...kde je misto zvuku motoru nejaky trapny sample a vic je slyset trapasnicka hudba, naprosto nesnasim.
Ale s vypnutym zvukem je to koukatelne, 488 je krasnej kus auta :yes:
... se o vozy Ferrari ( a vlastně i novinářskou práci, při které je součástí si zjišťovat fakta) moc nezajímá a tak do článku ( spíš při překladu tiskové zprávy za pomoci google translator) píše bludy.
V rámci V8 řady s motorem uprostřed je vždy sudá generace jen evolucí předchozí, tedy Ferrari 308-328, 348-355, Modena 360-430 a Italia 458-488. Takže to není otázka jen aktuální generace!
458 je nepřekonatelná...po všech stránkách. 488 GTB je nádherný stroj, jízdně to bude zase určitě bomba, bude to asi zase top supersport s ohledem na současnou konkurenci, ale na moderní klasiku v podobě geniální 458 mít nebude. Jak motorově, zvukově, pocitově, designově, po stránce charakteru a odezvy. Italia a Speciale jsou puristické mašiny, na které se bude vzpomínat :yes: Řekl bych, že jim výhledově dost poroste cena.
Ten zvuk mi připomněl závody F1 2014 a důvod, proč jsem se na ně přestal dívat. Na Ferrari je (alespoň pro mě) 80 procent zážitku ten zvuk. A toto je prostě - nic moc. Uvidíme na živo.