Diskuse

Continental vstupuje na trh s turbodmychadly

27.7.2012

Turbodmychadlo z dílny Continentalu již používá Ford ve svém litrovém tříválci.

 

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 27.07.2012  10:59

    turbo

    Hmm
    Takže opět o důvod víc, proč se vyhnout Fordu s 1,0 EB. :-(
    Já tuto zprávu nevnímám, jako něco pozitivního. V autě bych od tohoto výrobce součást motoru jako je trubo nechtěl. Raději od firem, co se tím živí již delší dobu... , mimoto je pak lepší možnost oprav a zástupných dílů...
    • 00 Reagovat !

      foto 6B6

      6B6 27.07.2012  11:18

      « Re: turbo

      Myslíš např KKK made in China? BTW:jakou máš osobní zkušenost s turby? Ja za 12 let na 5 soukr autech v rodině jen kladnou a seč jsou některá už ve světě,mají najeto 180-220 tkm (vím od majitelů)vč. vysmívané L2 s1,9 dCi a O1,pak ta turba fungují v poho,ale je to o elementárních uživatelských zásadách a výměně oleje v motoru. Před pár lety se tu tomu hlupáčci smáli,dnes to naprosto vážně píší seriozní výrobci vozů. Je-li problém s turbem,je to na 99,999% problém uživatele.
      Nicméně občané EU jsou hloupí a 25% jde do Focuse s 1.0 EB,páč si nepřečetli názory "odborníků" na tom to webu,leda tak... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto wolff

        wolff 27.07.2012  12:04

        « Re: Re: turbo

        No mohl sis tohle odpustit.
        Já EB fandím a nikdy sem o nem nic spatného nenapsal... Nicméně, ještě je v tomto případě moc brzy na nějaké jásavé hodnocení...

        Já co psal bylo ve smyslu (škoda, že si to nepochopil, neznám tě, pravděpodobně to na tebe bylo moc náročné), že bych dal určitě přednost podobnému motoru s vyzkoušeným turbem. Pokud si to nepochopil, je mi to líto.

        Já turbu věřím, nicméně i přes tuto důvěru bych byl opatrný, neboť je to součást auta, která je ať chci nebo nechci hodně namáhaná. A raději bych turbo od firmy, co se tím prostě nějaký pátek živí... a ne od firmy, co dělá (zejména) pneumatiky, případně zkoupila někoho, kdo se tím sice živil, ale třeba nebyl tak úspěšný (tu konkrétní firmu neznám - beru to pod hlavičkou Continental). A to,n že to turbo podle popisu působí nerozebíratelně, může být výhoda, ale taky nevýhoda... to je celé...
        • 00 Reagovat !

          foto wladyk

          wladyk 27.07.2012  13:17

          « Re: Re: Re: turbo

          Jedině ČZ Strakonice. >:D Nic lepšího není.
        • 00 Reagovat !

          foto PeeTeeR

          PeeTeeR 27.07.2012  13:33

          « Re: turbo

          Koukam ze si radsi koupite turbo po repasi od firmy co se tim zivi 30 let nez turbo od firmy co podle Vas produkuji prevazne pneumatiky....
          K tomu ze se zda byt nerozebiratelne je jednoznacna vyhoda.... Pri vyrobe jak jiste vite jsou urcite vyrobni nepresnosti a kdyz se vezmou dily ktere maji stejne nepresnosti a slisuje se to vsechno nasledne precizne vyvazi tak mate turbo jako vino....
          Pro predstavu vemte si 10 naprosto stejnych kulickovych lozisek, rozeberte je a kulicky smichejte a nasledne slozte... Muzu garantovat to ze ZADNE lozisko nebude fungovat.... Kazde lozisko ma kulicky s jinou presnosti, a tam hraje tak roli i setina milimetru....
          A mimochodem hovori tam reditel turbodmychadel a ne pneumatik....
          • 00 Reagovat !

            foto Destabilizator

            Destabilizator 27.07.2012  13:44

            « Re: Re: turbo

            Jak to nasledne precizne vyvazis, kdyz uz jsi to cely zalisoval?
            Kdyz se montuji rucne, a ve finale se zjisti nejaka nepresnost/netesnost, staci tu soucastku vymenit, u Continentalu asi pujde cele turbo do srotu.

            2Autor: Jste si jisti "minimalizaci"? Zadny vyrobce do turba nedava zbytecne se pohybujici soucastky (neni divu, kdyz by musely zit v takovych otackach), nemela tam byt spis "miniaturizace"?
            • 00 Reagovat !

              foto PeeTeeR

              PeeTeeR 27.07.2012  13:50

              « Re: turbo

              Hm... no jak... Treba odvrtanim? A jak jsem napsal pouziju soucastky s podobnyma vyrobnima tolerancema tak ze vyvazeni bude otazka malickosti....
        • 00 Reagovat !

          foto 6B6

          6B6 27.07.2012  13:37

          « Re: Re: Re: turbo

          wolfe,přečti si kde píšeš,že...."V autě bych od tohoto výrobce součást motoru jako je trubo nechtěl"... Já o kvalitě Forda nic nepsal,zklidni svaly.Jinak o mé chápání neměj obavu,VUT_FSI_konsrt.aut a 30 let praxe,takže o mé chápání neměj péči.Na rozdíl od mnohých zde technice snad rozumím,to si neskromně myslím a vím, vašich VW-hjůnfaj-fiat-kija hádek se neuúčastním,nezajímají mne.Turba, konstrukce motorů,podvozky,brzdy atd.ano. Takže ještě jednou: hl.příčina havárií turba je vina uživatele vč. špatných olejů a dlouhých,přip.přešvihlých intervalů výměny.Je zcela jedno,kdo turbo vyráběl.Snad je to srozumitelné.Ještě je problém biopříměsi v naftě,které se při určitých otáčkách a režimu jízdy vytvářejí a usazují např.i na čepech pro natáčení lopatek v rozváděcí části kola na straně spalin a způsobují selhání regulace.
          Hezký a klidný víkend. :-!
          Nerozebiratelné turbo je pokus o vtip?Jak by se daly dovnitř oběžná kola s hřídelí,ložisko,rozváděcí lopatky..?Ať se dovzdělám.
          • 00 Reagovat !

            foto PeeTeeR

            PeeTeeR 27.07.2012  13:47

            « Re: turbo

            Jo jo mohu jenim souhlasit..... :-)
            Aspon nekdo te technice zde rozumi....
          • 00 Reagovat !

            foto wolff

            wolff 27.07.2012  14:23

            « Re: Re: Re: Re: turbo

            O tomto Continental zázraku píšou jako o zalisovaném..., tedy usuzuji, že jakákoliv případná repase, či oprava je nemožná (a nežádoucí)...

            Zatímco u mého Gerett truba je oprava možná, používají ho auta od Saabu, po Mitsu konče..., u tohohle si s tím jistý nejsem...
            Je to můj názor, nemusí s tím někdo souhalsit. Já raději ten klasický, než tento strojově vyráběný mikro zázrak. To je celé...

            Principielně proti Vašemu tvrzení nic nemám a dokonce s ním i souhlasím a budu se opakovat, když znovu napíšu, že jsem turbopositive a ten můj T-Jet považuji za fantastický, ale popsání tohoto zázraku ve mě důveru nevyvolalo... Stačí?
            • 00 Reagovat !

              foto delph

              delph 27.07.2012  23:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: turbo

              a co takhle ještě: stroj dokáže pracovat s mnohonásobnou přesností oproti člověku a nikdo neříká, že se to nevyvažuje průběžně. Takže se to může vyvážit předtím, než se to celé zalisuje.
              Navíc existují i rozebíratelné lisované spoje aneb použití tepla a chladu a skrze tepelnou roztažnost (smrštivost) se to může opět rozebrat.
              • 00 Reagovat !

                foto gil54

                gil54 28.07.2012  00:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbo

                Je to tak "dokonalý" výrobek, že se nepředpokládá jakákoliv možnost opravy.

                Pochop, že opravdu není v zájmu výrobců cokoliv opravovat po uplynutí garancí. Nebo třeba jen vytvářet možnost opravy.

                Taková další varianta kurvítka.

                Proto - viz. 19:03
  • 00 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 27.07.2012  15:05

    8000ot/s

    výborně, to přesně fitne na životnost downsizing sekačkových motůrků. 200tis km a game over nahnanej motůrku do sekačky... :no:
  • 00 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 27.07.2012  19:03

    Problémy s turbem

    .... jsem nikdy v mé historii neměl.

    Přikláním se k názoru 6B6, že většina potíží s turby bývá "chybou obsluhy".

    Přesto v dnešní době, (myslím tím DPF, downsizing + turba, biosložky v naftě, EGR a stále přísnější ekonormy) jsem se rozhodl celou situaci rozřešit na stará kolena tvrdohlavým držením velké benzínové atmosféry V8, z dob, kdy byl svět ještě v pořádku. Mám jí rád čím dál víc. ;-) :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

10 nejdražší rozvodů celebrit: Kdo z nich přišel o 168 milionů dolarů?

10 nejdražší rozvodů celebrit: Kdo z nich přišel o…

Svatební den. Bílé šaty. Smoking. Hosté, kteří s námi sdílí radost, a víra, že takhle zalité sluncem s bílými…

Adam má 90 % těla potetovaných: Nechal si odstranit genitálie, kazily umělecký dojem

Adam má 90 % těla potetovaných: Nechal si odstranit…

Adam není člověk, kterého chcete potkat po setmění v opuštěném parku. 90 % jeho těla totiž pokrývá tetování -…

 

iSport.cz

Özil končí v repre, mluví o rasismu: Když se prohrává, jsem imigrant

Özil končí v repre, mluví o rasismu: Když se…

Německý záložník Mesut Özil ukončil reprezentační kariéru. Devětadvacetiletý fotbalista to oznámil krátce poté,…

SESTŘIHY: Slavia přejela Olomouc, tři body získaly Sparta i Plzeň

SESTŘIHY: Slavia přejela Olomouc, tři body získaly…

Nová sezona Fortuna ligy je tady - a začala výhrami favoritů. Slavia v neděli vyplenila Olomouc a po výhře 3:0…

 

Reflex.cz

Do Ugandy na Mount Elgon aneb Jak jsme našli kávovou horu

Do Ugandy na Mount Elgon aneb Jak jsme našli kávovou horu

Legenda o kávě říká, že její účinky náhodně objevil etiopský pasáček koz. Všiml si, že jeho zvířata nápadně…

„Němčour“ Rudiš: V sauně si můžu nechat vysvětlit, proč je Zeman dobrý prezident, a pohádat se kvůli tomu

„Němčour“ Rudiš: V sauně si můžu nechat vysvětlit,…

Natřískaný reflexí svatostánek přivítal v sobotu vpodvečer svého předposledního hosta – jednoho…