Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Z Ústí nad Labem do Drážďan nově po dálnici

Od Vánoc zlepší spojení severních Čech s Německem nový úsek dálnice D8 o délce 23,4 km, který ulehčí známému Dubí.
Zpět na článek
24. 10. 2006 20:29
neregistrovaný "Oink"
25. 10. 2006 10:21
neregistrovaný "RadekV"
24. 10. 2006 14:14
neregistrovaný "Atlis"
24. 10. 2006 14:53
neregistrovaný "JOB"
24. 10. 2006 15:32
anonym
25. 10. 2006 10:44
anonym
25. 10. 2006 14:51
anonym
24. 10. 2006 15:36
neregistrovaný "Paolo"
25. 10. 2006 10:46
anonym
25. 10. 2006 13:02
neregistrovaný "Paolo"
25. 10. 2006 14:54
anonym
24. 10. 2006 15:45
25. 10. 2006 10:48
anonym
25. 10. 2006 12:45
25. 10. 2006 12:59
neregistrovaný "wrx.sti"
25. 10. 2006 13:15
24. 10. 2006 15:58
24. 10. 2006 17:28
24. 10. 2006 18:15
24. 10. 2006 18:26
24. 10. 2006 17:45
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 18:00
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 18:28
25. 10. 2006 13:04
neregistrovaný "wrx.sti"
27. 10. 2006 17:51
24. 10. 2006 21:13
neregistrovaný "EmiT"
25. 10. 2006 19:16
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 21:50
neregistrovaný "David"
24. 10. 2006 22:35
neregistrovaný "dada"
24. 10. 2006 22:31
neregistrovaný "marek"
25. 10. 2006 05:59
neregistrovaný "Lupen"
25. 10. 2006 12:00
anonym
25. 10. 2006 12:12
anonym
25. 10. 2006 12:29
neregistrovaný "Falcao"
25. 10. 2006 14:27
anonym
26. 10. 2006 13:41
neregistrovaný "Mák"
25. 10. 2006 13:36
25. 10. 2006 14:34
anonym
25. 10. 2006 14:50
25. 10. 2006 15:17
anonym
25. 10. 2006 15:56
25. 10. 2006 16:19
25. 10. 2006 16:23
25. 10. 2006 16:47
25. 10. 2006 16:35
anonym
25. 10. 2006 16:48
25. 10. 2006 15:57
25. 10. 2006 16:11
25. 10. 2006 17:19
anonym
25. 10. 2006 15:01
anonym
25. 10. 2006 22:27
anonym
26. 10. 2006 21:10
neregistrovaný "Mario"
24. 10. 2006 13:57
Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
>:D >:D ... akorat to neni uplne dokonale ... , ale "darovanemu koni na zuby nehled" a "zaplat panbuh za ty dary!" :yes:
Rozbalit vlákno
4
anonym
24. 10. 2006 20:28
Re: Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Edo, chápu tvoji radost. Ale chtěl bych ti připomenout, že toto není darovaný kůň. Tohoto koně si daňoví poplatníci krutě zaplatili a navíc mám pocit, že je při účtování někdo tvrdě vojel!
neregistrovaný "Oink"
24. 10. 2006 20:29
Re: Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Soráč, zapomněl jsem se podepsat.
neregistrovaný "RadekV"
25. 10. 2006 10:21
Re: Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Co tu rves :) Nemas co na praci? :)))
25. 10. 2006 14:08
Re: Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
To vis ze mam ... konecne!! Dobrovolne sem se prihlasil na A400M a tak "kladu" braketky! >:D >:-[] >:D

Inkonginto ... samozrejme ... pssss!
neregistrovaný "Atlis"
24. 10. 2006 14:14
Konecne
Uz treba len rozsirit D1 aspon na 5 pruhov, lebo je to hruza a docela seriozne sa da cez CR jazdit... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JOB"
24. 10. 2006 14:53
škoda o tom mluvit
Dokud to nedodělaj celý,teda i úsek Lovosice - Řehlovice tak se není čim chlubit.Otevření dálnice bez dodělání tohoto úseku pouze zkomplikuje dopravu v Ústí a lovosicích.
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 10. 2006 15:32
škoda o tom mluvit
To by museli, nejprve všechny ty ekologický vyžírky přestat otravovat lidem život. Nebýt jich mohla mít ČR daleko lepší infrastrukturu již dávno!
