Není na tom nic EKO ani SPORT. Tohle se Fordu těžce nepovedlo :no: Škaredý exteriér, nudný laciný interiér, tak se to snaží oblbnout zákazníka alespoň názvem >:D
U Fordu se patrně někdo pomátl a myslí si, že je všechno sport... Už i Ford Edge je koukám SPORT... pane bože, s takovou bude, podle Fordu, Fiesta supersport 8-s >:D
Co máš s tím lacinym interiérem? Je to osklivy, ale rozhodně to patří k tomu lepšímu, pokud je tohle laciné (je to jako Fiesta), tak je lacina i Fabie....
Ja som sedel v nejakej medzieurópskej verzii ešte (malo to vzadu rezervu na 5. dverách, interiér už bol lepší ako v prvej neeurópskej verzii) a pôsobilo to lacnejším dojmom ako nová Fabia. Stredový panel vidím že ostáva otrasný aj naďalej.
Na doplnění specifikace k prostudování té míry náročnosti:
[odkaz]
A ještě jedna review z briského Autocaru. Pro ty, co ve škole místo učení slovíček hráli pod lavicí nějaké e-hry, první věta: "Už dávno nebyla žádná novinka od Fordu taková bída, jako EcoSport" A o kousek dál: "Každý, kdo si zkusil projet některého z rivalů, si hned uvědomí, že EcoSport je zkrátka nedostatečný."
[odkaz]
Takže já bych kšiltovku určitě neobracel dozadu, není fakt proč. Jedině že majitelům Dusterů se zadarmo - a právem - přifoukne sebevědomí.
Tohle je fakt evoluce slavného Fusionu ne? Je to ošklivé s tvarem krabice (ale pořád hezčí, než Fusion), má to v zadu torzku, ale solidní výbavu, pokud nepřestřelí cenu, tak se to bude v Evropě prodávat dobře a možná i u nás. Interiér krásný není, ale nelze považovat za nekvalitní či levný (jetsli ano, co pak má Fabie s celou vytrvrzenou palubkou, soudím na základě interiéru Fiesty). Do města za 300 tisíc proč ne, jinak Captur, CX3, nebo nové HRV mi přijdou pohlednější vozy.
Za dobrý peníz to vidím jako válcování prodejů předohrabovým Dusterům, ix20tkam a podobnym pseudoSUVMPVHATCHBACKUM >:D
P.s. když nad tím tak přemýšlím, tak titulek pro náročné evropany asi sedí, protože tu torzku dávaj pro náročného evropana třeba do Oktávek, žejo >:-[]
tak stejně divně a neforemně působí exteriér, jakoby udělali jedno auto (vrchní část se světly a úzkou maskou) a to se jim znelíbilo, tak udělali druhé auto s velkou maskou a ta dvě auta prskli na sebe jak dvoupatrák.
Ovšem největší tragédie je interiér, ten je doslova odpudivý na první pohled, kdyby se v Ženevě udělovala cena za nejhorší interiér, tak toto je bezkonkurenční vítěz.
[odkaz]
Doslova plastové království.
>:D Je to hotová křeč, aneb asi se objednalo pár dílů z Fiesty a Focusu navíc, tak to zkusili nějak zakomponovat do sebe. Nejvíc mně dostal ten nádherný kontrast šedého a černého plastu.
Interiér hezky neni, ale plastové království? Vzdyt vsechny auta této třídy to mají z plastů >:D Navíc tady je alespoň Fiesťácká palubka, která je měkčená, narozdíl od konkurence.
Ano, plastové království, šedá, černá, minimálně dva odstíny hnědé. Palubka je obrovsky mohutná a vyhřezlá do prostoru kabiny jak predátor před skokem, displejíček z digitálek na vrchu palubky vypadá jak průzor z tanku, podivné shluky tlačítek na středovém panelu, humpolácké rámečky kolem výdechů ventilace, prostě z mého pohledu jako když zde řádili plastoví čerti.
A měkčenou palubku má v této třídě kdekdo, namátkou třeba Yeti nebo Mokka. Měkčená palubka tento zoufalý interiér nezachrání, ten bude vypadat hrozně i kdyby jej obšili kůží ze špičkových kusů jihoamerické hověziny.
Co maš pořad z měkčenymi plasty. Vždyt je to opravdu mirně řečeno nepěkne. Když už ti jde o ty plasty tak je tu Mokka ktera navic uvnitř i velmi pěkně vypada. A Exterierem je to taky velice povedeny vuz.
Ano, Mokka je uvnitř opravdu velmi dobrá, s tím souhlasím (Ostatně jako všechny Opely nyní), ale ja oponuji tvrzení na nekvalitu interiéru, on ale kvalitně udělaný je, stejně tak jako plasty měkčené jsou. Že se vám nelíbí ( ani mě ne) nikomu neberu :-)
Ak by sa niekde organizovala anketa o najhorsi nazov modelu auta, myslim ze Ford by s tymto paskvilom skoncil velmi vysoko! Skombinovat dve pridavne mena (ktore su navyse protiklady) a spravit z toho nazov auta, to sa hned tak nevidi. Neviem ci nahodou v tomto nema Ford pochybne prvenstvo...
je od pohledu hodně omezený silnými dvojitými sloupky a extra skloněným oknem s vysokou spodní hranou. Opravdu ideální do města kde je dobrý rozhled klíčový - za takové sloupky se klidně "schová" chodec lezoucí na přechod. Přes šíleně vysokou patrovou kapotu toho taky moc vidět nebude. Ford už musí být v koncích když pošle do prodeje v Evropě takovou neforemnou zrůdu - zlatý Fusion, z toho je aspoň velkými okny dobře vidět na všechny strany. To už i Duster je proti této divné věci elegantní...
Ale no tak. Zas do snehu a na obrubníky to je fajn, keď je podvozok vyšší. Do zimného mesta to je celkom dobré, relatívne krátke, vyšší posed. To že to pôsobí dizajnovo trochu disproporčne - no tak divne vyzerá aj Bmax aj Cmax. Takže ma to nejako neprekvapuje. Je to vec názoru. Mne sa napríklad nepáči dizajn, ktorým sa uberá automobilka suzuki viac ako tento ford.
Tak cudne auticko stale, tie cierne disky este ich opticky zmensili, mohli dat aspon vyssi profil pneumatik. Som zvedavy kedy ho zacnu u nas predavat, vlastne.
hlavne ide o ten objemny vysoky ponton karoserie posadeny na malych koleckach... v indii to asi bude narez alebo v brazilii ..... ale v eu? nuz neviem.... za podobne peniaze pojdem jednoznacne radsej do vitary 4x4 :yes:
celá tragédia toho dizajnu sa odohráva na kapote. Akoby niekto položil na reálnu nižšiu kapotu s nižšie položenými svetlami ešte jednu kryciu. Ten dojem podporuje aj dvojposchodová maska. Neviem, či to má nejaký techno dôvod, ale dizajnérovi by mali zakázať vstup do európy.
hlavne nepoznam ziadne auto na svete ( okrem tohto fordu ) ktore by malo meter plechu na vysku nad prednymi kolesami ( pri pohlade zboku je to hrozny pohlad ) ... suhlas... ta predna kapota je vysoka ako trojity cheeseburger z mekaca a cele je to posadene na malych koleckach.... k tomu ten fordacky interier ktory mi vobec vizualne nesesi a mame na svete auto ktore by som zvolil snad len ak by som musel ( s 9tkou pri hlave ) .... nastastie ak sa nemylim u nas si ecosporta nekupime
Je to jen pár týdnů, co jsme zde četli zprávu, že Ecosport je v Evropě propadák, a proto že ho Ford bude upravovat. Tak nevím...
P.S. Proti "Ecosportu" je Fusion ještě vrchlol elegance :-) Ecosport vypadá jako krabice od bot postavená na podvozek dětského kočárku.
Tak to mas recht! Fusion (ten europsky) bol sice len taka "krabica", ale v tom tvare sa dala najst urcita jednoducha krasa, vhodne doplnena nizkou cenou. Ak na niektore auto pasuje "to je take skarede, az je pekne", tak to sa asi hovorilo o starom Fusione...
Na druhej strane, u EcoSport-u mam dilemu, lebo sa stale neviem rozhodnut, ci mi na nom najviac vadi exterier, interier, alebo nazov.