Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TSI (200 kW) – Šťavnatější pašík

Testů modernizované osmé generace Volkswagenu Passat jsme tu měli už několik. Dnes se podíváme na verzi pro fajnšmekry. Na tu nejrychlejší. V kombíku.
Zpět na článek
13. 7. 2020 14:09
13. 7. 2020 14:07
13. 7. 2020 14:40
13. 7. 2020 15:20
13. 7. 2020 17:11
13. 7. 2020 18:11
13. 7. 2020 19:31
13. 7. 2020 20:45
13. 7. 2020 16:37
15. 7. 2020 15:13
13. 7. 2020 14:36
13. 7. 2020 14:38
13. 7. 2020 14:42
13. 7. 2020 15:24
13. 7. 2020 14:20
13. 7. 2020 15:01
13. 7. 2020 16:18
13. 7. 2020 16:13
13. 7. 2020 16:20
13. 7. 2020 16:24
13. 7. 2020 16:47
13. 7. 2020 16:37
13. 7. 2020 16:49
13. 7. 2020 16:54
14. 7. 2020 08:59
14. 7. 2020 09:41
14. 7. 2020 11:49
14. 7. 2020 11:54
14. 7. 2020 08:57
13. 7. 2020 14:37
13. 7. 2020 14:41
13. 7. 2020 14:44
13. 7. 2020 14:41
13. 7. 2020 15:26
13. 7. 2020 16:13
13. 7. 2020 14:59
13. 7. 2020 15:02
13. 7. 2020 15:26
13. 7. 2020 16:21
14. 7. 2020 08:37
16. 7. 2020 21:58
13. 7. 2020 13:39
Spotřeba 9,5
To by mě jeblo, kdybych toto měl živit.
Rozbalit vlákno
81
13. 7. 2020 14:02
Re: Spotřeba 9,5
To se ti zdá na 200kw hodně?
Avatar - xxc
13. 7. 2020 14:09
Re: Spotřeba 9,5
A koľko z tých 200 kW využil na rozdiel od iných áut?
13. 7. 2020 14:12
Re: Spotřeba 9,5
Proč se mě ptáš na to co využije jiný? jestli neumíš i při běžných jízdách využít výkonový potenciál, pak hledej chybu u sebe. Ne v autě.
Avatar - zaplosak
13. 7. 2020 16:04
Re: Spotřeba 9,5
mě by to teda zajímalo jak mám využít 200 kw po městě kde furt stojím - poraď prosím... ;-)
Avatar - Mikesus
13. 7. 2020 16:09
Re: Spotřeba 9,5
Vyjeď z města :D
Tohle primárně nikdo do města brát nebude. A to trápení s kucavým DSG za to vůbec nestojí.
13. 7. 2020 16:18
Re: Spotřeba 9,5
Jestli jezdíš výhradně po městě pak 200 kW motorizace není auto pro tebe to je jednoduchý.
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2020 19:16
Re: Spotřeba 9,5
Passat. V kombíku. 2.0 TSI. Do města?
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
13. 7. 2020 14:23
Re: Spotřeba 9,5
Tiež som bol zvedavý, koľko by niektorí čakali. Je to veľký strednotriedny kombík s 200 kW turbobenzínom, pohonom 4x4 a automatom.
13. 7. 2020 14:27
Re: Spotřeba 9,5
skoda, ze neni i verze se 140 benzinovejma kilowatama v manualu, alespon sup takovou verzi nema
mohla by to byt 200tis levnejsi a s mensima servisnima a provoznima nakladama
a na bezny jezdeni by to stacilo
Avatar - iudex
13. 7. 2020 14:35
Re: Spotřeba 9,5
Jo, do auta tejto kategórie je ten 140 kW benzín ideál. Ostatne sám som chcel Sup s TSI 140 kW, ale s prekvapením som zistil, že už sa nepredáva. V Passate je, ale na vyskúšanie na celom Slovensku nebol, všade výhradne TDI.
13. 7. 2020 14:51
Re: Spotřeba 9,5
Možná to teď špatně chápu ve smyslu, žes chtěl manuál, ale 140 kW TSI v Supovi stále je :)
13. 7. 2020 15:03
Re: Spotřeba 9,5
ja 140kW tsi + manual + 4x4
140kW tsi v supu jen s automatem bez 4x4
benzinova 4 kolka jen 200kW s automatem od 1035tis
pritom se 140kW tsi v manualu by mohla byt od cca 800tis
coz by byla hodne zajimava cena
Avatar - kari.laz
13. 7. 2020 15:10
Re: Spotřeba 9,5
Mělo by to být v Arteonu, ale jen předokolka. Na druhou stranu by to o to bylo ještě levnější.
Avatar - idam.i
13. 7. 2020 18:30
Re: Spotřeba 9,5
Všeobecne získať na test benzínové auto na Slovensku je problém V minulosti som pre to nekúpil R. Lagunu, teraz nemajú Citroen C5 v benzíne. :-(
Avatar - xxc
13. 7. 2020 14:07
Re: Spotřeba 9,5
A zase, chýba tu dojazd, prípadne spotreba na dlhých rýchlych trasách. Možno to také zlé nebude, v tabuľke píšu 66 l nádrž.
13. 7. 2020 14:12
Re: Spotřeba 9,5
Průměr 9, tak počítej...
Avatar - xxc
13. 7. 2020 14:40
Re: Spotřeba 9,5
9 pri 200ke? To sa mi nechce veriť, keď priemerku mal skoro 10.
13. 7. 2020 14:43
Re: Spotřeba 9,5
Kde jezdíš v kuse 200?
Avatar - xxc
13. 7. 2020 15:20
Re: Spotřeba 9,5
Ja nikde, lebo mam len 88kw, ale toto má 200kw. Po koronovej diaľnici sa to dá využiť, preto sa pýtam.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:07
Re: Spotřeba 9,5
Ten vám tady dělá jméno :D Chapu, že půlka slovenských diskutérů radši zde žije v ČR :D Na druhou stranu, XCC musím vidět naživo !:D
Avatar - lamal
13. 7. 2020 16:22
Re: Spotřeba 9,5
takych co nam robia meno sa najde :D obavam sa, ze so vzdelanim ake mame to nebude lepsie ani do buducnosti ;-\
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:35
Re: Spotřeba 9,5
Já bych si tipl, že tento blázen může mít klidně i doktorát .. jen kdyby ta voda obtékala ty zrcátka pořádně !:D
Avatar - lamal
13. 7. 2020 16:50
Re: Spotřeba 9,5
jj je to sporne sa bavit o vzdelani a potom vidiet co sedi v politike s doktoratmi na ukor charakteru... myslel som kvalitu vzdelania aj toho zakladneho a nizsich stupnov, ale bude to asi zlozitejsia tema :-)
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:57
Re: Spotřeba 9,5
To jo, ale já bych spíš řekly že problém není ve vzdělání, ale v možnostech a dostupnosti informacích, s cimz neumí lidí nakladat.
Avatar - xxc
13. 7. 2020 17:11
Re: Spotřeba 9,5
Vzdelanie nie je problém, ja som spokojný aj so slovenským vzdelaním a veľmi som nepociťoval deficit informácií. Lebo existuje také tajomstvo, že knihy sú skoro rovnaké na rôznych univerzitách. Aspoň na Slovensku a v Čechách určite.
Avatar - lamal
13. 7. 2020 17:34
Re: Spotřeba 9,5
xxc to je super, ze si spokojny, ale vysledky ukazuju nieco uplne ine a vies, ze ma to vobec neprekvapuje v tvojom pripade ?

ozz vzdelanie resp jeho kvalita, dostupnost je problem, na SK urcite, keby nie tak nemame v parlamente nackov a roznych inych diletantov
Avatar - xxc
13. 7. 2020 18:11
Re: Spotřeba 9,5
Blbosť ľudí ani vzdelanie nezachráni.
Avatar - lamal
13. 7. 2020 18:43
Re: Spotřeba 9,5
tieto tvoje múdra...to keby si povedali v 18 storoci tak dnes nemas ten svoj uzasny elektromobil
Avatar - xxc
13. 7. 2020 19:31
Re: Spotřeba 9,5
Samozrejme nespochybňujem vzdelanie, ale žiadna tragédia to na Slovensku nie je. Oproti minulosti je to lepšie. Že nemáme univerzity, ktoré sú citované a tým sú v rebríčkoch niekde na spodku, ešte neznamená, že študenti môžu vyštudovať a dosiahnuť úspech.
Avatar - lamal
13. 7. 2020 20:11
Re: Spotřeba 9,5
taras zase ... ked budu ludia sprosti tak budu verit v predvolebnych kampaniach sprostostiam ako je tomu dnes...

btw tvoje nazory nedavaju nadej na potvrdenie toho co pises ...
Avatar - xxc
13. 7. 2020 20:45
Re: Spotřeba 9,5
Ale čo s tým má školstvo? Ľudia budú sprostí tak či tak, máme tých sprostejsich trosku viac, lebo rozumnejší odišli. Ale žeby sme boli výrazne iní, tak to nie. Stačí pozrieť, koho volili Maďari, koho teraz Poliaci a koho majú Česi.
Avatar - idam.i
13. 7. 2020 18:32
Re: Spotřeba 9,5
Dali sme vám Babiša,chcete aj XXC???
Čo nám tu ostane. :-O
P.S.Nechcete aj jedného Kapitána. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 06:42
Re: Spotřeba 9,5
Nechcete zpět alespoň toho Babiše? Přidáme k tomu Zemana a Okamuru, ten má maminku z Moravy, to už je kousek :D
Avatar - idam.i
14. 7. 2020 10:01
Re: Spotřeba 9,5
Iba keď pridáš aj Kalouska.Ten vie vždy pobaviť. :-!
Avatar - white label
13. 7. 2020 20:59
Re: Spotřeba 9,5
xxc má bráchu xcc? ;-)
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 06:41
Re: Spotřeba 9,5
To máš fuk :D Teda vlastně doufám, že nemá a neobjeví se tady :D
Avatar - lamal
13. 7. 2020 15:51
Re: Spotřeba 9,5
som to minule pisal, xxc rad natrieska blbosti a potom si to objajuje este vacsimi nezmyslami ...
13. 7. 2020 16:22
Re: Spotřeba 9,5
Tak pokud s tím pojedeš v módu 180-200 tak budeš tak na 12 litrech. To tě prostě stáhne z kůže, ale při normální cestovní rychlosti 130-140 po našich dálnicích si myslím tak 8 je reálný. To je nějakých 180 g/km CO2. Trochu mimo požadavky zmr-do úředníků z EU :D
Avatar - Emel
13. 7. 2020 16:37
Re: Spotřeba 9,5
To jsi ještě optimista. Při 180-200 tam bude určitě 15.
13. 7. 2020 19:46
Re: Spotřeba 9,5
Co ja viem. 16 L mi pri 200 bral x5 4,8 is s prisernym hydro-automatom. Ale ten bral 14-16 v podstate stale. Na tom aute sa neoplatilo jazdit pomaly, lebo aj tak zral jak prekopnuty.
15. 7. 2020 14:09
Re: Spotřeba 9,5
Nebude.
Mam neco velice podobneho, ale 206kw a pri jizde “na krev” co to da jsem se nedostal pres 13.3.
Dlouhodoby prumer, 80% mesto je cca 10.
Avatar - Emel
15. 7. 2020 15:13
Re: Spotřeba 9,5
To je podezřele malej rozdíl mezi dlouhodobým průměrem a absolutním maximem...

Měl jsem 2.0TSI 162kW, dlouhodobej průměr 8,15... ale uměl jsem se dostat na dvojnásobek.
15. 7. 2020 15:51
Re: Spotřeba 9,5
To co pisu muzu dolozit palubakem.
Pod 9 to u mne leze strasne neochotne.
Holt mam asi cihlu na pedalu ;-)
Kazdopadne nad 13.3 ustalene 200-220 jsem jeste nemel.
Avatar - iudex
13. 7. 2020 14:19
Re: Spotřeba 9,5
Tak je to jasné, si cieľová skupina pre TDI.
Inak s tými novinárskymi 9,5 litrami by som to videl na reálnych 9. A to je na 200 kW v pohode.
13. 7. 2020 14:25
Re: Spotřeba 9,5
uplne nechapu 13 litru ve meste
ja ve meste jezdim za min nez na dalnici
jestlize teda nestartuju na kazdym semaforu jako kdyz startuje F1
13. 7. 2020 14:26
Re: Spotřeba 9,5
Záleží v jakém městě, hustota dopravy atd.
13. 7. 2020 14:29
Re: Spotřeba 9,5
kdyz prilitnu do phy, tak me spotreba jde dolu
Avatar - Emel
13. 7. 2020 14:36
Re: Spotřeba 9,5
No pokud projedeš Jižní spojku 80 tempomat, tak jo. Pokud prostojíš centrum s vypnutým SS, tak ne.
13. 7. 2020 14:41
Re: Spotřeba 9,5
prijizdim od vychodu nebo severovychodu a parkuju na karline, u hlavniho nadrazi nebo v ND.
vzdycky me spotreba v pze jde dolu
Avatar - Mikesus
13. 7. 2020 15:29
Re: Spotřeba 9,5
Takže jedeš téměř celou dobu po 6proudé magistrále, kde se kromě špičky nestojí vůbec.
To je pražský provoz jak stehno.
13. 7. 2020 15:47
Re: Spotřeba 9,5
jezdim cerny most - hloubetin atd ...
Avatar - lamal
13. 7. 2020 15:54
Re: Spotřeba 9,5
To preto, ze nedochadzas v spicke do prace a z prace... obcasna jazda mimo spicku do centra na najake parkovisko moze byt totalne plynula...

A tiez kazdeho pol roka - rok sa situacia na hlavnych tahoch meni, pred 2 rokmi si nevedel co je tu upchaty Vypich... takze sa to neda takto vseobecne hodnotit.
Avatar - Mikesus
13. 7. 2020 16:00
Re: Spotřeba 9,5
Vypich býval OK, ale zase díky němu Radlická a Plzeňská se trochu zklidnila. Blanka to tam stáhla.
Mně fascinuje, jak se mluví o Pražském provozu, každý vytáhne minimálně 4proudé silnice.
Avatar - Mikesus
13. 7. 2020 15:58
Re: Spotřeba 9,5
Jako po ty chlumecky a poděbradský, které znají kolonu jen když je zavřený okruh nebo pár aut před semafory?
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:09
Re: Spotřeba 9,5
Nemůže ls srovnávat spotřebu pri 80ti ustálenou jízdou s poskakováním centrem. Tak si na 10 sáhne i 2.0TDi
Avatar - Mikesus
13. 7. 2020 16:10
Re: Spotřeba 9,5
Taky si začínám připadat, že centrum Prahy znamená pro dost lidí jízda po magistrále za Muzeem.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:19
Re: Spotřeba 9,5
Jo, a ještě ve 3 ráno ...to je typická městská spotřeba :D
Avatar - xxc
13. 7. 2020 14:38
Re: Spotřeba 9,5
Ja tiež v meste jazdím za menej, ako na diaľnici, ale elektromobilom :-) Nechápem, spotreba v meste, do ktorého sa primárne spaľovacie auto nehodí, uvedená je, zato na diaľnici, kde to auto nemá konkurenciu, sa nespomína. A ozaj, na semafore štartujem ako na F1 a ono to až taký vplyv nemá. Zrekuperuje sa to.
13. 7. 2020 14:40
Re: Spotřeba 9,5
Jako F1.
Aha.
Kde že ti dělali tu lobotomii, vocasi?
Avatar - xxc
13. 7. 2020 14:42
Re: Spotřeba 9,5
A? Som prvý, sám na ceste. Všetci sú za mnou. Prispieva to k bezpečnosti. Vyberám si pruh, cestu.
Avatar - _Karel_
13. 7. 2020 14:45
Re: Spotřeba 9,5
Pokud ty seš na cestách sám, tak to k bezpečnosti nepochybně přispívá. K bezpečnosti ostatních.
Avatar - xxc
13. 7. 2020 15:24
Re: Spotřeba 9,5
Píšem o semafore. Fakt prvý na semafore postúpil lobotomiu? Či podľa seba súdite ostatných?
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:10
Re: Spotřeba 9,5
Vyměnil si koloběžku za elektromobil ?
14. 7. 2020 11:13
Re: Spotřeba 9,5
jj ... a top speed zostal rovnaky :-)
14. 7. 2020 12:31
Re: Spotřeba 9,5
"Zrekuperuje sa to"
Jasně, jasně...celkově to vidím na nobelkovu za fyziku :-[] :-[] :no: :no:
Avatar - Jenik3
13. 7. 2020 21:43
Re: Spotřeba 9,5
Nemohu si vzpomenou co to bylo za octavii. Asi greenline nebo tak podobne. Ta jezdila na 3.5litru papirove. Tak tomu rikam, krasna spotreba. Kilowatu mela zcela jiste mene nez tento pasat, ale ta spotreba...na dalnici max 120 kmh, aby to moc nezralo. A pak ji zrusili.
Avatar - white label
13. 7. 2020 21:55
Re: Spotřeba 9,5
To víš, to jsou (spíš byla) ta ropná lobby... ;-)
14. 7. 2020 10:03
Re: Spotřeba 9,5
s predoslou 206kW verziou som robil dlhe trasy okolo 8,2 litra pri rovnakom style, aky s 2.0 TDI 140kW 4x4 je za cca 6,2 - 6,5 litra.