Rozbalit vlákno
2
anonym
25. 10. 2006 10:44
Re: škoda o tom mluvit
No kdyby planovaci navrhli rozumnou trasu, misto oprasovani komunistickych planu ze sedesatych let ve stylu "vsechno vybetonujeme", tak je trasa uz davno. Existuji i lide, co se chteji projit do lesa, bez toho, abych kazdych 100 metru narazili na nejakou silnici. To ale mistni bazarovy kovboje asi nezajima.
anonym
25. 10. 2006 14:51
Re: škoda o tom mluvit
Ty asi nejsi ze severu ,viď ? Ta dálnice je skoro celá na pilířích takže zásah do přírody je minimální. ;-)
neregistrovaný "Paolo"
24. 10. 2006 15:36
Ekosmejdi
Za nekompletni dalnici podekujme panum ekologum a obcanskym sdruzenim!!! Ale i tak to bude prima - cesta pres Cinovec je sice prima, ale ne pokud pospichame a nebo je zrovna snehova kalamita....
Rozbalit vlákno
3
anonym
25. 10. 2006 10:46
Re: Ekosmejdi
Ano, vsechno pekne vybetonujeme, at nam to pekne jezdi. Co nam je po nejake prirode.
neregistrovaný "Paolo"
25. 10. 2006 13:02
Re: Ekosmejdi
Tak s takovymhle nazorem na tomhle serveru tezko uspejes. Hlavni problem je vsak v tom, ze mi tam tu dalnici potrebujeme stejne jako obchvat Prahy, spojeni do Ostravy, do Budejovic atd. Jednou jsme uprostred Evropy a musime to brat se vsemi klady i zapory. Tezko si muzeme dovolit uzavrit sve uzemi pro tranzitni dopravu. Proc se vubec rozciluju, stejne ti musi byt vsechny argumenty zname...
anonym
25. 10. 2006 14:54
Re: Ekosmejdi
Z lovosic na hranice jede kamion v současně době i 2,5 hodiny,po dálnici tam je za 3/4 hodiny to znamená menší spotřebu,to znamená menší exhalace,to znamená lepší životní prostředí. Kdy už se ty ekologové naučej počítat ?
24. 10. 2006 15:45
BRAVO
Zelený mozky, grýnpítschi, všechna tahle spása světa, nedá spát lidem mezi Lovosicemi a Ústím, jo pro pár cvrčků a tři žáby... tak holt náklaďáky jezdí čtyřicítkou serpentinama. Ovšem nad Ústím... tam to šlape. Velké bravo... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
anonym
25. 10. 2006 10:48
Re: BRAVO
Ano, betonove mozky se zase ozyvaji, vsude dalnici, at se nam tady pekne zije, komu je co po nejakych zabach a stromech. Chce to poradnyho bazarovyho bavoraka, dospodu hodit neony a o tom je prece zivot. Doma staci zavrit a utestnit okna, spunty do usi, masku na hubu a zivot jde dal.
25. 10. 2006 12:45
Re: BRAVO
Na tyhle ptáčky máme přece právní háčky, na to nepotřebuju mít, jak o patrona, zelenýho mozka v posteli... Jak, všude dálnici? Všichni ví, že ta dálnice tam bude. Že tam být musí, neb lidi zhebnou. Jen zelenej mozek dělá všechno proto, aby tam byla co nejpozději. Nenaplněné osobní ambice, to je motor hlávkovejch salátů. Nic jiného v tom není.
neregistrovaný "wrx.sti"
25. 10. 2006 12:59
Re: BRAVO
:yes:
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 15:58
Krušné hory
Vyhlídková trasa přes Cínovec opravdu není ideální způsob rychlého postupu na Berlín. Teď když tam nebudou zavazet kamiony (snad jim tam zakážou vjezd aby se nevyhýbali mýtu) tam možná zajedu. Kraj je to totiž pěkný.
Rozbalit vlákno
6
24. 10. 2006 17:28
Re: Krušné hory
A nejenom kraj. I až bude dálnice hotová, tak si občas z ní sjedu. To jen kvůli těm pár dvouproudým serpentýnám, co jsou kus před hranicemi na německý straně. Jsou fakt dóst dóbrýý >:-[] Naposledy jsem tam prohnal trojkovýho bavora, ale nakonec to vyhrál na výkon, šmejd jeden >:D >:D Pak ještě z Ústí do Litoměřic "přes kopečky" (tedy ne podél Labe, pro lidi, který to tam neznaj) a bude z tý trasy Berlín - Litoměřice docela zábavný svezení :yes: >:-[]
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 17:33
Re: Krušné hory
Ono i to stoupání z druhé strany na Cínovec bude pěkná projížďka až odtam zmizí těžkotonážní doprava ;-)
24. 10. 2006 18:15
Re: Krušné hory
Tam už je to docela dobrý teď. Dyť je tam skoro po celý dýlce stoupací pruh...
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 18:24
Re: Krušné hory
Ano dva jsou víc než jeden :-) Ale volná silnice je ještě víc ;-)
24. 10. 2006 18:26
Re: Krušné hory
Tak proti tomudle nelze říct ani popel :-) :yes:
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 20:46
Re: Krušné hory
>:D ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 16:03
Greenpeace - bad guys
Jak se říká na stránkách dfens-cz.com vohnouti a * :no: Brání téměř vlastním tělem utrpení obyvatel těch vesnic mezi Lovosicemi a Ústím. Ať se tam nastěhují! Já bych rozhodně nechtěl žít s představou že mě každý den pod okny profrčí pár set kamiónů. A ty srnky, sysli, žáby apod. to v lesech taky musí dýchat.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 17:35
Re: Greenpeace - bad guys
Místo * má být z*m*r*d*i... netušil jsem že se to tady nesmí :-|
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 17:45
Re: Greenpeace - bad guys
Je to, jak píšeš :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 18:00
Dálnice v ČR
Myslím, že se to pořád zlepšuje. Je radost jezdit po nových úsecích v okolí Olomouce, nebo za Plzní k Rozvadovu. Stejně tak to jde po ústecké. Bohužel před pár lety se jezdilo dobře i po D5 mezi Prahou a Plzní. Tam se už zub času projevuje. Rovněž se projevuje na liberecký (zejména první část hned za Phou). Pak je tu pár nepříjemných, které by vážně chtělo předělat. D11 (na HK) je příšerná panelovka a nepomůže sebelepší auto - stejně je v něm hluk. D1 je špatná - nejhorší v ČR. No a pak citelně chybí spojení na jih.. ale i na tom se snad maká.
Rozbalit vlákno
5
24. 10. 2006 18:28
Re: Dálnice v ČR
Tak pokud vím, tak spojení na jih je zatím bohužel jen na papíře, jistý (a snad i ve výstavbě) je snad jen prodloužení strakonický až někam na úroveň Písku. Dál to snad ani ještě není schválený :-( Nebo mám zastaralý informace?? Rád se nechám poučit, že už je to dál...
neregistrovaný "wrx.sti"
25. 10. 2006 13:04
Re: Dálnice v ČR
není to dál.Dřívějšího spojení s jihem,resp.Rakouskem se dočkáme na trase Brno-Vídeň.
27. 10. 2006 17:51
Re: Dálnice v ČR
Škoda, chtěl jsem se nechat příjemně překvapit ;-\ No jo, holt budu muset i nadále jezdit přes Mnichov. Sice je to delší, ale jet přes Budějovice a Dvořiště, to je fakt hororrrrrrr :no: 8-s
neregistrovaný "EmiT"
24. 10. 2006 21:13
Re: Dálnice v ČR
K ty liberecky, tedka zacali predelavat i ten posledni kus u Prahy (bohuzel zavreli 11km, takze kolony jak prase), od nejakyho 20km az do Liberce je to v cajku.
neregistrovaný "ZZ"
25. 10. 2006 19:16
Re: Dálnice v ČR
:yes:
neregistrovaný "David"
24. 10. 2006 21:50
Otazka
Mam asi blbou otazku, ale chtel jsem se zeptat, jestli je hotova dalnice z Usti do Drazdan na na nemecky strane?? Letos v lete jsem jel poprve z Drazdan smer Praha. Z Drazdan vedla pekna nova dalnice, ale problem byl v tom, ze po par kilometrech za tema tunelama byla hned odbocka na Prahu...a pak zacala ta zdlouhava jizda pres vesnice az k Cinovci a dale az do Lovosic:-( Proto se ptam, jestli se da jet z Usti az do Drazdan pouze po dalnici?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dada"
24. 10. 2006 22:35
Re: Otazka
maj to hotovy. do pirny uz to jezdi a dal je to taky redy jen cekaj na nas....u nas se huste maka a na druhy strane je prazdna dalnice bez jedinyho delnika...ku.r-vy skopcacky v tomhle sou fakt lepsi...
neregistrovaný "marek"
24. 10. 2006 22:31
odpoved
ne bouzel jeste z Usti do Drazdan po dalnici nee, az v polovine prosince snad uz by ji meli otevrit. Jenom kvuli tem bl.. ekologum se to v Bystranech ucpa jelikoz kruhovy objezd tam na to nnei stavenej na takovou zatez kamionu. Njn mloci sou preci prednejsi nez lidi ve mestech.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lupen"
25. 10. 2006 05:59
Re: odpoved
Asi se z toho zblázníme, z Lovosic po starý teplický a v Bystřnech po jediným kruhovým objezdu oba směry. To budou jen kolony v obou směrech.
anonym
25. 10. 2006 12:00
odpoved
Takže je lepší hnát kamiony skrz malé vesnice a městečka ať si jejich obyvatelé užijí trochu té rakoviny plic, že? A jinak odhad poměru vybetonované/přírodní u nás mimo zástavbu odhaduju tak na 0,00001%.
Rozbalit vlákno
17
anonym
25. 10. 2006 12:12
Re: odpoved
Ne, to neni, ale to neznamena, ze musime hnat dalnici pres ta nejzachovalejsi prirodni uzemi jenom proto, ze to tak soudruzi kdysi s pravitkem v ruce nakreslili a soucasni soudruzi nic lepsiho vymyslet neumi (teda spis je k tomu nic nenuti, staci kdyz plknou neco o ekofasistech a hned se najde podpora u fanatickych betonaru).
A pro prirodu (a pro lidi, pro ktere je cennejsi nez prorezly trojkovy bavorak) je dost podstatny rozdil, jestli dalnice vede po kraji chraneneho uzemi, ktere pak zustane v celku, nebo jestli ho rozetne napul, takze zustanou jenom dva malicke bezcenne ostruvky.
neregistrovaný "Falcao"
25. 10. 2006 12:29
Re: odpoved
Lidičky nehádejte se ekologama!! Myslíte si,že jim jde o přírodu? O tu tady přeci nejde,jde přeci o to podpořit vždycku tu správnou loby která si to zaplatí! Stačí vzpomenout na Temelín,jezy na Labi,dálnice,obchvaty atd. Vždycky se najde úplatnej ekolog co bude bojovat proti ve jménu nejakého drobnokvětu nebo žabky.
anonym
25. 10. 2006 14:27
Re: odpoved
Ehm, mozny by se betonari mohli naucit cist. Nikdo tady o Temelinu nemluvi, dokonce ani proti stave dalnice, jenom je problem stavba dalnice pres cenna uzemi nasi republiky. Ekologove jsou podle tebe vsichni uplatni, asi na rozdil od cestnych uredniku stavebnich uradu, kteri se inspiruji cistotou a poctivosti Rychlych sipu a zasadne proveri danou stavbu pouze a jenom v nejlepsim zajmu lidu.
neregistrovaný "Mák"
26. 10. 2006 13:41
Re: odpoved
A kde že jsou ti neúplatní ekologové ??? Za vyhozený 2 miliardy za tunel Valík by se dalo nakoupit nepočítaně orezlejch 3 Bávů .... >:D
25. 10. 2006 13:36
Re: odpoved
Jak, ostrůvky, stydlíne? Ty buděš pěknej Robinson. Takže podle tebe, stát napřed vymezí chráněnou krajinnou oblast, aby pak z legrace, nebo dokonce záměrně tudy vedl zpropadenou dálnici. Na veškeré otázky tohoto typu jsou zřízené příslušné státní úřady. V procesu jak územního tak stavebního řízení prochází každá (a tato zejména) stavba velmi důsledným světlem dotčených... To, že demokratické princiy umožňují zgrupovaným hlávkovým salátům, tzv. zatápět v tomto procesu orgánům státní správy i samosprávy... to je jistě chválitebné. K zatracení ovšem je, jak jsou tato práva těmi saláty naplňována. Hlávkovej salát totiž dokáže a zatím vždy dokázal jenom jediné - oddálit stavbu samotnou. Tak za to si můžete někde na mezi poplácávat ramena a slavnostně opejkat biobuřty. Ale to je tak všechno. Výsledek nula. Hlávkovej salát, to je společensky plachý týpek, který sílu nabude v grupě podobně nesmělých. Ti, protože zpravidla nedosahují žádného významnějšího postavení ve společnosti, s pocitem nespravedlivě opomíjeného človíčka "rostou" s počtem odvolání v jejich životních kauzách, až do nebes. Nikdy jsem neviděl ekoaktivistu čistě oblečného, hezky upraveného. Jen vytahanej svetr, pejzy, v očích třetí nukleární a na noze... co to? Jo, Adidas... koženej Adidas... Hra končí... vrať se domů a maluj si zelený stromy na umaštěnej ubrousek z vegetariánský restaurace. P.S. Tak si dáme tu svou,ne Pósledníííííí bíííítva vzplááááála dejme seeeeee na pochod....
