Provozní zisk vzrostl o téměř osm procent na 2,73 miliardy eur. Překonal tak očekávání analytiků, kteří jej v anketě agentury Reuters v průměru odhadovali na 2,65 miliardy eur.
Kde se bere ta poptavka po autech, ktere jsou cenou vyse? Asi USA a Cina, to staci na to, aby se firme darilo a hlavne vyplatila dividendu...opet by mohla byt €3.20.
Vzhldem k tomu, ze auto je cista spotreba a nulova investice, tak by mne zajimalo, jake segmenty nove bmw porizuji?
Zisk je nutny k preziti firmy. Zisk je treba prerozdelit a podstatnou cast vlozit do R&D. Podle me ma BMW velkou slabinu v kompaktech. To je treba urgentne resit. Dobrym prikladem necht je jim MB, ktery zacal na dulezitych trzich davat BMW na budku...
Hned nad tebou je duvod proc radost par let klesala. Lidem je to putna, sleduji prodejni uspechy.
Nicmene 7er a FL 3er ukazuji, ze Bmw na radosti z rizeni zamakalo a opet ukazuje zada zbytku D3.
Porsche taky živí Cayenny a Macany a ne 911ky... pokud Xka dovolí přežít zadokolkovým modelům a ty budou se pořád vyrábět, tak je to pro mně nutné zlo:)
Za pár let budem všichni jezdit v "elektryce":)