Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan 1.5 dCi se prodává za 270.900,- Kč

Ondřej Láník
Diskuze (34)
Nabídku motorů řady Logan doplňuje nový turbodieselový motor 1.5 dCi se systémem přímého vstřikování common-rail druhé generace. Se spotřebou pouhých 4,7 litrů na 100 km v kombinovaném cyklu patří Logan 1,5 dCi k nejúspornějším vozům na trhu.

Nabídku motorů řady Logan doplňuje nový turbodieselový motor 1.5 dCi se systémem přímého vstřikování common-rail druhé generace. Se spotřebou pouhých 4,7 litrů na 100 km v kombinovaném cyklu patří Logan 1,5 dCi k nejúspornějším vozům na trhu. Logan 1,5 dCi je k mání již od 270 900,- Kč včetně DPH (verze Ambiance), přičemž nabízí jedinečný poměr mezi cenou a užitnými vlastnostmi. Na českém trhu se tento model prodává od 1. dubna 2006.

Logan s motorem 1.5 dCi, který pochází z portfolia agregátů skupiny Renault. Jeho nízká spotřeba (4,7 litru na 100 km) a nízká hladina emisí (125 g CO2 / km) staví tuto verzi do velmi příznivé pozice na trhu, kde hravě konkuruje většině vozů se vznětovým motorem přinejmenším v disciplíně nabízená hodnota za vynaložené peníze.

Pro kompaktní motor řady K9K je typická jeho nízká hmotnost (127 kg v pohotovostním režimu). Motor je přeplňovaný výfukovým turbodmychadlem. Maximálního točivého momentu 160 Nm je dosahováno již při otáčkách 1700 ot./min, přičemž 85 % je k dispozici v pásmu 1500 až 3500 ot./min.

Výkon motoru 50 kW přenáší mechanická pětistupňová převodovka (JH3), která je odvozená z benzínových verzí a která je bezúdržbová celou dobu životnosti. Logan s motorem 1.5 dCi zrychlí z klidu na 100 km/h za 15 sekund. Nízká spotřeba a nádrž o objemu 50 litrů umožňuje dojezd více než 1000 km. Pravidelné prohlídky vozu jsou výrobcem stanoveny každých 20 000 km.

Logan 1,5 dCi je k dispozici ve verzi Ambiance nebo Lauréate za cenu začínající na částce 270.900,-Kč. Součástí sériové výbavy obou verzí je posilovač řízení a bohatá bezpečnostní výbava (ABS, dva airbagy, tříbodové bezpečnostní pásy na zadních sedadlech, nastavitelné hlavové opěrky na zadních sedadlech, atd.). Na Logan 1,5 dCi je samozřejmě poskytována tříletá záruka nebo záruka pokrývající 100 000 kilometrů.

Zážehové Logany se slevou až 24.000,-Kč

Zatímco vznětová Dacia je zbrusu novou nabídkou českých dealerů, základní Logan je nabízen se slevou 10 tisíc korun a prodáván za 189.900,-Kč, druhý nejlevnější model Ambiance zlevnil o 20 tisíc - je prodáván za 196.900,-Kč - což zmenšilo vzájemný rozdíl cen na pouhých sedm tisíc.

Ve výbavě druhé nejlevnější Dacie, v ceně pod dvě stě tisíc, jsou již nárazníky v barvě karoserie, centrální zamykání, airbag řidiče, tónovaná skla a přístup k příplatkovým výbavám, které pro základní provedení nelze vůbec objednat: ABS za 16 tisíc, posilovač řízení za 10 tisíc, autorádio s kazetovým přehrávačem za 10 tisíc.

Nejlépe vybavený Laureate je nabízen se slevou 24 tisíc korun a dostává se tak na ceny původní výbavy Ambiance. Uvedené ceny platí pro motor 1,4 l o výkonu 55 kW, který uděluje Dacii zrychlení z 0 na 100 km/h za 13 s a kombinovaná spotřeba činí dle údaje výrobce 6,8 l/100 km.

Ceník (bez slev) naleznete na stránkách Dacie, testy obou motorizací v magazínu. Nabídka platí do vyprodání zásob.

Ondřej Láník
Diskuze (34)
2. 4. 2006 19:00
Re: frčák a tyčky
Logan těží z velkého vnitřného prostoru... nedávno tu proběhl odkaz na Logana v závodní verzi... a bylo to moc pěkné... Ten steppe je také povedený. Uznám, že základ asi neskončí mezi autoikonama, ale plní originálně svůj účel... to je cenné... v této době napodobenin.
2. 4. 2006 14:45
Re: ouvej ouvej
Oni i ony si poraděj :-)
2. 4. 2006 14:44
Re: KAROLINA
Jo, souhlas :yes:
2. 4. 2006 14:44
Re: frčák a tyčky
Jak tě může napadnout v případě Logana BMW6?... to je mi záhadou... vlastně není... nahoře píšu - neposuzuj Logana kriteriem 911ti vočí. Buď taktéž pozitívní... jaké auto se ti tedy líbí... v segmentu "pět dobrejch vejplat"? P.S.
2. 4. 2006 13:32
Re: ouvej ouvej
Já myslím, že cena 270 je výborná... Logan se chytil a není důvot podhodnocovat jeho cenu... vždyť ta nafta, to je tu frčák. Oni k Loganu postupně přechází i zákazníci, kteří byli dříve skeptičtí... a ti to rádi zaplatí. Renault zaválel. P.S. Ty neznáš cenu "kanystrový" nafty v Česku... ;-)