DAF XF 440: Jedenáct litrů
12
/
18
Prohlédnout znovu
DAF XF 440: Jedenáct litrů
DAF XF 440: Jedenáct litrů
|
acz
V nejprudším stoupání tzv. Votičáku jsme s nejsilnější verzí jedenáctilitru klesli na devítku a pod 50 km/h
|
acz
Celkovou hmotnost soupravy nám odhalilo zatížení jednotlivých náprav
|
acz
V kopcovité trase s polovinou jízdy po dálnici jsme dosáhli slušné průměrné rychlosti 64,4 km/h
|
acz
V menu palubního počítače jsme našli údaje o zanesení filtru pevných částic
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Tahač XF byl plně vybavený adaptivním tempomatem, hlídáním jízdního pruhu a systémem automatického brzdění AEBS
|
acz
Volič automatizované převodovky AS-Tronic a motorové brzdy měl příjemný tvar
|
acz
DAF
|
acz
Pohodlná pozice za volantem je základ soustředění na jízdu
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Příplatkový noční zámek najde uplatnění zejména ve střední a východní Evropě
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu