Hmm
Takže opět o důvod víc, proč se vyhnout Fordu s 1,0 EB. :-(
Já tuto zprávu nevnímám, jako něco pozitivního. V autě bych od tohoto výrobce součást motoru jako je trubo nechtěl. Raději od firem, co se tím živí již delší dobu... , mimoto je pak lepší možnost oprav a zástupných dílů...
Myslíš např KKK made in China? BTW:jakou máš osobní zkušenost s turby? Ja za 12 let na 5 soukr autech v rodině jen kladnou a seč jsou některá už ve světě,mají najeto 180-220 tkm (vím od majitelů)vč. vysmívané L2 s1,9 dCi a O1,pak ta turba fungují v poho,ale je to o elementárních uživatelských zásadách a výměně oleje v motoru. Před pár lety se tu tomu hlupáčci smáli,dnes to naprosto vážně píší seriozní výrobci vozů. Je-li problém s turbem,je to na 99,999% problém uživatele.
Nicméně občané EU jsou hloupí a 25% jde do Focuse s 1.0 EB,páč si nepřečetli názory "odborníků" na tom to webu,leda tak... >:D
No mohl sis tohle odpustit.
Já EB fandím a nikdy sem o nem nic spatného nenapsal... Nicméně, ještě je v tomto případě moc brzy na nějaké jásavé hodnocení...
Já co psal bylo ve smyslu (škoda, že si to nepochopil, neznám tě, pravděpodobně to na tebe bylo moc náročné), že bych dal určitě přednost podobnému motoru s vyzkoušeným turbem. Pokud si to nepochopil, je mi to líto.
Já turbu věřím, nicméně i přes tuto důvěru bych byl opatrný, neboť je to součást auta, která je ať chci nebo nechci hodně namáhaná. A raději bych turbo od firmy, co se tím prostě nějaký pátek živí... a ne od firmy, co dělá (zejména) pneumatiky, případně zkoupila někoho, kdo se tím sice živil, ale třeba nebyl tak úspěšný (tu konkrétní firmu neznám - beru to pod hlavičkou Continental). A to,n že to turbo podle popisu působí nerozebíratelně, může být výhoda, ale taky nevýhoda... to je celé...
Koukam ze si radsi koupite turbo po repasi od firmy co se tim zivi 30 let nez turbo od firmy co podle Vas produkuji prevazne pneumatiky....
K tomu ze se zda byt nerozebiratelne je jednoznacna vyhoda.... Pri vyrobe jak jiste vite jsou urcite vyrobni nepresnosti a kdyz se vezmou dily ktere maji stejne nepresnosti a slisuje se to vsechno nasledne precizne vyvazi tak mate turbo jako vino....
Pro predstavu vemte si 10 naprosto stejnych kulickovych lozisek, rozeberte je a kulicky smichejte a nasledne slozte... Muzu garantovat to ze ZADNE lozisko nebude fungovat.... Kazde lozisko ma kulicky s jinou presnosti, a tam hraje tak roli i setina milimetru....
A mimochodem hovori tam reditel turbodmychadel a ne pneumatik....
Jak to nasledne precizne vyvazis, kdyz uz jsi to cely zalisoval?
Kdyz se montuji rucne, a ve finale se zjisti nejaka nepresnost/netesnost, staci tu soucastku vymenit, u Continentalu asi pujde cele turbo do srotu.
2Autor: Jste si jisti "minimalizaci"? Zadny vyrobce do turba nedava zbytecne se pohybujici soucastky (neni divu, kdyz by musely zit v takovych otackach), nemela tam byt spis "miniaturizace"?
wolfe,přečti si kde píšeš,že...."V autě bych od tohoto výrobce součást motoru jako je trubo nechtěl"... Já o kvalitě Forda nic nepsal,zklidni svaly.Jinak o mé chápání neměj obavu,VUT_FSI_konsrt.aut a 30 let praxe,takže o mé chápání neměj péči.Na rozdíl od mnohých zde technice snad rozumím,to si neskromně myslím a vím, vašich VW-hjůnfaj-fiat-kija hádek se neuúčastním,nezajímají mne.Turba, konstrukce motorů,podvozky,brzdy atd.ano. Takže ještě jednou: hl.příčina havárií turba je vina uživatele vč. špatných olejů a dlouhých,přip.přešvihlých intervalů výměny.Je zcela jedno,kdo turbo vyráběl.Snad je to srozumitelné.Ještě je problém biopříměsi v naftě,které se při určitých otáčkách a režimu jízdy vytvářejí a usazují např.i na čepech pro natáčení lopatek v rozváděcí části kola na straně spalin a způsobují selhání regulace.
Hezký a klidný víkend. :-!
Nerozebiratelné turbo je pokus o vtip?Jak by se daly dovnitř oběžná kola s hřídelí,ložisko,rozváděcí lopatky..?Ať se dovzdělám.
O tomto Continental zázraku píšou jako o zalisovaném..., tedy usuzuji, že jakákoliv případná repase, či oprava je nemožná (a nežádoucí)...
Zatímco u mého Gerett truba je oprava možná, používají ho auta od Saabu, po Mitsu konče..., u tohohle si s tím jistý nejsem...
Je to můj názor, nemusí s tím někdo souhalsit. Já raději ten klasický, než tento strojově vyráběný mikro zázrak. To je celé...
Principielně proti Vašemu tvrzení nic nemám a dokonce s ním i souhlasím a budu se opakovat, když znovu napíšu, že jsem turbopositive a ten můj T-Jet považuji za fantastický, ale popsání tohoto zázraku ve mě důveru nevyvolalo... Stačí?
a co takhle ještě: stroj dokáže pracovat s mnohonásobnou přesností oproti člověku a nikdo neříká, že se to nevyvažuje průběžně. Takže se to může vyvážit předtím, než se to celé zalisuje.
Navíc existují i rozebíratelné lisované spoje aneb použití tepla a chladu a skrze tepelnou roztažnost (smrštivost) se to může opět rozebrat.
Přikláním se k názoru 6B6, že většina potíží s turby bývá "chybou obsluhy".
Přesto v dnešní době, (myslím tím DPF, downsizing + turba, biosložky v naftě, EGR a stále přísnější ekonormy) jsem se rozhodl celou situaci rozřešit na stará kolena tvrdohlavým držením velké benzínové atmosféry V8, z dob, kdy byl svět ještě v pořádku. Mám jí rád čím dál víc. ;-):-)