Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Datsun za 60 tisíc bude sdílet s Ladou pouze platformu

Jak bude vypadat nový levný Datsun? V tisku se nedávno objevily počítačové retuše Lady Granta s novým logem znovuvzkříšené značky.
Zpět na článek
29. 12. 2012 13:02
29. 12. 2012 13:44
29. 12. 2012 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
29. 12. 2012 10:43
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
29. 12. 2012 11:28
Re: Nesmyslná cena jiz v nadpisu
Se chová jako novinář, uvádí nepřesnosti (co neví, to domyslí) a píše to, co lidi budou číst... >:D
Koho zajímá pravda, tu dnes už chce číst málokdo...
29. 12. 2012 13:54
Re: Nesmyslná cena jiz v nadpisu
Nejhorší na tom je fakt, že tyto bláboly jen ten, kdo je trochu v obraze. U redaktorů Auto.cz mám pocit, že ani primárně nejde o to zaujmout za každou cenu, ale spíš o neschopnost.
29. 12. 2012 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
29. 12. 2012 13:02
Ostuda
Když se řekne Datsun, vybavím si jedny z nejlepší aut, které kdy japonci vyrobili. A oni chtějí jméno, které v minulosti nesly legendy jako Skyline, 240K GT nebo 240Z použít pro low-end??! 8-s :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
29. 12. 2012 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2012 13:28
Rapid uz prepadak i oficialne?
Viem, ze to trochu patri inde, ale tento clanok ma prekvapil...uz oficialne sa hovori o Rapidu ako o prepadaku [odkaz] kto by sa divil >:D
Rozbalit vlákno
10
29. 12. 2012 13:49
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
Nediv se, za tu cenu prostě je ;-) btw příště to napiš jako OT.
Avatar - petrumr
29. 12. 2012 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2012 19:51
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
Pokud to rika sama Skoda auto.. tak je asi celkem jedno od kdy se prodava. Myslim ze ani CityGo nemelo tak spatne vysledky vuci jejich planu. S tim ze snizili naklady na servisovani aut o X procent, nevim kolik presne, jim to moc nepomaha. Automobilky cekaji dalsi pruser na kontinentu, tak to je, a u Skody je to momentalne Rapid, kdy vyroba prevysuje poptavku a jak jiste vis to ekonomicky vyhodny opravdu neni. Obzvlast drzet auta "na dvorku"...
Avatar - twistedTSD
30. 12. 2012 13:11
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
Škoda auto neříká nic.
Avatar - 3_diamanty
29. 12. 2012 20:44
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
vitaj :-)

rapid neprekvapil...... malo muziky za vela penazi..... klasicky koncern - navyse motoricky opat na chvoste v triede ;-)
Avatar - 4hill
30. 12. 2012 12:34
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
Zvláštní..pokud se jedná o Korejce tak do nekonečna omýláš že se teprve rozjíždí ale u Rapida víš od začátku že je to jasný propadák...Kdyby ses dokázal oprostit od tvé nenávisti k určitým značkám tak by to možná dalo občas smysl.. :no:
Avatar - twistedTSD
30. 12. 2012 13:13
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
Rapid se přece teprve rozjíždí, ne?
29. 12. 2012 21:23
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
Koukám, že máš dáreček na vánoce -. dost ubohý, ale co se od tebe a tobě podobných dá čekat.

Psát o propadáku po čtyřech měsících výroby může jenom bulvár, nicméně vidím, že zakomplexovaným jedincům, jako seš ty a tobě podobní (Topper) to udělalo neskutečnou radost.

Jestli budeš mít tu odvahu sem ještě nějakej ten měsíc psát, tak já mám setsakra dobrou paměť a připomenu ti to stejně , jako tvé další bláboly.
29. 12. 2012 22:09
Re: Rapid uz prepadak i oficialne?
A o akych mojich blaboloch mluvis? Mozes mi ich pripomenut? Ja sa netesim zo ziadneho neuspechu akejkolvek znacky, ale Skoda (mimochodom oktavia bola vzdy u mna jednym z favoritov kupy) si musi uvedomit, ze ludia uz zacinaju rozmyslat a pocitat.
30. 12. 2012 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2012 19:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
38
29. 12. 2012 21:27
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Člověče, nebyl jsme tady sám, kdo ti so tady psal - kašli na Sleepera a napiš svůj názor (včetně odkazu). Takhle mám pocit, že trpíš nějakým komplexem z novinářů. JKa píšou a co písšou každej normální člověk ví a umí si to přebrat. Tvoje neustálé upozorňování na jejich chyby tady už začíná být stejně pitoumoučké, jako jejich povrchnost a lajdáctví....

Stačilo napsat to, co jsi napsal v 10:43.

Mohu tě obezpečit, že dragoun tě má těžce na háku, dost bych se divil, kdyby něco opravoval a zítra to bude stejně jedno......
29. 12. 2012 22:23
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Ty mas dnes nejaky zly den ;-)
30. 12. 2012 07:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 10:26
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Pane G., ani se nedivím, že Vám nejen autor, ale ani ostatní nereagují , kritizovat umí každý ....myslím, že Vy spekulujete víc než samotný autor,který zde správně uvádí zdroj ze kterého čerpal, máte nějak svá tvrzení podložena? Schválně jak byste se se zadaným tématem (zdroj: [odkaz] ) popral Vy?
30. 12. 2012 10:43
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
A ještě dodatek: Kalina a Granta je prakticky jedno a totéž auto, liší se pouze vzhledem. A o Kalině 2 (2192 a 2194) ([odkaz] jste už slyšel?
30. 12. 2012 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 12:20
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Kalina 2 není druhá generace, ale stále pouze modernizovaná Kalina, stejně jako Granta. Nepleťte si, prosím, pojmy "nová generace" a Vámi zmíněný "restyling", což je vpodstatě totéž co "facelift". Je třeba vnímat rozdíly. O ceně z Kaliny 2 (nebo Granty, technicky je to opravdu jedno) vzešlého Datsunu tu můžeme spekulovat dlouhé hodiny a hodiny. Autor se opírá o zdroj a citace, Vy, pane G., o ceně vyloženě spekulujete bez uvedení zdroje. Nabádáte tu autora článku, aby nesmysl opravil (a dokonce mu vlastně v diskusi nepřímo vyhrožujete), přitom sám nevíte jak ji má opravit. Trochu zvláštní přístup. Znalosti evidentně máte, ale neumíte je prodat, urážkami mnoho nedosáhnete. Stačí se podívat na pár Vašich posledních příspěvků v kartě uživatele a člověk si o Vás a Vašem chování obrázek udělá sám.
30. 12. 2012 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 13:44
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Na mé příspěvky ano. Evidentně ne ke všem se tu ale chováte tak zdvořile. Včetně píšících autorů. Stačí si projít pár Vašich reakcí v posledních článcích - nerozpakujete se urážet přezdívky autorů i názory diskutérů. Lezete tu na nervy většině diskutujících. Doplnit informace v článku lze, stejně jako upozornit na chybu, od toho tady ty diskuse jsou a neomylný není nikdo. Nebo Vy snad ano? Ale vy se tu snižujete k nadávkám, dokonce i celé redakce. To je Váš zásadní problém, projev, který postrádá úroveň. Pokud se takto chcete chovat i nadále, prosím. Pak se ale nedivím všem, kteří se starají o obsah auto.cz, že na Vaše příspěvky dosud nereagovali.... Slušnost je dle mého skromného názoru základ.
30. 12. 2012 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 15:50
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Aroganci hledejte u zdejších redaktorů a ne u Gilgita. Asi jste nečetl rekce zdejších redaktorů na diskusi a neochotu opravovat ty svoje bláboly. Gilgit je na ně docela slušnej. Z druhé strany je to často mnohem drsnější.
30. 12. 2012 15:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 13:10
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Dobře, já chápu slovo "restyling" ekvivalentem slova "facelift", tedy částečně česky jako "vzhledovou modernizaci" či "úpravy vzhledu". Tomu, co Vy nazýváte "restylingem", já říkám "technická modernizace." Nová generace je pak auto, které sice může vycházet z předchozího (platforma, motory), ale jinak na něj nejde použít žádný karosářský díl z předchozího modelu. Tedy, minimálně například rozsáhlou evoluci, jakou byla Felicia oproti Favoritu - mám pochopitelně na mysli moderní auta tohoto názvu :-) O zcela nových autech pak samozřejmě nemluvě, tam je to jasné. Marketingové věci do toho, prosím, nemíchejte. Člověk s alespoň základními vědomostmi o autech dokáže rozlišit marketingové žvásty od toho, co vidí, byť třeba jen na fotce.
30. 12. 2012 13:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 12:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 12:55
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Ano, pane G., stále spekulujete minimálně stejně jako autor, cenu neznáte, jen odhadujete. Za citaci děkuji, byť jste nedodal link. Jako člověk v automobilovém průmyslu evidentně znalý byste měl vědět, že výrobní cena levného modelu se pohybuje někde na 50 až 55 % ceny prodejní (platilo to už v případě Favoritu a platí to stále, u dražších značek s vysokými maržemi je to ještě méně). O tom, zda a kde Lada (či Datsun, prostě aliance Renault-Nissan, abychom se do toho nezamotali) hodlá prodávat nový model a kde jej hodlá vyrábět. tady můžeme vést diskusi několik dní v kuse. Byla by automobilka cvok, kdyby jej prodávala za nákupní ceny? Opět můžeme polemizovat. V Indii je určitě levnější pracovní síla i než v Rusku, cenu i té "pseudokaliny" by tak mohla spadnout ještě dolů. Jak bude auto vypadat? Automotive News uvádějí, že to budou celkem tři modely, může tam být konkurent Nano s jiným základem a nemusí. Stačí skutečně použít platformu Kaliny s rozvorem 2,49 m a postavit na ní krabici "v každém rohu kolo" s co nejmenšími náklady...A jsme doma...
30. 12. 2012 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 14:08
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Urážím? No alespoň vidíte, jak se může cítit autor tohoto článku. Víte, máte znalosti a evidentně i kontakty (se kterými se chlubíte téměř v každém příspěvku ve stylu "já jsem někdo víc"), ale slušnost je to co Vám chybí.
Píšete, že "Myslím si, ze tech pár ctenáru, které toto téma doopravdy zajímá, se z mých diskusních príspevku pod tímto tématem mohlo dovedet neco nového. " tak proč je nenapíšete hned, ale napřed kritizujete a dštíte síru. Místo toho aby jste autora doplnil, ho hodláte zesměšnit a to opravdu nepovažuji za slušné. Je vidět, že Vám nejde o kvalitní diskusi (kterou dejme tomu teď vedeme), ale spíš o výhrůžky a osočování. Kdybyste věci, které jsou v této diskusi, uvedl hned na začátku, mohla komunikace vést úplně někam jinam. A možná kdybyste autora slušně požádal o doplnění či úpravu bez zbytečné arogance, která čiší téměř z každého Vašeho příspěvku, tak by jste se pak jeho reakce dočkal.
30. 12. 2012 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 14:27
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
A opravdu si myslíte, že když budete urážet a zesměšňovat, že na Vás autoři budou reagovat? Myslím, že tímto přístupem je spíš odradíte.
30. 12. 2012 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 15:29
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Pokud nerozeznáváte "slušně" nebo "neslušně", tak to je Váš problém, ovšem nedivte se, že nikdo nereaguje. Hned v prvním příspěvku z Vás čiší arogance přímo neuvěřitelná, už jen oslovení "Pane spící Dragoune" by mne, být autorem, urazilo. Vaše kritika je cílená a mně se prostě nelíbí. Pokud Vás články na auto.cz tak pohoršují, proč je čtete, skoro to zní, že jsou pod Vaši úroveň, ale proč si na někom nezchladit žáhu, že? Evidentně jste ani trochu nepochopil, o čem tady píšu.
30. 12. 2012 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 16:14
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Dobré odpoledne, Sleduji, jak se tady rozmohla diskuse. Gilgite, ironizaci mého pseudonymu si, prosím, nechte od cesty, to je právě tím důvodem, proč jsem dosud na Vaše příspěvky nereagoval. Mně to zní v psané formě skutečně jako zesměšňování. Rád bych, aby naše internetová komunikace měla určitou úroveň. Pak se můžeme dostat k dalším tématům třeba v soukromých zprávách - ty jste již koneckonců použil.
30. 12. 2012 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 17:09
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Domníval jsem se, Gilgite, že ironizací mého pseudonymu se snažíte naznačit cosi o tom, že při psaní spím. K Voltu a Ampeře - vynechal jsem Volt záměrně, nikoli z neznalosti nebo proto, že bych chtěl čtenáře mystifikovat. Oni ti vítězové jsou totiž tři: kromě Chevroletu Volt a Opelu Ampera ještě Vauxhall Ampera ([odkaz] Holden Volt sem tahat skutečně nebudu. Vybral jsem pouze Opel, protože značku Vauxhall znají pouze zasvěcenci a Chevrolet je americká firma (kořeny pomíjím). V České republice navíc má pořád punc přeznačkovaného Daewoo, ať se marketingové oddělení dovozce snaží sebevíc. Opel je prostě "nejevropštější", jinak triumf neupírám ani jedné z variant. Mimochodem, v článku jo volbě COTY sem opravil faktickou chybu, ale v počtu porotců a zemí... Budu-li někdy dělat seznam všech vítězů COTY, určitě se tam objeví celá trojice (Holden ne :-)
30. 12. 2012 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 17:46
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Nebojte, ohledně mého pseudonymu nejste první rýpal, ale prostě mi to vadí. Ano, máte pravdu s tím, že nebýt Chevroletu, nevznikla by Ampera, vývoj probíhal kompletně v USA a vyrábí se v Hamtramcku, že. Čekal jsem, že budete narážet na to, že Chevy Volt se od Ampery liší více než její dvojče s logem Vauxhallu. Ale technicky jsou obě auta naprosto stejná. Mně to přijde tak, že Chevy Volt byl zvolen evropským Automobilem roku jen a jen proto, že je "rodičem" Ampery. Loni v létě proběhly médii zprávy, že by se Chevy mohl prodávat i v Evropě stejně jako Opel na kontinentu a Vauxhall v Británii. Obávám se, že dosud po evropských silnicích (teď ttam počítám i Británii včetně Severního Irska) jezdí více Vauxhallů Ampera než Chevroletů Volt.
30. 12. 2012 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 17:56
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Koukám, že se autor již přihlásil sám, jsem ráda, že tomu tak učinil
30. 12. 2012 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 18:09
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
zatím je v článku vše při starém........
30. 12. 2012 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 18:14
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Jen jsem Vám napsala , že se mi nelíbí Vás styl příspěvků. Ale vidím, že mluvit se s Vámi dá ... ostatní opravdu nechám na autorovi ....
30. 12. 2012 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2012 19:57
Re: Autor clánku dostal informaci o zásadní chybe
Slečna s praxí prosím :-)
Avatar - 3_diamanty
29. 12. 2012 19:23
dufajme ze nedopadne datsun ako rapid
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
29. 12. 2012 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
29. 12. 2012 20:01
Re: dufajme ze nedopadne datsun ako rapid
no jo... akurat uz kukam vyssie :yes:

cenovo to prepiskli.... neskutocne drahe auto s neskutocne mizernymi motormi a neskutocne mizernym vzhladom :no:

boze a tak som rapidu fandil ked som videl studiu miisionL 8-s , neskutocne sklamanie
Avatar - Aladeen
30. 12. 2012 10:23
Re: dufajme ze nedopadne datsun ako rapid
Nepreháňaj Topper , choď si Rapid pozrieť naživo , je to ozaj pekné auto , elegantné a zároveň aj štýlové ... Nie každý má rád také prehnané kreácie ako je Sportage ! Ale áno , cena je tak o 2000€ na každú verziu vyššia ako by mala byť .. Motory nie sú zle , ale sú slabé na také veľké auto ja by som išiel len do 1.2 TSI 77kw , 1.4 TSI a 1.6 TDI 77kw , ostané nemajú zmysel ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2012 18:22
Re: dufajme ze nedopadne datsun ako rapid
1.4 TSi je len s DSG - to si kupi malokto... ja napr automat nechcem ani nahodou.....

cena o 2000 eur vyssia ako konkurencia je asi najvacsi problem rapida.... ved za cenu zakladneho rapida maz uz pomaly golfik a ten je si myslim uz uplne inde vo vsetkom..... tu nie je co riesit.... pokial nebude 77KW TSI pod 12 000 eur tak to auto u nas nema najmensiu sancu.... skodovaci asi nevideli cennik 301tky s 1,6 VTi ked robili ceny rapida.... lebo inak by k takym nehorazne drahym sumam nemohli dojst... a ze stylove? Rapid som videl... jeden stoji vystaveny za sklom v presove pri OC MAX ako je billa.... ziadna slava... uzke nudne ... zozadu ako thalia... stylovka vyzera inak..... TDi mohlo dostat 6tku.... skoda ale inak nie zly motor a na rapid idealny zrejme..... celkovo ma rapid nezaujal... vyzeralo to fajn este pocas prezentacie missionL ale to co z toho vzniklo je jedno velke sklamanie... a hlavne tie ceny... to je asi nejaka pomsta skodovky na nas "vernych" zakaznikov....
Avatar - Aladeen
30. 12. 2012 18:43
Re: dufajme ze nedopadne datsun ako rapid
Dúfam že sa zhodneme že dizajn je subjektívna vec ;-) DSG je dobrá prevodovka , akurát je drahá ... V ostatnom s tebou súhlasím TSI 77kw musí ísť pod 12tis € s klímou , rádiom a stieračom zadného skla za ktorí sa musí priplatiť 86 € ,magori .. Blbý je ten človek ktorí si kúpil Rapid teraz , pretože časom Rapid určite zlacnie ! PSA urobilo po dlhej dobe dobré auto na každý deň , a s cenou ktorá zoberie Škodovke veľa zákazníkov ;-)
Avatar - twistedTSD
30. 12. 2012 13:15
Re: dufajme ze nedopadne datsun ako rapid
Hlavně, že se Rapid oproti MissionL prakticky nezměnil...Ale od tebe čekat něco objektivního.... :no: