A kdyby náhodou byl řidič pootočený k airbagu a ten kus plechu by mu střelil do oka, kde by mohl snadno proniknout až do mozku, a tím způsobit smrt, to ti nevadí?
No tak tvrdit, jestli je je to v pořádku, nebo ne je asi krapet přehnané, vzhledem k tomu, že jsme ani neviděli foto auta. Jestli je tam totálně rozstřelený auto a pán si stěžuje na "bebí" nebo ťuknutý dveře a chlapovi to utrhlo půl hlavy :-!
nebola nehoda ceedu skor ako tato nehoda v elantre?
nejako si casovo mimo ;-)
poznam pripad ked nafuknuty airbag zlomil vodicovi nos...airbag zachrani zivot ale zranenie moze sam sposobit....nerobme z toho tragediu, ten kus kovu rozanalyzuju...na to tam su
toyota mala ine prusery ...vid plynovy pedal...a to nikoho dnes uz nese.rie
[odkaz]
ten kus kovu mohol byt aj nejaky ulomok z havarie, predpokladam ze sa mu nenafukol kovovy aibag..., vodici po nehode totiz mozu takto lahko vysudit nejake prachy pritom za to auto ani nemoze a nikto im nedokaze ze klamu
Stát se to v koncernovém voze tak tu budeme číst sáhodlouhé projevy o upadající kvalitě němců..Bud soudný a alespon to neokecávej.. :no: Vystřelený kus kovu zas tak v pořádku není..
nemci tiez nie su bez chyby napr prevrateny stary mercedes A v losom teste ;-) alebo smrtelne nehody majitelov audiTT - potom im zacali montovat zadne vysuvacie spojlery - auta vo vysokych rychlostiach stracali rovnovahu...bolo niekolko pripadov v USA smrtelnych....vid toyota a zaseknuty plynovy pedal dva roky dozadu....horiace lambaaa.....a mysa tu budeme oopat smiat hyundaiu....ano chyba je chyba....predpokadam ze uz je odstranena a pokial slo o jediny kus...tak sa takato chyba u nestane----vzdy lepsie takato chyba ako konstrukcna chyba nemcov v pripade stareho Acka.....a dalsich ich aut...TT a pod.....ale smejme sa ;-) ved ja to beriem s humorom, a vlastne ma to ucho ci nie :D? mozno mu menej odstava teraz tak bude aspon fesak :yes:
[odkaz]
[odkaz]
chyba je chyba a ak sa stala treba ju napravit, nik nie je dnes bezchybnyyyyy ani hyundai ani rolls-royce:
V koncernové voze... např roomstr, kde se seknou kably od aku a auta před "hot fixem" vystřelí pytel později až když je řidič blízko volantu? [odkaz] A je tam vážné riziko požáru(i u aut po "hot fixu") díky vyskratované baterce. Nejveselejší na tom je fakt, že Škoda nepovažovala za nutné udělat svolávačku a ty kondenzátory nacpat do již vyrobených aut 8-s
Predpokladma ze se jedna o nakup airbagu jako vsude jinde, tudis chybu dodavatele. Ale Roomster, TT a podbne jsou jasne chybi konstrukcni vyrobce a to je mnohem vaznejsi problem. Jak rikal kolega u dodavek do Sade, takove lepsi JZD ;-)
Předpokládám že to bylo u bočního airbagu a ze to vylítlo maximálně ze sedačky, kterou pro ně někdo dělá. Všichni víme jaký je tlak na dodavatele ohledně ceny. Vyrobek nejlepe dodavat za 1/3 cenu oproti cene nahradni spotreby v obchode, ale s vyssi kvalitou.
U kolika mrtvých se vyšetřuje že se jim třeba boční nebo přední airbag nafoukl dele nez by mel. Se prijde koukne, airbag vyfouklej, jeden mrtvej, kterej se odveze a jede se dal ;-) Samozrejme nepreju nikomu nic spatneho, ale kolik lidi si nechalo treba na vlastni naklady upravit zrovna treba toho Roomstra aby tak nedopadli. Pristup Sade vyrobce v tomto pripade je neomluvitelny. Rekl bych si neumi, ale snazi se, ale nejen ze on neumi, ale on na to i z vysoka .... :no:
Škodovka na to svolávačku sice neudělala, ale problém řešila na garančních prohlídkách automaticky a kdo přijel dle svého uvážení, udělali mu to zdarma taky.
Presne. kdo prijel udelali, a kdo se to nedozvedel, jako ze jich byla jiste vetsina, tak na tech usetrili.
Takhle dopadne vetsina kupujich a akorat na nich videla ne par blbu, ale par vychcanku, mozna i tady prispivajicich ;-)
A blbe si nech pro tatu ;-)
Bohajeho, použij hlavu!
Roomster byl nový model, kdo si to auto koupil, tak s ním musel, v rámci zachování záruky, jezdit na garančku k dealerovi, minimálně dva roky. Tam se odchytly všechny prodané vozy.
Mimochodem, NIKDY jsem neslyšel, že by se někdo kvůli nefunkčním bagům v Roomstru zabil. A věř tomu, že by se to v médiích pěkně rozmázlo.
Takže tady opět předvádíš marný boj se svou neznalostí a mindrákem.
PS: Nevím jak ty, ale já svým rodičům nenadávám. Tokil k té tvé rádobyvtipné radě nejspíše z osobního života.
Nepsal jsem nefunkčním a psal jsem to vseobecne s prikladem na Roomster. To by se rozmazlo, pokud by se to vedelo, tedy pokud by to nekdo vysetroval a vysetruje snad nekdo kazdou nehodu? Vzpominas na debatu u Kie?
Blba nepouzivam a v rodine uz vubec ;-)
Pokud se v novém autě někdo zabije a nevystřelí begy, který to auto má, tak věř tomu, že se o to někdo zajímat bude.
Bohužel, ty zde přeceňuješ testy NCAP, které vždy probíhají v ideálních podmínkách a nárazy jsou prováděny do ideálních překážek. Tyhle situace v běžném provozu prakticky nemohou nastat. Proto asi škodovka došla k závěru, že není třeba dělat paniku a tohle riziko podstoupila a problém se řešil až při garančních prohlídkách. Mimoto, škodovka dělá i svoje nárazové zkoušky a všechny takto zlikvidované auta fyzicky archivuje. Právě kvůli prokázání a předejitím možných soudních tahanic.
Ale ne u auta cca 5,10leteho, ktere bylo uz pri vyrobe konstrukcne reseno spatne. To se pak po zaruce vyrobce vymluvi na cokoli. A v nasem state silne pochybuji ze se neco nejak extra zkouma a proveruje ;-) Nevim ale pochybuji ze po kazde smrtelne nehode nekdo zkouma ridici jednotku jestli nebylo neco spatne na nejakem zarizeni ;-)
:yes: Nehledě na to, že zvýšené riziko požáru neřešili. Třeba minulý měsíc shořel roomster po čelní srážce. [odkaz] Na druhou stranu nebudu tvrdit, že shořel zrovna kvuli elektrice, obzvlášť když to byla šupa jak hrom, ale dle výsledků Euro NCAP je to docela pravděpodobné
První auto, druhý auto. Začalo hořet jedno od druhého ? Začala hořet obě ? Co když chytil Roomster od Mercedesu ? Mercedes je na tom s bezpečností ještě hůře než Škoda ?
Vypovídací hodnota 0. Stejně tak jako (zatím) tento incident Hyundai Elantra. Znepokojivé to je, ale zatím těžko soudit.
Tak je známou pravdou, že airbagy mohou (ačli životy a zdraví mohou zachránit), i řádně ublížit... od případného poranění mozku otřesem, poranění oka a ucha (tlakovou vlnou či cizím předmětem), poranění obličejové části, poraněním kosti hrudní a žeber, pohmoždění srdce, až po poranění rukou... Již v jisté studii dle IIHS bylo jasně uvedeno, jak častá mohou být případná zranění... Pravda, zde je podezřelý onen inkriminovaný "předmět" - kousek kovu... Tohle by v souvislosti s vystřelením airbagu tam rozhodně nemělo co dělat...
kazda znacka uz zazila nejaky vacsi alebo mensi problem
auta su poruchove a vzdy aj budu podstatne je to o aku vadu ide, je rozdiel ci Vam moze zhoriet auto alebo vam len nieco klepe v sedacke, miera zavaznosti je tiez dolezita.
netreba ani vela hladat a najdeme kopec prikladov ze aj ti najlepsi maju niekedy problemy:
rolls
[odkaz]
bentley
[odkaz]
ferrari
[odkaz]
porsche
[odkaz]
vw
[odkaz]
bmw
[odkaz]
mercedes
[odkaz]
audi
[odkaz]
.....
a takto najdeme na kazdu znacku nieco....................
nikto nie je bez chyby ani rolls ani dacia
podstatna ja skor zavaznost problemu, ale ako vidime vacsinou cim drahsie auto tym vacsi pruser...
Tady je odkaz na trochu přesnější informace, včetně skenu oficiálního formuláře o zahájení předběžného šetření ODI (útvar NHTSA pro šetření defektů): [odkaz]
Podle záznamu šlo o okenní airbag, ne boční. Po odpálení - podle fotografie dodané majitelem vozu - zůstala z hrany obkladu stropu nad oknem na straně řidiče trčet nějaká "kovová součástka". Ta prý možná způsobila tržné poranění ucha/tváře řidiče. Bylo zahájeno šetření s cílem prověřit údajný defekt na předmětném vozidle.
Šetření bylo vyhlášené 10.5. a v té době ani ODI ani zástupci Hyundaie ještě neměli možnost udělat obhlídku auta. Přezkum se má týkat asi 123.000 vozů na základě této jedné stížnosti.
Těžko teď spekulovat, jedině že by třeba někdo z Nošovic nebo autoservisu věděl, co je přesně u okenního rámu pod tou (asi) polypropylénovou výplní, nebo čím je výplň vyztužená (ale to nebývá kov, že), asi to bude prakticky stejné jako v i30...?