Takze za mna super.
13. 7. 2020 14:22
Re: Spotřeba 9,5
je jasny, ze jestlize vlada snizi spotrebni dan na naftu o 2kc, tak budou v kursu opet naftaky a to vdetne tech smradlavejch z nemecka
realnej rozdil v cene benzinu vs nafta bude 6kc.
tedy ze benzin bude o 6kc drazsi, nez kdyby byl stejne zdanenej jako nafta.
prospeje to hlavne andrejoj, protoze se nafty proda vic a on proda i vic biosracek do nafty a vic tak vydela.
13. 7. 2020 15:10
Re: Spotřeba 9,5
Tak jestli vláda sníží spotřebku na naftu o 2kč dolu, tak mi něco říká, že s cenou na benzínce to nijak nehne ;-\
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:10
Re: Spotřeba 9,5
Ale s Hamunou to šlehne
13. 7. 2020 16:13
Re: Spotřeba 9,5
tak alespoň nějaké pozitivum :-)
13. 7. 2020 16:25
Re: Spotřeba 9,5
Přesně :D :D
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2020 19:23
Re: Spotřeba 9,5
:yes: :D To teda jo.
13. 7. 2020 16:25
Re: Spotřeba 9,5
Z Německa se žádný smradlavý nafty nevozej. Co by s tím kdo dělal? Uvědom si že si nikdo nekoupí horší auto než to který má doma. Takže každý auto, který se doveze k nám třeba z Německa je ekologický přínos. Ale jestli stát sníží spotřební daň na naftu tak Hamunu jebne :D
Avatar - Mikesus
13. 7. 2020 23:23
Re: Spotřeba 9,5
Bohužel vozí. Euro5, které je, kromě homologacnich papírů, na tom hůř než předchozí motory, kromě pevných částic. Ale zbytek několikanásobně překračuje normy, NOx i benzo(a)pyren.
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 23:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2020 15:08
Re: Spotřeba 9,5
Mám už 4 roky předchozí verzi 206kW a dlouhodobou spotřebu mám 10,5
13. 7. 2020 14:06
235/45 R19 - určitě ne
Chybička se vloudila ... 2x. 19ky mají výšku 40, tzn 235/40 R19. Výšku 45 mají 18ky
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
13. 7. 2020 14:18
Re: 235/45 R19 - určitě ne
Ja mám na aute pri 19" práve profil 45. Ale pri Passate máš samozrejme pravdu, tam je to 235/40 R19.
Avatar - Emel
13. 7. 2020 14:22
Re: 235/45 R19 - určitě ne
V tabulce je to dobře, v textu špatně.
Jinak kola designově hezký, jen holt černý...
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
13. 7. 2020 15:25
Re: 235/45 R19 - určitě ne
Cicero, že seš imbecil, se dalo poznat od tvýho historicky prvního příspěvku. Ale tohle už je vážně na hodně dobrýho doktora. Držím palce.
Avatar - white label
13. 7. 2020 20:49
Re: 235/45 R19 - určitě ne
Taky mě to hned praštilo do očí...
13. 7. 2020 14:20
Komfort
Opravdu je aktuální Passat na adaptivním podvozku tak pohodlný? Standardní podvozek na R18 kolech před fl je všechno jenom ne pohodlný nebo plavný...a hlavně duní. Proto by mě zajímalo jestli testeři vnímají takový rozdíl? Změnil se s faceliftem adaptivní podvozek? Z Arteona s adaptivním podvozkem mi ten neduh tuposti a dunění nepřišel nijak zvlášť lepší ani v komfortním režimu, který to auto spíš podivně rozhoupával. Ale už je to nějaký pátek co jsem to jel...

S verzi před fl vnímám velký kontrast s 3er G20 s M paketovým podvozkem, který je podobně tuhý, ale v "závěru" dotlumí jemněji a hlavně nezaduní tolik. Ačkoliv duní trochu taky, ale dá se to.
Rozbalit vlákno
15
13. 7. 2020 15:01
Re: Komfort
Ne není. Furt tam cejtíš ty šlupky a nevyvážení.
Jediný, co pomůže, jsou 17ky, :D
Nic lepšího, než vzduch mezi kolem a silnicí totiž nikdo nevymyslel. Teda když hydra je mrtvá.
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2020 16:18
Re: Komfort
No právě a v testu jsou R19 kola, tak proto mě to hodnocení podvozku dost překvapuje.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:13
Re: Komfort
Jezdil jsem s DCC predfacelift (bitdi) a jediné na comfort se to přiblížilo Mondeu na obyč pružinách, jinak to trochu poskakovalo a na sport to bylo k ničemu (18"kola) na české nehezké okresce.
13. 7. 2020 16:20
Re: Komfort
Tak buď VW kompletně přepracoval podvozek nebo článek zase pěkně kecá :D Já si musel promnout oči a přečíst si to ještě jednou když jsem četl o Passatu na R19 a plavném podvozku :D
Avatar - _Karel_
13. 7. 2020 16:24
Re: Komfort
A kde jsi o tom Passatu na 19" a plavném podvozku četl, že jsem tak smělý?
13. 7. 2020 16:47
Re: Komfort
Tak teď se musím omluvit za tu citaci, kterou jsem si v mém rychločtení trochu pomýlil O:-) Díky za korekci Karle a jdu si promnout oči ještě jednou :D

Každopádně odstavec o komfortu končí: "Celkově bych za pohodlí udělil chvalitebnou.". A já nevím, nedokážu si představit Passat na R19 aby měl komfort za 2. Pro mě je neadaptivní verze rozhodně no-go pro další Passat. Komfort na na nerovnostech neadaptivní verze je tak mezi 3-4. Znám adaptiv z Arteona a není to o moc lepší. To co popisuje ten odstavec mi víc sedí k aktuální 3er s M podvozkem. V kontextu tohoto článku by muselo mít 3er jedničku s pěti hvězdičkami za komfort. A ta 3er mi teda taky nepřijde jako komfortní auto. Aktuálně se mi dostal do ruky Lexus ES a ten by musel mít asi hodně jinou stupnici jestli má mít passat za 2.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:37
Re: Komfort
Neměl Superb dostat jiný, lepší adaptiv , než Passati DCC ? Já jezdil jedním z prvních 2015 r.v. takže třeba to do pofaceliftovaneho Pasika taky zlepšili .
13. 7. 2020 16:49
Re: Komfort
To by mě právě zajímalo. Třeba srovnání s 3er G20 se aktuálně nabízí. Zrovna jsem to projížděl a naladění jde podobným směrem, ale 3er ukazuje, že to nemusí tak dunět a nemusí to jít tak do tvrda. Chci tím říct, 3er má tuhé a sportovní nastavení, ale komfort je tak o jednu "známku" lepší. S tím že to ale pořád má do komfortu daleko. Takže s čím redakce srovnává ten komfort?
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:54
Re: Komfort
Já beru jako etalon Mondeo, vím, že ho lidí (především ti, co s ním nejeli) mi neberou, ale ten ma za mne ideální poměr tuhosti a komfortu a jistoty v zatackach. Pak je skvělá Insignia . Koncern obecně vnímám jako prkenejsi, ale ne tak nejistý, naopak třeba Talisman poskakoval, byl nejistý a ještě hlučný .Pak z aktuálního D Segmentu ještě Camry, která je Plavna a komfortní, jen jí chybí cokoli do sportovnosti..jako auto pro cestování na zadních sedačkách se mi ta líbilo více ..Prémii znám sporadicky , tak to by chtělo někoho , kdo to projel.
14. 7. 2020 08:59
Re: Komfort
Komfort Mondea je na danou třídu opravdu unikátní. Bohužel však ztratil obratnost a tu pevnou jistotu. Sice projede zatáčkami zřejmě stejně rychle jako předchůdce, ale je to jiný pocit. Chybí tam ta známá přesnost.
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 09:41
Re: Komfort
Když ona ani MK4 s těžkým TDCI v kombiku nebyla extra přesná, jako byť i zdánlivě obyčejný Fokus s lehkým ecoboostem a STline s tužšími pružinami. Nebudu to rozporovat, ale Mondeo je prostě kus auta a od něj se nedá čekat mrštnost hothatche :) Tenkrát si psal o tom ve smyslu, že je to jako, že tu přesnost vnímáš, ale je to spíš obalenou vatou, což by tak nějak asi mohlo být docela výstižné popsání a pod to bych se podepsal... a stejně tak vnímáš i ty nerovnosti a vlastně to sedí na popis charakteru toho auta :)
14. 7. 2020 11:49
Re: Komfort
Ano, víš kam to nasměruje, ale to zakliknutí a vykroužení je takový vatový ;-)

Ale nerad bych, aby to vyznělo jako hodnocení z autocaru, parodovaného TG :-[]
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 11:54
Re: Komfort
Jako s tím seplým, AWD se zakousne hodně slušně do zatáčky, daleko víc, než mi je to příjemné, proto větší problém vidím v mém pudu sebezáchovy a sedačkách, z kterých mne to klouže ven a to není nic příjemného :D Sedačky jsou spíš nic, než moc :D Ale párkrát jsem i "tlačil" starší MX5 či motorky, ale je to spíš o řidiči :D A příjde mi, jak se blížím k 100 tisícum km, tak motor jede lépe, u MK4 to bylo nejlépe zajeté kolem 200 tisíc km
14. 7. 2020 08:57
Re: Komfort
Asi je to věc názoru. G20 mi přes svou pevnost a tuhost přijde velmi komfortní, dokonce bych uvítal možnost ještě tvrdšího nastavení pro hladké silnice. To jak zvládá rozbité okresky je naprosto bezvadná věc a dát mu o stupeň lepší vysvědčení než Passatu by mě nenapadlo.
Avatar - _Karel_
13. 7. 2020 14:37
Passat
Jako auto asi dobrý, ale zase ta cena - začíná to na 1,2mil. To je děs. Na té samé ceně začíná A4 Avant 180kw quattro. Nezbláznili se?
Rozbalit vlákno
10
13. 7. 2020 14:41
Re: Passat
Má ta A4 nějakou výbavu? Nevím, jen se ptám. Viděl jsem pár nabídek na Audi a všechno to bylo buď v "ceně od" kde byl snad jen volant a základní motorizace a jinak za nesmysl...
Avatar - _Karel_
13. 7. 2020 14:44
Re: Passat
To nevím, beru základ proti základu.
13. 7. 2020 14:41
Re: Passat
Jsou tam děsivý slevy.
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:13
Re: Passat
Prachy máj, protože právě umí šetřit a nerozhází je..
13. 7. 2020 14:59
Re: Passat
Jezdím tímhle Passatem dovybaveným s trochou nadsázky stylem Ctrl+A (chybí akorát interiérový R-paket, celokůže a masážní sedačky) a vstupka do leasingu byla hrubě pod milion bez daně.
EDIT: jasně, milion bez daně - hned napodruhý jsme to měli.
13. 7. 2020 15:02
Re: Passat
jj vždyť to píšu.
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2020 16:21
Re: Passat
cena je vcelku odvazna suhlas... na cenach okolo 1,5-1,6 mega sa pritom uz da uvazovat aj o premiovom SUVecku s podobne velkym kufrom a len o chlp nizsim vykonom a nie o nejakom tom passate .. ale ono tie vrcholne kombinacie cenovo nikdy nedavaju zmysel.. vid aj tie kdejake AMG verzie od medveda .. kde jedna AMG verzia od druhej ma len o 2 ci 3 desatiny lepsie zrychlenie a len par kw navyse ale uz stoji pomaly o dalsi melon viacej ako ta len o kusocek slabsia AMG verzia ( prave na tom sa ale asi fajne zaraba vyrobcom .. teda ak vobec taketo nieco niekto kupuje.. ale zda sa ze milionarov je stale dost inak by taketo rozsafne marnotratne a cenovo neobhajitelne verzie modelov ani nevznikali .. ale kto proste na to ma tak toto ani neriesi ci je to vyhodne nevyhodne a podobne somariny ... kupi to aj tak a hotovo ) ...
14. 7. 2020 08:37
Re: Passat
na druhou stranu, A4 je proti Passatu proste malá, takže když už bych musel tuto sofiinu volbu podstoupit, šel bych do nej.
13. 7. 2020 15:05
VW Passat bohužel
přišel o svou zdaleka nejlepší motorizaci...TDI BiTurbo.
Tak zbyl tenhle udušenec. Pocitově proti předloňský 280PS asi 30PS míň a netočí se to.
OPF ....Opravdu Po s rat Fšechno
Rozbalit vlákno
15
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:16
Re: VW Passat bohužel
Biturbo bych vůbec neshanel. Jediná výhoda byla výkon nad 150km/h , ale do té rychlosti to jede podobně jako slabší jednoturbo. K tomu spotřeba kolem 9-10 a na 6tivalce to nemá. Moc mne nenadchlo, navíc bych se bál údržby časem...
Avatar - lamal
13. 7. 2020 16:20
Re: VW Passat bohužel
nechcem si zastavat koncert, no davaju to do carevelly aj do amaroku... v normalnych rukach s vymenami oleja po 15tis si myslim ze nebude mat problem,... pre prasce co menia olej po 30 a davaju mu na studeno to holt nieje... to takmer ziadne turbo
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:46
Re: VW Passat bohužel
On se toho biturba zbavil i Ford , obecně komunitou nedoporučované , ale ještě jsem neviděl žádný příklad poruchy.. to bude asi podobně ..
Avatar - lamal
13. 7. 2020 17:24
Re: VW Passat bohužel
je to potencialne rizikove ako vacsina vykonnych turbomotorov, v mondeu to mozna boli emisie... preco sa ho ford zbavil, mondeo sa predava malo a za tie zvysene emisie im to asi nestoji
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 17:33
Re: VW Passat bohužel
On byl i problém, že nemohl mít AWD , takže to nikdo moc nechtěl za ty prachy a radši brali 132kw
Avatar - lamal
13. 7. 2020 17:37
Re: VW Passat bohužel
o dovod viac ..
13. 7. 2020 16:27
Re: VW Passat bohužel
BiTDI znám z Arteona a teda rozdíl jsem vnímal celkem dost :) Je pravda, že běžný uživatel to do 100 km/h asi tolik nevyužije, ale kdo chce výkon, tak alternativa k 2.0 TSI 200kw je to víc než slušná. A na dálnici kde se projevuje krouťák dost dobrý vzhledem k tomu, že jsme stále v mainstreamu. Mám na tom odjeto cca 2.000km. Kolega na tom má asi 60.000km, žádný problém a to jezdí často krátké trasy...
Avatar - Ozzman
13. 7. 2020 16:45
Re: VW Passat bohužel
A co ta spotřeba ? Já jsem s tím jezdil chvíli a čekal jsem asi větší palbu na ten výkon. Že by to nejelo, to jsem říct nechtěl. Většinou ten výkon je poznat až při vyšších rychlostech. Třeba starší 103 vs 125 kW tdi do stovky pocitově podobně a pak nad 140/150 už rozdíl, v Německu na dálnici hodně poznat.
13. 7. 2020 22:54
Re: VW Passat bohužel
Jen pro zajimavost nekde na netu jsem cetl porovnani kodiaqa bitdi a scaly 1.5 tsi. Zkoušeli zrychlení 100-200 km/h a ty auta jela +- stejne. Na 200 byla scala o par desetin driv.....
13. 7. 2020 23:41
Re: VW Passat bohužel
To nelze srovnávat. Malý hatchback vážící cca 1.2t vs vysoká krabice vážící cca 1.8t. Akcelerace nad 100km/h je obecně slabost SUV a to platí i pro ty prémiové s šestiválci. Mimochodem proto jsem krátkodobě šel do Passata 1.5 TSI, kde je vidět že oproti výrazně silnějším SUV má na dálnici lepší dynamiku i s takhle malým a "slabým" motorem.

K BiTDI - jezdil jsem s tím Arteonem po dálnici prakticky stejným stylem jako s 206kw OPC a i s plně naloženým (4 lidi s plným kufrem) nebyl problém opakovaně zrychlit na 250km/h tacho. A kopců si člověk všiml podle ostatních "rychlíků" (jezdících 200+) klidících se do prava :)
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 06:52
Re: VW Passat bohužel
Tyto přerostlé SUV ve vyšších dálničních rychlostech a hlavně s R4 motory pak ztrácí na i slabší konvenční auta a na 200 se klasické auto s 150-200k dostane rychleji, samozřejmě pokud proti těm autum nepostavíš nějaký MB AMG, či X5M a další výrazně výkonnější SUV, tam nemáš šanci s 1.5TSI i 2.0TDI :D
13. 7. 2020 23:15
Re: VW Passat bohužel
Jako jo, ono to platí asi obecně s výkonem, že se to prostě projeví při vyšších rychlostech s narůstajícím odporem vzduchu. Když jsem měl OPC, tak jsem taky vnímal, že do 100 km/h se mě i "normální" auta relativně držela, ale čím víc nad 100, tím víc jsem mizel :D

Už jsou to skoro 2 roky co jsem BiTDI jezdil, ale jestli si správně vzpomínám, tak za vyloženě málo jako nějaké 110kw TDI to jet nedokázalo, ale zároveň když jsem jezdil hodně rychle a i hodně nad 200 po autobahnu, tak to nějak extra nenarůstalo. Myslím, že jsem pořád osciloval mezi 7-9l / 100km... Podobné cesty, ale logicky s horší dynamikou, znám z Passata 1.5 TSI a tam je to tak o 2l výš.
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 06:49
Re: VW Passat bohužel
To je zase ta výhoda dieslu, když opomenu městský provoz, tedy ten opravdu v centrech velkých měst, kde si i to 110kw dieslové TDI (měřeno opakovaně v několika velkých městěch jako Praha) sáhne na 9,5 na sto, tak je asi jedno, jestli jedes po dálnici 130-160 a využíváš výkon, aby si se zase dostal na cestovní rychlost po zpomalní, tak rozdíl ve spotřebě je od 5,5-7 litrů max. To i ten můj přerostlý pseudoamerický naftový kombík zvládne dálnici dynamickou jízdou za 7,5-8 a víc už to moc neleze, mimo toho města :D A tam je také krásně vidět, že do 150ti mu díky jeho nadváze a velikosti stačí lehčí a slabší Oktávky 110kw, ale nad tuto rychlost už ten výkon začíná být znát a karta se obrací, stejně bych to viděl i u toho BiTDI vs ty slabší TDI :)
Avatar - Ham.
14. 7. 2020 15:03
Re: VW Passat bohužel
Je to úplně přesně opačně než píšeš. Do 150-160 je biturbo minimálně o třídu dynamičtější než jednoturbo a ujede mu velmi výrazně a do této rychlosti stíhá i šestiválce stejného výkonu. Naopak nad 160 už se zvedá velmi pomalu a třílitrům stejného výkonu v těchto rychlostech už nestačí.
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2020 15:52
riadny nasup
200kw passat v 4kolke s 650L kufrom ... no to ma po... a potom ze preco farebny rozplacnuty sedan giulia moc nefrci... 8-s .... koncern sice niektore auta ma divne a dnes uz aj dost cenou odvazne posadene .. ale strednu triedu nadalej vie vyborne ( mne sa tu najviac paci arteon ) a ma to tam vyborne rozohrane ( passaty superby 4kolky sedany lifty kombiky automaty dizle benziny... na rozdiel od inych kazdy si tu vzdy vyberie )

za dane prachy teda ja by som radsej nejaky ten zakladnejsi touareg ( 1,4 mega ) ale inak uspechu passatu ako takeho sa nadalej nedivim .. v danom segmente je to nadalej ziarive eso ( a nadalej aj celkom zasluzene ) :yes:

PS: inak s tymto autom ked to clovek kusok pritlaci tak urcite pod 10 spotrebou nepojde ( to felda sla za 8 alebo fabia mpi 1,4 a aj moje male 90 konove 1,2tsi vie zrat 8 ked chcem )..... ale aj za tych 11-12 alebo aj 13L to moze byt vzhladom na dane parametre ( aj spotrebou ) stale este unosne povozenicko .. proste 200kw je 200kw :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2020 16:00
web pro ridice nebo vaginy
Krabice do bahna jeep k nicemu kterou potkas po praze je za plnej pocet. A i kdyby jezdila mimo silnice tak nejsme na off road webu. No a pak tu mas jedno z mala aut, ktery maji prostor, vykon, motor, a jen 4. Tak to asi bude lepsi oktavka, s pruznym motorem a obrovskym prostorem pro lednicku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - S 73  ///AMG
13. 7. 2020 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2020 16:16
Zdejší diskutéři
Mazda nenabízí turbobenzín - béé, může za to zlá EU
Passat 2.0 TSI - to žere 9.5? to nechcíííí
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2020 16:31
Re: Zdejší diskutéři
vzhladom na dane parametre podla mna aj jazda za 10- 11l tu bude este v pohode .. pecka :yes:
Avatar - iudex
13. 7. 2020 16:33
Re: Zdejší diskutéři
Presne. Nemá to silný (turbo)benzín? Trápni Japonci, to nechcem. Má to silný turbobenzín: To žerie, to nechcem. Má to silný benzín a dobrú spotrebu? To je drahé, to nechcem. :-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 7. 2020 16:42
Re: Zdejší diskutéři
asi tak.. niektorym tu nevyhovies ani keby si sa...... pritom mne pride ze s takouto pojazdnou raketou to aj za nejakych 11L bude doslova radost jazdit ... navyse je to vsetko aj v automate a 4kolke ... ono zadara to zase nejde ... niektori by najradsej keby to taketo 200kw auto jazdilo za 6 litrov a este si benzin samo cestou aj vyrabalo... a potom sa bav s nimi seriozne ... leda o pocasi...
Avatar - xxc
13. 7. 2020 18:17
Re: Zdejší diskutéři
Zase keď do toho dajú ten nový diesel, tak to pôjde za 4,5 l. Oproti 11 dosť rozdiel.
13. 7. 2020 19:46
Re: Zdejší diskutéři
Myslíš ASXeriozně? Je to zhruba stejně seriózní, jako srovnávat jízdu a řízení RWD Giulie s FWD Passatem. Taky nebe a dudy a přitom o tom tak plamenně píšeš. ;-)
Avatar - speedfred
13. 7. 2020 20:44
Re: Zdejší diskutéři
...keď ale porovnáš túto spotrebu s takou R6 40i od BMW, tak tento Pašík nie je až tak skromný aj keď trocha väčší ako 3-er.
Avatar - mrha
13. 7. 2020 21:29
Asistent jizdy v pruzich ve meste - proc autora clanku stve?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak často autor článku jezdí více než 60 či 70 km za hodinu ve městě.

To je totiž hranice, kdy začíná být udržování v pruhu aktivní.

Takových míst, kde dá legálně tak rychle jet, je v Praze jen pár a tam je poloměr zatáček podobný dálnici a udržování v pruhu mi funguje v Octavii dokonale.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - xxc
13. 7. 2020 22:19
Re: Asistent jizdy v pruzich ve meste - proc autora clanku s
A aj keby jazdil rýchlejšie, prečo by to malo vadiť? Véd aj tak sa jazdí v pruhu. Aj keď je pravda, že niekedy to čudne z pruhu vyťahuje, ale vo veľkej väčšine to pomáha.
14. 7. 2020 06:32
Re: Asistent jizdy v pruzich ve meste - proc autora clanku s
Možná to bude znít divně, ale to je zrovna asistent, který pokud je to možné v jakémkoliv autě ihned vypínám. Řidič, který jej potřebuje (nejde o autonomní jízdu, tedy věnovat se řízení musí) by podle mě neměl raději za volant.
Snad jediná situace kdy jej chápu, je pojíždění v koloně při současné použití s adaptivním tempomatem.
14. 7. 2020 10:08
Re: Asistent jizdy v pruzich ve meste - proc autora clanku s
TIez nerozumiem, jazdim tento FL Passat a nikdy ma v meste Lane assist neobtazoval.

Naopak som rad, ked na obchvate pri 70kmh+ funguje a robi svoju pracu.
14. 7. 2020 14:27
Re: Asistent jizdy v pruzich ve meste - proc autora clanku s
Tohle ale záleží na výbavě. Sup umí držet pruhy i při popojíždění a zastavování v rychlostech chůze..
Avatar - KANKUNEN
14. 7. 2020 07:38
Skutečnost je 10,5
A to se to sype do kasičky EU, zákaz úsporného dieslu a propagace užraného benzínu.
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2020 08:03
Passat v benzínu
nemužu se zbavit dojmu, že benzín v Passatu je něco jako ananas na pizze nebo kuřecí steak s broskví.
Nemusí to být úplně špatný, ale je to prostě divný.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Emel
14. 7. 2020 08:35
Re: Passat v benzínu
To nesouhlasím. Máme ve firmě 1.8TSI 132kW 320Nm MT a to je fajnová motorizace... dynamičtější než 2.0TDI, kultivovanější, přiměřeně úsporná. Před pár lety tahle verze skončila... velká škoda.

2.0TSI samozřejmě taky, ale to si VW nechal vždycky dobře zaplatit.
Avatar - iudex
14. 7. 2020 08:43
Re: Passat v benzínu
Tak to máš zlý dojem. Za mňa je ideálny motor pre Passat 2,0TSI 140 kW. Nadpriemerne výkonný, dostatočne pružný, veľmi kultivovaný a tichý, pritom so solídnou spotrebou (7,44 l podľa spritmonitoru).
Avatar - Emel
14. 7. 2020 08:45
Re: Passat v benzínu
Možná to bylo myšleno spíš tak, že je to nezvyklá kombinace.
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 09:43
Re: Passat v benzínu
Jsou i lidi, kterým ananas na pizze chutná ;) :D
Avatar - white label
14. 7. 2020 10:45
Re: Passat v benzínu
Nebo jim tam jenom nevadí... ;-)
14. 7. 2020 11:50
Re: Passat v benzínu
Nebo-li jakákoliv pizza dokáže zkazit i výtečný ananas.
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 11:55
Re: Passat v benzínu
To je výstižnější přirovnání v kontextu passata :) Prostě na pizze je lepší sýr a šunka a ananas radši v ovocném salátu (sportovněji střiženém autě) :)
Avatar - white label
14. 7. 2020 14:14
Re: Passat v benzínu
Nevím jestli výtečný, protože na pizzu obvykle dávají kompotovaný ananas. ;-)
P.S. A co bezlepková pizza, dá se to vydržet?
15. 7. 2020 03:37
Re: Passat v benzínu
Na Sicílii téměř k nerozeznání od klasický. U nás je to horší a navíc ze dvou podniků v RpR ji už nedělá nikdo.
Občas bych si dal a v okolí není kde. ;-)
14. 7. 2020 10:09
Re: Passat v benzínu
Skoda, ze tato verzia sa nerobi ako 4x4.

Na druhej strane ma ako predokolka velmi dobru spotrebu, no zial benzinove 4x4 je az toto 200kw, co skusne maloktora firma.
Avatar - Emel
14. 7. 2020 10:22
Re: Passat v benzínu
Jo... v Passatu (zatím?) ne, ale bude třeba v Octavii Scout.
14. 7. 2020 13:08
Re: Passat v benzínu
Tak špatnej jak špatnej, řekněme, že jinej, než ty. Passat je auto bez emocí, ideální do levyho pruhu dálnice, kde bude ta nafta vždycky lepší.
Tam ti ten benzín stejně větší radost neudělá, akorát bude víc žrát.
A když už budu chtít auto střední třídy aspoň trochu pro radost, kde by mi ten benzín vonel, Passata obejdu obloukem. Takže asi tak.
Avatar - Emel
14. 7. 2020 13:17
Re: Passat v benzínu
Nějaký bouřlivý emoce v daný třídě nevidím nikde. A spousta konkurentů má problém vůbec nějakej rozumnej benzín nabídnout. Třeba aktuální ceník Mondea... hopla, on tam žádný benzín není
https://www.ford.cz/…d_new_mondeo.pdf
Avatar - Ozzman
14. 7. 2020 13:30
Re: Passat v benzínu
A nebude, měl by možná přijít ten hybrid z Kugy s 2.5atmo + elektro... a spíš nebude ani Mondeo :D
14. 7. 2020 15:46
Re: Passat v benzínu
Ano, proto mi v dané třídě nedává benzín smysl skoro nikde ;-) u Passata/superbu ale úplně nejmíň. Jak kdysi prohlásil nejmenovaný šílenec z top gearu, tyhle auta vyvolávají emoce asi jako lednička. A na to ja nepotřebuju jezdit za 10.
Avatar - Emel
14. 7. 2020 17:22
Re: Passat v benzínu
Tak mě baví každé z aut co jsem projel (i ve střední třídě) mnohem víc v benzínu než v naftě... a zejména ten Passat, kde před-Evo nafta nebyla nic moc a naopak 1.8TSI i 2.0TSI byly fajn motory (a nejspíš pořád jsou, ale poslední inkarnací jsem nejel... a nejel jsem ani tím TDI Evo). I když to není žádná motokára, ale třeba průlety silnicema vyšších tříd jsou fajn :-)
14. 7. 2020 18:27
Re: Passat v benzínu
Ok, vzdávám se, asi nejsem dostatečnej petrolhead :D
Avatar - Dinar
15. 7. 2020 09:32
Re: Passat v benzínu
A které že auto v dané třídě, mainstreamové značky, umí ty emoce vyvolat? Docela jsem na ten seznam zvědav...

Mmch. ty ledničky v TG byly zmíněny v souvislosti se středními SUV, díl kdy tiguanem a mazdou CX5 tahali karavany.
Avatar - Emel
15. 7. 2020 11:35
Re: Passat v benzínu
Hele... univerzální řešení neexistujou. Osobně jsem po pár letech se střední třídou spíš pro návrat do kompaktního HotKombíku typu Octavia RS, Cupra ST, Focus ST... samozřejmě v benzínu. Ale klidně můžu za pár let skončit s SMaxem v naftě.
Avatar - PepaJ
16. 7. 2020 21:58
Passat v bezinu
To Emel..nez tu naftu v S maxu bych to videl ..treba na novou Ma 6 V6 AWD :)
Rozbalit vlákno
0