Ekologie nikdy nebyla krásnější. Cadillac u svého elektromobilu Volt nesází na oblíbenou ošklivost, ale naopak na typickou krásu svých nejnovějších modelů.
To je flame? Koncepce Voltu je zajímavá a jiná než u ostatních, podle mě je za neúspěchem Voltu jen souhra náhod (zhořel :), mechanici atd), toto bude podle mě pěkný restart. Ostatně ELX je krásné samo oi sobě a ještě v této kombinaci, no mě se zamlouvá, bral BYCH ho :-)
Mezi "ekologicky" smýšlejícími hollywoodskými hvězdami jistě půjde na odbyt. Potřebují vytvořit mediálně zelený obraz. Ale pro normální trh by mohli zkusit hodit tu kastli na benzínové auto.
Volt/Ampera je podle mě skvělá koncepce. Lepší než vynikající až 2 elektrické kilometry Priuse.
Mě by vyhovovalo pro denní dojíždění do práce 30 km čistě na elektriku a o víkendech zvýší dojezd na výlety spalovák. V našich končinách je to dost pomlouvaná technologie, no, nemá to nálepku přeceňovaného VW 8-s
I v US jich letos prodali víc, než upravené plány předpokládaly. Podle mě se to chytne, ale chce to čas a snížit cenu.
Hele - prodeje dieselových traktor-motorů mluví jasně: Lidi jdou po co nejnižší spotřebě paliva jako diví a je jim fuk, za jakou cenu.
Pokud nebude elektromobil stát tolik, jako srovnatelné auto na benzín/naftu, tak těžko ukecáš nějakou úsporu.
Každej zájemce pak vezme kalkulačku, spočítá si, kdy se mu vyplatí rozdíl v ceně, zjistí, že to je za 147 let a vykašle se na elektro-plecho-kolco.
Jinak já osobně jsem zkoušel totok: [odkaz] , ale za ty prachy se to prostě nevyplatí.
A je přitom úplně jedno, jakou to má značku, to ale tobě asi nevysvětlím.