Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Logan 1.5 dCi se prodává za 270.900,- Kč

Nabídku motorů řady Logan doplňuje nový turbodieselový motor 1.5 dCi se systémem přímého vstřikování common-rail druhé generace. Se spotřebou pouhých 4,7 litrů na 100 km v kombinovaném cyklu patří Logan 1,5 dCi k nejúspornějším vozům na trhu.
Zpět na článek
2. 4. 2006 12:44
neregistrovaný "mari"
2. 4. 2006 13:13
2. 4. 2006 13:25
neregistrovaný "mari"
2. 4. 2006 13:32
2. 4. 2006 14:06
neregistrovaný "mari"
2. 4. 2006 14:45
2. 4. 2006 13:12
2. 4. 2006 14:18
neregistrovaný "dCi"
2. 4. 2006 14:44
2. 4. 2006 14:19
neregistrovaný "Mirek"
2. 4. 2006 18:22
neregistrovaný "Mirek"
2. 4. 2006 23:17
neregistrovaný "Alessio"
3. 4. 2006 10:44
neregistrovaný "Mirek"
2. 4. 2006 16:34
neregistrovaný "dCi"
2. 4. 2006 18:28
neregistrovaný "Mirek"
3. 4. 2006 12:56
neregistrovaný "dCi"
2. 4. 2006 20:09
neregistrovaný "ho"
2. 4. 2006 20:42
neregistrovaný "Rider"
4. 4. 2006 20:41
neregistrovaný "meky"
2. 4. 2006 23:52
neregistrovaný "japlecz"
3. 4. 2006 09:10
neregistrovaný "qqq"
3. 4. 2006 09:13
neregistrovaný "Bedrich"
3. 4. 2006 09:52
neregistrovaný "qqq"
3. 4. 2006 14:57
neregistrovaný "rasto"
3. 4. 2006 22:24
neregistrovaný "ZZ"
4. 4. 2006 05:02
neregistrovaný "rasto"
4. 4. 2006 15:10
neregistrovaný "ZZ"
4. 4. 2006 15:49
neregistrovaný "rasto"
4. 4. 2006 15:55
neregistrovaný "ZZ"
4. 4. 2006 16:36
neregistrovaný "rasto"
4. 4. 2006 21:30
neregistrovaný "ZZ"
4. 4. 2006 19:14
neregistrovaný "ondra"
neregistrovaný "mari"
2. 4. 2006 12:44
ouvej ouvej
to je teda cena :no: tak to teda pečlivě zvaž... Tady už ropák nebude o úspoře ;-) navíc: Logan diesel- to nezní zrovna jako bič na baby
Rozbalit vlákno
5
2. 4. 2006 13:13
Re: ouvej ouvej
Klid... tohle snad má jiný určení...
neregistrovaný "mari"
2. 4. 2006 13:25
Re: ouvej ouvej
předpokládal bych, že určení má být úspora... Jenom jaksi ten rozdíl proti pořizovací ceně v benzínu... Musel bys najet ročně tak sto táců ;-) A to u majitele Logana asi bude velká vzácnost :-)
2. 4. 2006 13:32
Re: ouvej ouvej
Já myslím, že cena 270 je výborná... Logan se chytil a není důvot podhodnocovat jeho cenu... vždyť ta nafta, to je tu frčák. Oni k Loganu postupně přechází i zákazníci, kteří byli dříve skeptičtí... a ti to rádi zaplatí. Renault zaválel. P.S. Ty neznáš cenu "kanystrový" nafty v Česku... ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 4. 2006 14:06
Re: ouvej ouvej
Kanystrová nafta: v to případě to bude pro majitele ještě dražší... :-) Komón rajdy to moc nemají rády...
2. 4. 2006 14:45
Re: ouvej ouvej
Oni i ony si poraděj :-)
2. 4. 2006 13:12
KAROLINA
Brácho, je to pořád dokola... jak vidíš Logana, máš rudo před očima. Jenže... vykloň se z balkónu... tam je pravda o tobě. A v reakcích na Logana. Takže věta zásadní - neposuzuj auta podle 911ti vočí... To je jako bys svou holku postavil vedle Karolíny Kurkové... no, ono, nakonec, mrkni na sebe do zrcadla, tak co bys taky moh jinýho ulovit... Věta další - nenech se klamat tělem Logana. Když se do něho posadíš, spadnou ti veškerý zbytky tvýho sebevědomí do kalhot. Garantuju ti, že Logan je desetkrát uvnitř hezčí, než ta tvoje šunka z pátý ruky... Rozumíš... Renault ví, co má udělat... To jen ty se po nocích zaklínáš, že jentaktak a koupil sis tu 911ku. Já vím... celej tvůj život je jentaktak. Měl bys tedy vědět, že jsou tu i takoví, co si nehrajou na Nuvolariho, co vezmou 250 tyček a koupí si Logana... a tyhle moc cením. To jsou lidi s rozumem. Nemysli si, že když si koupíš stopětaosmdesátky goodrich... že postoupíš na společenském žebříčku o dvě příčky vějš... po schodech nahoru, brácho, choděj jiní... tam šíře gum nehraje roli... P.S. Ber Logana... má rozhodně větší cenu, než to tvoje... zkus se zejtra zeptat v bazaru, za kolik by tě koupili... i stěma goodrich.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dCi"
2. 4. 2006 14:18
Re: KAROLINA
:yes: Jak si lámu zuby na Passatu, s Loganem jsme zajedno. Ani v tom není můj benevolentnější přístup ke kosočtvercům (jsme chlapi, no ne?). Kdyby Logana vymysleli vlci, stále bych smekal. Logan je jednoduše správné auto na správném místě a především ve správnou dobu. :yes:
2. 4. 2006 14:44
Re: KAROLINA
Jo, souhlas :yes:
neregistrovaný "Mirek"
2. 4. 2006 14:19
frčák a tyčky
To je slovník, frčák a tyčky...
Jestli dokážeš říct o interiéru Loganu, že je pěkný, nemám k tomu víc co dodat. To už je v tom případě hezký úplně všechno, i Logan sám. Já vím, že u tohohle auta nejde o to, jak vypadá, ale kompromisy nikdy nevedou ke kráse a jediné, co u něj stojí za zmínku, je poměr užitný hodnoty a ceny. Pro lidi, kterým nezáleží na tom, že ta vysoká nevzhledná krabice s dodávkovým interiérem a technikou předchozího Clia, vypadá tak jak vypadá. Na začátku to někdo napsal - logan diesel. Slyšíš to tam? Jinak GTIho komentáře už mě nebaví, je to pořád ta samá nuda, pochválí a zastane se snad úplně všeho. Sorry, já nekoukám jen na tu užitnou hodnotu a auto se mi musí líbit. Nikdo, ani GTI, mě nepřesvědčí, že Logan je hezký auto. Že ty se za ním na ulici otáčíš, jako já za šestkovým bavorem, viď?
Rozbalit vlákno
8
2. 4. 2006 14:44
Re: frčák a tyčky
Jak tě může napadnout v případě Logana BMW6?... to je mi záhadou... vlastně není... nahoře píšu - neposuzuj Logana kriteriem 911ti vočí. Buď taktéž pozitívní... jaké auto se ti tedy líbí... v segmentu "pět dobrejch vejplat"? P.S.
neregistrovaný "Mirek"
2. 4. 2006 18:22
Re: frčák a tyčky
Ty mi nerozumíš, já s tou šestkou jen tak plácnul, napadla mě jako auto, za kterým se otočím. Za pět dobrejch vejplat? Asi žádný. Ale přihodím-li ty výplaty ještě dvě nebo tři, už to se dá mluvit o designu. Já fakt nevím, nikdy jsem o tom takhle nepřemýšlel, ale Logan je pro mě každopádně best of hnus, i kdyby stál sto tisíc. Když upustím od toho, jak vypadá (já mám ale cit pro krásu a na auta koukat budu VŽDYCKY), nabízí za tu cenu určitě dost prostoru a já nevím čeho všeho ještě, to ano. A pořád je to nový auto. Já se ale na auta prostě i rád dívám a u Loganu mi to nejde. Rodiče jezdí Meganem sedan, ten stojí v základu o kilo víc a dívat se na něj rozhodně dá. Sestra měla Thalii, než jí to ukradli. Měli jsme spolu na to téma taky vášnivý rozhovor, zadeček opravdu k pohledání. Logan, Thalia a Rhodius (jo a Fabia sedan a určitě ještě pár dalších aut), ne, prostě říkám ne.
2. 4. 2006 19:00
Re: frčák a tyčky
Logan těží z velkého vnitřného prostoru... nedávno tu proběhl odkaz na Logana v závodní verzi... a bylo to moc pěkné... Ten steppe je také povedený. Uznám, že základ asi neskončí mezi autoikonama, ale plní originálně svůj účel... to je cenné... v této době napodobenin.
neregistrovaný "Alessio"
2. 4. 2006 23:17
Re: frčák a tyčky
Zadeček k pohledání? Dáš mi její číslo? >:D PS:Thalia je dobré auto, cena/výkon super!
neregistrovaný "Mirek"
3. 4. 2006 10:44
Re: frčák a tyčky
Myslel jsem zadeček Thalie >:D Sestra je bohužel na holky.. Vážně.
neregistrovaný "dCi"
2. 4. 2006 16:34
Re: frčák a tyčky
Čudlíky a madla jsou možná opravdu z předchozího Clia, nicméně technologicky mnohem více vypovídající podvozek vychází z Clia současného (dále Modus, Micra, Note, apod.). To se mi zas jako nějaký technický megaprůser nepřijde.
neregistrovaný "Mirek"
2. 4. 2006 18:28
Re: frčák a tyčky
Souhlasím. Nevěděl jsem, že má podvozek souč. Clia, to jako fakt? Ale vážně jsem někde četl, že je Logan "prošpikován" technikou předch. generace Clia, tak tam toho z něj bude asi víc, než pár páček, ne? Ale co, vždyť je to jedno, tobě určitě už stojí v garáži a nemůžeš si ho vynachválit, viď ;-)
neregistrovaný "dCi"
3. 4. 2006 12:56
Re: frčák a tyčky
Z čeho usuzuješ, že mi Logan stojí v garáží a nemohu si ho vynachválit? Když napíšu, že Aston Martin DB7 je super, tak z toho také usoudíš, že jsem jeho majitelem? ;-\
neregistrovaný "ho"
2. 4. 2006 20:09
bez titulku
Levny auto se skvelym motorem? Sem s nim
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rider"
2. 4. 2006 20:42
bez titulku
No myslím si, že nějak s tím dieselem zaspali. No 1,5 a 50kw, tak to není žádný zázrak a to že to má common-rail druhé generace, tak to nespraví. Na trhu jsou lepší ropáci. Uvedu jen jednoho. Fiat Grande punto, objem 1,3 a výkon 66kw, točák 200NM, top speed 175, zrychlení 11,9 a spotřebu 4,6 litru. Je tu i slabší 55kw verze s maximalkou 165, točakem 190NM, zrychlenim 13,6 a spotřebou 4,7litru. To jsou motory. Malé čtyřventilové čtyřválce s nadprůměrnou dynamikou. Navíc spadají do druhé nejnižší třídy povinného ručení. Takže 1,5dci je někde o dva roky pozadu, nebo ještě dál. Nekoupil bych si auto téměř za 300 000 s takovým ropákem. Logan 1,4 benzín je OK. Ale toto, ani levný, ani rychlý, no nevím. Dynamika nic moc. 15 sekund do stovky, tak to není pro mne. Můj limit je 13,5 sekund z nuly na stovku. Neříkají mi nic auta, které jsou línější. A to nejsem až tak náročný. Prostě tento motor tam neměli dávat, navic cenový i výkonový rozdíl od stávajíci 1,4benzín je docela propastný. Tohle auto v této motorizaci jde mimo mne. Toť můj názor. Když už diesel, tak kvalitní. Na trhu jich je dost a logan to pro mne není. Dle mého je to krok vedle. Jsem zvědav, kolik Loganů ropáků uvidím. ;-) :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "meky"
4. 4. 2006 20:41
Re: bez titulku
Ty manták, ropáci sa kupujú kvôli pohodovej a pružnej jazde, nie kvôli zrýchleniu z 0 na 100kmh! Druhá vec je, že toto je základný motor!!! Z 1,5DCi dostaneš hodne viac než 66kw ako momentálne z multijetu, tak nepičuj! Vozil som sa na oboch a viem, že multijet je lepší. Ale reálne aj viac žerie, vieš, somárik??? :no:
neregistrovaný "japlecz"
2. 4. 2006 23:52
no celkem bajo
nevim co tu porad pisete, ze je to drahy.... me to tak vubec neprijde. staci si porovnat ceny s benzinovou verzi ve stejne vybave... pisou, ze to ma dva pytle, abs a posilovac... nacpete si to do toho benzinu a zas tak velkej rozdil vam to neda....
LOGANU zdar:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "qqq"
3. 4. 2006 09:10
bez titulku
Já fakt nevim, co všechny na tom Loganu tak žere, vždyť je to paráda. Ráno, když jdu k autu, se nemusím klepat, jestli tam ještě stojí, protože tyhle fára se prostě nekradou. Nemusím mít obavy, že nenastartuju, protože kde nic není, nic se nepose**. Nemusím taktizovat, jestli v autě pojedeme dva nebo pět lidí, po cestě z nákupu můžu v klidu ještě někde nabrat kus nábytku... Jede to celkem slušně - při dodržování rychlostních limitů nejsem žádná brzda provozu, světla svítí, stěrače stírají. Leasing stojí pár kaček - v pohodě jsme ho paltili, i když byla manželka na mateřské. Záruka 3 roky.... Pro roční nájezd 10.000 km takovýhle auto hohatě stačí. A když nezrezivěl na prach 16 let starej favorit, co jsme měli předtím, tak mě zase až tak moc netrápí ani ta absence pozinku.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Bedrich"
3. 4. 2006 09:13
Re: bez titulku
Proc myslis, ze se Logany nekradou? Sak pockej, az v Rumunsku a na Ukrajine jeste trochu vzroste poptavka :-).
Sice obecne proti Loganu nic nemam, ale sam bych si nekoupil auto, ktery by mi kazdy rano pri pohledu na palubovku pripominalo, jak jsem za 270000 pekne usetril...
neregistrovaný "qqq"
3. 4. 2006 09:52
Re: bez titulku
já ho kupoval za 200.000, za 270.000 bych do něj nešel...
neregistrovaný "rasto"
3. 4. 2006 14:57
Re: bez titulku
suhlasim s tvojim nazorom na auto ako na spotrebnu vec, aj ked niektori to nevedia celkom pochopit a auto maju na to, aby sa ukazovali pred susedom. auto je na to, aby ta doviezlo tam kam chces. kazdy nemoze mat "medveda" tak kupuje to, na co ma. uroven cloveka sa nehodnoti podla auta, ci este stale ano???
neregistrovaný "ZZ"
3. 4. 2006 22:24
Re: bez titulku
No jo, ale někdo auto bere trochu jinak, než jen jako třeba pračku. A my, kterým koluje v žilách natural nebo ropa, to vidíme holt jinak. ;-) Ovšem je jasné, že někdo má auto jako spotřebku. Já se zase neukájím pohledem na pračku nebo žehličku. Bohatě mi stačí, že mi vypere posrávačky :-) Každý má jiný žebříček priorit a každý nechť je zodpovědný sám za svá rozhodnutí. Ovšem kupovat si auto podle souseda :no:
neregistrovaný "rasto"
4. 4. 2006 05:02
Re: bez titulku
mi nehovor, ze si o tom este nepocul alebo nevidel, ze sused si kupil to iste auto, ale v inej farbe, lebo si si ho kupil aj ty. v nasich koncinach to tak byvalo, ci to este funguje teraz neviem, ale myslenie niektorich ludi sa podstatne nezmenilo a rozhoduju sa na zaklade toho, co ma sused a nie podla svojho rozumu. to som chcel tym povedat.
a auto ako spotrebny tovar, ano, je to spotrebny tovar, aj ked ten cayman sa radi inde ale to bolo myslene na auta nizsej cenovej kategorie, ktore skutocne mozes po case vymenit a nebudes nad tym rozmyslat. teda verim, ze to tak raz bude aj u nas, ze si to auto bude moct dovolit naozaj vacsina ludi a nebudu na to pozerat ako na neviem aky majetok. fakt v toto verim.
neregistrovaný "ZZ"
4. 4. 2006 15:10
Re: bez titulku
:-) Jo, jasně, že jsou lidé bez názoru a ti si kupují auta, co mají jiní. Já tomu ale dávám palec dolů. A podlě mě si auta lidé nekupují. Na to vem jed >:-[] :-) A i levná auta mohou dávat stejné zážitky a pocity jako ta drahá. Já bych to tak ostře nerozděloval. Auto pro mě bude, doufám, vždycky něco víc, než jen ten spotřebák ;-) A je jedno, jestli to bude dvoudveřák nebo kombík...
neregistrovaný "rasto"
4. 4. 2006 15:49
Re: bez titulku
suhlasim vo vsetkom, len sa asi nerozumieme celkom. auto by malo byt dostupne pre kazdeho. taka je doba, je to pomaly nevyhnutnost. len ide o to, ze na obycajne auto clovek musi vela pracovat, preto ma potom k nemu vztah ako k velkemu majetku. myslel som, ze sa zmeni ekonomicka situacia a vymena auta bude pre ludi dostupnejsia. pocity, samozrejme, ze kazde auto ti dava pocity. niektore dobre a niektore aj tie zle, lebo s nim svojim sposobom zijes. mas ho rad, mas k nemu vztah. a ver, ze su aj taki, ktori prave tieto pocity nemaju. pekny den.
neregistrovaný "ZZ"
4. 4. 2006 15:55
Re: bez titulku
Však jasné, že jsou i takoví lidé. Já třeba takový pocit nezažívám, když míjím v koupelně pračku :-) Na své auto ale pokaždé s radostí pohledím :yes: Ekonomická situace je druhá věc... s pořízením auta však krutě spojená. Tady svítí slnko. Máš taky pěkný den? Resp. pěkné ráno ;-)
neregistrovaný "rasto"
4. 4. 2006 16:36
Re: bez titulku
trochu prsi ale inac sa to da. zima uz odisla, vlastne ani nebola, iba raz snezilo, co mne vyhovuje. kazde rano mam pekne, len si ho treba vediet spravit .. >:D . nech sa vam vsetkym dari. >:D
neregistrovaný "ZZ"
4. 4. 2006 21:30
Re: bez titulku
;-)
neregistrovaný "ondra"
4. 4. 2006 19:14
Srovnání
Prostě to nevychází, rozdíl ceny stejně vybavených aut 74000, to se nesrovná ani za 4 roky při najetí 30000 km ročně. Ekonomicky ani dynamicky není pro dCi nejmenší důvod.
Rozbalit vlákno
0