Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
2
/
22
Prohlédnout znovu
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
Dacia Dokker Van 1.5 DCI/66 kW: Tři plus tři
|
acz
Přístrojová deska nabízí v horní části velké prohlubně na dokumenty a další drobnosti
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Sedadlo spolujezdce dovoluje posun – to u některých konkurentů nedostanete
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Kvalitní plastový kryt podlahy vyjde příznivé dva tisíce korun
|
acz
Zvedák a tažné oko našly místo za levým podběhem
|
acz
Dacia Dokker
|
acz
Nákladový prostor pojme 3,3 m3
|
acz
Zkoušený turbodiesel 1.5 dCi/66 kW tvoří vrchol motorizací. Přesto obdržel cenovku 239 900 korun.
|
acz
Plynovou vzpěru nemají na rozdíl od Dokkeru mnohá osobní auta vyšších tříd
|
acz
Otvírání křídlových dveří do přímého úhlu tvoří standard
|
acz
Zadní pérování mají na starosti pružiny s velkým stoupáním
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší