jsou auta. Poznal jsem, že Kolín je styl, potence, možnost vybudovat za 250 (resp 350) svébytný svět. Swift je pokus vybrakovat Mini a usadit ho tady na trhu. V dojmech z Brna někdo píše, že je uvnitř v základu snad i bez volantu - přečti. SUZUKI jako auto je pro mě vyloučené. Je možné mít motorku SUZUKI, nikoliv auto.
neregistrovaný "MD"
7. 6. 2005 00:18
Re: CENA - 107 107 107
1/ stylovost Kolíňat dělají odlišné kastle - jinak jde o stejné podvozky, motory, interiér atd... Tohle už tady bylo v jiné podobě - prostě jen další taktika jak upoutat co největší pozornost potencionálního zákazníka. Všichni nefandí jedné značce a každému se líbí něco jiného ... proto změna kabátku (změna barvy už v dnešní době nestačí) ... tohle už tady bylo - např. zavedením výměnných krytů u mobilů, tedy pokus o zpestření trhu. Ano, lidé se chtějí odlišovat, jedna značka a jedna barva jim nestačí - proto TPCA vsadilo na hybriditu a vyrábí Kolíňata.
2/ co se týká Swiftu, jeho počátkem byl 2 roky jakýsi "koncept" od kterého se odvíjel jeho současný vzhled. Japončíci sledovali trendy v Evropě a nakonec vyvinuly auto které se dá nazvat sportovním a zároveň městským (patrně proto aby oslovilo muže i ženy). Podobnost s Mini bych viděl pouze v černých sloupcích... na tak malém autě to nebývá zvykem.
3/společnou snahou obou výrobců (Kolíňat a Swifta) byla cenová dostupnost ... logicky jsou v základních verzích auta o některé prvky ochuzeni. Protože jsem nenašel příspěvek od "někoho" ani článek "Dojmy z Brna" vnesu do toho několik poznatků. Takže začnu volantem "bez volantu" ... Swift nemá v základu ovládání rádia na volantu, protože ani v základu rádio nemá a Kolíňata zas nemají ovládání rádia na volantu ani když jsou vybaveni rádiem které si přikoupí. Stejně tak v základních verzích není výškově nastavitelný volant u obou typů. Nebo Swift má v základu posilovač řízení a zato nemá plnohodnotné dojezdové kolo jako Kolíňata. Swift je v základu 5-ti dvéřový, 3 dvéřové verze se budou prodávat později - Kolíňata se prodávají v obou verzích. Spotřebu nelze srovnávat, protože motory nemají stejný obsah ani výkon. No a to je asi tak všechno z toho nejhlavnějšího protože v dalších důležitých věcech se auta neliší (v základech obou vozů jsou ABS i vaky už podle budoucích norem).
4/ ... nevím jak dopadly Kolíňata v Crash testu narozdíl od [odkaz]
5/ že je pro Tebe Suzuki vyloučené je dáno tím, že o novém Swiftu zatím mnoho nevíš, protože jsi se plně oddal medializaci P107 (viz tvé nachlup stejné příspěvky zkopírované ve více diskuzích). A možná piješ jen Coca-Colu, protože Pepsi není tak stylová )
6/ tolik od velkého příznivce malých aut - nikoli jen obdivovatele módních trendů.
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 15:50
Re: CENA - 107 107 107
Jsem rád, žes připojil svůj příspěvek, více pohledů je vždy tady přínosem. Moc se nechytám na Cole a už vůbec mi není milé, že mi podsouváš motivaci odmítání Swifta. Já přesně vím, proč bych si Suzuki nikdy nekoupil. Jsem tolerantní k ostatním, buť tolerantní k mému názoru, případně ho vyvracej argumntem zvenku, takhle jak jsi to napsal to vypadá, že jedinou mou překážkou k Suzuki je to, že jsem ho blíže nepoznal. A to není od tebe fér. Mám názor utvořený jasný a neměnný. P.S. Stylové jsou zásadně jen karoserie, či vnitřky. Stylový podvozek jsem u auta zatím neregistroval. Ale co není, může být.
neregistrovaný "MD"
9. 6. 2005 09:48
Re: CENA - 107 107 107
... proc by sis ho teda nekoupil? Protože se nemontuje v ČR nebo je to značka spíš pro motorky? Peugeot dělá nejen auta ale i skůtry ... Pokud vycházím z posledního modelu - nelze Swiftu mnoho vytknout a jsem zvědav na výsledky prodejnosti (předsevzetí je prodat 500ks do konce roku).
9. 6. 2005 10:40
Re: CENA - 107 107 107
Peugeot dělá i světoznámé mlýnky na koření... Nekoupil bych ho z toho důvodu, že pro mě nemá kouzlo. A až úporně z něho ta touha mi to kouzlo vložit do dlaní čiší... Kolín je přesně ten rozdíl v pojetí vzhledu auta. Trijka je na vrcholu estetiky v miniautech v této a nadcházející době. Swift je s ambicí, neříkám, že na úrovni Matize, ale pro mě nemá ten šarm. Ovšem proti předchozímu modelu jej moc chválím. Myslím, že se bude dobře prodávat.
neregistrovaný "MM"
8. 6. 2005 13:39
Re: CENA - 107 107 107
Kolínská auta jsou jen trapným příkladem brutálního snižování nákladů, resp. zkouška toho,za co je zákazník ještě ochoten platit. Pokud někdo chce mikroauto za velké peníze, může si koupit opravdu stylový a originální smart.Přitom každá ze 3 značek už podobně velké auto vyrábí - a v lepší kvalitě. Otřesný interiér s hadrovitými a beztvarými sedačkami, velké plochy plastů jen s náznakem jakéhosi tvarování. Barevné plasty a přístroje na úrovni elektroniky z vietnamského tržiště. V Brně jsem se vrátil ke korejským autů, která jsem původně vynechal, a hledal něco podobného. Marně.