anonym
25. 10. 2006 14:34
Re: odpoved
Mozna kdyby ses probudil ze sveho pubertalniho mokryho snu, tak by ti doslo, ze kolem stavby dalnice se toci mnohem vetsi prachy, nez z toho muzou nejaci ekologove kdy vytriskat. Samozrejme, takovy prachy potecou, jenom pokud se dalnice bude stavet. Maji ale velke stesti, na pomoc vzdy ochotne prispechaji trinactileti chlapecci, kteri sni o tom, jak v osmnacti koupi v bazaru trojkovyho bavoraka, koupi kybl zlute barvy, urvou vyfuk pro poradnej tuzing, pridaji neon a to bude panecku jizda na patecni diskosku. No zatim na to vek nemaji, tak muzou vypravet svym kamoskam o tom, jak jsou ty ekofasisti svine, ze jim nepovoli postavit dalnici, po ktere se uz brzo budou projizdet bavorakem, protoze mi ho fotr slibil k osmnactinam, no fakt, nekecam.
25. 10. 2006 14:50
Re: odpoved
Tomu cos napsal, neveříš ani ty sám... A jestli je tohle úvaha ekologa... pak opravdu ten táborák s ekobuřtem sedí dokonale.
anonym
25. 10. 2006 15:17
Re: odpoved
Milý chlapče...Až tě opustí pubeta a až si přestaneš plést ekoteroristy s odborníky ze státní správy..nebo až si o tom něco přečteš, abys věděl, že stavět jakékoliv zásadní stavby včetně dálnic přes národní parky naše legislativa zakazuje (asi to má dobrý důvod), pak možná pochopíš, že tvé nepříliš inteligentní nenávisti ke všemu co má zelenou barvu, jsou asi neoprávněné. Udělám výjimku...zelenou mají taky vojáci...Ty já nemusím.. Ale i kdybych nestrávil po různých univerzitách řadu let studiem přírodních věd, i tak bych se zamyslel nad jednou věcí..Jestli náhodou není lepší jedno z posledních míst krásné přírody, na kterou můžeme být hrdí, jednoduše obejít či podkopat tunelem, místo toho, abychom ho rozdělili na dvě půlky a tak ten krásný celek kompletně zničili (to že nevíš "jak je to možné" ti a hordám dalších křiklounů nezazlívám..to bys musel mít aspoň základní výuku o životním prostředí na střední škole za sebou..a to se dřív fakt neučilo) ;-) I já rád jezdím po pěkných dálnicích..Ale je mi úplně jedno jestli povede o 10km dál..Ty snad musíš rovnou prostředkem? Není to fuk? Ta diskuze tu je plná pouze zaslepené vášně absolutně nevědomých lidí.. V zásadě bychom se totiž shodli..Jenom pár blbců kteří kdysi naprojektovali nejjednodušší variantu nechce uhnout..o nic jiného tu nejde..A pokud podporuješ plány lidí, které ani neznáš..pak vím, jakou barvu preferuješ ty...Je dost do ruda, uhádl jsem? >:D Dělám si legraci...ale o jedno tě prosím...jak tě mám rád, bav se radši o autech, o těch něco víš.. ;-) (PS: fakt nejsem žádný sálatovník s prožraným fáčkem..Pracuju v automobilovém průmyslu, jezdím autem, které mi může většina jen závidět...ale to neznamená, že bych kvůli tomu musel zničit kus nádherné přírody, když existuje řada alternativ..., doleva, doprava, tunel...a byl by klid.. :yes: )
Avatar - Ricardo
25. 10. 2006 15:56
Re: odpoved
České středohoří je nárdoní park? No zatím jsem si toho nestihl všimnout. Pokud se nepletu tak tunel se tzv. "ekologům" taky moc nezamlouvá. Nene, nejlepší je nic nestavět a nechat kamióny ať se sunou přes vesnice, kde produkují podstatně více emisí než při plynulé jízdě rychlostí 80 km/h. Podle mě člověk, kterému jde o životní prostředí nepodporuje pofiderní postoje jejichž cílem je omezit práva nebo kvalitu života ostatních. Takový člověk spíš šetří energiemi, třídí odpad a kupuje jen to co potřebuje ;-)
25. 10. 2006 16:19
Re: odpoved
Takhle mi lásku ještě nikdo nevyznal ;-) :yes: akorát ta první věta... žel už na mne dlouho, dlouho neplatí... Ovšem, klid... znám to tam a znám i písně tunelů i písně jinosměrných komunikací... Hele, koukám na IP... ti seš jinej, než ten nahoře, nebo povolali stařešinu? :-) ;-) P.S. Tunel jen v nezbytné míře, nerad bych tam jednou bafnul... cvrčky miluju, žáby také... ale to, kudy pojedu, nebudou rozhodovat v mraveništi pod kopcem Ferda Mravenec s Broukem Pytlíkem... :yes: (nemyslím to osobně).
Avatar - Ricardo
25. 10. 2006 16:23
Re: odpoved
Rád si v takových souvislostech vzpomenu na reportáž tv Nova "přestavbě letiště v Roudinici brání sysel" >:D
anonym
25. 10. 2006 16:35
Re: odpoved
Krásnej kus přírody ? Co to meleš já tam bydlím a je to tam samej hegeš ,bordel.Nic tam nežije,nevím jak na to kdo přišel.
Avatar - Ricardo
25. 10. 2006 16:48
Re: odpoved
Myslí mléko, strdí a pratoce Čecha na tom erotickém kopečku ;-) >:D
Avatar - Ricardo
25. 10. 2006 15:57
Re: Bravissimo!
Jo honem rychle se běžte přivázat ke stavebním strojům hlávkoví saláti ;-) :yes:
25. 10. 2006 16:11
Re: Bravissimo!
:yes: :yes:
anonym
25. 10. 2006 17:19
Re: Bravissimo!
Složením dvou maličkých ostrůvků vznikne jedno velké České středohoří ? Zelení logikové zase útočí na city místo reálného uvažování. Stejně tam silnice kolem Labe vede a jsou z Českého středohoří dva malé a dokonce bezvýznamné ostrůvky ?
anonym
25. 10. 2006 15:01
ekologové
Pánové ekologové,kolik zvás co tu prskáte kvůli stavbě dálnice bydlíte v dáném regionu.Vsadím se že nikdo ,protože by jste nemohli tvrdit takoví kraviny ta dálnice jinudy vést nemohla.Aspoň né za tyhle peníze.Možná kdyby se stát vykašlal na ekologický združení a ty prach radši investoval do tý dálnice tak mohla být celá pod zemí a byly by jsme spokojení všichni.Teda až na ekology kteří by chcípli hlady.
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 10. 2006 22:27
pasak
Blbci blbi ale ze jim to trvalo, co? :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mario"
26. 10. 2006 21:10
Tak to bude Praha v *
Další kus dálnice, který rychleji přivede auta směrem na Prahu. Jestli nedodělaj ten pitomej venkovní okruh okolo Prahy, tak snad prodám auto !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donlabuznik
16. 9. 2019 23:09
parkování v Drážďanech
Před nedávnem jsme se s manželkou poprvé vydali přes tuto novou dálnici na nákupy do Drážďan a cesta byla opravdu bez problémová. O dost horší však bylo parkování, které je obzvlášť v centru celkem katastrofa. Naštěstí jsem si na https://jacestovatel.cz/…ani-v-drazdanech načetl pár tipů, kde v Drážďanech zaparkovat, a tak jsem nakonec zvládl i tuto výzvu.
Rozbalit vlákno
0