Dvanáctiválcový motor představuje jakousi magickou hranici. Více už si přát opravdu nelze, pokud tedy opomeneme stroje vyráběné kusově. Za kolik si lze dnes odvézt domů takový stroj?
Já si myslím ale , že jsi nepochopil téma článku - nejlevnější auta - a jak tak koukám, tak takovej XJ V12 je za 330 tisíc. To je více než dvojnásobek ceny aut v článku :-)
Pěkný, viděl si takové auto někdy naživo? Kolik stojí? :-) Ale myslím vážně, že je zajímavé, jen já v Japonsku nebyl, tak je to pro mne akorát tak obrázek....
No, souhlasím, že je zajímavé to auto uvést, ale je vidět, že ty i Barik jste asi článek nečetli, protože autor v prvním odstavci píše, proč jsou tyto auta ve výběru :-)
Myslíš tu Toyotu ? Vždyť to auto je uplně mimo Evropu, jestli se tu někdy prodávalo, tak v ČR určitě ne >:D To bych autorovi neměl za zlé.... ten Jag dejme tomu, ten tam být mohl.
Já se dnes vážně nechci hádat, ale článek je bazar - tzn český bazar, to je téma o ČR. Vím, že se rád vyjadřuješ k tématu jen v širších souvislostech a konkrétně je to pak problém, ale já autora chápu, ten Jag tam být asi měl, Toyota třeba někde pod čarou jen pro zajímavost, že něco takového někde ve světě existuje, ale rozhodně nepatří do českého bazaru....
Ani já ne. Jen řikám že tohle omezení = s dodatkem na českej bazar = je naprosto zbytečný omezení. Je 5 takovejch aut na světě = tak sakra napíšu o všech
Tohle bohužel platí obecně = proto mi to tak vadí
Prostě kdyby se v mym časopise psalo o něčem čeho je 5 kusů = a 3 z toho z kontinentální Evropy, určitě to neosekám na ty 3. Ty další 2 tam třeba s dodatkem že tady nejsou až tak známý, prostě budou
Opět říkám, že v tomhle máš trochu pravdu, ale když by se tam takové auto objevilo, tak nějakej neznalej jouda si tu bude stěžovat, že co tam dělá Toyota, která je v Evropě do 10ti kusů a nemůže si ji koupit >:D
Co jsi nepochopil na tom že má jít o nejlevnější dvanactiválce které se dají běžně provozovat třeba pro běžné denní ježdění. Tvůj odkaz vede k veteránů na takové to domácí žvýkání, stejně jako Hammuna se tady rozčiluje kvůli Toyotě kterou u nás ani poblíž našich hranic nekoupíš. Argument o Británii je mimo míšu (třeba termix vanilka) jelikož mně osobně auto s volantem vlevo jako standardní daily car nepřijde.
Tak to je jasný že když píšu o zaplatitelnejch sedanech V12 tak píšu jen o těch co sou v tuhle chvíli v českejch bazarech = i když jeden XJ12 tu v nabídce je [odkaz] = takže podobnej a stejnej počet jako těch dvanáctiválců D3 >:D
Proč psát o 5 modelech když můžu je o 3 = rozdíl je dobrejch 5 minut práce >:-[]
Eště bysme mohli vyřadit W12 = dyť to sou dva VR6 ;-)
Hele tady jedna V12 Toyota v Helsinkách, za slušnej peníz [odkaz] :-)
Tady jedna v Holandsku [odkaz]
Jako obvykle = Dusil se snaží ale tohle je přišvihnutá šance = přitom téma naprosto dokonalý :yes:
Ale ne, jen článek se jmenuje nejlevnější auta s 12V, tak logicky se tam neobjeví něco 2-3x dražššího. Pokud víš o jiných autech, které se dají koupit třeba v ceně těchto vozů, sem s nimi, rád se podívám :-)
Obávam sa , že čokoľvek z tých ročníkov výroby môže , ale aj nemusí, byť hromádkou šrotu bez ohľadu na značku na kapote. Ale v tvojom prípade bmw komplex nepustí, predsa len netesný výparník a odpadnut
Zimáky som na jednom aute mal pred týždňom aj ja, ale pri súčasnej teplote miznú pred očami a jazda nie je žiadna hitparáda. 3200 kg vlastnej váhy je sviňa ;)
Auta co maj 3,2 tuny fakt nemam. Moc mě nenpadá co z osobáků - krom prodloužených a vládních limuzín typu Mercedes, Cadillac, Lincoln, Rolls a ZIL a jejich pancéřovaných verzí by mohlo tolik vážit....
No vidíš, ja mám na dvore jedno auto kategórie m1 s 2955kg pohotovostnej hmotnosti a 3500 kg celkovej. Zase sme len pri tom čo ty, ale toto bude zase mimo tvoje chápanie ;)
Taky si nám zpoměl zmínit, že ještě 20 dubna byly v jižních čecháích závěje a v práglu bylo 9 nad nulou a lilo jak z konve = počasí jak v prosinci.
Na 4,5 měsíce (květen-půlka září) se hodně lidem vyplatí zahazovat ty zimáky se 4mm vzorku popř. to přezouvat, když za ty 4,5 měsíce najedou 3-4 tis km vid. proto má pořád půlka aut na ulicích zimáky, záhadný co. Dneska sem viděl Pajero na zimákách, několik fabek, felicí, Mercedes E , jeden Transit atd. Každej den vidím auta na zimákách.
Přijed se někd ypodívat na veteránskej sraz, těch amerik je tam vždy 30-40% ze všech ústatníků, pomalu se dá říct, že tvoří spolu s tuzemskou produkcí majoritní většinu.
Protože je to rarita do který po celé léta někdo cpe peníze a servisuje ho.... do 30 let starého Audi / BMW to nikdo dávat nebude, protože ještě před pár lety jich byly plné vrakoviste a ta auta sloužila jako daily car a investice pro takové auto nemá smysl.
Jenže ony ta nejsou nai 40-50 let staré BMW a Mercedesy nebo jen v mizivém počtu......
Jestli to spíš nebude tím, že to provozovat, servisovat a cálovat je poněkud náročnější jak tu ameriky a cokoliv z evropy od půlky 80. let mimo sportáky a pár vyjimek sou tuctový plechovky nezajímavýho tvaru. Nopak poslední dobou se začínaj hodně objevat Volhy, žiguly, moskviče a další známá auta výchdoního bloku, co začínaj nabývat na hodnotě a lidi si to z nostalgie kupujou jako veterána.
Nevěřím, že ty staré BMW/MB a tak by nešly udržovat za podobné peníze, jako ameriky.
Jen to nikoho nenapadlo je držet doma do veterána, protože ta auta v 80. - 90. letech dojezdila a nikdo je nepotřeboval udržovat. Vždyť i ty staré ameriky doma v USA se válí na vrakovištích a jsou to často nutné kompletní drahé renovace a není líto do těch aut tady v evropě vrazit to stjené, co by tě stálo 40 let staré BMW či MB.
Žigulíci tu jsou, protože tu jezdili už kdysi a tu a tam se najde nějaký po starém dědovi, nebo jsou to taky totální renovace. Ale žádné z těch aut by nejezdilo v takovém stavu, jako na srazy veteránu bez toho, aniž by se neudržovalo.
Snažíš se tu pošpinit evropské automobilky, ale problém není v autech, ale v ochotě majitelů se o ty masovější kousky evrpoských aut starat či renovovat.
Baryku a nebude to velké zastoupení amerik způsobeno třeba tím, že ta auta mají mnohem větší wow efekt? Ono servisovat nějakou W123 nebo E28 či E24 nijak děsivé není. Dokonce bych řekl, že to bude levnější než servisovat tu fullsize emeriku...
Nesouhlasím ani s tím, že starých BMW a Mercedesu je mizivý počet. Spíš se na těch vete srazech jen nevyskytují.
No však některé ty ameriky sou taky totální renovace ale někomu to stálo za to jí udělat a ty peníze do toho vrazit. Proč je nevráží do těch Mercedesů, BMw, Audi, Peugeotů atd....
Auta na vrakáči sou už dobrý leda jako zdroj dílů, když bude na vrakáči 50 stejnech BMW a v provozu 3, není to přeci argument proč nedat do provozu čtvrté.
Ja porad nechapu, kde jsi vzal, ze lidi nerenovuji a neudrzuji stara BMW a Mercedesy. Na kafe a kary nam jezdi smecka vystavnich E24, na vete srazech potkavam bezne stara SL, komunita lidi, ktera pipla auta ve stari youngtimeru (ruzne w124, w140, e30, e34, e36 atd.)je cim dal vetsi. Jestli ty uz nemas oci jen pro ty ameriky a zbytek sveta nevnimas....
Jinak 40 let stare Audi nevidis, protoze ta znacka sotva existovala a 40 let stare Peugeot mely zas pramalo zajimavych modelu. Za to stare US auta jsou exoti automaticky, i kdyz se jedna o bezny masovy model a opakuju znovu, maji wow efekt. A stare Fordy, Fiaty a Alfy vidas nebo taky ne? >:D
Každému podľa chuti,zrenovovať eu auto, ktoré bolo niekedy "masovkou" asi nikomu nedáva zmysel. Vyhrať sa s amerikou, ktorých tu zrátaš na prste jedne ruky asi bude zaujímavejšie.
Bohužel tady je trh docela deformován tím, že v nabídce je teď jeden kus. Já svoji X300 XJ12 koupil za 150 a to měla k super stavu velice blízko. Taky se koukni, jak výše zmiňované ,,levné,, V12 vypadají. Když je dáš trochu dokupy, tak jsi taky na těch 300 tis.
Gratuluju ke krásnému kousku a hlavně i super recenzi :-) Máš asi pravdu, ale jako já to udělal autor, zkoukl inzerci a vybral 3 "častější" kousky :-)
Věřím, že levná V12, ostatně i V8 v takových autech za cenu hodně ojeté Oktávky, bude past na většinu kupců (co si myslí, že se za málo peněz povozí) :-)
Vzdyt nikdo nerika, ze je to normalni vec.
Ale proc zas davat rovnou do nadpisu clanku lez, potom se ji snazit opravit v perexu clanku vetou "Více už si přát opravdu nelze, pokud tedy opomeneme stroje vyráběné kusově" a pritom i tato veta je lez, protoze Bugatti neni kusovka. Teda ne ze by je sypali jak Fiat 500, ale je to "normalni" produkce jako kdejaky Koenigsegg, Lotus apod...
Sem k ACZ kritickej = ale tady mi to zas tak problematický nepřijde. Nadpis je: Nejlevnější auta = takže mi tam asi chybí ten Jaguar = to je normální dobová konkurence toho 750i atd.
Bugatti je spíš ta kusovka = v bazarech po Evropě najdeš MB 600, BMW 750i i A8 W12 = i když těch je asi nejmíň. Schválně kolik tam bude Bugatti V16 ;-)
V běžnym životě to fakt výš nejde = na nový a jetý úplně bez diskuzí dosáhne řekněme normální člověk, na Bugatti V16 a podobný = bohužel ani náhodou
Bylo to zamýšleno v době uvedení na trh v roce 1988 a to tam 518i nebyla. Ano později přišla, dokonce byly byly v průběhu produkce vozu dvě. Původní motor byl M40 později myslím motor M43. V každém případě první 518i měla motor s ozubeným řemenem, pozdější pak s řetězem.
Já teda X300 XJ 12 vídám každý den, kdykoliv otevřu garáž. A až taková rarita to taky není, v republice jich pár znám. Jinak V12 má své neopakovatelné kouzlo - mamutí síla, spojená s vysokou mírou kultivovanosti je úžasná. To auto prostě jede rychle úplně přirozené a bez jakékoliv větší snahy.
Jinak by mě zajímalo, kde jste našli ty ostatní V12? Konkrétně třeba ta E38 i mamut. Občas dostanu takový nápad všechny tyhle dobové konkurenty sesbírat a dostat je pod jednu střechu :-)
Mě se na tom autě líbí především to, že když se dá plynový pedál až na podlahu, tak jde opticky vidět jak klesá ručička palivoměru >:D Je to v dnešní eko ploché době jedinečný přístup k přepravě :-!
Ronault ví, na co narážím ;-) Když se mně někdo donedávna ptal, co mám za práci, tak jsem z legrace odpovídal, že je to OK, že mám služební Mercedes s majákama a řidičem. No a teď už měsíc mám i služební vrtulník s pilotem ;) Záchranka bohužel jety neprovozuje, tak k tomu se už asi nikdy nedopracuji :-)
... chápu, že žijete reklamou, ale aby u každé fotky v galerii se znovu načítal nový panel s novou reklamou jiné velikosti, takže se zobrazí fotka dole, pak skočí nahoru a pak zase dolů... na to se nedá dívat... 8-s:no: leda bych chtěl dostat epileptický záchvat 8-s8-s8-s:no::no::no: