Bezpečnost
....ale ti kucí rýžoví to vidí stejně.... Mičokene, maš ten erbek? Mam. ještě že to není earback....to by natrhl i pr.d.el. >😁
Tak je známou pravdou, že airbagy mohou (ačli životy a zdraví mohou zachránit), i řádně ublížit... od případného poranění mozku otřesem, poranění oka a ucha (tlakovou vlnou či cizím předmětem), poranění obličejové části, poraněním kosti hrudní a žeber, pohmoždění srdce, až po poranění rukou... Již v jisté studii dle IIHS bylo jasně uvedeno, jak častá mohou být případná zranění... Pravda, zde je podezřelý onen inkriminovaný "předmět" - kousek kovu... Tohle by v souvislosti s vystřelením airbagu tam rozhodně nemělo co dělat...
auta su poruchove a vzdy aj budu podstatne je to o aku vadu ide, je rozdiel ci Vam moze zhoriet auto alebo vam len nieco klepe v sedacke, miera zavaznosti je tiez dolezita.
netreba ani vela hladat a najdeme kopec prikladov ze aj ti najlepsi maju niekedy problemy😒br />
rolls
[odkaz]
bentley
[odkaz]
ferrari
[odkaz]
porsche
[odkaz]
vw
[odkaz]
bmw
[odkaz]
mercedes
[odkaz]
audi
[odkaz]
.....
a takto najdeme na kazdu znacku nieco....................
nikto nie je bez chyby ani rolls ani dacia
podstatna ja skor zavaznost problemu, ale ako vidime vacsinou cim drahsie auto tym vacsi pruser...
netreba ani vela hladat a najdeme kopec prikladov ze aj ti najlepsi maju niekedy problemy😒br />
rolls
[odkaz]
bentley
[odkaz]
ferrari
[odkaz]
porsche
[odkaz]
vw
[odkaz]
bmw
[odkaz]
mercedes
[odkaz]
audi
[odkaz]
.....
a takto najdeme na kazdu znacku nieco....................
nikto nie je bez chyby ani rolls ani dacia
podstatna ja skor zavaznost problemu, ale ako vidime vacsinou cim drahsie auto tym vacsi pruser...
Tady je odkaz na trochu přesnější informace, včetně skenu oficiálního formuláře o zahájení předběžného šetření ODI (útvar NHTSA pro šetření defektů): [odkaz]
Podle záznamu šlo o okenní airbag, ne boční. Po odpálení - podle fotografie dodané majitelem vozu - zůstala z hrany obkladu stropu nad oknem na straně řidiče trčet nějaká "kovová součástka". Ta prý možná způsobila tržné poranění ucha/tváře řidiče. Bylo zahájeno šetření s cílem prověřit údajný defekt na předmětném vozidle.
Šetření bylo vyhlášené 10.5. a v té době ani ODI ani zástupci Hyundaie ještě neměli možnost udělat obhlídku auta. Přezkum se má týkat asi 123.000 vozů na základě této jedné stížnosti.
Těžko teď spekulovat, jedině že by třeba někdo z Nošovic nebo autoservisu věděl, co je přesně u okenního rámu pod tou (asi) polypropylénovou výplní, nebo čím je výplň vyztužená (ale to nebývá kov, že), asi to bude prakticky stejné jako v i30...?
Podle záznamu šlo o okenní airbag, ne boční. Po odpálení - podle fotografie dodané majitelem vozu - zůstala z hrany obkladu stropu nad oknem na straně řidiče trčet nějaká "kovová součástka". Ta prý možná způsobila tržné poranění ucha/tváře řidiče. Bylo zahájeno šetření s cílem prověřit údajný defekt na předmětném vozidle.
Šetření bylo vyhlášené 10.5. a v té době ani ODI ani zástupci Hyundaie ještě neměli možnost udělat obhlídku auta. Přezkum se má týkat asi 123.000 vozů na základě této jedné stížnosti.
Těžko teď spekulovat, jedině že by třeba někdo z Nošovic nebo autoservisu věděl, co je přesně u okenního rámu pod tou (asi) polypropylénovou výplní, nebo čím je výplň vyztužená (ale to nebývá kov, že), asi to bude prakticky stejné jako v i30...?
Airbag v Hyundai Elantra natrhl řidiči ucho...proto v Kia Ceed deaktivovali airbagy radši úplně >😒]
nejako si casovo mimo 😉
poznam pripad ked nafuknuty airbag zlomil vodicovi nos...airbag zachrani zivot ale zranenie moze sam sposobit....nerobme z toho tragediu, ten kus kovu rozanalyzuju...na to tam su
toyota mala ine prusery ...vid plynovy pedal...a to nikoho dnes uz nese.rie
[odkaz]
ten kus kovu mohol byt aj nejaky ulomok z havarie, predpokladam ze sa mu nenafukol kovovy aibag..., vodici po nehode totiz mozu takto lahko vysudit nejake prachy pritom za to auto ani nemoze a nikto im nedokaze ze klamu
nemci tiez nie su bez chyby napr prevrateny stary mercedes A v losom teste 😉 alebo smrtelne nehody majitelov audiTT - potom im zacali montovat zadne vysuvacie spojlery - auta vo vysokych rychlostiach stracali rovnovahu...bolo niekolko pripadov v USA smrtelnych....vid toyota a zaseknuty plynovy pedal dva roky dozadu....horiace lambaaa.....a mysa tu budeme oopat smiat hyundaiu....ano chyba je chyba....predpokadam ze uz je odstranena a pokial slo o jediny kus...tak sa takato chyba u nestane----vzdy lepsie takato chyba ako konstrukcna chyba nemcov v pripade stareho Acka.....a dalsich ich aut...TT a pod.....ale smejme sa 😉 ved ja to beriem s humorom, a vlastne ma to ucho ci nie 😁? mozno mu menej odstava teraz tak bude aspon fesak :yes😒br />
[odkaz]
[odkaz]
chyba je chyba a ak sa stala treba ju napravit, nik nie je dnes bezchybnyyyyy ani hyundai ani rolls-royce😒br />
[odkaz]
dnes nik nema cisty stit 😉
[odkaz]
kupis porsche a vypadne ti svetlo 😁 parada nie?
a je toho viacej, mam hladat?
U kolika mrtvých se vyšetřuje že se jim třeba boční nebo přední airbag nafoukl dele nez by mel. Se prijde koukne, airbag vyfouklej, jeden mrtvej, kterej se odveze a jede se dal 😉 Samozrejme nepreju nikomu nic spatneho, ale kolik lidi si nechalo treba na vlastni naklady upravit zrovna treba toho Roomstra aby tak nedopadli. Pristup Sade vyrobce v tomto pripade je neomluvitelny. Rekl bych si neumi, ale snazi se, ale nejen ze on neumi, ale on na to i z vysoka .... :no:
Škodovka na to svolávačku sice neudělala, ale problém řešila na garančních prohlídkách automaticky a kdo přijel dle svého uvážení, udělali mu to zdarma taky.
Takhle dopadne vetsina kupujich a akorat na nich videla ne par blbu, ale par vychcanku, mozna i tady prispivajicich 😉
A blbe si nech pro tatu 😉
Roomster byl nový model, kdo si to auto koupil, tak s ním musel, v rámci zachování záruky, jezdit na garančku k dealerovi, minimálně dva roky. Tam se odchytly všechny prodané vozy.
Mimochodem, NIKDY jsem neslyšel, že by se někdo kvůli nefunkčním bagům v Roomstru zabil. A věř tomu, že by se to v médiích pěkně rozmázlo.
Takže tady opět předvádíš marný boj se svou neznalostí a mindrákem.
PS: Nevím jak ty, ale já svým rodičům nenadávám. Tokil k té tvé rádobyvtipné radě nejspíše z osobního života.
Blba nepouzivam a v rodine uz vubec 😉
Bohužel, ty zde přeceňuješ testy NCAP, které vždy probíhají v ideálních podmínkách a nárazy jsou prováděny do ideálních překážek. Tyhle situace v běžném provozu prakticky nemohou nastat. Proto asi škodovka došla k závěru, že není třeba dělat paniku a tohle riziko podstoupila a problém se řešil až při garančních prohlídkách. Mimoto, škodovka dělá i svoje nárazové zkoušky a všechny takto zlikvidované auta fyzicky archivuje. Právě kvůli prokázání a předejitím možných soudních tahanic.
PS: V té KIi se nikdo nezabil.
Vypovídací hodnota 0. Stejně tak jako (zatím) tento incident Hyundai Elantra. Znepokojivé to je, ale zatím těžko soudit.